Simpel webspelletje: Clickfarm.nl

Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

xiD schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:56:
Ik wil na een dagje click'n en farm'n mn game exporteren van mn telefoon (iOS). Als ik wil importeren mislukt dat echter (JSON error in de console). Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Er klopt iets niet in de code die je opgeeft, er missen bepaalde waarden, als ik het zo zie. Heeft misschien te maken met een probleem dat hier in het topic al staat. De regel voor opslaan wordt ingekort en daardoor mist er info.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Kecin schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 12:47:
No cheat level 16 *O*. Staat nu dag en nacht aan hehe... :/
Same shit : )

Level:
Huidig level is: 16
Drempel voor volgend level: € 91.552.734.375.000,00

Financiën:
Beschikbaar vermogen: € 19.906.401.409.952,22

Laatste stortingen:
Handmatige verkoop staal € 2.274.930.000.000,00
Handmatige verkoop ijzererts € 95.445.350.000,00
Handmatige verkoop steenkool € 242.680.900.000,00
Regulier verkoop pasta € 502.956.471.285,45

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 21:35
Ik zal me eerst eens focussen op het maken van een nieuwe manier om je savegames te exporteren. Daarna ga ik weer eens aan een grote nieuwe uitbreiding klussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Laatst online: 15-09 14:51
Neo_TGP schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 22:09:
Ik zal me eerst eens focussen op het maken van een nieuwe manier om je savegames te exporteren. Daarna ga ik weer eens aan een grote nieuwe uitbreiding klussen :)
Doe je ding, in ieder geval heb je een leuke verslavende game gemaakt waar ik best wat plezier mee heb, doet me erg denken aan "goat traders" van 15 jaar geleden (jemig zo lang?).

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 08:16
Ik zou 't fijn vinden dat ik makkelijker kan schakelen tussen mobiel en pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 15:27
Begrijp ik het daarmee goed dat de string bij exporteren al niet goed overkomt? Dus dat ik deze als ‘savegame’ in de notes van m’n ipad zet heeft weinig zin? :+
Of gaat het mis bij de import, en zijn de exports wel ok en wellicht later weer te gebruiken? Voor de zekerheid hou ik safari maar even open, net level 15 gehaald. ;)

(Ter info en controle, hier mijn export:)
code:
1
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

[ Voor 47% gewijzigd door simonr op 10-03-2018 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
Het lijkt er op dat iOS of safari / Chrome de string afkapt inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 13:20

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

simonr schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 22:42:
[...]

Begrijp ik het daarmee goed dat de string bij exporteren al niet goed overkomt? Dus dat ik deze als ‘savegame’ in de notes van m’n ipad zet heeft weinig zin? :+
Of gaat het mis bij de import, en zijn de exports wel ok en wellicht later weer te gebruiken? Voor de zekerheid hou ik safari maar even open, net level 15 gehaald. ;)

(Ter info en controle, hier mijn export:)
code:
1
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
Ik kan je export niet importeren in IE11, Edge of Chrome. Dus niet bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Firefox lijkt wel te werken?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kecin schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:56:
Firefox lijkt wel te werken?
Jij bedoelt de export op Firefox? Ik heb het even getest, dit werkt inderdaad (ook de import) op Firefox voor Desktop, Android en Firefox Focus. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:46

Hupske

AFCA

Dat zo iets simpels zo verslavend kan zijn _/-\o_ .

Als je opgegeven moment staal kan maken, zorgt het er wel voor dat pasta maken en verkopen niet meer opschiet. Is alleen nog leuk om dat geautomatiseerd op de achtergrond te laten lopen en keer bij onmundig veel dozen te verkopen.

Ben zelf nu op leven 13. Drempel voor volgend level: € 732.421.875.000,00

Beschikbaar vermogen: € 432.546.985.216,33

55 energiecentrales draaien op steenkool en nog 150 op olie. Huidig energie productie is 42.750 met piek van 18.563. Dus 11.500.000 aan opslag voor de energie.
Met het maken van staal is die energie ook zo weer op. Zit er wel aan te denken om de centrales op olie allemaal te verkopen. Brengt toch weer wat geld in het laatje :+

Op dit moment:
Aantal ijzermijn locaties/mijnen: 20/20
Aantal steenkoolmijn locaties/mijnen: 32/31
Aantal uraniummijn locaties/mijnen: 19/0
Aantal kopermijn locaties/mijnen: 21/0
Aantal goudmijn locaties/mijnen: 6/0
Aantal diamantmijn locaties/mijnen: 2/0

En onderzoek met veredeling graan ben ik op level 42. Het onderzoek zal 4025 seconden duren. Ik heb de tijd d:)b

Enige 'cheats' die ik gebruik heb is de knop van energieopslag verhogen. Anders was het heel vaak klikken voordat ik bij de 11.500.000 was.

Benieuwd hoe het eruit gaat zien als uraniummijn, kopermijn, goudmijn en diamantmijn beschikbaar worden. Zal vast weer in boost kunnen geven in snel geld verdienen.
Maarja deze boer heeft nog geen moment verlies gedraaid, dus dat scheelt :9

[ Voor 12% gewijzigd door Hupske op 11-03-2018 21:15 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gatlarf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 19:05

gatlarf

So say we all...

Ik heb gisteren heel toevallig dit topic zien voorbijkomen. Een klikje en 2 dagen later ben ik dus verslaafd... Dank je :-) Level 14 ondertussen.

May the lords of Kobol guide you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 13:23
gatlarf schreef op zondag 11 maart 2018 @ 22:10:
Ik heb gisteren heel toevallig dit topic zien voorbijkomen. Een klikje en 2 dagen later ben ik dus verslaafd... Dank je :-) Level 14 ondertussen.
hoe krijg je dat zo snel voor elkaar. Ben vanaf donderdag bezig en pas lvl10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 07:34
chimera2 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 07:25:
[...]

in 2 dagen level 14 is wel knap inderdaad :P
Ik speel al ongeveer vanaf het begin en heb moeite lvl 16 te bereiken :o

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLflyer
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-08 14:59
Ik kijk wel uit naar de volgende update, wil wel eens weten hoe 't met goud, uranium en diamanten zal gaan qua inkomsten! :P

Heb wel gemerkt dat 't zodra je het staalmaken bereikt, redelijk rap gaat qua miljoenen/miljarden :P

Als ik een tip mag geven: Maak een GROTE energie opslag, doe je met 't staalmaken jezelf een gigantisch plezier mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 17:08
Je blijft alleen zo ontzettend lang moeten klikken om energieopslag zo groot te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
Ik heb op zich wel een aardig idee wat ik met de andere resources wil gaan doen in de komende updates, maar ik ben ook wel erg benieuwd wat jullie allemaal verwachten wat er nog aan zit te komen :)

Zoals aangegeven ga ik nu wel eerst even het een en ander doen aan het savegame verhaal en ik zal wat kleine aanpassingen doen aan de bestaande levels (voornamelijk cosmetisch / gebruikersgemak). Maar ondertussen schrijf ik rustig verder aan de volgende grote update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
commentator schreef op maandag 12 maart 2018 @ 08:45:
Je blijft alleen zo ontzettend lang moeten klikken om energieopslag zo groot te maken
als je op de x100 knop klikt dan voert het spel het volgende uit:
JavaScript:
1
objEnergy.addCapa(100);

Als je met F12 de developer tools opent en naar het tabje Console gaat kun je die code zelf plakken en de 100 in iets anders veranderen, de 100 vervangen door 10000 en je koopt(!) opslag voor 1 miljoen energie :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrscruff
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-11-2024
@Neo_TGP

Mijn lijstje ter verbeteringen/balans :

- Optie inbouwen tot het 'Dichtgooien/pauzeren van mijnen

- Mijnen zouden per zeldzaamheid de balans op opbrengst/kosten moeten krijgen. waarbij steenkool de leidraad is. 3500 ton per tick om 250 energie voor steenkool, ijzererts is 50% meer zeldzaam (a.d.h.v. prospecting ) wat het dus 1750 ton om 375 energie zou moeten zijn.

- Olie opbrengst is redelijk minimaal ten opzichte van de mijnen, het kost redelijk wat tijd om fatsoenlijk een bedrag op de rekening te krijgen. De maximale prijs zou naar €200 per vat moeten gaan.

- Steenkool en Ijzererts zouden ook een wisselende prijs moeten krijgen, waarbij steenkool 50€ max is en bij ijzererts 100€ max. En zouden eigen een CPU kunnen krijgen.

- Staal zou ook wisselend moeten zijn tussen €500 en €2250. Gekoppeld aan de steenkool/ijzererts prijs. zelfde verhaal als het graan/bloem

- Prospecten zou naar verloop van tijd, meer tijd moeten kosten voor het vinden van een nieuwe mijn.
prijs blijft hetzelfde, het zou een minder hoge tijdsverlenging per keer moeten krijgen dan graan veredeling.

- Pasta helpers in plaats van percentueel dozen meenemen een vast aantal. dit om pasta toch aantrekkelijk te blijven houden, misschien 50 dozen pasta per helper?

[ Voor 3% gewijzigd door Mrscruff op 12-03-2018 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Neo_TGP schreef op maandag 12 maart 2018 @ 09:54:
Ik heb op zich wel een aardig idee wat ik met de andere resources wil gaan doen in de komende updates, maar ik ben ook wel erg benieuwd wat jullie allemaal verwachten wat er nog aan zit te komen :)

Zoals aangegeven ga ik nu wel eerst even het een en ander doen aan het savegame verhaal en ik zal wat kleine aanpassingen doen aan de bestaande levels (voornamelijk cosmetisch / gebruikersgemak). Maar ondertussen schrijf ik rustig verder aan de volgende grote update :)
Toch stiekem wel benieuwd hoe lang je hier nou mee bezig ben? (dagelijk/wekelijks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Mrscruff schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:07:
@Neo_TGP
- Optie inbouwen tot het 'Dichtgooien/pauzeren van mijnen
Beide mijnen stopen al als de opslag vol zit
- Olie opbrengst is redelijk minimaal ten opzichte van de mijnen, het kost redelijk wat tijd om fatsoenlijk een bedrag op de rekening te krijgen. De maximale prijs zou naar €200 per vat moeten gaan.
Olie is een lagere tier. Net als graan en bloem wordt dat op gegeven moment amper meer de moeite waard om te gebruiken / actief iets mee te doen.
- Pasta helpers in plaats van percentueel dozen meenemen een vast aantal. dit om pasta toch aantrekkelijk te blijven houden, misschien 50 dozen pasta per helper?
Ja joh, laat die helper 25% van je pasta afpakken... :P Momenteel krijgt iedere pastahelper maar 10 dozen...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
chimera2 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:26:
[...]

Toch stiekem wel benieuwd hoe lang je hier nou mee bezig ben? (dagelijk/wekelijks)
Hangt er vanaf, als je het aan mijn vrouw vraagt, veel te lang :P

Soms doe ik dagenlang niets aan het spel, soms tussendoor even een paar minuten en af en toe zit ik er een paar uur aan te prutsen. Ik vind het erg leuk om te doen dus de tijd vliegt als ik er mee bezig ben. Vooral het leren van nieuwe dingen houd het uitdagend (zoals het centraal gaan regelen van de prijzen bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLflyer
commentator schreef op maandag 12 maart 2018 @ 08:45:
Valt wel mee, 1 keer echt klikken, en daarna gewoon je enter knop inhouden :P
Zo lang je genoeg geld hebt (wat op dat moment voor zoiets als energie opslag geen probleem moet zijn) kun je dan gewoon even lekker je opslag vergroten, gezien 't een fixed amount is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gatlarf

gatlarf

So say we all...

chimera2 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 07:25:
[...]

Energieopslag doet heel veel. En verder zo veel mogelijk investeren in onderzoek, prospecting en zo veel mogelijk van alles bouwen. Hoe meer mijnen, hoe meer steenkool en ijzer, hoe meer staal. Dat icm met grote energieopslag (zit aan 10 miljoen nu) maakt dat je snel en veel staal kan produceren. En dan gaat het snel. Ooksteenkoolcentrales zijn een must. Ook heel veel van bouwen om die energieopslag zo snel mogelijk gevuld te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
nu moet je eigenlijk nog bomen kunnen bouwen om die CO2 uitstoot te kunnen compenseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrscruff
Paul schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:27:
[...]
Beide mijnen stopen al als de opslag vol zit
moeten ze wel vol raken, als je energie niet toereikend is staat je hele productie stil :+
[...]
Olie is een lagere tier. Net als graan en bloem wordt dat op gegeven moment amper meer de moeite waard om te gebruiken / actief iets mee te doen.
Misschien moet ik dat maar gewoon accepteren, hoop is sterk :+
[...]
Ja joh, laat die helper 25% van je pasta afpakken... :P Momenteel krijgt iedere pastahelper maar 10 dozen...
Mogelijk, al ben ik ervan overtuigd dat mijn 1625 helpers ervoor zorgt dat er 8125% ingehouden wordt op mijn 325k voor minder productie zorgt dat wanneer 1625 helpers 50 dozen pp meenemen a 81250 dozen in totaal :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neo_TGP
Mrscruff schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:43:
[...]

Mogelijk, al ben ik ervan overtuigd dat mijn 1625 helpers ervoor zorgt dat er 8125% ingehouden wordt op mijn 325k voor minder productie zorgt dat wanneer 1625 helpers 50 dozen pp meenemen a 81250 dozen in totaal :+
Nope, er wordt 5% afgehaald van het totaal dat de pastahelpers produceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:54

pietje63

RTFM

Neo_TGP schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:47:
[...]

Nope, er wordt 5% afgehaald van het totaal dat de pastahelpers produceren.
Volgens mij refereert @Mrscruff aan de wat onduidelijke tekst in de game. "Iedere pastahelper pakt 5% van de pasta mee naar huis". Wat is "de pasta" is dat de totaal in een run gemaakte paste, de voorraad? Bedoeld is volgens mij "Iedere pastahelper pakt 5% van de door deze pastahelper in deze run gemaakte pasta mee naar huis". Maar dat leest minder lekker :).

Alternatief: 5% van de door pastahelpers gemaakte pasta wordt door hen mee naar huis genomen.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06:55
Kun je meer verband maken tussen het eerste deel van het spel (graan, bloem, pasta) en het tweede deel van het spel (mijnen)? Als ik nu mijn graanrobots verkoop, zakt alleen het eerste stuk in (geen bloem, geen kippenvoer en dus ook geen pasta meer). Wellicht kun je eten voor mijnwerkers bedenken ofzo?

Het is nu zo, dat als je de eerste steenkoolmijn hebt, het eerste deel niet meer interessant is. Want wat je daarmee gaat verdienen is teveel contrast met het eerste stuk. Ik zit nu in no-time op lvl 13 en dat begint als je in lvl 9 de eerste mijn kunt maken, daarna ga je als een speer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
dennisvalk schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:55:
Kun je meer verband maken tussen het eerste deel van het spel (graan, bloem, pasta) en het tweede deel van het spel (mijnen)? Als ik nu mijn graanrobots verkoop, zakt alleen het eerste stuk in (geen bloem, geen kippenvoer en dus ook geen pasta meer). Wellicht kun je eten voor mijnwerkers bedenken ofzo?

Het is nu zo, dat als je de eerste steenkoolmijn hebt, het eerste deel niet meer interessant is. Want wat je daarmee gaat verdienen is teveel contrast met het eerste stuk. Ik zit nu in no-time op lvl 13 en dat begint als je in lvl 9 de eerste mijn kunt maken, daarna ga je als een speer omhoog.
Ja ik ben wel van plan om alle resources een rol te geven in de latere stadia van het spel. De moeilijkheid daar is dat ik iets zal moeten doen met de prijzen van bijvoorbeeld graanvelden in de latere levels, zonder dat daardoor het begin van het spel teveel beïnvloed wordt. Maar ik heb wel wat ideeën :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:54

pietje63

RTFM

Van staal kun je een tank bouwen, daarmee kun je een ander land aanvallen.
* Win je, dan krijg je de landbouwgrond van het aangevallen land. De overige resources zijn vernietigd in de oorlog.
* Verlies je, dan ben je de tanks kwijt.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06:55
Neo_TGP schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:57:
[...]

Ja ik ben wel van plan om alle resources een rol te geven in de latere stadia van het spel. De moeilijkheid daar is dat ik iets zal moeten doen met de prijzen van bijvoorbeeld graanvelden in de latere levels, zonder dat daardoor het begin van het spel teveel beïnvloed wordt. Maar ik heb wel wat ideeën :)
Misschien moet je de prijzen ook van het spelerslevel laten afhangen. Ben nu met 1 account level 13 met miljarden op de bank en heb voor alsnog graan in overschot en doe het met 200 velden vanaf het begin. Een extra veld kost in verhouding geen drol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLflyer
pietje63 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:45:
Van staal kun je een tank bouwen, daarmee kun je een ander land aanvallen.
* Win je, dan krijg je de landbouwgrond van het aangevallen land. De overige resources zijn vernietigd in de oorlog.
* Verlies je, dan ben je de tanks kwijt.
Ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat er geen pvp achtige praktijken in 't spel komen te zitten..

Zou voor mij in elk geval 'n heel deel van de lol uit 't spel halen..

