• SMLDK
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-09 14:59
Op 18 december kocht ik bij FOKA Rotterdam een Vogels OLED-beugel (Thin 546) omdat ik die nodig heb voor een tv-kast die gemaakt wordt. Mijn plan was om de 55C8PLA later deze maand en nog vóór de cashback te kopen. Maar daarvoor wilde ik eerst dit topic goed doorspitten en de goedkoopste vinden ;)

In de winkel van Foka was de 55C8PLA op dat moment in de aanbieding voor ongeveer 1675. Ik heb de televisie meteen voor die prijs gereserveerd. Achteraf een geluk dat ik de tv op dat moment niet kon meenemen. Thuis gekomen las ik deze post *O*
jochem8 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:49:
Update, na de BF-gekte. Vandaag een rondje gebeld voor de prijzen van een LG OLED55C8PLA

FOKA/Kamera Express
€1499
5 jaar garantie
Standaard pixelgarantie. 1 dode pixel is geen garantie, 1 hete pixel wel garantie, net als een cluster van defecte pixels garantie.
Ik heb meteen een mailtje gestuurd naar Foka voor een persoonlijke aanbieding (hierbij refereerde ik natuurlijk naar Tweakers) en tot mijn enorme blijdschap kon ik de televisie krijgen voor 1499 met 5 jaar garantie d:)b

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:26
mrmrmr schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:05:
Zijn er nog meer mensen die op terugbetaling van 300 euro LG wachten op de C8? Ik wacht al bijna 2 maanden en nog niets ontvangen. Ze hebben wel mijn aanvraag en documentatie ontvangen.

Als je cashback beloofd kun je die belofte maar beter nakomen anders wordt het voordeliger te kijken naar andere merken.
Ik heb m'n C8 in het Black Friday weekend gekocht, de week daarop de papieren op de post gedaan en kreeg begin deze week een bevestiging dat m'n aanvraag was goedgekeurd. Het geld stond vervolgens afgelopen vrijdag al op m'n rekening.

Als ze 2 maanden geleden aan jouw bevestigd hebben dat ze je documentatie hebben ontvangen en ze nog niets overgemaakt hebben lijkt het me er iets fout is gegaan. Even mailen of bellen lijkt me verstandig.

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Ik heb een aantal keer gemaild, heb een ontvangsbevestiging en persoonlijk antwoorden gehad (nog niet op de laatste mail van vorige week), maar geen overmaking ontvangen.

• wc2wc
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 12:46
Leuke kerst aanbieding voor de c8 65” ? €2435 of onjuiste prijs bij de webshop art & craft
pricewatch: LG OLED65C8PLA Zwart.

Ook nog €500 cashback

• brutusl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 16:16
wc2wc schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:21:
Leuke kerst aanbieding voor de c8 65” ? €2435 of onjuiste prijs bij de webshop art & craft
pricewatch: LG OLED65C8PLA Zwart.

Ook nog €500 cashback
Reviews webshop zijn niet echt geweldig en voor de cashback mag je hopen dat 't ie wel voor het einde van het jaar geleverd word.

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07:53
brutusl schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:35:
[...]

Reviews webshop zijn niet echt geweldig en voor de cashback mag je hopen dat 't ie wel voor het einde van het jaar geleverd word.
Scherpe prijs. Je hebt nog iets meer tijd volgens mij dan 31. Wel uiterlijk de 31ste kopen.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:57
Inspired schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:15:
[...]

Scherpe prijs. Je hebt nog iets meer tijd volgens mij dan 31. Wel uiterlijk de 31ste kopen.
Dat doet me er aan denken dat ik ook maar eens mijn stukken moet gaan opsturen voordat ik het weer vergeet.. :+

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

• ratje_nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:18
brutusl schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:35:
[...]

Ik heb hem besteld omdat de cashback er duidelijk bijstaat, mocht ik deze niet kunnen krijgen gaat ie retour. Ik vind het ook een mooie scherpe deal en ga ervan uit dat ik hen voor de 31e binnen heb

Verwijderd

TwArbo schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:54:
[...]

Inmiddels bij Apollo gekocht voor 1499. Nogmaals dank. Scheelt toch aardig wat geld.
Krijg je ook cashback als je via de site van Apollo besteld?

Zie de TW, dit kan je met gemak zelf opzoeken.

[ Voor 9% gewijzigd door FeaR op 30-12-2018 17:42 ]

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 13:19
ratje_nl schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:43:
[...]

Ik heb hem besteld omdat de cashback er duidelijk bijstaat, mocht ik deze niet kunnen krijgen gaat ie retour. Ik vind het ook een mooie scherpe deal en ga ervan uit dat ik hen voor de 31e binnen heb
Had hem vorige week daar bijna besteld. Maar na de recentie vind ik het toch een te groot risico, gezien het bedrag. Ik hoop dat bij jou alles goed gaat!

Verwijderd

Dat is mooi! En heeft iemand ervaring met het kopen van de C8 via deze link: https://m.apollo.nl/nl/81...nde-prijs-lg-oled55c8pla/

Aangezien de tv hier nog voor €1499,- te koop is. Dat wordt dan €1199,- na cashback wat een prima prijs is.
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:20:
[...]

Dat is mooi! En heeft iemand ervaring met het kopen van de C8 via deze link: https://m.apollo.nl/nl/81...nde-prijs-lg-oled55c8pla/

Aangezien de tv hier nog voor €1499,- te koop is. Dat wordt dan €1199,- na cashback wat een prima prijs is.
Die prijs klopt en de 300 cashback gaat daar nog vanaf.
Optioneel kun je vaak nog extra garantie afsluiten.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:46

Mystikal

It never hurts to help!

HoppyF schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:12:
[...]

Die prijs klopt en de 300 cashback gaat daar nog vanaf.
Optioneel kun je vaak nog extra garantie afsluiten.
Link werkt nog. Zojuist de c8 besteld met 5jr pixel garantie en thin beugel.

Basement Bios ---- Exo-S

• TZT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-05 08:42

TZT

Bij Art&Craft besteld...Na cashback,wat overigens op de het betaalbewijs zwart op wit staat,komt de 65C8PLA net onder de 2000,- (1945,- ongeveer)

Als de tv daadwerkelijk worst geleverd en er gaat daadwerkelijk de cashback ervanaf,dan lach ik me wel de ballen uit mijn broek met de gedachte dat die op de meeste plakken nog rond 3400/2900 kost🤘🤓

• Inspired
TZT schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:36:
Bij Art&Craft besteld...Na cashback,wat overigens op de het betaalbewijs zwart op wit staat,komt de 65C8PLA net onder de 2000,- (1945,- ongeveer)

Als de tv daadwerkelijk worst geleverd en er gaat daadwerkelijk de cashback ervanaf,dan lach ik me wel de ballen uit mijn broek met de gedachte dat die op de meeste plakken nog rond 3400/2900 kost🤘🤓
Prijs klopt wel, en je krijgt hem gewoon. Al kun je hem bij de meeste wel voor 2500/2600 krijgen. Dus 50 EUR goedkoper dan de meeste hier betaald hebben. Zijn al meer die hem voor +/- 2450 bij A&C besteld hebben in de het verleden.

• TZT

TZT

Inspired schreef op maandag 24 december 2018 @ 13:29:
[...]

Prijs klopt wel, en je krijgt hem gewoon. Al kun je hem bij de meeste wel voor 2500/2600 krijgen. Dus 50 EUR goedkoper dan de meeste hier betaald hebben.
Thx Inspired,

Voor zover ik het heb gechecked hebben de meeste hun prijzen bijgeschroefd:

Foka en Smits Arnhem zijn na mij de enigen die m voor 2599 ex cashback leveren.Kom je dus op 2099,-

Kijoo (nooit van gehoord) geeft m weg voor 2399,- maar daar krijg je geen cashback ( heeft de aardige helpdesk mij verteld) maar wel een muurbeugel kado🤗🤗

Datzelfde,zonder de muurbeugel,geld ook voor electro deal via Bol,daar kostie 2409,-

Art and Craft had m ook al aangepast,maar mijn betaling ging gewoon door.Heb daarna gebeld en mijn order was al gepicked en word morgenavond gereed gezet voor verzending.

Ze zweerde erbij dat ik m woensdag in huis zou hebben😜

• Chielemans
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 15:50
En voor mij ook de C8.. besteld voor €1499,-bij Apollo, en daarbij de Vogel's Thin 546 muurbeugel met kleine korting (289 naar 250). Erg tevreden over het aanbod en ben benieuwd naar het kijkgenot.. grote update van mijn Philips 34" LCD van 25kg zwaar!

• dglavimans
  • Laatst online: 20:45
Vandaag ook bij Apollo gehaald, zou vrijdag geleverd worden! Heel erg bedankt voor dit topic en iedereen die zo ontzettend hun best doen om rond te bellen voor de beste prijs. Volg hem al een tijd en eindelijk de trekker kunnen overhalen!

• BerendbenenKaas
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-03-2024
Vandaag, na mailcontact met o.a Smits, met de auto vanuut Groningen naar Arnhem gereden en daar de LG 55C8 opgehaald bij Smits. Voor de wel bekende prijs van €1499.

Mooie zaak en goed geholpen (stond vast in de file en het was bijna sluitingstijd.). Na het eerste mailcontact werd ik snel gebeld nadat ik in de mail concurrerende aanbiedingen had voorgelegd. Prima dus!

Ben benieuwd naar het verschil met mijn 8 jaar oude LG 42PJ150.

• Timmetjuh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 11:29
LG OLED65B87 bij Amazon 1699 euro. Zelfde prijs bij Saturn in Duitsland.

https://www.amazon.de/dp/..._r_cp_apa_i_aADiCb56PW204

Edit: zie net dat ze niet naar Nederland verzenden helaas.

[ Voor 20% gewijzigd door Timmetjuh op 25-12-2018 08:24 ]

• Inspired
Timmetjuh schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 08:07:
LG OLED65B87 bij Amazon 1699 euro. Zelfde prijs bij Saturn in Duitsland.

https://www.amazon.de/dp/..._r_cp_apa_i_aADiCb56PW204

Edit: zie net dat ze niet naar Nederland verzenden helaas.
Nette prijs. Bij Saturn kun je online bestellen en dan ophalen bij filiaal naar keuze. Wel even opletten. Het is een specifiek model voor de Duitse markt. Netto 300 EUR goedkoper dan een NL C8.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:51

Wildfire

Joy to the world!

[...]

Als je die pagina bekijkt is het overduidelijk dat dit niet klopt. Er staat helemaal geen productinformatie op deze pagina en deze pagina is ook niet vindbaar als je de zoekfunctie op de site gebruikt. Het lijkt me dan ook sterk dat de TV daadwerkelijk geleverd zou gaan worden.

De 55C8 staat via deze link wel gewoon op de site. €1749.

-- Edit: Apollo heeft aan mij bevestigd dat die link voor €1499 nog gewoon geldig is.

[ Voor 12% gewijzigd door Wildfire op 25-12-2018 14:17 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:14
Wildfire schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:09:
[...]

Als je die pagina bekijkt is het overduidelijk dat dit niet klopt. Er staat helemaal geen productinformatie op deze pagina en deze pagina is ook niet vindbaar als je de zoekfunctie op de site gebruikt. Het lijkt me dan ook sterk dat de TV daadwerkelijk geleverd zou gaan worden.

De 55C8 staat via deze link wel gewoon op de site. €1749.
Dat was de Black Friday link. Wel degelijk de bestel link. Geen idee of ze bestellingen met die link nog steeds honoreren.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

• DanTm
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Greetoz schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:32:
[...]

Dat was de Black Friday link. Wel degelijk de bestel link. Geen idee of ze bestellingen met die link nog steeds honoreren.
Die van mij wordt donderdag afgeleverd, werkt dus nog prima.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

DanTm schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:34:
[...]

Die van mij wordt donderdag afgeleverd, werkt dus nog prima.
Als dat zo is dan wel zeer interessant aangezien ze officiële LG dealer zijn. Met cashback dus €1199. Dan kan ik de aankoop financieel aan mezelf verantwoorden. :P

Zit alleen te kijken naar garantie, want bv. Plasmavisie (geen officiële dealer en momenteel €1598 daar) heeft de eerste 2 jaar garantie aan huis. Bij Apollo heb ik niet echt de optie om vanuit Tilburg naar Almere te gaan met mijn TV.

[ Voor 5% gewijzigd door Wildfire op 25-12-2018 12:40 ]

Wildfire schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:39:
[...]

Als dat zo is dan wel zeer interessant aangezien ze officiële LG dealer zijn. Met cashback dus €1199. Dan kan ik de aankoop financieel aan mezelf verantwoorden. :P

Zit alleen te kijken naar garantie, want bv. Plasmavisie (geen officiële dealer en momenteel €1598 daar) heeft de eerste 2 jaar garantie aan huis. Bij Apollo heb ik niet echt de optie om vanuit Tilburg naar Almere te gaan met mijn TV.
Officiële dealer levert garantie via LG.
Gewoon service aan huis dus door CE repair, de partij die de reparaties uitvoert.
Je hoeft dus niet met je TV onder je arm naar de winkel toe!
Uitzondering zijn TV’s die in Duitsland gekocht zijn, LG Benelux (de naam zegt het al) geeft alleen garantie op in de Benelux gekochte modellen die bij hun dealers zijn gekocht.

Wel opletten want de cashback actie duurt nog maar kort en het is onzeker of deze weer verlengd gaat worden.

[ Voor 5% gewijzigd door HoppyF op 25-12-2018 12:50 ]

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

HoppyF schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:48:
[...]

Officiële dealer levert garantie via LG.
Gewoon service aan huis dus door CE repair, de partij die de reparaties uitvoert.
Je hoeft dus niet met je TV onder je arm naar de winkel toe!
Uitzondering zijn TV’s die in Duitsland gekocht zijn, LG Benelux (de naam zegt het al) geeft alleen garantie op in de Benelux gekochte modellen die bij hun dealers zijn gekocht.
Hmmm dan is die Apollo deal van €1499 opeens super interessant. Effectief €1199 voor de 55C8 na cashback, da's goedkoop! :)

Wildfire schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:50:
[...]

Hmmm dan is die Apollo deal van €1499 opeens super interessant. Effectief €1199 voor de 55C8 na cashback, da's goedkoop! :)
Lees dit topic maar terug, deze prijs is scherp.
Ook andere dealers kunnen rond deze prijs leveren, hoe lang nog blijft onduidelijk.
De cashback stopt wellicht en 2019 modellen zullen aangekondigd gaan worden bij de CES.
De kopers die nu willen aanschaffen zullen hier denk ik geen slechte koop mee doen.

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:36
Greetoz schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:32:
[...]

Ook via deze link besteld, wordt eveneens donderdag geleverd. Werkt prima.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Gretzkyus schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 13:41:
[...]

Ook via deze link besteld, wordt eveneens donderdag geleverd. Werkt prima.
Apollo zelf bevestigt ondertussen dat die link inderdaad gewoon geldig is. Mooi. Alleen jammer dat ze blijkbaar via de site geen creditcard accepteren, dit soort grotere aankopen doe ik altijd via creditcard.

-- Edit: na navraag door mij hebben ze ondertussen VISA en Mastercard (weer) aan de site toegevoegd. Zojuist dus de LG OLED55C8 besteld! Olé! *O*

[ Voor 15% gewijzigd door Wildfire op 25-12-2018 16:07 ]

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 09:36

aex351

I am the one

Wildfire schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 14:17:
[...]

Apollo zelf bevestigt ondertussen dat die link inderdaad gewoon geldig is. Mooi. Alleen jammer dat ze blijkbaar via de site geen creditcard accepteren, dit soort grotere aankopen doe ik altijd via creditcard.

-- Edit: na navraag door mij hebben ze ondertussen VISA en Mastercard (weer) aan de site toegevoegd. Zojuist dus de LG OLED55C8 besteld! Olé! *O*
Zijn ze vandaag open :? ?

< dit stukje webruimte is te huur >

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Niet dat ik weet, maar via de mail wordt er gewoon netjes gereageerd. Heb dus uiteindelijk via de website kunnen bestellen.

• aex351

aex351

I am the one

Wildfire schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 16:45:
[...]

Niet dat ik weet, maar via de mail wordt er gewoon netjes gereageerd. Heb dus uiteindelijk via de website kunnen bestellen.
Ja omdat ik dus ook op die sites aan het kijken was. En bij sommige staat er dan ook echt, voor zo laat besteld is morgen geleverd. Fijne service als dat echt klopt. Heeft iemand de 55" C8 al voor een bedrag lager dan 1449 kunnen krijgen (excl. cashback)? Ik kwam net het volgende tegen https://www.artencraft.nl...q-oled55c8pla-520577.html, echt zware misleiding. Want ze bieden hier een televisie aan waar de cashback al vanaf is getrokken. Wat je dus nog zelf moet doen :F.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

aex351 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 16:48:
[...]

Ja omdat ik dus ook op die sites aan het kijken was. En bij sommige staat er dan ook echt, voor zo laat besteld is morgen geleverd. Fijne service als dat echt klopt. Heeft iemand de 55" C8 al voor een bedrag lager dan 1449 kunnen krijgen (excl. cashback)? Ik kwam net het volgende tegen https://www.artencraft.nl...q-oled55c8pla-520577.html, echt zware misleiding. Want ze bieden hier een televisie aan waar de cashback al vanaf is getrokken. Wat je dus nog zelf moet doen :F.
Ik ben benieuwd, de postdiensten draaien morgen gewoon dus als Apollo morgen inderdaad ook werkt dan kunnen ze verzenden. Zou ik 'm donderdag al kunnen hebben. :P

-- Edit: alweer een mailtje gehad van Apollo, bestelling wordt donderdag opgepikt, morgen wordt er niet in de winkel en/of magazijn gewerkt. Wie dus vandaag (woensdag ondertussen) bestelt zal dus niet vroeger dan donderdag de TV verstuurd zien.

[ Voor 13% gewijzigd door Wildfire op 26-12-2018 00:36 ]

• aex351

aex351

I am the one

Wildfire schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 16:54:
[...]

Ik ben benieuwd, de postdiensten draaien morgen gewoon dus als Apollo morgen inderdaad ook werkt dan kunnen ze verzenden. Zou ik 'm donderdag al kunnen hebben. :P
Ja daarom! ben me dus aan het oriënteren. Wat doe je met je oude televisie? dat is probleem nummer 2 :P, doen ze nog iets met inruil?

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

aex351 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 16:55:
[...]

Ja daarom! ben me dus aan het oriënteren. Wat doe je met je oude televisie? dat is probleem nummer 2 :P, doen ze nog iets met inruil?
We gaan nu off-topic, dus mijn laatste opmerking: bij Apollo kun je een "persoonlijke deal" vragen -->
Waarom een persoonlijke deal?

U heeft ergens een mooie aanbieding gezien | Deel deze met Apollo, wellicht kunnen we meer voor u betekenen | U wenst een bepaalde combinatie van producten | U wilt direct iets inruilen of wilt U de meest actuele prijs navragen?
Inruilen is dus wellicht mogelijk. Maar mijn TV heb ik al verkocht dus dat scheelt :P

• brutusl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 16:16
Gisteren gebeld met Smits voor een 55C8.
Laagste prijs was € 1588,- inclusief bezorgen

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:39
Is er voor de 65 inch C8 ook een Apollo link te vinden met extra korting. Zie bij Foka nu de laagste prijs voor 2599 ex cashback. Kon op de voorgaande pagina's geen betere deal vinden. Klopt dit?

• Inspired
Kartmans1 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 01:00:
Is er voor de 65 inch C8 ook een Apollo link te vinden met extra korting. Zie bij Foka nu de laagste prijs voor 2599 ex cashback. Kon op de voorgaande pagina's geen betere deal vinden. Klopt dit?
Je zou morgen met AO kunnen bellen. Die krijgen hem 28 weer op voorraad dacht ik. Die leveren hem voor 2500 thuis. Voordeel is ook dat die hem eventueel gratis ophalen. (Mocht je dode pixels hebben.) Er is geen Apollo link voor de 65” maar die is er ook een stuk duurder. Dacht iets van 2699. (Heb zelf twee besteld bij AO.)

