[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste
Acties:
  • 31.391 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
NLRev0lution schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:02:
[...]

Zijn sneeuwkettingen een optie? :p
Mjah, blij dat ik met de Honda op pad ga dan.. Je zal maar door de sneeuw moeten met een bmw met achterwielaandrijving... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
darkkingll schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:05:
[...]

Mjah, blij dat ik met de Honda op pad ga dan.. Je zal maar door de sneeuw moeten met een bmw met achterwielaandrijving... :X
Je kan ook een poging doen om achteruit te rijden met de BMW :+

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie opkomst in ieder geval mannen! De grootste tot nu toe? Heb er zin in morgen!

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:24:
Mooie opkomst in ieder geval mannen! De grootste tot nu toe? Heb er zin in morgen!
Yup, Long Beach was 24 totaal en toen in 2x 12 gereden. Morgen dus 2x 14 wat alsnog best druk kan worden gezien de tijden uit de sheets.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Als je iemand volgt op Twitch en notificaties aan hebt staan krijg je toch gewoon een mailtje/melding op je telefoon. Als je dan iedereen die streamt toevoegt aan Topicstart kan die het willen iedereen toevoegen.

Of denk ik nu te simpel als (waarschijnlijk) een van de weinige niet IT-er?

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 21:33
MAX3400 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:26:
[...]

Yup, Long Beach was 24 totaal en toen in 2x 12 gereden. Morgen dus 2x 14 wat alsnog best druk kan worden gezien de tijden uit de sheets.
Geen idee of ik al bij de aanmelders geteld ben, maar in principe ben ik elke race die niet op dinsdag gereden wordt erbij. Zo niet, dan zal ik mij netjes afmelden.

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BSTNjitRam schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:39:
[...]

Geen idee of ik al bij de aanmelders geteld ben, maar in principe ben ik elke race die niet op dinsdag gereden wordt erbij. Zo niet, dan zal ik mij netjes afmelden.
Ik ga het proberen te onthouden en in de sheet te verwerken... Probeer desondanks wel je XBL-berichten in de gaten te houden; ook als ikzelf niet mee zou rijden op een bepaalde datum, moet alsnog de organisatie plaatsvinden. En dat is (voor mij persoonlijk) makkelijker/sneller via de XBL App op bepaalde momenten.

Je staat in ieder geval voor morgen ook op de lijst! d:)b

/edit: door de opkomst voor morgen alsmede het wegvallen van de sprint-race, is er even een aanpassing gemaakt in de puntentelling. Simpel gezegd; het maximaal aantal punten was voorheen voor de main race 96, dat is nu 192 geworden. Elke plek lager komt op 4 minder enzovoort.

Door deze wijziging is het meteen mogelijk geworden om het maximaal aantal deelnemers op te rekken naar 49 rijders en tegen de tijd dat we die hoeveelheid realiseren, zal er ongetwijfeld opnieuw een rekensheet in elkaar gezet worden.

[ Voor 31% gewijzigd door MAX3400 op 14-02-2018 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:07:
Personen die nu al weten dat ze dit seizoen 100% niet of voor een zeeeer groot gedeelte niet mee gaan doen, laat het ook even weten zodat de lijst met rijders kan worden aangepast.
Dat ben ik helaas :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:| Moet ik je dan helemaal uit de lijst halen? Als in, ook geen berichtjes meer sturen wanneer de volgende race plaatsvindt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:48:
[...]

:| Moet ik je dan helemaal uit de lijst halen? Als in, ook geen berichtjes meer sturen wanneer de volgende race plaatsvindt?
Doe maar :-(
Aankomende maanden moet ik me even op wat andere zaken richten, waardoor ik minder (en minder lang) zal kunnen gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Zojuist met elke toerwagen 5 rondjes op het GP-circuit gereden en kom niet onder de 2:12,407 (BMW) uit. Zoals eerder al aangaf vind ik ze eigenlijk allemaal niet lekker rijden :p Hoe dan ook wellicht dat ik zo nu en dan wel ff mee kijk :)

AMD Ryzen 9 7945HX3D | Minisforum BD790i X3D| Gigabyte GeForce RTX 5070Ti | Corsair Vengeance 96GB 6000C30 | WD SN7100 1TB NVMe SSD | WD SN7100 4TB NVMe SSD | Fractal Design Terra

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Het weerbericht voor morgen 20:00: geen regen, mogelijk wel bewolkt

Source

Lobby indeling (voorlopig op basis van aanmeldingen)

Lobby-host: OctagonQontrol
  • Bevestigd: RichardKortland / KillerR NL / Chabio / superlucky luke / timmie271 / Intrepid NL / Lappiehero / Phusebox / exstense / SinergyXL / Esines / Plank268 / Dutch B0nes / drdreey1976
  • Mogelijk: Unstoppabull / Pethor
Lobby-host: NLRev0lution
  • Bevestigd: Stoksbrood / Alchemist V / Kleefei NL / Mavi1986 / BladiBlaDiBla / Unigo / Baloutje07 / Biggmans / gamebifi / Skreppiedoe NL / mrpaaJ / Lutjebroequer / Nielless
  • Mogelijk: cuqebaqer / FastVegy
Personen die zich de komende 24 uur nog aanmelden om mee te rijden, krijgen dan bericht terug in welke lobby ze komen (en deze post wordt aangepast).

Het zou handig zijn om in ieder geval de lobby-host even toe te voegen aan je vriendenlijst; dat scheelt een stuk met joinen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:21
Raceday *O*
Sinds kort heb ik Windows 10 op de PC, en Forza werkt!
Dus dat betekent dat ik met stuurtje kan rijden, daardoor zou ik in principe constanter moeten kunnen rijden dan met controller op de Xbox.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Als er nog mensen zijn die twijfelen over hun technische capaciteiten zoals headset, joinen van lobby, etc; ik verwacht zelf rond 18:30 thuis te zijn en kan dan eventueel wel even een snelle private lobby opzetten waarin je kan joinen.

DM of XBL me even als je dit handig vindt :)

• job115
@MAX3400 Vraagje wat betreft de auto. Ik ben er nog niet helemaal uit welke auto ik kies, maar tenzij het de Audi wordt is de kans groot dat ik de credits niet heb om degene die ik wil te kopen. Is het dan toegestaan gewoon een rental te nemen met standaard paint?

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
job115 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:05:
@MAX3400 Vraagje wat betreft de auto. Ik ben er nog niet helemaal uit welke auto ik kies, maar tenzij het de Audi wordt is de kans groot dat ik de credits niet heb om degene die ik wil te kopen. Is het dan toegestaan gewoon een rental te nemen met standaard paint?
Als je om te oefenen alvast een rondje of 8 rijdt op de ringGP met een paar mods heb je volgens mij al voldoende credits om er 1 te kopen. (ze kosten allemaal 100k)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
kleefei schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:43:
[...]
Als je om te oefenen alvast een rondje of 8 rijdt op de ringGP met een paar mods heb je volgens mij al voldoende credits om er 1 te kopen. (ze kosten allemaal 100k)
Dat is het hele probleem... Job hoeft niet in te rijden volgens mij :+

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

job115 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:05:
Als jij wil huren; best... Maar ik betwijfel of een rental kan voldoen aan de "stock settings" van een lobby.

@Stoksbrood @NLRev0lution iemand tijd om dit later met @job115 of mijzelf te testen snel in een private lobby? Ik dus pas vanaf 18:30.

• kleefei
Haha. nou dan adviseer ik om vandaag met de beschikbare audi te rijden. Na een uur zul je wel voldoende credits hebben vanavond haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@MAX3400, zou eventueel wel kunnen. Hoop rond 17:00 thuis te zijn, normaal doe ik rond 19:00 een warming up dus tussen 18:30 en 19:00 is voor mij prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:53:
[...]

Als jij wil huren; best... Maar ik betwijfel of een rental kan voldoen aan de "stock settings" van een lobby.

@Stoksbrood @NLRev0lution iemand tijd om dit later met @job115 of mijzelf te testen snel in een private lobby? Ik dus pas vanaf 18:30.
Heb de hele dag. Als je wilt testen @job115 .. geef maar een gil via dm of xbl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
Ik meld me af voor vanavond ik ben nog steeds stront verkouden en pijn in mn hoofd. :-( Volgende race zal ik er weer gewoon bij zijn. :)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
kleefei schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:53:
Haha. nou dan adviseer ik om vandaag met de beschikbare audi te rijden. Na een uur zul je wel voldoende credits hebben vanavond haha
Valt toch wel mee hoeveel credits je krijgt, zullen er misschien 200k zijn ofzo?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Phusebox schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:12:
[...]

Valt toch wel mee hoeveel credits je krijgt, zullen er misschien 200k zijn ofzo?
En de auto's kosten maar 100K per stuk... Ach, we zien het wel wat er uitbetaald wordt na een uurtje rijden :)

• kleefei
Staan de Mods eigenlijk aan vanavond?
Anders heb ik nog wel wat van die simulatie mods voor 100%
En bewaar ik de VIP mods voor de endurance race :)

• job115
NLRev0lution schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:24:
[...]

Heb de hele dag. Als je wilt testen @job115 .. geef maar een gil via dm of xbl.
Ik ben pas rond een uur of 17:00 thuis. Anders moet ik maar afscheid gaan nemen van een aantal auto's in m'n garage.

Als ze nou gewoon is de rival mode toevoegen had ik credits zat. Nu via replay rij ik zelden het aantal ronden uit dat ik ingesteld heb

kleefei schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:17:
Staan de Mods eigenlijk aan vanavond?
Anders heb ik nog wel wat van die simulatie mods voor 100%
En bewaar ik de VIP mods voor de endurance race :)
Kan je niet gebruiken in multiplayer toch?
job115 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:19:
[...]

Ik ben pas rond een uur of 17:00 thuis. Anders moet ik maar afscheid gaan nemen van een aantal auto's in m'n garage.

Als ze nou gewoon is de rival mode toevoegen had ik credits zat. Nu via replay rij ik zelden het aantal ronden uit dat ik ingesteld heb
Prima, hoor het wel. Net al even snel gekeken in de free play inc de lobby settings. De rental audi had een waarde van S743, maar weet niet precies of het dezelfde setup heeft als wanneer je de audi zelf gekocht hebt.

[ Voor 49% gewijzigd door NLRev0lution op 15-02-2018 10:23 ]

NLRev0lution schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:20:
Prima, hoor het wel. Net al even snel gekeken in de free play inc de lobby settings. De rental audi had een waarde van S743, maar weet niet precies of het dezelfde setup heeft als wanneer je de audi zelf gekocht hebt.
Zover ik heb kunnen zien wel.
Heb zelf eerst alle auto's rental gereden en daarna pas een aantal auto's gekocht en ze reden beide hetzelfde. Daarnaast zijn het aantal punten ook gelijk wanneer upgrades en tunes naar stock worden geforceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox

Mijn stream voor straks: YouTube: Stoksbrood

[ Voor 7% gewijzigd door Stoksbrood op 15-02-2018 19:26 ]

https://mixer.com/OctagonQontrol

Ik ga nog even toilet opzoeken en dan mijn lobby opzetten; mochten er mensen online zijn, join maar vast.

• BSTNjitRam
Is er nog een bepaalde manier om je mic in Forza aan de praat te krijgen?
In TeamSpeak werkt het gewoon, maar net 2x een lobby gejoined en volgens mij hoort niemand mij...

BSTNjitRam schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:49:
Is er nog een bepaalde manier om je mic in Forza aan de praat te krijgen?
In TeamSpeak werkt het gewoon, maar net 2x een lobby gejoined en volgens mij hoort niemand mij...
In Windows op start rammen, privacy intypen en openen.
Dan links op microfoon klikken en daar Forza aanzetten.

• BSTNjitRam
Stoksbrood schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:53:
[...]

Die had ik net ook gevonden, maar helaas stond die al op on :P

Agja, ik kan tenminste wel luisteren.

[ Voor 6% gewijzigd door BSTNjitRam op 15-02-2018 19:54 ]

• darkkingll
Sorry voor de brom. Had niet door dat ik een mic had ingeplugd...
Stoksbrood schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:53:
[...]

In de xbox app je headset als mic en audio device selecteren?

• darkkingll
Hmm, kan niet meer switchen naar stock :(

En heb een low bandwith melding... kpn had een storing toch?

[ Voor 45% gewijzigd door darkkingll op 15-02-2018 20:04 ]

• BSTNjitRam
NLRev0lution schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:58:
[...]

In de xbox app je headset als mic en audio device selecteren?
Het werkt al, thx voor de moeite :)

BSTNjitRam schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:04:
[...]

Het werkt al, thx voor de moeite :)
ik had hetzelfde issue :p

• Intr3pid
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-08 23:44
Sorry mannen, maar ben er mee gekapt. Als ik botsautootjes wil spelen, stap ik wel in een random lobby voortaan. Was mijn avond niet denk ik.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:13

mr.paaJ

generatie cmd+z

Sorry! Ik zat netjes mijn eten snel naar binnen te schuiven met het idee dat het een kwartier eerder was maar de klok stond dus achter.

Echt waar. Stom analoog ding.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:21
MAX3400 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:07:

Lobby / begintijd / joinen

• Zorg dat je in het hoofdmenu van Forza al de auto hebt gekozen waar je mee wil gaan rijden
  • Probeer binnen 15 minuten voor de vastgestelde race-tijd online te zijn en zorg dat je ook al "online" vindbaar bent
  • Organisator zal in de multiplayer-omgeving zijn en invites sturen; vanzelfsprekend kan je jouw organisator ook zelf joinen
  • 3 minuten voor de race-tijd, laatste controle van aanwezigen en mogelijk laatste invites; hierna zal de private match opgestart worden (en alle instellingen gedaan etc).
Dat ging niet helemaal goed denk ik. Ik zat op een invite te wachten, toen die niet kwam heb ik zelf gejoined. Maar blijkbaar was ik te laat en was de race al begonnen toen ik in de lobby kwam. Volgende keer maar niet meer zo lang wachten :+

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-09 19:56
Heerlijk stabiele race gereden. Zelfs baloutje nog in gehaald! (ging wel de pits in, maar dat doet er niet toe) Enne.. is dit timing of timing? Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kuUiVsG.png

[ Voor 70% gewijzigd door Nielless op 15-02-2018 21:12 ]

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

• darkkingll
Goed.. ik heb wel eens betere dagen gehad.. maar lekker geraced wel

• Phusebox
Twee grote fouten gemaakt maar deze auto ligt me al beter dan die Mazda.
Een keer bij de chicane iets te veel blokkeren en moest achteruit de banden stapel uitrijden. Daarna nog een flinke fout maar toch nog terug weten te komen naar respectabele vierde plaats in onze lobby. Meer zit er voor mij niet in.

It's all downhill from here...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:07
Dat was me wel een zit zeg.

Delen we ook boetes uit voor bumperklevers? :+

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:32
nou ik dacht dat ik er beter voor stond tijdens het trainen ging het iig een stuk beter dan vorig season maar dit was weer kansloos. Ook stopte ergens rond ronde 18 de voice ermee dus kon niet meer schelden en anderen ook niet horen

• Phusebox
Wat wel nog misschien beter kan zijn de achterliggers. Die moeten even beter in hun spiegels kijken en gewoon offline even aan de kant gaan aub. Ik ben er drie keer afgegaan door een achterligger...

Ik probeer zelf altijd de snellere auto's duidelijk langs te laten. Op het rechte stuk even gas los heeft iedereen het minste last van.

Ook mooi was toen ik naast DrDreey zat toen hij de pits in wilde en ik hem net voorbij stak... Bad timing

[ Voor 38% gewijzigd door Phusebox op 15-02-2018 21:19 ]

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 06:26
Bij klapte de Voicechat er ook uit rond ronde 14... Dat was minder. Volgens mij net voor Kleefei en ik naast elkaar door 'n paar bochten gingen :)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
Inderdaad unigo! Was een geweldige battle. Weelicht dat mijn enthousiasme de verbinding verbrak haha. En een tactische pitstop pakte ook goed uit op jou. Echter jouw skills kon ik niet meer bijhouden...

Was geweldig!

• Phusebox
Ik had trouwens nog geluk want ik dacht dat het om half negen was... Die wisselende tijden hebben me een beetje verward denk ik.

Oh en op naar Catalunya. Haha vind bijna alle tracks dit seizoen echt leuk maar die absoluut niet. Wat een rampenbaan is dat. Nauwelijks in te halen ook.

Was weer een mooie race :). Helaas 2 keer het zand opgezocht en beide keren een plek verloren. Kwam er ook nog achter dat game sound uit stond tijdens stream dus je hoort alleen mij af en toe eens praten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phusebox schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:17:
Wat wel nog misschien beter kan zijn de achterliggers. Die moeten even beter in hun spiegels kijken en gewoon offline even aan de kant gaan aub. Ik ben er drie keer afgegaan door een achterligger...

Ik probeer zelf altijd de snellere auto's duidelijk langs te laten. Op het rechte stuk even gas los heeft iedereen het minste last van.
Voordeel van de ingame chat, je kan het gewoon kenbaar maken. Zowel extense als later nog iemand gingen wel gewoon opzij, stukje communicatie.

Precies het allerlaatste rondje ging @MAX3400 de mist in, vanaf rondje 6 ofzo tot 26 reed ik 3rde, hij glijd de bocht uit en rijd het laatste stukje door naar 2e plek :D

Volgende keer wel m'n FFB lager zetten :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unigo
kleefei schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:22:
Inderdaad unigo! Was een geweldige battle. Weelicht dat mijn enthousiasme de verbinding verbrak haha. En een tactische pitstop pakte ook goed uit op jou. Echter jouw skills kon ik niet meer bijhouden...

Was geweldig!
Mee eens, echt top!! Na die pitstop van jou behoorlijk proberen te pushen en toen naar binnen gegaan... Eerste bocht was even billen knijpen! Als iemand de replay op youtube zet zoek ik die momenten nog ff op :)

• Phusebox
SinergyX schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:26:
[...]

Voordeel van de ingame chat, je kan het gewoon kenbaar maken. Zowel extense als later nog iemand gingen wel gewoon opzij, stukje communicatie.

Precies het allerlaatste rondje ging @MAX3400 de mist in, vanaf rondje 6 ofzo tot 26 reed ik 3rde, hij glijd de bocht uit en rijd het laatste stukje door naar 2e plek :D

Volgende keer wel m'n FFB lager zetten :+
Volgens mij werkt mijn headset niet of niet goed. Paar keer gevraagd maar kreeg nergens reactie op.

Van de rondetijden klopte bij mij trouwens niks. Hij gaf elke ronde aan dat ik sneller was, maar dat was uiteraard niet zo.

Ook leek de tweede set banden niet zo veel grip te hebben als de eerste of heeft het weer en gebrek aan zonlicht ook nog invloed op een dalende baan temperatuur?

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 15-02-2018 21:29 ]

• Unigo
SinergyX schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:26:
[...]

Alleen klapte die er bij mij uit rond ronde 14 :(

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:17
Snel vergeten deze race en ik weet niet of ik er volgende keer bij ben. Voor de race een paar oefen rondjes gedaan met tijden van 2.12 ongeveer. De race start en ik moest uitwijken omdat ik dacht dat ik te laat remde, echter toen ik bij de hairpin kwam schoot ik weer rechtdoor terwijl ik duidelijk eerder remde dan ik normaal doe.
Nu blijkt dus dat mijn remmen op pak m beet op slechts 70% werkte en het lukte zelfs niet om ze te laten blokkeren :?

Na de pitstop ging het compleet anders,nu blokkeerde ze ruim voordat ik het pedaal had ingetrapt. Dat was du einde concentratie en race.

Na de race ff snel 3 rondjes gereden en nu deden de remmen het weer anders, echter wel zoals ik gewend was met het oefenen.

Ik ben er ff helemaal klaar mee.....T10 bedankt!!! :( Heel wat uurtjes geoefend voor nix.

[ Voor 33% gewijzigd door skreppiedoe op 15-02-2018 21:34 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-09 14:41
Mooie race, keek tegen dat uur op maar was echt heel vet. Goede oefening op concentratie ook dit.

Probeerde met de pitstops een ouderwetse undercut (ja Olaf Mol) op Lappie en Killer, maar helaas kwam ik er niet voor maar tussen in.

Mooi verdedigd op t laatst DrDreey, race van een uur, eindig je binnen de seconde!

Op naar Spanje!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

FM7 GoT Racing League - Nurburgring GP

Driver Tijd Main Race Totaal
Baloutje07 0H 59M 18S 1 192
Nielless 1H 00M 00S 2 188
Plank268 1H 00M 06S 3 184
SinergyXL 1H 00M 11S 4 180
OctagonQontrol 1H 00M 13S 5 176
Phusebox 1H 00M 32S 6 172
Stoksbrood 1H 00M 36S 7 168
Alchemist V 1H 00M 38S 8 164
drdreey1976 1H 00M 54S 9 160
Chabio 1H 00M 54S 10 156
NLRev0lution 1H 00M 56S 11 152
Unigo 1H 00M 59S 12 148
KillerR NL 1H 01M 06S 13 144
Kleefei NL 1H 01M 08S 14 140
Lappiehero 1H 01M 08S 15 136
Mavi1986 1H 01M 16S 16 132
Skreppiedoe NL 1H 01M 28S 17 128
BladiBlaDiBla 1H 02M 06S 18 124
Esines 1H 02M 07S 19 120
Dutch B0nes 1H 02M 26S 20 116
superlucky luke 1H 02M 47S 21 112
Lutjebroequer 1H 03M 14S 22 108
gamebifi 1H 03M 52S 23 104
exstense 1H 05M 01S 24 100

FM7 GoT Racing League - Point Leaders

Driver Points Driver Points
Baloutje07 192 KillerR NL 144
Nielless 188 Kleefei NL 140
Plank268 184 Lappiehero 136
SinergyXL 180 Mavi1986 132
OctagonQontrol 176 Skreppiedoe NL 128
Phusebox 172 BladiBlaDiBla 124
Stoksbrood 168 Esines 120
Alchemist V 164 Dutch B0nes 116
drdreey1976 160 superlucky luke 112
Chabio 156 Lutjebroequer 108
NLRev0lution 152 gamebifi 104
Unigo 148 exstense 100

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 15-02-2018 21:35 ]

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 19:47
Lange race... Was ik de enige die met zijn Honda al na 4 rondjes oranje voorbanden had? :P
In het begin druk in de weer met kleefei, mavi en revolution, maar de laatste 20 rondjes heb ik geloof ik bijna niemand meer gezien.

Ik kreeg niet alles mee van de voicechat toen het nog werkte, maar hadden wij een incidentje wat ik iets minder netjes had afgehandeld @Mavi86 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:35:

FM7 GoT Racing League - Nurburgring GP

uitslag enzo
Bizar om te zien hoe dichtbij de eindtijden bij elkaar liggen eigenlijk. Als we baloutje even niet mee tellen dan heb je de top 11 binnen een minuut van elkaar en de rest volgt elkaar al redelijk snel op. En dat op een race van een uur!

• Phusebox
NLRev0lution schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:39:
[...]

Bizar om te zien hoe dichtbij de eindtijden bij elkaar liggen eigenlijk. Als we baloutje even niet mee tellen dan heb je de top 11 binnen een minuut van elkaar en de rest volgt elkaar al redelijk snel op. En dat op een race van een uur!
Ja verbaasde me ook wel. Ik had verwacht dat er grotere verschillen zouden zijn. Ook nog eens allerlei soorten auto's dus dat maakt het nog meer bijzonder.

Volgende race is wel denk ik er lastigere. Minder ruimte voor fouten.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phusebox schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:27:
Ook leek de tweede set banden niet zo veel grip te hebben als de eerste of heeft het weer en gebrek aan zonlicht ook nog invloed op een dalende baan temperatuur?
Dat had ik het idee ook, toen het ging onweren leek de baan kouder te worden -> minder grip.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Unigo
theAlchemist schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:38:

Ik kreeg niet alles mee van de voicechat toen het nog werkte, maar hadden wij een incidentje wat ik iets minder netjes had afgehandeld @Mavi86 ?
Volgens mij had Nieless(?) Daar ook nog ff mee aan de stok... De moeite waard van de replay denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:07
NLRev0lution schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:39:
[...]

Volgens mij was het de bedoeling een race van een uur te rijden, baloutje heeft dat dus niet voltooid O-)
Dus goed dat je hem niet mee telt.
Goede race gehad met een flinke battle met @theAlchemist na de 1e pitstop.
Jammer genoeg de 1e 10 rondes een paar keer flink aangetikt geworden door @Mavi86, *knip* zie onderstaande post: NLRev0lution in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 2"

En: Stoksbrood in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 2"

Op het einde van de race ook een aanvaring gehad met @theAlchemist.
Ik had bijna het idee dat ik onzichtbaar was tijdens de race voor @Mavi86 en @theAlchemist?

1e deel van de race heb ik opgenomen, 2e deel heb ik de stream uitgezet i.v.m. de melding "low bandwith".

[ Voor 25% gewijzigd door Stoksbrood op 15-02-2018 21:49 ]

• Phusebox
Stoksbrood schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:43:
Jammer genoeg de 1e 10 rondes een paar keer flink aangetikt geworden door @Mavi86, geen idee waarom je dit deed? Tot ~6x toe me bewust van de baan af proberen te drukken of op me insturen...

Ik had bijna het idee dat ik onzichtbaar was tijdens de race voor @Mavi86 en @theAlchemist?

1e deel van de race heb ik opgenomen, 2e deel heb ik de stream uitgezet i.v.m. de melding "low bandwith".
Klinkt als lag

Grappig dat je dit zegt. ik had nog een raar moment met jou tijdens de race.. Check de volgende clip maar eens en let op mijn place en wanneer jij als een spook te voorschijn komt: https://clips.twitch.tv/FunSpunkyBurritoRalpherZ

(let even niet op het stuurwerk :p )

[ Voor 3% gewijzigd door NLRev0lution op 15-02-2018 21:46 ]

• job115
Vraagje uit nieuwsgierigheid. Hoe wordt de stand bepaalt als 2 mensen in een verschillende lobby dezelfde eindtijd hebben als de race langer dan een uur duurt. in dit geval dus voor Lappie en KleefEi, hier is nogal lastig onderscheid tussen te maken

• kleefei
Heel tof dat iedereen zo dicht op elkaar zit.
Onze party was ook gewoon goed aan elkaar gewaagd.

Op deze manier loont het dus wel zeker om een goed getimede pitstop te plannen.

Ik hoop ook dat we terug kunnen kijken indigo.
De begin battle met alchemist was ook spannend!

Ben nog steeds enthousiast! Haha
NLRev0lution schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:45:
[...]

Grappig dat je dit zegt. ik had nog een raar moment met jou tijdens de race.. Check de volgende clip maar eens en let op mijn place en wanneer jij als een spook te voorschijn komt: https://clips.twitch.tv/FunSpunkyBurritoRalpherZ

(let even niet op het stuurwerk :p )
Wel heel fijn dat je dit post... Onzichtbaar dus waarschijnlijk (ook voor mijn bovenstaande post).
Ben heel benieuwd of @theAlchemist en @Mavi86 dit ook ervaarde.

Voor @Mavi86 aangezien we in seizoen 1 samen behoorlijk wat mooie gevechten hebben gehad zonder issues :)

Stoksbrood schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:47:
[...]

Wel heel fijn dat je dit post... Onzichtbaar dus waarschijnlijk (ook voor mijn bovenstaande post).
Ben heel benieuwd of @theAlchemist en @Mavi86 dit ook ervaarde.

Voor @Mavi86 aangezien we in seizoen 1 samen behoorlijk wat mooie gevechten hebben gehad zonder issues :)
Had je wel door dat je mij inhaalde op dat punt?
Meen me vaag te herinneren dat dit in seizoen 1 ook wel eens gebeurt is. Weet alleen niet of jij toen ook het lijdend voorwerp was.

[ Voor 12% gewijzigd door NLRev0lution op 15-02-2018 21:48 ]

NLRev0lution schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:47:
Had je wel door dat je mij inhaalde op dat punt?
Jep, ik schoot op mijn scherm net voor jou langs. Kan uit de replay nog een stukje knippen, dan kan je het zien mocht je het graag willen.

• job115
@NLRev0lution Ik meende dat het gefixt was door Turn10. Maar bij release van Forza gebeurde het af en toe dat als iemand de pits in dook, ze vervolgens niet meer zichtbaar waren voor de rest van het veld. Ik zag namelijk ook toen ik een achterblijver voorbij ging terwijl hij de pits in ging ook ineens zijn auto verdwijnen.

Stoksbrood schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:48:
[...]

Jep, ik schoot op mijn scherm net voor jou langs. Kan uit de replay nog een stukje knippen, dan kan je het zien mocht je het graag willen.
Mag, hoeft niet :)
job115 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:49:
@NLRev0lution Ik meende dat het gefixt was door Turn10. Maar bij release van Forza gebeurde het af en toe dat als iemand de pits in dook, ze vervolgens niet meer zichtbaar waren voor de rest van het veld. Ik zag namelijk ook toen ik een achterblijver voorbij ging terwijl hij de pits in ging ook ineens zijn auto verdwijnen.
Vreemd, dat zou dan in dit geval bij @Stoksbrood het geval zijn geweest vermoedelijk.

[ Voor 48% gewijzigd door NLRev0lution op 15-02-2018 21:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01
Man man man wat heerlijk om al die berichten te lezen haha. Echt een close race geweest dus zoals ik het lees! Goede eerste race van het seizoen (enkeling daar gelaten)

Maar man man man wat baal ik dat ik er niet bij kan zijn (nou ja, Aruba is geen ramp maar dat terzijde). Favoriete baan met toch wel één van m'n favoriete auto's.

Hoe dan ook, enjoy the rest of the season, ik lees vanaf de zijlijn/kant mee!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• darkkingll
theAlchemist schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:38:
Lange race... Was ik de enige die met zijn Honda al na 4 rondjes oranje voorbanden had? :P
In het begin druk in de weer met kleefei, mavi en revolution, maar de laatste 20 rondjes heb ik geloof ik bijna niemand meer gezien.

nope, hier ook vrij vlot gele banden, maar na de pit ging dat een stuk harder, de 2e set banden was van duidelijk mindere kwaliteit..
Nog even bedenken of ik de Honda blijf gebruiken.. De Mazda'tjes bevielen mij beter, maar ja. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Voor mij werd helaas bevestigd wat ik uit de Excel sheet al leek te kunnen aflezen: ik ben te traag voor het middenveld en te snel voor de allerlaatsten. Voor de pitstop kon ik lange tijd redelijk aanhaken bij Unigo. Toen ik die moest laten gaan heb ik Skreppie nog een hele tijd achter me gehouden maar na de pitstops heb ik alleen maar in niemandsland gereden.

Zelfs nog een 2e pitstop gemaakt omdat ik in 3 km vrije lucht reed (skreppie 1.5km voor me en Lutje 1.5km achter me).

Moet ook echt aan de bandenslijtage gaan werken, want met nieuwe banden rook ik zo'n 7% per ronde op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
Weet niet meer wie het vroeg maar de update die vandaag of morgen komt bevat Spectate.

Oh en hoe kun je eigenlijk een replay opslaan als video? Ik wil mijn spannende pot exit wel eens bekijken en met iemand delen. Dat was even met geknepen billen die eerste bocht in.
job115 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:46:
[...]

Vraagje uit nieuwsgierigheid. Hoe wordt de stand bepaalt als 2 mensen in een verschillende lobby dezelfde eindtijd hebben als de race langer dan een uur duurt. in dit geval dus voor Lappie en KleefEi, hier is nogal lastig onderscheid tussen te maken
Een mooie oplossing zou zijn snelste raceronde beslist lijkt mij?

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 15-02-2018 21:58 ]

Heb net mijn eigen replay teruggekeken. In de 1e ronde werd ik rondgetikt, nu kijk in mijn replay terug.
Geen auto te bekennen die mij aanraakt 8)7 .

De andere auto's waarmee ik "problemen" heb gehad, zie ik echter wel... Wazig

• kleefei
[...]

Ik stem voor alfabetische volgorde :+ :+

Nee snelste rondetijd lijkt mij het eerlijkst

• theAlchemist
Jammer genoeg de 1e 10 rondes een paar keer flink aangetikt geworden door @Mavi86, *knip* zie onderstaande post: NLRev0lution in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 2"

En: Stoksbrood in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 2"

Huh dat is bizar... Op een gegeven moment zag mijn Forza jou inderdaad helemaal niet meer. Tot het eindresultaat stond ik 3e volgens mijn Forza en bij het eindresultaat stond jij opeens weer voor mij. Ik dacht dat je echt een halve minuut voor me reed ofzo.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:17
BSTNjitRam schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:53:
Voor mij werd helaas bevestigd wat ik uit de Excel sheet al leek te kunnen aflezen: ik ben te traag voor het middenveld en te snel voor de allerlaatsten. Voor de pitstop kon ik lange tijd redelijk aanhaken bij Unigo. Toen ik die moest laten gaan heb ik Skreppie nog een hele tijd achter me gehouden maar na de pitstops heb ik alleen maar in niemandsland gereden.

Zelfs nog een 2e pitstop gemaakt omdat ik in 3 km vrije lucht reed (skreppie 1.5km voor me en Lutje 1.5km achter me).

Moet ook echt aan de bandenslijtage gaan werken, want met nieuwe banden rook ik zo'n 7% per ronde op.
Ik durfde vanwege de ellende met mijn remmen geen move te maken want dat zou niet goed gegaan zijn. Het was wel een leuk duel verder. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

theAlchemist schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:11:Huh dat is bizar... Op een gegeven moment zag mijn Forza jou inderdaad helemaal niet meer. Tot het eindresultaat stond ik 3e volgens mijn Forza en bij het eindresultaat stond jij opeens weer voor mij. Ik dacht dat je echt een halve minuut voor me reed ofzo.
Dan is hetgeen wat @job115 dus aangaf nog niet opgelost...
Heel erg jammer. We zijn tegelijkertijd de pits in gedoken en kwamen er ook beide tegelijkertijd eruit.
Kan je je nog herinneren of ik toen nét achter je reed?

Edit; zie YouTube: FM7 - Tweakers.net - Nürburgring - Race 1

[ Voor 10% gewijzigd door Stoksbrood op 15-02-2018 22:14 ]

• theAlchemist
Stoksbrood schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:12:
[...]

Dan is hetgeen wat @job115 dus aangaf nog niet opgelost...
Heel erg jammer. We zijn tegelijkertijd de pits in gedoken en kwamen er ook beide tegelijkertijd eruit.
Kan je je nog herinneren of ik toen nét achter je reed?

Edit; zie YouTube: FM7 - Tweakers.net - Nürburgring - Race 1
Apart. Ik weet vrij zeker dat er op mijn scherm niemand in de buurt was toen ik de pits in ging.
theAlchemist schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:20: Apart. Ik weet vrij zeker dat er op mijn scherm niemand in de buurt was toen ik de pits in ging.
Forza helemaal kapoet dus :P.
Hoe heb jij de laatste rondes ervaren? Überhaupt niets gemerkt dat ik soms tegen je aan zat?
Ben in ieder geval blij dat het aan het spel lag en niet de bestuurder :+

• theAlchemist
Stoksbrood schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:27:
[...]

Forza helemaal kapoet dus :P.
Hoe heb jij de laatste rondes ervaren? Überhaupt niets gemerkt dat ik soms tegen je aan zat?
Ben in ieder geval blij dat het aan het spel lag en niet de bestuurder :+
Nee echt helemaal niks :o . Voor mijn gevoel heb ik de laatste 20 ronden ofzo heel eenzaam rondgereden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 18:15
Even weinig tijd om te reageren maar er werd een paar keer mijn naam genoemd maar ik snapte er niks van. Er was niemand in mijn buurt? Ik heb ook echt niemand aangetikt. Ik probeer andere juist voor te laten als ze sneller zijn. Ik dacht eerst dat iemand de verkeerde naam riep. Maar diegene beschreef wel mijn auto.. ik hoorde mijn naam dus keer in de spiegel em daar was niemand te bekennen..?

www.mariovisser.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Mavi86 en @theAlchemist, dan is mijn auto onzichtbaar geweest voor jullie. Niets aan te doen :) .
@Mavi86, je moet voor de lol mijn replay dan maar eens kijken :+ .
YouTube: FM7 - Tweakers.net - Nürburgring - Race 1

Gelukkig een kwade bedoeling (had ook niet anders verwacht in deze league).
Better luck next time O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Stoksbrood op 15-02-2018 22:39 ]

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
Ik heb ook zeker genoten, helaas begon mijn TX stuurtje in ronde 3 FFB settings compleet om te gooien waardoor het totaal niet aanvoelde als normaal. Blijft een vervelende bug in Forza in combinatie met een TX.

Vind dat iedereen wel vroeg pit, ik ging ronde 18 pas erin, ik vind naarmate de banden slijten de BMW beter rijden en vind dat ik hem meer de bochten door kan jagen met minder risico op een spin.

Geweldig trouwens dat jullie zoveel kunnen lullen tijdens een race, ik had echt al mijn concentratie nodig :9

[ Voor 12% gewijzigd door Pandanl op 15-02-2018 22:53 ]

• theAlchemist
Stoksbrood schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:34:
@Mavi86 en @theAlchemist, dan is mijn auto onzichtbaar geweest voor jullie. Niets aan te doen :) .

:o :o Ging het er bij ons op het einde ook zo aan toe?
theAlchemist schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:48:
[...]

:o :o Ging het er bij ons op het einde ook zo aan toe?
Jep :P . Was misschien ook maar goed dat de microfoon het niet meer deed op het einde :+
In de laatste ronde kwam je op het gras waardoor je links vrij ver op de baan kwam.
Daar heb ik mijn auto er naast gezet om de 3e plek te pikken.

• kleefei
Stoksbrood schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:34:

Wauw.. kijk op 19:37 ik heb zou echt de hele race niet gezien stoksbrood!
Bizar om te zien dat jij achter mij zat.

Geen melding, geen indicator niks. Anders had ik niet zulke lijnen gereden namelijk. Heel bizar dit. Wel gaaf of mezelf zo terug te zien

[ Voor 10% gewijzigd door kleefei op 15-02-2018 22:57 ]

@kleefei, Geen probleem, haha!
Uwe onzichtbare camerawagen 8)7

Vraag me aan 1 kant af of het mogelijk door mijn livery komt waar ik behoorlijk wat stickers heb geplakt.
Tevens heb ik als laatste gejoind waardoor mijn auto misschien niet volledig werd geladen door iedereen?

Ach... We zien het wel de volgende race. Komt allemaal goed O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theAlchemist
Stoksbrood schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:49:
[...]

Jep :P . Was misschien ook maar goed dat de microfoon het niet meer deed op het einde :+
In de laatste ronde kwam je op het gras waardoor je links vrij ver op de baan kwam.
Daar heb ik mijn auto er naast gezet om de 3e plek te pikken.
Haha ik kan me voorstellen dat je dacht wat zijn dit voor stel idioten. Hopelijk werkt alles volgende keer wel gewoon goed en kunnen we er een normaal gevecht van maken. Normaal zou ik altijd ruimte geven en Mavi ook. Daar was ik ook mee in gevecht en die gaf heel netjes ruimte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
Stoksbrood schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:57:
@kleefei, Geen probleem, haha!
Uwe onzichtbare camerawagen 8)7
Ik liet het aan mijn vriendin zien net. Vol trots.
Toen ik jou op 19:37 van de baan knalde “nou, das niet netjes van je”
Nu heb ik het dus gedaan vanavond...... :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unigo
kleefei schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:00:
[...]

Ik liet het aan mijn vriendin zien net. Vol trots.
Toen ik jou op 19:37 van de baan knalde “nou, das niet netjes van je”
Nu heb ik het dus gedaan vanavond...... :'(
Even die paar bochten van ons laten zien, daar deden we 't beiden heel netjes voor elkaar :)

• kleefei
Die heeft de camera man niet opgenomen... beetje jammer

Ik heb t filmpje van stoksbrood nu helemaal bekeken. Wat moet dat voor hem een frustrerende race geweest zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
@NLRev0lution dank voor het hosten van de tweede lobby; volgens mij is dat allemaal best vlekkeloos gegaan. En fijn dat je snel alle resultaten kon doorsturen.

@timmie271 Ontzettend jammer van jouw auto & loading... Wel heeel cool dat je meerdere streams open had en als commentator in lobby 1 ook verslag deed van lobby 2!
darkkingll schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:54:
Sorry voor de brom. Had niet door dat ik een mic had ingeplugd...
Kan gebeuren; volgende keer even op letten :)
darkkingll schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:01:
Hmm, kan niet meer switchen naar stock :(

En heb een low bandwith melding... kpn had een storing toch?
Yup, noordoost NL lag er enigszins uit. Het rare is; ik krijg dezelfde melding als ik Leagues rij ondanks dat mijn verbinding op dat moment top is. Stream die dwarsligt mogelijk?
Intr3pid schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:10:
Sorry mannen, maar ben er mee gekapt. Als ik botsautootjes wil spelen, stap ik wel in een random lobby voortaan. Was mijn avond niet denk ik.
Vervelend; eerste paar bochten zeker? Volgens mij zijn er wel meer tikjes geweest maar ik kan me niet herinneren dat er expres constant geduwd werd. Zal morgen of zaterdag nog even de replay erbij zoeken, als je wil.
mr.paaJ schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:12:
Sorry! Ik zat netjes mijn eten snel naar binnen te schuiven met het idee dat het een kwartier eerder was maar de klok stond dus achter.

Echt waar. Stom analoog ding.
Schrijf je account maar uit van Tweakers dan... Analoog... O-)
Richard117 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:20:
[...]

Dat ging niet helemaal goed denk ik. Ik zat op een invite te wachten, toen die niet kwam heb ik zelf gejoined. Maar blijkbaar was ik te laat en was de race al begonnen toen ik in de lobby kwam. Volgende keer maar niet meer zo lang wachten :+
Snap er niks van; ik heb 3 invites verstuurd tussen 19:46 en 19:55 en op mijn Xbox stond "RichardKortland - In Race" dus ik dacht dat je nog even snel een career-race afmaakte ofzo. Binnenkort samen eens controleren of invites wel aankomen bij je want dit is niet gezellig rijden zo; eindelijk zou je mee doen en dan lukt het om de een of ander reden niet.
Phusebox schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:14:
Twee grote fouten gemaakt maar deze auto ligt me al beter dan die Mazda.
Een keer bij de chicane iets te veel blokkeren en moest achteruit de banden stapel uitrijden. Daarna nog een flinke fout maar toch nog terug weten te komen naar respectabele vierde plaats in onze lobby. Meer zit er voor mij niet in.

It's all downhill from here...
Zelfonderschatting? Ik vond het best lastig om je bij te halen de eerste ronden totdat je inderdaad de chicane frontaal kopte. Denk dat je absoluut niet slecht gereden hebt ondanks je ietwat negatieve/mineur posts van de afgelopen weken :)
Jordy8 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:15:
Dat was me wel een zit zeg.

Delen we ook boetes uit voor bumperklevers? :+
Moet je maar doorrijden... :> Goede race trouwens!!!
bifi_G60 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:15:
nou ik dacht dat ik er beter voor stond tijdens het trainen ging het iig een stuk beter dan vorig season maar dit was weer kansloos. Ook stopte ergens rond ronde 18 de voice ermee dus kon niet meer schelden en anderen ook niet horen
Dan heb ik nieuws voor je; net met @RickS29 en @timmie271 op Catalunya gereden. Ondanks dat ik weet dat tim aanzienlijk minder goed rijdt dan ik, scheelde de rondetijden zojuist maar 0.6s. Het is een circuit wat je moet leren kennen maar volgens mij kan dit heeeel spannend gaan worden.
Phusebox schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:17:

Ook mooi was toen ik naast DrDreey zat toen hij de pits in wilde en ik hem net voorbij stak... Bad timing
Roepen, roepen, roepen. Ja, men kan ook in de spiegels kijken maar juist vanwege dit soort misverstanden, zou het zeeer aan te raden zijn dat men in ieder geval de chat hoort (zolang dat kreng werkt) en dat men ook een mic/headset heeft om zelf te roepen als je ergens langs zou wllen.
Phusebox schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:22:
Ik had trouwens nog geluk want ik dacht dat het om half negen was... Die wisselende tijden hebben me een beetje verward denk ik.

Oh en op naar Catalunya. Haha vind bijna alle tracks dit seizoen echt leuk maar die absoluut niet. Wat een rampenbaan is dat. Nauwelijks in te halen ook.
Hahaha, zie hierboven; Catalunya wordt een grote equalizer... Tenminste, ik denk dat de verschillen op de finish kleiner gaan worden. En er is meer ruimte voor fouten want meer grint!
skreppiedoe schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:30:

Ik ben er ff helemaal klaar mee.....T10 bedankt!!! :( Heel wat uurtjes geoefend voor nix.
Jammer! Heel jammer van T10... Ik kan je niet dwingen om mee te doen met een half stuur of een controller maar hopelijk kan je een modus vinden dat je T10 negeert en toch, misschien ietsjes minder snel, toch mee kan doen de volgende races.
Chabio schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:30:
Mooie race, keek tegen dat uur op maar was echt heel vet. Goede oefening op concentratie ook dit.

Probeerde met de pitstops een ouderwetse undercut (ja Olaf Mol) op Lappie en Killer, maar helaas kwam ik er niet voor maar tussen in.

Mooi verdedigd op t laatst DrDreey, race van een uur, eindig je binnen de seconde!

Op naar Spanje!
Goed gereden; heb van verschillende kanten gehoord tijdens de race hoe close het was en hoe men elkaar zat op te jagen. Erg fijn :)
[...]

Goede vraag; meerdere mensen riepen iets over "snelste ronde" en daar ben ik het niet geheel mee eens. De voorlopige puntentelling is gedaan op plek op de finishlijn maar het vriendelijke verzoek @kleefei en @lappiehero om me even een DM te sturen of ze dit acceptabel vinden.
Mu.siQ schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:52:
Man man man wat heerlijk om al die berichten te lezen haha. Echt een close race geweest dus zoals ik het lees! Goede eerste race van het seizoen (enkeling daar gelaten)

Maar man man man wat baal ik dat ik er niet bij kan zijn (nou ja, Aruba is geen ramp maar dat terzijde). Favoriete baan met toch wel één van m'n favoriete auto's.

Hoe dan ook, enjoy the rest of the season, ik lees vanaf de zijlijn/kant mee!
Jij wordt tenminste bruin (hoop ik) terwijl wij als een stel nerds aan de games zitten. Heb je het weekend tijd om misschien te kijken of latency/lag minimaal is?

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.