Tanks/voertuigen/whatever bouwen om daar weer meer geld mee te verdienen dan met de grondstoffen zelf, kan ik me dan wel weer in vinden, maar 't "aanvallen" van anderen echt helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Idem hier: PvP: Nee!

En, een ander aanvallen en dan alleen je tanks kwijt zijn als je verliest? Daar mag wel wat meer tegenover staan. Je industrie kapot geschoten door de vijandverdedigers, je graanvelden stuk doordat er allemaal tanks overheen zijn gereden etc... Oorlog kent alleen verliezers. It's not about who's right, it's about who's left...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluePress
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-02 15:41
graag ook mijnen sluiten in de volgende update, ik heb nu zo veel steenkool mijnen die zoveel energie vragen dat ik weinig staal kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLflyer
BluePress schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:14:
graag ook mijnen sluiten in de volgende update, ik heb nu zo veel steenkool mijnen die zoveel energie vragen dat ik weinig staal kan maken.
Als je 'n deel van die kolen gebruikt voor kolen-energiecentrales, zou je meer dan genoeg energie moeten kunnen produceren om je staal aan de gang te houden. Aannemende dat je 'n redelijke energie opslag hebt natuurlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neo_TGP
Ik ga geen PvP opnemen in het spel, wat ik wel van plan ben om te doen is het verkopen van resources met een variabele prijs centraal te maken, waardoor het verkopen van veel staal door speler A de prijs (tijdelijk) ook voor alle andere spelers beïnvloed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 13:50
Neo_TGP schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:41:
Ik ga geen PvP opnemen in het spel, wat ik wel van plan ben om te doen is het verkopen van resources met een variabele prijs centraal te maken, waardoor het verkopen van veel staal door speler A de prijs (tijdelijk) ook voor alle andere spelers beïnvloed wordt.
Dat is een interessante... wet van vraag en aanbod.
Als een aantal grote spelers hun staal verkopen, keldert de prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
CappieL schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:13:
[...]

Dat is een interessante... wet van vraag en aanbod.
Als een aantal grote spelers hun staal verkopen, keldert de prijs..
Maar als je een rustig moment treft is je kleine hoeveelheid staal misschien wel veel meer waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:07

masauri

aka qwybyte

Neo_TGP schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:14:
[...]

Maar als je een rustig moment treft is je kleine hoeveelheid staal misschien wel veel meer waard :)
Nachtwerk betaald toch ook meer? :+ 8)

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
masauri schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:15:
[...]

Nachtwerk betaald toch ook meer? :+ 8)
Ligt eraan welke CAO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrscruff
Dan moet ik mijn staal verkoop van meerdere miljarden gaan timen, maakt het wel meer fun.

Graag dan wel eruit laten dat je in delen kan verkopen :+ Alles of niets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 18:15

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Na dit topic meermaals voorbij te hebben zien komen, Zojuist begonnen.
Allemaal erg langzaam met 1 stukje grond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
@Neo_TGP Hoeveel mensen spelen het nu?
Is er geen Leaderboard ofzo?
Hoeveel mensen
hoogste lvl
meeste geld ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrscruff
chimera2 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:43:
@Neo_TGP Hoeveel mensen spelen het nu?
Is er geen Leaderboard ofzo?
Hoeveel mensen
hoogste lvl
meeste geld ofzo
Hoogste lvl en meeste geld is niet haalbaar, daar de code vrij aanpasbaar is.

Daarnaast zijn er mensen eerder begonnen die op bepaalde punten meer ''voordeel'' hebben.

Hoeveel mensen is in een eerdere reactie van Neo_TGP te lezen. uit mijn geheugen 300+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalvla
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 23:39
Neo_TGP schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:41:
Maakt het spel nog meer interessant als dan ook te zien is hoeveel grondstoffen per dag verkocht worden.

Dan kan je ook mooi een een beurs bouwen waarbij spelers grondstoffen ook kunnen kopen op het moment dat de vraag laag is en kunnen verkopen als de vraag weer hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Gelijk een beginnersfoutje.
Te snel geklikt om bloem te verkopen voor €700. Was de prijs net veranderd naar €10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
@Neo_TGP Kun je de divs coalMine en IronMine niet iedere tick overschrijven? Of de knoppen uit die div halen? Als megalomane staalfabrikant wil ik regelmatig een keer of honderd op die knopjes drukken, en de enter-knop ingedrukt houden is simpeler dan weer een loopje schrijven:
JavaScript:
1
for (i=0;i<100;i++){ objIronOre.addSilo(); }

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluePress
NLflyer schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:18:
[...]

Als je 'n deel van die kolen gebruikt voor kolen-energiecentrales, zou je meer dan genoeg energie moeten kunnen produceren om je staal aan de gang te houden. Aannemende dat je 'n redelijke energie opslag hebt natuurlijk
Je hebt in totaal 645 steenkoolmijn locaties gevonden. Hiervan zijn er 400 actief in gebruik.

Je produceert op dit moment 1.400.000 ton steenkool per tick, dit kost 100.000 energie.

ik heb zat energie opslag, alleen er wordt best wel veel verbruikt door mijn mijnen.

Energie: 556.008/100.000.000

en met 200 hoogovens kost 1 klik al 1.000.000 energie.

voor mijn 214 kolen energie centrales heb ik geen 1.400.000 ton steenkool per tick nodig.

verkoopt wel voor veel, maar staal verkoopt voor veel meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLflyer
BluePress schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:16:
[...]

Je hebt in totaal 645 steenkoolmijn locaties gevonden. Hiervan zijn er 400 actief in gebruik.

Je produceert op dit moment 1.400.000 ton steenkool per tick, dit kost 100.000 energie.

ik heb zat energie opslag, alleen er wordt best wel veel verbruikt door mijn mijnen.

voor mijn 214 kolen energie centrales heb ik geen 1.400.000 ton steenkool per tick nodig.

Met die kolenproductie kun je een heel legio aan kolen-energie centrales kopen, waardoor je die staalproductie makkelijk omhoog kunt krikken! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gatlarf

gatlarf

So say we all...

Ben goed op weg lvl 15 te worden. Ik lees en heb ook gemerkt dat chrome de savegame export om zeep helpt. Bestaat er een manier om over te gaan naar een andere browser zonder al de vooruitgang kwijt te spelen? Misschien is hier al een methode voor beschreven in de voorgande posts, maar ik heb geen tijd om door de 58 pagina's te gaan die dit topic momenteel rijk is.

Mijn staalproductie zou er namelijk onder lijden. ;-)

Edit: Nevermind. Heb het al gevonden. Als je in het javascript waar de export gebeurt, de waarde van "encoded" overneemt werkt het prima. Zal iets met de prompt zijn in chrome.

[ Voor 18% gewijzigd door gatlarf op 12-03-2018 14:30 . Reden: Oplossing zelf gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluePress
NLflyer schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:18:
[...]

Met die kolenproductie kun je een heel legio aan kolen-energie centrales kopen, waardoor je die staalproductie makkelijk omhoog kunt krikken! :P
makkelijk!
maak jij even wat over? :P
Op dit moment zijn er 215 energiecentrales.

Kosten steenkool energiecentrale: € 1.797.501.678.304,92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
ik merk wel dat IE11 niet alles laat zien. Ik opende hem in Firefox en nu heb ik opeens meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
BluePress schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:24:
[...]

makkelijk!
maak jij even wat over? :P
Op dit moment zijn er 215 energiecentrales.

Kosten steenkool energiecentrale: € 1.797.501.678.304,92
Ik zit met hetzelfde probleem:
Op dit moment zijn er 224 energiecentrales.

Kosten steenkool energiecentrale: € 2.788.515.071.823,18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrscruff
Kheb het eindelijk voor elkaar om 300.000 graan automatisch omtezetten naar bloem per tik, nu loopt mijn kippenboerderij weer achter om elke 15 sec maximaal pasta te maken,

Met 400.000 dozen per 15 sec, zit ik 96.000.000 dozen per uur :o geheel automatisch

Geweldig spel

[ Voor 23% gewijzigd door Mrscruff op 12-03-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Verkopen (tegen 75%) van een mijn op de console (F12 -> Console):
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
//var mineType = "iron"
var mineType = "coal"
var mCost = mineType + "MineCost";
var mActive = mineType + "AmountActive";
objMoney.add(+objMines[mCost] / 4 * 3, "Verkoop ijzermijn");
objMines[mCost] = +objMines[mCost] / +objMines.priceFactor;
localStorage.setItem(mCost, objMines[mCost]);
objMines[mActive]--;
localStorage.setItem(mActive, objMines[mActive]);
objMines.showAll();

Als je het zo copy/paste dan verkoop je een steenkoolmijn, als je een ijzermijn wil verkopen dan haal je de slashes voor de eerste regel weg en zet je ze voor de 2e regel.

Code is vrijwel letterlijk gecopy/paste uit de bron alleen een plus naar een min veranderd, een vermenigvuldigen aangepast naar delen, en een kwart van de prijs gehaald.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:32
BluePress schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:16:
[...]

Hoeveel is je productie/piekverbruik dan?

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gatlarf

gatlarf

So say we all...

chimera2 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:34:
ik merk wel dat IE11 niet alles laat zien. Ik opende hem in Firefox en nu heb ik opeens meer opties.
Welke bijkomende opties heb je? Ik zie niet direct een verschil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neo_TGP
Paul schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:13:
@Neo_TGP Kun je de divs coalMine en IronMine niet iedere tick overschrijven? Of de knoppen uit die div halen? Als megalomane staalfabrikant wil ik regelmatig een keer of honderd op die knopjes drukken, en de enter-knop ingedrukt houden is simpeler dan weer een loopje schrijven:
JavaScript:
1
for (i=0;i<100;i++){ objIronOre.addSilo(); }
Ja in mijn ontwikkelomgeving zijn die divs weer gesplitst om precies die reden :)

Voor de savegames heb ik nu een werkende node.js backend gemaakt, ik moet wel nog even goed verder testen maar het lijkt er op dat ik in ieder geval een goede oplossing heb voor het switchen tussen systemen. Een backup maken van je voortgang is het laatste stapje dat ik dan nog wil toevoegen.

Diezelfde backend ga ik ook voor het centraliseren van de prijzen gebruiken, dat zou niet al teveel werk meer moeten zijn.

Morgen en overmorgen heb ik helaas even geen tijd, donderdag weer verder schrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemwiseTheBrave
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-07-2024
Is het een optie dat de meldingen van "te weinig energie" en dergelijke na een bepaald aantal seconde van zelf verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

SemwiseTheBrave schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 01:13:
Is het een optie dat de meldingen van "te weinig energie" en dergelijke na een bepaald aantal seconde van zelf verdwijnen?
Daar dacht ik eerst ook aan, toen besefte ik me later pas dat als het systeem aan het idlen is ik eigenlijk wel wil kunnen zien waarom iets niet werkt. Nu klik ik ze dan dus ook gewoon maar weg. Ben al erg blij dat het geen JS alert meer is :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
gatlarf schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:04:
[...]

Welke bijkomende opties heb je? Ik zie niet direct een verschil.
ik kreeg mijn pasta helpers erbij. Nu gaat het opeens hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Sinds gister begin van de middag aardig op weg geraakt.
Inmiddels level 9.

Ik heb nu:

-200 landbouwgrond
-20 farm robots
-80 windmolens
-80 windmolen controllers
-10 olietanks
-100 oliepompen
-85 oliecentrales
-300 Kippenboerderijen
-300.000 kippen

-Veredeling graan: niveau 28
-Derde fase mijnbouwonderzoek afgerond

Op dit moment heb ik voldoende olie en energie.
Ook Graan loopt constant over. (1,5 milj)
Bloem word ook genoeg geproduceerd en word automatisch verkocht boven de €800.

