Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-06 17:44
Af en toe leuke series, beetje veel Hollandse shit. Verder prima…
Maar, uitzenden in stereo. Daar vind ik wel iets van…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:53
Serena schreef op zondag 26 januari 2020 @ 10:53:
Maar, uitzenden in stereo. Daar vind ik wel iets van…
Ja, heb ik al een aantal keer gemeld bij Videoland maar heeft er blijkbaar geen prioriteit. Op internet veel meer klachten hierover. Misschien helpt het al meer mensen het melden, lijkt me technisch niet een enorme uitdaging. Alle content op RTL (wat de eigenaar van Videoland is) is wel gewoon in 5.1, snap niet dat je portal dat dan niet is. Eigenlijk is dat dus kwalitatief minder dan de reguliere TV uitzendingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
De vraag is denk ik ook hoe goed is die 5.1? Dat iets is opgenomen in 5.1 en vervolgens hoor je in feite gewoon full channel stereo ( 5.1 kanalen zelfde geluid) heb je er nog geen.. aan.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Webgnome schreef op zondag 26 januari 2020 @ 11:39:
De vraag is denk ik ook hoe goed is die 5.1? Dat iets is opgenomen in 5.1 en vervolgens hoor je in feite gewoon full channel stereo ( 5.1 kanalen zelfde geluid) heb je er nog geen.. aan.
Bij programma's op RTL (maar ook NPO) is, zo ver ik het kan beoordelen, echt 5.1 afgemixt. Spraak komt dan netjes van voor en geluid wat van achter kan ook echt van achter zoals muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:17
thieske1 schreef op maandag 9 september 2019 @ 07:28:
[...]

Ja dit hebben wij ook soms bij het starten van een app op de AppleTV, maar is mij nog niet opgevallen dat dit alleen bij de videoland app is. Ik ga het eens in de gaten houden.
Lijkt nu steeds erger te worden.
Ook einde-aflevering Expeditie Robinson NLvsBE bijvoorbeeld.
Daar hoor je ook die "bass"-toon van Videoland. Laat halve huis trillen.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:28
Alle James Bond films op Videoland _/-\o_
Ga ze allemaal kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:15

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Hellboy! schreef op maandag 2 maart 2020 @ 18:29:
Alle James Bond films op Videoland _/-\o_
Ga ze allemaal kijken.
En wacht niet te lang... de licentie die Videoland op de 007-films heeft, loopt alweer af in mei 2020.

In vergelijkbaar nieuws: Videoland is de licentie op The Handmaid's Tale kwijt. Seizoenen 1 & 2 worden per 1 april verwijderd, seizoen 3 staat er een jaartje langer op.

Onbekend wat dit voor een gevolg heeft voor seizoen 4 (dat eind van dit jaar verwacht wordt). Mogelijk is dat seizoen niet op Videoland te zien.

Ook onbekend is waar The Handmaid's Tale naar toe gaat. Mogelijk naar de Europese HULU-versie die in 2021 wordt gelanceerd, maar dat is speculatie van mijn kant. Het lijkt me in ieder geval onwaarschijnlijk dat het naar Disney+ gaat (want: ongeschikt voor de doelgroep).

Achtergrond:
The Handmaid's Tale wordt geproduceerd voor HULU+ in de VS. Buiten de VS wordt de serie verleend aan de hoogste bieder omdat HULU daar niet actief is. HULU is sinds een tijdje eigendom van Disney en Disney heeft al laten weten (nog geen echte aankondiging) dat HULU+ ook naar Europa komt; waarschijnlijk in 2021 al. Feit is dat de meeste content van Disney-bedrijven steeds voor zeer korte periode's in licentie wordt gegeven aan derden. Zo wordt ABC Studios-content (oa Grey's Anatomy) steeds maar voor 6 maanden gelicencieerd. Dit zorgt ervoor dat Disney, als het zover is, die content geruisloos kan overhevelen naar HULU+.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:25

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Toevallig zag ik gisteren op IMDB een plaat van The Handmaidens Tale met een aanzienlijke HULU banner. Het scenario van een eigen dienst schoot daarbij door mijn hoofd en nu ik dit lees kan ik niet anders dan de speculatie van @Heroic_Nonsense delen.
Ik volg de ontwikkelingen met enige scepsis. Fragmentatie is niet per definitie slecht, maar de groei is niet oneindig en ergens gaan ze elkaar tegen werken. Nog buiten het feit dat mensen minder wenselijke of illegale oplossingen gaan zoeken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Gonadan schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:59:
Toevallig zag ik gisteren op IMDB een plaat van The Handmaidens Tale met een aanzienlijke HULU banner. Het scenario van een eigen dienst schoot daarbij door mijn hoofd en nu ik dit lees kan ik niet anders dan de speculatie van @Heroic_Nonsense delen.
Ik volg de ontwikkelingen met enige scepsis. Fragmentatie is niet per definitie slecht, maar de groei is niet oneindig en ergens gaan ze elkaar tegen werken. Nog buiten het feit dat mensen minder wenselijke of illegale oplossingen gaan zoeken.
Mee eens, nóg een streamingdienst erbij maakt het niet makkelijker of overzichtelijker.

Gelukkig hebben we het wel over HULU+, dat in ieder geval in de VS wel interessante content heeft, en niet over een streamingdienst met maar één of twee leuke series. Als men dat niveau hier weet te evenaren, dan kan het wel eens een interessante dienst zijn. In de VS wordt een combipakket met HULU+ en Disney+ aangeboden tegen een korting. Ik hoop stiekem dat ze dat ook in Europa gaan doen.

