Goedemorgen,
Ik heb enkele weken geleden een foto van een aanbieding van een collega gekregen om de 65OLED804 te kopen voor €2200,- bij Philips MyShop Eindhoven. Ik heb hem destijds niet gekocht omdat ik deze toch nog te duur vond en ik de oudere 803 versie ook prima vond. De aanbieding is op den duur komen te vervallen.
Aangezien ik geen korting kon krijgen op de 803 versie via de website van PlatteTV (bodemprijs bereikt) maar wel €500,- korting op de 804 versie, begon ik de 804 versie interessanter te vinden.
Gisteren ben ik naar PlatteTV in Amsterdam gegaan om nog even te kijken wat er te halen viel. De medewerker was in eerste instantie bereid de 804 te verkopen voor €2499,-, maar na vertoon van de foto van de aanbieding in de Myshop en meerdere keren overleg kon ik de 804 meenemen voor €2200,-
€800,- korting. Ik ben tevreden
Wel overigens een a-z verzekering afgesloten. Op dat moment durfde ik het niet aan een dure tv te kopen met het risico dat er al snel een dode pixel in het scherm zit. De medewerker vertelde me dat 1 op de 15 OLED tv's last krijgt van dode pixels. Geen idee of dat waar is en of ik een juiste beslissing heb gemaakt. Wel reed ik met een gerust hart naar huis en weet ik dat als er problemen zijn ik direct een nieuwe tv krijg.
Vragen over HDMI kabels zijn offtopic.
[
Voor 8% gewijzigd door
FeaR op 04-11-2019 11:18
]