Is het nog verstandig om verder te investeren? Of om te wachten op het volgende level?
Want wat krijg je daar?

[ Voor 6% gewijzigd door WishmasterNL op 13-03-2018 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enahs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 11:37
WishmasterNL schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 08:09:
Sinds gister begin van de middag aardig op weg geraakt.
Inmiddels level 9.

Ik heb nu:

-200 landbouwgrond
-20 farm robots
-80 windmolens
-80 windmolen controllers
-10 olietanks
-100 oliepompen
-85 oliecentrales
-300 Kippenboerderijen
-300.000 kippen

-Veredeling graan: niveau 28
-Derde fase mijnbouwonderzoek afgerond

Op dit moment heb ik voldoende olie en energie.
Ook Graan loopt constant over. (1,5 milj)
Bloem word ook genoeg geproduceerd en word automatisch verkocht boven de €800.

Is het nog verstandig om verder te investeren? Of om te wachten op het volgende level?
Want wat krijg je daar?
Zodra je mijnen kunt bouwen is alles wat je hiervoor opgezet hebt het niet meer waard. Ik zou nog wel geld in pasta steken, maar net voldoende om je target voor de volgende levels te halen. Graan niet meer verder onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrscruff
Enahs schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:03:
[...]

Zodra je mijnen kunt bouwen is alles wat je hiervoor opgezet hebt het niet meer waard. Ik zou nog wel geld in pasta steken, maar net voldoende om je target voor de volgende levels te halen. Graan niet meer verder onderzoeken.
Hier ben ik het wel zwaar mee oneens :+

Hoeveelheid landbouwgrond: 450 + 45 farmbots
Hoeveelheid Graansilo''s : 878
Hoeveelheid bloemsilo's : 650
Hoeveelheid windmolen controllers : 3.000
Hoeveelheid pastafabrieken + helpers : 2.000
Hoeveelheid kippenboerderijen : 30.000 + 30.000.000 kippen
Hoeveelheid eirenopslag: 175.000.000

Opbrengstverbetering: 5.51% (voor deze upgrade)

Je bent nu op research level: 60

ik hark hierbij 96.000.000 pasta dozen per 8 uur binnen.. geheel automatisch.

Energie: 200.000.000.

De huidige energieproductie: 150.000

De huidige piekenergievraag: 136.875

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Mrscruff schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:47:
[...]

Hier ben ik het wel zwaar mee oneens :+

Hoeveelheid landbouwgrond: 450 + 45 farmbots
Hoeveelheid Graansilo''s : 878
Hoeveelheid bloemsilo's : 650
Hoeveelheid windmolen controllers : 3.000
Hoeveelheid pastafabrieken + helpers : 2.000
Hoeveelheid kippenboerderijen : 30.000 + 30.000.000 kippen
Hoeveelheid eirenopslag: 175.000.000

Opbrengstverbetering: 5.51% (voor deze upgrade)

Je bent nu op research level: 60

ik hark hierbij 96.000.000 pasta dozen per 8 uur binnen.. geheel automatisch.

Energie: 200.000.000.

De huidige energieproductie: 150.000

De huidige piekenergievraag: 136.875
Automatisch pasta maken. Op welk lvl komt dit beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrscruff
WishmasterNL schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:51:
[...]

Geen idee eerlijk gezegd lvl 11 of 12?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0ulmaster
heujjjjjj koste wat tijd en moeite maar ik ben eindelijk lvl 16 :D

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Neo_TGP schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:46:
Ja in mijn ontwikkelomgeving zijn die divs weer gesplitst om precies die reden :)
Nice :)
Morgen en overmorgen heb ik helaas even geen tijd, donderdag weer verder schrijven :)
d:)b

Wel heb ik alweer een nieuwe feature request: Rijen kunnen collapsen en expanden. Landbouw, windmolens, olie, pasta, ik doe er helemaal niks meer mee (af en toe op "verkoop" klikken...) dus ik zou die rijen graag verbergen :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 02:26
WishmasterNL schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:51:
[...]

Ik ben level 9 en kan pasta helpers aannemen.
Wellicht moet je even een page refresh doen om het te zien, dat had ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Wannial schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:46:
[...]

Ik ben level 9 en kan pasta helpers aannemen.
Wellicht moet je even een page refresh doen om het te zien, dat had ik ook.
Na een refresh heb ik ze inderdaad ook beschikbaar. Erg handig!

Nu heb ik alleen in mijn enthousiasme 2 ijzermijnen geopend. Hier is mijn energievoorziening niet op berekend. Helaas zijn de centrales nu aardig prijzig aan het worden. Uit mn hoofd iets van 150 milj.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Laatst online: 12-09 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

jeej, level 12....

zucht, waarom zo verslavend?

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragornwj
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 13:55

Aragornwj

Blerf

Heb zojuist alle pastahelpers ontslagen. Ik was hun geklaag over hun commissie helemaal zat! probleem is nu wel dat mijn vermogen op NaN staat.... En ik heb geen recente savegame meer...

Mijn (corrupte) export:

code:
1
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...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

MEEHH!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Aragornwj schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:03:
Heb zojuist alle pastahelpers ontslagen. Ik was hun geklaag over hun commissie helemaal zat! probleem is nu wel dat mijn vermogen op NaN staat.... En ik heb geen recente savegame meer...

Mijn (corrupte) export:

[...]
Je export is inderdaad corrupt, want Base64 ondersteunt geen '...'. Is je copy/paste wel goed gegaan? Plaats hem beter even tussen [code]-tags.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
Hmm, ik had mijn savegame op het werk gelaten en ben thuis toch eens gaan kijken, na een reset wat er met javascript te bewerkstelligen is.... Level 17 in een half uurtje, dan is de uitdaging ook snel weg.

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 02:26
KatirZan schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:40:
jeej, level 12....

zucht, waarom zo verslavend?
Ik ken je probleem, na mn berichtje eerder deze middag ondertussen level 13...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Heeft iemand ook het idee dat energie naar verloop van tijd sneller begint binnen te stromen?
The_Butler schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:45:
Hmm, ik had mijn savegame op het werk gelaten en ben thuis toch eens gaan kijken, na een reset wat er met javascript te bewerkstelligen is.... Level 17 in een half uurtje, dan is de uitdaging ook snel weg.
In een half uur van niets naar 17? Vertel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
Saturnus schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:46:

In een half uur van niets naar 17? Vertel.
Met dikke spoiler tags dan maar; voor mij heeft het denk ik de lol er een klein beetje vanaf gehaald. En als je deze code ook gebruikt dan loop je de kans dat het spel binnen een paar uur niks meer vind, wat ik erg jammer zou vinden voor Neo_TGP die erg veel moeite voor ons doet.

Als Neo_TGP (de maker) het er niet mee eens is laat het weten en ik verwijder het graag weer.

spoiler:
In Firefox kan je met F12 de console openen, daar kan je code invoeren, begin met

[code] Int i [/code]

Aan het begin van het spel wil je gewoon graan verkopen tegen 20% van de prijs, je kan de 9 seconden omzeilen door de volgende loop te geven: (vul voor i 100 of 1000 in voor meer loops)

[code] async function demo() {for(i=0; i<10; i++){objFarmland.work(this);console.log(i);}} [/code]
Typ "Demo()" en het geld stroomt binnen...

Als je olie hebt dan kan dit ook:
[code]async function demo() {for(i=0; i<100;i++){objFarmland.work(this);console.log(i);objOilTank.fill(200000000);objOilTank.add();sleep(1)}}[/code]

De rest mag je zelf uitvogelen, maar net zoals je de graan timer kan omzeilen kan dat ook met het prospecten; iedere iteratie een mijn geprospect; ik moest em uitzetten om dat ik in de duizend mijnen had van ieder type.

Uiteraard maak je op het laatst Staal en stroomt het geld binnen, graanvelden researchen en upgraden helpt ook veel...

Als je de code snachts wil laten doorlopen dan kan je ook een time-out in de loop zetten, deze code 1 maal invoeren:

[code] function sleep(ms) {return new Promise(resolve => setTimeout(resolve, ms));}[/code]

Timer aanroepen in je code, mischien met een extra FOR loop om staal te verkopen en hij kachelt de nacht door, op naar de integer overflow.

at your service

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:26
Saturnus schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:46:
Heeft iemand ook het idee dat energie naar verloop van tijd sneller begint binnen te stromen?
Is de opslag voor je ijzererts vol? Je mijnen verbruiken dan geen energie meer omdat ze stoppen met werken.

Ik heb hier iets te enthousast gekocht. Nog 500.000.000 ton aan ijzererts en dan beginnen mijn energie buffer zich weer op te vullen naar 250.000.000 units. :9

[ Voor 20% gewijzigd door __R__ op 13-03-2018 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
The_Butler schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:10:
[...]

Met dikke spoiler tags dan maar; voor mij heeft het denk ik de lol er een klein beetje vanaf gehaald. En als je deze code ook gebruikt dan loop je de kans dat het spel binnen een paar uur niks meer vind, wat ik erg jammer zou vinden voor Neo_TGP die erg veel moeite voor ons doet.

Als Neo_TGP (de maker) het er niet mee eens is laat het weten en ik verwijder het graag weer.

spoiler:
In Firefox kan je met F12 de console openen, daar kan je code invoeren, begin met

[code] Int i [/code]

Aan het begin van het spel wil je gewoon graan verkopen tegen 20% van de prijs, je kan de 9 seconden omzeilen door de volgende loop te geven: (vul voor i 100 of 1000 in voor meer loops)

[code] async function demo() {for(i=0; i<10; i++){objFarmland.work(this);console.log(i);}} [/code]

[code]async function demo() {for(i=0; i<100;i++){objFarmland.work(this);console.log(i);objOilTank.fill(200000000);objOilTank.add();sleep(1)}}[/code]

De rest mag je zelf uitvogelen, maar net zoals je de graan timer kan omzeilen kan dat ook met het prospecten; iedere iteratie een mijn geprospect; ik moest em uitzetten om dat ik in de duizend mijnen had van ieder type.

Uiteraard maak je op het laatst Staal en stroomt het geld binnen, graanvelden researchen en upgraden helpt ook veel...

Als je de code snachts wil laten doorlopen dan kan je ook een time-out in de loop zetten, deze code 1 maal invoeren:

[code] function sleep(ms) {return new Promise(resolve => setTimeout(resolve, ms));}[/code]

Timer aanroepen in je code, mischien met een extra FOR loop om staal te verkopen en hij kachelt de nacht door, op naar de integer overflow.
Ah, ik dacht via de officiële weg. :P
__R__ schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:15:
[...]

Is de opslag voor je ijzererts vol? Je mijnen verbruiken dan geen energie meer omdat ze stoppen met werken.

Ik heb hier iets te enthousast gekocht. Nog 500.000.000 ton aan ijzererts en dan beginnen mijn energie buffer zich weer op te vullen naar 250.000.000 units. :9
Juist, dat was het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:09
The_Butler schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:10:
[...]

spoiler:

[code] Int i [/code]

Als ik begin met wat je zegt krijg ik dit:
> int i
x Uncaught SyntaxError: Unexpected number

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Is het misschien mogelijk om de verkoop tab vast te zetten bovenaan de pagina?
Als ik ergens onderaan de pagina bezig ben is het wel handig om een overzicht te hebben van hoeveel je per product hebt. Als voorbeeld steenkool en ijzer. Nu moet ik telkens hen en weer scrollen.

En misschien een knop van "X 1000" bij energieopslag?

Ik heb echt geen idee hoeveel moeite je dit kost om te implementeren. Maar ik vind het wel een erg leuk spelletje!

[ Voor 6% gewijzigd door WishmasterNL op 14-03-2018 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godlikev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:58
Mijn game is nu ook corrupt, valt hier nog wat aan te doen ?
code:
1
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

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Nu toch weer een aardige slag gemaakt.

Level 13

125 energiecentrales ( Steenkool )
500 milj opslag energie
De huidige energieproductie: 93.750
De huidige piekenergievraag: 60.740

Aantal ijzermijn locaties/mijnen: 63/63
Aantal steenkoolmijn locaties/mijnen: 125/125

25.000 steenkool silo's
5.000 ijzererst silo's (een hoop klikken als je enter niet ingedrukt kan houden :P )
200 hoogovens
1000 staalloodsen

Verder nog een hoop kippen etc, maar hier doe ik weinig meer mee.

[ Voor 20% gewijzigd door WishmasterNL op 14-03-2018 04:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
@The_Butler dit kan toch veel sneller met
spoiler: Money-cheat
objMoney.amount = 999999999

@Godlikev ik kan je game gewoon importen en zie geen gekke dingen... wat is er aan de hand?

[ Voor 32% gewijzigd door CappieL op 14-03-2018 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
Ja maar dat soort cheats heeft met de sport niks te maken!

Maar nee ik wist niet dat dat kon; is inderdaad makkelijker.

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
The_Butler schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:25:
[...]

Ja maar dat soort cheats heeft met de sport niks te maken!

Maar nee ik wist niet dat dat kon; is inderdaad makkelijker.
Als je toch gaat cheaten... dan maar zo })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 19:10

Dido

heforshe

CappieL schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:10:
@The_Butler dit kan toch veel sneller met
spoiler: Money-cheat
objMoney.amount = 999999999

@Godlikev ik kan je game gewoon importen en zie geen gekke dingen... wat is er aan de hand?
Waarom zou ik meer dan 99,99% van mijn vermogen wegggooien dan? 8)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 15:49
@Aragornwj Mocht het nog niet gelukt zijn: Die save kan je idd weinig mee (die ... kloppen zowieso niet). In het stukje daarvoor staat idd in de JSON "Money:NaN", dus die zou niet veel helpen.

Als je het in de browser zelf nog wel hebt, maar het geld staat op NaN kun je met f12 in de console het volgende doen:
objMoney.amount = 0

Hiermee zet je je geld weer op 0, waarna het spel gewoon verder kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:36

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Leuk spel, past in het rijtje van Adventure Capitalist e.d. van Miniclip.
Ik blijf deze zeker een poosje spelen! _/-\o_

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddusk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-07 14:09
Ik vraag me af wat de unlocks voor elk level zijn.
Ik zit nu op level 11, en heb geen idee wat er in 10 en 11 bij gekomen zijn... Misschien ben ik blind...

Iemand een lijstje met alle unlocks tot level x ?

[ Voor 3% gewijzigd door lorddusk op 14-03-2018 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
lorddusk schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:56:
Ik vraag me af wat de unlocks voor elk level zijn.
Ik zit nu op level 11, en heb geen idee wat er in 10 en 11 bij gekomen zijn... Misschien ben ik blind...

Iemand een lijstje met alle unlocks tot level x ?
Staal maken was wat ik een paar levels terug kreeg, zit nu op 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddusk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-07 14:09
Saturnus schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:27:
[...]

Staal maken was wat ik een paar levels terug kreeg, zit nu op 16.
Ja staal heb ik ook, dat zal dan wel level 10 zijn geweest, nu is 11 nog een mysterie, of zijn er ook levels zonder unlocks? (wat dan weer een beetje de levels teniet doen, maar dat terzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemwiseTheBrave
Levels halen wordt een steeds grotere challenge.
Huidig level is: 14
Drempel voor volgend level:
€ 3.662.109.375.000,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:26
SemwiseTheBrave schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:36:
Levels halen wordt een steeds grotere challenge.
Huidig level is: 14
Drempel voor volgend level:
€ 3.662.109.375.000,00
Ah joh. Dat is maar 1,5 miljard ton staal verkopen. Daar ben je zo. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
__R__ schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:44:
[...]

Ah joh. Dat is maar 1,5 miljard ton staal verkopen. Daar ben je zo. _O-
Bij mij stromen op zich de triljoenen wel binnen. had in 2 of 3 dagen 18 triljoen nij elkaar voor lvl 16
Nu nog 96 voor lvl 17.

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemwiseTheBrave
Waarom staan in de verkooptab de eieren niet vermeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
Bij welk lvl kan je wat met de volgende mijnen?
uraniummijn
kopermijn
diamantmijn
goudmijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
@SemwiseTheBrave Eieren verkopen is niet een doel op zich...

@chimera2 Pas na een update.. nu kun je nog niets met deze mijnen. Alleen kolen- en ijzererts op dit moment.

[ Voor 69% gewijzigd door CappieL op 14-03-2018 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragornwj
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 13:55

Aragornwj

Blerf

heggico schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:15:
@Aragornwj Mocht het nog niet gelukt zijn: Die save kan je idd weinig mee (die ... kloppen zowieso niet). In het stukje daarvoor staat idd in de JSON "Money:NaN", dus die zou niet veel helpen.

Als je het in de browser zelf nog wel hebt, maar het geld staat op NaN kun je met f12 in de console het volgende doen:
objMoney.amount = 0

Hiermee zet je je geld weer op 0, waarna het spel gewoon verder kan.
Thanks! Zo heb ik het gisteravond inderdaad weer verholpen :)

MEEHH!!!!

Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste