[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste
Acties:
  • 31.393 views

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:47
heb de uitslagen overgenomen naar https://onedrive.live.com...authkey=!AN_MmXscmv5NO9s&

en nog een kolom toegevoegd voor de gemiddelde ronde tijd, nu zit daar natuurlijk wel een pitstop in en in de trainingsronde niet maar ik zit persoonlijk wel erg ver van mijn trainingstijd af (weet niet wat een pitstop kost?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
En voortaan kunnen jullie me ook nog smurf noemen volgens @Stoksbrood *@MAX3400 :+ :+
Ja ik weet het zo'n knalblauwe auto valt op in het veld <3

edit: verkeerde naam getagd :)

[ Voor 21% gewijzigd door timmie271 op 16-02-2018 06:47 ]

Gamertag: timmie271

bifi_G60 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:17:
[...]

heb de uitslagen overgenomen naar https://onedrive.live.com...authkey=!AN_MmXscmv5NO9s&

en nog een kolom toegevoegd voor de gemiddelde ronde tijd, nu zit daar natuurlijk wel een pitstop in en in de trainingsronde niet maar ik zit persoonlijk wel erg ver van mijn trainingstijd af (weet niet wat een pitstop kost?)
Pitstop is iets van 35 seconden ofzo; Toevallig weet ik dat omdat ik op 1:36 mijn tussentijd kreeg en degene voor me ging de pits in en met 2:12 naast @Jordy8 reed die net de pits uitkwam :)

En ja, trainingstijden vs. racetijden; voor veel mensen waarschijnlijk een goede seconde verschil? Heb het niet van iedereen bekeken maar ik vermoed dat de race-pace op Catalunya ergens tussen de 58:2 en 59:1 komt te liggen. Best een groot bereik maar dat is ongeveer waar men rekening mee moet gaan houden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
@MAX3400 ik vind alles prima. Wellicht anders de punten delen? 2 er af voor mij en 2 er bij voor @lappiehero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
MAX3400 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:20:
[...]

Pitstop is iets van 35 seconden ofzo; Toevallig weet ik dat omdat ik op 1:36 mijn tussentijd kreeg en degene voor me ging de pits in en met 2:12 naast @Jordy8 reed die net de pits uitkwam :)

En ja, trainingstijden vs. racetijden; voor veel mensen waarschijnlijk een goede seconde verschil? Heb het niet van iedereen bekeken maar ik vermoed dat de race-pace op Catalunya ergens tussen de 58:2 en 59:1 komt te liggen. Best een groot bereik maar dat is ongeveer waar men rekening mee moet gaan houden.
Volgens mij ook door de weersomstandigheden die er waren gekozen. Ondanks dat het droog was, was de baan niet zo snel als die in het echte "droog weer" stand is. Ik had als snelste lap een 2.09.0 en daar zat niet tot nauwelijks meer tijd in voor mij.

Ik denk dat op Catalunya de tijden dichterbij de tijden uit de sheet zullen liggen aangezien je alleen maar droog weer kan kiezen

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Mja ik had het idee dat mijn rondetijden niet helemaal klopten. Hij gaf aan snelste tijd 2:12.8 geloof ik, maar ik heb toch echt ook minimaal één 2:11.x gereden....

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:53
MAX3400 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:14:
[...]

Snap er niks van; ik heb 3 invites verstuurd tussen 19:46 en 19:55 en op mijn Xbox stond "RichardKortland - In Race" dus ik dacht dat je nog even snel een career-race afmaakte ofzo. Binnenkort samen eens controleren of invites wel aankomen bij je want dit is niet gezellig rijden zo; eindelijk zou je mee doen en dan lukt het om de een of ander reden niet.
Klopt, ik deed nog even wat oefenrondjes voor de echte race. Maar die waren om 19:50 klaar.
Uiteindelijk natuurlijk ook mijn eigen schuld, ik had ook zelf al eerder kunnen joinen ipv wachten op een invite. Laten we het op onwennigheid houden, was voor mij de eerste keer om op deze manier online een race te doen. Dus voor de volgende race weet ik in ieder geval hoe het werkt :P

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
Phusebox schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 05:43:
Mja ik had het idee dat mijn rondetijden niet helemaal klopten. Hij gaf aan snelste tijd 2:12.8 geloof ik, maar ik heb toch echt ook minimaal één 2:11.x gereden....
Dat zou heel goed kunnen, maar als die 2.11 een dirty lap was en de 2.12 een clean lap dan blijft die 2.12 op de eindlijst staan :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kleefei schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:36:
@MAX3400 ik vind alles prima. Wellicht anders de punten delen? 2 er af voor mij en 2 er bij voor @lappiehero
Het is mij om het even maar laten we dit dan wel als extra regel opnemen in de startpost. Als @lappiehero ook reageert en we zijn eruit met zijn drieeen, dan wordt dat dus ook "officieel" voor de volgende races.
job115 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 05:28:
[...]

Volgens mij ook door de weersomstandigheden die er waren gekozen. Ondanks dat het droog was, was de baan niet zo snel als die in het echte "droog weer" stand is. Ik had als snelste lap een 2.09.0 en daar zat niet tot nauwelijks meer tijd in voor mij.
We gaan het zeker merken. Dus, wanneer ga jij trainen op Catalunya ondanks dat je al een tijd op de sheets hebt staan?
Richard117 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 06:39:
[...]

Klopt, ik deed nog even wat oefenrondjes voor de echte race. Maar die waren om 19:50 klaar.
Uiteindelijk natuurlijk ook mijn eigen schuld, ik had ook zelf al eerder kunnen joinen ipv wachten op een invite. Laten we het op onwennigheid houden, was voor mij de eerste keer om op deze manier online een race te doen. Dus voor de volgende race weet ik in ieder geval hoe het werkt :P
d:)b Heb hoge verwachtingen van je skills dus kom maar op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 22:07
MAX3400 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:14:

[...]

Moet je maar doorrijden... :> Goede race trouwens!!!
Was erg leuk inderdaad! De druk was aardig goed te voelen.
Was na een paar ronden even bang dat ik weer in m'n eentje moest rijden.
Volgende keer toch proberen om van te voren iets meer te oefenen, was het gevoel wel wat kwijt.

En fijn dat de meeste toch lekker dicht bij elkaar kan rijden een uur lang *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
timmie271 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 06:48:
[...]

Dat zou heel goed kunnen, maar als die 2.11 een dirty lap was en de 2.12 een clean lap dan blijft die 2.12 op de eindlijst staan :)
Oh ja, even vergeten dat wanneer je ergens een auto in beeld ziet het al bijna een dirty lap is bij Forza.
Maar goed tijdens het rijden klopte er ook niks van.

Kijk wel een beetje op tegen Catalunya, maar goed dan hebben we de ergste race van het seizoen maar meteen gehad (qua plezier in het rijden).

Ik merkte zelf dat ik een beetje een concentratie dip had na een paar rondjes (ben nogal snel afgeleid als de kat opeens langs loopt etc) waardoor ik fouten ging maken. Na de pitstop en snel wat drinken ging het weer beter.

[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 16-02-2018 08:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Totale race vanuit mijn oogpunt terug te kijken: https://mixer.com/OctagonQontrol?vod=20089816
Phusebox schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:05:
[...]

Ik merkte zelf dat ik een beetje een concentratie dip had na een paar rondjes (ben nogal snel afgeleid als de kat opeens langs loopt etc) waardoor ik fouten ging maken. Na de pitstop en snel wat drinken ging het weer beter.
Same here; had nog geen koffie gehad voordat de race begon... Zo tegen ronde 18 moest ik even opstaan en uitrekken; gelukkig kon dat op het rechte stuk :)

[ Voor 72% gewijzigd door MAX3400 op 16-02-2018 08:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:13:
Totale race vanuit mijn oogpunt terug te kijken: https://mixer.com/OctagonQontrol?vod=20089816

[...]

Same here; had nog geen koffie gehad voordat de race begon... Zo tegen ronde 18 moest ik even opstaan en uitrekken; gelukkig kon dat op het rechte stuk :)
Mooi om mezelf even op P1 te zien, en dat mijn livery wel goed opvalt.

Ik snap trouwens niet hoe velen van jullie met externe view kunnen rijden, ik gebruik altijd de echt cockpit view (dus die met stuur en alles).

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 16-02-2018 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
MAX3400 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 07:53:
[...]
We gaan het zeker merken. Dus, wanneer ga jij trainen op Catalunya ondanks dat je al een tijd op de sheets hebt staan?
Waarschijnlijk kwartiertje voor de race als jullie wat oefen rondjes doen.

Overigens heb ik geen cent overgehouden aan gisteren omdat ik in een rental reed...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phusebox
My 7 minutes of fame....

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/fo61Qn/Go_T_FM7_S02_R01_L01_Phusebox.png

Dit waren een paar leuke bochten met @SinergyX , tot ik weer een fout maakte...

Jammer dat mijn opgeslagen replay na rondje vijf kapot is. Dan springt ie opeens naar de startopstelling en gaat iedereen raar rijden ... alternate universe.

[ Voor 54% gewijzigd door Phusebox op 16-02-2018 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:36:
Jammer dat mijn opgeslagen replay na rondje vijf kapot is. Dan springt ie opeens naar de startopstelling en gaat iedereen raar rijden ... alternate universe.
Vreemd... En als ik naar de eerste seconden kijk, in je binnenspiegel, zie ik ook amper andere rijders op de grid? Zal vanavond even kijken of ik de start anders in beeld kan brengen later vandaag net zoals dat met andere races ook gebeurd is.

Is het al weekend???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:52:
[...]

Vreemd... En als ik naar de eerste seconden kijk, in je binnenspiegel, zie ik ook amper andere rijders op de grid? Zal vanavond even kijken of ik de start anders in beeld kan brengen later vandaag net zoals dat met andere races ook gebeurd is.

Is het al weekend???
De start zie ik wel goed, en de eerste vijf of zes rondes ook, daarna flipt ie helemaal en zie ik mensen achterstevoren staan bij de start en blijft ie steeds daarnaar teruggaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 18:15
Stoksbrood schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:34:
@Mavi86 en @theAlchemist, dan is mijn auto onzichtbaar geweest voor jullie. Niets aan te doen :) .
@Mavi86, je moet voor de lol mijn replay dan maar eens kijken :+ .
YouTube: FM7 - Tweakers.net - Nürburgring - Race 1

Gelukkig een kwade bedoeling (had ook niet anders verwacht in deze league).
Better luck next time O-)
Ik heb hem zojuist eens bekijken en ik snap nu je frustratie :+ Maar je was dus totaal onzichtbaar voor me. Wel grappig mijn vriendin die naast me zat te lezen vroeg me nog " waarom roepen ze steeds je naam? " ik zeg ": ik heb geen idee volgens mij verward iemand me met een ander want er is niemand in mijn buurt" :+
In seizoen 1 heb ik dat euvel nooit voorbij zien komen dus hopelijk gebeurt het niet meer.
Overigens heb ik verder niet zo'n goede race gereden, veel foutjes en gewoon wat te traag.
theAlchemist schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:38:

Ik kreeg niet alles mee van de voicechat toen het nog werkte, maar hadden wij een incidentje wat ik iets minder netjes had afgehandeld @Mavi86 ?
Uhh ik kreeg wel een keer een kusje tegen mn kont waardoor ik de baan (een beetje) afging maar weet niet of jij dat was :) Ik moet eens de namen boven de auto's aanzetten. Dat is toch wel makkelijk af en toe :)

[ Voor 51% gewijzigd door Mavi86 op 16-02-2018 09:40 ]

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavi86 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:56:
[...]
Ik heb hem zojuist eens bekijken en ik snap nu je frustratie :+ Maar je was dus totaal onzichtbaar voor me.
Vraag me stiekem wel af of het door mijn livery kan komen waar ik behoorlijk wat stickers/lagen op mijn auto heb. Even online wat research doen :)

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
Stoksbrood schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:54:
[...]

