Hallo,
Heb een videoland account en volgde de serie Salamander.
Nu blijkt dat deze er niet meer op staat.
Klopt dit ??
Klopt dit ??
https://www.videoland.com...-verdwijnen-in-januari-3/edwin1001 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 16:14:
Hallo,
Klopt dit ??
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Videoland zit bij m’n Odido abonnement in..jongetje schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:25:
@Petre RTL XL was de uitzending gemist dienst (zoals KIJK voor SBS).
Voor wat jij wilt kun je beter een abonnement op NLZiet nemen.
Jazeker! Bij mij op een redelijk recente (2022) Philips TV (Android TV 11) loopt het geluid ook niet meer synchroon met het beeld. Lijkt ook langzaamaan steeds erger te worden..darkdesign schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 20:18:
Meer mensen waarbij het geluid niet synchroon loopt met het beeld?
inderdaad, dit viel mij de laatste tijd ook al vaker op.darkdesign schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 20:18:
Meer mensen waarbij het geluid niet synchroon loopt met het beeld?
Hier zojuist de verraders gekeken en dat werkte prima.Deezers schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 19:50:
Meer mensen last van dat video's niet starten via de Samsung Tizen app? Soms moet ik de video wel 5x opnieuw aanklikken voordat deze eindelijk begint met afspelen.
[ Voor 3% gewijzigd door jongetje op 19-04-2024 22:19 ]
Zelfde hier. In FF werkt het ook niet. Edge hetzelfde.Racer17 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:21:
@Morpheus2003 Hier ook, maar ook in Firefox. In de app op de TV geen enkel probleem. Ben ook nog zoekende.
Volgens mij verdwijnen deze na 14 dagen na kijken laatste aflevering, indien je niet doorkijkt.Jesveedee schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 23:09:
Bij mij wordt sinds kort de verder kijken lijst steeds korter en korter. Op allebei mijn televisies en op de app ook. Meer mensen problemen mee? Er kijken meer mensen op mijn account en de pincode van vroeger bestaat ook al niet meer dus het kan ook een grapjas zijn.
Oudere post maar hier loop ik (althans mijn ouders) nu soortgelijk tegenaan. Videoland op TV (Sony, Android, WiFi) werkt perfect, tablet (Samsung S5e, Android, WiFi) laat Videoland een laadscherm zien en na een minuut de melding "A network error has occurred. Please check your connection settings and try again. CODE 2". Gekke is dat ook met de tablet op vliegtuigmodus deze melding komt. In die modus zou er toch geen netwerk check plaats mogen vinden? Of überhaupt app opstarten moet kunnen om gedownloade films te kijken?ReTechNL schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 21:33:
Hmm, hier wil de Videoland app niet voorbij het laadscherm gaan sinds de laatste updat Videoland app op de Nvidia Shield. Op de telefoon werkt deze dan wel weer goed. Echter is streamen dan weer een drama..
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Gebruiken geen vpn? Sowieso is er veel miss met de app. Ik moet soms tot 5x toe de aflevering opnieuw starten voordat ie afspeelt, dat is ook al maanden bekend en zijn ze nog steeds mee bezig om op te lossen dus hopelijk zijn ze bij jullie sneller.FeaR schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:27:
[...]
Oudere post maar hier loop ik (althans mijn ouders) nu soortgelijk tegenaan. Videoland op TV (Sony, Android, WiFi) werkt perfect, tablet (Samsung S5e, Android, WiFi) laat Videoland een laadscherm zien en na een minuut de melding "A network error has occurred. Please check your connection settings and try again. CODE 2". Gekke is dat ook met de tablet op vliegtuigmodus deze melding komt. In die modus zou er toch geen netwerk check plaats mogen vinden? Of überhaupt app opstarten moet kunnen om gedownloade films te kijken?
Gisteren werkte alles nog perfect. Mams had een stuk of tien films gedownload om tijdens de vlucht te kijken. App is up to date maar de update is van 24 juni. Oftewel geen foute update.
Allereerst gecontroleerd of er nog genoeg opslagruimte was, nog meer dan 50 GB. All checken. Simpel begonnen met geforceerd stoppen, cache legen tot uiteindelijk Videoland verwijderen en opnieuw installeren. Maar alles geeft dezelfde foutmelding. Wat ik ook niet snap, na een nieuwe installatie zou ik een inlogscherm verwachten.
Iemand tips? Support wist het niet en heeft het issue doorgezet. Echter hebben pa en ma semi haast want Videoland moet mee op vakantie...
Het zijn mijn ouders, stel je het meest basic (Ziggo) netwerk voor bij hen thuis. Ben benieuwd wat er uit komt. Kijkende naar de vele klachten, de niet relevante vragen die support stelt en het beeld van wat de site biedt (lees: niet biedt) ga ik maar van weinig tot niets uitDeezers schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 17:23:
[...]
Gebruiken geen vpn? Sowieso is er veel miss met de app. Ik moet soms tot 5x toe de aflevering opnieuw starten voordat ie afspeelt, dat is ook al maandje bekend en zijn ze nog steeds mee bezig om op te lossen dus hopelijk zijn ze bij jullie sneller.
[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 11-07-2024 17:32 ]
Email gehad dat men de oplossing niet weet, succes ermee, ticket afgehandeldDeezers schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 17:23:
[...]
...en zijn ze nog steeds mee bezig om op te lossen dus hopelijk zijn ze bij jullie sneller.
[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 12-07-2024 10:24 ]
Ik vraag me toch wel af hoe lang ze dit kunnen rekken. En natuurlijk heel slim, om de ontknoping van B&B te zien moet je extra dokken, of een week wachten op tvDe nieuwe abonnementsprijzen worden met 1 euro verhoogd. Dit zijn vanaf 26 augustus de nieuwe prijzen:
Videoland Basis: €5,99
Videoland Plus: €10,99
Videoland Premium: €12,99
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl
En nog steeds enkel stereo geluid zeker?Deezers schreef op maandag 22 juli 2024 @ 10:13:
[...]
Ik vraag me toch wel af hoe lang ze dit kunnen rekken. En natuurlijk heel slim, om de ontknoping van B&B te zien moet je extra dokken, of een week wachten op tv
Vooral 6 euro per maand dokken en nog steeds advertenties zien is aan de prijzige kant.. zeker voor een slechte app (ik moet soms wel 5x de video aanklikken voor deze start, de advertenties doen het uiteraard wel elke keer).
Hoe kwam je überhaupt aan het € 0,99 abonnement?pelican schreef op maandag 22 juli 2024 @ 11:49:
Hier ook de mail gekregen dat het 0,99 euro abbonement wijzigt. Valt me allang mee dat het zo lang liep. Dan maar 1 of 2x per jaar een maandje lid worden om B&B te kijken, ben je alsnog even veel (weinig) kwijt.
Was een actie in 2022, ivm met eindigen van een RTL account (wist niet eens dat ik die had maar meedoen lukte).Joster schreef op maandag 22 juli 2024 @ 18:20:
[...]
Hoe kwam je überhaupt aan het € 0,99 abonnement?
[ Voor 7% gewijzigd door pelican op 22-07-2024 18:40 ]
Hoho. Wat een waardeloze dienst zeg. Niet te begrijpen dat die nog bestaansrecht hebben met zo een gebrekkige service, beeldkwaliteit en audiokwaliteit. Om te janken.FeaR schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 00:04:
[...]
Email gehad dat men de oplossing niet weet, succes ermee, ticket afgehandeldMy expectations were low but holy....
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)
Het idee van een jaarabonnement is sowieso dat je er een jaar aan vast zit en aangezien je nu al een lopend abonnement hebt is er inderdaad geen herroepingsrecht meer. Feitelijk gaat het om een voordeel van 12 euro..darkdesign schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 15:34:
Wel vreemd dat je door dat jaarabonnement afziet van je herroepingsrecht. Je lopende maand wordt opengebroken om er een jaarabonnement tussen te duwen. De resterende dagen van de lopende maand worden erachter geplakt. Dat doen ze puur om je af te kunnen laten zien van je herroepingsrecht. Beetje louche.
Waarom zou je moeten herroepen? Je gebruikt de dienst toch al een tijd. Lijkt me vreemd dat je het met een nieuw contract opeens wilt herroepen.darkdesign schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 15:34:
[...]
Dat doen ze puur om je af te kunnen laten zien van je herroepingsrecht. Beetje louche.
Dan ben je een van de weinige, de beeldkwaliteit is bij mij gewoon prima. Geen 4k, maar de content (veel rtl en buitenlandse tv content) is dat vaak al niet. En stereo, tja, dat maakt de kwaliteit niet slecht. Alleen de beleving minder.daffie82 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 15:46:
[...]
Hoho. Wat een waardeloze dienst zeg. Niet te begrijpen dat die nog bestaansrecht hebben met zo een gebrekkige service, beeldkwaliteit en audiokwaliteit. Om te janken.
Bij een verlenging geldt ook 14 dagen bedenktijd.Deezers schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 17:44:
[...]
Het idee van een jaarabonnement is sowieso dat je er een jaar aan vast zit en aangezien je nu al een lopend abonnement hebt is er inderdaad geen herroepingsrecht meer. Feitelijk gaat het om een voordeel van 12 euro..
Zo lees ik het ook! De mail suggereert dat je prijsvoordeel houdt als je gebruik maakt van de actiecode.jongetje schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 17:19:
Wel sneaky van Videoland. Ik heb zojuist die mail gehad en kan dus een jaar 1euro korting krijgen. Heb een antiek abonnement dus ben al een euro goedkoper. Alleen met deze aan "aanbieding" krijg ik een jaarcontract (vind ik niet heel erg) maar na dat jaar vervallen alle kortingen en wordt het in mijn geval de actuele prijs en ben ik mijn euro korting kwijt.
[ Voor 249% gewijzigd door jongetje op 26-07-2024 13:24 ]
Heb het ook nog even dubbel gevraagd, en ga het screenshot opslaan. En vervallen al mijn andere kortingen ga ik proberen om het te annuleren.jongetje schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:20:
Volgens de Videoland WhatsApp chat behoud je de euro korting na het jaar de actie te hebben gehad.
jongetje schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:20:
Volgens de Videoland WhatsApp chat behoud je de euro korting na het jaar de actie te hebben gehad.
:strip_exif()/f/image/Jk4AUq0ycNzFx4Kixr3QyNyi.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door ieppom op 27-08-2024 15:46 ]
*sowieso
[ Voor 36% gewijzigd door jongetje op 30-08-2024 12:49 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Deezers op 18-09-2024 19:11 ]
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Ik ben nu Mocro Maffia aan het bingwatchen, gisteravond de laatste aflevering van seizoen 3 gezien. Toevallig kom ik jou post hier tegen. Zijn er nog meer losse afleveringen o.i.d. die je gezien moet hebben bij de volgende seizoenen? Of is (voor mij nu, tussen seizoen 3 en 4) Meltem het enige?Skidmarks schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:39:
Maandje Videoland genomen om het een en ander te bekijken incl. Mocro Maffia.
Maar liefst 4 seizoenen netjes te zien in de Videoland app. Alles prima totdat ik bij seizoen 4 aflevering 3 kom en in het voorstukje "Eerder in Mocro Maffia" ik zie dat een redelijk belangrijk persoon vermoord wordt. Ik kon me niet herinneren dat ik dat eerder had gezien. Toch maar door kijken en ook bij latere afleveringen in de "eerder gebeurt" stukjes kon ik niet alles plaatsen.
Heel seizoen 4 afgekeken. Toen pas kwam ik erachter dat er tussen seizoen 3 en 4 nog een losse aflevering was geweest met de title Mocro Maffia Meltem. Maar deze losse aflevering staat lekker handig niet bij de hoofdserie van Mocro Maffia.
Toen ik die losse aflevering had gezien vielen er wat meer puzzelstukjes van het seizoen 4 op z'n plaatst. Maar lekker handig weer.
[ Voor 9% gewijzigd door -tom-562 op 04-11-2024 23:39 ]
Vaak bu'j te bang! ID.4 - ETV 1000 - FS1 <insert ecologische borstklopperij>
Afleveringen gezien in augustus 2023 staan nu nog inderdaad rood onderlijnd (dus bekeken). Sowieso is Videoland niet het meest stabiele platform dus geen idee hoe het werkt met de kijk status als de content verwijderd wordt en later weer opnieuw toegevoegd aan het aanbod..ArthurMorgan schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:06:
Voor ik weer een abonnement neem. Is het nu al een keer zo dat content die je kijkt ook gewoon in je lijst als bekeken blijft staan?
Voor mij was het destijds echt een grote reden om op te zeggen dat dingen na 2 weken uit je kijklijst verdwenen, maar dat als je dan de serie handmatig weer opzocht je ook niet meer kon zien waar je gebleven was.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja gezien.G_Dragon schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:26:
Wij zijn gisteren op de gok begonnen aan de serie Bennie, zijn er nog meer mensen hier die dit toevallig kijken?
[ Voor 6% gewijzigd door Grannd op 08-05-2025 23:24 ]
Android/Google TV apparaat? Kijk eens in de Android/Google TV instellingen en dan onder Accessibility > Ondertitels (Captoins). Zie je daar ook een zwarte balk in het voorbeeld? Uitschakelen en nog eens opnieuw controleren met Videoland.Grannd schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 14:23:
Zit ik nu met de volgende vraag, ik kan nergens de optie vinden om het uiterlijk van de ondertiteling aan te passen.
Bij andere streaming apps is dat ofwel in de app zelf, in je profiel-instellingen in de browser of door de ondertitel-instellingen van de TV zelf aan te passen, maar bij Videoland lijken geen van die opties de juiste om die zwarte balk achter de tekst weg te kunnen krijgen.
Testing, one, two ...
[ Voor 38% gewijzigd door Grannd op 22-05-2025 10:28 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Dit lijstje lijkt bij mij niet meer voldoende te zijn. Iemand een idee wat hier mist?kai_the_one schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:06:
Opgelost! de volgende primary domains zorgde voor de juiste routering:
licensing.bitmovin.com
analytics-ingress-global.bitmovin.com
cdns.gigya.com
cdns.eu1.gigya.com
accounts.eu1.gigya.com
gscounters.eu1.gigya.com
videoland.nl
videoland.com
videoland.net
conviva.com
:strip_exif()/f/image/zcdYvJPSL5tcnFjb6kv4eLpg.jpg?f=fotoalbum_large)
Testing, one, two ...
Testing, one, two ...
Ah, dank je wel. Dat was het 👍🏻hardware-lover schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 18:12:
@Nietsnut, je hebt ondertiteling in accessibility op actief staan. Niet iedere streaming app reageert daarop, Videoland echter wel.
Build The Right Thing and Build The Thing Right
Ik heb dat niet op mijn apple tv's, ik had wel een video met zwart beeld (wel geluid), na opnieuw opstarten van de Apple tv (via het menu) werkte alles weer. Misschien helpt dat bij jou ook.Freek1710 schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 20:14:
Iemand al een oplossing hiervoor? De Apple TV Videoland app heeft sinds kort linksonder tekst die niet weg gaat. Geen fullscreen meer.
Staat linksonder constant ‘Info’ en ‘Andere video’s’. Hoezo…
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
In een ander topic al een review achtergelaten. Ik vind het niet om aan te gluren. Na een halve aflevering uitgezet.G_Dragon schreef op maandag 1 juni 2026 @ 14:16:
Wat vinden jullie van de nieuwe Flodder?
Wij vinden het wel leuk en goed wegkijken, ondanks het natuurlijk niet meer van het oude niveau is.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Beste Jo0p, We werken onze abonnementsvoorwaarden bij. In deze mail leggen we uit wat er voor jou verandert.
Wat verandert er?
De nieuwe voorwaarden beschrijven duidelijker hoe de verschillende abonnementen met en zonder reclameonderbrekingen werken. Ook zijn de voorwaarden bijgewerkt vanwege technische en wettelijke ontwikkelingen.
Dit zijn de belangrijkste punten.
Goed om te weten
- We hebben verduidelijkt dat er verschillende abonnementen zijn en leggen uit wat het betekent als een abonnement met of zonder reclameonderbrekingen wordt aangeboden.
- We hebben toegevoegd dat abonnementen via derden of bundels kunnen verlopen.
- We leggen beter uit waarom we in de toekomst mogelijk wijzigingen moeten aanbrengen in onze dienst, voorwaarden of de prijs, hoe we je daarover informeren en wat in dat geval jouw rechten zijn.
Vanaf 18 september 2026 gelden de nieuwe voorwaarden en stream jij gewoon door. Ben je het er niet mee eens? Dan kan je tot 18 september 2026 via de website je abonnement opzeggen.
Lees de nieuwe Abonnementsvoorwaarden.
Heb je nog vragen? Check de FAQ of neem contact op met onze klantenservice. We helpen je graag.
Groeten,
Het Videoland-team
Tussen de regels door gaan ze dus reclame toevoegen als je op pauze drukt, en mogelijk voor of na het aanklikken van content, ongeacht welk abonnement je hebt.
[ Voor 27% gewijzigd door dinandus op 17-08-2026 16:16 . Reden: update reclame begrip, en of trailers? ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Je ziet dat ze steeds creatiever worden. Je hebt commerciële reclame als in reclameblokken zoals op tv. Die zie je niet met een Premium abonnement voor of tijdens het afspelen van content. Maar ondertussen voegen ze trailers en andere meuk toe voor eigen Videoland/DPG titels toe en dat is dus geen reclame maar zelfpromotie.. Dus een trailer voor het nieuwe seizoen van een nieuwe Videoland serie of als je op pauze drukt een afbeelding met qr code voor een abonnement op de Libelle.dinandus schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 14:08:
Dan wordt het definitief afscheid van Videoland, als je dik betaald voor het reclame vrije abo, en dan toch nog reclame opgedrongen wordt. Wat een waardeloze streek van Videoland, eh de DPG groep. Tja de dure F1 kosten, wat ik sowieso niet kijk, willen ze je op deze wijze door de stot duwen. Begint langzamerhand wel op de verplichte ESPN Belasting te kijken. Klaar mee!
[ Voor 10% gewijzigd door Deezers op 17-08-2026 14:31 ]
Nee serieus?Deezers schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 13:38:
[...]
Tussen de regels door gaan ze dus reclame toevoegen als je op pauze drukt, en mogelijk voor of na het aanklikken van content, ongeacht welk abonnement je hebt.
Niet normaal dat ze dit zelfs gaan doen bij de duurste abonnementen..
En ze sorteren al voor op viaplay: bij live tv en evenementen kan je wèl reclameonderbrekingen zien. Dus vergelijkbaar met sport uitzendingen en tijdens F1 pitstops/ crashes. En we weten allemaal dat viaplay het moet hebben van live aanbod. Dus heerlijk kijken naar reclame zelfs met je premium abonnement of sport add on straks. Je betaald dus echt alleen maar om te kúnnen kijken.G_Dragon schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 14:34:
[...]
Niet normaal dat ze dit zelfs gaan doen bij de duurste abonnementen..
Van die paginaGunner schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 16:55:
Heeft premium en plus straks nu wel of geen reclame?
volgens deze pagina niet.
Wat versta je onder reclame? Je hoeft niet te wachten totdat je aflevering begint maar je kan alsnog trailers krijgen voor eigen content of als je op de pauzeknop drukt.Gunner schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 16:55:
Heeft premium en plus straks nu wel of geen reclame?
volgens deze pagina niet.
Geen keiharde Ariel en tandpasta's reclame, maar wel 'een vorm van' ja.Webgnome schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 17:22:
Dat is toch een vorm van reclame?
Videoland geeft zelf aan onderscheid te maken tussen 'reclame-uitingen', 'sponsorboodschappen' en 'zelfpromotie', en dat er wel deglijk sprake kan zijn van reclame uitingen vóór het starten van de content. Dat is dus letterlijk wèl wachten totdat je aflevering begint.Deezers schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 17:18:
[...]
Wat versta je onder reclame? Je hoeft niet te wachten totdat je aflevering begint maar je kan alsnog trailers krijgen voor eigen content of als je op de pauzeknop drukt.
[ Voor 12% gewijzigd door marktweakt op 03-09-2026 09:40 ]