Op 18 december kocht ik bij FOKA Rotterdam een Vogels OLED-beugel (Thin 546) omdat ik die nodig heb voor een tv-kast die gemaakt wordt. Mijn plan was om de 55C8PLA later deze maand en nog vóór de cashback te kopen. Maar daarvoor wilde ik eerst dit topic goed doorspitten en de goedkoopste vinden 
In de winkel van Foka was de 55C8PLA op dat moment in de aanbieding voor ongeveer 1675. Ik heb de televisie meteen voor die prijs gereserveerd. Achteraf een geluk dat ik de tv op dat moment niet kon meenemen. Thuis gekomen las ik deze post
In de winkel van Foka was de 55C8PLA op dat moment in de aanbieding voor ongeveer 1675. Ik heb de televisie meteen voor die prijs gereserveerd. Achteraf een geluk dat ik de tv op dat moment niet kon meenemen. Thuis gekomen las ik deze post

Ik heb meteen een mailtje gestuurd naar Foka voor een persoonlijke aanbieding (hierbij refereerde ik natuurlijk naar Tweakers) en tot mijn enorme blijdschap kon ik de televisie krijgen voor 1499 met 5 jaar garantiejochem8 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:49:
Update, na de BF-gekte. Vandaag een rondje gebeld voor de prijzen van een LG OLED55C8PLA
FOKA/Kamera Express
€1499
5 jaar garantie
Standaard pixelgarantie. 1 dode pixel is geen garantie, 1 hete pixel wel garantie, net als een cluster van defecte pixels garantie.