[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:
  • 31.237 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MAX3400 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:06:
@Jordy8 dat is idd de vraag. Als lobbies Homologation toestaan maar/en kan afdwingen geen setups, dan zijn we daar vast uit (hopelijk). Dan wordt alleen nog de vraag of geen geen overpowered wagens op de grid zijn, die dus uitgesloten zouden kunnen gaan worden.
Kan je in de basis toch wel gewoon een stock setup saven, die verplicht iedereen laten gebruiken, dan krijg je afaik bij de details van die speler te zien van wie de livery en tune is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 18:19:
[...]

Kan je in de basis toch wel gewoon een stock setup saven, die verplicht iedereen laten gebruiken, dan krijg je afaik bij de details van die speler te zien van wie de livery en tune is.
Dat kan... En ik heb alle wagens in mijn garage dus dat is geen enkel probleem om te doen. Nadeel is; niemand kan controleren dat ik geen wijziging heb gemaakt tenzij ik het helemaal vastleg in een video.

Tis mij om het even; als we dan Homologation kunnen rijden en, zoals @Turbo Timmeh aangeeft, de PI kunnen bepalen in die klasse, dan zijn we er.

Wat mij betreft pakken we de langzaamste PI uit de FGT en dan trap ik die tunes wel online.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-06 00:27
Ik ben zelf niet zo thuis in het tunen, maar de volgende gedachte spookte door het hoofd na het lezen van bovenstaande comments;
Waarom verplicht je niet gewoon de tune van raceboy77? Dan heeft iedereen een optimale auto, zonder dat je er zelf nog wat aan kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan het zijn dat ik de game niet meer vertrouw of dat er waarden veranderd zijn in de game sinds de release ooit? Zojuist alle wagens uit de FGT klasse voorzien van Homologation parts. Komen ze allemaal uit op ongeveer 830 tot 835. De enige met "te hoge waarden" qua hoe dat ding zich gedraagt op de baan, zou de Aston #007 DBR9 zijn.

Als het dus zo zou zijn: Homologation Cars, zonder setup, geen DBR9, is dan het veld ook niet af / klaar / geregeld zolang de lobby inderdaad kan verplichten dat we geen SETUP/TUNE erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:56:
Kan het zijn dat ik de game niet meer vertrouw of dat er waarden veranderd zijn in de game sinds de release ooit? Zojuist alle wagens uit de FGT klasse voorzien van Homologation parts. Komen ze allemaal uit op ongeveer 830 tot 835. De enige met "te hoge waarden" qua hoe dat ding zich gedraagt op de baan, zou de Aston #007 DBR9 zijn.

Als het dus zo zou zijn: Homologation Cars, zonder setup, geen DBR9, is dan het veld ook niet af / klaar / geregeld zolang de lobby inderdaad kan verplichten dat we geen SETUP/TUNE erop zetten?
Ik ben ook de auto's toevallig aan het langs gaan, kan zo wel even lijstje sturen. Ik heb trouwens nu wel even de tijd om de instellingen voor de online lobby te testen als je wilt.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Met dank aan T10 blijkt er een bepaalde check op het hebben van een aangepaste auto niet in het spel te zitten en ook niet af te dwingen in de lobby.

Dus... Ik kan alle auto's uit de shop locken, online zetten en daar doen we het dan maar mee?

@kleefei de tune van Raceboy is soms zeeeer specifiek; met FWD wagens vind ik hem niet fijn als tuner, met AWD weer wel.

/edit: even wat mensen taggen om te kijken of er animo is om mee te rijden in volgend seizoen; bij voorkeur zoek ik 6 nieuwe rijders uit de lijst van mensen die in het FM7-topic gepost hebben. Stuur me even een DM als je interesse hebt om mee te rijden zodat ik kort kan uitleggen wat de bedoeling/verwachting is.

@MK_,@LoadedBaton,@Rub3s,@Solictice,@RemcoINC08,@MariusV,@kuusj98,@v8power67,@Yonix,@Anoniem: 483276,@Hupske,@VFRRijder,@Estoque,@AntraXxX,@marnix92,@Redax,@Alexknl,@Chester,@RifatSahin,@ravw,@Techno Overlord,@TommyGun,@Lucky_Luuk,@RigolleM,@Neejoh,@Joost1991,@Ample Energy,@Xun,@Tortelli,@wjsiebes91,@Trenchdog,@GlorixJim,@kdeboois,@royalt123,@Rivanov,@Jackson6,@stftweaker,@Lodo,@Xant0r,@mr.DJ95,@Segafreak83,@lapino,@Pykow,@Thomas312,@Astratuner,@PurpleBlue,@DaKa86,@TetPr87,@Donstil,@DutchOwnage,@RigolleM,@Darks,@homernt,@DennusB,@iwaarden,@ECP0WERS,@dasfrikandel,@Anoniem: 655588,@MariusV,@Ample Energy,@FilipK,@Jrn3,@Format-C

[ Voor 59% gewijzigd door MAX3400 op 12-05-2018 11:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Disarmed070
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 01-06 16:21
Hallo,

Ik volg al een het forum van de GoT Racing league en het lijkt me leuk om te racen met spelers
die komen om te racen en niet om andere zoveel mogelijk schade proberen toe te brengen (zoals heel vaak online)

Dus ik vraag me af of er nog plek is voor seizoen 3?
Ik spel op de Xbox en mijn online naam binnen Forza is Disarmed070.

Als ik mee nog kan inschrijven dan hoor ik het graag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DM beantwoord :)

En toen zochten we nog 5 nieuwe rijders

[ Voor 29% gewijzigd door MAX3400 op 12-05-2018 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
MAX3400 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:00:

@kleefei de tune van Raceboy is soms zeeeer specifiek; met FWD wagens vind ik hem niet fijn als tuner, met AWD weer wel.
Oké! Wacht ik het even af.
Hoop alleen wel meer variatie te zien in seizoen 3. Nu waren alleen de BMW en Honda "leuk" om mee te rijden.

Heb eergisteren even met @NLRev0lution en @Mr Nielsson gereden en een paar auto's getest. @job115 kwam met een goede suggestie om de Audi te proberen, want ik had veel last van uitbreken. Maar de Audi is wel heel erg log. Ik vind tot nu toe de M3 nog het fijnst rijden, maar moet erg oppassen met het gas pedaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-06 09:15

mr.paaJ

generatie cmd+z

Net even tien rondjes in puur stock gedaan in n McLaren. Je merkt dat hij één ronde lekker rijdt en daarna gaat glijden. Verder gewoon prima.
Paar standaard homologation preset tunes werkt ook denk ik, zet dan gelijk de spanning voor allemaal op 2.0 (ook vast niet optimaal maar rond getal) dan is dat ook voor iedereen gelijk en voor iedereen een stuk minder glijden dus fijner racen.

Om stock homologation goed te krijgen: tuningparts menu reset to default, daarna homologate, en natuurlijk tune settings naar defaults.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-05 15:40
Weer even 2 uur bezig geweest met een decal. De tijd vliegt als je bezig bent :')
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KZ8sUhah.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Mr Nielsson op 12-05-2018 20:17 . Reden: Nu met achterkant ._. ]

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-06 14:22
MAX3400 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:42:
[...]

DM beantwoord :)

En toen zochten we nog 5 nieuwe rijders

[video]
Deed mijn livery het niet ofzo? Ik zie mezelf althans nergens.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 19:01:
[...]

Deed mijn livery het niet ofzo? Ik zie mezelf althans nergens.
Ik zie mezelf ook niet, maar ik had issues na de pitstop dus dat kan het verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee waarom sommige zaken niet getoond werden; kan mijn replay nog wel even sharen maar de ervaring afgelopen race weer enigszins sub-optimaal te noemen qua chats en dergelijke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dasfrikandel
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-04 00:34
Ik heb in principe wel interesse om te joinen; Heb FM7 al zeker een maand alleen al niet meer opgestart jegens far cry 5 ;p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@dasfrikandel DM gestuurd :)

Alle tunes staan online met de naam "GoT"; dit zijn gewoon de standaard instellingen van elke auto maar nu gelockt door mijn gamertag.

Sorry maar door glitches in de game ben je verplicht deze tune op je auto te hebben zodra de race-lobby open gaat; dat is echt helaas de enige controle dat er niet gesjoemeld is met de wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-06 00:56
Is er al een lijstje bekend met de wagens die we kunnen gaan rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pandanl schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:24:
Is er al een lijstje bekend met de wagens die we kunnen gaan rijden?
Yup, alle wagens uit de Forza GT klasse met uitzondering van de Aston Martin DBR9 (die is standaard groen/zwart geverfd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-05 10:31
Top dan kan ik gaan testrijden. Dus gewoon de auto kopen en de tune installeren en dan is hij ready to go?

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavi86 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:01:
Top dan kan ik gaan testrijden. Dus gewoon de auto kopen en de tune installeren en dan is hij ready to go?
Je kan de auto ook renten als je niet veel geld hebt. Zolang ze tussen R830 en R835 zitten, hebben ze dezelfde tune als ik online heb gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mochten mensen al gaan oefenen, noteer even de tijden mocht je er de tijd voor hebben (al zijn de circuits nog niet bekend..) . Ben bezig met een vergelijkbare sheet als die van @bifi_G60 uit seizoen 2. Daar staan sowieso alle auto's in met de homologated en stock PI waardes (waardes invullen is nog work in progress). Zodra de circuits bekend zijn kunnen die daarin ook verwerkt worden en kan de sheet gedeeld worden.

Let wel, dit is allemaal op vrijwillige basis, niemand is verplicht maar het helpt wel om elkaar een betere inzage te geven hoe bepaalde auto's op de diverse circuits presteren. Vul dus per circuit tab even ja nickname in waar nu bijvoorbeeld "gamertag2" staat en daaronder je snelste tijden van de betreffende auto.

Klein voorproefje hieronder.

"Overall":
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/fifnty/image.png

"Circuit 1":
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/cmeQfd/image.png

"Best Time" spreekt misschien voor zich maar die laat straks de snelste tijd van de auto op de betreffende rij zien. Vervolgens zal dat verwerkt worden richting de "Overall" tab.

Tips, ideen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Totaaltijd 10 laps voor een gemiddelde? Slijtage en brandstof percentages?

Ik ga vanmiddag een paar wagens rond Suzuka gooien.

Als ik voor iemand nog een spotgoedkope auto in de veiling moet doen of iets voor de hoofdprijs moet overkopen: PM even want dan moeten we wat gaan timen. Zit nu op 33M.

[ Voor 40% gewijzigd door mr.paaJ op 13-05-2018 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:19
Is er ook gesproken over een League voor wat langzamere auto's? Ik vind die GT's heerlijk rijden, maar ik race toch liever met wat meer haalbare auto's.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ample Energy schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:10:
Is er ook gesproken over een League voor wat langzamere auto's? Ik vind die GT's heerlijk rijden, maar ik race toch liever met wat meer haalbare auto's.
Op dit moment helaas niet. Aan de ene kant zijn we met een relatief kleine groep en het niveau stijgt langzaam maar zeker de afgelopen 7 maanden. Aan de andere kant, is de tendens dat iedereen "sneller" en/of "sportiever" wil rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disarmed070
Ik moet Ample Energy toch wel gelijk geven. Ik denk dat de drempel zeer hoog is om in te stappen in de R klasse. Als je online kijkt is een R race gewoon ėėn grote rook wolk. (wat logisch is want we zijn geen pro’s). De leukste races zijn altijd de A t/m E klasse vind ik persoonlijk. Waar iedereen mee kan doen. En als je nieuwe rijders zoekt is het misschien slim om hier toch naar te kijken. (Of twee verschillende groepen te starten)
Verder gaan we het natuurlijk wel proberen in de R klasse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Hoe zit het nu met de tune? Gaan we stock of met homologation rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:46:
Hoe zit het nu met de tune? Gaan we stock of met homologation rijden?
Homo... En lees even terug; ik heb dus verplichte tunes online staan voor onze races.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
MAX3400 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:49:
[...]

Homo... En lees even terug; ik heb dus verplichte tunes online staan voor onze races.
Ah top _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Disarmed070 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:44:
Ik moet Ample Energy toch wel gelijk geven. Ik denk dat de drempel zeer hoog is om in te stappen in de R klasse. Als je online kijkt is een R race gewoon ėėn grote rook wolk. (wat logisch is want we zijn geen pro’s). De leukste races zijn altijd de A t/m E klasse vind ik persoonlijk. Waar iedereen mee kan doen. En als je nieuwe rijders zoekt is het misschien slim om hier toch naar te kijken. (Of twee verschillende groepen te starten)
Verder gaan we het natuurlijk wel proberen in de R klasse :P
Oefen wat, doe eens mee met een oefensessie of een race om kom daarna met je oordeel ;). Dit is echt een verademing in vergelijking met hoppers, vooral omdat er respect naar elkaar is, wat in hoppers vrij vaak ver te zoeken is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disarmed070
NLRev0lution schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:55:
[...]

Oefen wat, doe eens mee met een oefensessie of een race om kom daarna met je oordeel ;). Dit is echt een verademing in vergelijking met hoppers, vooral omdat er respect naar elkaar is, wat in hoppers vrij vaak ver te zoeken is.
Daarom heb ik me ook ingeschreven. Als ik de online video’s zie gaat dat heel goed. Dus ik kijk er naar uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

De meeste zijn ook weer wat handelbaarder dan het vorige seizoen.

Net Suzuka gedaan en het zestal wagen dat ik heb geprobeerd kwam binnen een ruime seconde met de snelste clean lap: 2:05.5 tot 2:06.6

10 laps race met drivatars liep van 21:11 tot 21:21 dus ook dat is redelijk overzichtelijk. Steed alleen gerewind als de ‘full race on track’ mod fout ging, dus geen echte shortcuts of grove fouten in het grind en ook geen optimalisaties.

McLaren 2011: 2:06.3 - 21:21
Gallardo 2014: 2:06.3 - 21:11.5
Nissan GTR: 2:05.9 - 21:11.1
SRT Viper: 2:05.5 - ?
458 GTE: 2:06.6 - 21:21.4
Mercedes 2011: 2:06.0 - 21:14.5

De Gallardo was nog zeker een halve seconde sneller, maar die lap was niet 100% clean.
Ferrari en Mercedes waren de laatste in de reeks, misschien daarom maar die schuiven na ronde 2 een heel stuk meer dan de Gallardo, Nissan en SRT. Die drie rijden best lekker de volle 10 rondes.

Suzuka is vrij snel, volgende keer een paar rondes Lagune Seca of Sonoma als vergelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door mr.paaJ op 13-05-2018 19:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06 14:49
Forza GT is wel goed te doen hoor. Er zitten auto's bij die wat makkelijker rijden en niet veel uitbreken, dat is altijd een goed begin punt. Aan de snelheid wen je wel, zo ontzettend snel is het nou ook weer niet denk ik :P

XBL: Plank268

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-05 19:10
Net even een paar races met drivatars op Nürburgring gedaan met de Audi TT RS, Gallardo 2014, Nissan GTR en Ferrari 458. Met de eerste drie allemaal redelijk dezelfde tijden en redelijk flexibel in de drivatars ontwijken. Alleen die Ferrari... :X Super vervelend om mee te rijden met zoveel overstuur en kon dan ook niet dezelfde tijden rijden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:47
Heb zelf even op Catalunya gereden (3 rondjes per auto, dus niet zo spectaculair), blijf ongeveer binnen de seconde tussen de BMW M6, Audi R8 en de McLaren. Merk wel verschil in rij eigenschappen, dus dat is mooi :)

Betreft lagere/andere klasses: we zouden rondom/door het seizoen event-races kunnen organiseren waar we 1 avond in 'n willekeurige auto rijden. Niet voor punten, enkel voor de eer. Bijvoorbeeld avondje X-bow, of M3, etc. Wel even uitkijken dat dit niet afleidt van 't 'hoofdseizoen'

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
Ik ben er uit voor S3.
Het gaat de BMW M6 worden.
Ik weet niet of deze snel genoeg is, maar ik vind hem het prettigste rijden op dit moment.

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/afa3b622-4f89-4b36-b010-ddb3fe11f743

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-06 00:56
Rij momenteel met de Z4 GTE en moet zeggen dat die erg fijn rijdt, alleen kan je vanuit cockpit view niet je linker spiegel zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net met de Huracan op Suzuka gereden, 2:06,424. Wel met controller.
Even mn stuurtje aanknallen en dan nogmaals proberen :+

Edit: Zal tijd gaan kosten om uit te vogelen welke auto het fijnste is, SO MANY CHOICES!!!!
Edit 2: Weten we ook meteen dat de Huracan bijna niet te besturen is met het stuurtje, beetje bijremmen in een bocht is een no-go! Op naar de volgende 8)7

Even een lijstje (max 3 ronden):
Huracan: 2:06,424
Gallardo: 2:05,606
Porsche: 2:05,322
BMW M3 GT2 #92: 2:05,121

[ Voor 66% gewijzigd door Stoksbrood op 13-05-2018 22:50 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Here we go: [Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 3

- tracklist bekend
- auto's bekend
- LeMans 2.4H bekend

Geen enkele reden meer om hier te posten :)

[ Voor 42% gewijzigd door MAX3400 op 13-05-2018 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:41

BM

Moderator Spielerij
Dan kan deze dus dicht. Veel plezier in het nieuwe topic :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.