kan hij die 3 zinnen over die centre core niet onthouden?
Om de chat naast de live stream te lezenjip_86 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 00:56:
Waar heb je uberhaupt die laptop voor nodig dan
Beelden die er toe doen hebben we al lang gezien...
Andere livestream vanuit de zaal:
https://www.pscp.tv/w/1OyKANPPDNrGb
Het wordt voor hem ook ongemakkelijk... Beetje schuiven met de laptop... Beetje schuiven met de smartphone... Ongemakkelijk lachje...
Dat wordt erg krap:alwind schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 00:56:
[...]
Elon komt nu uit de kofferbak als verassing.

Is de perscon nu al wel of niet aan de gang? Ik zit naar een mannetje achter een laptop te kijken.... Maar verder eigenlijk niets
Cogitationis poenam nemo patitur
'I think we're ready' zei hij volgens mij net.
Dat doet iedereen nu. Het is wachten maar waarop weet niemand.Bullet NL schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 00:58:
Is de perscon nu al wel of niet aan de gang? Ik zit naar een mannetje achter een laptop te kijken.... Maar verder eigenlijk niets
Schiet tussen de palen en je scoort!
Dat is de voorkant, de kofferbak zit achter
Aha, persmannetje...
wat ga ik lachen als Musk helemaal lam met een dubbele tong en een fles bubbels binnen komt strompelen
Hij is er 
Deze loopt twee minuten voor op YouTube (wel met telefoon gefilmd)

Deze loopt twee minuten voor op YouTube (wel met telefoon gefilmd)
[ Voor 80% gewijzigd door Snoz Lombardo op 07-02-2018 01:02 ]
Op de ene stream wel op de andere niet
Mooi dat je als succesvol CEO gewoon in je T-shirt naar een persco kunt komen.
Haha. Hij heeft een paar seconden geleden nog zitten tweeten. Telefoon de zak in en gaan zitten!
Wat een slechte cameraman man man man....
En het geluid ook. Camera shutter speed is dramatisch hard te horen.
En het geluid ook. Camera shutter speed is dramatisch hard te horen.
[ Voor 46% gewijzigd door mimic op 07-02-2018 01:05 ]
Musk confirms the center core didn't land on the drone ship
center core missed the drone ship. Wasn’t able to relight all three engines, and the one that did relight wasn’t enough to slow it down enough.
[ Voor 55% gewijzigd door Snoz Lombardo op 07-02-2018 01:05 ]
Direct audiolijntje vanaf de mic, hoe moeilijk kan dat zijn?
slecht geluid !!mimic schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:04:
Wat een slechte cameraman man man man....
Ik versta er geen hol van
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
'Center core' kon ik eruit opmaken, maar meer ook niet
Center Core took out two of the engines of the drone ship...
Wat ik eruit kon halen, tussen het klikken van de fototoestellen door
Wat ik eruit kon halen, tussen het klikken van de fototoestellen door
[ Voor 37% gewijzigd door schilderstape op 07-02-2018 01:06 ]
Verwijderd
Stage gecrashed, niet genoeg brandstof, 2 van de 3 motoren niet ontstoken voor de landing burn
1 van de 3 engines deed het niet als ik het goed heb gehoord.Koekiemonsterr schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:06:
'Center core' kon ik eruit opmaken, maar meer ook niet
Gaat als ik het goed heb verstaan om TEB, een goedje wat wordt gebruikt om de motoren aan te steken. Alleen de center engine had nog genoeg, de twee buitenste niet meer. Één motor was kennelijk niet genoeg om te landen.
Bull's eye op het droneschip?sigilens schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:06:
Centrecore met 300 mile neergestort
Ze kunnen een auto de ruimte in schieten, boosters weer laten landen, maar een fatsoenlijke geluidsverbinding op aarde schijnt moeilijk te zijn 
Fixed!
Fixed!
[ Voor 4% gewijzigd door blobber op 07-02-2018 01:08 ]
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
niet genoeg brandstof, niet alle 3 motoren ontbrandden, weet niet of het schip ok is.
Verwijderd
centre-core crashed with over 300 miles an hour. Should be pretty fun images if the camera's didn't also blow up haha wat een vent is het toch
Als ie ballen heeft zegt ie dat de volgende payload z'n tesla semi is.
