Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaag224
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-02-2022
Sinds kort Videoland ,maar nee dit is niet mijn ding.
Mijn gehoor is niet meer zo best en kijk via Netflix soms Nederlandse films en dan met ondertiteling erbij.
Met Videoland begon het al dat ik van de Apple tv 3 moest overstappen naar Apple tv 4 want volgens hun eigen site is dat de enige die de app kan draaien.
Ik naar de winkel en zo ding gekocht van 200 euro.
Film opzetten maar geen ondertiteling blijkt deze film geen ondertiteling te hebben ,andere film helaas ook niet ,toen een film waarvan de site van Videoland zegt dat er ondertiteling aanwezig is maar helaas geen ondertiteling.
Ik Videoland schrijven ,blijkt dat op de Apple tv app geen ondertiteling gekozen kan worden en dat dus al 3 jaar lang (zolang bestaat volgens mij de Apple tv 4).oplossing is volgens hun om via smart tv te gaan kijken maar die heb ik niet daar heb ik Apple tv voor en aangezien mijn tv nog hartstikke goed werkt ga ik dus ook geen ander kopen.
Het zou ook wel eens netjes zijn van Videoland dat ze erbij schrijven dat als je via de Apple tv wilt kijken dat je dan een slecht werkend app krijgt waarvan de ondertiteling keuze niet aanwezig is.
Al met al het is dat ik gratis mag kijken via mijn dochter maar anders was Videoland er nu al uit geweest ,aanbod is trouwens ook niet om over naar huis te schrijven..
Wat trouwens erg vreemd is ,is dat als je via je iPad kijkt je wel ondertiteling heb maar zodra je AirPlay doet naar je Apple tv is de ondertiteling verdwenen.

[ Voor 7% gewijzigd door plaag224 op 25-10-2018 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Mijn webbrowser en Samsung TV kunnen hebben wel ondertiteling voor Videoland.
Videoland zendt regelmatig ook 16:9 uit i.p.v. 21:9, dus let op dat je TV niet per ongeluk de ondertiteling weg zit te croppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaag224
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-02-2022
Nee dat is het niet met de AirPlay (Zover ik getest heb)maar zal straks eens kijken hoe het gaat via de webbrowser ,mijn vrouw heeft nu de afstandsbediening van de tv en heb het aankomende half uur niets te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

Heb je een uitzending die ik kan testen? Ik heb die mocro maffia geprobeerd en volgens mijn nvidia shield (android tv) heeft die ondertiteling, kan dat aanzetten, maar ik zie niks.

Welke film probeer je? Ik wil dat ook eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-06 16:53
Cyb schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 20:41:
[...]

Yep, wat mij betreft Amazon Prime. Het beeld lijkt iets scherper en minder compressie te bevatten. Maar tijdens het afspelen zal het misschien niet direct echt merkbaar zijn.
Zowel Prime als Netflix zijn in Dolby Digital 5.1, maar Videoland zendt deze film uit in standaard pcm stereo.

Zowel Prime als Netflix zijn dus in 21:9, wat resulteert in zwarte balken op een 16:9 breedbeeld tv (wat de meesten zijn). De extra zwarte balken van Netflix zijn niet zichtbaar op mijn Samsung smart TV via de Samsung Netflix app, omdat de TV in 16:9 is en dus ruimte heeft voor de zwarte balken met maximale breedte. Dus ziet het er in Prime en Netflix kwa formaat hetzelfde uit. Videoland is dan wel volledig beeldvullend op een breedbeeld TV, want zij gebruiken 16:9, maar wel met geknipte zijkanten (wat niet mijn voorkeur heeft).

De film (MI) op Videoland is geknipt, maar het knippen is wel handmatig gedaan door een filmeditor lijkt het. Het knippen is dusdanig gedaan dat belangrijke film elementen wel zichtbaar zijn. Dus de ene keer wordt er links geknipt, andere keer rechts, andere keer beide zijkanten. Kan zijn dat Videoland misschien gewoon een andere versie heeft gekregen i.p.v. zelf het materiaal in kwaliteit te verminderen?

(Die screenshots die ik had geplaatst zijn op een 21:9 PC LCD scherm.)

Interessanter zou misschien zijn om het verschil te zien bij nieuwe films (i.p.v. Mission Impossible uit 1996), maar dan moet ik een recente film vinden die op alle drie de platvormen aanwezig zijn.
toon volledige bericht
Bij Amazon 4K is graties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-06 16:53
DutchOwnage schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:29:
Ik heb nu even 2 weekjes Videoland op de proef. De beeldkwaliteit is zeer matig als ik het vergelijk met Netflix en Amazon Prime. Jammer, want bijvoorbeeld The Handmaid's Tale is een hele goede serie, alleen echt matig qua beeldkwaliteit. Herkennen mensen dit?

En klopt het dat 4K alleen beschikbaar is op Samsung tv's? Ik kijk zelf via de ingebouwde app op m'n LG C7
Condor is ook een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1134227

*knip* vast leuk, maar op deze manier puur spam..

[ Voor 91% gewijzigd door F_J_K op 03-11-2018 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En klopt het dat 4K alleen beschikbaar is op Samsung tv's? Ik kijk zelf via de ingebouwde app op m'n LG C7
Op https://www.totaaltv.nl/n...ter-netflix-of-videoland/ las ik net dat 4k ook niet altijd lekker werkt op videoland, ook niet met een tv die het zou moeten kunnen...

Zelf heb ik geen 4k, dus ik heb geen idee. Maar handmate tale zag er hier meen ik wel goed uit toen mijn vrouw het keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20-06 14:39
Wij hebben sinds 2 weken ook Videoland en het is in vergelijking met Netflix echt heel matig. Het menu werkt niet lekker en de stream bevriest regelmatig.

Het is dat the handmaids tale een goede serie is, maar anders..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Malfunctions schreef op zondag 4 november 2018 @ 21:54:
Wij hebben sinds 2 weken ook Videoland en het is in vergelijking met Netflix echt heel matig. Het menu werkt niet lekker en de stream bevriest regelmatig.
is dat via chromecast?

Ik hoor mijn vrouw niet klagen hierover (maar ze kijkt via de nvidia shield met android tv daarop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20-06 14:39
@Anoniem: 738905 nee wij kijken via de PS4 app. Maar die is bekabeld aangesloten, dus dat haperen slaat nergens op. Netflix doet dat echt nooit.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-06 17:20
Ik heb nu even 2 weekjes Videoland op de proef. De beeldkwaliteit is zeer matig als ik het vergelijk met Netflix en Amazon Prime. Jammer, want bijvoorbeeld The Handmaid's Tale is een hele goede serie, alleen echt matig qua beeldkwaliteit. Herkennen mensen dit?

Idem hier, net begonnen om ook toegang tot de RTL XL programma’s te krijgen, echter vind ik de beeldkwaliteit van Videoland slechter dan Netflix, Amazon Prima en YouTube. Uiterst slecht zelfs. Betwijfel ten zeerste of ik het die 9 euro per maand wel waard vind.

Wel benieuwd naar de technische stream specificaties van Videoland, iemand?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Videoland heeft vanuit Ziggo een fors aantal dagen via de USA het verkeer zien lopen. Sinds gisteren 16:00 is dat weer terug op een normale "afstand"

Wellicht is de kwaliteit nu beter?

2  * * *
 3  hvs-rc0002-cr102-ae124-0.core.as9143.net (213.51.190.253)  14.836 ms  15.315 ms  11.139 ms
 4  asd-tr0021-cr101-bundle-ether105-1.aorta.net (84.116.194.65)  11.764 ms  13.035 ms  12.032 ms
 5  nl-ams02a-rc2-lag-2-0.aorta.net (84.116.135.146)  18.220 ms  18.107 ms  13.868 ms
 6  nl-srk03a-ri1-ae2-0.aorta.net (84.116.135.145)  16.370 ms  17.924 ms  21.527 ms
 7  * * *
 8  unknown.level3.net (212.72.33.214)  13.400 ms  16.208 ms  14.091 ms
 9  194.62.131.233 (194.62.131.233)  13.647 ms  13.357 ms  15.822 ms
10  213.207.10.3 (213.207.10.3)  12.542 ms  13.866 ms  16.233 ms
11  217.118.160.96 (217.118.160.96)  13.926 ms  14.025 ms  12.397 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 18:00
Beeldkwaliteit slecht bij Videoland? Merk geen verschil tussen Netflix, film 1 of Videoland. Heb de Chromecast rechtstreeks aangesloten op mijn receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craetive
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 12:07
Iemand die toevallig een oplossing weet om de app weer aan de praat te krijgen op Android? Ik krijg telkens een foutmelding wanneer ik een video probeer te starten.. S7 Edge, toestel is wel geroot (Magisk methode, standaard rom), maar zelfs met Magisk Hide lukt het niet. Het streamen vanaf mijn telefoon naar de Chromecast werkt dan weer wel 8)7

Idem dito trouwens voor de RTL XL app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
FooBarz schreef op maandag 24 december 2018 @ 09:14:
Iemand die toevallig een oplossing weet om de app weer aan de praat te krijgen op Android? Ik krijg telkens een foutmelding wanneer ik een video probeer te starten.. S7 Edge, toestel is wel geroot (Magisk methode, standaard rom), maar zelfs met Magisk Hide lukt het niet. Het streamen vanaf mijn telefoon naar de Chromecast werkt dan weer wel 8)7

Idem dito trouwens voor de RTL XL app.
Je mist een bepaalde codec, dit probleem had de Nokia 6 (2017) ook, voordat Oreo uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Ben bezig met de serie Mr. Mercedes, dit is echt een aanrader. Binnenkort ook weer de Blacklist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craetive
Hellboy! schreef op maandag 24 december 2018 @ 10:53:
[...]
Je mist een bepaalde codec, dit probleem had de Nokia 6 (2017) ook, voordat Oreo uitkwam.
Dat valt zeker alleen te fixen met een software update? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Dat valt zeker alleen te fixen met een software update? :'(
Ben bang van wel. NPO uitzending gemist werkt vast en zeker ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craetive
Hellboy! schreef op maandag 24 december 2018 @ 21:52:
[...]
Ben bang van wel. NPO uitzending gemist werkt vast en zeker ook niet?
NPO app werkt gewoon prima, net als alle andere apps met filmpjes erin. Het gaat echt specifiek om de RTL apps die niet werken..

Ze hebben het trouwens voorheen wel gedaan, maar ik kan me niet meer herinneren of ze sinds de upgrade naar Oreo of de root ermee gestopt zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:45
Iemand hier die Professor T al gezien heeft?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
FooBarz schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 09:39:
[...]

NPO app werkt gewoon prima, net als alle andere apps met filmpjes erin. Het gaat echt specifiek om de RTL apps die niet werken..

Ze hebben het trouwens voorheen wel gedaan, maar ik kan me niet meer herinneren of ze sinds de upgrade naar Oreo of de root ermee gestopt zijn.
Heeft RTL weer e.e.a. aangepast. Heb zo geen idee wat het dan kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
rtl XL is er mee opgehouden toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Craetive
Hellboy! schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 10:07:
[...]
Heeft RTL weer e.e.a. aangepast. Heb zo geen idee wat het dan kan zijn.
-O-
LucyLG schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 10:14:
rtl XL is er mee opgehouden toch?
Nee, RTL XL is de uitzending gemist van RTL, dus zeg maar het naam van het beestje. RTL XL Premium hebben ze wel opgedoekt en zit nu inmiddels in Videoland verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Bedoelde NPO uitzending gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
FooBarz schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:20:
[...]

-O-

[...]

Nee, RTL XL is de uitzending gemist van RTL, dus zeg maar het naam van het beestje. RTL XL Premium hebben ze wel opgedoekt en zit nu inmiddels in Videoland verwerkt.
Ze hebben weer veranderd. een week geleden opende ik de app om naar RTL late night te kijken en toen kreeg ik de melding dat alle diensten naar Videoland zijn gegaan. Nu ineens doet ie het weer...weird?1?1 Ik heb RTL toen gemaild wat er aan de hand was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-06 12:37
Ik vond vandaag opeens de Videoland app in de Play Store van de Android TV.
Ben ik nou laat met het ontdekken of is deze onlangs stilletjes uitgerold?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:33
MyBearTibbers schreef op woensdag 26 december 2018 @ 10:18:
Die gebruik ik al sinds september dus die is er al even ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hellboy!
Laatste tijd de volgende series bekeken op Videoland:

- a Discovery of witches
- Mr. Mercedes

Ga nu verder met the Bridge seizoen 4 en vanaf 16 januari komt the Blacklist weer. Killing Eve staat ook nog op de kijklijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MyBearTibbers schreef op woensdag 26 december 2018 @ 10:18:
ik vind het een erg fijne app, werkt hier al maanden en een stuk beter dan de chromecast optie, die liep voordat deze app er kwam af en toe bij mij vast. Maar de android tv app is altijd probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor het eerst videoland gekeken omdat het niet echt mijn smaak is, maar Judas vond ik erg erg goed, flink van genoten. Dikke aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Videoland heeft nog wel eens last van downtime . Blijkbaar kwam Judas afgelopen maandag uit?

Wilde toen mijn guilty pleasure professor T. Kijken. Helaas ging dat niet. Blijkbaar had Judas daar een stokje voor gestoken.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
LucyLG schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 14:06:
[...]

Ze hebben weer veranderd. een week geleden opende ik de app om naar RTL late night te kijken en toen kreeg ik de melding dat alle diensten naar Videoland zijn gegaan. Nu ineens doet ie het weer...weird?1?1 Ik heb RTL toen gemaild wat er aan de hand was.
En al antwoord?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
Webgnome schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 07:30:
Videoland heeft nog wel eens last van downtime . Blijkbaar kwam Judas afgelopen maandag uit?
Nee afgelopen zondag kwam die uit maar videoland heeft er toen tijdje heel veel moeite gehad...

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
Ja ik heb tijdje geleden wel antwoord gehad dat alles afleveringen van late night weer te zien waren in de XL app. Blijkbaar was het wat protest gekomen, dat vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Webgnome schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 07:30:
Dit is een interessant artikel dat net online gezet is hierover: https://www.totaaltv.nl/n...st-van-storing-videoland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicklazzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:55
Sinds gisteren hebben wij op 1 van onze Samsung Smart TV’s het volgende:

Na het opstarten van de Smart Hub en het selecteren van de Videoland app, sluit de TV zichzelf volledig af en start opnieuw op. Dit was gisteren gemiddeld elke 2 minuten na het openen van de Videoland app en het afspelen van media.

Vandaag nog steeds hetzelfde probleem echter duurde het vandaag een 10 minuten.

Iemand per toeval hetzelfde voorgehad? Volledige reset, opnieuw instellen Smart Hub, app verwijderd etc. niets helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Nicklazzz schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 20:28:
Sinds gisteren hebben wij op 1 van onze Samsung Smart TV’s het volgende:

Na het opstarten van de Smart Hub en het selecteren van de Videoland app, sluit de TV zichzelf volledig af en start opnieuw op. Dit was gisteren gemiddeld elke 2 minuten na het openen van de Videoland app en het afspelen van media.

Vandaag nog steeds hetzelfde probleem echter duurde het vandaag een 10 minuten.

Iemand per toeval hetzelfde voorgehad? Volledige reset, opnieuw instellen Smart Hub, app verwijderd etc. niets helpt.
Dat is de reden dat ik mijn smart tv alleen als tv gebruik. Gewoon alles direct via receiver/soundbar en chromecast gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi nieuws voor de Expeditie Robinson fans: https://www.totaaltv.nl/n...ie-robinson-op-videoland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135360

Hellboy! schreef op maandag 24 december 2018 @ 10:53:
[...]

Weet je toevallig welke? Op de Nexus 5 van mijn vrouw gaat het ook mis. Videoland geeft Aan dat de Nexus 5 wel ondersteunend wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Anoniem: 135360 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 20:44:
[...]

Weet je toevallig welke? Op de Nexus 5 van mijn vrouw gaat het ook mis. Videoland geeft Aan dat de Nexus 5 wel ondersteunend wordt
Nee heb zo geen idee. Maar je hebt een nexus 5 of 5x, op de 5x werkt het prima. Op nokia 6, was het opgelost met android 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135360

Hellboy! schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 09:27:
[...]

Nee heb zo geen idee. Maar je hebt een nexus 5 of 5x, op de 5x werkt het prima. Op nokia 6, was het opgelost met android 8.
Sorry, het is de 5X, en hierwerkt het helas niet op.
NPo gemist niet, RTL XL niet, Netflix weer wel.
Alleen streamen naar de chromecast werkt.

Heb je er toevallig een extra app opstaan die de codecs bevat toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Blacklist seizoen 6 was begonnen woensdag, de afleveringen alweer bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:48
Ik heb sinds kort Videoland en dit kijk ik op de iPad maar elke keer als ik de app opnieuw opstart moet ik mijn inlog gegevens invullen, kan ik dit op 1 of andere manier zorgen dat de iPad dit onthoud? Voor mij is het niet zon probleem maar voor de kids is dit erg irritant.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gielie schreef op zondag 20 januari 2019 @ 07:41:
Ik heb sinds kort Videoland en dit kijk ik op de iPad maar elke keer als ik de app opnieuw opstart moet ik mijn inlog gegevens invullen
Bij mij blijven de gegevens onthouden op alle ipads en op android tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Tijd voor caching servers dus, of gewoon opschalen. Zal RTL wel weer te veel kosten. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-06 18:55
Heeft Videoland al surround geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gonadan schreef op zondag 20 januari 2019 @ 10:00:
[...]

Tijd voor caching servers dus, of gewoon opschalen. Zal RTL wel weer te veel kosten. :P
Als ik dit zo lees: https://www.totaaltv.nl/n...lixabonnees-in-nederland/ , dan hebben ze nu 700.000 abonnee's, dan komt er ook wel geld binnen.

Persoonlijk heb ik er nooit last van gehad dat het niet werkt, maar zoveel Videoland kijken we ook niet. Ik kijk ook nooit gelijk als iets uitkomt. En ik herken het wel, Ziggo / HBO heeft ook elke keer last als game of thrones online komt, die wilde ik natuurlijk gelijk zien (ook op vakanatie) en dan werkt dat streamen ook nooit. Netflix en Prime Video hebben dit beiden niet (maar prime video heeft vast niet zoveel klanten als videoland hier).

Als ik mocht kiezen heb ik liever dat ze de app wat beter maken zoals surround sound wat er volgens mij nog niet is en 4k en ook onthouden waar je bent gebleven als je langer dan een paar weken niet verder kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Arjantje72 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 10:20:
Heeft Videoland al surround geluid?
Nee, maar receiver of goede soundbar kun je een goede stereo stream omzetten naar Dolby prologic 2, dan heb je surround geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Anoniem: 738905 binnen komt het vast wel, maar of ze ook willen uitgeven is wat anders. :P

Zelf kijk ik ook niet vaak Videoland, maar ik heb het wel een aantal keer mee gekregen. Juist omdat ik het niet zo vaak gebruik zou ik verwachten dat je er niet tegenaan zou moeten lopen. Maar ik kan wel concluderen dat Netflix zowel qua stabiliteit van de app als kwaliteit van de streaming gewoon mijlenver voor ligt.

Nu snap ik heel goed dat er een verschil zit tussen de middelen van beide bedrijven, maar je kunt anno 2019 niet mee weg komen met 'het was even druk'. Daar zijn meer dan genoeg technische oplossingen voor tegenwoordig. :P
Hellboy! schreef op maandag 21 januari 2019 @ 17:29:
Nee, maar receiver of goede soundbar kun je een goede stereo stream omzetten naar Dolby prologic 2, dan heb je surround geluid.
Mits dat stereosignaal daadwerkelijk Pro Logic encoding bevat, ik vraag mij sterk af of dat bij Videoland het geval is.

[ Voor 22% gewijzigd door Gonadan op 21-01-2019 19:46 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Mits dat stereosignaal daadwerkelijk Pro Logic encoding bevat, ik vraag mij sterk af of dat bij Videoland het geval is.
Ik ervaar thuis wel surround geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hellboy! schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:56:
Ik ervaar thuis wel surround geluid.
Mijn versterker maakt het ook ruimtelijker inderdaad, maar als het niet een echt Pro Logic signaal was dan is het slechts een simulatie. Aangezien men meestal geen Pro Logic meer gebruikte sinds Dolby Digital beschikbaar kwam (scheelt ruimte) zou het mij stevig verbazen als Videoland het ineens weer in plaats van een standaard stereosignaal zou uitzenden.

Toch kan het wel een meerwaarde hebben hoor, ook ik simuleer vanuit stereo surround. Dat is dan met name omdat de versterker dan de frequenties van spraak over de center speaker leidt, dat is wel prettig.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hellboy!
Begonnen aan de serie Killing Eve, dit is ook een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 996723

Sinds een paar dagen proefabo van Videoland maar het beeld hapert: Het loopt een seconde of 2 a 3 vloeiend en dan lijkt hij een fractie van een seconde te blijven "hangen" en weer vooruit te schieten.
Dit op zowel Ipad via Chromecast als Apple TV. (Op het ipad scherm zelf gaat het wel goed)
Op deze manier valt er niet naar te kijken, is er nog iets wat ik kan proberen?

Edit: Het heeft te maken met de frame interpolatie op mijn TV, als ik deze uit zet is het weg.
beeld blijft wel wat raar, kartelranden, knipperingen in bepaalde oppervlakken, terwijl de verbinding gewoon goed is en de beeldkwaliteit/resolutie gewoon in orde...Kinderziektes?

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 996723 op 04-02-2019 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@Anoniem: 996723 Ik heb al ruim 2 jaar Videoland maar herken dat niet. Niet via Chromecast, iPad of AndroidTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In Transformers: Age of extinction vanaf 1:40 , in de vallei lijkt al het groen te knipperen (tijdens de hele scene) , later op 2.15 als het vliegtuig over de sneeuw vliegt is ook duidelijk te zien dat er iets goed mis gaat en zijn allerlei kartelranden en geknipper waar te nemen in de bovenste helft van het scherm.
Deze artefacten zijn hier welliswaar wel heel erg duidelijk, maar ook in veel andere content storend en vaak aanwezig, als je het eenmaal gezien hebt valt het erg op.
(Terwijl dit niet het geval is bij de andere streaming diensten)
Vind het nogal een afknapper, ik heb 15 jaar oude DVD's die er beter uit zien dan dit...

Het lijkt eigenlijk best op artefacts van een slecht werkende frame interpolation, zou het kunnen dat Videoland iets dergelijks gebruikt om de boel vloeiend te laten lopen en dat hierdoor de frame interpolation van mijn TV extra problemen veroorzaakt? (Ik heb deze eigenlijk altijd aanstaan en nog nooit meegemaakt dat het gestotter veroorzaakt)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 996723 op 04-02-2019 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op de ipad heb ik ook wat geknipper in die valei en de sneeuw is ook iets raars, zal zo ff op de nvidia shield met android tv het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb inmiddels wat meer dingen geprobeerd, en het komt niet bij alle films of series voor, misschien iets met een bepaalde aspect ratio die niet goed werkt met de compressie van Videoland? Of het heeft te maken met beweging: Bij beide voorgenoemde scenes scrolt het beeld van beneden naar boven.
(ik weet er ook helemaal niks van het valt me gewoon op dit soort dingen)

Gelukkig is het gestotter opgelost door Frame interpolation uit te zetten, dat geknipper valt wel op, maar maakt het niet direct onkijkbaar.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 996723 op 04-02-2019 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij is er inderdaad wat met het comprimeren fout gegaan, ik had de transformers op film1 allemaal gekeken en daar was het niet en ik heb altijd het idee dat film1 ook redelijk aan het compressen is altijd, meer dan netflix of minder goed. Maar dit is de eerste keer dat ik het zie, het was me denk ik niet eens opgevallen als je het niet met de tijden erbij had gezet.

Ik denk dat dit gewoon een gevalletje pech is voor deze film, net als dat bij netflix de ondertiteling van een aantal series echt heel brak is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Die Mocro Maffia is Nederlandse Gomorrah?

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
New Yorker schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 21:22:
Die Mocro Maffia is Nederlandse Gomorrah?
Ik heb Gomorrah nog niet gezien, maar kan wel vertellen dat het een goede serie is met uitstekend acteerwerk. Als je de Nederlandse misdaad volgt zul je ook zien dat het redelijk overeenkomt met de echte Mocro Maffia.
Eigenlijk vond ik het naast Judas de enige aardige content, ik heb het proef abonnement dan ook weer opgezegt en sinds kort Netflix genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinblokhuis
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 20-06 19:39
Ik krijg bij alle video's die ik aan klik de melding "Deze video kan momenteel niet gestart worden. Probeer het later opnieuw."
Zowel bij streams als bij gedownloade video's.
Dit speelt al 2 weken dus het is ook geen tijdelijke storing of iets dergelijks.

Iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Je apparaat herstarten, ander apparaat/browser proberen, als dat niet werkt Videoland bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejleusink
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-09-2021
Hallo.

Zijn er mensen die Videoland gebruiken op een LG WebOS tv?
Sinds de update van de Videoland app is dese tergend langzaam om door het menu te scrollen. De video's zelf geven geen probleem als deze eenmaal afspeelt.

Chromecast werkt uiteraard wel snel maar heb toch het idee dat het ten koste gaat van de kwaliteit van het beeld.

Ik ben benieuwd of meer mensen deze problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Ten koste van het beeld zou het niet mogen aangezien in beide gevallen het maximaal 1080p is dus dat is alleen maar een gedachtespinsel. Of je Chromecast is alleen maar met wifi verbonden en je tv bedraad. Dan zou het kunnen zijn omdat je wifi langzaam is.

Verder ervaar ik zelf om de haverklap issues met videoland. Dan is de app weer niet verbonden, dan is de login verkeerd (wat niet zo is), dan kunnen we niet koppelen omdat de code niet blijkt te kloppen ( wat niet zo is). En als dat allemaal niet het geval is dan zit half videoland kijkend Nederland naar Judas te kijken en ligt de service plat.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Martinblokhuis schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 15:09:
Ik krijg bij alle video's die ik aan klik de melding "Deze video kan momenteel niet gestart worden. Probeer het later opnieuw."
Zowel bij streams als bij gedownloade video's.
Dit speelt al 2 weken dus het is ook geen tijdelijke storing of iets dergelijks.

Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
Op een samsung tv? Daar is een mail over geweest dat je even zelfstandig naar de store moet browsen en de nieuwe app moet aanklikken, en de oude verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 23:01
Kun je ook nog een jaar abonnement nemen? Dus dat je korting krijgt? Of is €8,99 de enige optie nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@ejleusink ik heb een LG maar gebruik het Smart deel niet meer omdat ik altijd gezeur kreeg daar hij ineens een onverklaarbaar trage verbinding kreeg, bij alle apps. Terwijl andere apparaten in dezelfde kast 200 Mb over de wifi trokken.
Daarnaast heb ik ook nul vertrouwen in de software van Videoland zelf want ik heb ook altijd ruzie met de apps. Het kan dus aan beiden liggen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-06 12:42

DeFeCt

je wéét toch

In de TS staat nog een verhaal over erotiek @jongetje, maar deze sectie heeft Videoland inmiddels geschrapt (hoorde ik van een vriend).

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Sjw :')

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:40
Werkt de app (iOS in dit geval) bij jullie ook zo ruk met Chromecast? Film even pauzeren, begint spontaan opnieuw.... daarna de grootste moeite om een stuk door te spoelen, als je verkeerd veegt dan schiet de app ineens terug naar het hoofdmenu. En dan ben je klaar met film kijken, lijkt de app ineens de verbinding met Chromecast kwijt te zijn. Film blijft spelen, app weet van niks. Krijg dan met geen mogelijkheid de controle terug over hetgeen wat aan het afspelen is.

Frustratie alom de laatste tijd... :/

Edit: Zie wel dat ik kan updaten naar versie 3.6.2 van de app. Hopelijk helpt dat.

[ Voor 16% gewijzigd door ThinkPad op 05-05-2019 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signum666
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:16
Hier thuis continue problemen met het kijken van een serie. Wanneer de volgende aflevering begint met spelen horen we alleen geluid. Op de TV verschijnt dan een foto van een andere serie met tekst dat er gecast kan worden. Gruwelijk irritant. Is dit een bekend iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Signum666 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 09:09:
Hier thuis continue problemen met het kijken van een serie. Wanneer de volgende aflevering begint met spelen horen we alleen geluid. Op de TV verschijnt dan een foto van een andere serie met tekst dat er gecast kan worden. Gruwelijk irritant. Is dit een bekend iets?
Dat casten werkt hier ook slecht. Vaak moet ik de app 2x opstarten voordat hij gaat afspelen op de tv. Bij de eerste poging blijft de telefoon zwart, en de tv blijft op het opstartscherm staan. Dat probleem van de volgende aflevering heb ik hier ook al meerdere keren gehad.

Daarnaast onthoud die app totaal niet waar je gebleven bent als je stopt halverwege een aflevering. Kijk je één seconde van een aflevering, dan ziet die app de hele aflevering als gekeken, en staat de volgende aflevering al weer bij verder kijken.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-06 09:22
Vraagje,

Ik ben onze tablet vakantie klaar aan het maken zodat onze zoon wat te kijken heeft tijdens de heen- en terugreis. Hoe kan het dat ik bij meerdere filmpjes het icoon te zien krijg van het Wi-Fi logo met een streep er door heen? Filmpjes met zo'n icoontje worden niet gedownload in de app zelf...

De tablet heeft wel gewoon verbinding want internet en het afspelen van andere filmpjes en YouTube werkt wel gewoon. Het betreffende filmpje verwijderen en opnieuw downloaden binnen de Videoland app heeft niet geholpen, de app gedwongen stoppen en de cache legen ook niet en de tablet opnieuw opstarten ook niet... Het betreft een nieuwe Samsung Galaxy Tab A 2019 met de laatste android versie.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Er zit waarschijnlijk een maximum aan het aantal downloads. Of bepaalde items mogen niet worden gedownload wegens rechten..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreTheFuture
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-12-2024
Leuk dat videoland, maar ik vind de audio wel erg tegenvallen!

Ik heb hier een installatie aan de tv hangen met 2 Genelec (actieve) studio speakers..

Over het algemeen heb ik het beste van Both Worlds, alleen bij videoland hebben ze volgens mij rauwe audio of een compressor op het signaal gezet?
De stemmen zijn normaal, maar zodra de muziek speelt klappen hier zowat de conussen tegen de muur..

Wie weet er of je videoland ergens kunt benaderen hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

WeAreTheFuture schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 22:22:
Leuk dat videoland, maar ik vind de audio wel erg tegenvallen!

Ik heb hier een installatie aan de tv hangen met 2 Genelec (actieve) studio speakers..

Over het algemeen heb ik het beste van Both Worlds, alleen bij videoland hebben ze volgens mij rauwe audio of een compressor op het signaal gezet?
De stemmen zijn normaal, maar zodra de muziek speelt klappen hier zowat de conussen tegen de muur..

Wie weet er of je videoland ergens kunt benaderen hiervoor?
Probeer het eens
https://www.videoland.com/contact

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:40
Grey’s Anatomy is verwijderd :-( Lees op de Twitter van Videoland dat het er pas volgend jaar weer op staat. Heeft met rechten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
ThinkPadd schreef op zondag 7 juli 2019 @ 16:10:
Grey’s Anatomy is verwijderd :-( Lees op de Twitter van Videoland dat het er pas volgend jaar weer op staat. Heeft met rechten te maken.
Ja helaas inderdaad, nu de rest van de serie maar op een andere manier af kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 17:50
Zijn er mensen die dit hebben om andere redenen dan the handmaid's tale? Vindt het aanbod zo godsgruwelijk bedroevend verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Ik zou zeggen lees het topic gewoon even door en je hebt antwoord op je vraag.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Brammos85 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:29:
Zijn er mensen die dit hebben om andere redenen dan the handmaid's tale? Vindt het aanbod zo godsgruwelijk bedroevend verder..
Vanwege Temptation Island VIPS natuurlijk! Zodra het seizoen begint, hebben de performance engineers het zwaar bij Videoland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Brammos85 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:29:
Het meest opvallende van dit topic is dat ongeveer 90% van de berichten niet over de inhoud van Videoland gaan maar over andere zaken als geluid, ondertitels en beeldkwaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:32

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

ThinkPadd schreef op zondag 7 juli 2019 @ 16:10:
Grey’s Anatomy is ongeveer op hetzelfde moment verwijderd bij Ziggo en bij KPN.

Ik hoorde het gerucht dat de serie eind dit jaar haar (exclusieve) debuut maakt op Disney+ en dat daarom geen verlenging van de licenties wordt gegeven.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-06 13:12
Alle seizoenen van Scrubs komen bij Videoland

https://www.rtlnieuws.nl/...srubs-komen-bij-videoland

Echt geweldig nieuws wat mij betreft. 1 van de, misschien wel de beste comdey serie wat mij betreft. En eindelijk de mogelijkheid om seizoen 3 tm 9 met Nederlandse ondertiteling te kijken. Er is geen dvd box uitgebracht hiermee namelijk. Ook downloads was altijd behelpen.

Dit geeft Videoland echt een sterk voordeel t.o.v. Netflix imho.

Mooi begin van het weekend :> 8)

[ Voor 12% gewijzigd door StealthyPeanut op 13-07-2019 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
De serie the tunnel, remake op basis van the bridge is een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Laatst online: 23:14
Wie heeft er Videoland op een Apple TV?

Bij het starten van de app komt er een een enorm bass geluid uit waardoor we echt zitten te trillen op de bank.

Heb een Sonos set (2x One, 1x Playbar, 1x SUB) aan de TV hangen.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:25
TerrorSource schreef op zondag 8 september 2019 @ 19:56:

Bij het starten van de app komt er een een enorm bass geluid uit waardoor we echt zitten te trillen op de bank.

Ja dit hebben wij ook soms bij het starten van een app op de AppleTV, maar is mij nog niet opgevallen dat dit alleen bij de videoland app is. Ik ga het eens in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
TerrorSource schreef op zondag 8 september 2019 @ 19:56:

Is gewoon een nieuwe intro van Videoland incl nieuw logo :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Laatst online: 23:14
Nick25 schreef op maandag 9 september 2019 @ 10:26:
[...]

Is gewoon een nieuwe intro van Videoland incl nieuw logo :)
Snap ik, alleen het geluid is nogal hard :X

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-06 20:15
Hudson & Rex gisteravond ontdekt.
Leuk! Beetje jeugdsentiment…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• sellh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-06 19:40
Deze week heb ik mijn Android telefoon geroot. Reden is dat de batterij de laatste tijd wel erg snel leeggeslurpt werd, wat niet op te lossen leek met de standaard oplossingen. Met een geroot toestel zouden meer oplossingen beschikbaar zijn.

Het rooten is uiteindelijk gelukt. Alle applicaties werken weer, behalve Videoland en NPO Start. Bij het aanclicken van een video is de reactie: "Kan de video niet afspelen. Probeer later opnieuw" (of in iets andere bewoordingen, maar in ieder geval is dit de boodschap). Hetzelfde bij NPO Start.
YouTube filmpjes spelen wel af.

Als ik de filmpjes vanuit de Videoland- of de NPO Start-app stream naar mijn ChromeCast worden de video's wel op mijn tv afgespeeld.

Het is dus iets op de telefoon dat het afspelen van de video's blokkeert.

Iemand enig idee wat hier aan de hand is?

*Toevoeging* Het blijkt dat sommige filmpjes van NPO Start (met name de hele korte) wel afspelen.
*Toevoeging 2* Bij videoland blijken de trailers ook af te spelen, maar de volledige films niet. Het blijkt dus afhankelijk van de omvang van de video.

[ Voor 12% gewijzigd door sellh op 19-09-2019 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07:06
Zit te twijfelen om videoland abo te nemen. Ben vooral een film/serie kijker op telefoon. Werkt het goed op een android telefoon?

[ Voor 3% gewijzigd door Nietdatikweet op 05-12-2019 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Laatst online: 20-06 13:34
2 en een halve maand geen reacties in dit topic. Tekenend denk ik. Hier wel een abbo, maar alleen vriendin kijkt er naar eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
Ach, in het KPN DSL topic is het ook super rustig maar zijn ook genoeg mensen die dat hebben.

Hier werkt Videoland prima, op de telefoon, tablet, Mibox en op de Ziggo Next decoder. Als je het aanbod leuk vind dan is het een prima dienst voor een goed prijs. Enige nadeel vind ik dat het geluid stereo is maar dat maakt niet uit als je via de telefoon kijkt.

Ik ben nu Criminal Minds aan het kijken. Staat dan ook netjes bij dat de eerste seizoenen tot 31 maart beschikbaar zijn en dat vind ik wel netjes dat niet zomaar (een deel van) de serie opeens weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07:06
Oke duidelijk hoe zit het met het aanbod van amerikaanse films en series. Heb het even op internet gezocht. Maar dacjt vraag het ook even hier. Enige aanraders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02:30
Ik heb sinds enkele dagen een probleem wat ik niet opgelost krijg.

Wanneer ik Videoland op mijn iPhone 8 kijk en ik gebruik daarvoor WiFi, geen probleem. Kijk ik via 4G (T-mobile), dan lukt kijken niet meer. De aflevering start niet eens. Switch ik weer terug naar WiFi, aflevering begint meteen af te spelen.

- 4G prima ontvangst en snelheid.
- Netflix, YouTube ea geen probleem op 4G.
- App reeds verwijderd en opnieuw opgestart.
- Ook op andere plekken niet kunnen kijken via 4G (dus geen lokaal 4G probleem).
- Instellingen staan mi goed.
- 4G hotspot uiteraard zelfde probleem, stream op laptop begint niet.

Ik weet even niet waar te zoeken, daar Videoland wel werkt, alleen niet via 4G. Zit er in iOS nog een instelling wat ik over het hoofd zie?

Edit: ik zie nu op allestoringen meer meldingen. Echter snap ik nog steeds niet waarom via 4G het niet werkt en met WiFi er geen problemen zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Incognitum op 20-01-2020 23:24 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-06 14:01
Alle drie de film delen van The Hobbit staan sinds kort op Videoland, kan ik ze eindelijk eens zien.

Maar wat blijft het een drama zeg, de Videoland app op de PS4... na pauzeren blijft een film/serie in veel gevallen hangen, soms klapt heel de app eruit.
Als je minder dan 5 minuten voor het einde iets op pauze zet, start de app na herstart (wat routine is na pauzeren) de volgende aflevering in de serie op (mis je dus de cliffhanger en zie je automatisch spoilers).
Fast forward (wat je dus nodig hebt omdat je toch de cliffhanger wilt zien na gespoilerd te zijn) is blind, je ziet alleen de voortgangsbalk en moet maar een beetje gokken wanneer je op play moet drukken.

Wat is de Netflix app dan een verademing zeg. Voor mij dé reden om Netflix op te starten als ik snel een nieuwe series/film wil ontdekken en niet Videoland (of Disney+ dat bijna net zo erg is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ik gebruik de Android tv app op mijn mibox meestal als we hier videoland kijken en die werkt prima.

Leuk om nu expeditie Robinson te kijken met onbekend Nederlanders en Belgen. Deze week "De 12 van Schouwendam" gekeken, bleef spannend tot het einde, erg goede serie.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste