[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste
Acties:
  • 31.394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Stoksbrood schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:27:
[...]

Net iets later remmen, iets vroeger op het gas. Bochten wat agressiever aansnijden (chicane; de hoekjes ervan af rijden als het ware). Zo min mogelijk stuurwerk (feitelijk zoveel mogelijk rechtdoor rijden).

@MAX3400 Om heel precies te zijn 398 :+
Gaat wel steeds beter!
Mjah ik ken de theorie wel. Ik heb het gevoel dat ik vooral tijd verlies in bocht vier en die s omhoog en dan bij de hairpin.
MAX3400 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:26:
@Phusebox de Merc is zo ongeveer de slechtste wagen, als je RWD wil rijden, probeer de BMW eens?

@Stoksbrood dank voor de invite; 56.389 was het nu voor mij? Seconde eraf sinds afgelopen donderdag!!
De eerste pot reed ik ook in de BMW. Heb ze nu allemaal geprobeerd behalve de Volvo.

Tussen de Honda, Chevy en BMW zat over 10 rondjes maar 2-3 sec verschil.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-09 19:56
Mooie battle van 5 minuten tussen @Stoksbrood en mij is aan t renderen, straks op YT

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:31:
[...]Mjah ik ken de theorie wel. Ik heb het gevoel dat ik vooral tijd verlies in bocht vier en die s omhoog en dan bij de hairpin.
S omhoog laat ik 'm bij de BMW in z'n 4 staan zodat ik sneller vol gas kan geven. Is ook een tricky bocht om te nemen. Iets teveel aan de binnenkant = invalid lap. Iets teveel aan de buitenkant is kunstgras of grindbak.
Hairpin is (voor mij) het uitaccelereren het lastigste.

[ Voor 15% gewijzigd door Stoksbrood op 19-02-2018 22:40 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Stoksbrood schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:40:
[...]

S omhoog laat ik 'm bij de BMW in z'n 4 staan zodat ik sneller vol gas kan geven. Is ook een tricky bocht om te nemen. Iets teveel aan de binnenkant = invalid lap. Iets teveel aan de buitenkant is kunstgras of grindbak.
Hairpin is (voor mij) het uitaccelereren het lastigste.
Invalid laps is wel het laatste waar ik me druk om maak haha. Ik moet die echt in zijn drie doen anders haal ik het niet eens.

Ach ja ik ben gewoon niet goed genoeg en oefenen lijkt niet te helpen want 50 rondjes verder heb ik pas een keer harder gereden (0,1 sec) dan het snelste rondje dat ik na 5 rondjes neerzette. En dat waren allebei ook uitzonderingen. Alle andere 'snelle rondes' zaten bijna een seconde daarboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Ah joh, doe je toch lekker mee in de middenmoot? Daar vinden af en toe ook leuke gevechten plaats..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
darkkingll schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:57:
Ah joh, doe je toch lekker mee in de middenmoot? Daar vinden af en toe ook leuke gevechten plaats..
Denk dat zelfs dat niet haalbaar is deze race. Ik kan amper twee rondjes rijden zonder de grindbak te zien. Of een bandenstapel. Of beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
Hier is ie dan; 5 minuten stukje racen uit de boekjes:
FM7 ~ GoT Catalunya - Practice session battle w/ Stoksbrood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
Na de race met jullie nog een free play gedaan en 01:58.769 kunnen neerzetten, merk dat ik vooral veel tijd kan pakken in de eerste 2 bochten. Voor de rest heb ik nog te vaak dat ik slippend door de bocht heen ga, als ik dan bijvoorbeeld Stokbrood zit te spectaten zie ik dat hij veel vloeiender zonder glijden een bocht in gaat.

Er zit in ieder geval vooruitgang in, zat eerst op 2 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm zelf schakelen is op dit circuit volgens mij wel een mega verschil. Iets dat ik met een controller echt niet voor elkaar krijg. Even wat test rondjes gedaan en zat na drie rondjes al bijna aan mijn snelste tijd. En dat rondje zat vol fouten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 07:24:
Hmm zelf schakelen is op dit circuit volgens mij wel een mega verschil. Iets dat ik met een controller echt niet voor elkaar krijg. Even wat test rondjes gedaan en zat na drie rondjes al bijna aan mijn snelste tijd. En dat rondje zat vol fouten.
Als je jezelf dat aan gaat leren ga je er heel veel profijt van hebben.
Heb even een filmpje opgezocht; Automatic vs Manual vs Manual + Clutch:
YouTube: Forza 6 - SHIFTING TUTORIAL - AUTOMATIC VS. MANUAL VS. MANUAL W/CLUTCH

Gaat weliswaar alleen om een sprintje maar een verschil is heel goed te zien.
Nadelen automatic:
  • Langere shifting times
  • Slechtere timing met schakelen (te vroeg up/down)
  • Mid-corner shifting (ongewenst schakelen)
Ben benieuwd of we je volgende week met de handbak zien raggen :D

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Stoksbrood schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 07:48:
[...]

Als je jezelf dat aan gaat leren ga je er heel veel profijt van hebben.
Heb even een filmpje opgezocht; Automatic vs Manual vs Manual + Clutch:
YouTube: Forza 6 - SHIFTING TUTORIAL - AUTOMATIC VS. MANUAL VS. MANUAL W/CLUTCH

Gaat weliswaar alleen om een sprintje maar een verschil is heel goed te zien.
Nadelen automatic:
  • Langere shifting times
  • Slechtere timing met schakelen (te vroeg up/down)
  • Mid-corner shifting (ongewenst schakelen)
Ben benieuwd of we je volgende week met de handbak zien raggen :D
Denk het niet. Heb er al regelmatig uren oefenen aan gespendeerd maar ik heb echt problemen met terugschakelen voor een bocht. Te snel of te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 07:51:
[...]Denk het niet. Heb er al regelmatig uren oefenen aan gespendeerd maar ik heb echt problemen met terugschakelen voor een bocht. Te snel of te langzaam.
Ik probeer even met ideeën te komen zodat je het misschien toch onder de knie kan krijgen. Eventueel proberen met een tragere klasse te oefenen en het zo op te bouwen?

Met een tragere klasse heb je wat meer tijd voordat je een bocht in duikt?
Zoals @MAX3400 al vaker heeft aangegeven willen we anderen graag helpen om van zichzelf een betere coureur te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Stoksbrood schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:14:
[...]

Ik probeer even met ideeën te komen zodat je het misschien toch onder de knie kan krijgen. Eventueel proberen met een tragere klasse te oefenen en het zo op te bouwen?

Met een tragere klasse heb je wat meer tijd voordat je een bocht in duikt?
Zoals @MAX3400 al vaker heeft aangegeven willen we anderen graag helpen om van zichzelf een betere coureur te maken :)
Ik heb het vorig seizoen ook dik anderhalf uur met de MX-5 geprobeerd...

Ik ga me er binnenkort nog eens aan geven, maar in een race van een uur is dat denk ik nog heel andere koek. Met zo'n lange race heb ik al concentratieproblemen met de automaat, normaal lig ik om 21.30u in bed haha, dus dat tijdstip is voor mij echt vrij vermoeiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Phusebox leren schakelen is een crime, dat ben ik met je eens. Het is misschien wel eens aan te raden om je vaste "houding" van je controller-assignments een kritisch onder de loep te nemen. Geen idee of je een Elite gebruikt maar zelfs daar heb ik de paddles afgeklikt en schakel gewoon met X (terug) en B (omhoog). Als ik daar de clutch bij wil nemen, dan wordt het de A in dat geval.

Heb zelf gemerkt dat afstand nemen tussen gereden tijd en hersenen best belangrijk is; pak een auto die je kent op een baan die je kent met assists die je kent en ga eerst eens proberen te schakelen zonder in de begrenzer te hangen (bij accelereren) of afremmen en terugschakelen. Ook het leren tellen van je versnellingen is belangrijk; niets leidt zoooo hard af als naar je HUD/OSD kijken op het moment dat je een bocht moet aanremmen, een andere auto wil inhalen en dan ook nog eens moet terugschakelen.

Zoals @Stoksbrood maar ook @Nielless en anderen; een trainingsronde met anderen helpt enorm. Zo heb ik gisteren geleerd en getest om de laatste chicane in een andere versnelling te nemen. Het voelde onwennig maar als je je approach verbeterd, kan je rijstijl van iemand anders aanleren en toepassen. Het zou wel helpen (en dat geldt voor iedereen); als je wil trainen en meerijdt en hulp nodig hebt, zorg dat je een headset/mic hebt en roep even dat je graag beoordeeld wil worden (iemand rijdt achter je aan) of je kan gewoon tijdens het rijden vragen stellen over "welke versnelling pak je daar" of "wat is daar een fijne lijn in de bocht"?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:18
MAX3400 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:30:
Zoals @Stoksbrood maar ook @Nielless en anderen; een trainingsronde met anderen helpt enorm. Zo heb ik gisteren geleerd en getest om de laatste chicane in een andere versnelling te nemen. Het voelde onwennig maar als je je approach verbeterd, kan je rijstijl van iemand anders aanleren en toepassen. Het zou wel helpen (en dat geldt voor iedereen); als je wil trainen en meerijdt en hulp nodig hebt, zorg dat je een headset/mic hebt en roep even dat je graag beoordeeld wil worden (iemand rijdt achter je aan) of je kan gewoon tijdens het rijden vragen stellen over "welke versnelling pak je daar" of "wat is daar een fijne lijn in de bocht"?
Dan wil ik wel eens weten met welke versnelling je die bocht neemt in de BMW ipv zijn 2? :)

Word er vanavond weer wat rubber verbrand overigens? Dan zal ik es kijken of ik van de partij kan zijn namelijk.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:41:
[...]
Dan wil ik wel eens weten met welke versnelling je die bocht neemt in de BMW ipv zijn 2? :)

Word er vanavond weer wat rubber verbrand overigens? Dan zal ik es kijken of ik van de partij kan zijn namelijk.
In z'n 3 :)
Ander verschilletje nog tussen @MAX3400 en mij is dat ik van Würth naar Campsa (Na de S) terug ga naar z'n 4 i.p.v. de 3. Puur om wheelspin te voorkomen en dus sneller plakgas kan geven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nGqSHwSNeTWIKWIwwmCtN0lP/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:53
@Phusebox, niet opgeven en gewoon aanwezig zijn, Ik ben ook nog niet zo snel dus wellicht kunnen we samen het gevecht aan gaan :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Stoksbrood schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:44:
[...]

In z'n 3 :)
Ander verschilletje nog tussen @MAX3400 en mij is dat ik van Würth naar Campsa (Na de S) terug ga naar z'n 4 i.p.v. de 3. Puur om wheelspin te voorkomen en dus sneller plakgas kan geven.
[afbeelding]
Dus Chicane RACC in z'n 3 ipv z'n 2? Heeft dat dan te maken met de tractie en het uitbreken van de achterkant? Je komt namelijk flink buiten het vermogensgebied in z'n ten opzichte van z'n 2.

Zelf neem ik dat stuk in z'n 3 en ga dan door naar z'n 4 om bijna bovenaan een tikje te geven aan de rem om op het verharde gedeelte te blijven :9 (Heb wel TC aanstaan dus kan al gelijk het gas er vol opgooien :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
zo doe ik het momenteel ook @timmie271 (chicane in 2 en dan doorschakelen naar 4 voor de Campsa) al volstaat het vaak ook wel om alleen even het gas los te laten ipv te remmen.

[ Voor 19% gewijzigd door Mavi86 op 20-02-2018 11:51 ]

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Mavi86 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:49:
zo doe ik het momenteel ook @timmie271 al volstaat het vaak ook wel om alleen even het gas los te laten ipv te remmen.
Dan kan ik wel mooi het gas vasthouden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
timmie271 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:47:
[...]
Dus Chicane RACC in z'n 3 ipv z'n 2? Heeft dat dan te maken met de tractie en het uitbreken van de achterkant? Je komt namelijk flink buiten het vermogensgebied in z'n ten opzichte van z'n 2.
Behold: YouTube: FM7 - Tweakers.net - Catalunya practice :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Hmm als je niet onder de 4000 toeren komt blijft die BMW lekker doordenderen :D
Misschien dat ik ook maar es ga kijken wat ik ermee kan doen ondanks dat je 2.5 seconden sneller bent per rondje :+ :+ :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er vanavond nog luitjes online zijn voor een oefenrondje dan wil ik mezelf ook wel van advies/commentaar laten voorzien. Ben redelijk tevreden met mn BMW tijden maar als ik zo de tijden zie van de absolute top dan heb ik het idee dat er nog aardig wat winst te behalen valt.

Bocht 4 vind ik lastig om consistent te rijden.
Bocht 7 in de 3e versnelling probeer ik altijd ruim in te sturen maar wel zodat je de linkerkant van de baan aanraakt zodra je de draai gemaakt hebt zodat je meer snelheid naar bocht 8 hebt. In bocht 8 schakel ik al op omdat je dan bijna in de toeren begrenzer zit.
Bocht 13 in de 3e versnelling om vervolgens naar de 2e versnelling te gaan in bocht 14 en vrijwel direct na bocht 15 op schakelen naar 4.

Referentie voor de bochtnummers: https://upload.wikimedia..../1200px-Catalunya.svg.png

En @Phusebox: wederom.. oefenen oefenen oefenen. Even een keer een avondje rijden zet geen zoden aan de dijk. Vorig seizoen ook de overstap van automatisch naar handmatig schakelen zonder clutch gemaakt en zou niet meer terug willen! Heeft wel meerdere avonden plus wat uurtjes in de weekenden gekost ;)

[ Voor 6% gewijzigd door NLRev0lution op 20-02-2018 12:24 ]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Mjah, zal ook eens kijken of ik kan joinen.. Wil eigenlijk toch nog even de Chevy en BMW testen op Catalunya.

<en eens kijken of ik mijn microfoon ook fatsoenlijk kan laten werken>

[ Voor 27% gewijzigd door darkkingll op 20-02-2018 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanavond zal ikzelf geen tijd hebben (ben ook niet thuis). Eventueel een andere dag zou geen probleem moeten zijn.

Wie benieuwd is naar mijn sub 1:56 ronde; YouTube: FM7 - Tweakers.net - Catalunya practice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
Wie benieuwd is naar wat leuk filmmateriaal; FM7 ~ GoT Catalunya - Practice session battle w/ Stoksbrood

edit: toch wel een groot verschil met dit: F1 2017 ~ Catalunya 1:18.627

[ Voor 29% gewijzigd door Nielless op 20-02-2018 18:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
56.9 met de Mercedes. Had ik toch niet zo traag verwacht. Rijdt wel heel makkelijk.

Overigens kan je in bocht 7 ontzettend wijd gaan zonder dat het je tijd kost of dat je lap dirty wordt.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
job115 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:11:
56.9 met de Mercedes. Had ik toch niet zo traag verwacht. Rijdt wel heel makkelijk.

Overigens kan je in bocht 7 ontzettend wijd gaan zonder dat het je tijd kost of dat je lap dirty wordt.
Wauw met de Mercedes? Knap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:29

mr.paaJ

generatie cmd+z

Haha, de achterlopers mogen de Volvo, jij krijgt de Mercedes :+

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Niet in een vervelende bui het design van je auto willen aanpassen. Resultaat is geen design meer in catalog dus mag nu van scratch af een nieuwe gaan maken. Tja, kan er eentje downloaden van iemand anders maar met nog een weekje ofzo tot de volgende race, moet ik toch wel iets kunnen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
Ik ga vanavond de Mercedes ook eens proberen, en nog een setje met de Honda.
Gisteren de Chevy(gaat hem niet worden, teveel onderstuur) en de BMW geprobeerd. Ondanks al het driften is de BMW erg zuinig op z'n bandjes heb ik het idee. Bovendien ben ik er op dit moment een seconde sneller mee dan met de Civic.(2.03.xxx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
darkkingll schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:04:
Ik ga vanavond de Mercedes ook eens proberen
Als ik tijd heb, geef ik de Merc ook nog eens een slinger maar verwacht er niet al te veel van.

Voor de statistieken; de BMW gisteren naar 56.154 geduwd maar dat was echt billenknijpen met gasgeven om sommige bochten netjes en zonder wheelspin te kunnen ronden.

/edit: kan iemand de sheet updaten; weer lukt het me niet! :( :(

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 21-02-2018 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
darkkingll schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:04:
Ik ga vanavond de Mercedes ook eens proberen, en nog een setje met de Honda.
Gisteren de Chevy(gaat hem niet worden, teveel onderstuur) en de BMW geprobeerd. Ondanks al het driften is de BMW erg zuinig op z'n bandjes heb ik het idee. Bovendien ben ik er op dit moment een seconde sneller mee dan met de Civic.(2.03.xxx)
De BMW is meer verdeeld qua slijtage, bij de FWD auto's heb ik alle slijtage voor (na 10 rondes zit ik dan op 50% voor en 7-10% achter.)
MAX3400 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:08:
[...]

Als ik tijd heb, geef ik de Merc ook nog eens een slinger maar verwacht er niet al te veel van.

Voor de statistieken; de BMW gisteren naar 56.154 geduwd maar dat was echt billenknijpen met gasgeven om sommige bochten netjes en zonder wheelspin te kunnen ronden.

/edit: kan iemand de sheet updaten; weer lukt het me niet! :( :(
Mij ook niet, maar werkt ook alleen via desktop.

[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 21-02-2018 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Ja, de BMW is tricky inderdaad. Ik denk dat als ik daar meer mee oefen, ik wel rond de 2:00.00 uit kan komen, snelste gisteren was een 2:02.3 dirty.. Door het gebrek aan grip achter durf ik bepaalde bochten niet voluit te nemen..

Waar zie je trouwens die slijtage percentages? Ik heb alleen het wit/geel/oranje verhaal

[ Voor 16% gewijzigd door darkkingll op 21-02-2018 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:24
Hoe hebben jullie de race eigenlijk gereden?

Ik heb vooral wat rustiger aan gedaan door iets vroeger en minder hard te remmen om er zeker van te zijn dat de wielen niet blokkeren met meer slijtage als gevolg. Ook het uit accelereren was ik iets voorzichtiger mee.

Maar ik weet dus niet of dit in Forza zelf echt veel verschil zou maken qua slijtage van banden?

[ Voor 3% gewijzigd door Jordy8 op 21-02-2018 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Ik denk dat ik op zo'n 80-90% heb gereden. Af en toe deed ik wel wat rustiger, maar andere bochten nam ik zo snel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:10:
[...]

De BMW is meer verdeeld qua slijtage, bij de FWD auto's heb ik alle slijtage voor (na 10 rondes zit ik dan op 50% voor en 7-10% achter.)
Had na 15 ronden rijden 61% op de voorbanden aan slijtage. Achter boeit me niet; die gaan toch minder hard dan de voorkant.
Mij ook niet, maar werkt ook alleen via desktop.
Lastige is dat ik al 3 online accounts heb gekoppeld in Excel (werk). Maar je hebt gelijk; edit van het sheet in de gewone desktop app werkt vlekkeloos.
Jordy8 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:13:
Hoe hebben jullie de race eigenlijk gereden?

Maar ik weet dus niet of dit in Forza zelf echt veel verschil zou maken qua slijtage van banden?
Volgens mij is de slijtage marginaal of je netjes of als een gek rijdt. Dat gezegd; ik heb aardig moeten pushen om bij je in de buurt te komen en blijven maar op een gegeven moment vonden de voorbandjes het wel mooi geweest.

Helaas was de pit undercut net niet goed getimed voor me; denk dat ik ongeveer 3 seconden verloren ben met het inhalen van anderen weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Over pitstops gesproken, vorige keer met een trainingssessie ging ik de pits in, en kon ik vervolgens vol gas door de pits rijden? Als ik gas los liet stopte hij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
@Phusebox Dat is dan 40k boete voor speeding i the pitlane. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Cuqebaqer schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:22:
@Phusebox Dat is dan 40k boete voor speeding i the pitlane. :+
En ik heb al zo weinig credits...

(serieus: ik heb volgens mij 10 rewards nog in de wachtrij staan omdat ik nooit geld heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:17
[quote][b]MAX3400 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:15:

[...]

Lastige is dat ik al 3 online accounts heb gekoppeld in Excel (werk). Maar je hebt gelijk; edit van het sheet in de gewone desktop app werkt vlekkeloos.

[...]

[Video: https://1drv.ms/v/s!ApC5GaqN4oLP4XyUbSC3J21tfwlj]

Er zit met de online versie echt iets met regional settings krijg soms ook wel eens een gele balk met "let op dit is gemaakt met deze settings en je gebruik x

[ Voor 38% gewijzigd door bifi_G60 op 21-02-2018 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
darkkingll schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:11:

Waar zie je trouwens die slijtage percentages? Ik heb alleen het wit/geel/oranje verhaal
Op controller: d-pad naar beneden en met d-pad links en rechts kan je bladeren naar het juiste overzicht
Keyboard: Backspace en dan met de pijltjestoetsen kan je bladeren naar het juiste overzicht

Mochten andere nog gaan racen/oefenen vanavond, let me know of stuur een invite voor de party (ik zie ze helaas niet op de pc via de xbox app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mjeh heb vier tienden weten te winnen met schakelen (1:57.520) maar weet niet of me dat het risico waard is in een online race waar ik toch al minimaal 20 seconden verlies.

Met de Honda zit ik daar dik een seconde boven. Die rijdt wel makkelijker maar dat is wel een groot verschil.

[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 21-02-2018 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
Volgens mij is dat een best strakke tijd hoor! Mijn snelste is 1.57.756 maar dat was een uitschieter. Helaas zitten de meeste rondes rond de 1.58.XX :)

www.mariovisser.com

• Phusebox
Mavi86 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 23:27:
Volgens mij is dat een best strakke tijd hoor! Mijn snelste is 1.57.756 maar dat was een uitschieter. Helaas zitten de meeste rondes rond de 1.58.XX :)
Het is ook niet dat ik constant rondjes onder de 1:58.5 kan rijden hoor. Denk dat ik gemiddeld op een long run eerder richting de 2:00 ga.

@Phusebox, maar je ziet nu zelf wel dat het steeds beter gaat toch? Dat moet toch ook wel een goed gevoel geven voor jezelf :) ?

*Dramatisch muziekje* > De weersvoorspelling so far!

Echter kan er @ Catalunya niet in de regen worden gereden 8)7

• Phusebox
Stoksbrood schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 07:18:
@Phusebox, maar je ziet nu zelf wel dat het steeds beter gaat toch? Dat moet toch ook wel een goed gevoel geven voor jezelf :) ?

*Dramatisch muziekje* > De weersvoorspelling so far!

Echter kan er @ Catalunya niet in de regen worden gereden 8)7
Mwah. Beter. Waarschijnlijk rijdt ik die tijd met automaat ook als ik geen fouten maak.

Dus gewoon constant foutloos rijden of veel risico met kans op af en toe een uitschieter naar beneden qua tijd en de hele tijd het gevoel hebben dat je op ijs rijdt. En dat is dan zonder druk en andere auto's om mee heen. Oh ja en hoe vaak ik schakel ipv rem of rem ipv schakel wil je niet weten haha.

Dat weer... Dat wordt fijn testen voor de F1 teams volgende week...

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 22-02-2018 07:25 ]

Phusebox schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 07:21: Mwah. Beter. Waarschijnlijk rijdt ik die tijd met automaat ook als ik geen fouten maak.
Tot een jaar of 3 terug reed ik ook nog altijd automaat (met controller). Heb wel gemerkt dat wanneer je een race rijd (laat het offline zijn tegen bots) je heel anders gaat rijden. Het andere in de gaten houden kwam daarbij vanzelf.

Rijd nu iets langer dan een jaar met een stuur en op semi-aandringen van @MAX3400 ben ik ook gaan clutchen. Heeft me wel een aantal uren gekost om onder de knie te krijgen!
Dat weer... Dat wordt fijn testen voor de F1 teams volgende week...
Jep! We worden weer helemaal bestookt met F1 foto's, nieuws, speculaties, feitjes, noem het maar op :D !
Ik ben blij dat het nieuwe seizoen eraan komt!

Die regen interesseert me niet, in Spanje is het op den duur toch wel droog :9

[ Voor 4% gewijzigd door Stoksbrood op 22-02-2018 07:46 ]

• Phusebox
Stoksbrood schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 07:45:
[...]

Tot een jaar of 3 terug reed ik ook nog altijd automaat (met controller). Heb wel gemerkt dat wanneer je een race rijd (laat het offline zijn tegen bots) je heel anders gaat rijden. Het andere in de gaten houden kwam daarbij vanzelf.

Rijd nu iets langer dan een jaar met een stuur en op semi-aandringen van @MAX3400 ben ik ook gaan clutchen. Heeft me wel een aantal uren gekost om onder de knie te krijgen!
[...]
Met een stuur gaat het me veel beter af, jaren alleen met stuur gereden, maar goed nu even een half jaar stuurloos ( :+ ). Koppelen, is een beetje crap dat Forza daar nog voordeel aan geeft, want welke moderne race auto gebruikt er nog een handmatige koppeling? Wat dat betreft vindt ik Project Cars eerlijker als het gaat om gelijkheid tussen de "assists". Al heb ik de nieuwe nog niet gespeeld, mijn pc trekt dat niet meer en ik heb geen stuur.

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Phusebox schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 07:56:
[...]

Met een stuur gaat het me veel beter af, jaren alleen met stuur gereden, maar goed nu even een half jaar stuurloos ( :+ ). Koppelen, is een beetje crap dat Forza daar nog voordeel aan geeft, want welke moderne race auto gebruikt er nog een handmatige koppeling? Wat dat betreft vindt ik Project Cars eerlijker als het gaat om gelijkheid tussen de "assists". Al heb ik de nieuwe nog niet gespeeld, mijn pc trekt dat niet meer en ik heb geen stuur.
In deze touring cars levert het koppelen juist geen enkel voordeel op. Bij een staande start wil het zelfs nog wel is tegen je werken als de auto stalled. Bij de Mazda daarentegen hielp de koppeling wel mee in de ronde tijden.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

@Stoksbrood mag dan wel zijn gaan clutchen maar ook @timmie271 is op aandringen van mij anders gaan rijden (semi-schakelen alsmede deadzones aanpassen). Ach, het is maar net wat je fijn vindt; een vriend van me reed op F1 2014 (PC-spel) gewoon met WASD en niet eens onverdienstelijk. _O- _O-

En, heb gisteren een nieuwe livery in elkaar gezet, helaas in het nadeel van het NOS Journaal alsmede 20 minuten Discovery-channel maar al met al in 40 minuten toch iets gemaakt waar ik wel tevreden mee ben. Volgens mij staat 'ie ook al geshared online voor de BMW; alleen toevallig even geen screenshots gemaakt gister.

• Phusebox
MAX3400 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:13:
@Stoksbrood mag dan wel zijn gaan clutchen maar ook @timmie271 is op aandringen van mij anders gaan rijden (semi-schakelen alsmede deadzones aanpassen). Ach, het is maar net wat je fijn vindt; een vriend van me reed op F1 2014 (PC-spel) gewoon met WASD en niet eens onverdienstelijk. _O- _O-

En, heb gisteren een nieuwe livery in elkaar gezet, helaas in het nadeel van het NOS Journaal alsmede 20 minuten Discovery-channel maar al met al in 40 minuten toch iets gemaakt waar ik wel tevreden mee ben. Volgens mij staat 'ie ook al geshared online voor de BMW; alleen toevallig even geen screenshots gemaakt gister.
Maar eh deadzone aanpassingen? Enlighten me. Ik heb gewoon alles standaard staan. Moet nog eens proberen met Sim steering.

Phusebox schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:17:
[...]

Maar eh deadzone aanpassingen? Enlighten me. Ik heb gewoon alles standaard staan. Moet nog eens proberen met Sim steering.
MAX3400 in "[Multi] Forza Motorsport 7"
Mu.siQ in "[Multi] Forza Motorsport 7"
Solictice in "[Multi] Forza Motorsport 7"
Hint: Phusebox in "[Multi] Forza Motorsport 7"

Geen idee maar Sim Steering niet gebruiken met je controller. Persoonlijk vind ik het echt bizar vervelend rijden; Normal Steering is hier beter voor geschikt.

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 22-02-2018 08:21 ]

Phusebox schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 07:56:Met een stuur gaat het me veel beter af, jaren alleen met stuur gereden, maar goed nu even een half jaar stuurloos ( :+ ). Koppelen, is een beetje crap dat Forza daar nog voordeel aan geeft, want welke moderne race auto gebruikt er nog een handmatige koppeling? Wat dat betreft vindt ik Project Cars eerlijker als het gaat om gelijkheid tussen de "assists". Al heb ik de nieuwe nog niet gespeeld, mijn pc trekt dat niet meer en ik heb geen stuur.
Ahja, dat zei je... Helemaal vergeten van je stuur |:(
Next season >:) !!!

• darkkingll
Zo, oefening baart kunst. Gisteren met de Merc(Traaaag) en nog wat rondjes met de Honda gereden..
Waar eergisteren mijn snelste lap 2:02.4 was met de Chevy en 2:03.xx met de Honda, zit ik nu op 2:00.211.

Honda it is dus

Ik had, voor ik met deze league begon, sim steering aanstaan, beviel mij prima, maar normal steering is wel wat makkelijker i.c.m. een Xbox 360 controller..

[ Voor 26% gewijzigd door darkkingll op 22-02-2018 11:07 ]

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Sim steering voelt iets beter zolang je niet uitbreekt maar corrigeren vond ik vrijwel onmogelijk. Speel met DS4 controller, bevalt me veel beter dan mn X360 controller (goed, is ook een jaar of tien ofzo?)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nieuw design; nog wat kaal maar daar kan de komende dagen wat aan veranderen...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dGjexJAHgohlu7Ao7tyVCwB0/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
Ziet er strak uit!

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al 15 rijders bevestigd!!! _/-\o_

Heb een tikfout gemaakt op XBL; de race is om 20:30 en niet om 20:00

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 24-02-2018 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:16:

Al 15 rijders bevestigd!!! _/-\o_

20:00 is ook goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11-2020
Ideetje: dat ik alvast om 20:00 vertrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
exstence schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:32:
[...]

Ideetje: dat ik alvast om 20:00 vertrek?
Haha hoezo?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• exstence
Dan kom ik ongeveer tegelijkertijd met jullie over de finish

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Ik moet nog flink oefenen zo te zien. Zojuist even wat rondjes gedaan met de Chevrolet en kwam gemiddeld een beetje rond de 1:58/

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Gisteren personeelsuitje gehad en kon het eigenlijk toch niet laten om te posten.
Ge-ijskart @Rucphen en een gouden plak gewonnen :+

(Kart nummer 1 en 1e geworden kan geen toeval zijn toch?)

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/fDUMqx/IMG_20180224_131355_01.jpg

Daarnaast vroeg een collega of ik race in een cup bij tweakers.net. Blijkt @Mavi86 de broer te zijn van mijn collega :)

[ Voor 16% gewijzigd door Stoksbrood op 25-02-2018 12:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavi86
Haha toevallig he. Hij stuurde me de ranking en zag jouw naam bovenaan staan. Zeg tegen hem dat ik ook een Stoksbrood ken haha. Klein wereldje :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Get a room!!! }:O

Al 24 rijders bevestigd!!!

We rijden dus weer in de lobbies en als we naar vorige race kijken, dan wordt consistent rondjes rijden misschien wel belangrijker dan de positie waarin je finisht in je eigen lobby.

[ Voor 117% gewijzigd door MAX3400 op 26-02-2018 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
Weer even wat rondjes gereden:
Nielles™; Forza 7 ~ Catalunya - Practice Laps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
MAX3400 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 20:51:
dan wordt consistent rondjes rijden misschien wel belangrijker dan de positie waarin je finisht in je eigen lobby.
Dat heb ik vorige race wel bewezen indd :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff ik heb niks meer kunnen oefenen en mag blij zijn als ik het morgen haal. Al zal ik er met mijn hoofd wel niet helemaal bij zijn. Sorry guys...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nielless
Even mn liveries ander kleurtje gegeven :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eukxpeq.png

Edit: Uiteindelijk toch voor de witte gekozen; https://imgur.com/gallery/5qPam

[ Voor 29% gewijzigd door Nielless op 26-02-2018 22:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Het weerbericht voor morgen 20:30: geen regen, mogelijk wel bewolkt

Source

Lobby indeling (voorlopig op basis van aanmeldingen)

Lobby-host: OctagonQontrol
  • Bevestigd: Skreppiedoe NL / Alchemist V / Unigo / Phusebox / Dutch B0nes / Plank268 / Mavi1986 / exstense / Kleefei NL / Nielless / drdreey1976 / Lappiehero / Generationq87
  • Mogelijk: BladiBlaDiBla
Lobby-host: NLRev0lution
  • Bevestigd: gamebifi / Esines / Baloutje07 / mrPaaJ / SinergyXL / Stoksbrood / KillerR NL / Chabio / RichardKortland / Intrepid NL / timmie 271 / superlucky luke / Lutjebroequer
  • Mogelijk: FastVegy / Biggmans
Personen die zich de komende 24 uur nog aanmelden om mee te rijden, krijgen dan bericht terug in welke lobby ze komen (en deze post wordt aangepast).

Het zou handig zijn om in ieder geval de lobby-host even toe te voegen aan je vriendenlijst; dat scheelt een stuk met joinen :)
Phusebox schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:26:
Pff ik heb niks meer kunnen oefenen en mag blij zijn als ik het morgen haal. Al zal ik er met mijn hoofd wel niet helemaal bij zijn. Sorry guys...
Lekker interessant; heb de afgelopen dagen met @NLRev0lution gereden en op geen enkel moment in de buurt gekomen van mijn beste tijd. Zoals ik eerder aangaf; consistent rijden zal een mooie strategie zijn morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Als we dan toch plaatjes gaan posten, de Chevy maar even in elkaar geknutseld.
Hopelijk doen de plaatjes het.. :+

Edit: nope...

Edit2: Nope... :+

Edit3: Volgens mij was het vroeger makkelijker..

Chevy3Chevy2Chevy1

[ Voor 183% gewijzigd door Jordy8 op 26-02-2018 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jordy8 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 20:21:
Als we dan toch plaatjes gaan posten, de Chevy maar even in elkaar geknutseld.
Zet je wel je petje achterstevoren op? Die foto met die knalpijp eronder... O-) O-)

Heb er zin in; alweer 27 rijders morgen met nog plek voor meer mensen als ze er tijdig aan denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
MAX3400 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 20:33:
[...]

Zet je wel je petje achterstevoren op? Die foto met die knalpijp eronder... O-) O-)
Je weet togh 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:17
exstence schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 17:26:
[...]

Dan kom ik ongeveer tegelijkertijd met jullie over de finish
ik heb vanavond nog wat zitten oefenen met de bmw en de honda , maar ik wil me ook graag inschrijven voor de headstart :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Doe anders een 'PUSH ME' banner achterop je auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:42
MAX3400 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 20:17:

Het weerbericht voor morgen 20:30: geen regen, mogelijk wel bewolkt

Source

Lobby indeling (voorlopig op basis van aanmeldingen)

Lobby-host: OctagonQontrol
  • Bevestigd: Skreppiedoe NL / Alchemist V / Unigo / Phusebox / Dutch B0nes / Plank268 / Mavi1986 / exstense / Kleefei NL / Nielless / drdreey1976 / Lappiehero
  • Mogelijk:
Lobby-host: NLRev0lution
  • Bevestigd: gamebifi / Esines / Baloutje07 / mrPaaJ / SinergyXL / Stoksbrood / KillerR NL / Chabio / RichardKortland / Intrepid NL / timmie 271 / superlucky luke / Lutjebroequer
  • Mogelijk:
Ideetje: Is het niet leuker om de splitsing tussen de lobbies niet random te doen, maar op basis van de stand? Zo krijg je automatisch de top en de mindere goden bij elkaar, lijkt mij beter om close racing te bevorderen.

Niet dat ik er iets aan heb, want ik ben er zoals gemeld op de dinsdag nooit bij, maar ik wilde het toch ff opperen :P

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BSTNjitRam schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:44:
[...]
Ideetje: Is het niet leuker om de splitsing tussen de lobbies niet random te doen, maar op basis van de stand? t ik ben er zoals gemeld op de dinsdag nooit bij, maar ik wilde het toch ff opperen :P
I approve!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BSTNjitRam schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:44:
[...]

Ideetje: Is het niet leuker om de splitsing tussen de lobbies niet random te doen, maar op basis van de stand?
True maar het geval wil dat vorige race er nog geen stand was en deze race heb ik mijn collega @Cuqebaqer nog niet gehoord over meerijden waardoor het aantal hosts wat beperkt is. Doordat @NLRev0lution net wel/niet op de helft van de indeling hangt qua punten, en hij vorige keer ook vrij goed de organisatie heeft waargenomen, doen we het nu nog even op deze manier;

Hopelijk hebben we dan na vanavond een iets duidelijker splitsing en kan Suzuka (indien meer dan 19 rijders) worden verreden in brackets van totale punten. Neemt niet weg dat iemand die 2x niet meerijdt, weinig punten heeft, in bracket 2 kan worden geplaatst en in die betreffende lobby met 4 minuten voorsprong kan eindigen.

Oftewel, na vanavond zal ik even wat race-data erbij pakken en een paar mensen aanschrijven over hun interesse/tijd om een lobby te hosten voor Suzuka mogelijkerwijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:42
MAX3400 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:05:
[...]

... Neemt niet weg dat iemand die 2x niet meerijdt, weinig punten heeft, in bracket 2 kan worden geplaatst en in die betreffende lobby met 4 minuten voorsprong kan eindigen.
...
De kans op dat probleem heb je bij random uiteraard ook gewoon en is op te lossen door de splitsing te doen obv het gemiddeld aantal punten per race als je dat echt een probleem zou vinden. Maar zelfs als iemand met 4 minuten voorsprong zou winnen, zal de rest van de lobby nog altijd veel dichter bij elkaar in de buurt zitten en dat is wat ik hiermee juist wilde bereiken.

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gaat echt een ramp worden vanavond. Auto is voor een derde pas klaar qua design en denk dat mijn concentratie vermogen ook op 1/3e zit. Kan nu al amper wakker blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
Man man wat ben jij toch altijd negatief.

Ik heb er weer zin in vanavond!! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
kleefei schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:02:
Man man wat ben jij toch altijd negatief.

Ik heb er weer zin in vanavond!! :)
Ja snap het ook niet, aan Phusebox posts te lezen lijkt het alsof hij laatste staat maar dan zie ik dat hij gewoon 7de staat 8)7

Heb er ook weer zin in, om 20:00 nog even paar rondjes inrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-09 14:41
Kwam met mijn G920 niet onder 1:58. Heb t gevoel dat mijn instellingen om t rondje verspringen waardoor ik opeens totaal anders moet insturen ,dus toch maar weer terug naar controller. Kwam direct tot een 1:57 laag.

Nog een voordeel, kan ook chatten want headset chat gaat via controller (A50).

@Phusebox kop op he, t is allemaal geen verplichting. Als je geen zin hebt gewoon lekker temptation Island marathon houden 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pandanl schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:08:
[...]

Heb er ook weer zin in, om 20:00 nog even paar rondjes inrijden.
Ik zal rond 20:10 / 20:15 mijn multiplayer-lobby open gooien en iedereen die erbij hoort, mag rustig joinen op me. Kan zijn dat ik niet direct praat; verwacht nog even een telefoontje te moeten afhandelen.

Uit handige overwegingen: de auto waarmee je wil rijden vast selecteren in je main menu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn gesteldheid is nog niet 100%, dus kan zijn dat ik opeens m'n wagen in het gras parkeer om even reallife pitstop te maken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• exstence
MAX3400 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:14:
[...]

Ik zal rond 20:10 / 20:15 mijn multiplayer-lobby open gooien en iedereen die erbij hoort, mag rustig joinen op me. Kan zijn dat ik niet direct praat; verwacht nog even een telefoontje te moeten afhandelen.

Uit handige overwegingen: de auto waarmee je wil rijden vast selecteren in je main menu :)
En zeg effe tegen die vogel dat die z'n bek houdt >:) - Nee hoor, gezellig die vogel erbij -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
exstence schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:43:
[...]
En zeg effe tegen die vogel dat die z'n bek houdt >:) - Nee hoor, gezellig die vogel erbij -
Wel een beetje een vreemde vogel hoor :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gMiS2812OPYLTADmO7rhhPsS/full.jpg
O-) O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Zelfde hier, al heb ik geen telefoontje te plegen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exstence
Wacht even. Jij hebt een vogel die in een doosje Liga's kruipt? <-- geheel offtopic, maar ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
exstence schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:15:
[...]

Wacht even. Jij hebt een vogel die in een doosje Liga's kruipt? <-- geheel offtopic, maar ja.
Ik heb een vogel die in bad moet in een dubbele wastafel, die de douche inloopt, die achter de hond van mijn moeder aanrent, die in de koelkast wil zitten om het lampje uit te zien gaan, die koffie wil drinken, die "Saturday Night Fever" meezingt, je broekspijp in loopt en begint te schelden zodra je de stofzuiger aanzet.

Oftewel, een kind van 5 wat amper onder controle te houden is want vleugels en een snavel.

FYI: Vogel op YT

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 27-02-2018 15:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:19:
[...]
Ik heb een vogel die in bad moet in een dubbele wastafel, die de douche inloopt, die achter de hond van mijn moeder aanrent, die in de koelkast wil zitten om het lampje uit te zien gaan, die koffie wil drinken, die "Saturday Night Fever" meezingt, je broekspijp in loopt en begint te schelden zodra je de stofzuiger aanzet.

Oftewel, een kind van 5 wat amper onder controle te houden is want vleugels en een snavel.
Klinkt als mijn vriendin, behalve dat die geen vleugels en een snavel heeft 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
[...]
Vorige keer ook geprobeerd.. Echter mislukte dat alsnog :+ Vanavond doet ie het normaal gesproken wel en ben ik er bij met m'n smurfenauto :)
exstence schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:43:
[...]

Tot ie de deken er weer afhaalt en ze maar blijft krijsen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de liefhebbers/thuisblijvers etc zal ik ook weer mn stream aan gooien (dit keer met geluid..): https://www.twitch.tv/nlrev0lution

Ik gok dat @MAX3400 en @Stoksbrood ook iets van een stream doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 15:48
In tegenstelling tot een eerder bericht rij ik vanavond toch mee. Een Audi S1 staat klaar 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mannetje19 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:04:
In tegenstelling tot een eerder bericht rij ik vanavond toch mee. Een Audi S1 staat klaar 😉
S1? Neem aan dat je een S3 bedoelt maar met een mooie livery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:29:
Ik gok dat @MAX3400 en @Stoksbrood ook iets van een stream doen?
Doordat ik de vorige keer problemen had dat ik onzichtbaar was voor anderen rijd ik vanavond zonder stream. Puur om te kijken of het nu wel goed gaat :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
Ik speel vanavond hopelijk niet voor verslaggever :+ ik probeer gewoon zo min mogelijk lakschade te veroorzaken :)

Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.