Vraag me stiekem wel af of het door mijn livery kan komen waar ik behoorlijk wat stickers/lagen op mijn auto heb. Even online wat research doen :)
Als je verder in je video kijkt zie je ook dat je een low bandwith melding hebt.
Deze melding heb ik niet gehad. Wellicht hier iets in zoeken?

En je livery's kunnen uit, als we toch de hele auto niet zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:54:
[...]

Je had al problemen met het connecten naar de lobby toch? Ik ben benieuwd hoeveel layers je hebt voor je livery. Ik heb een aantal decals van andere gebruikers geleend en volgens mij hadden die ook heel wat layers :p

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:38

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ik neem aan dat de livery-layers naar een platte texture worden geconverteerd. Voor het eindresultaat zou het heel gek zijn als het uitmaakt hoeveel lagen gebruikt zijn. Maar ja, er is wel meer buggy in Forza :)

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:24:
[...]Je had al problemen met het connecten naar de lobby toch?
Klopt inderdaad, ik heb hierna even snel online iets opgezocht en heb hierna het volgende uitgevoerd:
C: \WINDOWS\ system32 > netsh
netsh > int teredo
netsh interface teredo > set state disabled
netsh interface teredo > int ipv6
netsh interface ipv6 > set teredo client

Hierna kon ik direct verbinden met de sessie...
Tevens heb ik IPV6 uitgeschakeld binnen Windows waar ik had gelezen dat dit ook nog wel eens mocht werken.

Wat ik me nog wel afvraag, is of de mensen die mij niet konden zien op PC of Xbox aan het spelen waren.

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
Stoksbrood schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:34:
[...]

Wat ik me nog wel afvraag, is of de mensen die mij niet konden zien op PC of Xbox aan het spelen waren.
Xbox hier.

In de video, rond minuut 20, ziet iemand jou en zegt; "stoksbrood staat hier"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Klopt inderdaad, ik heb hierna even snel online iets opgezocht en heb hierna het volgende uitgevoerd:
C: \WINDOWS\ system32 > netsh
netsh > int teredo
netsh interface teredo > set state disabled
netsh interface teredo > int ipv6
netsh interface ipv6 > set teredo client

Hierna kon ik direct verbinden met de sessie...
Tevens heb ik IPV6 uitgeschakeld binnen Windows waar ik had gelezen dat dit ook nog wel eens mocht werken.

hmm vreemd. Ik zag alleen jou niet (voor zover ik weet :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavi86
[...]

Ik ook xbox

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:14
Wel benieuwd waar het uitvallen van de voicechat vandaan komt. Bij mij in ronde 13/14, maar ook bij anderen op andere momenten geloof ik.... iemand enig idee?

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
Tot het tegendeel bewezen is denk ik dat onze geweldige battle (die precies toen aan de gang was), vol gas zij aan zij de flauwe bocht door, de microsoft servers opgerookt heeft @Unigo

[ Voor 10% gewijzigd door kleefei op 16-02-2018 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lappiehero
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 14:15
MAX3400 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 07:53:
[...]

Het is mij om het even maar laten we dit dan wel als extra regel opnemen in de startpost. Als @lappiehero ook reageert en we zijn eruit met zijn drieeen, dan wordt dat dus ook "officieel" voor de volgende races.
Is bij een gelijkspel niet allebei de extra punten een gangbaar verschijnsel? :+ Beslissen om de rondetijd lijkt mij wel een goede regel, maar de 4 puntjes haal ik wel nog graag binnen :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
lappiehero schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:39:
[...]

Is bij een gelijkspel niet allebei de extra punten een gangbaar verschijnsel? :+ Beslissen om de rondetijd lijkt mij wel een goede regel, maar de 4 puntjes haal ik wel nog graag binnen :Y).
Dan zou ik eerder zeggen de punten delen, dat is meestal bij gelijke stand in de sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de huidige FIA regelementen zie ik daar zo 123 niets over. Alleen voor het einde van het kampioenschap:

7) DEAD HEAT
7.1 Prizes and points awarded for all the positions of competitors who tie, will be added together
and shared equally.

7.2 If two or more constructors or drivers finish the season with the same number of points, the
higher place in the Championship (in either case) shall be awarded to :
a) The holder of the greatest number of first places.
b) If the number of first places is the same, the holder of the greatest number of second
places.
c) If the number of second places is the same, the holder of the greatest number of third
places and so on until a winner emerges.
d) If this procedure fails to produce a result, the FIA will nominate the winner according to
such criteria as it thinks fit.

Persoonlijk (sluit deels aan bij 7.1) denk ik dat beide of hetzelfde aantal punten moeten krijgen of beide punten bij elkaar opgeteld en die delen door het aantal deelnemers wat gelijktijdig is geëindigd (wat nadelig is voor beide)

[ Voor 12% gewijzigd door NLRev0lution op 16-02-2018 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
NLRev0lution schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:14:
In de huidige FIA regelementen zie ik daar zo 123 niets over. Alleen voor het einde van het kampioenschap:

7) DEAD HEAT
7.1 Prizes and points awarded for all the positions of competitors who tie, will be added together
and shared equally.
7.2 If two or more constructors or drivers finish the season with the same number of points, the
higher place in the Championship (in either case) shall be awarded to :
a) The holder of the greatest number of first places.
b) If the number of first places is the same, the holder of the greatest number of second
places.
c) If the number of second places is the same, the holder of the greatest number of third
places and so on until a winner emerges.
d) If this procedure fails to produce a result, the FIA will nominate the winner according to
such criteria as it thinks fit.
Ehm het staat toch bij 7.1. Optellen en delen door aantal rijders die gelijk gefinisht zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 16-02-2018 13:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 19:47
[...]

Ik speelde op PC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:13
[...]

Ik speelde op PC en heb je "gewoon" kunnen zien, bij de start en toen je bij bocht 1 vlak voor me de grindbak uit kwam gereden (ook vrij vroeg in de race). Kon je helaas niet bijhouden, dus de rest van de race heb ik je niet gezien.

Verder vermoed ik dat mijn mic het toch weer niet deed tijdens de race (of er werd gewoon niet op me gereageerd :P) In ronde 1 heb ik Nieless een enorme knal verkocht doordat ik 2 bochten door elkaar haalde en heb ik vol scheldend mij excuses aangeboden. Iemand die dat meegekregen heeft of was in ronde 1 mijn mic al naar de eeuwige jachtvelden?

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kleefei schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:36:
+
NLRev0lution schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:14:
and shared equally.
+
Phusebox schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:20:
[...]

Ehm het staat toch bij 7.1. Optellen en delen door aantal rijders die gelijk gefinisht zijn.
Nou, dan gaan we dat dus doen later vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BSTNjitRam schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:31:
[...]

Ik speelde op PC en heb je "gewoon" kunnen zien, bij de start en toen je bij bocht 1 vlak voor me de grindbak uit kwam gereden (ook vrij vroeg in de race). Kon je helaas niet bijhouden, dus de rest van de race heb ik je niet gezien.

Verder vermoed ik dat mijn mic het toch weer niet deed tijdens de race (of er werd gewoon niet op me gereageerd :P) In ronde 1 heb ik Nieless een enorme knal verkocht doordat ik 2 bochten door elkaar haalde en heb ik vol scheldend mij excuses aangeboden. Iemand die dat meegekregen heeft of was in ronde 1 mijn mic al naar de eeuwige jachtvelden?
Ik weet niet meer of jij het was of iemand anders (gisteren was er in ieder geval iemand met hetzelfde issue) maar heb je hier al eens naar gekeken:
https://ibb.co/iZn3MS
(settings -> general -> iets naar beneden scrollen)

Ik had namelijk hetzelfde in vorig seizoen en volgens mij hoort iedereen me nu.

Vanaf een rondje of 14/15 of ergens in de buurt daarvan hoorde ik ook niemand meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theAlchemist
Mavi86 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:56:
[...]

Uhh ik kreeg wel een keer een kusje tegen mn kont waardoor ik de baan (een beetje) afging maar weet niet of jij dat was :) Ik moet eens de namen boven de auto's aanzetten. Dat is toch wel makkelijk af en toe :)
Ik dacht het vooral doordat ik jouw naam zo vaak hoorde op de voicechat nadat ik je had ingehaald, maar die voicechat ging dus niet over ons onderonsje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
Zo te horen was Forza weer lekker aan het klooien ? Man het word wel tijd dat ze het eens op orde gaan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cuqebaqer schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:59:
Zo te horen was Forza weer lekker aan het klooien ? Man het word wel tijd dat ze het eens op orde gaan maken.
https://forums.forzamotor...9-6406-release-notes.aspx ;)

- Spectate in multiplayer
- Grid sorting in multiplayer
- Improved loading in multiplayer
- Fixed issue not loading correctly into multiplayer race
- Fixed low-performance framerates in private multiplayer

Net een dag te laat voor @timmie271 @Richard117 en anderen die gisteren op een andere manier het spel hebben moeten ervaren.
Beetje opgeknapt vandaag? :(:)

/edit: met dank aan @Rivanov in Rivanov in "[Multi] Forza Motorsport 7"
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/camo/cc882941c18a74d021b762cbcbbd26774b0c3ca1/?url=http%3A%2F%2Fcompass.xboxlive.com%2Fassets%2F34%2F3f%2F343f7e68-0a77-4c4e-84f2-407e10a6367f.jpg%3Fn%3DFebruary_Audi_RotekRacingTT-RS_story.jpg
Audi TT RS toegevoegd. Geen idee of deze in onze klasse valt maar neem aan dat, door de stemming van vorige weken, we het houden bij de bestaande auto's en deze TT dus niet toestaan dit seizoen?

/edit: never mind; de Audi is "Forza GT" klasse en geen "Forza Touring Cars" klasse.

[ Voor 71% gewijzigd door MAX3400 op 16-02-2018 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phusebox schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:36:
My 7 minutes of fame....

[afbeelding]

Dit waren een paar leuke bochten met @SinergyX , tot ik weer een fout maakte...
[video]

Was leuk stukje racen :D
MAX3400 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:13:

[...]

Rond 1:12.20 het moment :D

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 16-02-2018 14:27 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:13
NLRev0lution schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:40:
[...]

Ik weet niet meer of jij het was of iemand anders (gisteren was er in ieder geval iemand met hetzelfde issue) maar heb je hier al eens naar gekeken:
https://ibb.co/iZn3MS
(settings -> general -> iets naar beneden scrollen)

Ik had namelijk hetzelfde in vorig seizoen en volgens mij hoort iedereen me nu.

Vanaf een rondje of 14/15 of ergens in de buurt daarvan hoorde ik ook niemand meer.
Ik was het gisteren ook, maar toen ik in de lobby hallo riep kreeg ik ineens wel reactie dus daar heeft het wel gewerkt. Echter op het filmpje van Stoksbrood ben ik nergens te horen.

Zal vanavond eens kijken of ik iets met je screenshot kan, maar als het binnen Forza is dan is mijn mic blijkbaar nergens te vinden. Ik heb alle settings volgens mij doorgespit en Audio wel 3x, nergens ook maar iets van mic te vinden...

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja ik sneed de eerste bocht maar ging daarna maar aan de kant om je weer langs te laten.Hebben wij ook de F1 regel dat je dan niet de eerste twee of drie bochten daarna meteen weer mag inhalen? :P

De fout die ik maak aan het einde was eentje die ik met een stuurtje normaal niet zou maken. Bij normal steering zit er een soort vertraging op wanneer je een snel tikje geeft dat die te traag heen/terug gaat waardoor een klein tikje op snelheid al snel een hele zwabber is.

Wat er mis ging bij de chicane in het vierde rondje weet ik ook niet, een Montoya/Palmer momentje denk ik.

[ Voor 35% gewijzigd door Phusebox op 16-02-2018 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phusebox schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:21:
[...]

Ja ik sneed de eerste bocht maar ging daarna maar aan de kant om je weer langs te laten.Hebben wij ook de F1 regel dat je dan niet de eerste twee of drie bochten daarna meteen weer mag inhalen? :P

De fout die ik maak aan het einde was eentje die ik met een stuurtje normaal niet maken. Bij normal steering zit er een soort vertraging op wanneer je een snel tikje geeft dat die te traag heen/terug gaat waardoor een klein tikje op snelheid al snel een hele zwabber is.

Wat er mis ging bij de chicane in het vierde rondje weet ik ook niet, een Montoya/Palmer momentje denk ik.
Ik nam die bocht ook erg wijd, wist dat je aan de binnenkant zat. Maar hoorde je niet op de voice, dus ook die latere bocht ging ik maar wat wijder.

Ik denk ik weer op sim ga racen, normal "helpt" je soms iets te goed, dat een tegenstuur moment juist ander effect krijgt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Houd het onderstaande in dat we voor seizoen 3 kwalificaties kunnen introduceren _/-\o_ ?

With Forza Motorsport 7’s new Seed the Grid feature, lobby hosts now have the option to set the race grid as they see fit. Before the race, hosts can choose “Grid Order” from the menu to manually reorder the race grid. Hosts can move any player anywhere on the grid and new UI elements highlight additional information on player positioning. Spectating players will automatically be pushed to the back of the grid, regardless of where they are placed in the grid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:37:
[...]

Houd het onderstaande in dat we voor seizoen 3 kwalificaties kunnen introduceren _/-\o_ ?
Ja, de snelste Q start als laatste in R O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:37:
[...]

Ja, de snelste Q start als laatste in R O-)
Of diegene met de meeste punten start als laatste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:40:
Of diegene met de meeste punten start als laatste :D
Hier zou ik wel voor instemmen. Lekker chaotisch bij de start :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:14
bifi_G60 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:21:
https://1drv.ms/x/s!ApC5GaqN4oLP4TsiY-0PKbjRfQaR misschien is het leuk als mensen trainen dit in te vullen, heb zojuist mijn 1e meters met deze auto en circuit gereden
Kunnen we deze niet aan de OP hangen trouwens?

edit: laat maar, hij is weg :(

[ Voor 4% gewijzigd door Unigo op 16-02-2018 14:59 ]

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Unigo schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:59:
[...]

Nieuwste sheet opgenomen in de startpost; onder de auto's maar boven de uitslagen van vorig seizoen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bifi_G60
MAX3400 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:04:
[...]

Nieuwste sheet opgenomen in de startpost; onder de auto's maar boven de uitslagen van vorig seizoen :)
Unigo schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:59:
[...]

Ja ik had een copy gemaakt met de uitslagen en wat dingetjes erin wilde voorkomen dat tijden in twee verschillende sheets kwam dus de oude weggehaald :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Track-limits en plattegrond voor Catalunya gepost

Oftewel: veeeel succes met trainen en testen. Het is een heerlijk circuit als je de goede auto gevonden hebt maar de hoge kerbs kunnen wel voor wat ergernis zorgen als je wegglijdt. Ook zijn er meerdere bochten ietwat off-camber maar niets wat een goede coureur niet kan overwinnen!

/edit: puntentelling in dezelfde post ook aangepast naar aanleiding van @lappiehero en @kleefei

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 16-02-2018 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
MAX3400 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:25:
Track-limits en plattegrond voor Catalunya gepost

Oftewel: veeeel succes met trainen en testen. Het is een heerlijk circuit als je de goede auto gevonden hebt maar de hoge kerbs kunnen wel voor wat ergernis zorgen als je wegglijdt. Ook zijn er meerdere bochten ietwat off-camber maar niets wat een goede coureur niet kan overwinnen!
Wat zijn de limits voor de chicane? Ik zie altijd veel mensen volledig over de kerb heen gaan en Forza rekent dit als een clean lap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jordy8 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:29:
[...]

Wat zijn de limits voor de chicane? Ik zie altijd veel mensen volledig over de kerb heen gaan en Forza rekent dit als een clean lap.
De RACC chicane vind ik persoonlijk voldoende afgebakend met banden, dat ik me niet heel erg druk kan maken of iemand 20 of 40cm een kerb meepikt. Gelijke monniken, gelijke kappen wat mij betreft; iedereen hetzelfde voordeel en als je de banden raakt, heb je alleen maar jezelf ermee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• exstence
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11-2020
Stoksbrood schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:46:
[...]

Hier zou ik wel voor instemmen. Lekker chaotisch bij de start :D
Ik ook!! >:)

Even over het voorbij laten gaan door 'exstense en overige mindere goden' :+ : Ik laat iedereen met alle liefde en (minder) plezier door. Maar ik moet je dan wel horen aankomen. Ik ben namelijk druk bezig (om mijn Volvo op de baan te houden). Dus "tuut tuut, de groeten van Ruud' (<-- alleen 40-plussers begrijpen dit).
Ik snap overigens niet dat jullie nog over koetjes en bijbehorende kalfjes kunnen lullen... daarnaast ook nog over bandenspanning en over de stand van zaken bij de andere lobby!

Ik was bekaf na dat uurtje rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mijn headset deed het helaas niet, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat je het niet ziet in je spiegels, of wanneer je met een externe view rijdt, wanneer iemand naast je zit.

Zo moest ik op een gegeven moment iemand inhalen, weet niet wie want namen heb ik uitstaan, en die heb ik tot twee keer toe flink moeten uitremmen om er langs te komen. Als iemand die een ronde voor ligt er naast zit dan ga je toch niet verdedigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Ik rijd met hood-cam, dus heb geen spiegels. .Alleen dat driehoekje, maar die komt pas vrij laat tevoorschijn..
Als dat driehoekje er is en het is iemand die mij gaat lappen zorg ik wel voor ruimte, maar soms komt dat driehoekje pas als ik al in de bocht zit.. Tja, dan kan ik niet zo makkelijk meer aan de kant en zul je toch echt moeten wachten tot het rechte stuk/de volgende bocht. Vaak begin ik dan wel met wat eerder remmen of laat ik iets eerder gas los..

[ Voor 9% gewijzigd door darkkingll op 16-02-2018 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@exstence Sommigen rijden op automatische piloot; gisteravond was wel slopend voor me want was laat thuis, anderhalf uur file gehad en net gegeten dus enige puf was ver te zoeken. Maar praten en de auto in de gaten houden, kan altijd wel. Hoe beviel de Volvo trouwens; ondanks dat je als laatste binnenkwam, zat je toch mooi op minder dan 7% van de allerallersnelste dus.

@Phusebox @darkkingll Ik rij standaard dus met die distance-meter aan; niet alleen in onze races maar ook in public lobbies. Dat scheelt erg veel om mensen achter je te zien die qua snelheid x meter dichterbij komen. Maar het helpt mij ook om in te schatten of degene voor me nog in te halen valt of dat ik over moet schakelen op consistent rijden om mijn plek te houden. Het is alleen wel clutter op je display maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:16:
@exstence Sommigen rijden op automatische piloot; gisteravond was wel slopend voor me want was laat thuis, anderhalf uur file gehad en net gegeten dus enige puf was ver te zoeken. Maar praten en de auto in de gaten houden, kan altijd wel. Hoe beviel de Volvo trouwens; ondanks dat je als laatste binnenkwam, zat je toch mooi op minder dan 7% van de allerallersnelste dus.

@Phusebox @darkkingll Ik rij standaard dus met die distance-meter aan; niet alleen in onze races maar ook in public lobbies. Dat scheelt erg veel om mensen achter je te zien die qua snelheid x meter dichterbij komen. Maar het helpt mij ook om in te schatten of degene voor me nog in te halen valt of dat ik over moet schakelen op consistent rijden om mijn plek te houden. Het is alleen wel clutter op je display maar ja...
Afstand heb ik wel aanstaan maar de namen boven de auto's niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:25:

/edit: puntentelling in dezelfde post ook aangepast naar aanleiding van @lappiehero en @kleefei
Ik zag nog 2 gelijke tijden.

drdreey1976 1H 00M 54S 9 160
Chabio 1H 00M 54S 10 156

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
NLRev0lution schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:54:
[...]

Ik zag nog 2 gelijke tijden.

drdreey1976 1H 00M 54S 9 160
Chabio 1H 00M 54S 10 156
Chabio en DrDreey zaten alleen in dezelfde lobby zover ik kan terug vinden, dus dan klopt de finish volgorde wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zijn er vanavond gegadigde voor een sprint race op Catalunya? Zonder enige voorbereiding of training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 17:22:
[...]

Chabio en DrDreey zaten alleen in dezelfde lobby zover ik kan terug vinden, dus dan klopt de finish volgorde wel
Yup, waarschijnlijk zaten ze enkele centimeters van elkaar; het is inderdaad alleen cross-lobby matching mits de eindtijden niet voorzien zijn van het aantal duizendstens (wat al snel gebeurt zodra de 60 minuten wordt overschreden).
Phusebox schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 17:46:
Zijn er vanavond gegadigde voor een sprint race op Catalunya? Zonder enige voorbereiding of training.
Nou, dan had je gister moeten blijven; denk nog dik een uur op Catalunya gereden :) En nee, ik ben er niet bij vandaag/vanaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 18:00:
[...]

Yup, waarschijnlijk zaten ze enkele centimeters van elkaar; het is inderdaad alleen cross-lobby matching mits de eindtijden niet voorzien zijn van het aantal duizendstens (wat al snel gebeurt zodra de 60 minuten wordt overschreden).

[...]

Nou, dan had je gister moeten blijven; denk nog dik een uur op Catalunya gereden :) En nee, ik ben er niet bij vandaag/vanaaf.
o
Oh ja geen idee. Ik hoorde niks en zag bijna iedereen weg gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
Nou, dat gaat een uitdaging worden volgende race.
Ik krijg de chevy met veel persen net onder de 2 minuten..
Even de BMW uit t vet trekken en oefenen.

Sidenote; dankzij deze league heb ik weer zin om te Xboxen met een doel. Top hoe dit allemaal geregeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phusebox schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:10:
Mijn headset deed het helaas niet, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat je het niet ziet in je spiegels, of wanneer je met een externe view rijdt, wanneer iemand naast je zit.
Hood-cam, daar rij je blind op die marker waar iemand zit, wit veilig, oranje oppassen.

Blijft jammer dat hoodcam geen rear-view heeft, sturen en dan nog de juiste knop vinden, dat is niet makkelijk op een stuur.

* SinergyX hoopt dat PC versie nog MR ondersteuning krijgt :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 16-02-2018 20:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Poeh. 1:58.0 met een dirty lap op Catalunya moet ik toch wel enorm mijn best voor doen. Weer eens bevestigd voor mezelf hoe zeer ik deze baan haat... Zit gewoon niks leuks in. Allemaal bochten waar je heel rustig door heen moet en lange doordraaiers. Nah.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exstence
MAX3400 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:16:
Wat enorm scheelde is dat ik alleen bij de start echt van de baan afschoot (ik kreeg een beuk) en vervolgens voorgenomen had om 'voorzichtig' te gaan rijden. Ik verlies meer tijd met het achteruitrijden na een crash, dan met een seconde of wat voorzichtiger rijden. En ik heb natuurlijk een veel snellere wagen. Wat ik eindelijk ook wat beter onder de knie kreeg was het het opvangen van het wegbreken van de auto.
Op naar Spanje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Niet met dank aan de snelheid van Mixer maar de start staat weer online:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Die replays saven in Forza is ook crap hè.. hij slaat gewoon niet meer dan zes rondjes ofzo op. Volgende keer misschien de tweede Xbox op spectate mode zetten en dan streamen maar dan moet ik zeker twee verschillende accounts gebruiken met Live Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:35:
Die replays saven in Forza is ook crap hè.. hij slaat gewoon niet meer dan zes rondjes ofzo op. Volgende keer misschien de tweede Xbox op spectate mode zetten en dan streamen maar dan moet ik zeker twee verschillende accounts gebruiken met Live Gold.
Geen idee. Met uitzondering van 1 race in seizoen 1, is alles altijd netjes volledig opgeslagen. Heb de race van afgelopen donderdag nog niet teruggekeken maar meer dan 6 rondjes zit er echt wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:37:
[...]

Geen idee. Met uitzondering van 1 race in seizoen 1, is alles altijd netjes volledig opgeslagen. Heb de race van afgelopen donderdag nog niet teruggekeken maar meer dan 6 rondjes zit er echt wel in.
Bij mij heeft dat echt nog nooit gewerkt. 😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theAlchemist
Phusebox schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:38:
[...]

Bij mij heeft dat echt nog nooit gewerkt. 😒
Dat probleem heb ik ook. Hij houdt er gewoon mee op na 6 ronden ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exstence
MAX3400 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:25:
Niet met dank aan de snelheid van Mixer maar de start staat weer online:
[video]
Wat een mooie geile gouden bak op 0:17 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
darkkingll schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:14:
Ik rijd met hood-cam, dus heb geen spiegels. .Alleen dat driehoekje, maar die komt pas vrij laat tevoorschijn..
Als dat driehoekje er is en het is iemand die mij gaat lappen zorg ik wel voor ruimte, maar soms komt dat driehoekje pas als ik al in de bocht zit.. Tja, dan kan ik niet zo makkelijk meer aan de kant en zul je toch echt moeten wachten tot het rechte stuk/de volgende bocht. Vaak begin ik dan wel met wat eerder remmen of laat ik iets eerder gas los..
Ik rijd ook met hood-cam, en heb een virtuele spiegel. Valt dus in te stellen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Best leuk (en verslavend/tijdrovend) om zo eens te spelen met de livery editor.
Kleine aanpassing aan de Honda livery :p :

Oud:
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/ez4ABS/honda_side.jpg

Nieuw:
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/iHAkMS/image.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal ook nog eens wat tijd besteden aan mijn BMW; zo op basis van de training op Catalunya, bevalt de Honda me niet en ga ik waarschijnlijk toch weer een RWD-wagen inzetten. Mogelijk nog eens met de Mercedes testen ivm lengt van de versnellingen maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:38

mr.paaJ

generatie cmd+z

Die mercedes en Audi missen behoorlijk vermogen zeg, maar rijden wel lekker verder. Die missen echt de extra PI punten t.o.v. de Honda en Chevy.

[ Voor 10% gewijzigd door mr.paaJ op 18-02-2018 23:12 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mr.paaJ schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:07:
Die mercedes en Audi missen behoorlijk vermogen zeg, maar rijden wel lekker verder. Die missen echt de extra PI punten t.o.v. de Honda en Chevy.
Met de Audi zou je nog redelijk mee kunnen komen waar je behoorlijk met die bak kan gooien. Ook omdat de versnellingen redelijk kort zijn en de wagen gemakkelijk in toeren komt kan hij (in mijn ogen) wel bijblijven.

De Mercedes daarentegen heeft inderdaad echt te weinig power, al is het weggedrag van de Mercedes echt super.

AudiBMWChevyHondaMercedes
01:57,59901:56,57501:56,91601:56,05801:58,781

Ik zal nog eens in de Audi moeten springen waar ik afgelopen weekend mijn BMW tijd nog wat heb kunnen verbeteren. De Audi had ik ook voor het eerst gereden van het stel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Stoksbrood hoog tijd dat je eens flying laps gaat posten in YT-vorm ofzo... Petje af voor die 56.5 met de BMW; daar kom ik voorlopig absoluut nog niet in de buurt.

Gisteravond nog even rondgekeken en een aardige paintjob (real life) gevonden voor de BMW. Vanavond eens kijken of ik die in het spel ook gerealiseerd krijg. Ziet er niet heel lastig uit maar mezelf kennende qua paint-skills, duurt het wel een uur of 3 inclusief schelden en bier!

[ Voor 46% gewijzigd door MAX3400 op 19-02-2018 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MAX3400 YT-vorm alsin :P? Ikke nie snap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jooooeeeee-Tjooooeeepppp

Of heb je al je trainingsrondjes op Mixer of Twitch opgeslagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@MAX3400, 't is nog vroeg, maar ik heb eigenlijk niets opgenomen.
@Nielless reed gisteren wel mee, dus die kan de tijden wel bevestigen.

Als ik deze week nog een gaatje vind, zal ik een streampje online knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:11:
@Nielless reed gisteren wel mee, dus die kan de tijden wel bevestigen.
Oh, die tijden geloof ik wel maar vraag me meer af waar je je tijd vindt op de baan. Persoonlijk denk ikzelf dat de eerste sector nog wel iets sneller kan maar daarna houdt het wel op met rapper rijden. En aangezien er een seconde tussen zit naar jou, is dat nog wel aanzienlijk.

Aan de andere kant; mijn snelste tijd gezet samen met @timmie271 en @RickS29 met de chat aan, wat random scheuren en direct na de race op de Nurburgring dus mogelijk dat de concentratie er ook wel een beetje uit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
Ik zal nog flink aan de bak moeten met mijn 02:00.800, ken het circuit nu eindelijk uit mijn hooft maar nu nog goede rem punten zoeken wat nog vrij lastig is op dit circuit.

Vind dit circuit niet echt geweldig, gisteren 30 rondes gereden, maar na 15 rondes begon ik het al een sleur te vinden, iets wat ik bij Nurburgring gp totaal niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
Nu ik het circuit een beetje begin te kennen vind ik hem best wel aardig. Mijn snelste ronde zit nu achter in de 1:58 met de BMW. Ik denk dat ik sowieso het hele seizoen met de BMW blijf rijden. begin hem nu een beetje te kennen volgens mij :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het zijn met name die uitlopende bochten, kom daar nooit lekker doorheen. Net iets te hard, net iets te langzaam, maar ook die snelle bocht rechts na die chicane uphill, ik moet daar bij remmen om die bocht door te komen.

http://xboxclips.com/Sine...27-4f78-8d65-b3626d471396
Hier nog de actie tussen mij en @Phusebox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:26:
Het zijn met name die uitlopende bochten, kom daar nooit lekker doorheen. Net iets te hard, net iets te langzaam, maar ook die snelle bocht rechts na die chicane uphill, ik moet daar bij remmen om die bocht door te komen.

http://xboxclips.com/Sine...27-4f78-8d65-b3626d471396
Hier nog de actie tussen mij en @Phusebox :)
Dat probleem heb ik ook, te hard of te zacht waardoor je niet lekker uitkomt.

Ik heb overigens meer problemen met die chicane zelf dan de bocht erna, maar die gaat idd niet vol gas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Hmm, Vanavond ook maar eens gaan oefenen dan, Ken het hele circuit nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
Nou ik krijg er met de honda met moeite een 2:02 uit (heb wel de brake mod gedaan bij de G920 dus remmen is weer opnieuw wennen maar kan nu tenminste normaal het pedaal helemaal intrappen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-09 19:56
MAX3400 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:14:
[...]

Oh, die tijden geloof ik wel maar vraag me meer af waar je je tijd vindt op de baan.
Eerste bochten haal je heel veel tijd uit. Net genoeg curbs mee pakken.

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Okay, net 6 ronden met de honda gedaan. Snelste tijd 2:03.106...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoezo is iedereen opeens aan de Honda?

"GP2 engine" :+ sorry blijft hangen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Ik ga denk ik voor de Chevrolet. Honda ook even proberen, maar die vind ik zelf iets minder fijn rijden.
Tijdens de vorige race merkte ik pas echt hoeveel snelheid je mist in de Audi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-09 19:56
Even mijn livery n beetje opgepimped.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HUD4U5R.png

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nielless schreef op maandag 19 februari 2018 @ 18:13:
[...]

Eerste bochten haal je heel veel tijd uit. Net genoeg curbs mee pakken.
Ik ga nu ff 10 laps met de BMW... Eens zien wat er lukt; Mixer staat aan, mocht je nog leedvermaak willen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Streampje up; YouTube: Stoksbrood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Had ik dat geweten. Ook net 10 laps gedaan. Wat een ramp.
Zowel de Chevy als bmw geprobeerd maar wordt met beide niks.

Ik snap echt waar niet hoe jullie zo snel zijn. Net even als 'Spectator' meegekeken maar ik zie geen grote verschillen waar ik het laat liggen voor mijn gevoel.

Echt kansloos. Kan beter een race skippen. Waar ik de vorige race dik twee seconden te kort kwam is dat nu ongeveer vijf.

[ Voor 92% gewijzigd door Phusebox op 19-02-2018 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Phusebox de Merc is zo ongeveer de slechtste wagen, als je RWD wil rijden, probeer de BMW eens?

@Stoksbrood dank voor de invite; 56.389 was het nu voor mij? Seconde eraf sinds afgelopen donderdag!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:27:
Had ik dat geweten. Ook net 10 laps gedaan. Wat een ramp.
Zowel de Chevy als bmw geprobeerd maar wordt met beide niks.

Ik snap echt waar niet hoe jullie zo snel zijn. Net even als 'Spectator' meegekeken maar ik zie geen grote verschillen waar ik het laat liggen voor mijn gevoel.

Echt kansloos. Kan beter een race skippen. Waar ik de vorige race dik twee seconden te kort kwam is dat nu ongeveer vijf.
Net iets later remmen, iets vroeger op het gas. Bochten wat agressiever aansnijden (chicane; de hoekjes ervan af rijden als het ware). Zo min mogelijk stuurwerk (feitelijk zoveel mogelijk rechtdoor rijden).

@MAX3400 Om heel precies te zijn 398 :+
Gaat wel steeds beter!

Mooie battle tussen @Nielless en mij; YouTube: FM7 - Tweakers.net - Catalunya practice

[ Voor 19% gewijzigd door Stoksbrood op 19-02-2018 22:33 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.