Wij nemen Videoland alleen af voor Grey's Anatomy (mijn vriendin is er gek op) en The Handmaid's Tale. We gebruiken het sporadisch om zonder reclameonderbrekingen naar The Voice te kijken, maar dan houdt het wel op. Dan is het wel een dure dienst.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Geen idee wat Hulu in de VS biedt, maar zolang ik het niet weet mis ik ook niets. Ik merk dat het opzeggen van diensten vaak toch een drempel is en dat is natuurlijk waar ze graag op inspelen. In mijn optiek heb ik er nu eigenlijk al te veel voor de hoeveelheid uren die ik per week kijk.

Videoland hadden we initieel voor m'n dochter vanwege de grote hoeveelheid leuke kinderseries, aangevuld met wat series en RTL-spul voor m'n vriendin. Ondertussen heeft Netflix zijn Nederlandstalige kinderaanbod stevig uitgebreid en het is dat NPO Start zo brak is anders had Videoland al op losse schroeven gestaan.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-06 18:27

alienfruit

the alien you never expected

Wat is Videoland waardelos zeg. Ik kan de Videoland niet eens downloaden in een buitenlandse App Store. Wat stom zeg? Waarom moet dat niet kunnen?

[ Voor 9% gewijzigd door alienfruit op 14-03-2020 10:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
Omdat de licenties van videoland voor Nederland zijn. Netflix bijvoorbeeld is een internationale dienst en ligt dus anders.

Vanaf nu het 7e seizoen van de black list op videoland. De eerste 3 afleveringen staan er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:26
Heb sinds vandaag, als ik de videoland app start via de tv. Dat ik alleen een wit scherm zie. Als ik de app opstart op de ps4 doet tie wel normaal. Meer mensen met dit probleem?

Heb deze tv Samsung ue55js8000l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-06 18:27

alienfruit

the alien you never expected

@jongetje Nee, ik kan alleen de app niet downloaden in the UK AppStore streamen werkt via de website prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Heb nu dat de app wel werkt, maar nu gebruikt die de oude versie. Is er een manier om de laatste versie te krijgen op mn Samsung ue55js8000l tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Herkent iemand het volgende?

Ik heb een oude Nexus 7 (2013) op de kop kunnen tikken. De meeste apps werken prima, maar Videoland geeft bij de poging tot inloggen het volgende:

mhh.. er is iets fout gegaan bij het inloggen. Probeer het later opnieuw?

Probleem zit hem niet in mijn gegevens, mogelijk wel in een app waar Videoland iets mee doet? Ik heb de meeste apps in de settings van de tablet op disabled gezet, gezien ik hem alleen voor video-apps gebruik. Android versie is 6.0.1, oud maar de minimale versie is 5 volgens Videoland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Het is weer zover: de jaarlijkse mededeling van Videoland dat Greys Anatomy wordt verwijderd staat in je mailbox. 6 juli verdwijnt de serie.

Ben je nog niet uitgekeken? Op Amazon Prime kun je seizoen 1 tot en met 15 kijken. Seizoen 16 nog niet, maar ik verwacht dat die op korte termijn wordt toegevoegd.

Amazon heeft overigens een hele zwik ABC Studios-content toegevoegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Flauw, seksistische en racistisch aldus de reviews. Nou, dat klinkt als mijn serie :p

Afbeeldingslocatie: https://img-opt.cdn.smartvod.com/smartvod/images/videoland/data/images/l/g/5f0ebf2b1f367_355x530.jpg

Ging er eens goed voor zitten. Maar allemachtig, wat is het tenenkrommend slecht. Ben bang dat Trouw gelijk had: https://www.trouw.nl/cult...den-schaamte-voorbij.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:00
PWM schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 10:32:
Flauw, seksistische en racistisch aldus de reviews. Nou, dat klinkt als mijn serie :p

[Afbeelding]

Ging er eens goed voor zitten. Maar allemachtig, wat is het tenenkrommend slecht. Ben bang dat Trouw gelijk had: https://www.trouw.nl/cult...den-schaamte-voorbij.html
Dat is toch ook wat je verwacht van een film/serie van Flip van der Kuil? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:40
We hebben sinds kort een proefabonnement op Videoland en gebruiken de app op een iPad en iPhone om te chromecasten. Eén van de irritantste problemen die we ervaren is dat de app letterlijk nooit onthoud waar we gebleven zijn. Meestal is het 1 of 2 afleveringen geleden op een volstrekt willekeurige positie. Iemand enig idee voor een mogelijke oplossing hiervoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
Dat is al jaren een issue helaas. Ik heb het idee dat de ontwikkeling al tijden stilstaat en er alleen kleine bugfixes worden gedaan. Dergelijke issues en zaken als surround geluid worden niet opgepakt. Ook was er in het begin 4k content zoals zwarte tulp maar dat is ook een van het weinige 4k content....

De laatste investering in het platform zijn de nieuwe abonnementen. Ben wel benieuwd of iemand het goedkoopste reclame abonnement heeft een hier vaak een hoeveel reclame je dan krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
vickypollard schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 21:48:
We hebben sinds kort een proefabonnement op Videoland en gebruiken de app op een iPad en iPhone om te chromecasten. Eén van de irritantste problemen die we ervaren is dat de app letterlijk nooit onthoud waar we gebleven zijn. Meestal is het 1 of 2 afleveringen geleden op een volstrekt willekeurige positie. Iemand enig idee voor een mogelijke oplossing hiervoor?
Ja vrij lastig hè. Ook de enorme zoektocht voordat je een “elke woensdag” serie weer verder kunt bekijken de volgende woensdag 🤔 to much “mouseclicks”

En het punt wat jij noemt is ook net zo hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jongetje schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:14:
Dat is al jaren een issue helaas. Ik heb het idee dat de ontwikkeling al tijden stilstaat en er alleen kleine bugfixes worden gedaan. Dergelijke issues en zaken als surround geluid worden niet opgepakt. Ook was er in het begin 4k content zoals zwarte tulp maar dat is ook een van het weinige 4k content....

De laatste investering in het platform zijn de nieuwe abonnementen. Ben wel benieuwd of iemand het goedkoopste reclame abonnement heeft een hier vaak een hoeveel reclame je dan krijgt.
Ik wilde dat gaan testen voor een maandje, maar het werkt alleen op computers en telefoons en tablets en zo, dus niet met de smart tv app of chromecast... dus nog maar niet gedaan. (staat nog wel op de planning voor dit jaar stond erbij.)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
stormfly schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:17:
[...]

Ja vrij lastig hè. Ook de enorme zoektocht voordat je een “elke woensdag” serie weer verder kunt bekijken de volgende woensdag 🤔 to much “mouseclicks”
Ik zet die series daarom maar in mijn kijklijst.
ArthurMorgan schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:19:
[...]

Ik wilde dat gaan testen voor een maandje, maar het werkt alleen op computers en telefoons en tablets en zo, dus niet met de smart tv app of chromecast... dus nog maar niet gedaan. (staat nog wel op de planning voor dit jaar stond erbij.)
Hoe bedoel je dat? De nieuwe smarttv's hebben een videoland app en je kunt toch vanuit de app (ja die moet wel ergens op staan) casten naar je chromecast, dat kan al sinds de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja, maar dus niet voor het 5 euro abonnement. De andere 2 nieuwe abonnementen wel (net als de oude.)
Dit abonnement is nog niet op alle apparaten beschikbaar

Je kunt op dit moment nog niet op alle apparaten kijken met het Basis abonnement. Het gaat om Chromecast, Smart TV, PlayStation en de Ziggo Box. We verwachten deze apparaten binnen dit abonnement dit najaar beschikbaar te hebben met uitzondering van de Ziggo Box.

Apparaten waarop je wel gebruik kan maken met dit abonnement zijn: een laptop of desktop, de app op je telefoon of tablet (iOS en Android).

Wil je gebruik maken van Videoland op de andere apparaten? Dit kan met een Plus of Premium abonnement.

[ Voor 74% gewijzigd door ArthurMorgan op 03-08-2020 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zojuist Videoland maar opgezegd. Netflix heeft tegenwoordig ook veel Nederlandstalige kinderseries en de tijd van Bumba is wel een beetje voorbij.

Plus ze gedragen zich exact als de arrogante tak waar ze bij horen, daar wil ik niet aan bijdragen. Blijkbaar ben ik ergens op premium terecht gekomen, waarschijnlijk hebben ze heel slim alle nieuwe abonnementen eronder geschoven. Had ik vast kunnen lezen, maar na al die spam ben ik hun mails gewoon gaan negeren. :P
Heb je een keer problemen en zoek je contact met support dan mag je eerst van die lange vragenlijsten invullen. Overduidelijk een niet-technische eerste lijn en een tweede lijn die zich verschuilt achter die lijst en anders niets wil doen. Heb je dus een probleem met de app op je telefoon dan mag je een hele stapel vragen over je internetverbinding thuis invullen want anders willen ze je niet helpen. Twee keer overigens want eerst krijg je de verkeerde lijst.
Daarbij bevat de software en website gewoon veel bugs, plus ik moet alle cookies accepteren anders mag ik niet inloggen.

Oké, het lijkt een beetje een rant zo, maar mij zijn ze kwijt. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04:50

Bestla

M/M -> V/F

Erik Mouthaan van het RTL nieuws en correspondent in de VS is, heeft een programma op Videoland genaamd: Erik in de Verdeelde Staten van Amerika.

Hij geeft een goed beeld van wat er nu aan de hand is in Amerika. En dat is niet best. In afl 1.02 heeft hij een ontmoeting met twee leden van een White supremacy beweging die van Amerika een witte staat willlen maken, openlijk de Hitlergroet brengen en de haat jegens iedereen van kleur of wie joods is uitdragen.

Ik kreeg een zeer ongemakkelijk gevoel bij die lui.

Natuurlijk wist ik van het bestaan van die lui, Maar je zag ze bijna niet, ze waren een beetje ondergronds, en nooit volop zichtbaar. Sinds Trump aan de macht is is dat veranderd. Erik zei het al, er is een morele burgeroorlog gaande, en ik ben het met hem eens.
Mijn vrouw en ik kwamen graag in de VS, maar nu even niet. De geest is uit de fles, en ik zie Biden niet in staat om die er weer in te krijgen.
Er staan barre tijden voor de Amerikaanse deur.
Ik volg het op de voet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:23
De serie van Erik Mouthaan kijk ik ook. Is best interessant om de verschillende meningen in de USA te zien. Zit nogal een groot verschil tussen stad en land. Elke dinsdag een nieuwe aflevering.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-04 23:25
Wat een dramatische website en app zeg.

Op de PS4 crashed hij om de haverklap, of onthoudt de app überhaupt niet waar je bent gebleven (zet hem vaak automatisch 2 afleveringen terug).

Het account is onmogelijk te beheren. Profielen verwijderen lukt gewoon niet (Geprobeerd in Chrome, Chrome Incognito, Firefox, én Edge), het verwijderen van apparaten lukt ook niet. Lukt het anderen wel profielen te verwijderen? Zo ja welke browser? Adblocker heb ik al uit, cookies toegestaan.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Royeboi schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 00:23:
Wat een dramatische website en app zeg.

Op de PS4 crashed hij om de haverklap, of onthoudt de app überhaupt niet waar je bent gebleven (zet hem vaak automatisch 2 afleveringen terug).

Het account is onmogelijk te beheren. Profielen verwijderen lukt gewoon niet (Geprobeerd in Chrome, Chrome Incognito, Firefox, én Edge), het verwijderen van apparaten lukt ook niet. Lukt het anderen wel profielen te verwijderen? Zo ja welke browser? Adblocker heb ik al uit, cookies toegestaan.
Als je op die website ook maar enige basis privacy bescherming hebt aanstaan in je browser, kun je meteen vrijwel niks meer daar. Toen ik het abonnement heb opgezegd (uiteindelijk maar gedaan op mijn werk, waar geen dingen als uBlock draaien), heb ik dat ook als kritiekpunt aangegeven. Was dus ijdele hoop dat ze daar iets aan zouden veranderen. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Tigertje schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:10:
[...]

Als je op die website ook maar enige basis privacy bescherming hebt aanstaan in je browser, kun je meteen vrijwel niks meer daar. Toen ik het abonnement heb opgezegd (uiteindelijk maar gedaan op mijn werk, waar geen dingen als uBlock draaien), heb ik dat ook als kritiekpunt aangegeven. Was dus ijdele hoop dat ze daar iets aan zouden veranderen. -O-
Hmm gelukkig ik lees inderdaad op het internet dat ik niet de enige ben. Ik kom wel eens vaker tegen dat Chrome niet lekker meewerkt i.v.m. extensies, maar een cleane versie van Edge of FF zou dan zeker wel moeten werken.

Inmiddels is het redelijk gelukt, via de iOS app welke niet zo brak is als andere platformen. Inmiddels het betreffende profiel kunnen verwijderen en ook de apparaten uit kunnen loggen.

Blijft wel bizar dat me dit enkel via iOS lukt. Het zou RTL niet misstaan om een paar iets gevorderde devv'ers in te huren i.p.v. het huidige team want dit gaat natuurlijk nergens over. Zulke dingen bij launch vind ik nog tot daar aan toe, maar ik geloof dat Videoland inmiddels alweer haar vijfde digitale jaar viert dan moeten dit soort basic functies toch wel probleemloos werken lijkt me. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Royeboi schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:20:
[...]

Hmm gelukkig ik lees inderdaad op het internet dat ik niet de enige ben. Ik kom wel eens vaker tegen dat Chrome niet lekker meewerkt i.v.m. extensies, maar een cleane versie van Edge of FF zou dan zeker wel moeten werken.

Inmiddels is het redelijk gelukt, via de iOS app welke niet zo brak is als andere platformen. Inmiddels het betreffende profiel kunnen verwijderen en ook de apparaten uit kunnen loggen.

Blijft wel bizar dat me dit enkel via iOS lukt. Het zou RTL niet misstaan om een paar iets gevorderde devv'ers in te huren i.p.v. het huidige team want dit gaat natuurlijk nergens over. Zulke dingen bij launch vind ik nog tot daar aan toe, maar ik geloof dat Videoland inmiddels alweer haar vijfde digitale jaar viert dan moeten dit soort basic functies toch wel probleemloos werken lijkt me. |:(
Heeft niets te maken met devs maar met dat men wil weten wie wat wanneer kijkt etc. Je kan Videoland perfect draaien met pihole en het werkt als je niet alles blokkeert. Je zult soms weer even iets moet deblokkeren om je prefs op te slaan. Daarna kun je weer pihole aanzetten.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Webgnome schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:29:
[...]

Heeft niets te maken met devs maar met dat men wil weten wie wat wanneer kijkt etc. Je kan Videoland perfect draaien met pihole en het werkt als je niet alles blokkeert. Je zult soms weer even iets moet deblokkeren om je prefs op te slaan. Daarna kun je weer pihole aanzetten.
Naar mijn bescheiden mening zou een app toch echt moeten werken in zowel native browser variant in de twee meest gebruikte browsers alsmede een console als je dat aanbiedt aan je klanten. Het is gewoon technisch een zeer zwak platform dat al jaren flinke bugs kent die gewoon niet worden opgelost. Van het niet kunnen afspelen, traag forward/rewinden, pauzeren en continueren dat niet werkt als je langer dan 2 minuten op pauze zet (PS4), niet onthouden waar je gebleven bent, geen profielen kunnen verwijderen, account niet kunnen managen. Als je eenmaal bent ingelogd met een bepaald account kun je niet meer inloggen met een ander account zonder je hele cookies te verwijderen, matige beeldkwaliteit (is wel flink verbeterd), matige geluid doorgifte (stereo, 1998 anyone?).

Er wordt gewoon zeer weinig geïnvesteerd in bruikbaarheid, en stroomlijnen van de apps en browser versies. Waarschijnlijk omdat een groot deel van de doelgroep alleen maar Plug & Play doet en verder niks maar ik kan me niet voorstellen dat de ontwikkelaars hier zelf tevreden mee zijn. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Laatst online: 30-05 17:59
Hebben hier meer mensen een LG TV?

De app werkt normaal, maar als ik een serie start is het ingezoomd en zie ik maar de helft van het normale beeld. Alle controls staan wel op de juiste plaats.
Verwijderen van de app heeft niks veranderd.

Iemand dit ook ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RP92
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-06 17:03
Wij hebben gister onze 2 proefwerken gestart.
Wat mij opviel is dat de video en audio kwaliteit. Een stuk lager als netfliks is.
Iemand hier ervaring mee?
Wij kijken videoland via app in tizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ik vind de videokwaliteit wel OK (niet super hoog, maar te doen). Netflix levert DD+ audio en videoland stereo dus dat is wel minder. Al zou dat voor je TV niet zo heel veel moeten uitmaken als je de ingebouwde speakers gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Laatst online: 06:27
*knip* Dit is niet de bedoeling op Tweakers. Zie ook Het algemeen beleid #verbodencopyright

[ Voor 92% gewijzigd door Yorinn op 11-01-2021 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:29

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Gisteren de finale van De Slechtste Chauffeur van Nederland gekeken en echt vol verbazing zitten kijken.
spoiler:
Dat ze Danicia al voor de finale eruit laten gaan kan er bij ons niet in 8)7

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455473

Wat is Politie: Dienst Infra toch een mooie serie O+

Ook de Douane serie vind ik echt top, echt wel kwaliteit op het Videoland platform. En geen reclame, wat fijn!!

En de grote Bram Krikke show is ook zo vet!!! Ik had niet verwacht dat die zo goed zou zijn, hopelijk wordt het nooit opgeheven, ik wil nooit meer terug naar reclame en RTL!!

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 455473 op 09-03-2021 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Is videoland nog steeds enkel stereogeluid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
@Arjantje72 Jazeker!

(Maar dit staat toch ook in de TS en is eenvoudig te vinden op de Videoland site: https://hulp.videoland.co...f8=%E2%9C%93&query=geluid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
jongetje schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:04:
@Arjantje72 Jazeker!

(Maar dit staat toch ook in de TS en is eenvoudig te vinden op de Videoland site: https://hulp.videoland.co...f8=%E2%9C%93&query=geluid)
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:28
De serie Alex Rider is wel een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wij kijken de nieuwste aflevering van De Verraders op Videoland, maar de aflevering is onscherp en laad niet in op 1080p. Hebben meer mensen dit probleem momenteel?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranx
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-05 17:18
Arjantje72 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:25:
Is videoland nog steeds enkel stereogeluid?
Dit vraag ik mij ook af. We zijn nu Handmaid's Tail aan het kijken maar alleen beschikbaar in stereo geluid. Wel erg triest anno 2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ik zou zeggen, dien meer klachten/ verzoeken om. Wie weet helpt het ooit, ik vraag het ook eens in de paar jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-06 17:44
Ze weten het zelf ook niet. Tuurlijk joh…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CFUKl5-sPxUKGRr6YB0DSGpS8sU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VS7VqYbUHDz3YOqpp5tIBoFL.png?f=fotoalbum_large

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Al sinds videoland bestaat 'geven ze dingen door', maar op de een of andere manier resulteert dat nooit in aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-06 13:54
Verdorie, mijn Sony TV 49XE7096 (net 2 jaar in huis), 27 juni 2017 introductie, heeft tijdje geleden een update gehad, wordt Videoland niet meer ondersteund, staat er doodleuk, koop een nieuwe tv, PS4, Google Chromecast, etc. Dacht zal Videoland maar eens weer kijken.

[ Voor 12% gewijzigd door Wasabi! op 05-05-2021 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
Wasabi! schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:44:
Verdorie, mijn Sony TV 49XE7096 (net 2 jaar in huis), 27 juni 2017 introductie, heeft tijdje geleden een update gehad, wordt Videoland niet meer ondersteund, staat er doodleuk, koop een nieuwe tv, PS4, Google Chromecast, etc. Dacht zal Videoland maar eens weer kijken.
Huh wat vreemd, mijn Sony TV uit 2014 ondersteunt de app wel nog steeds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-06 13:54
Joster schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:31:
[...]

Huh wat vreemd, mijn Sony TV uit 2014 ondersteunt de app wel nog steeds..
Echt raar, ik kan de apps zelf ook niet updaten, het is geen Android. Alleen via netwerk of USB. Ik heb de meest recente update.
Op een andere Sony tv in huis werkt het weer wel, KDL 32WE610, ook geen Android waar je zelf apps kan toevoegen, ook laatst een update gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door Wasabi! op 10-05-2021 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:33
is er ook een workarround om alsnog naar chromecast te casten zonder een hoger abbo te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@torretje2012 Wat je kunt doen is kabeltje naar je televisie vanaf je laptop, browser op je TV gebruiken om naar Videoland te gaan of je chromebrowser casten. Dat zijn nu eenmaal de beperkingen van het goedkoopste abonnement op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:33
jongetje schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:11:
@torretje2012 Wat je kunt doen is kabeltje naar je televisie vanaf je laptop, browser op je TV gebruiken om naar Videoland te gaan of je chromebrowser casten. Dat zijn nu eenmaal de beperkingen van het goedkoopste abonnement op dit moment.
Dat haalt een beetje het nut van een chromecast weg? ;) zowel app, als via browser casten werkt niet. Iets wat eerder prima het deed, totdat er nieuwe abbo vormen kwamen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@torretje2012 Als je het oude abonnement hebt van 8,99 kun je prima casten. Als jij ervoor kiest om het goedkoopste te nemen dan ontbreekt die functionaliteit. Je kunt ook voor 7,99 het abonnement nemen om op 2 schermen tegelijk te kijken. Dan ben je een euro goedkoper dan voorheen en kun je casten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1009
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-01 19:16
Wanneer gaat Videoland eens de Nvidia Shield goed ondersteunen? Ik moet steeds weer opnieuw inloggen na - pak en beet - een dag. Dit is echt zwaar irritant. Andere tv's in mijn huis hebben nergens last van. Ook met Videoland contact gehad maar krijg niet echt een reactie.

Hebben jullie ook een Shield en problemen met de Videoland app? :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
bram1009 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:04:
Wanneer gaat Videoland eens de Nvidia Shield goed ondersteunen? Ik moet steeds weer opnieuw inloggen na - pak en beet - een dag. Dit is echt zwaar irritant. Andere tv's in mijn huis hebben nergens last van. Ook met Videoland contact gehad maar krijg niet echt een reactie.

Hebben jullie ook een Shield en problemen met de Videoland app? :'(
Absoluut! Die hele app is een verschrikking. Continue uitgelogd, series die niet goed worden onthouden, afspeelmoment niet goed onthouden. Allemaal kleine irritaties, maar voor dat uitloggen.. Nu kun je snel weer inloggen via de koppelen URL, maar toch. Als ik op een serie/film pagna zit en ik klik op de terug knop, lijkt het alsof de hele app refresht en gewoon terug gaat naar de pagina waarop de app ook start.

Ik heb 2x een Shield Pro en op beide is exact hetzelfde drama. Geen ervaring met de app op TV's.

[ Voor 5% gewijzigd door rscheper op 24-06-2021 11:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik hoop dat deze app snel een grote update gaat krijgen, dit is wel een van de slechtste streamings app die er momenteel is. Als sinds we het gebruiken moeten we af en toe gewoon uit niets ons account opnieuw koppelen, films/serie staat niet bij verder kijken, de UI is traag en kan veel beter. Daarbij komt ook nog dat hij soms met opstarten vastloopt en je de app compleet opnieuw moet opstarten O-)

Ben benieuwd of er meer mensen zijn met deze irritaties :)
Het grote voordeel aan Videoland is wel, GEEN Reclames _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 24-06-2021 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1009
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-01 19:16
Precies! Dan heb je echt een beest van een mediaspeler en dan werkt daar Videoland niet goed op. Terwijl het op een gammele buildin smart tv wel werkt.. Onbegrijpelijk. Ik hoop dat Videoland hier iets aan gaat doen.
rscheper schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 11:00:
[...]
Absoluut! Die hele app is een verschrikking. Continue uitgelogd, series die niet goed worden onthouden, afspeelmoment niet goed onthouden. Allemaal kleine irritaties, maar voor dat uitloggen.. Nu kun je snel weer inloggen via de koppelen URL, maar toch. Als ik op een serie/film pagna zit en ik klik op de terug knop, lijkt het alsof de hele app refresht en gewoon terug gaat naar de pagina waarop de app ook start.

Ik heb 2x een Shield Pro en op beide is exact hetzelfde drama. Geen ervaring met de app op TV's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-05 18:07
kan je ondertussen op videoland 4k kijken met een LG tv. met name handmaids tale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb even aflevering 1 van seizoen 4 aangezet, dat is zeer duidelijk geen 4k. (LG C9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
rayhvh schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:09:
kan je ondertussen op videoland 4k kijken met een LG tv. met name handmaids tale?
Maximaal 720p dacht ik

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
rayhvh schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:09:
Daar is iets vreemds mee aan de hand. Op de Ziggo NEXT verbruikt de Videoland app veel minder bandbreedte dan op een AppleTV HD of 4K. Ziggo geeft aan dat het zo hoort.

Het viel mij op door de matige kwaliteit en helderheid via de NEXT. Ben nu over naar de AppleTV voor streaming diensten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qpido80
  • Laatst online: 22:30
Ik heb een sony KD-65XD8505 uit maart 2016. Sinds kort geeft de Videoland app aan dat hij de android versie van deze tv niet meer ondersteund. Beetje jammer. Is er echt geen mogelijkheid om een nieuwe android versie op deze tv te krijgen? Tot nog toe helaas niets gevonden.

Dan een tweede vraag. Dan heb ik de app maar gedownload voor de ps4 pro. Ik lees overal dat deze app erg brak is, maar tot zover geen last van crashes. Wel een ander probleem: het lijkt wel alsof de framerate van films en series niet klopt. Het beeld is "schokkerig". Blijkbaar ben ik hier erg gevoelig voor want dit is niet om aan te zien. Is er iemand die hier een oplossing voor weet? Bij de app op de tv had ik hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 14:42
Qpido80 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 16:36:
Ik heb een sony KD-65XD8505 uit maart 2016. Sinds kort geeft de Videoland app aan dat hij de android versie van deze tv niet meer ondersteund. Beetje jammer. Is er echt geen mogelijkheid om een nieuwe android versie op deze tv te krijgen? Tot nog toe helaas niets gevonden.

Dan een tweede vraag. Dan heb ik de app maar gedownload voor de ps4 pro. Ik lees overal dat deze app erg brak is, maar tot zover geen last van crashes. Wel een ander probleem: het lijkt wel alsof de framerate van films en series niet klopt. Het beeld is "schokkerig". Blijkbaar ben ik hier erg gevoelig voor want dit is niet om aan te zien. Is er iemand die hier een oplossing voor weet? Bij de app op de tv had ik hier geen last van.
Heb inderdaad hetzelfde issue met hetzelfde model TV (van mij is wel iets nieuwer).....ik wilde videoland al opzeggen, maar de vrouw was tegen dus nu maar een chromecast eraan gehangen...erg jammer dat dit nodig is voor een niet eens zo'n heel oude tv....dat is toch wel de achilleshiel van smart tv's.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06 14:24
Lijkt erop dat er issues zijn. Aldus ‘Allestoringen’.

Balen zo midden in een serie…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 19:27
@Qpido80 @breagor ik had dit issue ook op mijn fire TV (geïnstalleerd via sideload) en heb een versie gedowngrade. En het werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 14:10
inTIMidate schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:23:
@Qpido80 @breagor ik had dit issue ook op mijn fire TV (geïnstalleerd via sideload) en heb een versie gedowngrade. En het werkt weer.
Hoe downgrade je versie van de Videoland app?

Videoland wordt sinds gister niet meer ondersteund op mijn Sony KD55X8509C met Android 7.0 en Sony 5.457.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RR2USA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-05 23:34
Waarom heeft Videoland eigenlijk nog steeds geen bioscoopgeluid als DD5.1 of Dolby Atmos? Op deze manier kunnen ze toch nooit concurreren met andere platformen? Ik zou er nooit een abonnement nemen als ik weet dat ik gewoon stereo bij een film krijg 🤷🏻‍♂️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
@RR2USA Blijkbaar valt dat in de praktijk wel mee. Veel mensen doen geluid over hun TV speakers of een soundbar en daar komt toch geen (fatsoenlijk) surround uit.

Ik ben het verder wel met je eens hoor, de programma's op TV van RTL zenden wel surround uit en dan krijg je op Videoland stereo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:48
Weet iemand hoe je een serie weer vanaf het begin kunt bekijken ofwel “resetten” ?

Onze dochter heeft paw patrol op Videoland uitgespeeld maar nu ze opnieuw begonnen is dan start de tv app de volgende aflevering op 2/3e van de tijdlijn zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:22
@De_Bastaard Ja, is echt super irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Gisteren De Slechtste Chauffeur Van Nederland: Het Theorie-Examen gekeken, ben blij dat dit programma weer terugkomt na 2 jaar niks. Want het programma kijkt ontspannen weg met veel leedvermaak :)

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 31-03-2022 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Ik gooi er maar eens een vraag tegenaan, kijk met een Chromecast GoogleTV naar Videoland en consequent vallen de onderste regels ondertiteling van het scherm af. Kan in de tv niks eraan instellen, zie ik iets over het hoofd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Erwin schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 12:49:
Ik gooi er maar eens een vraag tegenaan, kijk met een Chromecast GoogleTV naar Videoland en consequent vallen de onderste regels ondertiteling van het scherm af. Kan in de tv niks eraan instellen, zie ik iets over het hoofd? :?
wat heb je op de chromecast als resolutie staan. Zou kunnen dat je 4K SMPTE gekozen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeng
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-06 08:20
Net een proefabonnement afgesloten en de app op een LGc9 geinstalleerd.
Die kwaliteit lijkt echt nergens op. Je kunt duidelijk zien dat de resolutie lager is.

Is dat normaal? Netflix heeft hier wel perfect en superscherp beeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:08
@aeng Nee, dat is niet normaal. Ik kijk Videoland Premium via de Ziggo Next Box, via Apple TV’s 4K Box en via de iPad. Via al deze devices is de kwaliteit goed. Wel kijk ik het liefst via Apple’s TV, maar dat zit meer tussen mijn oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Paul_84
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:41
De_Bastaard schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:53:
Weet iemand hoe je een serie weer vanaf het begin kunt bekijken ofwel “resetten” ?

Onze dochter heeft paw patrol op Videoland uitgespeeld maar nu ze opnieuw begonnen is dan start de tv app de volgende aflevering op 2/3e van de tijdlijn zeg maar.
Loop tegen hetzelfde probleem aan. Iemand al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
aeng schreef op maandag 6 juni 2022 @ 08:35:
Net een proefabonnement afgesloten en de app op een LGc9 geinstalleerd.
Die kwaliteit lijkt echt nergens op. Je kunt duidelijk zien dat de resolutie lager is.

Is dat normaal? Netflix heeft hier wel perfect en superscherp beeld.
Ja dat is via de NEXT van Ziggo ook, toen ik Videoland keek. Iets met externe apps die een lagere stream aangeboden krijgen.

Was voor mij de reden om helemaal over te stappen naar de AppleTV met NLziet. Wil overal 1080p en niet hoeven wisselen van kastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 06:48
_Paul_84 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 10:26:
[...]

Loop tegen hetzelfde probleem aan. Iemand al een oplossing gevonden?
Ik heb nu trouwens hetzelfde bij sommige series op Netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Vraagje, kan het nergens vinden namelijk. Kunnen de downloads opgeslagen worden op een SD kaart? Met netflix kan dit namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:30
Als ik een serie probeer te downloaden met de Videoland app (android) dan moet ik deze een dag later weer opnieuw downloaden. Meer mensen last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creda
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-11-2022
Ik krijg op de Apple TV met Videoland V2 (Apple TV app) geen ondertitels te zien en kan ook niks instellen. Ik kan dit wel op de mobiele app instellen en die streamen naar de Apple TV.

Iemand bij wie dit wel lukt? En zo ja, hoe?

creda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-06 21:19
@creda Check twitter, veel meer mensen last. Deze v2 app had nooit uitgebracht mogen worden en is nog slechter dan v1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjanssen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
peppie71 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 10:00:
Als ik een serie probeer te downloaden met de Videoland app (android) dan moet ik deze een dag later weer opnieuw downloaden. Meer mensen last van dit probleem?
Ja heb ik ook last van. Echt waardeloos. Op twee verschillende apparaten geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-04 09:10
Dat verklaart dus een hoop. Ik laatste dag van vakantie wat afleveringen gedownload voor in het vliegtuig naar huis. Zit ik samen met vriendin in vliegtuig, klaar om iets op te zetten, krijg ik een foutmelding op de iPad.

Wat een bak ellende! Gelukkig had ik op Netflix nog wat gedownload anders waar saaie vlucht geweest vanaf Heraklion naar Rotterdam 🙃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Samplex
Sinds vandaag de nieuwe Videoland v2 app, wat een ramp!
Doorspoelen kan niet meer snel, per 15 sec max en moet tig keer drukken op de afstandsbediening. Bij het inloggen van de app moet je Cookies accepteren van 200 add bedrijven, je moet ze dan 1 voor een deselecteren er is alleen een alles accepteren knop en niet een alles deselecteren knop.

Wat een slecht bedrijf zeg dat Videoland, de v1 app was al niet top maar de ontwikkelaar van de v2 app had ontslagen moeten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb net Videoland V2 op mijn LG tv gezet. Ligt het aan mij, of kan je niet vooruit spoelen? Welke knop ik ook probeer, er gebeurt niets. Alleen pauzeren en hervatten lijkt te werken.

Ah: ik lees net het bericht hierboven. Zelfs 15 seconden doorspoelen lukt mij nog niet ...

[ Voor 20% gewijzigd door pven op 27-08-2022 20:47 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• n0vast0rm
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01-06 01:14
Nieuwe app en nog steeds alleen stereo...trieste bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Erwin schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 12:49:
Met Videoland v2 eindelijk dit probleem verdwenen _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Samplex schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 22:28:
Sinds vandaag de nieuwe Videoland v2 app, wat een ramp!
Doorspoelen kan niet meer snel, per 15 sec max en moet tig keer drukken op de afstandsbediening. Bij het inloggen van de app moet je Cookies accepteren van 200 add bedrijven, je moet ze dan 1 voor een deselecteren er is alleen een alles accepteren knop en niet een alles deselecteren knop.

Wat een slecht bedrijf zeg dat Videoland, de v1 app was al niet top maar de ontwikkelaar van de v2 app had ontslagen moeten worden!
Kan ook niks met de cursor doen alles moet met toetsen. Heb een LGCX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
Ja dit is op een Apple TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:10

SkyStreaker

Move on up!

Iemand al eens V2 Videoland aan de gang gekregen? De koppelcode is nog voor de oude app (LG).

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

SkyStreaker schreef op maandag 5 september 2022 @ 17:10:
Iemand al eens V2 Videoland aan de gang gekregen? De koppelcode is nog voor de oude app (LG).
Heb je bericht gehad vanuit Videoland dat je de nieuwe versie kunt gaan gebruiken? Niet iedereen is/wordt tegelijk overgezet naar V2, het gaat in stappen. Toevallig hebben wij hier bericht gehad dat we deze kunnen/moeten gaan gebruiken.

Kunnen < bij gebruik van de Android TV app (V1 werkt nog), moeten < indien via mobiel, V1 start dan niet meer op en men moet wel naar V2. Indien laatste gedaan dan zal het voor de Android TV app ook wel moeten gebeuren (verwacht ik), echter nog geen update stappen ondernomen via mobiel dus weet ik het nog niet.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
SkyStreaker schreef op maandag 5 september 2022 @ 17:10:
Ik heb al maanden de V2 app. Als je de eerste app. vervangt dan werken alle andere apps niet meer en moet je ook op je TV dus ook de V2 app zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bijsterboschje
  • Laatst online: 11-10-2023
*knip* het is volgens ons beleid niet toegestaan om omzeilen van de beveiliging te bespreken.

[ Voor 86% gewijzigd door defiant op 14-09-2022 22:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Laatst online: 02-06 16:46
n0vast0rm schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 17:36:
Nieuwe app en nog steeds alleen stereo...trieste bedoeling
Vind dit echt vreemd, want hier blijven ze echt behoorlijk mee achter .... zonde

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
In 2015 toen zwarte tulp op Videoland kwam was deze ook in 4K en maakten ze toen ook reclame mee. Alleen dat was ook meteen het laatste. Vervolgens blijven ze hangen in FullHD en Stereo geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Is er nou eigenlijk al eens iets gedaan aan het feit dat als je een serie stopt voor een paar weken of maanden dat hij dan vergeet waar je gebleven was? Was voor mij een grote reden om Videoland er weer uit te gooien (met nog een aantal andere redenen. Maar deze vond ik echt het meest ergerlijk.)
Zodra videoland gewoon onbeperkt onthoudt waar ik gebleven ben wil ik het wel weer eens overwegen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:08
jongetje schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 07:27:
In 2015 toen zwarte tulp op Videoland kwam was deze ook in 4K en maakten ze toen ook reclame mee. Alleen dat was ook meteen het laatste. Vervolgens blijven ze hangen in FullHD en Stereo geluid.
Ah ja, Zwarte Tulp, thanks!
Toen destijds het tweede en tevens laatste seizoen uitkwam, kwam deze deze alleen beschikbaar via Videoland. Omdat ik nu al weer een tijdje Videoland heb, ga ik die weer eens oppakken.
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste