Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Simpel webspelletje: Clickfarm.nl

Pagina: 1 2 3 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• badboyqxy
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 09:42
heeft pasta geen cap op hun voorraad ?

• CappieL
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 14:30
denk het niet, ik heb m nog niet bereikt iig

PSN: Cappie85 (PS4)

• Aapie
  • Registratie: september 2004
  • Niet online
quote:
badboyqxy schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:36:
heeft pasta geen cap op hun voorraad ?
Lijkt er niet op, heb 1.4 miljoen dozen verkocht in 1 keer.

• badboyqxy
welk level ben je wel niet dat je zn hoge productie hebt

• Aapie
  • Niet online
Valt wel mee.. level 10 en level 46 in research, ik ben continu alles aan het upgraden als ik wou kon ik al een level hoger zijn.

Aapie wijzigde deze reactie 12-02-2018 21:41 (74%)

• s0ulmaster
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17:43
Pasta is idd goed geld verdienen :)
zit inmiddels ook op iets van 300 kippenboerderijen

Is ook maar goed dat het momenteel niet zo mega snel meer gaat. Kost me wat minder tijd :P en maakt het dat je het spel niet in 3 dagen "uitspeeld".
Ik ben volgens mij lvl 9 of 10 (heb t op een andere pc)

Without magic smoke, it ain't broken!

• badboyqxy
al mijn kippne waren ineens weg. zijn die verhongerd ? of kan het iets anders zijn geweest

• Egocentrix
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15:43

Egocentrix

Parttime zeurkous

quote:
mr_obb schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:35:
[...]
Totdat je lvl 7 bereikt en pasta gaat maken... Ik heb nu zo'n 200 kippenboerderijen en nog gaat het me te langzaam. Duurt nog wel even voordat ik er 1000 heb, zoals sommige anderen hier.
Ah, ik loop achter. 'Vroeger' kreeg je €100 voor een doos waar je 1000 eieren voor nodig had :P

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

• s0ulmaster
Zijn idd wss verhongerd @badboyqxy Hoe is je graan productie?

• badboyqxy
telkens als ik vermaal graan doe, moet ik nieuwe kippen kopen

• s0ulmaster
Ik vermaal ook nooit het graag, omdat deze dus idd een basis behoefte is voor je kippies.
Wellicht moet daar, net zoals bij olie, een x% marge overblijven als je alles wil verkopen om dit soort issues te voorkomen

• badboyqxy
graag silo nu maar aan het ophogen naar 750k 1.5x productie

• Aapie
  • Niet online
Hier mijn verhoudingen:

https://tweakers.net/ext/f/qaWRR7qlHUhHYDLdPNqaKkjM/thumb.png

• Paul
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17:47
hmm, er pas 1000 graan in een boerderij en kippen gebruiken daar maar 150 van per 5 ticks? Als je farm robot dus gewoon loopt zou het goed moeten gaan? Mijn molencontrollers houden het niet bij dus af en toe vermaal ik ook alles (en dan gaat het naar nul) maar de farmrobot dumpt er binnen 10 seconde weer bij dus de kippen hebben altijd genoeg?

Edit: In dat plaatje heb je voor 30 seconde voer voor de kippen, en niet genoeg molens om het allemaal meteen weg te krijgen; zou dus goed moeten gaan?

Paul wijzigde deze reactie 12-02-2018 21:47 (18%)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Aapie
  • Niet online
Ja( heb nog geen dode kip gehad :9 ) en ik vind het niet erg dat een heel deel van het graan als overschot verkocht wordt.

Die windmolencontrollers doe ik niet zo veel mee want die trekken mega veel energie.

Ik wacht tot mijn eiervoorraad nagenoeg vol zit en dan zet ik de auto verkoop bloem uit en maal dan wel met de hand. Gaat nog snel genoeg en verdiend ook meer dan genoeg

Aapie wijzigde deze reactie 12-02-2018 21:53 (4%)

• badboyqxy
hoe komt dat je kippen dan niet dood gaan ?
maal je niet in 1x je inventorie weg ?

• CappieL
als @Aapie 1x maalt bij een volle silo, zou ie nog 70k overhouden voor zijn kippetjes

• Aapie
  • Niet online
Nou er komt 1.1 miljoen kg per run binnen, opslag is max 965k kg en met de hand maal ik 828k kg. En dit gaat blijkbaar goed. De opslag bij de boerderij is dus ook echt voorraad, daarom gaat het goed gok ik, wel is er misschien wat van te zeggen dat de voorraad niet in 1 keer leeg is per 5 ticks.

Edit: Misschien omdat deze snel genoeg weer aangevuld wordt.

Aapie wijzigde deze reactie 12-02-2018 21:59 (51%)

• Neo_TGP
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 15:38
quote:
badboyqxy schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:53:
hoe komt dat je kippen dan niet dood gaan ?
maal je niet in 1x je inventorie weg ?
Dat zou ook geen probleem moeten zijn omdat als het goed is je farms genoeg voorraad zouden moeten hebben. Toch lijkt het bij sommige inderdaad wel eens fout te gaan. Ik heb deze avond maar eens gespendeerd aan het maken van een export en import functie voor de voortgang zodat ik ook even mee kan kijken met de mensen die ergens tegenaan lopen. Die update heb ik nog niet helemaal af, maar hopelijk kan ik die morgen avond pushen en dan kan ik wat beter gaan kijken waarom het bij de een fout gaat en bij de ander niet.

• Yor
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 13-11 13:14

Yor

Yor1313#2571

quote:
Neo_TGP schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:55:
[...]

Dat zou ook geen probleem moeten zijn omdat als het goed is je farms genoeg voorraad zouden moeten hebben. Toch lijkt het bij sommige inderdaad wel eens fout te gaan. Ik heb deze avond maar eens gespendeerd aan het maken van een export en import functie voor de voortgang zodat ik ook even mee kan kijken met de mensen die ergens tegenaan lopen. Die update heb ik nog niet helemaal af, maar hopelijk kan ik die morgen avond pushen en dan kan ik wat beter gaan kijken waarom het bij de een fout gaat en bij de ander niet.
het enige wat er fout gaat, is dat dit zo simpel maar ooooh zoooo verslavend is..........
:+ :+

http://yor.minitroopers.com

• Zaratrass
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 13-11 18:48
ik ben vandaag al 2x al mijn kippen kwijtgeraakt terwijl ik wel gegnoeg graan maak.

why?

• Aapie
  • Niet online
Heb je ook opslag genoeg?

• badboyqxy
je kippen hebben voorraad je moet wel zorgen dat die optijd wordt bijgevuld, wordt automatisch gedaan als je genoeg op voorraad hebt

• Ome Ernst
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

De knop "bewerk landbouw" en de landbouwrobots doen niets meer...Geen graan. Ctrll-F5 al geprobeerd. Andere tips ?

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 10:45
quote:
Ome Ernst schreef op maandag 12 februari 2018 @ 23:46:
De knop "bewerk landbouw" en de landbouwrobots doen niets meer...Geen graan. Ctrll-F5 al geprobeerd. Andere tips ?
Nieuw land kopen?

Honor View 20 | Cubot Power / X18 Plus| Chuwi HI9 Air | PS4 Slim

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Nee, werkt ook niet.
Half minuutje later, hij doet het weer.
En ook alle kippen weg :/
Ach we hebben toch 1 miljard :P

Ome Ernst wijzigde deze reactie 12-02-2018 23:53 (83%)

• Zaratrass
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 13-11 18:48
quote:
badboyqxy schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:33:
je kippen hebben voorraad je moet wel zorgen dat die optijd wordt bijgevuld, wordt automatisch gedaan als je genoeg op voorraad hebt
Blijkbaar kwam ik op sommige momenten rond 0 voorraad.. inmiddels opgelost

• CappieL
@Neo_TGP Kleine bug: Ik krijg nog wel eens de foutmelding dat er te weinig bloem is om pasta te maken, terwijl ik te weinig energie heb.

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 18:23

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

Kan er iets komen om de tekst en uitleg in te klappen? Mobiel scroll ik mezelf helemaal leip omdat er zoveel tekst en ruimte tussen de knoppen zit...

I have the cape.

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Ben inmiddels level 11, vermakelijk spel, ook om te kijken hoe je er zo veel mogelijk uit kan halen. Heb nu wel dusdanig veel eieren dat ik nooit genoeg bloem heb om ze allemaal tot pasta te maken. Voor meer bloem heb ik meer windmolens=meer energie nodig dus loop daar nu tegenaan.

• Paul
Nu pas? Ik heb 200 velden, 20 robots, level 35 graanverbetering (ofwel 320k graan per ronde) en ben bij 150 energecentrales en 153 controllers gestopt want met 161 miljoen voor de volgende centrale worden die wel ERG duur voor één molentje... (10 energie, 1 voor de pomp, 8 voor de molen, hou je er 1 over voor de farm robots en de pastafabrieken).

Gewoon regelmatig zelf malen, silo's worden ook duur maar windmolens blijven 500 per stuk.

Rhàshan - Aditu Sunlock

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

quote:
Paul schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:39:
Gewoon regelmatig zelf malen, silo's worden ook duur maar windmolens blijven 500 per stuk.
Als je heel veel kippen hebt, eten die een behoorlijke hoeveelheid graan, zelf malen is dan niet meer altijd aan te raden. ;)

• badboyqxy
wanneer kunnen we de mijn update verwachten ?

• badboyqxy
quote:
Ome Ernst schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:15:
[...]

Als je heel veel kippen hebt, eten die een behoorlijke hoeveelheid graan, zelf malen is dan niet meer altijd aan te raden. ;)
windmolen kost maar 500, je kan dus altijd relatief goedkoop al je graan handmatig omzetten, automatisch kost dit enorm veel enegerie

dus je kan beter investeren in handmatig en enorme door computer driven landbouw velden dan ook automatisch omzetten naar bloem. we missen eigenlijk een upgrade van efficientie of een tweede type engeriecentrale

• Neo_TGP
quote:
badboyqxy schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:25:
wanneer kunnen we de mijn update verwachten ?
Ik had gehoopt dit weekend, maar gezien thuis iedereen ziek was schoot dat niet zo op.. Ik heb dus maar wat kleine fixes gemaakt. Nu wil ik eerst even de mogelijkheid om je voortgang op te slaan en te kunnen importeren realiseren (zo goed als klaar) zodat ik beter mee kan kijken bij problemen.

Dus hopelijk dit weekend de eerste stukken rondom mijnbouw online zetten.

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Ik heb het een tijd gespeeld en moet zeggen dat het allemaal erg goed in elkaar zit. Het lijkt erg op het paperclip spel, die is ook erg leuk en verslavend. Die vond ik zelf echter wel net wat beter in elkaar zitten, maar hé je bent net begonnen, en dit echt al behoorlijk briljant.

Wat ik een beetje mis is het maken van grote sprongen, zoals je dat in het paperclip spel wel maakt. In het begin doe je daar je best voor iedere 1000$, maar op een gegeven moment is geld niet eens meer van belang en komen er tientallen miljoenen per seconde binnen, ik zou het wel gaaf vinden om tot dat niveau door te gaan.

Ik ben ook benieuwd naar de mijnbouw update. Daar zitten nu trouwens nog wat foutjes in. Zo blijft de knop "start onderzoek" aanwezig, ook als het onderzoek al loopt. Bij niveau 2 deed de knop bij mij niets, ik drukte toen op F5 en ineens was ik niveau 2 en kon ik onderzoek doen naar niveau 3, die heb ik toen gestart, toen begon de tijd te lopen, maar staat er dit:
quote:
De derde fase in het onderzoek naar mijnbouw kost: € 5.000.000,00 en zal 720 seconden duren. undefined
Lijkt me dus een foutje. Verder vind ik de moeilijkheidsgraad te hoog. Het voornaamste probleem is dat de energiecentrales te weinig energie opleveren, en het boren naar olie te lang duurt. Daar zou een optie voor moeten zijn dat er geavanceerde boren beschikbaar komen die 10 vaten per tik ophalen ipv 1 o.i.d.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• badboyqxy
Deze timer: De geautomatiseerde molens zijn klaar over: 10 Seconden
blijft altijd op 10 of 9 staan

• miicker
  • Niet online
Oh ja, nog een verbetering zou zijn om de opslag van eieren net zoals graan en bloem bovenaan in beeld weer te geven. Ook zou het geautomatiseerd maken en verkopen van pasta welkom zijn

miicker wijzigde deze reactie 13-02-2018 10:33 (22%)

• MoiZie
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 14:52
Ik snap nu waarom ik een chronisch energietekort heb. Mijn olie is altijd op! Maar ik snap niet waarom, het enige wat olie verbruikt is de energiecentrale. Ik heb 136 oliepompen en 126 energiecentrales. Dat zou per tick toch 10 overtollige olie moeten genereren? De verkoop-CPU staat uit...

• Bart ®

Bart ®

quote:
MoiZie schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:35:
Ik snap nu waarom ik een chronisch energietekort heb. Mijn olie is altijd op! Maar ik snap niet waarom, het enige wat olie verbruikt is de energiecentrale. Ik heb 136 oliepompen en 126 energiecentrales. Dat zou per tick toch 10 overtollige olie moeten genereren? De verkoop-CPU staat uit...
Denk dat je te weinig stroom produceert...

I have the cape.

• MoiZie
quote:
Bart ® schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:38:
[...]

Denk dat je te weinig stroom produceert...
Energie:
Ik heb op dit moment deze ratio:

De huidige energieproductie: 1.260

De huidige piekenergievraag: 2.096

Maar moet ik meer richting 3:4? of is 1:1 echt nodig.

• miicker
  • Niet online
Nog een foutje:
Ik heb net alle onderzoek naar mijnbouw voltooid (heeft me dus 15M gekost), de knop stond er nog steeds, dus ik druk erop, kwam er te staan: tijd resterd -1 seconden, na een refresh moet ik weer opnieuw beginnen met onderzoeken :|

• dragonhaertt
  • Laatst online: 16:01
quote:
MoiZie schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:39:
[...]

Energie:

Dat ligt volledig aan hoe deze vraag verdeeld is, je kan gewoon kijken naar je energie reserve, zit die tegen je max of tegen je min?

Though we all crumble, we will still perpetuate,
Far beyond all in which, we can participate.
We will live on in all that, which we propagate,
Destined to always be heard, as we resonate.

• Bart ®

Bart ®

Het lijkt me logisch dat als je minder produceert dan er gevraagd wordt, niet alles optimaal werkt...

I have the cape.

• dragonhaertt
Als je te veel energie verbruikt met automatisering, zal je niet genoeg energie hebben om olie te pompen.

• s0ulmaster
quote:
MoiZie schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:39:
[...]

Energie:

Ik heb een vergelijkbare productie en piekvraag, maar houd altijd energie over.

125 energie centrales en 145 olie pompen

• MoiZie
Kennelijk was toch het windmolen-robotica-park dan. Heb nu maar een lading verkocht, nu staat alles continu op max en maak ik pasta als een malle :P

Energie:

De huidige piekenergievraag: 1.355

Edit; en die mijnbouw bug had ik ook, voor niks alles onderzocht :(

MoiZie wijzigde deze reactie 13-02-2018 10:44 (14%)

• dragonhaertt
quote:
s0ulmaster schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:42:
[...]

Ik heb een vergelijkbare productie en piekvraag, maar houd altijd energie over.

125 energie centrales en 145 olie pompen
Als je veel automatisering hebt die eens per x ticks verbruikt, is je piekvraag hoog in verhouding tot je energievraag/tick. Dan is je totaalverbruik misschien lager dan die van @MoiZie

• mstoel
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 13:50
quote:
miicker schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:40:
Nog een foutje:
Ik heb net alle onderzoek naar mijnbouw voltooid (heeft me dus 15M gekost), de knop stond er nog steeds, dus ik druk erop, kwam er te staan: tijd resterd -1 seconden, na een refresh moet ik weer opnieuw beginnen met onderzoeken :|
Dit heb ik nadat ik vandaag het spel opnieuw startte, mijn voortgang is ook verdwenen

• Cyw00d
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 12:46
Is het cheaten als ik via de localstorage wat bedragen aanpas? :P

Just kidding, tof spel man! Ben nu lvl 2 en vind het leuk om te doen, thanks!

[ Tesla Model 3 AWD Base Performance | 19" | Pearl White | White Interior | Trekhaak ]

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Bovenste deel met financien, level, voorraden en energie zou niet mee moeten scrollen en mag kleiner.
Verder zou wat minder tekst fijn zijn, meer to the point. Wellicht wat meer uitgebreide uitleg achter een vraagtekentje.

edit: Voorraden van eieren e.d. zou je eigenljk ook bovenin willen zien.

Top spelletje hoor! Verslavend! :)

albino71 wijzigde deze reactie 13-02-2018 11:21 (20%)

Te koop....

• pietje63
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12:45
Na een weekje niet gespeeld te hebben, weer even opgestart. Hierbij loop ik tegen bugs aan bij het onderzoek

Mijnbouw
quote:
Onderzoek mijnbouw:

De eerste fase in het onderzoek naar mijnbouw kost: € 5.000.000,00 en zal 180 seconden duren. Je leert de basiskennis over mijnbouw!
Start onderzoek

Het onderzoek is klaar over: -1 Seconden
Het onderzoek had ik al eerder gedaan, maar is kennelijk niet goed bewaard. Na het klikken krijg ik direct de -1 Seconden (hoofdletter + n) melding.

edit:
Spuit 11

Graan
quote:
Het onderzoek zal: 1706 seconden duren en kost: € 140.517,00

Opbrengstverbetering: 9.9%

Je bent nu op research level: 2
De research level klopt niet, de opbrengst per veld is namelijk Opbrengst per veld: 2810.48kg (bovenin mijn scherm).

Goed om te zien dat de pasta meer waard is geworden, beter voor de balans!

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

quote:
badboyqxy schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:27:
[...]

windmolen kost maar 500, je kan dus altijd relatief goedkoop al je graan handmatig omzetten, automatisch kost dit enorm veel enegerie

dus je kan beter investeren in handmatig en enorme door computer driven landbouw velden dan ook automatisch omzetten naar bloem. we missen eigenlijk een upgrade van efficientie of een tweede type engeriecentrale
Dat is zo, ik heb echt een gigantische overcapaciteit aan windmolens, maar energie heb ik ook genoeg, zeker sinds het verbruik van de controllers omlaag is gegaan.

• badboyqxy
hoog dan de automatische windmolens maar is op, heb je snel zat enegerie problemen

• bebopper
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16:45

bebopper

I'm an absolute beginner...

Zit ergens iets mis :'(

Krijg geen energie meer geproduceerd, heb al mijn (farm en windmolen) robots verkocht. Heb 97 energiecentrales en 115 oliepompen staan. Maar er wordt niks geproduceerd. Als ik manueel wat olie pomp wordt die omgezet in energie, deze energie wordt onmiddelijk verbruikt, maar geen idee waardoor, mijn geautomatiseerde oliepompen zijn het niet, want de hoeveelheid olie neemt niet automatisch toe. En verder heb ik dus niks meer wat energie verbruikt. Toch ergens een bugje?

"Life is what happens to you while you're busy making other plans."

• badboyqxy
even je olie omhoog drukken door enter in te duwen en dan de handmatige olie productie even een boost te geven.

• Mrscruff
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 23-07-2018
quote:
bebopper schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:30:
Zit ergens iets mis :'(

Krijg geen energie meer geproduceerd, heb al mijn (farm en windmolen) robots verkocht. Heb 97 energiecentrales en 115 oliepompen staan. Maar er wordt niks geproduceerd. Als ik manueel wat olie pomp wordt die omgezet in energie, deze energie wordt onmiddelijk verbruikt, maar geen idee waardoor, mijn geautomatiseerde oliepompen zijn het niet, want de hoeveelheid olie neemt niet automatisch toe. En verder heb ik dus niks meer wat energie verbruikt. Toch ergens een bugje?
je olie pompen gebruiken energie, die energie komt van de centrale, die weer olie gebruikt.

Te weinig olie = geen energie = geen olie 8)7

• CappieL
quote:
Mrscruff schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:33:
[...]

je olie pompen gebruiken energie, die energie komt van de centrale, die weer olie gebruikt.

Dan kom je in de vicieuze negatieve spiraal..

• bebopper
  • Registratie: september 2001

bebopper

I'm an absolute beginner...

zie mijn uitleg, ik had niks meer staan dat energie gebruikt behalve oliepompen, als ik deze dan manueel energie bezorgde (door manueel olie te pompen), gingen deze nog steeds niet aan de slag; blijkbaar moet er echter toch een minimale voorraad olie & energie zijn om de pompen werkend te krijgen (met een klein beetje lukt dat niet), de truck met [enter] heeft de boel weer aan de gang gekregen
quote:
Mrscruff schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:33:
[...]

"Life is what happens to you while you're busy making other plans."

• miicker
  • Niet online
quote:
Cyw00d schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:49:
Is het cheaten als ik via de localstorage wat bedragen aanpas? :P

Just kidding, tof spel man! Ben nu lvl 2 en vind het leuk om te doen, thanks!
Ik zou graag een manier om te cheaten zien, waar kan ik de local storage aanpassen?
In het paperclip spel kun je met chrome developer mode een aantal regels code activeren door het commentaar teken weg te halen en dan heb je cheat knoppen, zou ook hier wel grappig zijn

• badboyqxy
chrome
ctrl + shift + j, opent def mode waar je evt. variables zou kunnen aapassen
type localstorage en je zal de variables krijgen

• miicker
  • Niet online
quote:
badboyqxy schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:54:
chrome
ctrl + shift + j, opent def mode waar je evt. variables zou kunnen aapassen
type localstorage en je zal de variables krijgen
Thanks, maar als ik een variabele aanpas gebeurt er niets, ook niet bij een F5, enig idee hoe ik het wel kan aanpassen?

• Homeland
  • Niet online
Volgens mij heb ik mijn spel gebroken door wat aan te passen. Had een lading energiecentrals toegevoegd, later weer weggehaald maar nu komt er geen graan meer bij, zowel automatisch als handmatig niet.

• Furr_xL
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 17:33

Furr_xL

Get mad, then get over it.

Ik snap de graan upgrades niet zo;

Veredeling graan:
Het onderzoek zal: 3659 seconden duren en kost: € 301.213,00
Opbrengstverbetering: 6.47%
Je bent nu op research level: 44

Verhoogt het telkens met (in dit geval) 6,47% of is dit mijn totale verhoging na 44 onderzoeken?

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

• Cyw00d
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 12:46
quote:
miicker schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:58:
[...]

Thanks, maar als ik een variabele aanpas gebeurt er niets, ook niet bij een F5, enig idee hoe ik het wel kan aanpassen?
ctrl + shift + i oftewel de Application tab in Chrome, vervolgens Local storage links
https://tweakers.net/ext/f/kH50yMuNZStTzcTlFy87Of6o/thumb.png

Cyw00d wijzigde deze reactie 13-02-2018 12:16 (10%)

[ Tesla Model 3 AWD Base Performance | 19" | Pearl White | White Interior | Trekhaak ]

• s0ulmaster
quote:
Furr_xL schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:12:
Ik snap de graan upgrades niet zo;

Veredeling graan:
Het onderzoek zal: 3659 seconden duren en kost: € 301.213,00
Opbrengstverbetering: 6.47%
Je bent nu op research level: 44

Verhoogt het telkens met (in dit geval) 6,47% of is dit mijn totale verhoging na 44 onderzoeken?
Ik neem aan dat elk lvl dar percentage toevoegd. Anders ga je alleen maar achteruit :P

• Furr_xL

Furr_xL

quote:
s0ulmaster schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:16:
[...]

Ik neem aan dat elk lvl dar percentage toevoegd. Anders ga je alleen maar achteruit :P
Ja precies, daarom XD ik kan me nog herinneren dat je begon met 10% ofzoiets.

• Hengbers_92
  • Registratie: mei 2017
  • Niet online
Top spel en autclicker doet 's nachts mooi zijn werk met pasta maken >:)

• Homeland
  • Niet online

Heb hem uitgespeeld :+

• s0ulmaster
quote:
Bijna goed :p

• badboyqxy
olie en gas en eieren worden niet correct herladen bij herstarten brouwser, alle waardes staan weer op 0 inventory en al me kippen zijn 'dood'

badboyqxy wijzigde deze reactie 13-02-2018 12:51 (10%)

• Paul
quote:
bebopper schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:36:
blijkbaar moet er echter toch een minimale voorraad olie & energie zijn om de pompen werkend te krijgen (met een klein beetje lukt dat niet), de truck met [enter] heeft de boel weer aan de gang gekregen
Ja, afaik minimaal het aantal pompen dat je hebt :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

• Neo_TGP
quote:
Paul schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:53:
[...]
Ja, afaik minimaal het aantal pompen dat je hebt :)
correct (aantal + 1 geloof ik zelfs)

• pietje63
quote:
badboyqxy schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:51:
olie en gas en eieren worden niet correct herladen bij herstarten brouwser, alle waardes staan weer op 0 inventory en al me kippen zijn 'dood'
Deze worden maar beperkt uitgelezen, en daardoor werkt schrijven in localstorage niet goed. Geld en aantal land (e.d.) gaat wel goed.

Je kunt de olieknop wel aanpassen, in de html staat (1) in de formule, daar kun je nullen achter zitten.. Ik heb dat één keer gedaan toen ik vast zat (geen olie -> geen energie; met handmatig pompen kreeg ik hem iet meer draaiende).

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• mstoel
  • Laatst online: 13:50
Soms komt er bij het maken van pasta ook het bericht "niet genoeg bloem", terwijl er wel bloem op voorraad is. Waar dan wel een tekort aan is, is energie waardoor er geen pasta gemaakt kan worden.

• Hengbers_92
  • Registratie: mei 2017
  • Niet online
Weet niet of het hier al geopperd is maar misschien ook idee om pasta verkoop en maken te automatiseren?

• Laurensius88
  • Laatst online: 14:13
quote:
Hengbers_92 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:20:
Top spel en autclicker doet 's nachts mooi zijn werk met pasta maken >:)
Dit werkt ook goed :9
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
setInterval(function(){
if(objFlourSilo.contents > 1000 && objEgg.amount > 100 && parseInt(objEnergy.available) > 5000 ) {
    objPastaFactory.produce();
}

if(objPasta.price() > 400 && objStorehouse.pasta > 0){
    objPasta.sell();
}
}, 5000);

• Xeodopel
  • Laatst online: 16:00
Ik heb nog nooit dode kippen gehad.
Heb ook altijd genoeg graan liggen
Ondanks dat mijn graan voorraad maar 700k is produceer ik elke run veels te veel graag :)
Dus ik verkoop elke keer heel veel overtollig graan. produceer nu elke run 3.205.355,9kg graan met mar 230 velden. Zodra mijn research klaar is start ik alweer een nieuwe :) Duurt nu alleen wel ruim 2 uur voordat research klaar is. Net weer gestart, kan weer 8628 seconden wachten tot het klaar is. |:(
Dat krijgen mijn 125 boerderijen natuurlijk nooit allemaal weg. Dus geen kip die verhongerd bij mij. :)

Xeodopel wijzigde deze reactie 13-02-2018 13:57 (6%)

• Leut
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 16:15
Zit nu helaas helemaal vast met mijn energie- en olieproductie. Het liep allemaal erg soepeltjes en was mooi op elkaar afgestemd.

Nu echter krijg ik met geen mogelijkheid de olieproductie meer op gang. Heb 151 oliepompen staan die elke 1 tick verbruiken. Heb echter 'slechts' 100 energiecentrales. Daar zit, zo lijkt het althans, een fraaie discrepantie.

Handmatig olie pompen biedt helaas geen soelaas. Zodra ik dat doe, ontnemen de energiecentrales alle olie, voordat ik ook maar 10 liter olie heb opgepompt. Verkoop ik alle energiecentrales, dan is er weer te weinig energie om de oliepompen aan de praat te krijgen...

Het lijkt op een kip-en-ei verhaal bijna... Wel vervelend, want het geld stroomde goed binnen, pasta werd uitstekend aangemaakt en zit ondertussen in level 11. De stap naar level 12 is wel erg groot: moet bijna 30 miljard aan cash hebben, terwijl ik momenteel slechts 5 miljard (en geen progress meer, omdat er geen olie is :| ).

Queen - the champions of the world
Been there, Done that, Got the T-shirt!
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna

• pietje63
quote:
Leut schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:56:
Zit nu helaas helemaal vast met mijn energie- en olieproductie. Het liep allemaal erg soepeltjes en was mooi op elkaar afgestemd.

Nu echter krijg ik met geen mogelijkheid de olieproductie meer op gang. Heb 151 oliepompen staan die elke 1 tick verbruiken. Heb echter 'slechts' 100 energiecentrales. Daar zit, zo lijkt het althans, een fraaie discrepantie.

Handmatig olie pompen biedt helaas geen soelaas. Zodra ik dat doe, ontnemen de energiecentrales alle olie, voordat ik ook maar 10 liter olie heb opgepompt. Verkoop ik alle energiecentrales, dan is er weer te weinig energie om de oliepompen aan de praat te krijgen...

Het lijkt op een kip-en-ei verhaal bijna... Wel vervelend, want het geld stroomde goed binnen, pasta werd uitstekend aangemaakt en zit ondertussen in level 11. De stap naar level 12 is wel erg groot: moet bijna 30 miljard aan cash hebben, terwijl ik momenteel slechts 5 miljard (en geen progress meer, omdat er geen olie is :| ).
Ben hier tegenaangelopen (op een eerder moment, level 8 al).

Zo gefixt:
developer modus openen in internet explorer
dom explorer, selecteer de Pomp Olie
wijzig de volgende code
code:
1
<button class="btn btn-dark" id="push" onclick="objOilTank.fill(1)" type="button">Pomp Olie!</button>

in
code:
1
<button class="btn btn-dark" id="push" onclick="objOilTank.fill(100)" type="button">Pomp Olie!</button>

en klik nu een paar keer op Pomp Olie.
Beetje cheaten, maar anders kom je er niet uit

• Neo_TGP
Ik verwacht vanavond een update te kunnen doen om het probleem rondom olie / energie op te lossen.

• s0ulmaster
quote:
Leut schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:56:

ik heb ook wel eens in de situatie gezeten waar ik negatieve olie kreeg ( is inmiddels niet meer mogelijk volgens mij) maar kwam hier redelijk makkelijk weer uit door een paar energie slurpers (tijdelijk) te verkopen.

Ik loop nu meer tegen het probleem aan dat het bloem maken me niet snel genoeg gaat en het robotiseren van windmolens is niet goedkoop qua energie vooral. En dat met "maar" 700 kippenboerderijen.

Is het gewoon veel focus op energie leggen? of is er een makkelijkere manier om bloemproductie omhoog te krijgen?

s0ulmaster wijzigde deze reactie 13-02-2018 14:14 (5%)

• Aapie
  • Niet online
Dat robotiseren van de windmolens heb ik wel uit mijn hoofd gezet, dat gaat gewoon niet lukken qua energie. Ik heb er nu 150 gerobotiseerd van de 1100 windmolens, zodat er altijd wel wat bloem is. Maar bij het maken van pasta heb ik eieren genoeg die krijg ik niet op, het is telkens wachten op het handmatig bloem maken.
Meer opslag voor bloem is ook niet te betalen.

Energie en olie gaan hier prima, al zou ik wel wat meer energie centrales willen hebben alleen zijn die een beetje duur geworden. Want met 1.2miljoen energie opslag krijg ik de 550miljoen eieren niet verwerkt.

Nog een klein foutje ontdekt, ik krijg bij het maken van pasta bij te weinig energie de melding "te weinig bloem" dit moet te weinig energie zijn.

https://tweakers.net/ext/f/262JTmQoVWmreF2ri7nJDnON/thumb.png

Aapie wijzigde deze reactie 13-02-2018 14:44 (44%)

• Leut
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 16:15
quote:
pietje63 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:01:
[...]

Ben hier tegenaangelopen (op een eerder moment, level 8 al).

Zo gefixt:
developer modus openen in internet explorer
dom explorer, selecteer de Pomp Olie
wijzig de volgende code
code:
1
<button class="btn btn-dark" id="push" onclick="objOilTank.fill(1)" type="button">Pomp Olie!</button>

in
code:
1
<button class="btn btn-dark" id="push" onclick="objOilTank.fill(100)" type="button">Pomp Olie!</button>

en klik nu een paar keer op Pomp Olie.
Beetje cheaten, maar anders kom je er niet uit
We zijn er weer! d:)b Thnx!

Nu ff weer een half miljoen kippen toevoegen en het gaat weer verder ;)

Queen - the champions of the world
Been there, Done that, Got the T-shirt!
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna

• pietje63
Daravoor kun je de code op dezelfde manier aanpassen (en dat is naar mijn mening niet eens cheaten, want het kost je wel gewoon geld)

• ikbenwouter
Mijn kippen zijn soms dood als ik op mijn mobiel terug naar de site ga. Ik zie dan dat mijn graan zo goed is op is tot een aantal seconde later de voorraad ineens verandert naar bijna de max van 1 miljard, zoals het ook hoort te zijn. Ik genereer meer graan dan mijn kippen eten en windmolenscontrollers malen.

Het leukste is dat ik dan 1250 keer op +1000 kippen mag klikken. Dus los van bovenstaande bug zou een +10.000 / +100.000 / +1.000.000 fijn zijn ;)

........................................................................................................................................................

• Paul
quote:
Aapie schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:17:
Dat robotiseren van de windmolens heb ik wel uit mijn hoofd gezet, dat gaat gewoon niet lukken qua energie. Ik heb er nu 150 gerobotiseerd van de 1100 windmolens, zodat er altijd wel wat bloem is.
Iedere kilo bloem heeft 10 eieren nodig voor de pasta, empirisch even eyeballen zegt me dat iedere boerderij 80 eieren per seconde oplevert en iedere molen 100 kilo bloem. Iedere molen kan dus 12.5 boerderij van bloem voorzien, met 150 molens zou je 1875 boerderijen kunnen voorzien.

Met 1250 boerderijen en 147 controllers is het nu meer de stroom waar ik tegenaan loop :P Ik denk dat ik naar 140 controllers en 1750 boerderijen ga en dan kijken wat ik met de rest van de stroom doe.

Rhàshan - Aditu Sunlock

• Xeodopel
My ClickFarm 20180213

Ik heb volgens mij wel alles redelijk draaien, kom niets tekort. Heb nu genoeg energie en de olie loopt heel langzaam op tijdens normaal gebruik. Dus heb daar ook niets tekort.
Maar de prijzen voor Energie, Oliepompen zijn behoorlijk pittig. Op dit moment gaat het ook nog heel lang duren voor ik weer een level omhoog kom. Je blijft toch steeds weer uitgeven.
Zo meteen maar eens even 1,5 miljoen Pasta dozen verkopen voor een leuk prijsie :)

Maar het zou fijn zijn als er voor de pasta ook een CPU beschikbaar komt.

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Are you ready?

quote:
Xeodopel schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:15:
Maar het zou fijn zijn als er voor de pasta ook een CPU beschikbaar komt.
Zowel voor het maken als het verkopen van pasta :)

Gekkenhuis wijzigde deze reactie 13-02-2018 15:22 (15%)

rMBP 13" 2015  iPhone 7  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• Xeodopel
quote:
Gekkenhuis schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:21:
[...]

Zowel voor het maken als het verkopen van pasta :)
Begin eerst maar met maken, Verkopen wil ik zelf nog wel doen. Er zit nu toch geen max voorraad aan Pasta, dus dat kan ik zelf wel even doen als er een mooie prijs voorbij komt.

• Aapie
  • Niet online
quote:
Xeodopel schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:15:
[afbeelding]

Ik heb volgens mij wel alles redelijk draaien
Welk level veredeling ben je op dit moment? Ik dacht dat ik al ver was met level 50

• Xeodopel
quote:
Aapie schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:27:
[...]

Welk level veredeling ben je op dit moment? Ik dacht dat ik al ver was met level 50
TJa, ik was al bezig met veredeling voordat er levels in kwamen. :)
Zit dus pas op level 8 |:(

Maar dit komt dus niet overeen met de werkelijkheid als je nu zou beginnen met veredelen.
Een research duurt bij mij dus nu ruim 2 1/2 uur voordat het klaar is. Maar kosten zijn niet zo hoog, dus als hij klaar is meteen weer nieuwe starten. Het overschot verpatsen we wel weer.

Het onderzoek zal: 8628 seconden duren en kost: € 710.245,00
Opbrengstverbetering: 9.31%
Je bent nu op research level: 8

Xeodopel wijzigde deze reactie 13-02-2018 15:31 (8%)

• Aapie
  • Niet online
@Xeodopel Ah het is dus anders geweest in het begin, ik zag jou opbrengst per veld(wat hoog is) en dat in vergelijking met de rest van je resources/equipment/voorraad dacht ik al dat er iets anders aan de hand moest zijn.

Ik zit nu op level 50 wat een opbrengst geeft van 4190kpg per veld en 533.617 euro kost

Aapie wijzigde deze reactie 13-02-2018 15:39 (22%)

• Mschamp
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 17:22
quote:
Laurensius88 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:41:
[...]

Dit werkt ook goed :9
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
setInterval(function(){
if(objFlourSilo.contents > 1000 && objEgg.amount > 100 && parseInt(objEnergy.available) > 5000 ) {
}

objPasta.sell();
}
}, 5000);

Kan ook nog wat variabeler, zodat het ook blijft werken met meer/minder pastafabrieken
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
if(objFlourSilo.contents > objPastaFactory.amount*2000 && objEgg.amount > objPastaFactory.amount*20000 && parseInt(objEnergy.available) > (objPastaFactory.amount*50+1000) ) {
        }

objPasta.sell();
        }

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Kun je in Firefox ook de olieknop qua aantallen aanpassen?

Eventueel simuleren dat er op enter wordt gedrukt ;)

albino71 wijzigde deze reactie 13-02-2018 15:44 (32%)

Te koop....

• Xeodopel
quote:
Aapie schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:35:
@Xeodopel Ah het is dus anders geweest in het begin, ik zag jou opbrengst per veld(wat hoog is) en dat in vergelijking met de rest van je resources/equipment/voorraad dacht ik al dat er iets anders aan de hand moest zijn.

Ik zit nu op level 50 wat een opbrengst geeft van 4190kpg per veld en 533.617 euro kost
Klopt, in het begin was het altijd 10 % verbetering zonder dat er research levels waren. Nu wordt het wel per level langzaam minder verbetering. Maar ik hoef nu nog maar 45 minuten te wachten voordat hij weer klaar is, en dan meteen weer een nieuwe starten.

• badboyqxy
Bloem: NaN/1.450.000

mijn bloem geeft een nan melding, hoe kan ik de waarde overschrijven ?

• Furr_xL

Furr_xL

quote:
badboyqxy schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:46:
Bloem: NaN/1.450.000

mijn bloem geeft een nan melding, hoe kan ik de waarde overschrijven ?
_O- You broke it.

• Mschamp
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 17:22
Volgens mij gaat er ook nog iets fout bij het maken van pasta.
Daar staat: "10kg bloem gemixt met 100 eieren levert 10 dozen pasta op."
Dus je zou evenveel pasta moeten krijgen als er kg bloem gebruikt wordt.
Toch krijg ik precies maar 1 doos pasta per 10kg bloem.

Heeft iemand anders dit ook, of mis ik ergens?

Mschamp wijzigde deze reactie 13-02-2018 15:54 (8%)

• badboyqxy
quote:
so how to fix it (A)
Pagina: 1 2 3 ... 20 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True