Ik meen vanaf level 7 (of 6 of 8 ). Er zit een bugje in het spel (misschien browser gerelateerd) waardoor de pastawerkers pas tevoorschjn komen na een herstart van het spel (eerst veiligstellen en de ID bewaren!). Herstart heeft overigens ook kleine andere gevolgen
Uranium: Eerst pasta voorraad aanleggen voor je mijnen opent zodat je altijd genoeg hebt (...). Pastawerkers verbruiken 5% (zonde, misschien zelf af en toe klikken) Ook de mijnwerkers verbruiken veel pasta - onderschat dat niet. Als er iets in de energievoorziening oid foutgaat kan het moeilijk zijn het spel weer vlot te trekken - maar wel leuk om uit te vogelen hoe....
Je hebt 1 permanent actieve mijn per centrale nodig. Extra mijnen zijn handig om je uraniumvoorraad op pijl te brengen en te houden. Een mijn werkt niet als er onvoldoende pasta of energie is.
Geen energie vallen je oogstrobots stil = windmolens stil = geen bloem = geen pasta = geen uranium = cirkeltje rond.
Geen energie = oogstrobots stil = geen graan = kippen gaan dood = geen eieren = geen pasta = etc.
Vanaf level 11 (dacht ik) kun je eieren kopen en kan het helpen om je kippen (tijdelijk) dood te laten gaan zodat je meer bloem kunt produceren (geen graan nodig voor voer) om extra pasta, extra uranium en dus extra energie te produceren.
Elke keer goed kijken naar onderdelen en zorgen dat je regelmatig een werkende tussenstand opslaat (ID's bewaren...).
Kleine persoonlijke uodate, mijn spel gestart 9 november loopt nog steeds:
Vermogen nu 27.476.936.000.000.000. Dagelijkse toename ~357.000.000.000.000.
Ik hoef geen eieren meer te kopen (eerder waren dat er 200 miljard per dag), heb nu 72.664.465 kippen lopen en dagelijks ~2 miljard dozen pasta over.
[
Voor 7% gewijzigd door
DjoeC op 14-04-2021 12:47
]