• TZT

TZT

Bij AO heb je de LG Oled65B8PLA voor 2125,- ex 150,- cashback en de LG Oled65E8PLA ex 500,- cashback...

De 65" van de C8 is evenniet meer op hun site te vinden..

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07:32
Maandag Smit gebeld voor een 55c8 voor 1499
Haal hem vandaag op.

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

• Inspired
TZT schreef op woensdag 26 december 2018 @ 10:03:
Bij AO heb je de LG Oled65B8PLA voor 2125,- ex 150,- cashback en de LG Oled65E8PLA ex 500,- cashback...

De 65" van de C8 is evenniet meer op hun site te vinden..
De C8 staat gewoon op de site. Alleen nog niet op voorraad zoals eerder aangegeven. Komt voor de 31ste wel weer binnen bij ze. Dus als iemand een 65C8 wil, zou ik morgen ff bellen met ze.

• hippy3000
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-08 23:41
ART&Craft levert de 65C8 nog voor 2449,- incl verzending(ex cash back). Als je ze mailt ontvang je een linkje.

• TZT

TZT

hippy3000 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 14:00:
ART&Craft levert de 65C8 nog voor 2449,- incl verzending(ex cash back). Als je ze mailt ontvang je een linkje.
Haha best grappig😂

Iig belde ik vandaag wanneer ik m kon ontvangen,zeer vriendelijke mijnheer ging uitZoeken en zei dat hij vertraging heeft opgelopen maar vandaag de track en trace zou ontvangen.

En dat gebeurde ook even later,wordt morgen bezorgd.

Btw hij vertelde mij dat ik tot 7-1-19 aanspraak kan maken op de cashback!
TZT schreef op woensdag 26 december 2018 @ 17:11:
[...]

Haha best grappig😂

Iig belde ik vandaag wanneer ik m kon ontvangen,zeer vriendelijke mijnheer ging uitZoeken en zei dat hij vertraging heeft opgelopen maar vandaag de track en trace zou ontvangen.

En dat gebeurde ook even later,wordt morgen bezorgd.

Btw hij vertelde mij dat ik tot 7-1-19 aanspraak kan maken op de cashback!
De cashback actie geldt t/m 31 december, de koop moet dan plaatsvinden.
Registratie kan t/m 7 januari maar dan moet de koop dus al geweest zijn.

• TZT

TZT

HoppyF schreef op woensdag 26 december 2018 @ 17:37:
[...]

De cashback actie geldt t/m 31 december, de koop moet dan plaatsvinden.
Registratie kan t/m 7 januari maar dan moet de koop dus al geweest zijn.
Helder thanx Hoppy

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:20

Sport_Life

Solvitur ambulando

[...]

Interessante link. ;)
/edit: krijg een melding dat de order geannuleerd is :?

edit 2: Bij Foka 1.449 https://www.foka.nl/product/12250875/lg-oled55c8pla-

Morgen ns bellen met Apollo :).

[ Voor 25% gewijzigd door Sport_Life op 27-12-2018 01:06 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 12:07
Sport_Life schreef op donderdag 27 december 2018 @ 00:41:
[...]

Interessante link. ;)
/edit: krijg een melding dat de order geannuleerd is :?

edit 2: Bij Foka 1.449 https://www.foka.nl/product/12250875/lg-oled55c8pla-

Morgen ns bellen met Apollo :).
Die foka link is de cash back al af, de 'van' prijs is 1749... Ze bieden ook de 65C8 aan voor 2099 met een 'van' prijs van 2599...

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Martijn schreef op donderdag 27 december 2018 @ 01:23:
[...]

Die foka link is de cash back al af, de 'van' prijs is 1749... Ze bieden ook de 65C8 aan voor 2099 met een 'van' prijs van 2599...
Oh ja, scherp!
Zag dat mijn bestelling wel is doorgekomen bij Apollo dus even afwachten :).

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 23:12
Martijn schreef op donderdag 27 december 2018 @ 01:23:
[...]

Dat klopt, maar ook bij Foka kun je de 55c8 voor minder krijgen door gewoon even te bellen, appen, etc. Op de site staat nooit de laagste prijs die je kunt krijgen.

• SiNtEnEl
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-08 17:31
Vandaag bij apollo besteld, levering zaterdag of maandag. Op het moment hebben ze het nog behoorlijk druk met de hoeveelheid orders waardoor hij er vandaag niet meer uit kon. Nog gebruik kunnen maken van de 1499 eur link uit het topic. Helaas kwamen wij er niet uit met de soundbar SK9Y, deze voor 484 eur bij plattetv. Beide prijzen exclusief cashback.

Verwijderd

SiNtEnEl schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:40:
Vandaag bij apollo besteld, levering zaterdag of maandag. Op het moment hebben ze het nog behoorlijk druk met de hoeveelheid orders waardoor hij er vandaag niet meer uit kon. Nog gebruik kunnen maken van de 1499 eur link uit het topic. Helaas kwamen wij er niet uit met de soundbar SK9Y, deze voor 484 eur bij plattetv. Beide prijzen exclusief cashback.
zijn goeie jongens daar in Almere, kennis, humor en service kreeg gisteren kortingscode doorgestuurd besteld voor 1499€. Vanmorgen toch nog maar eentje besteld en haal hem vanmiddag op.
Kortingscode : OCVUV doe er je voordeel mee zou ik zeggen

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 13:25
hippy3000 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 14:00:
Vandaag kwamen ze weer met 2499 via de mail.

PVO

Verwijderd

Wel opvallend hoe snel de prijs de afgelopen 2 weken gedaald is bij de grote ketens. Ook bij Coolblue is de 55C8 nu te krijgen voor €1749. Paar dagen geleden was dat nog €1999 en niet al te lang daarvoor €2299. Voel je je toch wel genaaid als je hem voor dat bedrag gekocht hebt. Hebben deze ketens nou met zulke grote marges gewerkt, kunnen ze hem nu voordeliger inkopen of hebben ze een voorraad waar ze van af moeten?

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

renzo4000 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 11:14:
Het nieuwe modeljaar komt eraan en de marges waren er sowieso als je ziet welke "onderhandelingsruimte" er is als je erom vraagt. Echter de onwetende consument (of de bescheiden/bange) betaalt gewoon de prijs die op het kaartje staat. Geef jij de winkelier ongelijk?
Ik zag bij het ophalen van mijn tv gisteren een overzicht van de laatste transacties van deze tv (verkoper moest factuur opnieuw printen en bladerde door de facturen) . Zo'n beetje 95% betaalde 1.799,-, en heel af en toe kwam er 1.499,- voorbij. Hoogstwaarschijnlijk een aantal uit dit topic ;).

Voor mezelf sprekende, budget voor een tv was ca 1.000,- en dan kwam deze qua prijs kwaliteit momenteel als beste eruit. Ik had hier nooit meer voor betaald, dus was dan bij een full hd van 49" uitgekomen oid.
Aangezien deze tv veel wordt verkocht wordt de marga ook steeds groter (R&D en overige overhead kosten verdeeld over meer tv's, intrinsieke waarde is verwaarloosbaar naar verhouding ).

[ Voor 20% gewijzigd door Sport_Life op 28-12-2018 12:02 ]

• SiNtEnEl
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-08 17:31
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 10:32:
[...]

zijn goeie jongens daar in Almere, kennis, humor en service kreeg gisteren kortingscode doorgestuurd besteld voor 1499€. Vanmorgen toch nog maar eentje besteld en haal hem vanmiddag op.
Kortingscode : OCVUV doe er je voordeel mee zou ik zeggen
Ik heb uw bestelling verwerkt, de LG OLED55C8PLA krijgen we weer as maandag op voorraad
in ons externe magazijn en ik kan dan de tv op Donderdag 3 januari bij u laten bezorgen.
U kunt ons eventueel donderdagochtend even bellen zodat we kunnen doorgeven hoelaat de
chauffeur ongeveer bij u langs komt
Met vriendelijke groet,
Apollo Almere (naam weggehaald)

Kortom mensen hier wel rekening mee houden.. We hebben tot 7 januari om de registratie te doen.
de originele kassabon en het uitgeknipte serienummer moeten op 14 januari 2019 door LG ontvangen zijn.

Mij werd eerst voorgehouden dat ze vandaag zouden leveren, toen zaterdag of maandag.. nu is het donderdag.. Beetje jammer. Edit: Na contact met Apollo en verdere uitleg hebben ze kunnen regelen dat hij morgen bezorgd word. Momenteel een behoorlijk run op de LG's zowel in de winkel als online. Ze doen zeker hun best.

[ Voor 8% gewijzigd door SiNtEnEl op 28-12-2018 13:17 ]

• Inspired
SiNtEnEl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 12:20:
[...]

Kortom mensen hier wel rekening mee houden.. We hebben tot 7 januari om de registratie te doen.
de originele kassabon en het uitgeknipte serienummer moeten op 14 januari 2019 door LG ontvangen zijn.
Even voor de duidelijkheid;
  • Uiterlijk op 31-12 moet de TV/soundbar besteld/betaald zijn. Factuurdatum mag 31/12 zijn, niet later.
  • Registratie moet uiterlijk op 7-1 plaats vinden. Eventueel kan de leverancier het serienummer doorgeven mocht levering later plaats vinden.
  • LG moet uiterlijk op 14-01 het bewijs hebben. Dit is een maandag, dus ik zou uiterlijk 10-01 alles opsturen.
Tot voor kort stuurde LG de prijs, nu niet meer blijkbaar. Foka heeft bv de 65C8 nu gewoon voor "maar" 2599,- op de site staan.

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 13:25
Inspired schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 13:45:
[...]

Even voor de duidelijkheid;
  • Uiterlijk op 31-12 moet de TV/soundbar besteld/betaald zijn. Factuurdatum mag 31/12 zijn, niet later.
  • Registratie moet uiterlijk op 7-1 plaats vinden. Eventueel kan de leverancier het serienummer doorgeven mocht levering later plaats vinden.
  • LG moet uiterlijk op 14-01 het bewijs hebben. Dit is een maandag, dus ik zou uiterlijk 10-01 alles opsturen.
Tot voor kort stuurde LG de prijs, nu niet meer blijkbaar. Foka heeft bv de 65C8 nu gewoon voor "maar" 2599,- op de site staan.
Art&Craft ook, via de mail gaat dit naar 2499 en blijkbaar is 2449 daar ook mogelijk. Levering ivm cashback begint nu krap te worden natuurlijk.

Erg interessant wat de introductieprijzen van de x9 modellen worden begin volgend jaar, en wat dat met de prijzen van de c8 doet. Ik denk dat we relatief snel op de huidige prijzen ná cashback zitten, maar wat dat voor de 2019 modellen betekent..? Als je naar het lijstje van 17/18 kijkt:
JBdV1 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:58:
Even de adviesprijzen/introductieprijzen van 2017 en 2018 naast elkaar geprobeerd te zetten:

OLED77W7 19.999 € OLED77W8 14.999 €
OLED77G7 19.999 €
OLED77C8 9.999 €
OLED65W7 7.999 € OLED65W8 7.499 €
OLED65G7 6.999 € OLED65G8 5.499 €
OLED65E7 5.999 € OLED65E8 4.499 €
OLED65C7 4.999 € OLED65C8 3.499 €
OLED55E7 3.999 € OLED55E8 2.999 €
OLED55C7 2.999 € OLED55C8 2.499 €

De prijsdalingen vooral van de vier goedkoopste modellen zijn aanzienlijk. De echte winkelrprijzen zullen dus ook behoorlijk omlaag gaan :)

[ Voor 42% gewijzigd door S0epkip op 28-12-2018 16:31 ]

PVO

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:39
Gisteren bij de Kamera Express voor 2599 de 65 inch C8 aangeschaft. De verkoper wist mij te vertellen dat naar alle waarschijnlijkheid de cash back verlengd gaat worden, maar hij kon het niet garanderen. Kreeg helaas niet nog meer van de prijs af, zelfs na overleg met de inkoper. 'Bodemprijs' werd er gezegd. Achja, niet geschoten is altijd mis en wilde hem wel gisteren hebben 😜.

• dglavimans
  • Laatst online: 20:45
Vandaag de LG C8 binnen mogen krijgen van Apollo. Sturen jullie voor de cashback actie gewoon de factuur van de website mee? Ik dacht eigenlijk dat deze gewoon digitaal kon worden afgehandeld maar je moet echt alles op de post doen nog haha :'(

• T-T
  • Niet online

T-T

Zojuist de LG OLED55C8PLA bij Apollo besteld voor €1499.
Levering op 3 januari komt voor mij goed uit aangezien ik 2 januari de sleuteloverdracht heb.

Verwacht geen problemen om de benodigde papieren op tijd bij LG te hebben voor de cashback.

Verwijderd

Gisteren bij art&craft een toonzaalmodel Sony bravia KD65A1 besteld aan €1799. Fikse korting, met de gedachte dat indien hij niet zou bevallen, ik hem terug kan sturen en alsnog een nieuwe kan kopen. Hij is vandaag aangekomen en ziet eruit als nieuw. Bij het opzoeken van panel usage hours, blijkt dat hij al 5521 uur gedraaid heeft.

Hier wordt ongeveer 3 uur per dag tv gekeken, zou hij dan nog lang genoeg mee gaan?
Wat denken jullie, goede prijs of niet? Houden of toch beter terugsturen?

Dit is niet een topic voor individuele vragen over prijzen dan wel terugsturen onder Wet Koop op Afstand.

[ Voor 10% gewijzigd door FeaR op 30-12-2018 17:41 ]

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Dat is dus ongeveer 230 dagen non stop... Tja, ik denk dat hij heus nog wel jaren mee gaat hoor. Je krijgt neem ik aan gewoon garantie? Wellicht een uitgebreide variant afdwingen? Controleer vooral op burn-in en op dode en luie pixels.

Persoonlijk zou ik voor een variant nieuw uit de doos gaan...

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Offtopic

[ Voor 95% gewijzigd door FeaR op 30-12-2018 17:39 ]

• aex351

aex351

I am the one

Ondertussen bij Foka, LG 55" C7:Met de 55" C8 stunt Foka er helemaal op los:Maar wil je een speaker twv van 229 euro erbij, dan betaal 480 euro meer:

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 23:12
Uhm, wellicht eerst dit topic en de waarschuwing goed doornemen voordat je iets plaatst. De 55" C8 is -onder andere bij Foka- te krijgen voor 1.449 of 1.499 euro.

• aex351

aex351

I am the one

KoffieAnanas schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 07:09:
[...]

Uhm, wellicht eerst dit topic en de waarschuwing goed doornemen voordat je iets plaatst. De 55" C8 is -onder andere bij Foka- te krijgen voor 1.449 of 1.499 euro.
Weet ik. Verder is mijn reactie gewoon On topic want het gaat over de prijzen. Dit topic is niet uitsluitend bedoeld om aanbiedingen te posten. Dat had je kunnen lezen.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

aex351 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 12:32:
[...]

Weet ik. Verder is mijn reactie gewoon On topic want het gaat over de prijzen. Dit topic is niet uitsluitend bedoeld om aanbiedingen te posten. Dat had je kunnen lezen.
Waarom zou men echter de prijs van 1749 willen weten bij Foka, als dezelfde TV elders voor minder te krijgen is?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:32:
Gisteren bij art&craft een toonzaalmodel Sony bravia KD65A1 besteld aan €1799. Fikse korting, met de gedachte dat indien hij niet zou bevallen, ik hem terug kan sturen en alsnog een nieuwe kan kopen. Hij is vandaag aangekomen en ziet eruit als nieuw. Bij het opzoeken van panel usage hours, blijkt dat hij al 5521 uur gedraaid heeft.

Hier wordt ongeveer 3 uur per dag tv gekeken, zou hij dan nog lang genoeg mee gaan?
Wat denken jullie, goede prijs of niet? Houden of toch beter terugsturen?
5521! Zeg eens eerlijk, als ze dat er bij de verkoop bij vermeld hadden, dan had je 'm toch ook niet besteld?

Terug dus.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
renzo4000 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 18:27:
Hier twee weken na versturen een mail ontvangen dat de registratie akkoord is en het tot 6 weken kan duren voordat het geld is overgemaakt...
Even een update voor degene die willen weten hoe snel de cashback op de rekening staat: sinds gisteren dus een kleine maand, erg netjes imho!

Edit: Philips cashback actie

[ Voor 3% gewijzigd door renzo4000 op 29-12-2018 13:04 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 09:35
Net een klein rondje gebeld voor de 65C8:
  • Apollo: 2699, prijs is inclusief hun pixelgarantie (a 69 euro), inclusief verzendkosten. Op voorraad.
  • Smits: 2599, pixelgarantie vragen ze geen geld voor, hoort er standaard bij, exclusief verzendkosten (a 49 euro). Kan waarschijnlijk pas geleverd worden in de tweede week van januari, wat dus erg krap wordt voor de cashback.
Daarnaast de Vogels Thin 505 voor 74 resp. 69 euro.

• Inspired
yamahabest schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 14:52:
  • Apollo: 2699, prijs is inclusief hun pixelgarantie (a 69 euro), inclusief verzendkosten. Op voorraad.
  • Smits: 2599, pixelgarantie vragen ze geen geld voor, hoort er standaard bij, exclusief verzendkosten (a 49 euro). Kan waarschijnlijk pas geleverd worden in de tweede week van januari, wat dus erg krap wordt voor de cashback.
Foka heeft hem voor 2599 op de site staan, en op voorraad. Kan nog wel wat af denk ik. (En gratis verzending.)

• ratje_nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:18
Art en craft heeft de 65c8pla nu voor €2279 excl cashback maar niet op voorraad dus ik weet niet of je hem voor 7 januari nog hebt.

https://www.artencraft.nl...C3B_XlDyKtD0aAsZXEALw_wcB

• SeatRider
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

Toen ik onze vrienden van Smits vroeg naar de beste prijs voor de 65C8 gaven ze aan dat deze niet lager kon dan 2599 (ex cashback), maar dat ze wel voor 2699 de E8 konden leveren. Dat leek me interessant, totdat ik zag dat deze TV voor die prijs regulier ook al leverbaar is: https://www.bol.com/nl/p/...oled-tv/9200000091127564/.

Ik vind op zich het screen on glass erg mooi (net als bij de W-serie), maar die dikke streep voor de soundbar doet me dan weer weinig (ik heb net als zo'n beetje iedereen een mooie audioset aangesloten staan).

Mooie deal, of toch niet?
ratje_nl schreef op zondag 30 december 2018 @ 07:32:
Art en craft heeft de 65c8pla nu voor €2279 excl cashback maar niet op voorraad dus ik weet niet of je hem voor 7 januari nog hebt.

https://www.artencraft.nl...C3B_XlDyKtD0aAsZXEALw_wcB
Dit is eigenlijk de betere deal volgens mij. Als ze maandag uitsluitsel kunnen geven over levering voor 7 januari :)

[ Voor 31% gewijzigd door SeatRider op 30-12-2018 08:28 ]

• Eagles
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 25-04 12:45
yamahabest schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 14:52:
De Vogel 550 voor 74/69 euro?? Dit lijkt me onmogelijk, bij CoolBlue en alle andere online stores kost de Vogel 550 ongeveer 350 euro... dit moet om een ander model gaan lijkt me?

• Inspired
VidaR-9 schreef op zondag 30 december 2018 @ 10:45:
[...]

Foto’s en scans van bewijsstukken is wel goeie tip.

Serienummer van de doos die je moet bijvoegen is die sticker op de zijkant lijkt me? Dat betekent in mijn geval uitgeknipt inclusief doos (karton) zelf, omdat ik sticker niet zo los krijg.
Met een scherp mesje om de sticker heen trekken en dan trek je hem er zo af. Zonder een heel stuk karton mee te moeten sturen. Inderdaad de sticker aan de zijkant met serienummer/typenummer etc.

[ Voor 6% gewijzigd door Inspired op 30-12-2018 11:03 ]

• GeneH
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 29-06-2024
Eagles schreef op zondag 30 december 2018 @ 10:41:
[...]

De Vogel 550 voor 74/69 euro?? Dit lijkt me onmogelijk, bij CoolBlue en alle andere online stores kost de Vogel 550 ongeveer 350 euro... dit moet om een ander model gaan lijkt me?
Daarom dat er ook 505 staat en niet 550... :P

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Gisteren een 55C8 bij Kamera-express (heeft Foka overgenomen) gehaald voor 1499. Ze wilden er geen 50 euro afhalen helaas. Ik ben vergeten naar de 5 jaars garantie te vragen en lees op de site dat je die kan krijgen als je binnen 100 dagen een review plaatst. Klopt dat of krijg je die sowieso als je ernaar vraagt?

• SeatRider
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

VidaR-9 schreef op zondag 30 december 2018 @ 10:45:
[...]

Foto’s en scans van bewijsstukken is wel goeie tip.

Serienummer van de doos die je moet bijvoegen is die sticker op de zijkant lijkt me? Dat betekent in mijn geval uitgeknipt inclusief doos (karton) zelf, omdat ik sticker niet zo los krijg.
Dit is wel een goeie. Ik dacht dat het serienummer doorgeven genoeg was. Als ik de doos ervoor aan gort moet knippen moet de tv dus echt 7 januari bezorgd zijn EN ik moet zeker weten dat ie niet teruggestuurd gaat worden :(.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Wat de LG cashback betreft, hou er even rekening mee dat je vandaag en eventueel morgen nog niets verstuurt voor de cashback. Er worden links en rechts brievenbussen opgeblazen met vuurwerk en het zou nogal jammer zijn als je cashbackformulier in rook opgaat, en daar kom je dan waarschijnlijk pas te laat achter... en dan is je TV opeens 300 euro duurder geworden.

-- Edit: zoals de wijze tweaker hieronder al aangeeft zijn de brievenbussen afgesloten vandaag. Dus mocht je vandaag de cashback willen versturen zul je ergens bij een PostNL punt langs moeten gaan, die hebben binnen nog een afgiftepunt voor brieven.

[ Voor 27% gewijzigd door Wildfire op 31-12-2018 08:44 ]

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Wildfire schreef op maandag 31 december 2018 @ 08:32:
Wat de LG cashback betreft, hou er even rekening mee dat je vandaag en eventueel morgen nog niets verstuurt voor de cashback. Er worden links en rechts brievenbussen opgeblazen met vuurwerk en het zou nogal jammer zijn als je cashbackformulier in rook opgaat, en daar kom je dan waarschijnlijk pas te laat achter... en dan is je TV opeens 300 euro duurder geworden.
De brievenbussen zitten dicht. Je kan post eventueel bij een Bruna/PostNL locatie op de bus doen..

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Montaner schreef op maandag 31 december 2018 @ 08:40:
[...]

De brievenbussen zitten dicht. Je kan post eventueel bij een Bruna/PostNL locatie op de bus doen..
Oh ja da's waar ook. Nou ja, ik wip morgen wel even langs de pakketautomaat in de buurt hier (is dichtstbijzijnde brievenbus), hopelijk is die dan alweer geopend. Anders moet ik langs de Primera wat ook een PostNL punt is.

-- Edit: ik moest even googlen voor de cashback aktie, want op www.lgpromotions.nl staat alleen nog een witgoed aktie. De cashback is op https://promo.deskservices.nl/nl-nl/18-0370 te vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door Wildfire op 31-12-2018 08:50 ]

• ousselg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-07 22:19
Hier ook maar even, kan je vandaag nog bestellen bij art en craft en de 500 euro cashback nog krijgen of ben ik daar nu te laat voor?

• SeatRider
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

ousselg schreef op maandag 31 december 2018 @ 08:51:
Hier ook maar even, kan je vandaag nog bestellen bij art en craft en de 500 euro cashback nog krijgen of ben ik daar nu te laat voor?
Houd er dan wel rekening mee dat ze net de prijs iets aangepast hebben:
€ 2.999,-
U betaalt nu € 3.499,- en krijgt € 500,- terug
Edit: de 55C8 heeft nog wel een heel nette prijs, maar die zit op €300 cashback.

[ Voor 7% gewijzigd door SeatRider op 31-12-2018 09:21 ]

• ousselg
SeatRider schreef op maandag 31 december 2018 @ 09:17:
[...]

Houd er dan wel rekening mee dat ze net de prijs iets aangepast hebben:

[...]

Edit: de 55C8 heeft nog wel een heel nette prijs, maar die zit op €300 cashback.
Oke apart, voor die prijs ga ik hem niet aanschaffen. Wellicht loont het om te bellen met ze maar wil wel zeker weten dat ik de cashback krijg.

• SeatRider
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

ousselg schreef op maandag 31 december 2018 @ 09:52:
[...]

Oke apart, voor die prijs ga ik hem niet aanschaffen. Wellicht loont het om te bellen met ze maar wil wel zeker weten dat ik de cashback krijg.
Dat kan ik je alvast vertellen:
quote: e-mail
Beste,

De nieuwe voorraad wordt pas 14/01 verwacht helaas.
Ik vrees dus dat het niet mogelijk zal zijn om aan de registratievoorwaarden te kunnen voldoen.

Het serienummer kunnen wij pas doorgeven na levering in onze magazijnen.

Het spijt me u niet beter van dienst te kunnen zijn.

• ousselg
SeatRider schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:05:
[...]

Dat kan ik je alvast vertellen:

[...]
Thanks. Ik ga dan maar wachten op LG 2019 line up en vanaf daar verder. Misschien verlengen ze de cashback actie wel.

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
* knip *

@mrstylo Het is niet handig om in dit topic honderden keren de status van de cashback te gaan bespreken. Is dus ongewenst in dit zero-tolerance topic.

[ Voor 63% gewijzigd door S1NN3D op 02-01-2019 07:21 ]

• MaartenD76
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-08 19:51
ousselg schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:16:
[...]

Thanks. Ik ga dan maar wachten op LG 2019 line up en vanaf daar verder. Misschien verlengen ze de cashback actie wel.
De 2019 modellen beloven een zeer grote update te ondergaan, en dit met een lichte prijsdaling... de overgebleven serie 8 modellen zullen dus zeker in promotie gaan, vraag is alleen of je deze nog wil na de nieuwigheden te hebben gezien?!

• aex351

aex351

I am the one

ousselg schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:16:
[...]

Je kan deze televisie toch gewoon nog bestellen bij de andere webwinkels? :) Apollo bijvoorbeeld. Die hebben de 55" nog voor 1499 excl cashback. Zou ze even bellen dan als ik jou was.

Edit: Ik heb vandaag mijn bestelling geplaatst O-)

[ Voor 6% gewijzigd door aex351 op 31-12-2018 17:43 ]

• Inspired
MaartenD76 schreef op maandag 31 december 2018 @ 14:47:
[...]

De 2019 modellen beloven een zeer grote update te ondergaan, en dit met een lichte prijsdaling... de overgebleven serie 8 modellen zullen dus zeker in promotie gaan, vraag is alleen of je deze nog wil na de nieuwigheden te hebben gezien?!
Prijsdaling in adviesprijs misschien, maar dat vraag ik me af. Bron? Voordat de prijzen op het huidige niveau zitten ben je 10 maand verder. Maar goed, cashback is nu afgelopen. :) Wellicht dat er iemand nog mee wil werken aan een oude factuur.
Wildfire schreef op maandag 31 december 2018 @ 08:42:
[...]

Oh ja da's waar ook. Nou ja, ik wip morgen wel even langs de pakketautomaat in de buurt hier (is dichtstbijzijnde brievenbus), hopelijk is die dan alweer geopend. Anders moet ik langs de Primera wat ook een PostNL punt is.

-- Edit: ik moest even googlen voor de cashback aktie, want op www.lgpromotions.nl staat alleen nog een witgoed aktie. De cashback is op https://promo.deskservices.nl/nl-nl/18-0370 te vinden.
Je hebt nog wel even de tijd met registreren/opsturen. Registratie op de LG site moet de 7de gedaan zijn, bewijs moet 14/1 bij LG binnen zijn. Factuurdatum mag maximal 31/12 zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door Inspired op 01-01-2019 09:36 ]

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 07:11
Voor de geinteresseerde https://outlet.mediamarkt.nl/crazy-outlet-offers/lg-oled b8 voor 1063 euro

• Inspired
Showroom model? Of iets wat terug gekomen is? Zou hem persoonlijk laten staan.

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 18:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
Contact gehad met Apollo, zij kunnen de 55C8 op dit moment aanbieden voor 1599, niet minder. Ze verwachten dat er een cashback actie gaat komen voor de E8 serie, maar dat de 55C8 niet meer minder gaat kosten dan de prijs-cashback van afgelopen tijd. Dan toch maar wachten op de 2019 line-up, had namelijk echt geen zin in die cashback toestanden.

• Mister_tb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:21
Sinds enkele dagen ook aan het kijken naar de 65C8. Wilde toch eerst e.e.a. goed uitzoeken en het is niet meer gelukt om voor de jaarwisseling tot aanschaf over te gaan. Helaas zijn de prijzen in de pricewatch als een raket omhoog gegaan (goedkoopste á €3000,-)... Inmiddels ben ik wel er wel zeker van dat ik voor de LG OLED65 serie wil gaan, maar ga eerst de CES in Las Vegas afwachten om te kijken of het een 8 of 9 serie wordt....

Omdat ik al even flink aan het rondkijken ben wilde ik jullie de volgende aanbiedingen niet onthouden:

€ 2.279,00 https://www.tvreus.nl/ult...led65c8p-3j-garantie.html *
€ 2.289,00 https://el-vidas.nl/lg-oled65c8p
€ 2.399,00 https://www.plasmavisie.nl/lg-65c8pla

* Over deze winkel zijn behoorlijk wat negatieve recensies te vinden.

• Inspired
Ch3cker schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:20:
Contact gehad met Apollo, zij kunnen de 55C8 op dit moment aanbieden voor 1599, niet minder. Ze verwachten dat er een cashback actie gaat komen voor de E8 serie, maar dat de 55C8 niet meer minder gaat kosten dan de prijs-cashback van afgelopen tijd. Dan toch maar wachten op de 2019 line-up, had namelijk echt geen zin in die cashback toestanden.
De E8/W8 cashback is al wel in Belgie live. Neem aan dat NL ook komt…?

Cashback op E8/W8.

BE; https://onlinepromo.eu/lg/lgoled/be-nl/
NL; https://promo.deskservices.nl/nl-nl/18-0581

Voorwaarden | Deelnemende dealers

OLED77W8PLA - € 1000
OLED65W8PLA - € 500
OLED65E8PLA - € 500
OLED55E8PLA - € 500

De actie is geldig bij aankoop van een LG TV promotiemodel vanaf 2 januari t/m 28 februari 2019.

Zeer nette cashback op de 55E8 overigens. Waarom vind je cashback zo'n gedoe? Sneller kun je het geld niet verdienen. En dat zal op de x9 ook weer komen neem ik aan.

Ik kon een tijd geleden bij AO voor 2750,- de 65E8 kopen. Wellicht handig als richtprijs voor iemand. (Ex cashback natuurlijk.) De 55E8 met voor 1700/1750 toch ook wel lukken.

[ Voor 25% gewijzigd door Inspired op 02-01-2019 13:39 ]

Inspired schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 13:30:
[...]

De E8/W8 cashback is al wel in Belgie live. Neem aan dat NL ook komt…?

Cashback op E8/W8.

BE; https://onlinepromo.eu/lg/lgoled/be-nl/
NL; https://promo.deskservices.nl/nl-nl/18-0581

Voorwaarden | Deelnemende dealers

OLED77W8PLA - € 1000
OLED65W8PLA - € 500
OLED65E8PLA - € 500
OLED55E8PLA - € 500

De actie is geldig bij aankoop van een LG TV promotiemodel vanaf 2 januari t/m 28 februari 2019.

Zeer nette cashback op de 55E8 overigens. Waarom vind je cashback zo'n gedoe? Sneller kun je het geld niet verdienen. En dat zal op de x9 ook weer komen neem ik aan.

Ik kon een tijd geleden bij AO voor 2750,- de 65E8 kopen. Wellicht handig als richtprijs voor iemand. (Ex cashback natuurlijk.) De 55E8 met voor 1700/1750 toch ook wel lukken.
Deze nieuwe cashback actie betekent ook dat er geen cashback meer is voor de C8 modellen.
Dat was ook wel te verwachten en de 2019 modellen komen er bijna aan.

• ThatsPrettyDope
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-07-2021
*knip* V&A houden we graag in V&A

[ Voor 87% gewijzigd door Zeehond op 02-01-2019 14:43 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 86 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.

Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.

Het topic is er niet om:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekende prijzen of acties. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten.
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.. Ook eventuele grijze import, open doos-modellen of winkelmodellen vallen hier onder.
  • Uitgebreid te discussiëren over de techniek, beeldkwaliteit, verschillen tussen modellen, voor- en nadelen, marges/inkoopprijs, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies. Dus ook geen aankoopadvies in dit topic!
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen.
  • Posten dat je tv geleverd, onderweg is, of dat je ook aan het kijken bent naar een tv is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel de Members Only-functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"

De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.