Ik snap het ook niet.
Het kost je geld om afval staven te kopen waar je niets mee kan. Het kost je geld om ze vervolgens te bewaren en daarna kost het je weer geld om ze weer te verkopen.
Het zelfde met staal. Waarom zou je staal voor meer geld willen kopen als waar je het zelf weer voor kan verkopen. Je kan er namelijk niets anders mee dan verkopen.
Ik zit nu op level 15. Als ik vandaag even door klik dan zit ik op level 16, maar er komt helemaal niets meer bij. Ik heb het maximaal haalbare dus behaald, en dat terwijl ik vorige week pas ben begonnen en echt niet intensief aan het spelen ben.
Aapenootjes schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:37:
[...]
Al heb ik het nog niet gemaxt ofzo, ik loop vooral de tegen de limiet qua aantal mijn locaties aan. Een auto prospector zou wat dat betreft wel fijn zijn. Ik heb wel een tijd een auto klikker er op gehad maar ik vind het ook een beetje suf om mijn PC hiervoor aan te laten staan.
Of de mogelijkheid om meerdere prospectors in te huren zodat je met 1 klik dus meerdere mijnen kan vinden.
Verder zou ik graag de mogelijkheid om het maken van staal te automatiseren willen zien met eventueel een uitbreiding van de CPU's om de verkoop van staal te kunnen automatiseren. De prijs van staal zou dan net zoals graan, bloem, pasta en plastic moeten gaan fluctueren.
Wellicht is het ook handig om dingen waar je nog niets mee kan (bijvoorbeeld de koper, goud en diamantmijnen) te markeren als zijnde dat je er nog niets mee kan. Ik was nu toen ik weer een level omhoog ging op zoek naar wat er nieuw was.
Bij het omhoog gaan van een level had ik verder graag een lijstje gezien met wat dit level extra bood "Je hebt nu de mogelijkheid om pastahelpers in te huren en je hebt nu beschikking over V2 oliepompen". Voor de hogere levels zou er dan kunnen komen "Dit level bied (nog) geen extra mogelijkheden".
Behalve een overzicht van het verbruik en de opwekking van energie zou ik dit ook graag willen zien voor alle andere producten. Bloem, graan, pasta, eieren, steenkool, olie, etc. Hier mee kan je makkelijker je productie optimaliseren.
Misschien een idee voor een toekomstige uitbreiding: Melk en vlees boerderijen.
Koeien zou je op de zelfde grond kunnen houden als waar je graan op staat, maar dan zou dat stuk land geen graanproductie hebben.
Melk geven ze vanzelf en ze planten zichzelf ook voort. Iedere x ticks sterft er ook weer een percentage door ouderdom.
Je kan voortplantingsstimulatie onderzoeken om ze sneller voort te laten planten.
Je kan je koeien slachten voor vlees (hogere opbrengst) of verkopen. Hier heb je dan een slachthuis of een veilingshuis voor nodig.
Is je land vol (200 koeien per stuk land bijvoorbeeld), dan wordt het overschot automatisch geslacht of verkocht tegen een lager tarief.
Melk en vlees zouden weer verkocht kunnen worden, of gebruikt kunnen worden als grondstof voor iets anders (bijvoorbeeld brood, of kant en klaar maaltijden samen met plastic voor de verpakking)
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25