[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste
Acties:
  • 31.406 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:24
[quote]MAX3400 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:36:
@RickS29 Heb ongeveer 2 ronden van je gezien; einde Kemmel vind ik dat je erg laat remt en bij de eerste linkerknik, blijf je teveel in het midden? Verder ook Bruxelles wisselende lijn naar de volgende linkerbocht en als je daarna naar Gauche rijdt, ga je al snel naar de 6e versnelling maar dat lijkt me niet nodig?

Voor de rest weinig aan te merken maar dat is puur omdat ik mijn eigen lijnen ken en dat vergelijk met jouw manier van rijden :)

Ok, kemmel laat moet ik eens na kijken, na mijn idee niks mis, de eerste linker daarna blijft rommelig ja. voor Gauche in de 6 is inderdaad niet goed.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
NLRev0lution schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:43:
[...]

Wil wel even mee rijden als je wilt?
mag altijd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 19:47
Even ter verduidelijking voor mijzelf... Mag je bij de Raidillon met 4 wielen buiten de witte lijnen zolang je niet over de verdrijvingslijnen rijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theAlchemist schreef op zondag 6 mei 2018 @ 13:03:
Even ter verduidelijking voor mijzelf... Mag je bij de Raidillon met 4 wielen buiten de witte lijnen zolang je niet over de verdrijvingslijnen rijdt?
Yup, in a nutshell. Als het goed is, blijft het alsnog een clean lap.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotaderp2
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-10-2024
ik moet eerst een heel stuk career doorlopen voordat ik bepaalde auto's kan bemachtigen waarmee ik aan de competitie kan meedoen begrijp ik ????
ik kom van project cars/Asetto corsa af nml

Gamertag: PyroBeast30

even de hele zondag credits sprokkelen dan maar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rotaderp2 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:44:
ik moet eerst een heel stuk career doorlopen voordat ik bepaalde auto's kan bemachtigen waarmee ik aan de competitie kan meedoen begrijp ik ????
ik kom van project cars/Asetto corsa af nml

Gamertag: PyroBeast30

even de hele zondag credits sprokkelen dan maar ;)
Volgens mij kan je ook "rent a car" doen in de lobby. Credits zijn altijd goed.. Sowieso elke vrijdag even hier kijken: https://rewards.forzamotorsport.net/en-US
Als dit je eerste Forza is dan zal het misschien niet al teveel opleveren.. maar hey: gratis credits!

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotaderp2
......

[ Voor 100% gewijzigd door Rotaderp2 op 06-05-2018 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotaderp2
Thnx,

sorry voor de dubbele vraag....
het is gelukt....nog veel oefenwerk te gaan, wat een verschil met bijvoorbeeld asetto of project cars qua gevoel

[ Voor 18% gewijzigd door Rotaderp2 op 06-05-2018 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Rotaderp2 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:43:
[...]

Thnx,

sorry voor de dubbele vraag....
het is gelukt....nog veel oefenwerk te gaan, wat een verschil met bijvoorbeeld asetto of project cars qua gevoel
Mja Forza is simcade en die andere zijn semisim 😉

Ik kan bijvoorbeeld totaal niet wennen aan PC2. Deel 1 vond ik echt super voor online races, bij twee mis ik alle gevoel vooral bij het remmen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Dit weekend de computer niet aangehad, dus ook niets kunnen bevestigen, maar ik ben er met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet bij :(
Iets met een vrijwilligersuitje van het Groninger Bierfestival.
Niet dat ik veel kans maakte, in totaal 12 rondes gereden en het is mij nog niet gelukt om <2.37 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:08
Ik zit op 2:34. Het zal denk ik meer moeite worden om de concentratie vast te houden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
mogelijk wil ik vanaf volgend seizoen ook mee gaan doen, vanaf wanneer gaat deze beginnen?

Zijn er hier mensen die Forza 7 met stuur spelen en hoe is jullie ervaring hiermee?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Riqy schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:46:
mogelijk wil ik vanaf volgend seizoen ook mee gaan doen, vanaf wanneer gaat deze beginnen?

Zijn er hier mensen die Forza 7 met stuur spelen en hoe is jullie ervaring hiermee?
@Stoksbrood @SinergyX volgens mij

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubbelpost |:( :z

[ Voor 97% gewijzigd door Stoksbrood op 07-05-2018 11:18 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

@Nielless en ik sowieso, al twijfelt hij of er nog een deelname vanuit zijn kant zal komen i.v.m. de issues die er zijn rondom F7. De laatste veel tijd van crashes (ook in singleplayer wat eerst alleen multiplayer was).

Speel zelf met een G920.
Edit/config:

Maximaal aantal graden (werkingsbereik van het stuur): 640 graden
Bovenste is middels de Logitech software ingesteld.

Ingame settings:
Deadzone inside: 0
Deadzone outside: 100
Steering Axis invert: off
Acceleration deadzone inside: 0
Acceleration deadzone outside: 100
Acceleration invert: on
Deceleration deadzone inside: 0
Deceleration deadzone outside: 100
Deceleration invert: on
Clutch inside & outside: 0
Clutch invert: off
Handbrake deadzone inside: 0
Headbrake deadzone outside: 0
Handbrake invert: off
Vibration scale: 100
Force feedback scale: 100
Steering sensitivity: 100
Steering linearity: 40
Force feedback understeer: 80
Force feedback minimum force: 130
Wheel damper scale: 50
Center spring scale: 50
Invert force feedback: off
Use gamepad steering filters: off

[ Voor 41% gewijzigd door Stoksbrood op 07-05-2018 11:17 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 15:03
mannetje19 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:05:
Ik zit op 2:34. Het zal denk ik meer moeite worden om de concentratie vast te houden ;)
Ik zit op 2:33 stabiel.
Echter wat jij zget over concentratie is zeker een belangrijke.
Als ik de BMW pak, welke een heel stuk gevoeliger is voor fouten, weet ik zeker dat ik ga slippen.
Echter zet de BMW zet wel een seconde snellere tijden neer, stabiel. En heb ik minder last van banden slijtage.

De Honda rijd een heel stuk makkelijker, maar langzamer en heeft meer slijtage.

Lastig..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik rij de Thrustmaster TX, 90% op default settings, enkel rotatie naar 270 graden (ding kan afaik 920 ofzo) en FFB naar 25, de rest van de deadzones op 0 gezet.

Op de Xbox is het wel wat gekloot om dat ding werkend te krijgen naast je controller+headset (usb aangesloten, anders gaat hij uit), verder is het wel een degelijk stuur. Leuke is nog wel dat je auto-clutch kan instellen, voor sommige auto's wil dat nog aardig wat schelen.

Nadeel, maar dat is volgens mij bij elk stuurtje, pendalen zijn niet preciezer in te stellen (het is altijd 0-100 liniair, buiten stukje deadzone), maar kan mogelijk puur vanuit de Xbox Forza versie komen en op de PC wel mogelijk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotaderp2
ik heb gister wat lopen spelen met de settings van de fanatec set en dat kan je toch allemaal aardig tunen, ook het remmen, het scheelt ook wel wat per auto.

ik heb gister gereden in de chevrolet cruze, die is qua sturen wel erg gevoelig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Riqy zoals van het weekend gepost; ik probeer donderdag het volledige voorstel voor het nieuwe seizoen te posten. Mocht je overmoedig / moedig zijn, wil ik je eventueel morgen al indelen voor Spa Endurance. Gooi dan wel je gamertag even naar me toe.

Het lijkt erop dat we nu al 23 of 24 rijders hebben en ik verwacht nog wel wat aanmeldingen. De voorlopige lobbies komen vanavond in dit topic, waarschijnlijk rond 21:00 ongeveer.

Weerbericht morgen is 100% droog!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29

Weerbericht morgen is 100% droog!!

He wat jammer dit weer, had echt op regen gehoopt. :9 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RickS29 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:06:
[...]

Dan ga ie in je badkuip zitten tijdens de race! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotaderp2
SinergyX schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:48:
[...]

Ik rij de Thrustmaster TX, 90% op default settings, enkel rotatie naar 270 graden (ding kan afaik 920 ofzo) en FFB naar 25, de rest van de deadzones op 0 gezet.

Op de Xbox is het wel wat gekloot om dat ding werkend te krijgen naast je controller+headset (usb aangesloten, anders gaat hij uit), verder is het wel een degelijk stuur. Leuke is nog wel dat je auto-clutch kan instellen, voor sommige auto's wil dat nog aardig wat schelen.

Nadeel, maar dat is volgens mij bij elk stuurtje, pendalen zijn niet preciezer in te stellen (het is altijd 0-100 liniair, buiten stukje deadzone), maar kan mogelijk puur vanuit de Xbox Forza versie komen en op de PC wel mogelijk.
ik kan mijn pedaal precies zo afstellen als ik wil met de settings op het stuur als ook de settings in Forza ..... is wel een loadcell op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rotaderp2 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:33:
[...]

ik kan mijn pedaal precies zo afstellen als ik wil met de settings op het stuur als ook de settings in Forza ..... is wel een loadcell op de pc.
Kan best dat ik met de TM software op de PC wat meer kan, maar krijgt het op de PC niet stabiel draaiend zonder hele bekabeling om te gooien, dus ik laat het wel draaien op de XBO.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RickS29 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:06:
[...]

:+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ben vanavond slecht/niet online afhankelijk van de rest van de planning dus:

Lobby indeling (voorlopig op basis van aanmeldingen)

Lobby-host: OctagonQontrol
  • Bevestigd: Baloutje07 / Hypernova NL / KillerR NL / Kleefei NL / Lappiehero / NLRev0lution / Phusebox / Plank268 / Skreppiedoe NL / Stoksbrood / superlucky luke
  • Mogelijk:
Lobby-host: timmie271
  • Bevestigd: Alchemist V / drdreey1976 / Esines / Generationq87 / Intrepid NL / Lutjebroequer / Mavi1986 / mrpaaJ / Pethor / Pyrobeast30 / SinergyXL
  • Mogelijk:
Even @timmie271 taggen

De volgende mensen doen "waarschijnlijk" wel/niet/mogelijk mee maar niks van gehoord?
@bifi_G60 - als je meedoet, post het nog even, dan zit jij sowieso bij @timmie271 in de lobby
@Rotaderp2 als je meedoet, post het nog even, voorlopig zit je bij @timmie271 in de lobby
@darkkingll geen idee of je nog brak bent, post het nog even, ook jij zit sowieso bij @timmie271 in de lobby
@Riqy als je meedoet, post het nog even, voorlopig zit je bij @timmie271 in de lobby

Ik kom er nog even op terug wie doorschuift van 2 naar 1 indien timmie een berg extra mensen krijgt!

Als ik mensen vergeten ben of mensen vinden de indeling echt helemaal stom nu, laat het a.s.a.p. weten; in ieder geval voor dinsdagavond 18:00!!!

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 07-05-2018 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rotaderp2 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:33:
[...]

Fanatec? Op de Xbox kun je met de Fanatec helaas vrij weinig en mijn pc draait Forza niet lekker.

Ik gebruik mijn stuur eigenlijk alleen nog als ik 'leuk' wil racen. Snel zal het nooit worden, zeker niet op Xbox met Forza.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timmie271 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:44:
[...]

Was 1x taggen niet genoeg? :+
Jij weigert toch je Xbox een week lang aan te zetten? :+

Speaking of... Er is sowieso 1 firmware update voor consoles en 1 update voor FM7 uitgekomen de laatste week!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:45:
[...]

Jij weigert toch je Xbox een week2 weken lang aan te zetten? :+

Speaking of... Er is sowieso 1 firmware update voor consoles en 1 update voor FM7 uitgekomen de laatste week!!!!!!
Afgelopen 2 weken was het alleen maar slapen en werken (+feestjes en car meet) :P
en in de trein pokemon kijken :$

Maar zal hem even aanslingeren vanavond voor de updates.
Morgen ook vrij dankzij de stakingen van U-OV O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:08
Ik ben er vooralsnog gewoon bij, wel erg last van slijmbeurs dus hoop dat ik die anderhalf uur vol kan maken wil het niet missen alleen weinig kunnen trainen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
timmie271 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:48:
[...]

Afgelopen 2 weken was het alleen maar slapen en werken (+feestjes en car meet) :P

Maar zal hem even aanslingeren vanavond voor de updates.
Morgen ook vrij dankzij de stakingen van U-OV O-)
Werkte jij niet bij een Volvo dealer? dan kan je daar toch voor een dag wel zo'n nieuw 4-pittertje lenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
job115 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:56:
[...]
Werkte jij niet bij een Volvo dealer? dan kan je daar toch voor een dag wel zo'n nieuw 4-pittertje lenen?
Loop stage bij een volvo/ford dealer :) en dat is in Harderwijk. Moet morgen naar school in Nieuwegein, maar ze gaan staken bij de bussen daar dus dan geloof ik het wel :+

Heb overigens wel een keer voor het examen engels een V40CC T5 AWD meegekregen :9 was wel een leuk kanonnetje :)

En als ik idd meerdere dagen op stage ben dan heb ik iedere dag wel een auto mee variërend van een ford Ka+ tot een transit en V40 tot XC90 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als iemand nog een paar rondjes wilt rijden... stuur maar berichtje, ben er tot 22:00

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bifi_G60 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:36:
Ik ben er vooralsnog gewoon bij, wel erg last van slijmbeurs dus hoop dat ik die anderhalf uur vol kan maken wil het niet missen alleen weinig kunnen trainen
Beter uitvallen omdat je niet meer kan, dan niet gestart zijn.

Je weet @timmie271 wel te vinden morgen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 20:05:
[...]

Beter uitvallen omdat je niet meer kan, dan niet gestart zijn.

Je weet @timmie271 wel te vinden morgen! :+
Tuurlijk weet ie mij te vinden.. Kost alleen maar een paar pogingen om mij te joinen |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@NLRev0lution denk het niet; ben op weg naar huis met volgevreten pens en extra dosis Cuba Libre...

@timmie271 jullie vechten het maar uit, hahaha

@Nielless FM niet meer geprobeerd sinds het weekend of nu definitief opgegeven??

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bifi_G60
timmie271 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 20:06:
[...]

Tuurlijk weet ie mij te vinden.. Kost alleen maar een paar pogingen om mij te joinen |:(
tsja... mensen uit de lobby kicken is ook een manier om de concurrentie te elimineren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
bifi_G60 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 20:29:
[...]

tsja... mensen uit de lobby kicken is ook een manier om de concurrentie te elimineren :+
Ghehe O-)

Doelde meer op de problemen die je hebt met het joinen van mijn lobby...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bifi_G60
Volgens mij werd dat veroorzaakt doordat het teredo adres van microsoft geblocked werd door pihole en gaat dat nu wel ok

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Nou een 50% race distance gedaan als oefening. Gemiddelde rondetijd 2:32.7. Snelste clean lap 2:31.7.

Alleen met deze temperatuur op de zolder is het wel vrij pittig om alert te blijven. Had ook nog issue dat mijn versterker even 10 sec zwart beeld gaf. Ook door de temperatuur denk ik. Als dat morgen gebeurt ben ik de Sjaak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RickS29
[quote]timmie271 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:48:
[...]

niks mis mee, kijk maar naar mijn auto binnen forza :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotaderp2
ik moet morgen even kijken of ik mee kan doen, vanmiddag nog wat laps gereden maar het moet echt veel beter, tevens ben ik de afgelopen dagen vrij brak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
MAX3400 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:27:
Ben vanavond slecht/niet online afhankelijk van de rest van de planning dus:

Lobby indeling (voorlopig op basis van aanmeldingen)

• Bevestigd: Baloutje07 / Hypernova NL / KillerR NL / Kleefei NL / Lappiehero / NLRev0lution / Phusebox / Plank268 / Skreppiedoe NL / Stoksbrood / superlucky luke
  • Mogelijk:
  • Bevestigd: Alchemist V / drdreey1976 / Esines / Generationq87 / Intrepid NL / Lutjebroequer / Mavi1986 / mrpaaJ / Pethor / Pyrobeast30 / SinergyXL
  • Mogelijk:
Even @timmie271 taggen

De volgende mensen doen "waarschijnlijk" wel/niet/mogelijk mee maar niks van gehoord?
@bifi_G60 - als je meedoet, post het nog even, dan zit jij sowieso bij @timmie271 in de lobby
@Rotaderp2 als je meedoet, post het nog even, voorlopig zit je bij @timmie271 in de lobby
@darkkingll geen idee of je nog brak bent, post het nog even, ook jij zit sowieso bij @timmie271 in de lobby
@Riqy als je meedoet, post het nog even, voorlopig zit je bij @timmie271 in de lobby

Ik kom er nog even op terug wie doorschuift van 2 naar 1 indien timmie een berg extra mensen krijgt!

Als ik mensen vergeten ben of mensen vinden de indeling echt helemaal stom nu, laat het a.s.a.p. weten; in ieder geval voor dinsdagavond 18:00!!!
Ik heb gisteren mijn pc niet meer aangehad, maar toen ook al hier gepost: ik kan er niet bij zijn helaas. Uitje met de andere vrijwilligers van het bierfestival gaat voor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/cGk4in/omg_its_race_day.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol @NLRev0lution !!!

Volgens mij zitten er wat techneuten in de lobby; heb nog wel wat vraagstukken te bespreken tijdens de race (split Always On VPN over DirectAccess).

Tactisch; grote kans dat ik in lap 14 al naar binnen ga, afhankelijk van de temperatuur van de koffie. Gelukkig heb ik mijn eigen pitcrew op de bank dus kan racen & consumpties timen.

/edit: THE CROWD GOES WILD!!!

Gridwalk vorig jaar; was geen doorkomen aan

Iedereen die gaat streamen, post je URL even vlka voor de race; @Nielless wil sowieso even meekijken!!

[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 08-05-2018 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:18:
Lol @NLRev0lution !!!

Tactisch; grote kans dat ik in lap 14 al naar binnen ga, afhankelijk van de temperatuur van de koffie. Gelukkig heb ik mijn eigen pitcrew op de bank dus kan racen & consumpties timen.

Iedereen die gaat streamen, post je URL even vlka voor de race; @Nielless wil sowieso even meekijken!!
Succes met je bandjes de laatste rondes! Ik zal mijn stream sowieso even aangooien voor de thuisblijvers/liefhebbers :)

vwb de koffie: zat er aan te denken nog even snel een thermosfles/kan te regelen :+

[ Voor 7% gewijzigd door NLRev0lution op 08-05-2018 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik vertrouw dat nooit streamen tijdens een multiplayer race... meer kans dat er wat stuk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
NLRev0lution schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 17:02:
Ik vind het zo'n nare bocht he.., zoek de verschillen:
Dirty: [video]
Clean: [video]
Dus, moraal van het verhaal, gewoon track extenden dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 17:06:
[...]

Dus, moraal van het verhaal, gewoon track extenden dus?
Nee gewoon binnen de lijntjes blijven daar.. Maar het klopt toch niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
MAX3400 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:27:
Als het kan rijd ik liever in lobby 2.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Annoying-Orange schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 17:18:
[...]

Als het kan rijd ik liever in lobby 2.
@timmie271 regel jij dat ie bij jou rijdt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intr3pid
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-08 23:44
Sorry heren, maar ik ga afhaken voor vanavond. Het is veel te mooi weer en te warm om binnen te gaan zitten gamen :)

Veel plezier!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phusebox
Intr3pid schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:08:
Sorry heren, maar ik ga afhaken voor vanavond. Het is veel te mooi weer en te warm om binnen te gaan zitten gamen :)

Veel plezier!
Oh een stiekeme songfestival fan dus... 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Intr3pid schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:08:

Veel plezier!
Mietje!!! :+

Nee hoor, lekker genieten van het weer; helemaal niks mis mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

NLRev0lution schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 17:08:
[...]

Nee gewoon binnen de lijntjes blijven daar.. Maar het klopt toch niet??
Als je niet vol op het gas gaat, gas los, dan is hij clean. Vol op het gas is sowieso dirty.

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Intr3pid
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-08 23:44
Phusebox schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:10:
[...]

Oh een stiekeme songfestival fan dus... 😎
Shit. Betrapt. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goed, ik zorg dat ik om 19:45 online ben om lobby 1 te gaan verzamelen.

Lobby indeling

• Bevestigd: Baloutje07 / drdreey1976 / Hypernova NL / KillerR NL / Kleefei NL / Lappiehero / NLRev0lution / Phusebox / Plank268 / Skreppiedoe NL / Stoksbrood
  • Mogelijk: Nielless
  • Bevestigd: Alchemist V / Esines / gamebifi / Generationq87 / Lutjebroequer / Mavi1986 / mrpaaJ / Pethor / Pyrobeast30 / SinergyXL / superlucky luke
  • Mogelijk:
Even @timmie271 taggen

@Rotaderp2 als je meedoet, zorg dat je tijdig @timmie271 als lobby-host in je vriendenlijst zet!
@Riqy als je meedoet, zorg dat je tijdig @timmie271 als lobby-host in je vriendenlijst zet!

Voor de mensen die gaan streamen, laat je URL even weten want mogelijk zijn er ook internationale kijkers :)

Mijn stream: https://www.twitch.tv/octagonqontrol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Ik laat em toch even gaan... Succes heren!

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riqy schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:54:
Ik laat em toch even gaan... Succes heren!
Geen probleem!

Zal je van de week nog ff taggen als het voorstel voor seizoen 3 op tafel ligt d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:51:

Voor de mensen die gaan streamen, laat je URL even weten want mogelijk zijn er ook internationale kijkers :)

Mijn stream: https://www.twitch.tv/octagonqontrol
https://www.twitch.tv/nlrev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:59
@MAX3400
Kan ik in lobby 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom maar dan :(:) Neem aan dat je wel weet hoe je mij moet joinen zometeen :)

En weer lobby aangepast

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 08-05-2018 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:59
@MAX3400
Joepie _O- oOo
Komt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Maak mij even wakker als ik in slaap ben gevallen voor de race begint :z :z

Lobby is open.. Invites gaan zo de deur uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik doe nog even een Kimi... * Phusebox maakt Magnum open.
Brb

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 08-05-2018 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 19:47:
Ik doe nog even een Kimi... * Phusebox maakt Magnum open.
Brb
Zolang t maar geen Kvyat is :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
/me gaat voor 2 stopper....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 16:00
ging geforceerd voor een 2 stopper omdat banden op 100% slijtage zaten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Jordy8 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 21:34:
[...]

ging geforceerd voor een 2 stopper omdat banden op 100% slijtage zaten :+
Ik had 2x tegen de 70% (ronde 14 1e keer) en ronde 28 ging ik nog een keer binnen om vervolgens met 37% slijtage te finishen :+
(slijtage van 4,5-5% per rondje :9)

2e pitstop kreeg ik gelukkig gratis door net voor generation weer de baan op te komen..

Heb nu wel kramp in mn hand :P

[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 08-05-2018 21:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:26

mr.paaJ

generatie cmd+z

Spannend weer! Druk zat er goed op, na anderhalf uur met zn drieen binnen een halve minuut.

Weer onzichtbaar natuurlijk, en Alchemist ook denk ik?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:27
Dit was toch wel mijn beste race tot nu toe met een 8e plek als resultaat. Ik had de laatste 8 rondjes wel wat meer moeite met de concentratie wat resulteerde in een aantal foutjes maar die bleven gelukkig zonder gevolgen. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
Het was een mooi seizoen met ups en downs. Daar waar ik normaal na een half uur concentratie problemen kreeg kon ik nu de dip in concentratie het hoofd bieden. Het ging bijna mis met @RickS29 /KillerR NL toen hij net wat eerder remde dan ik verwachtte en daardoor moest ontwijken en rechtdoor schoot. Gelukkig hem niet geraakt.

Na de pitstop nog even aan de stok met @DR, heat of the moment maar ik was:ben van mening dat ik er volledig naast zat maar goed. Racing incident.

Na de start heb ik ook iemand geraakt die opeens flink afremde in de Raidillon? Ik liet gas los want remmen doe je daar normaal niet maar dat was zelfs bergop niet voldoende. Mijn excuses daarvoor. Ik kon het echt niet voorkomen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RickS29
wauw, wat was dat een heerlijke race, aan iedereen bedankt dat ik de eerste 9 ronde op plek 1 mocht rondrijden. Het was me een waar genoegen om ook @job115 een beetje achter me te houden :)

Daarna met @Phusebox supergave rondes gereden waar ik steeds de binnenkant koos die hij juist wou :D

En natuurlijk ook @NLRev0lution wat kunnen we toch fair tegen elkaar racen, jammer dat je na de pitstop onzichtbaar was, want dat hadden nog leuke rondes kunnen worden. :)

Tot snel in Seizoen 3 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:46
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Tf4uUfSh.png

Leuke race gehad!

[ Voor 17% gewijzigd door Nielless op 08-05-2018 21:55 ]

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Was weer een mooie race waarbij elk klein foutje werd afgestraft met tijdverlies. Mooi seizoen gehad, cleane races, harde maar eerlijke gevechten (met af en toe een botsing). Op naar volgend seizoen!

-edit-

Inderdaad, @MAX3400 bedankt voor het organiseren!

[ Voor 14% gewijzigd door NLRev0lution op 08-05-2018 22:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het was een mooie heren! Zweet tot in mijn bilnaad maar dat hoort erbij toch :+?

Thanks iedereen voor dit mooie 2e seizoen :) !

Op naar S3!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
@MAX3400 bedankt weer dat je alles zo goed regelt en er zoveel tijd in stopt! Hulde _/-\o_

Ik hoop dat seizoen drie weer wat mooie momenten gaat brengen. Maar met onze groep komt dat zeker goed. Ik kijk er naar uit.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

FM7 GoT Racing League - Spa-Francorchamps Full Circuit (8 mei 2018 @ 20:00)

Driver Tijd Main Race Totaal
Baloutje07 1H30M54S 1 384
Stoksbrood 1H31M29S 2 376
phusebox 1H31M35S 3 368
KillerR NL 1H31M45S 4 360
Kleefei NL 1H31M54S 5 352
NLRev0lution 1H31M55S 6 344
OctagonQontrol 1H32M06S 7 336
Alchemist V 1H32M07S 8 328
mrpaaJ 1H32M13S 9 320
Skreppiedoe NL 1H32M29S 10 312
SinergyXL 1H32M34S 11 304
drdreey1976 1H32M35S 12 296
Nielless 1H32M58S 13 288
Mavi1986 1H33M18S 14 280
Hypernova NL 1H33M21S
lappiehero 1H34M08S 15 272
timmie271 1H34M15S 16 264
generationq87 1H34M34S 17 256
superlucky luke 1H34M45S 18 248
Plank268 1H35M15S 19 240
Esines 1H36M17S 20 232
Pethor 1H36M40S 21 224
Gamebifi 1H37M22S 22 216
Lutjebroequer 23 208

FM7 GoT Racing League - Point Leaders

Driver Points Driver Points
Baloutje07 1508 drdreey1976 936
Stoksbrood 1464 mrpaaJ 908
OctagonQontrol 1412 Lutjebroequer 892
Phusebox 1376 gamebifi 824
NLRev0lution 1356 timmie271 788
Kleefei NL 1286 Generationq87 772
Skreppiedoe NL 1196 Esines 688
KillerR NL 1184 Chabio 668
Plank268 1140 Dutch B0nes 632
Lappiehero 1074 Pethor 580
Nielless 1032 Unigo 428
Alchemist V 1032 exstense 320
Mavi1986 1020 Intrepid NL 248
superlucky luke 1000 BladiBlaDiBla 124
SinergyXL 940 RichardKortland 92

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theAlchemist
mr.paaJ schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 21:48:
Spannend weer! Druk zat er goed op, na anderhalf uur met zn drieen binnen een halve minuut.

Tot de pitstops was je voor mij zichtbaar. Kon jij mij toen niet zien? Na jou pitstop stond ik opeens 10 seconden voor je, dus geen idee vanaf toen. Ik miste een bocht volledig toen ik Pandanl op een ronde probeerde te zetten, maar dat was meer dat ik ongeduldig begon te worden en er op het verkeerde moment voorbij ging. Er was geen botsing ofzo dus ik denk dat ik gewoon zichtbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:00:

FM7 GoT Racing League - Spa-Francorchamps Full Circuit (8 mei 2018 @ 20:00)

Driver Tijd Main Race Totaal
Baloutje07 1H30M54S 1 384
Stoksbrood 1H31M29S 2 376
phusebox 1H31M35S 3 368
KillerR NL 1H31M45S 4 360
Kleefei NL 1H31M54S 5 352
NLRev0lution 1H31M55S 6 344
OctagonQontrol 1H32M06S 7 336
Alchemist V 1H32M07S 8 328
mrpaaJ 1H32M13S 9 320
Skreppiedoe NL 1H32M29S 10 312
SinergyXL 1H32M34S 11 304
drdreey1976 1H32M35S 12 296
Nielless 1H32M58S 13 288
Mavi1986 1H33M18S 14 280
Hypernova NL 1H33M21S
lappiehero 1H34M08S 15 272
timmie271 1H34M15S 16 264
generationq87 1H34M34S 17 256
superlucky luke 1H34M45S 18 248
Plank268 1H35M15S 19 240
Esines 1H36M17S 20 232
Pethor 1H36M40S 21 224
Gamebifi 1H37M22S 22 216
Lutjebroequer 23 208

FM7 GoT Racing League - Point Leaders

Driver Points Driver Points
Baloutje07 1508 drdreey1976 936
Stoksbrood 1464 mrpaaJ 908
OctagonQontrol 1412 Lutjebroequer 892
Phusebox 1376 gamebifi 824
NLRev0lution 1356 timmie271 788
Kleefei NL 1286 Generationq87 772
Skreppiedoe NL 1196 Esines 688
KillerR NL 1184 Chabio 668
Plank268 1140 Dutch B0nes 632
Lappiehero 1074 Pethor 580
Nielless 1032 Unigo 428
Alchemist V 1032 exstense 320
Mavi1986 1020 Intrepid NL 248
superlucky luke 1000 BladiBlaDiBla 124
SinergyXL 940 RichardKortland 92
Bizar en tegelijk mooi om te zien hoe dichtbij we nog bij elkaar zijn geëindigd na anderhalf uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theAlchemist
Wow dat is best close. Als ik dat had geweten had ik de laatste ronde niet zo rustig aan gedaan met een 2.34 8)7

Mooi seizoen geweest en top organisatie 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:46
Ik had gewoon eens een keer geen problemen vanuit mijn kant. Alles liep soepeltjes.. Misschien dat Windows Update 1804 toch nog iets goeds heeft geboden.

Op naar het volgende seizoen!

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Bedankt allemaal voor een zeer fijn en strak race-seizoen!!

Waar mogelijk, iedereen bedankt voor het meedoen, meedenken, meehelpen, adviseren, hotlappen, trainen, racen, op tijd zijn, vriendelijk blijven, interesse houden en tijd vinden! Dit is nou een groep racers waar ik graag tijd in steek ondanks mijn "defecten" zoals koffie-tekort, Excel-n00b en voorzien van een papegaai-cheerleader!

Ik kan natuurlijk iedereen persoonlijk een :> geven maar ik denk dat @timmie271 in ieder geval een plekje krijgt voor het lobby-hosten waar mogelijk, @job115 vanwege zijn inzichten in bochtenwerk en hotlaps, @NLRev0lution voor zijn opmerkingen en hulp op verschillende constructieve vlakken en natuurlijk ons oudje @Phusebox die ondanks zijn niet-afgestelde apparatuur en stress er elke keer weer bij was.

De rest van de aanwezigen; niet minder belangrijk natuurlijk en jullie zorgden elke twee weken weer voor goed-gevulde lobbies, strakke races en soms opvallende uitslagen. Ook heb ik het idee dat het niveau van rijden en de onderlinge verschillen goed zijn teruggebracht en het absoluut geen zaak is dat je elke keer weer op dezelfde plek eindigt.

Goed, op naar de volgende set met races; ik heb al beloofd dat dit donderdag bekend zal worden. Dat gaat ook gebeuren en hopelijk kan ik morgenavond hier een klein begin mee maken en donderdagochtend in ieder geval de uitslagen van de lange vragenlijst neergooien hier. Kan niet wachten op commentaar :+

En ook (aan deze kant van de lijn), dank naar Mw. MAX3400 voor het geduld dat Mr. MAX3400 kan gamen en soms minutenlang mag schelden op Excel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phusebox
Oh ja....*woei* 4e overall. Ik kan gelukkig sterven nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:16:
Oh ja....*woei* 4e overall. Ik kan gelukkig sterven nu.
Volgend seizoen een en al positiviteit dus! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:12:

Bedankt allemaal voor een zeer fijn en strak race-seizoen!!

En ook (aan deze kant van de lijn), dank naar Mw. MAX3400 voor het geduld dat Mr. MAX3400 kan gamen en soms minutenlang mag schelden op Excel.
Held _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:08
Mooie race gehad. Nog een aardig gevecht gehad met “Timmie271”, maar hij wist zijn ronde tijden goed vast te houden! Uiteindelijk was het nog aardig door rijden om nr 7 en 8 achter mij te houden!

Dank voor de organisatie! Zeer mooi seizoen en echt top in elkaar gezet! 👌🏻🙌🏻

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phusebox
NLRev0lution schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:19:
[...]

Volgend seizoen een en al positiviteit dus! :D
Ik ben al blij als de positiviteit het tot morgenvroeg overleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
mannetje19 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:21:
Mooie race gehad. Nog een aardig gevecht gehad met “Timmie271”, maar hij wist zijn ronde tijden goed vast te houden! Uiteindelijk was het nog aardig door rijden om nr 7 en 8 achter mij te houden!

Dank voor de organisatie! Zeer mooi seizoen en echt top in elkaar gezet! 👌🏻🙌🏻
Yup. Was heerlijk genieten :)
Alleen jammer dat ik wat mensen heb aangetikt heb in de start waardoor ik gelijk de goede start kwijtraakte... en wat mensen van de baan afgetikt bij de chicane voor start finish in de 1e ronde O-)

En de volgende keer mn controller maar even opladen voor de race :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
timmie271 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:54:
[...]

En de volgende keer mn controller maar even opladen voor de race :+
Daarom speel ik alleen nog met de kabel eraan want ik vertrouw die accu's niet meer. Met launch van de Xbox One eentje gekocht en die heeft het jaren goed gedaan. Onlangs een nieuwe gekocht en die houdt het net anderhalf uur vol als ie is opgeladen.

Ik ga die BMW wel missen trouwens. Eindelijk nu ik al zijn nukken en tankslappers onder controle heb is het seizoen alweer voorbij. De tijd is echt om gevlogen.

Ik hoop niet dat we extreem veel sneller gaan qua klasse volgend jaar want volgens mij was dit wel iets wat voor iedereen goed te doen was. En ik wordt ook een dagje ouder hè dus die reflexes zijn niet meer wat het geweest is.

[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 08-05-2018 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Phusebox schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:59:
[...]

Daarom speel ik alleen nog met de kabel eraan want ik vertrouw die accu's niet meer. Met launch van de Xbox One eentje gekocht en die heeft het jaren goed gedaan. O langs een nieuwe gekocht en die houdt het net anderhalf uur vol als ie is opgeladen.
Hier houd ie het prima uit. Maar als je hem 2 weken niet gebruikt gaat de accu ook langzaam maar zeker leeg. Dus in dit geval eigen schuld dikke bult 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mr.paaJ schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 21:48:

Bij de start had ik tik van achter, maar vervolgens 18 rondjes lang op Mavi kunnen jagen en volgens mij 4 rondjes vlak achter elkaar gezeten, tot ik een undercut op de pits maakte met succes en hem daarmee inhaalde.

Maar die 18 erna kon ik jou gewoon niet inhalen. Elk rondje dat ik 100m dichterbij kwam, verloor ik em weer volgende rondje. Volgens mij zei ik nog ergens iets van 'crash eens ofzo' :P

Ach, blij dat m'n chevie het goed deed, denk met de BMW wel sneller had kunnen zijn, maar vond de chevie stuk consistenter rijden :)

Achteraf jammer dat ik er 2 moest missen, maar redelijk tevreden, beste moment was toch nurburg gp, eerst de race met phuse en vervolgens paaj die in laatste lap de fout in gaat 😀

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 08-05-2018 23:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• job115
@MAX3400 weer top geregeld dit seizoen. Ben erg benieuwd naar het voorstel van volgend seizoen

[ Voor 5% gewijzigd door job115 op 09-05-2018 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
job115 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 07:17:
@MAX3400 weer top geregeld dit seizoen. Ben erg benieuwd naar het voorstel van volgend seizoen
Is het voor jou nog leuk steeds vooraan rijden? Die eerste rondjes dat je door het veld heen moet is uiteraard leuk om te doen maar zoals gisteren, toen heb je 24 van de 36 rondjes op kop gelegen?

Na ronde 19 heb eigenlijk ook niemand meer geziend en dat was best saai. Gevaar dat je gaat verslappen of juist teveel pushen voor een snelle rondetijd. Toen je mij voorbij was zag ik we pas hoe jullie bepaalde bochten nemen. Daar heb ik nog een seconde mee kunnen winnen. Snelste dirty tijd was 1:29.6 meen ik. Clean 1:30.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Phusebox schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 07:25:
[...]

Is het voor jou nog leuk steeds vooraan rijden? Die eerste rondjes dat je door het veld heen moet is uiteraard leuk om te doen maar zoals gisteren, toen heb je 24 van de 36 rondjes op kop gelegen?

Na ronde 19 heb eigenlijk ook niemand meer geziend en dat was best saai. Gevaar dat je gaat verslappen of juist teveel pushen voor een snelle rondetijd. Toen je mij voorbij was zag ik we pas hoe jullie bepaalde bochten nemen. Daar heb ik nog een seconde mee kunnen winnen. Snelste dirty tijd was 1:29.6 meen ik. Clean 1:30.1
Deze race was het inderdaad vrij saai nadat ik in ronde 10 of 11 de #1 inhaalde. Maar voorgaande races (op nurburgring GP na) heb ik mij goed vermaakt.

Catalunya met de Audi was Stoksbrood sneller, daar dus met veel pushen een foutje gemaakt en vervolgens banden op waardoor ik nog een plek verloor.

Suzuka starte ik vrijwel achteraan. Toen vlak voor mijn pitstop stoksbrood ingehaald en vervolgens in de pitmuur geparkeerd, dus kon weer opnieuw beginnen. 2 keer een gat proberen dicht te rijden van ~300m vind ik niet heel saai.

COTA was met de Mercedes, toen heb ik jou nog een heel aantal ronden in de weg gereden volgens mij. Vond ik ook geen verkeerde race.

Mazda Laguna Seca weer met de Audi. Vrijwel vooraan gestart, maar wist van te voren al dat ik banden moest gaan sparen, dus heb vrijwel de gehele race Hypernova op een afstand gehad dat als ik een foutje maakte, ik de 1e plek kwijt was. Was volgens mij de eerste keer dat ik een race spaarzaam heb gereden in forza

Hockenheim met de Honda ook achteraan gestart. Rondentijden daar lagen er dicht bij elkaar, dus was ook vrij lastig om weer vooraan te komen.

Dus ja, op 2 races na misschien, heb ik mij goed vermaakt dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
@job115 Oh ja je hebt met langzamere auto's gereden klopt. Waarschijnlijk ook de meeste inhaalactie op je naam gezet daardoor 😉

Ik vond het jammer dat ik in de eerste helft van de race gisteren zoveel tijd ben verloren en toen ik de pits uitkwam ook nog eens vijf seconden omdat ik net achter verkeer terecht kwam. Volgens mij kon ik stoksbrood wel bijbenen in de tweede helft van de race.

Gemiddelde rondetijd over 36 rondjes incl. Pitstop was 1:32.6. Als ik 30 sec voor pitstop eraf trek kom ik op 1:31.8 gemiddeld. Voor de race was dat ongeveer mijn snelste clean lap. Ik heb echt het gevoel dat je in multiplayer meer grip hebt, al vanaf de eerste ronde.

[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 09-05-2018 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 16:00
Voor mij was het echt een drama race. Maar ondanks alle tegenslagen toch nog leuk kunnen racen tegen een aantal mensen.

- 1ste ronde in de chicane tegen de bandenstapel getikt, moest iets uitwijken, reed langzaam en stuurde te fel in.
- Hierna tijdens het weg proberen te rijden (beetje gas en de wielen spinnen gelijk) weer tegen de bandenstapel :+
- Beetje tegen het einde viel (alweer) mijn controller uit, reconnecte vanzelf, maar zonder geluid. Dus heb een aantal ronden zonder geluid gereden en toen maar de auto stil gezet om de controller uit te schakelen en weer in te schakelen.
- De voorlaatste ronde zaten mijn banden voor op 100% slijtage, geen idee hoe want ik probeerde te sparen.. En met 100% is er niet meer te sturen, hoe langzaam je ook gaat, dus alsnog een pitstop moeten maken om de laatste ronde te kunnen finishen.

Ik hoop dat wij volgend seizoen met andere auto's racen (Forza GT O+ ). De touringcar ligt mij niet zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 07:57:
Gemiddelde rondetijd over 36 rondjes incl. Pitstop was 1:32.6. Als ik 30 sec voor pitstop eraf trek kom ik op 1:31.8 gemiddeld. Voor de race was dat ongeveer mijn snelste clean lap. Ik heb echt het gevoel dat je in multiplayer meer grip hebt, al vanaf de eerste ronde.
Je tempo lag gisteren aardig op niveau inderdaad! Dacht op een paar momenten dat je dichterbij kwam, vooral voor de pitstops was ik hier een beetje bang voor.

2e helft van de race heb ik een hoop steken laten vallen. 1x vol bij Raidillon de bandenstapel in gevlogen nadat mijn achterkant uitbrak. Daarna bij Double Gauche iets te hard ingestuurd en wat gras meegepikt waardoor ik dwars ging en de vangrail goed meepikte. Hierdoor had ik ~900 meter voorsprong op je verloren. Gemiddeld lagen mijn rondetijden de 2e helft ook 2 tot 5 tienden lager dan het 1e deel.

Ik denk dat komend seizoen er een gaat zijn dat ik vooral achter me moet gaan kijken. Wat @MAX3400 ook al een aantal keren heeft aangegeven is het niveau van een groot deel aanzienlijk gestegen. Deze leercurve heb ik afgelopen seizoen (MX5) gehad en op een gegeven moment merk je dat het moeilijker word om nog sneller te worden.

Komend seizoen gaat een knaller worden! Winnen is leuk maar tegen écht knokken kan winnen niet op :9~

Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.