Qua gewicht kan de FH een 737 in orbit brengenSuBBaSS schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:09:
Als ie ballen heeft zegt ie dat de volgende payload z'n tesla semi is.
Verwijderd
Overigens denk ik dat het droneschip niet geraakt is. Als ik de beelden bekijk die er tijdens de live stream waren te zien op de achtergrond is de core naast het schip neergestort.
Je kan de horizon wel onderscheiden en je ziet dat het schip opeens geraakt wordt door een grote golf. (rond de 20 seconden)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=v48doQ8ms80]
Je kan de horizon wel onderscheiden en je ziet dat het schip opeens geraakt wordt door een grote golf. (rond de 20 seconden)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=v48doQ8ms80]
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2018 01:13 ]
haha wat een vent is het toch.. een blok beton is ook maar saai
Wow.RocketKoen schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:10:
[...]
Qua gewicht kan de FH een 737 in orbit brengen
Dat is dus de uitdaging niet in dit geval.
LOL
"I'm trippin balls here, ghehehe".
Held.
Goede investering. Hotweels had weer belangrijke reclame gemaakt voor Tesla toen ze net begonnen.
Spacerace v2.0
Zeker.
Mooie war op twitter aan de gang over de kosten van NASA vs SpaceX. Niet om aan te zien. Slagveld!
https://twitter.com/search?f=tweets&q=sls%20spacex
[ Voor 9% gewijzigd door mimic op 07-02-2018 01:16 ]
Internet knalt er uit als de persconferentie begint 
Al is nu beter dan bij lancering

Al is nu beter dan bij lancering
[ Voor 26% gewijzigd door jip_86 op 07-02-2018 01:17 ]
Ja leuk die discussie maar het moet geen oorlog zijn. Ze hebben elkaar nodig!mimic schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:16:
[...]
Zeker.
Mooie war op twitter aan de gang over de kosten van NASA vs SpaceX. Niet om aan te zien. Slagveld!
https://twitter.com/search?f=tweets&q=sls%20spacex
Geweldig dat ze dan toch doorgegaan zijn en dat het nu zo succesvol is gebleken.Musk: we tried to cancel Falcon Heavy three times at SpaceX; way harder than we thought. Redesign center core and grid fins.
Feit is wel dat Space X de Nasa behoorlijk te kakken zet, dan bedoel ik dat vooral qua budget.
Zeker!Bullet NL schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:19:
Feit is wel dat Space X de Nasa behoorlijk te kakken zet, dan bedoel ik dat vooral qua budget.
Eén launch van SLS kost al het dubbele van de totale investering in Falcon Heavy.Musk: guessing total investment in Falcon Heavy is over half a billion dollars.
Starman heeft (nog) maar 12 uur te gaan (qua livestream/batterij).
[ Voor 8% gewijzigd door Snoz Lombardo op 07-02-2018 01:22 ]
Wanneer komt er nu weer een FH launch? Het is niet echt een strak verhaal wat hij aan het houden is.
7 12 miljard zit daar nu in. En het duurt nog minstens 2 jaar voordat hij kan vliegen.Snoz Lombardo schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:20:
[...]
Zeker!
[...]
Eén launch van SLS kost al het dubbele van de totale investering in Falcon Heavy.
Musk is eigenlijk nooit helemaal coherentcoelho schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:21:
Wanneer komt er nu weer een FH launch? Het is niet echt een strak verhaal wat hij aan het houden is.
Verwijderd
STP-2, mid-2018, wat een demo-missie is voor de USAF, en dan moet de gehele Falcon Heavy block 5 zijn.coelho schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:21:
True! Maar een private onderneming is echt veel flexibeler dan een overheidsorgaan. NASA had heel veel gepland. Maar de budgetten kwamen niet omdat de zittende president het niet gaf, president erna schrapt dat programma. Tja dan kun je ook niet vooruit.Bullet NL schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:19:
Wat zei hij nou net mbt. dat "to confuse them"?
Hij had er zelf veel lol om maar de reporters zitten gewoon niet in z'n zone.
It will be detected by an alien race in a few billion years, thinking: "what were these guys thinking? did they worship this car? and why is there a little car in the big car?" That will really confuse them
AliensSuBBaSS schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:23:
Wat zei hij nou net mbt. dat "to confuse them"?
pirke schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:24:
It will be detected by an alien race in a few billion years, thinking: "what were these guys thinking? did they worship this car? and why is there a little car in the big car?" That will really confuse them
500 miljoen USD voor de aanpassingen tbv Falcon Heavy.
My favorite programming language is solder.
Verwijderd
Schip is gemist. 100 meter van het schip is de core gecrashed met 500km/h 2 trusters afgebroken en het dek vol met schroot.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2018 01:25 ]
Onderdeel van deze tweede vlucht is ook de tweede Lightsail van de Planetary Society.Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:22:
[...]
STP-2, mid-2018, wat een demo-missie is voor de USAF, en dan moet de gehele Falcon Heavy block 5 zijn.
http://www.planetary.org/.../lightsail-solar-sailing/
Zei Musk zojuist dat er volgend jaar lijnvluchten naar de maan komen?
Batterijen werken ongeveer 12 uur.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Het is een chaoot, maar eentje die wel de details heeft. Core booster: raakte het water met 500km/h, ongeveer 100 meter naast Of Course I Still Love You.redfoxert schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:22:
Musk is eigenlijk nooit helemaal coherentVind het vooral een enorme chaoot. Vooral ook impressive hoe hij investeerders aan zich kan binden, buiten zn eigen kapitaal.
I don't like facts. They have a liberal bias.
Verwijderd
Houden jullie starman ook in de gaten? Af en toe komt die weer online en geeft de mooiste beelden ooit:

Nee, short-hops van de BFS (het space-ship gedeelte van ITS of hoe BFR+BFS ook mag heten). Soortgelijk als de Grasshopper dus.schilderstape schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:25:
Zei Musk zojuist dat er volgend jaar lijnvluchten naar de maan komen?
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2018 01:27 ]
Iff i'ts buzzup, it's cool.....
Ik ben screenshots aan het verzamelen jaVerwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:26:
Houden jullie starman ook in de gaten? Af en toe komt die weer online en geeft de mooiste beelden ooit:
[afbeelding]
Dan valt de schade aan het schip misschien mee. Da's dan een geluk bij een ongeluk.Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:25:
Schip is gemist. 100 meter van het schip is de core gecrashed met 500km/h 2 trusters afgebroken en het dek vol met schroot.
Haha nu wel: https://twitter.com/JeffBezos/status/961033484536971264Erazzzer schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 00:14:
Heeft Jezz Bezos al een reactie gegeven?
Verdere ontwikkeling aan Falcon 9 en FH dus eigenlijk beëindigd ten gunste van BFR.
Verwijderd
Laten we het hopen dan krijgen we nog mooie beelden te zien vanaf het schip. SpaceX kennende gaan die zeker online komen.beantherio schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:27:
[...]
Dan valt de schade aan het schip misschien mee. Da's dan een geluk bij een ongeluk.
Waar zien we de beelden van Starman? Vind het zo snel niet..
YouTube: Live Views of StarmanYoup1e schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:29:
YouTube: Live Views of StarmanYoup1e schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:29:
Dat gaat wel heel snel. Ongelooflijk.pirke schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:29:
BFR test flight in 3 or 4 years...
Jaja, een "mannequin" inside Starman, zou mij niks verbazen wanneer die pop "Amber" heet
Dus over een paar jaar geen 20 verdieping flat lengte maar burj khalifa formaat raketten.
Ik duik m'n nest in. Was gezellig jongensMusk: We're making great progress on Crew Dragon. In terms of company priorities, Crew Dragon is at the top
Volgens mij wil Musk niets liever dan op die tafel klimmen en eens even goed feesten met de meute. 
En terecht!
Ik vind het wel mooi hoor, die gast is wel puur zoals hij daar zit (heb ik het idee).
En terecht!
Ik vind het wel mooi hoor, die gast is wel puur zoals hij daar zit (heb ik het idee).
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor algemene discussies over ruimtevaart hebben we dit topic: Ontwikkelingen in de ruimtevaart - Deel II
Voor algemene discussies over ruimtevaart hebben we dit topic: Ontwikkelingen in de ruimtevaart - Deel II