Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
jongetje schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 07:27:
In 2015 toen zwarte tulp op Videoland kwam was deze ook in 4K en maakten ze toen ook reclame mee. Alleen dat was ook meteen het laatste. Vervolgens blijven ze hangen in FullHD en Stereo geluid.
Gelukkig zijn ze wel standvastig qua visie. We zijn qua app V2 nu ook weer in 2015 beland. 🤔

Wat een gedrocht, het is dat ik de account deel met anderen. Ik zou hem opzeggen als het anderen niet zou beïnvloeden. Wat een verschrikkelijk app dat ze dit durven lanceren.

Op de AppleTV is na 2 weken het token expired en werkt alleen het herinstalleren van de app, omdat hij zelf niet detecteert dat het login proces faalt.
Op de iPad mis ik PIP beeld enorm, en de simpele feature heb in al maanden geleden gevraagd. Het is niet moeilijker dan de juiste call in de IOS software mee compilen.

Er is 0,0 ruimte voor klanten feedback, een grote misser wat mij betreft in 2022.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-06 16:18
Waarom is er eigenlijk een compleet aparte V2 app? Ze kunnen toch gewoon de oude updaten? Enige wat ik zo kan bedenken is een nieuwe developer en dat de oude dan niet het certificaat voor het signen van de releases wil overdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:37

-ET-

Phone Home

de nieuwe V2 app werkt best slecht nog op sommige devices. Bepaalde aflevering in de V2 app op mijn telefoon gestart. Werkt prima. Wil ik daarna verder kijken op mijn tablet. blijft hij hangen in het ronddraaiende videoland logo. Daarna weer gestart op mijn telefoon. Werkt daar weer prima. op de tablet cache geleegd. Geen succes. app opnieuw geïnstalleerd. ook geen succes. En het gekke is andere series doen het wel weer. Is dus compleet random. Maar als het niet werkt lijkt het ook echt niet meer te werken.

Het is te hopen dat er snel een wat stabielere versie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
vickypollard schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 11:49:
Waarom is er eigenlijk een compleet aparte V2 app? Ze kunnen toch gewoon de oude updaten? Enige wat ik zo kan bedenken is een nieuwe developer en dat de oude dan niet het certificaat voor het signen van de releases wil overdragen.
Ik weet het niet, het getuigd wel van incompetente beslissingsbevoegde of een tekort aan budgetten. Het is volledig parallel opgebouwd.

Dan zorg je er toch voor dat de met minimaal dezelfde features overgaat om je klanten hetzelfde te bieden. Of je reduceert de prijs mee omlaag als je de features ook omlaag reduceert _/-\o_ Er is nu maar 1 lachende derde, dat is Videoland zelf. De klantenservice papegaait alleen maar "we kunnen niets doen je wens is genoteerd".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

jongetje schreef op maandag 5 september 2022 @ 17:34:
Ik heb al maanden de V2 app. Als je de eerste app. vervangt dan werken alle andere apps niet meer en moet je ook op je TV dus ook de V2 app zetten.
Blijkbaar gaat dit toch niet altijd op?

De abonnementhouder van de app binnen ons gezin werd via mobiel "gedwongen" om over te stappen naar V2, en dat gold ook voor het gebruik op haar mediabox (Mi box S), maar op mijn Shield draait nu nog steeds V1 (zonder enige dwang voor een update), dus....?🤔

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:42
hardware-lover schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:42:
[...]
maar op mijn Shield draait nu nog steeds V1 (zonder enige dwang voor een update), dus....?🤔
Dan heeft die blijkbaar nog een geldige key. Ik vermoed dat je binnen enkele uren/dagen wel een melding krijgt om deze ook te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

jongetje schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:09:
Dan heeft die blijkbaar nog een geldige key. Ik vermoed dat je binnen enkele uren/dagen wel een melding krijgt om deze ook te vervangen.
Dat had ik eigenlijk ook al verwacht, inmiddels is het echter al zo'n 2 weken het geval.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegazz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-06 17:29
stormfly schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 11:56:
[...]

Ik weet het niet, het getuigd wel van incompetente beslissingsbevoegde of een tekort aan budgetten. Het is volledig parallel opgebouwd.

Dan zorg je er toch voor dat de met minimaal dezelfde features overgaat om je klanten hetzelfde te bieden. Of je reduceert de prijs mee omlaag als je de features ook omlaag reduceert _/-\o_ Er is nu maar 1 lachende derde, dat is Videoland zelf. De klantenservice papegaait alleen maar "we kunnen niets doen je wens is genoteerd".
Ik heb sowieso het idee dat er in het development team van Videoland enorm veel verloop is, de app staat al jaren stil, komen nu stilletjes met een "V2" app waarvan iedereen niet snapt waarom dit niet in de orginele app kan worden aangepast. Met dit soort rare moves snap ik wel dat je het niet van de grote internationale spelers gaat winnen.. En dan hebben we het niet eens over de H264 HD stereo kwaliteit die ze hanteren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:44
Vegazz schreef op woensdag 21 september 2022 @ 10:15:
[...]

Ik heb sowieso het idee dat er in het development team van Videoland enorm veel verloop is, de app staat al jaren stil, komen nu stilletjes met een "V2" app waarvan iedereen niet snapt waarom dit niet in de orginele app kan worden aangepast. Met dit soort rare moves snap ik wel dat je het niet van de grote internationale spelers gaat winnen.. En dan hebben we het niet eens over de H264 HD stereo kwaliteit die ze hanteren..
Ik heb het 99 cent abbo sinds vorige week (aanbieding in verband het verdwijnen van RTL XL).

De v2 app is inderdaad een gedrocht. De zoek functie werkt niet eens. Ik zocht mocro maffia, maar nul hits, en op AppleTV zie je niet de letters die je intypt. De text is zwart met een zwarte achtergrond... ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die v2 is echt ellende :( 2 dagen op pad dus ik had wat dingen gedownload op de iPad en toen ik eenmaal iets wilde kijken op alles een foutmelding "err_legacy_media" dus voor niks alles gedownload. Gelukkig had ik op Netflix ook wat dingen gedownload. Klacht ingediend maar nog niks op gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:06
Wij wilde van het weekend videoland op de tv aanslingeren. Eerst maar even de V2 geinstalleerd want dat moest. Maar wat blijkt. Koppelen werkt niet? Als je de koppelcode op de laptop op vraagt krijg je 5 karakters terwijl V2 er 6 vraagt...

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:45

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wat een fijne app die V2, dit is de verbetering waar we al jaren op zaten te wachten.
Veel sneller en overzichtelijker zonder crashes tot nu _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
G_Dragon schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:13:
Wat een fijne app die V2, dit is de verbetering waar we al jaren op zaten te wachten.
Ze hebben PIP voor de iPad terug gezet. Wat een verademing _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

stormfly schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:14:
[...]

Ze hebben PIP voor de iPad terug gezet. Wat een verademing _/-\o_
Ja die Picture in Picture optie is wel erg fijn, al moet ik zeggen dat ik de app alleen maar op me Ipad heb gezet zodat ik de tv kon koppelen. Dit gaat namelijk een stuk sneller via de ipad dan dat je naar de website gaat.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
G_Dragon schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:13:
Ik ben het zo niet met je eens. De kwaliteit van Videoland op je laptop/desktop (in Chrome) is zo enorm achteruit gegaan. Ik heb continu het gevoel dat ik in 720P of slechter aan het kijken ben, en dat wordt naarmate het scherm groter wordt erger.

De reviews op Trustpilot zeggen ook wel voldoende. Er staan gewoon veel terechte klachten rondom ondertiteling, niet verder kunnen kijken (vanaf) waar je gebleven was en de slechte beeldkwaliteit. Dingen die ik ook allemaal ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

StarWolfer schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:42:
[...]

Ik ben het zo niet met je eens. De kwaliteit van Videoland op je laptop/desktop (in Chrome) is zo enorm achteruit gegaan. Ik heb continu het gevoel dat ik in 720P of slechter aan het kijken ben, en dat wordt naarmate het scherm groter wordt erger.

De reviews op Trustpilot zeggen ook wel voldoende. Er staan gewoon veel terechte klachten rondom ondertiteling, niet verder kunnen kijken (vanaf) waar je gebleven was en de slechte beeldkwaliteit. Dingen die ik ook allemaal ervaar.
Ja daar hebben wij geen ervaring mee, want we kijken altijd via de smarttv. Ik kan mij wel heel goed voorstellen dat je dan erg ontevreden bent als je telkens het gevoel hebt dat je naar een 720P stream zit te kijken, want dat zou niet meer mogen in deze tijd.

Ik ben zelf juist heel tevreden over de ondertiteling want in vergelijking met de vorige app word het nu tenminste onthouden dat je ondertiteling aan hebt gezet, dit moest je bij de oude app elke aflevering weer handmatig aanzetten |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
Ik snap je.

Je hebt het inderdaad over jouw usecase, en ik over het mijne. Ik denk toch dat het sentiment over het algemeen negatiever is. Er zijn teveel problemen bij gekomen, en maar een paar opgelost.

https://ibb.co/YkhmPQR. Altijd lastig om een shot van dichtbij te maken, maar kom op zeg. Die horizontale lijnen en zichtbare vlekken/pixels. Dat is niet bij Videoland V1 hoor. De beeldkwaliteit is echt zo ongelofelijk achteruit gegaan. Ik kan bijna niet anders denken dat het is om kostenbesparing en lagere stream kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik wil graag Collision 4 kijken. Klopt het dat ik proefabonnement kan nemen (met hierin Collision 4) om het na 13 dagen kosteloos te annuleren (of toch te continueren, ben stiekem ook wel beetje benieuwd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@Deruxian Dat is het idee van een proefabonnnement dat je het kunt proberen. Al wil je 24X7 alles kijken in die 14 dagen.

[ Voor 22% gewijzigd door jongetje op 07-10-2022 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouthman73
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 19:36
If isn't broke don't fix it. Draaide prima op m'n laptop, maar ik sinds dat er daar met die nieuwe app moet worden gewerkt werkt het niet meer. Waardeloos.

Na een tijd lang geklooi. Kwam ik erachter dat het om cookies van derden gaat, Nu werkend, ik vind het toch raar dat je bij een product waar je voor betaald, geen cookies van derden mag weren.

[ Voor 38% gewijzigd door mouthman73 op 14-10-2022 14:00 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:32

sanzut

It's always christmas time

Wat een gefaal is die v2 overgang…
Vanaf 1-10 wordt er geen nieuwe content meer aan v1 toegevoegd, maar als je account nog niet is overgezet dan kan je dus niks nieuwers meer terugkijken.

Uiteraard mag je wel gewoon blijven betalen, en kan de klantenservice niet zeggen of beïnvloeden wanneer je geupgrade zal worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sanzut schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 22:48:
Wat een gefaal is die v2 overgang…
Vanaf 1-10 wordt er geen nieuwe content meer aan v1 toegevoegd, maar als je account nog niet is overgezet dan kan je dus niks nieuwers meer terugkijken.

Uiteraard mag je wel gewoon blijven betalen, en kan de klantenservice niet zeggen of beïnvloeden wanneer je geupgrade zal worden..
Hoe houden ze dat gescheiden?

Ik zit hier nog steeds via de V1 app te kijken op mijn Shields maar de abonnementhouder (mijn oudste dochter), is al wel (verplicht) overgezet naar de V2 app.

Ik kan via V1 nog steeds nieuwe content zien, zoals nieuwe afleveringen van The Handmaid's Tale, maar die krijg jij niet te zien begrijp ik?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@sanzut Kun je de upgrade niet forceren door de v2 app te installeren en daarop in te loggen?

Ze zijn wel lang bezig, ik was eind mei al over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut

sanzut

jongetje schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 07:46:
@sanzut Kun je de upgrade niet forceren door de v2 app te installeren en daarop in te loggen?

Ze zijn wel lang bezig, ik was eind mei al over...
Helaas niet, foutmelding.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VLEOUIZdIdwfC-8PYbZM3B8nchc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JuD9oONzkHS40w5ch1AohRZI.jpg?f=fotoalbum_large
hardware-lover schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 23:01:
[...]

Hoe houden ze dat gescheiden?

Ik zit hier nog steeds via de V1 app te kijken op mijn Shields maar de abonnementhouder (mijn oudste dochter), is al wel (verplicht) overgezet naar de V2 app.

Ik kan via V1 nog steeds nieuwe content zien, zoals nieuwe afleveringen van The Handmaid's Tale, maar die krijg jij niet te zien begrijp ik?
Handmaids tale kijk ik niet, maar zie S5E1 en 2 met foto. E3 tm E6 lijkt wel playable maar zonder foto in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sanzut schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:27:
[knip]

Handmaids tale kijk ik niet, maar zie S5E1 en 2 met foto. E3 tm E6 lijkt wel playable maar zonder foto in de lijst.
Ik kijk dat ook niet maar wilde even kijken naar media wat na 1 oktober beschikbaar is gekomen (jouw eerdere reactie).

Die plaatjes zie ik eveneens niet bij de laatste afleveringen, maar speelbaar zijn ze wel, dus dat het na 1 oktober is opgehouden met nieuw media met V1 lijkt dan niet te kloppen, toch?

Heb jij een ander voorbeeld waaruit blijkt dat dit wel het geval is?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut

sanzut

hardware-lover schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:50:
[...]

Ik kijk dat ook niet maar wilde even kijken naar media wat na 1 oktober beschikbaar is gekomen (jouw eerdere reactie).

Die plaatjes zie ik eveneens niet bij de laatste afleveringen, maar speelbaar zijn ze wel, dus dat het na 1 oktober is opgehouden met nieuw media met V1 lijkt dan niet te kloppen, toch?

Heb jij een ander voorbeeld waaruit blijkt dat dit wel het geval is?
Bureau Arnhem en Het Perfecte Plaatje S7 bijvoorbeeld, onvindbaar in mijn v1.

Ze bevestigen het zelf ook op Twitter.
https://twitter.com/video...&t=UrFj149WO_7Sb3-zku8v1Q

[ Voor 10% gewijzigd door sanzut op 15-10-2022 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sanzut schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 17:10:
Bureau Arnhem en Het Perfecte Plaatje S7 bijvoorbeeld, onvindbaar in mijn v1.

Ze bevestigen het zelf ook op Twitter.
https://twitter.com/video...&t=UrFj149WO_7Sb3-zku8v1Q
Ik zie het idd, V2 is actief op mijn telefoon, V1 nog op mijn Shields.

Lompe actie van Videoland, slaat helemaal nergens op. De reactie is ook tamelijk arrogant, zonder aan te geven hoe ze dat aan willen pakken en op willen lossen voor hun klanten met V1.

Ze benaderen heeft ook niet veel zin, totaal geen support voor Android/Google TV streamers (boxjes/sticks) zo te zien en dan weet ik wel welk antwoord te verwachten. Hoewel de app(s) wel officieel beschikbaar zijn in de Play Store.

Gezien de eigenaren van Videoland sta ik er niet echt van te kijken eerlijk gezegd.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:44
Op mijn AppleTV klaagde de v2 app ineens over geen verbinding. Niets aan de hand op een iPad. Opnieuw installeren en weer ok.

Hoe denkt RTL te kunnen concureren met andere streaming services op deze manier ?

Blijkbaar zit er ook een nieuw backend achter v2, omdat nieuwe content alleen in v2 verschijnt ?

En oh… sta eens toe dat je ondertitels uit zet, of mis ik iets ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:36
Hier ook sinds vorige week gezeik met Videoland. Kijk mee op het account van m'n zwager, had de V1 app op m'n Shield, en het werkte prima. Sinds vorige week ineens een splash screen dat V1 niet meer ondersteunt is en ik de V2 app moet gebruiken, linkje erbij naar de V2 app in de Play Store, helemaal prima zou je zeggen.

Echter, als ik die V2 app installeer dien ik een koppelcode in te voeren, ook geen probleem zou je denken. Echter, de koppelcode die de V2 app laat zien bestaat uit 6 letters. De koppelcode die ik in het account online kan invoeren moet 5-cijferig zijn. Kortom; does not compute en een lekkere catch-22; V1 doet niks meer en laat alleen melding zien dat ik naar V2 moet, V2 kan niet gekoppeld worden want de app genereert een andere code dan de koppelsite schijnbaar verwacht. Wie test/ontwerpt deze shit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:28
The_Admin schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:21:
Hier ook sinds vorige week gezeik met Videoland. Kijk mee op het account van m'n zwager, had de V1 app op m'n Shield, en het werkte prima. Sinds vorige week ineens een splash screen dat V1 niet meer ondersteunt is en ik de V2 app moet gebruiken, linkje erbij naar de V2 app in de Play Store, helemaal prima zou je zeggen.

Echter, als ik die V2 app installeer dien ik een koppelcode in te voeren, ook geen probleem zou je denken. Echter, de koppelcode die de V2 app laat zien bestaat uit 6 letters. De koppelcode die ik in het account online kan invoeren moet 5-cijferig zijn. Kortom; does not compute en een lekkere catch-22; V1 doet niks meer en laat alleen melding zien dat ik naar V2 moet, V2 kan niet gekoppeld worden want de app genereert een andere code dan de koppelsite schijnbaar verwacht. Wie test/ontwerpt deze shit?
Dit had ik ook, even in een andere browser naar v2.videoland.com gaan inloggen en je koppelcode daar oppikken. Zo kwam ik er uit. Alleen in m'n standaardbrowser blijf ik naar v1 redirecten. (zal wel cache moeten legen)

Vandaag ook een leuke, in het automatisch naar de volgende aflevering werd ik opeens naar v1 geredirect. Maar daar ben ik dus niet meer aan het kijken dus stopte het er weer mee. ook die browser redirect nu automatisch naar v1.
Ik ben geen programmeur maar volgens mij zou zelfs ik dit beter kunnen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:36
MisterEagle schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:24:
[...]

Dit had ik ook, even in een andere browser naar v2.videoland.com gaan inloggen en je koppelcode daar oppikken. Zo kwam ik er uit. Alleen in m'n standaardbrowser blijf ik naar v1 redirecten. (zal wel cache moeten legen)

Vandaag ook een leuke, in het automatisch naar de volgende aflevering werd ik opeens naar v1 geredirect. Maar daar ben ik dus niet meer aan het kijken dus stopte het er weer mee. ook die browser redirect nu automatisch naar v1.
Ik ben geen programmeur maar volgens mij zou zelfs ik dit beter kunnen :9
Top, ga ik straks ff thuis proberen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Laatst online: 15:28
Sinds vanmorgen lijken ze dus ook een probleem te hebben, ik mis de helft van de series in mijn kijklijst. En diegene die er wel staan lopen hopeloos achter (denkt dat ik in S1 ben terwijl ik in S3 ben ed.). Meer mensen met dit issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

jimmy87 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 11:45:
Sinds vanmorgen lijken ze dus ook een probleem te hebben, ik mis de helft van de series in mijn kijklijst. En diegene die er wel staan lopen hopeloos achter (denkt dat ik in S1 ben terwijl ik in S3 ben ed.). Meer mensen met dit issue?
Met welke versie? Indien nog V1, mogelijk dit de oorzaak? sanzut in "Het Videoland Topic"

Edit: Ah @jimmy87, dat kon ik net niet ruiken vanaf hier ;)

[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 22-10-2022 13:15 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Laatst online: 15:28
hardware-lover schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:53:
[...]

Met welke versie? Indien nog V1, mogelijk dit de oorzaak? sanzut in "Het Videoland Topic"
Er staat in de adresbalk v2.videoland.com dus ik ga ervanuit dat dit de nieuwe versie is, als ik de v2 weghaal onder mom van geef mij de hoofdpagina dan redirect die automatisch naar de v2 pagina. Gaat in dit geval om de website, niet de app ;)

Edit: @hardware-lover geen probleem, dat kon je inderdaad niet :)

[ Voor 11% gewijzigd door jimmy87 op 22-10-2022 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik kreeg nu (pas) een update voor V1 via de Android TV Play Store aangeboden, na starten daarvan volgt daarna direct de melding voor een overstap naar V2.

Hebben ze daar nu "bèta" aan toegevoegd als excuus voor de problemen met deze versie? 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:30
Weet iemand wat de ververssnelheid is van de films en series? Ik heb het idee dat films 60hz zijn en RTL programma’s 50hz/25hz, klopt dit?

Tevens zou ik graag alle advertentie partners willen uitschakelen, via een iPad gaat dit gemakkelijk en kan ik alle partners in één keer uitschakelen. Echter via Google TV moet ik één voor één de partners uitschakelen, en na een stuk of 20 partners knalt de app eruit en mag je weer opnieuw beginnen. Is er een makkelijkere manier? Moet dit echt per apparaat of kan het ook eenmalig via één apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piratebay
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12-2022

Piratebay

Iemand hier ervaring met het gebruiken van Videoland v2 via VPN? Het lijkt er op alsof v2 een stuk betere geo identificatie heeft, en ondanks een VPN in Nederland nog steeds toegang blokkeert.

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:47
Via de Videoland v2 app op mijn Apple TV had ik vandaag geen ondertiteling bij de laatste aflevering van The handmaid's tale. Via Airplay vanaf mijn iPhone wel, blij hier deze tip te lezen maar wel vaag dat dat wel werkte. Hopelijk wordt die v2 app nog wat beter binnenkort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouthman73
:'(

[ Voor 100% gewijzigd door mouthman73 op 14-11-2022 14:35 . Reden: anders dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouthman73
Piratebay schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 16:23:
Iemand hier ervaring met het gebruiken van Videoland v2 via VPN? Het lijkt er op alsof v2 een stuk betere geo identificatie heeft, en ondanks een VPN in Nederland nog steeds toegang blokkeert.
Geen anti-tracking en VPN meer op videoland. Mag niet meer, Ik vind het absurd, ik wil soms ook wat op mijn laptop kijken. Het is dat ik een puberende dochter en een vrouw heb, anders zou ik het opzeggen. Ik kan het dus niet meer op mijn laptop kijken belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 17:19
Piratebay schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 16:23:
... Het lijkt er op alsof v2 een stuk betere geo identificatie heeft...
Dan is er tenminste nog iéts dat verbetert is in v2... :+

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Wederom in de aanbieding rondom BlackFriday.
Het "basis" abbo, incl reclame.

Online kom ik niet veel ervaringen tegen m.b.t. de reclame. Hebben hier mensen ervaring met het basis abbo?
Is er alleen (lange?) reclame voordat je een serie/film start of ook tussendoor?

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:07
shameblaster schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:07:
Wederom in de aanbieding rondom BlackFriday.
Het "basis" abbo, incl reclame.

Online kom ik niet veel ervaringen tegen m.b.t. de reclame. Hebben hier mensen ervaring met het basis abbo?
Is er alleen (lange?) reclame voordat je een serie/film start of ook tussendoor?
Bij elke start van een Videoland aflevering/stream maximaal 30 seconde. Wel vaak dezelfde reclames, soms de hele week lang. Die ben je dus snel zat. En bij sommige programa's ook nog halverwege, maar dat kan je vooraf niet zien. Overigens kan je deze misschien ook nog krijgen via de RTL XL actie voor een jaar lang 0,99 euro per maand. B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDV808
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09:31
V2 staat op beide tv's om de 5 minuten stil hier en constant wisselende resoluties.
Ligt niet aan de tv's of de internet snelheid aangezien andere apps en V1 perfect werkten.

Meer mensen die dit ervaren en iemand misschien een oplossing gevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
Wat mij opvalt is dat zowel bij Ziggo als KPN (beide zelf getest) de resolutie via de embedded Apps op de STB/NEXT zo laag is.

Het is echt een karige stream van een Mbit of 4, terwijl als ik de Samsung native of AppleTV app start dan is het direct scherp en een 1080 HD bandbreedte.

Ziggo heeft toen al eens op het forum mijn vraag beantwoord met: ja dat klopt we krijgen een lagere stream vanuit videoland.

Is dit jullie wel eens opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-06 13:37
Ja, dat is mij opgevallen. Echter sowieso kijk ik nimmer naar mijn streamingdiensten via de Ziggo Next (Mini), maar altijd via de Apple TV 4K. Ik vond Netflix altijd al scherper via mijn ATV dan via de Next. Idem voor Videoland. Echter Videoland is sowieso al aanzienlijk minder scherp dan Netflix, want 4K hebben zij nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouthman73
mouthman73 schreef op maandag 14 november 2022 @ 14:32:
[...]

Geen anti-tracking en VPN meer op videoland. Mag niet meer, Ik vind het absurd, ik wil soms ook wat op mijn laptop kijken. Het is dat ik een puberende dochter en een vrouw heb, anders zou ik het opzeggen. Ik kan het dus niet meer op mijn laptop kijken belachelijk.
En nu komt daar adblocking bij, waarom? Ik betaal toch voor die shit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:42
kunnen jullie via de site inloggen bij videoland? het lukt mij al een paar dagen niet meer?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouthman73
Musta schreef op zondag 4 december 2022 @ 12:00:
kunnen jullie via de site inloggen bij videoland? het lukt mij al een paar dagen niet meer?
Zie mijn reactie boven de jouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:24
mouthman73 schreef op zondag 4 december 2022 @ 15:39:
[...]

Zie mijn reactie boven de jouwe.
Dat heeft toch niks met inloggen te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouthman73
Arjantje72 schreef op zondag 4 december 2022 @ 17:29:
[...]

Jawel, probeer maar eens met incognito, en eventueel vpn uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouthman73
Arjantje72 schreef op zondag 4 december 2022 @ 17:29:
[...]

Oh en de URL is verandert: v2.videoland.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
MadDogMcCree schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:12:
Weet iemand wat de ververssnelheid is van de films en series? Ik heb het idee dat films 60hz zijn en RTL programma’s 50hz/25hz, klopt dit?

Tevens zou ik graag alle advertentie partners willen uitschakelen, via een iPad gaat dit gemakkelijk en kan ik alle partners in één keer uitschakelen. Echter via Google TV moet ik één voor één de partners uitschakelen, en na een stuk of 20 partners knalt de app eruit en mag je weer opnieuw beginnen. Is er een makkelijkere manier? Moet dit echt per apparaat of kan het ook eenmalig via één apparaat?
Gebruik gemaakt van de 'aanbieding' dus nu het basis abonnement en via de browser (firefox) lijkt het allemaal 25fps te zijn en max 960x540p (met een bitrate van 3Mbps).
En om in te loggen moet je idd tijdelijke je adblocker (bij mij iig ghostery) uitzetten (wanneer je ingelogd bent kan je die wel weer aanzetten).

Edit/ update: via de app op Android TV lijkt het overigens wel gewoon 1080p te zijn

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 27-12-2022 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:52
Samplex schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 22:28:
Sinds vandaag de nieuwe Videoland v2 app, wat een ramp!
Doorspoelen kan niet meer snel, per 15 sec max en moet tig keer drukken op de afstandsbediening. Bij het inloggen van de app moet je Cookies accepteren van 200 add bedrijven, je moet ze dan 1 voor een deselecteren er is alleen een alles accepteren knop en niet een alles deselecteren knop.

Wat een slecht bedrijf zeg dat Videoland, de v1 app was al niet top maar de ontwikkelaar van de v2 app had ontslagen moeten worden!
Ik loop hier tegen hetzelfde probleem aan, wat een verschrikkelijke app. Ik betaal toch gewoon voor een dienst, waarom mogen al die bedrijven mij tracken.

Standaard mag het ook niet aan staan volgens mij..

Kun je hier een melding van maken bij AP, of is het meer iets voor ACM?
https://autoriteitpersoon...n/klacht-melden-bij-de-ap

https://www.acm.nl/nl/ond...n-aan-consumenten/cookies

[ Voor 6% gewijzigd door Wachten... op 25-12-2022 12:47 ]

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skidmarks
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-06 17:08
Maandje Videoland genomen om het een en ander te bekijken incl. Mocro Maffia.

Maar liefst 4 seizoenen netjes te zien in de Videoland app. Alles prima totdat ik bij seizoen 4 aflevering 3 kom en in het voorstukje "Eerder in Mocro Maffia" ik zie dat een redelijk belangrijk persoon vermoord wordt. Ik kon me niet herinneren dat ik dat eerder had gezien. Toch maar door kijken en ook bij latere afleveringen in de "eerder gebeurt" stukjes kon ik niet alles plaatsen.

Heel seizoen 4 afgekeken. Toen pas kwam ik erachter dat er tussen seizoen 3 en 4 nog een losse aflevering was geweest met de title Mocro Maffia Meltem. Maar deze losse aflevering staat lekker handig niet bij de hoofdserie van Mocro Maffia.

Toen ik die losse aflevering had gezien vielen er wat meer puzzelstukjes van het seizoen 4 op z'n plaatst. Maar lekker handig weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouthman73
Skidmarks schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:39:
Maandje Videoland genomen om het een en ander te bekijken incl. Mocro Maffia.

Maar liefst 4 seizoenen netjes te zien in de Videoland app. Alles prima totdat ik bij seizoen 4 aflevering 3 kom en in het voorstukje "Eerder in Mocro Maffia" ik zie dat een redelijk belangrijk persoon vermoord wordt. Ik kon me niet herinneren dat ik dat eerder had gezien. Toch maar door kijken en ook bij latere afleveringen in de "eerder gebeurt" stukjes kon ik niet alles plaatsen.

Heel seizoen 4 afgekeken. Toen pas kwam ik erachter dat er tussen seizoen 3 en 4 nog een losse aflevering was geweest met de title Mocro Maffia Meltem. Maar deze losse aflevering staat lekker handig niet bij de hoofdserie van Mocro Maffia.

Toen ik die losse aflevering had gezien vielen er wat meer puzzelstukjes van het seizoen 4 op z'n plaatst. Maar lekker handig weer.
Ja mijn vrouw merkte laatst ook dat Videoland niet altijd goed doorheeft waar je was/bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-06 13:37
mouthman73 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:23:
Ja mijn vrouw merkte laatst ook dat Videoland niet altijd goed doorheeft waar je was/bent.
Dat is een understatement..... Het is gewoon een *piep*app. Waar andere apps keurig bijhouden waar je bent gebleven kent Videoland niet de functionaliteit 'verder kijken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-05 07:38
Op de nieuwe app V2 van videoland is mij het volgende opgevallen,
Bij verschillende films en ook programma's is bij de ondertitels een bug gevonden.
Als je bijvoorbeeld de films rambo "3 delen" de ondertitels bekijkt,dan zie je als het uit 2 regels bestaat
het een behoorlijk stuk hoger staat in beeld als het uit 1 regel bestaat die staat dan een stuk lager uit 1 regel is wel de juiste hoogte.
Dat is alleen als je met de Apple tv kijkt .
Na een paar update's van V2 is het nog niet verholpen.
Heeft hier iemand ook ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce.
bruce. schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:30:
Op de nieuwe app V2 van videoland is mij het volgende opgevallen,
Bij verschillende films en ook programma's is bij de ondertitels een bug gevonden.
Als je bijvoorbeeld de films rambo "3 delen" de ondertitels bekijkt,dan zie je als het uit 2 regels bestaat
het een behoorlijk stuk hoger staat in beeld als het uit 1 regel bestaat die staat dan een stuk lager uit 1 regel is wel de juiste hoogte.
Heeft hier iemand ook ervaring mee ?
Niemand dit opgevallen of uitgetest??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
bruce. schreef op zondag 12 maart 2023 @ 09:00:
[...]

Niemand dit opgevallen of uitgetest??
Kijk bijna alleen NL content, niet opgevallen op de AppleTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce.
stormfly schreef op zondag 12 maart 2023 @ 09:02:
[...]

Kijk bijna alleen NL content, niet opgevallen op de AppleTV.
@Stormfly kan je misschien even checken bij de Film Rambo het is bij alle 3 de delen alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
bruce. schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:17:
[...]

@Stormfly kan je misschien even checken bij de Film Rambo het is bij alle 3 de delen alvast bedankt.
Dubbele regel ziet er goed uit, als het een losse regel is. Dan is hij uitgelijnd op de onderste regel van de dubbele. En dat vind jij vrij laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce.
stormfly schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:51:
[...]

Dubbele regel ziet er goed uit, als het een losse regel is. Dan is hij uitgelijnd op de onderste regel van de dubbele. En dat vind jij vrij laag?
Dat is bij mij niet dubbele regel staat vrij hoog enkele regel staat veel lager als de dubbele onderste regel.
Is zowel bij kennissen bekeken met zowel apple tv HD en Apple tv 4k 2017 en de 2022 modellen.
Is niet met android en op de pc .
En het is niet bij alle films en of series met de apple tv.

[ Voor 5% gewijzigd door bruce. op 13-03-2023 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Het irritante wat ik vind met de ondertitels is dat het altijd aan of uitstaat. Als je het bij een Engelstalige film aanzet, dan heb je ook Nederlandse ondertitels bij een Nederlandse serie/film. Als je het daar dan uitzet dan staat het dus ook weer voor de anderstalige films/series uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:53

alienfruit

the alien you never expected

Ach beter dan de BBC iPlayer waar ondertitels helemaal niet werken op de Apple TV :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kai_the_one
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:15
Hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een Proxy/ GEO location issue voor Videoland. Om dit te verhelpen heb ik de primary domains voor Videoland nodig, al het verkeer van Videoland moet via mijn ISP WAN gerouteerd worden en niet standaard via de VPN zoals dat nu het geval is (Mijn IOT VLAN wordt via VPN gerouteerd).

Voor Netfilix is het gelukt door alle Primary domains te routeren via wan en ik kan dus gewoon weer streamen zonder proxy error, hierbij de link van alle Primary domains: https://www.netify.ai/resources/applications/netflix

Aan de hand van het onderstaande topic heb ik voor Videoland de domains gerouteerd echter heeft dat niets opgelost (ik zie in mijn router overigens niet goed de streaming ip’s / Domain names vandaar de post hier): [Pi-Hole] Ervaringen & discussie

Gerouteerde domains:

cws.conviva.com
licensing.bitmovin.com
cdns.gigya.com
cdns.eu1.gigya.com
accounts.eu1.gigya.com
gscounters.eu1.gigya.com
videoland.nl
videoland.com
videoland.net

Dus; ik hoop dat iemand mij kan helpen om aan de primary domains (of IP range) van Videoland te komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kai_the_one
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:15
Opgelost! de volgende primary domains zorgde voor de juiste routering:
licensing.bitmovin.com
analytics-ingress-global.bitmovin.com
cdns.gigya.com
cdns.eu1.gigya.com
accounts.eu1.gigya.com
gscounters.eu1.gigya.com
videoland.nl
videoland.com
videoland.net
conviva.com

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Misschien ben ik hier de enige in maar van mij mag Videoland wel een aanpassing doen, want gisteren keken we Alles is Muziek en toen kregen bij een reclame blok te zien "straks". Waar we dus allemaal voorstukjes zien van wat er nog gaat komen en ja hoor hierdoor wisten we al welk team de valse nood zou krijgen en wat ze zouden gaan afpakken, dus gelijk de hele aflevering verpest.

Ook bij de Verraders en De Slechtste Chauffeur van Nederland probeer ik altijd zo snel mogelijk op de voorruitspoelknop te drukken, maar kunnen ze hier nou niet gewoon even simpel een knop voor maken zoals ze hebben bij skip intro of naar de volgende aflevering? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
@G_Dragon Dat is idd wel slecht dat ze spoilers geven. Wat mij betreft kunnen ze bij programma's gewoon de hele aflevering erop zetten zonder die stukjes rondom de reclames. Dat heeft helemaal geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

jongetje schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 11:34:
@G_Dragon Dat is idd wel slecht dat ze spoilers geven. Wat mij betreft kunnen ze bij programma's gewoon de hele aflevering erop zetten zonder die stukjes rondom de reclames. Dat heeft helemaal geen nut.
Helemaal met je eens! Want zo duurt een aflevering automatisch ook nog eens een paar minuten langer en je ziet soms twee keer hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 17:19
Dit!
En helemaal mee eens!

Toevallig dit afgelopen week ook hier thuis besproken.
Zodra je een (eigen) volledige aflevering op (je eigen) steamingdienst plaatst, dan kun je toch even die voor- en na-de-reclame stukjes eruit laten?
Zo onzinnig om het erin te laten.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jwbokx
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-06 13:56
Is niet alleen bij videoland.
Wij kijken via nlziet, en daar is dat ook zo.
Best irritant inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouthman73
jwbokx schreef op maandag 1 mei 2023 @ 12:21:
Is niet alleen bij videoland.
Wij kijken via nlziet, en daar is dat ook zo.
Best irritant inderdaad.
Ook bij KPN ittv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Plus en premium abonnementen zijn vanaf half juni 1 euro per maand duurder, dus 9 en 12 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
10 en 12 euro.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 10:37

KoensSocialL

Mezelf.

Ik heb nu al tijdje videoland voor 1 euro per maand omdat ze RTL XL gingen opdoeken begin 2023. Maar ik zie dat RTL XL nog altijd actief is. Nu is de vraag natuurlijk hoelang nog?

Bij het rondsurfen op het internet kwam ik via wikipedia van RTL+ (van Duitsland) nog dit tegen:
Following the redesign graphics of RTL in the Netherlands, rumors has said that the merger between RTL XL and Videoland to form RTL+, to expand Dutch content on the Internet. It will be in the Q3 2023.
Ik weet natuurlijk niet hoe realistisch dit scenario is, maar zouden jullie ze dat zien doen de naam van Videoland veranderen?

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
KoensSocialL schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 16:55:
Ik heb nu al tijdje videoland voor 1 euro per maand omdat ze RTL XL gingen opdoeken begin 2023. Maar ik zie dat RTL XL nog altijd actief is. Nu is de vraag natuurlijk hoelang nog?

Bij het rondsurfen op het internet kwam ik via wikipedia van RTL+ (van Duitsland) nog dit tegen:

[...]

Ik weet natuurlijk niet hoe realistisch dit scenario is, maar zouden jullie ze dat zien doen de naam van Videoland veranderen?
Videoland is een erg sterk merk in de markt, maar RTL Group beslist uiteindelijk, dus het kan zomaar dat ze de uniformiteit door willen trekken en voor RTL+ kiezen. Lijkt me niet handig, want het impliceert eigenlijk dat het alleen content van RTL bevat, terwijl er natuurlijk veel meer aan content in zit.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wij kijken nu het onbekende op Videoland, maar word telkens weer geïrriteerd van de hoeveelheid herhaling van dit is er net geweest en dan telkens de spoilers met dit gaat er straks gebeuren. Het scheelt soms al 10 tot 15 minuten per aflevering als je dat vooruitspoelt, het blijft mega irritant ondanks ik weet dat ik mij er niet aan moet ergeren want het is nou eenmaal zo..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:18

daffie82

Minisforum UM773 Lite

RR2USA schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:40:
Waarom heeft Videoland eigenlijk nog steeds geen bioscoopgeluid als DD5.1 of Dolby Atmos? Op deze manier kunnen ze toch nooit concurreren met andere platformen? Ik zou er nooit een abonnement nemen als ik weet dat ik gewoon stereo bij een film krijg 🤷🏻‍♂️
Dit dus.
wou een trial van 14 dagen doen, maar laat maar gewoon zitten. Wat een schande.

We zitten half 2023. Kan daar echt niet bij met mijn verstand.

[ Voor 5% gewijzigd door daffie82 op 25-05-2023 15:59 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Heb dit even telefonisch gemeld bij Videoland ivm het enkel stereo geluid aanbieden.

ze kregen dit wel af en toe te horen zei de medewerker.

ik stel voor dat iedereen even een belletje doet naar hun om dit te melden... Het kan maar helpen als er opeens 15 meldingen op een dag zijn.

Telefoonummer : 088 123 24 56

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:24

greatgonzo

schit-te-rend!

daffie82 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 14:51:
[...]

Dit dus.
wou een trial van 14 dagen doen, maar laat maar gewoon zitten. Wat een schande.

We zitten half 2023. Kan daar echt niet bij met mijn verstand.
das inderdaad jammer.. wil een proefabbo van twee weken voor het nieuwe seizoen mocro maffia.
Maar als het inderdaad maar stereo is, heeft dat niet veel zin, dan kan ik het net zo goed van usenet aftrekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik denk dat Videoland toe is aan een flinke upgrade met audio en het weghalen van die reclame blokken, zal het allemaal al zoveel fijner maken dan telkens het stukje ''Straks'' vooruit te moeten spoelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce.
Los eerst dit op videoland wacht hier al maanden op.

'Op de nieuwe app V2 van videoland is mij het volgende opgevallen,
Heeft hier iemand ook ervaring mee met deze bug?"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

greatgonzo schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 10:55:
[...]

das inderdaad jammer.. wil een proefabbo van twee weken voor het nieuwe seizoen mocro maffia.
Maar als het inderdaad maar stereo is, heeft dat niet veel zin, dan kan ik het net zo goed van usenet aftrekken
Bellen en melden svp.
Als iedereen even de moeite doet om te bellen (je wacht maximaal 1 minuut) dan zal dit echt rapper opgelost worden.

[ Voor 14% gewijzigd door daffie82 op 31-05-2023 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erwin33
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 14-05 15:14
Wat is de uitzendkwaliteit van Videoland tegenwoordig? Ik heb een nieuwe TV en ik zie nu pas dat de uitzendkwaliteit wel erg laag is en b.v. bij Netflix erg hoog en veel beter m.i. Waarom wordt er in zo'n beroerde kwaliteit on demand video geleverd? En zit er verschil in RTL of Talpa content, wat ook op Videoland te vinden is zoals Lang Leve de Liefde b.v.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Erwin33 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:27:
Wat is de uitzendkwaliteit van Videoland tegenwoordig? Ik heb een nieuwe TV en ik zie nu pas dat de uitzendkwaliteit wel erg laag is en b.v. bij Netflix erg hoog en veel beter m.i. Waarom wordt er in zo'n beroerde kwaliteit on demand video geleverd? En zit er verschil in RTL of Talpa content, wat ook op Videoland te vinden is zoals Lang Leve de Liefde b.v.?
Volgens mij is alles max 1080p ongeacht aangeleverd bronmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Deezers schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:21:
[...]

Volgens mij is alles max 1080p ongeacht aangeleverd bronmateriaal
In prachtig stereo geluid, niet te vergeten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
Het verschilt per client, op mijn native Samsung App is het lager dan via de AppleTV 4K. Super suf ze kunnen niet uitleggen hoe dit ontstaat en verwijzen naar de leveranciers van de Apps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erwin33
Ik heb een Apple TV 4K en verder heb ik ook nog de Videoland app op mijn iPhone maar deze gebruik ik bijna nooit omdat ik via mijn ATV altijd kijk. En hoezo verwijzen naar de leveranciers van de apps? Die worden door hun gemaakt! Dat lijkt me echt zo'n domme nitwit klantenservice opmerking.

[ Voor 28% gewijzigd door Erwin33 op 08-06-2023 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Was NLziet bij jou ook heel slechte kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin33
Arjantje72 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:50:
[...]

Was NLziet bij jou ook heel slechte kwaliteit?
Ja klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Omdat er blijkbaar voor betaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ik merk niets van een beroerde kwaliteit. Het beeld is bij mij gewoon scherp (niet slechter dan een HD televisie uitzending).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin33
daffie82 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:44:
[...]

Omdat er blijkbaar voor betaald wordt.
Dat was niet de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Ga je nu net als in NLziet klagen dat met je nieuwe tv 1080p er slecht uitziet in verhouding met Netflix?
Surprise..zelfs in Netflix ziet het er slechter uit dan in Blu-ray,
Blu-Ray is meer jouw ding denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin33
Arjantje72 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 00:20:
[...]

Ga je nu net als in NLziet klagen dat met je nieuwe tv 1080p er slecht uitziet in verhouding met Netflix?
Surprise..zelfs in Netflix ziet het er slechter uit dan in Blu-ray,
Blu-Ray is meer jouw ding denk ik :)
Kun je ook een beetje normaal reageren, en reageer anders niet met je non productieve comments....Jan Pipo de Clown!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Blijkbaar speelt Videoland veel films en buitenlandse series ook versneld af.. altijd een paar minuten van de speeltijd af. Waarom lukt het Disney, Netflix en zelfs Skyshowtime wel?

Net even dezelfde film opgezet van een tv-zender en op Videoland. Videoland geluid is veel veel zachter en inderdaad stereo. Valt op hoe slecht het is inderdaad zo.

[ Voor 31% gewijzigd door Deezers op 19-06-2023 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Deezers schreef op zondag 11 juni 2023 @ 15:21:
Blijkbaar speelt Videoland veel films en buitenlandse series ook versneld af.. altijd een paar minuten van de speeltijd af. Waarom lukt het Disney, Netflix en zelfs Skyshowtime wel?

Net even dezelfde film opgezet van een tv-zender en op Videoland. Videoland geluid is veel veel zachter en inderdaad stereo. Valt op hoe slecht het is inderdaad zo.
Bellen naar klantendienst en zeggen dat dit de reden is dat je bij hun weggaat. Meer kunnen we niet doen, maar je moet wel even bellen en die moeite doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:52
Iemand op een apple tv al gevonden hoe je kan doorspoelen sneller dan 15 sec per keer?

Is er een optie afelvering markeren als gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:39
Wat is RTL toch triest. Je kon alle afleveringen van Het Onbekende binnen een week terugkijken bij RTLxl.nl / RTL.nl, maar uiteraard moeten ze de laatste aflevering alleen bij Videoland neerzetten. Leuk zeg, kijk je een middelmatig programma maar kun je de laatste niet kijken. Dat programma kijk ik dus nooit weer.

Mijn partner dacht erover om dan maar in te loggen bij Videoland. Maar die website zit zo vol scripts van derde partijen dat hij bij mij niet laad. Scripts van een Israelische partij staan op de blocklist. Zonder kun je niet eens inloggen. Je leest het goed, iedere keer als je inlogt gaat je data naar een bedrijf uit Israel. Weetje, stik er maar in RTL. Ik neig ernaar mijn TV abonnement ook op te zeggen, maar helaas wil mijn partner nog niet.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste