Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:21
@Zenomyscus Als het toch zo middelmatig is... 😜

Verder wel wat offtopic want dit is het videoland topic en niet rtl xl/gemist.

Maar met je tv abonnement kun je vast opnemen (daar is het nu telaat voor) of 7 dagen terug kijken.

Maar! Morgen om half 4 wordt het herhaald dus zet de videorecorder maar klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:24
Gister werd ik verwelkomt door een privacy / advertentie meuk scherm. Kostte me toch zeker meer dan 5 minuten om (bijna) alles uit te zetten aan informatie vergaring van allerlei vage clubs.

Moet er vanwege de AVG niet gewoon een "reject all" knop zijn tegenwoordig ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbokx
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:35
Tja daar hebben de lobbyisten de "gerechtvaardigd belang" voor uitgevonden.
Hier en daar op internet schermen gezien waar je dan 120 schuifjes op nee moet zetten.....

Ik moet zeggen dat op mijn mobiel amazon prime daar ook echt irritant in is.
Iedere keer weer dat coookiescherm waar je dan of alles accepteren of eerst naar het scherm wie er kijkt en dan tot 2 keer toe moet drukken op instellingen opslaan.
Op tv doet die dat gelukkig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:29
Eindelijk heeft Videoland de app voor de Apple TV (4K 2022) aangepast. Op zich een verbetering, maar nog altijd onthoudt (of vergeet) de app ad random waar je bent gebleven. Terug-/verder kijken is en blijft een ramp. Het is en blijft een (…)app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mouthman73
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 19:36
RicoK schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:39:
Eindelijk heeft Videoland de app voor de Apple TV (4K 2022) aangepast. Op zich een verbetering, maar nog altijd onthoudt (of vergeet) de app ad random waar je bent gebleven. Terug-/verder kijken is en blijft een ramp. Het is en blijft een (…)app.
Meldt het ook bij Videoland zelf, ik heb een keer contact gehad met een redelijke gast (klantenservice) via facebook en hem ook gewezen op de klachten die hier gemeld staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:12
RicoK schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:39:
Wat is er anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Anders wat? Verder niet veel. Als je dat bedoelt.
Ik, persoonlijk, vind het gewoon intuïtief een (...)app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
RicoK schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:26:
[...]

Anders wat? Verder niet veel. Als je dat bedoelt.
Ik, persoonlijk, vind het gewoon intuïtief een (...)app.
Helemaal eens, ik ben vooral benieuwd wat jouw opviel. Maar blijkbaar het versienummer ;-) geen bijzondere wijzigingen.

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:55
Ik heb een trial van 14 dagen gedaan en PayPal als betaalmethode gebruikt. Na het starten van de trial heb ik Videoland uit de automatische betalingen van PayPal gehaald zodat het niet automatisch vernieuwd kon worden. Zo werkt het toch bij iedere andere streamingsdienst.
Maar Videoland heeft nu toch een nieuwe periode van 1 maand laten ingaan na een mislukte betaling en er staat een factuur voor me klaar toen ik mijn account wou dicht doen...
Kan ik daar iets tegen doen?

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Broodro0ster schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 10:41:
Ik heb een trial van 14 dagen gedaan en PayPal als betaalmethode gebruikt. Na het starten van de trial heb ik Videoland uit de automatische betalingen van PayPal gehaald zodat het niet automatisch vernieuwd kon worden. Zo werkt het toch bij iedere andere streamingsdienst.
Maar Videoland heeft nu toch een nieuwe periode van 1 maand laten ingaan na een mislukte betaling en er staat een factuur voor me klaar toen ik mijn account wou dicht doen...
Kan ik daar iets tegen doen?
Opzeggen.

Owner of DBIT Consultancy

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:55
Heb ik gedaan deze ochtend, maar ze hebben gisteren een nieuwe periode laten starten van 1 maand. Daarvoor staat nu een factuur klaar in mijn account. Zolang ik geen nieuw betaalmiddel toevoeg, kunnen ze dat geld wel niet vorderen, maar dan gaan ze het account blokkeren en kom je wellicht op een blacklist terecht?

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023

• DennusB
  • Niet online
Broodro0ster schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 10:49:
[...]

Heb ik gedaan deze ochtend, maar ze hebben gisteren een nieuwe periode laten starten van 1 maand. Daarvoor staat nu een factuur klaar in mijn account. Zolang ik geen nieuw betaalmiddel toevoeg, kunnen ze dat geld wel niet vorderen, maar dan gaan ze het account blokkeren en kom je wellicht op een blacklist terecht?
Kan je niet even contact opnemen met de klantenservice?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:05

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ze hebben het probleem opgelost met de Chromecast en de app van Videoland, we kunnen weer een volledige aflevering kijken zonder dat we om de 10 min even op de afstandsbediening moeten drukken d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-06 15:00
Gisteren toch wel een in mijn ogen ernstige bug in de app van videoland voor Android.

Wij kijken via een Shield TV, maar opeens kregen wij een ander profiel te zien. Wij dachten dat onze oppas had ingelogd, dus simpel even uitloggen en klaar. Dacht ik.......

Wat volgde was continu automatisch inloggen op accounts die ik nog nooit heb gezien. Ik kon op die manier op wel 5 verschillende accounts met bijbehorende mailadressen alle items kijken. Laatst gekeken items, favorieten, alles verschilde van elkaar wat mij doet geloven dat het meer is dan alleen maar tekst en profiel wat getoond werd door de bug, maar waar ik onderliggend bijvoorbeeld gewoon met mijn eigen mailadres sta aangemeld.

Ik heb de Videoland klantenservice de foto's en video gestuurd, ben benieuwd waar ze mee terug komen.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjuni
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:07
KillaZ schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:09:
Gisteren toch wel een in mijn ogen ernstige bug in de app van videoland voor Android.

Wij kijken via een Shield TV, maar opeens kregen wij een ander profiel te zien. Wij dachten dat onze oppas had ingelogd, dus simpel even uitloggen en klaar. Dacht ik.......

Wat volgde was continu automatisch inloggen op accounts die ik nog nooit heb gezien. Ik kon op die manier op wel 5 verschillende accounts met bijbehorende mailadressen alle items kijken. Laatst gekeken items, favorieten, alles verschilde van elkaar wat mij doet geloven dat het meer is dan alleen maar tekst en profiel wat getoond werd door de bug, maar waar ik onderliggend bijvoorbeeld gewoon met mijn eigen mailadres sta aangemeld.

Ik heb de Videoland klantenservice de foto's en video gestuurd, ben benieuwd waar ze mee terug komen.
Toevallig hier zonet precies hetzelfde meegemaakt. Bij het opstarten van de app viel me al op dat ik andere profielen zag dan gebruikelijk. Ik heb de Videoland klantenservice gebeld en zij wisten me te vertellen dat ze bekend zijn met het probleem maar nog geen oorzaak hebben gevonden. Het zou volgens de klantenservice alleen oudere accounts of test accounts betreffen. Wat ze verstaan onder oudere accounts konden ze niet zo snel zeggen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:59
+1. Ook hier een random account met 3 profielen...

Het was duidelijk geen oud account, de laatst bekeken afleveringen waren gewoon van de afgelopen week... Na uitloggen en opnieuw koppelen was alles weer oke.

Ook op een Nvidia Shield, Android TV met de Videoland v2 app.

[ Voor 69% gewijzigd door Mythling op 15-11-2023 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-06 12:20
Meer mensen die sinds de laatste update op de Apple TV heel zacht geluid hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-06 15:19
colorsone schreef op zondag 19 november 2023 @ 16:47:
Meer mensen die sinds de laatste update op de Apple TV heel zacht geluid hebben?
Ja. Helaas geen nuttige bijdrage van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
colorsone schreef op zondag 19 november 2023 @ 16:47:
Nee, dat (her)ken ik niet. Ik heb de laatste ATV met het laatste tvOS, waarbij ik voornamelijk geluid laat afspelen via mijn HomePods 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-06 12:20
RicoK schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:47:
[...]

Nee, dat (her)ken ik niet. Ik heb de laatste ATV met het laatste tvOS, waarbij ik voornamelijk geluid laat afspelen via mijn HomePods 2022.
Het vreemde is, op het moment dat ik een externe luidspreker kies, zoals mijn Macbook, is het geluid wel weer normaal. Maar TV + soundbar is het geluid heel zacht.

Videoland is op de hoogte en is er mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakersuser
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-04 10:28
Werkt VideoLand eigenlijk ook (nog) op een windows 10 computer?
Ik was op win 10 met de browser (Firefox, laatste versie, geen blockers actief) naar de site gegaan, ik vul de inloggegevens in, en ik krijg alleen een wazige foutmelding (sorry, ben ff vergeten, had iets met 'tijdelijk' te maken, echter het probleem blijft ook na meerdere pogingen).
Ik probeerde van de week om te chromecasten vanaf de (Samsung Android) tablet vanuit de app, maar ik kreeg alleen een zandloper (draaiertje), en dan klapte de chromecast terug naar zijn openingsscherm (verbinding verbroken). Terwijl andere dingen prima via de chromecast werken. Laatste versie van de app. Chromecast werkt prima op andere apps.

Tja, als het zowel op Android niet werkt (naar de TV) als op een laptop met Win 10 (naar de tv), dan kan ik dus niet in groot beeld kijken. Maar ik doe vast iets verkeerd?

Voordat ik de support afdeling lastigval, ik dacht een mede tweaker herkent vast het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@tweakersuser Probeer het eens met edge, ik kan me gedoe herinneren met Chrome bij mij. Maar ik kijk (bijna) nooit via de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakersuser
Doe ik vanavond even, was ik nog niet aan toegekomen (windows forceerde al weer een reboot omwille van updates, even een (trage Lenovo) laptop enkele maanden uit en dan ben je uren kwijt aan updates).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakersuser
Werkt. Edge laat me wel inloggen en kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-06 19:44
Hmm, hier wil de Videoland app niet voorbij het laadscherm gaan sinds de laatste updat Videoland app op de Nvidia Shield. Op de telefoon werkt deze dan wel weer goed. Echter is streamen dan weer een drama..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:52
Ik had ook die geluid probleem bij Apple TV.
Van de week nog eens geprobeerd, nu werkt geldui goed. Bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-06 17:10
Erg verrassend, maar Fargo S5 staat op Videoland. Wekelijks nieuwe aflevering. Tot zo ver een dikke aanraders, erg weird, maar zeker intrigerend en van hoge kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

ReTechNL schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 21:33:
Hmm, hier wil de Videoland app niet voorbij het laadscherm gaan sinds de laatste updat Videoland app op de Nvidia Shield. Op de telefoon werkt deze dan wel weer goed. Echter is streamen dan weer een drama..
Hetzelfde op de Google TV, of althans, ik merkte het vanaf vandaag. En streamen naar de Chromecast hapert na een minuutje of 10. Niet een geweldige ervaring...

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 11:19
Hier werkt de videoland app al weken, zo niet maanden niet op de Chromecast google TV, de app laad niet. Als je dan gaat streamen, dan is het hitt or miss met vastlopers.
Op de telefoon kijken gaat wel goed, maar de rest is bagger. Ze hebben serieuze issues bij Videoland met die app. Je zou haast denken dat ze het hebben opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:26
Praetorian schreef op donderdag 28 december 2023 @ 20:03:
Hier werkt de videoland app al weken, zo niet maanden niet op de Chromecast google TV, de app laad niet. Als je dan gaat streamen, dan is het hitt or miss met vastlopers.
Op de telefoon kijken gaat wel goed, maar de rest is bagger. Ze hebben serieuze issues bij Videoland met die app. Je zou haast denken dat ze het hebben opgegeven.
Hmm vreemd, hier afgelopen maanden geen problemen met de Videoland app op dezelfde Chromecast :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
Praetorian schreef op donderdag 28 december 2023 @ 20:03:
Of jouw WiFi is matig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:43

Wimo.

Shake and Bake!

Hier werkt het ook al weken niet goed. Wat me ook opvalt in de playstore is het overduidelijke gespam van nep accounts die 5 sterren geven. Het geheel lijkt wel een scam.

Die paar echte reviews die ertussen zitten zeggen vrijwel allemaal hetzelfde. Login werkt niet, Android tv versie is stuk , haperen na 10m op iOS etc. Heel bijzonder...

[ Voor 3% gewijzigd door Wimo. op 08-01-2024 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:56
Lange tijd Videoland gebruikt op Android TV, met een mi box 3 die ik nog had liggen, maar dat werkt al een paar weken niet.

Support helpt me ook niet verder, want is geen ondersteund apparaat. AndroidTV 9 zou toch geen probleem mogen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC Boutiette
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Hier mensen ervaringen met het gratis TV gemist abo van videoland?
Ik volg graag de Dakar, maar heb geen TV aansluiting. Voorheen bij RTL XL ging dat prima, dit jaar ben ik over gezet naar het gratis abo van videoland. Aflevering 1-5 heb ik gewoon kunnen kijken 1,5u na de uitzending. Aflevering 6 van 10 jan staat niet eens op de site en aflevering 7 van 11 jan (gisteren) staat er wel op maar is nog steeds geblokkeerd. Zowel op mijn MiBox (AndroidTV) als op PC met Firefox. Iemand ervaring mee?

Edit:
Net een nieuw account aangemaakt met een ander mailadres maar dat mocht ook niet baten. :(

Edit2:
Ah, vanochtend kan ik etappe 6 van woensdag 10 jan terugkijken. Dan maar eens een proefperiode starten...

[ Voor 17% gewijzigd door KC Boutiette op 14-01-2024 10:56 . Reden: Extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
RudolfR schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 18:57:
Lange tijd Videoland gebruikt op Android TV, met een mi box 3 die ik nog had liggen, maar dat werkt al een paar weken niet.

Support helpt me ook niet verder, want is geen ondersteund apparaat. AndroidTV 9 zou toch geen probleem mogen zijn?
Blijkt een issue met de adblocker, adblock-fast op de router.
Iemamd een idee welke uitzondering ik moet maken?
Ik vond deze post:
https://www.reddit.com/r/..._ublock_for_videolandcom/

videoland.com whitelisten lijkt niet te helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:59
Sinds de update moet je cdn.cookielaw.org whitelisten. Dit heb ik aangegeven bij de support en dat zou meegenomen worden maar dat zit nog niet in de support scripts blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
@Mythling

Werkt. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin1001
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 04-05 13:25
Hallo,

Heb een videoland account en volgde de serie Salamander.
Nu blijkt dat deze er niet meer op staat.
Klopt dit ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
edwin1001 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 16:14:
Hallo,

Heb een videoland account en volgde de serie Salamander.
Nu blijkt dat deze er niet meer op staat.
Klopt dit ??
https://www.videoland.com...-verdwijnen-in-januari-3/

vanaf 5 januari verwijderd dus.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin1001
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 04-05 13:25
Bedankt. Had nog een paar afleveringen te gaan.
Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petre
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-01 13:07
Ik heb de videoland app op ios en op een Sony smart TV. Vroeger op RTL XL kon ik makkelijk terugkijken wat er afgelopen dagen voor programma’s uitgezonden waren. Ik kan zo’n overzicht nu niet meer vinden. Kijk ik daar nu echt zo overheen?
Ik zou bijvoorbeeld willen zien welke programma’s RTL afgelopen vrijdag en zaterdag uitzond, zodat ik in één oogopslag kan zien of ik iets wil terugkijken.
(In Kodi/Retrospect kreeg ik zulke mogelijkheden altijd wel te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@Petre RTL XL was de uitzending gemist dienst (zoals KIJK voor SBS).
Voor wat jij wilt kun je beter een abonnement op NLZiet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petre
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-01 13:07
jongetje schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:25:
@Petre RTL XL was de uitzending gemist dienst (zoals KIJK voor SBS).
Voor wat jij wilt kun je beter een abonnement op NLZiet nemen.
Videoland zit bij m’n Odido abonnement in..
jammer dat je bij RTL echt het uitzendschema moet kennen en per programma moet terugzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@Petre Meestal weet je wel wat je (terug)wilt kijken toch (desnoods pak je er een tvgids bij)? De programma's die je wilt zien zet je op je kijklijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Meer mensen waarbij het geluid niet synchroon loopt met het beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicMouse76
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:04
darkdesign schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 20:18:
Jazeker! Bij mij op een redelijk recente (2022) Philips TV (Android TV 11) loopt het geluid ook niet meer synchroon met het beeld. Lijkt ook langzaamaan steeds erger te worden..

Zou Videoland dit nog oplossen, of wordt het tijd voor een Apple TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:04
darkdesign schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 20:18:
inderdaad, dit viel mij de laatste tijd ook al vaker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:27
Ik ga denk ik ook zo opzeggen. Heb toen dat 6 maanden proef abbo genomen voor €2,99p/m.

Heb de serie 'Sleepers' gekeken was oke...maar die reclame elke keer 8)7

( Doe HBOmax @ €3,99p/m denk ik ook de deur uit...valt mij eigenlijk ook wat tegen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Laatst online: 16:57
Meer mensen last van dat video's niet starten via de Samsung Tizen app? Soms moet ik de video wel 5x opnieuw aanklikken voordat deze eindelijk begint met afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Deezers schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 19:50:
Meer mensen last van dat video's niet starten via de Samsung Tizen app? Soms moet ik de video wel 5x opnieuw aanklikken voordat deze eindelijk begint met afspelen.
Hier zojuist de verraders gekeken en dat werkte prima.
(Op mijn Samsung tv)

[ Voor 3% gewijzigd door jongetje op 19-04-2024 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbokx
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:35
Hier werkt en werkte gisteren op onze tizen om alles zoals gewend. Dat hoort wel bij dat we de app 2 keer moeten starten en dan een login scherm met qrcode laat zien. Op login drukken wordt wel gelijk ingelogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 13:37
Hebben meer mensen dat via de site in Chrome überhaupt video's niet worden afgespeeld? Ik kom niet eens op de landingspagina van een programma. Werkt zowel niet op mijn PC als Macbook via www.videoland.nl

Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer17
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 02-05-2024
@Morpheus2003 Hier ook, maar ook in Firefox. In de app op de TV geen enkel probleem. Ben ook nog zoekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 13:37
Racer17 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:21:
@Morpheus2003 Hier ook, maar ook in Firefox. In de app op de TV geen enkel probleem. Ben ook nog zoekende.
Zelfde hier. In FF werkt het ook niet. Edge hetzelfde.
TV werkt idd prima, net zoals de iPhone app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesveedee
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 14-06 20:50
Bij mij wordt sinds kort de verder kijken lijst steeds korter en korter. Op allebei mijn televisies en op de app ook. Meer mensen problemen mee? Er kijken meer mensen op mijn account en de pincode van vroeger bestaat ook al niet meer dus het kan ook een grapjas zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Jesveedee schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 23:09:
Bij mij wordt sinds kort de verder kijken lijst steeds korter en korter. Op allebei mijn televisies en op de app ook. Meer mensen problemen mee? Er kijken meer mensen op mijn account en de pincode van vroeger bestaat ook al niet meer dus het kan ook een grapjas zijn.
Volgens mij verdwijnen deze na 14 dagen na kijken laatste aflevering, indien je niet doorkijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-06 10:14

FeaR

In GoT we trust

ReTechNL schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 21:33:
Oudere post maar hier loop ik (althans mijn ouders) nu soortgelijk tegenaan. Videoland op TV (Sony, Android, WiFi) werkt perfect, tablet (Samsung S5e, Android, WiFi) laat Videoland een laadscherm zien en na een minuut de melding "A network error has occurred. Please check your connection settings and try again. CODE 2". Gekke is dat ook met de tablet op vliegtuigmodus deze melding komt. In die modus zou er toch geen netwerk check plaats mogen vinden? Of überhaupt app opstarten moet kunnen om gedownloade films te kijken?

Gisteren werkte alles nog perfect. Mams had een stuk of tien films gedownload om tijdens de vlucht te kijken. App is up to date maar de update is van 24 juni. Oftewel geen foute update.

Allereerst gecontroleerd of er nog genoeg opslagruimte was, nog meer dan 50 GB. All checken. Simpel begonnen met geforceerd stoppen, cache legen tot uiteindelijk Videoland verwijderen en opnieuw installeren. Maar alles geeft dezelfde foutmelding. Wat ik ook niet snap, na een nieuwe installatie zou ik een inlogscherm verwachten.

Iemand tips? Support wist het niet en heeft het issue doorgezet. Echter hebben pa en ma semi haast want Videoland moet mee op vakantie...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
FeaR schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:27:
[...]

Oudere post maar hier loop ik (althans mijn ouders) nu soortgelijk tegenaan. Videoland op TV (Sony, Android, WiFi) werkt perfect, tablet (Samsung S5e, Android, WiFi) laat Videoland een laadscherm zien en na een minuut de melding "A network error has occurred. Please check your connection settings and try again. CODE 2". Gekke is dat ook met de tablet op vliegtuigmodus deze melding komt. In die modus zou er toch geen netwerk check plaats mogen vinden? Of überhaupt app opstarten moet kunnen om gedownloade films te kijken?

Gisteren werkte alles nog perfect. Mams had een stuk of tien films gedownload om tijdens de vlucht te kijken. App is up to date maar de update is van 24 juni. Oftewel geen foute update.

Allereerst gecontroleerd of er nog genoeg opslagruimte was, nog meer dan 50 GB. All checken. Simpel begonnen met geforceerd stoppen, cache legen tot uiteindelijk Videoland verwijderen en opnieuw installeren. Maar alles geeft dezelfde foutmelding. Wat ik ook niet snap, na een nieuwe installatie zou ik een inlogscherm verwachten.

Iemand tips? Support wist het niet en heeft het issue doorgezet. Echter hebben pa en ma semi haast want Videoland moet mee op vakantie...
toon volledige bericht
Gebruiken geen vpn? Sowieso is er veel miss met de app. Ik moet soms tot 5x toe de aflevering opnieuw starten voordat ie afspeelt, dat is ook al maanden bekend en zijn ze nog steeds mee bezig om op te lossen dus hopelijk zijn ze bij jullie sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Deezers schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 17:23:
[...]
Gebruiken geen vpn? Sowieso is er veel miss met de app. Ik moet soms tot 5x toe de aflevering opnieuw starten voordat ie afspeelt, dat is ook al maandje bekend en zijn ze nog steeds mee bezig om op te lossen dus hopelijk zijn ze bij jullie sneller.
Het zijn mijn ouders, stel je het meest basic (Ziggo) netwerk voor bij hen thuis. Ben benieuwd wat er uit komt. Kijkende naar de vele klachten, de niet relevante vragen die support stelt en het beeld van wat de site biedt (lees: niet biedt) ga ik maar van weinig tot niets uit :P

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 11-07-2024 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Deezers schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 17:23:
[...]
...en zijn ze nog steeds mee bezig om op te lossen dus hopelijk zijn ze bij jullie sneller.
Email gehad dat men de oplossing niet weet, succes ermee, ticket afgehandeld :X My expectations were low but holy....

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 12-07-2024 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
De nieuwe abonnementsprijzen worden met 1 euro verhoogd. Dit zijn vanaf 26 augustus de nieuwe prijzen:

Videoland Basis: €5,99
Videoland Plus: €10,99
Videoland Premium: €12,99
Ik vraag me toch wel af hoe lang ze dit kunnen rekken. En natuurlijk heel slim, om de ontknoping van B&B te zien moet je extra dokken, of een week wachten op tv ;)

Vooral 6 euro per maand dokken en nog steeds advertenties zien is aan de prijzige kant.. zeker voor een slechte app (ik moet soms wel 5x de video aanklikken voor deze start, de advertenties doen het uiteraard wel elke keer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-06 13:04
Ik heb al heel lang Videoland voor 0,99 per maand.
Zojuist een mail gekregen dat de prijs omhoog gaat naar 3,99 per maand.

Ik snap dat dit nog steeds goedkoper is dan het (nieuwe) reguliere tarief van 5,99 per maand maar het voelt wel als een forse prijsverhoging. Ik heb het oorspronkelijk afgesloten om programma's terug te kunnen kijken.

Nu heb ik sinds kort ook NLziet (het tv gedeelte heb ik opgezegd bij KPN). Nu kun je hier ook eigenlijk alles terugkijken. Natuurlijk heb je bij Videoland ook films en series maar ik heb ook Netflix. Ik twijfel nu dus erg om Videoland op te zeggen. 3,99 per maand is nog niet heel veel maar de hoofdfuncties die ik het meest gebruik(te) bij Videoland heb ik nu eigenlijk bij NLziet. Maar eenmaal opgezegd kan ik niet meer terug naar dit tarief. Lastig allemaal haha. Van 0,99 per maand naar 3,99 per maand vind ik wel een behoorlijke verhoging.

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Niet online

pelican

Hier ook de mail gekregen dat het 0,99 euro abbonement wijzigt. Valt me allang mee dat het zo lang liep. Dan maar 1 of 2x per jaar een maandje lid worden om B&B te kijken, ben je alsnog even veel (weinig) kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:04
Deezers schreef op maandag 22 juli 2024 @ 10:13:
[...]

Ik vraag me toch wel af hoe lang ze dit kunnen rekken. En natuurlijk heel slim, om de ontknoping van B&B te zien moet je extra dokken, of een week wachten op tv ;)

Vooral 6 euro per maand dokken en nog steeds advertenties zien is aan de prijzige kant.. zeker voor een slechte app (ik moet soms wel 5x de video aanklikken voor deze start, de advertenties doen het uiteraard wel elke keer).
En nog steeds enkel stereo geluid zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 17:26
pelican schreef op maandag 22 juli 2024 @ 11:49:
Hier ook de mail gekregen dat het 0,99 euro abbonement wijzigt. Valt me allang mee dat het zo lang liep. Dan maar 1 of 2x per jaar een maandje lid worden om B&B te kijken, ben je alsnog even veel (weinig) kwijt.
Hoe kwam je überhaupt aan het € 0,99 abonnement? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelican
  • Niet online

pelican

Joster schreef op maandag 22 juli 2024 @ 18:20:
[...]

Hoe kwam je überhaupt aan het € 0,99 abonnement? :?
Was een actie in 2022, ivm met eindigen van een RTL account (wist niet eens dat ik die had maar meedoen lukte).
https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/247542

[ Voor 7% gewijzigd door pelican op 22-07-2024 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Wel vreemd dat je door dat jaarabonnement afziet van je herroepingsrecht. Je lopende maand wordt opengebroken om er een jaarabonnement tussen te duwen. De resterende dagen van de lopende maand worden erachter geplakt. Dat doen ze puur om je af te kunnen laten zien van je herroepingsrecht. Beetje louche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:15

daffie82

Minisforum UM773 Lite

FeaR schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 00:04:
[...]

Email gehad dat men de oplossing niet weet, succes ermee, ticket afgehandeld :X My expectations were low but holy....
Hoho. Wat een waardeloze dienst zeg. Niet te begrijpen dat die nog bestaansrecht hebben met zo een gebrekkige service, beeldkwaliteit en audiokwaliteit. Om te janken.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
darkdesign schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 15:34:
Wel vreemd dat je door dat jaarabonnement afziet van je herroepingsrecht. Je lopende maand wordt opengebroken om er een jaarabonnement tussen te duwen. De resterende dagen van de lopende maand worden erachter geplakt. Dat doen ze puur om je af te kunnen laten zien van je herroepingsrecht. Beetje louche.
Het idee van een jaarabonnement is sowieso dat je er een jaar aan vast zit en aangezien je nu al een lopend abonnement hebt is er inderdaad geen herroepingsrecht meer. Feitelijk gaat het om een voordeel van 12 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
darkdesign schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 15:34:
[...]
Dat doen ze puur om je af te kunnen laten zien van je herroepingsrecht. Beetje louche.
Waarom zou je moeten herroepen? Je gebruikt de dienst toch al een tijd. Lijkt me vreemd dat je het met een nieuw contract opeens wilt herroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
daffie82 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 15:46:
[...]

Hoho. Wat een waardeloze dienst zeg. Niet te begrijpen dat die nog bestaansrecht hebben met zo een gebrekkige service, beeldkwaliteit en audiokwaliteit. Om te janken.
Dan ben je een van de weinige, de beeldkwaliteit is bij mij gewoon prima. Geen 4k, maar de content (veel rtl en buitenlandse tv content) is dat vaak al niet. En stereo, tja, dat maakt de kwaliteit niet slecht. Alleen de beleving minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Deezers schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 17:44:
[...]

Het idee van een jaarabonnement is sowieso dat je er een jaar aan vast zit en aangezien je nu al een lopend abonnement hebt is er inderdaad geen herroepingsrecht meer. Feitelijk gaat het om een voordeel van 12 euro..
Bij een verlenging geldt ook 14 dagen bedenktijd.

Normaal gezien wordt een verlenging achter de huidige looptijd geplakt. Nu wordt een reeds betaalde maand opengebroken en het resterende deel achter het jaarabonnement geplakt. Dit is puur gedaan om mensen af te kunnen laten zien van hun herroepingsrecht. Dat is gewoon niet netjes. Je kunt zeggen wat je wil, maar dat is puur en alleen in het voordeel van het bedrijf.

Ik hoef zelf niets te herroepen, maak er regelmatig gebruik van. Het viel mij gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Wel sneaky van Videoland. Ik heb zojuist die mail gehad en kan dus een jaar 1euro korting krijgen. Heb een antiek abonnement dus ben al een euro goedkoper. Alleen met deze aan "aanbieding" krijg ik een jaarcontract (vind ik niet heel erg) maar na dat jaar vervallen alle kortingen en wordt het in mijn geval de actuele prijs en ben ik mijn euro korting kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 09:30
jongetje schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 17:19:
Wel sneaky van Videoland. Ik heb zojuist die mail gehad en kan dus een jaar 1euro korting krijgen. Heb een antiek abonnement dus ben al een euro goedkoper. Alleen met deze aan "aanbieding" krijg ik een jaarcontract (vind ik niet heel erg) maar na dat jaar vervallen alle kortingen en wordt het in mijn geval de actuele prijs en ben ik mijn euro korting kwijt.
Zo lees ik het ook! De mail suggereert dat je prijsvoordeel houdt als je gebruik maakt van de actiecode.

Dit verandert er voor jou
Het maandbedrag van jouw Videoland Premium abonnement wordt met €1,- verhoogd. Hiermee behoud je nog steeds je prijsvoordeel ten opzichte van het nieuwe tarief*. De nieuwe prijs gaat in vanaf je eerste betaling ná 26 augustus 2024.

*Je hebt op dit moment een prijsvoordeel. Wanneer je jouw abonnement wijzigt, verlies je dit voordeel. Activeer je later opnieuw je abonnement, dan betaal je het dan geldende tarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Volgens de Videoland WhatsApp chat behoud je de euro korting na het jaar de actie te hebben gehad.

[ Voor 249% gewijzigd door jongetje op 26-07-2024 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
jongetje schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:20:
Volgens de Videoland WhatsApp chat behoud je de euro korting na het jaar de actie te hebben gehad.
Heb het ook nog even dubbel gevraagd, en ga het screenshot opslaan. En vervallen al mijn andere kortingen ga ik proberen om het te annuleren.

Ik lees het als in: ik wijzig niets aan mijn premium dienst en daarom val ik niet onder de regel met het * (wishful thinking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
jongetje schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:20:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IxVjbKC7eIcutdAcksnZ4chgvMI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jk4AUq0ycNzFx4Kixr3QyNyi.jpg?f=fotoalbum_large

Inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-06 00:41
Waarom werkt Videland opeens niet in Firefox?? Zwaar irritant.

" Je browserversie is verouderd en je kunt deze video niet afspelen. Update je browser om verder te kijken."

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Is deze dienst nog steeds enkel full HD en stereo zonder uitzicht op beter?

Las dat ze 1.5 miljoen abonnees hebben? Erg knap en bizar tegelijk eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@Deruxian Ik denk dat eerlijk gezegd veel mensen met verschil tussen 4k en fullhd niet zien. En stereo ook prima vinden via hun soundbar.

Daarnaast is de meest gekeken content tv uitzendingen en producties van RTL die in HD zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieppom
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
Goede middag,
Ik weet niet of ik in de juiste topic zit…. :?
Sinds gisteren doet videoland het niet meer op mijn iPad. Versie 17.6.1
Videoland speelt wel af op iPhone, tv of oude iPad of als ik de hotspot van mobiele telefoon van mijn partner gebruik. Ik kan wel downloaden van videoland, maar niet mijn serie verder kijken vanuit de app op iPad.
Andere stream diensten doen het wel op mijn iPad. Cache gewist . En via website kan ik wel kijken.
Uiteraard app verwijderd opnieuw geïnstalleerd, iPad geupdate, aan uit van modem en iPad.
Videoland app start op, klik serie aan, en dan blijft hij hangen.

Iemand enig idee wat ik kan doen?
Ik hoor het graag :*)

[ Voor 3% gewijzigd door ieppom op 27-08-2024 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:33
@jongetje prijzen in de TS mogen weer geupdate worden.
https://hulp.videoland.co...nnementen-biedt-videoland

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ik heb het aangepast en tv gemist toegevoegd.

[ Voor 36% gewijzigd door jongetje op 30-08-2024 12:49 ]

• Deezers
Heeft de kijklijst een limiet wat ie laat zien ofzo? Ik miste wat titels in mijn lijst en dacht dat de content was verdwenen van het platform maar via de zoekfunctie kom ik alsnog uit bij de content en staat het kijklijst vinkje gewoon aan, maar laat deze niet daadwerkelijk zien in de lijst. Dat schiet niet echt op..

De klantenservice is helaas net zo gebrekkig als de app, geen medewerker beschikbaar op de chat en via de mail reactie binnen 48 uur en in de bevestiging staat 5 werkdagen.. ik gok dat dit een gevalletje bug in de app is.

Ik kom er nu pas achter dat Videoland ook geen 'soortgelijke content' aanbevelingen laat zien.

Het is echt gewoon heel basic een video app eigenlijk.

[ Voor 38% gewijzigd door Deezers op 18-09-2024 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-06 16:04

rob_erwt

What does this button do?

Mijn google-fu laat me denk ik wat in de steek, maar weet iemand waar ik kan vinden welke content alleen bij Videoland te zien is? En dus niet bij NLZiet of Netflix/Disney/Prime/etc...

Dan kan ik voor mezelf bepalen of het zin heeft om nog een extra streamingdienst erbij te nemen... :P

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:27

-tom-562

Oliesjeik

Skidmarks schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:39:
Maandje Videoland genomen om het een en ander te bekijken incl. Mocro Maffia.

Maar liefst 4 seizoenen netjes te zien in de Videoland app. Alles prima totdat ik bij seizoen 4 aflevering 3 kom en in het voorstukje "Eerder in Mocro Maffia" ik zie dat een redelijk belangrijk persoon vermoord wordt. Ik kon me niet herinneren dat ik dat eerder had gezien. Toch maar door kijken en ook bij latere afleveringen in de "eerder gebeurt" stukjes kon ik niet alles plaatsen.

Heel seizoen 4 afgekeken. Toen pas kwam ik erachter dat er tussen seizoen 3 en 4 nog een losse aflevering was geweest met de title Mocro Maffia Meltem. Maar deze losse aflevering staat lekker handig niet bij de hoofdserie van Mocro Maffia.

Toen ik die losse aflevering had gezien vielen er wat meer puzzelstukjes van het seizoen 4 op z'n plaatst. Maar lekker handig weer.
Ik ben nu Mocro Maffia aan het bingwatchen, gisteravond de laatste aflevering van seizoen 3 gezien. Toevallig kom ik jou post hier tegen. Zijn er nog meer losse afleveringen o.i.d. die je gezien moet hebben bij de volgende seizoenen? Of is (voor mij nu, tussen seizoen 3 en 4) Meltem het enige?

Edit:
Op de Videoland site staat een watch guide voor Mocro Maffia, daarin staat o.a. dat je Meltem tussen 3 en 4 moet kijken.
Vanaf dus netjes gedaan en daarna aflevering 1 van seizoen 4. Als je die Meltem aflevering niet gezien hebt mis je wel een hoop ja :o

[ Voor 9% gewijzigd door -tom-562 op 04-11-2024 23:39 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-06 22:30
Voor degene die hier nog mee lezen; er zit een bug in de zoekfunctie van de kids profielen.

Na het zoeken en aanklikken van een resultaat, ga je terug naar het profiel keuze scherm.

Is ook bevestigd door de whatsapp chat van Videoland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor ik weer een abonnement neem. Is het nu al een keer zo dat content die je kijkt ook gewoon in je lijst als bekeken blijft staan?
Voor mij was het destijds echt een grote reden om op te zeggen dat dingen na 2 weken uit je kijklijst verdwenen, maar dat als je dan de serie handmatig weer opzocht je ook niet meer kon zien waar je gebleven was.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
ArthurMorgan schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:06:
Voor ik weer een abonnement neem. Is het nu al een keer zo dat content die je kijkt ook gewoon in je lijst als bekeken blijft staan?
Voor mij was het destijds echt een grote reden om op te zeggen dat dingen na 2 weken uit je kijklijst verdwenen, maar dat als je dan de serie handmatig weer opzocht je ook niet meer kon zien waar je gebleven was.
Afleveringen gezien in augustus 2023 staan nu nog inderdaad rood onderlijnd (dus bekeken). Sowieso is Videoland niet het meest stabiele platform dus geen idee hoe het werkt met de kijk status als de content verwijderd wordt en later weer opnieuw toegevoegd aan het aanbod..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Voor de mensen die Glory kijken: Glory meldt dat de wedstrijden voorlopig niet meer via Videoland te kijken zijn, de licentie is verkopen. Binnenkort volgt bericht over een nieuwe samenwerking maar laten in het midden met welke partij, kan dus een Viaplay, HBO of Prime zijn. Mocht dat weer Videoland zijn dan weten we waar een eventuele prijsverhoging van de dienst terecht komt. Ik kijk zelf geen Glory, dus wil ook niet meebetalen. Van mij mogen alle streamers een aparte sportbundel aanbieden zolang de normale dienst maar niet onder deze verhogingen lijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:05

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wij zijn gisteren op de gok begonnen aan de serie Bennie, zijn er nog meer mensen hier die dit toevallig kijken? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
G_Dragon schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:26:
Wij zijn gisteren op de gok begonnen aan de serie Bennie, zijn er nog meer mensen hier die dit toevallig kijken? :)
Ja gezien.
Er is zoveel reclame voor gemaakt dat je er niet omheen kunt op Videoland. Persoonlijk vond ik het halverwege teveel focussen op de broer van Bennie. Blijkbaar moet er met elke persoon van het gezin in de serie wat ellendigs zijn. Dat vond ik jammer, hadden het best iets luchtiger kunnen houden en meer rondom Bennie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlenSpey
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-05 14:37
Is het mogelijk om iets voorgoed te verwijderen uit de 'kijk verder' lijst? Heb nu al tig keer geprobeerd een aantal shows eruit te halen maar Videoland blijft het telkens maar terugzetten. Heb het geprobeerd via de pc en via de telefoon, klikken op de drie puntjes en dan 'verwijderen uit je verder kijken'. Hierna volgt de melding dat het eruit is en dat is ook zo, tot de eerstvolgende keer dat ik Videoland opnieuw start. Meestal wordt slechts de laatst gekeken aflevering eruit gehaald en staat de aflevering daaraan voorafgaand er opeens in. Wij worden er hoorndol van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-06 10:18

Grannd

da Granndest

Ik ben benieuwd of iemand hier een gouden tip heeft, ik heb een nieuwe tv met Google TV ingebouwd.
Alle streamingapps een beetje ingesteld en ik vind het wel hip dat je vanuit het hoofdmenu direct films/series aan kan klikken op de verschillende diensten.

Echter ik krijg videoland niet gekoppeld. Als ik op inloggen druk krijg ik een scherm met het videoland logo en daaronder
'koppel je TV
Vul de code in bij je account instellingen'

En verder niets.
Ik zie op de app op m'n telefoon dat ik een apparaat kan koppelen door een code in te voeren, maar er is dus helemaal geen code zichtbaar.
De tv is helemaal bijgewerkt, heb de cache al een keer gewist en de app opnieuw geïnstalleerd. Tv gereboot maar het enige dat verandert is dat ik de cookies opnieuw moet accepteren.
Ik krijg een knop met inloggen en dan het bijna lege scherm, zonder koppelcode.
Doe ik nou iets doms of gaat er iets mis?

Edit: inmiddels zie ik op de faq van videoland een bericht, gedateerd op 7 mei, dat ze bekend zijn met het probleem.
Afwachten dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Grannd op 08-05-2025 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 20-06 12:21
Hier ook geen code meer. Moet al vanaf januari elke dag opnieuw koppelen, en nu kan je dus helemaal niet meer koppelen. Kreeg in januari al reactie dat ze er druk mee bezig waren en nu weer. Dat geeft niet veel vertrouwen eerlijk gezegd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Waardeloos hoor, ben er inmiddels achter dat ik wel gewoon kan casten via de app. Toen ik dat ontdekte had ik de stiekeme hoop dat hij daarmee automatisch ook op de ingebouwde app op mijn account ingelogd zou zijn maar die hoop was tevergeefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayDz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-06 23:20
Hier ook geen code te zien, duurt al weken. Android TV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Ik zie nu dat ze de tekst op de FAQ-pagina hebben aangepast:

Mei 2025
Kijk je via een smart-tv met Android of een Google Chromecast?
Dan kan het zijn dat de koppelcode niet verschijnt. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te herstellen en verwachten het in de loop van deze week voor je opgelost te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Videoland is het typische voorbeeld waar de techniek al jaren hetzelfde werkt en als je iets aanpast de rest meteen instort. Het blijft een html platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 20-06 12:21
De code doet het weer hier. Nu afwachten of het issue dat hij elke dag opnieuw gekoppeld moet worden ook opgelost is.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste