- MrDucky
- Registratie: Juli 2008
-
Laatst online: 18-05 12:09
eynickey schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:06:
Ik ben nog flink aan het twijfelen welke OLED het moet worden. Met de nieuwe Shield op het oog (met Dolby Vision) is de Panasonic voor mij nu ook een optie.
Afgelopen week een prijsopvraag gedaan voor de Panasonic TX-55GZW954:
- Apollo: €1.575,-
- Platte TV: €1.549,-
Hopelijk met BF nog wat lager.
Ik zelf twijfel ook sterk tussen de Panasonic TX-55GZW954 of de Sony 55AG8/9. Ik zie alleen nog weinig stunts met de Panasonic en de Sony is al wel vaker afgeprijsd. de AG9 is met cashback er af te koop voor 1799 al dan niet lager. Ik wacht zelf ook tot BF hopelijk is het dan makkelijk kiezen!
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
- Cruoningen
- Registratie: Augustus 2019
-
Laatst online: 12-06-2025
Heb KE gemaild voor een prijsopgave van de philips 55oled854. Ze kwamen terug met een prijs van €1549,-, uiteraard ook hier excl verzendkosten en met 5 jaar garantie.
Heb twee/drie weken geleden ook rond gemaild, Elektroplace kwam toen met een prijs van €1599 incl verzenden, dus er zit nog weinig verloop in. Destijds ook met hen gebeld voor de C9 en E9, waarbij ik aangaf wat de prijs van KE was. Het kwam er op neer dat ze mee zouden gaan met de prijs van KE. De prijs is niet relevant meer, wellicht wel dat het een schappelijke vent leek aan de telefoon die graag een tv wou verkopen en mee gaat met de laagste prijs op dat moment.
Art en Craft (€1749 voor de 804 en PlatteTV (€1699 voor de 854) zaten beduidend hoger in de prijs.
Let op:
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.
Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is
niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook
niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar
[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.
Het topic is er niet om:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekende prijzen of acties. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten.
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.. Ook eventuele grijze import, open doos-modellen of winkelmodellen vallen hier onder.
- Uitgebreid te discussiëren over de techniek, beeldkwaliteit, verschillen tussen modellen, voor- en nadelen, marges/inkoopprijs, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies. Dus ook geen aankoopadvies in dit topic!
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen.
- Posten dat je tv geleverd, onderweg is, of dat je ook aan het kijken bent naar een tv is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel de Members Only-functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
Members only:"geheime prijs"
De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.