De enige reden die ik kan bedenken is dat winkeliers misschien een target met de leverancier afgesproken hebben die ze voor het eind van het jaar behaald moeten hebben, waarna ze een extra omzetbonus krijgen. Als ze nog maar enkele tv's hoeven te verkopen om dat doel te halen, wordt het wel aantrekkelijk om een deel van de bonus door te schuiven naar de potentiele klant om die over de streep te trekken.westergas schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:23:
Zal mij verbazen als er nog een partij lager gaat. [...] Niet echt een reden voor een partij om nog extra te gaan stunten.
Denk dat het wel een beetje de bodem is. Totdat de cashback echt stopt. Dan kan het zijn dat we de prijzen zoals in Duitsland gaan zien. Maar netto ben je dan niet goedkoper uit. Zal pas echt weer beweging inkomen richting release van x9.grun93 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:38:
[...]
De enige reden die ik kan bedenken is dat winkeliers misschien een target met de leverancier afgesproken hebben die ze voor het eind van het jaar behaald moeten hebben, waarna ze een extra omzetbonus krijgen. Als ze nog maar enkele tv's hoeven te verkopen om dat doel te halen, wordt het wel aantrekkelijk om een deel van de bonus door te schuiven naar de potentiele klant om die over de streep te trekken.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Dit mag toch onderhand ook wel de bodem zijn?! Een high-end tv voor de prijs van een redelijke middenklasse. Iedereen die niet bekend is met Tweakers en dit topic kijkt je ongelovig aan als je je aankoopprijs zegt.
Ben zeker niet jaloers, maar iets meer dan 2 jaar geleden betaalde ik voor mijn 55E6V bij Smits €2299,--. En dat was toendertijd de scherpste prijs. (toen ook al via dit topic)
Toch blij dat ik toen ingestapt ben, want ik geniet nog iedere dag van het mooiste beeld wat ik ooit op een tv heb gezien.
Ben zeker niet jaloers, maar iets meer dan 2 jaar geleden betaalde ik voor mijn 55E6V bij Smits €2299,--. En dat was toendertijd de scherpste prijs. (toen ook al via dit topic)
Toch blij dat ik toen ingestapt ben, want ik geniet nog iedere dag van het mooiste beeld wat ik ooit op een tv heb gezien.
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Sorry! Ik had niet het idee dat ik hier de regels van dit topic overtrad.S1NN3D schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:23:
[mbr]@grun93 , @Inspired en @Vulcan750 Dit is geen klets topic. Genoeg off-topic nu. De topic waarschuwing geldt voor iedereen; dus ook voor jullie.[/mbr]
"Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten."
@Vulcan750 We willen het hier bij concrete aanbiedingen posten laten. Geen speculaties, ideeen of overige topic vulling. Geloof me, er is geen ander topic dat zo veel klachten, werk en ellende oplevert. De huidige zero tolerance aanpak is de laatste halte voordat het definitief dicht gaat. Maar ook hiermee zitten we weer off-topic dus genoeg hierover. De strekking is de afgelopen maanden vaak genoeg duidelijk gemaakt.
[ Voor 28% gewijzigd door S1NN3D op 07-12-2018 16:46 ]
Vandaag bij Smits Arnhem een Sony 55AF8 kunnen kopen met €700,- korting op de huidige presentatieprijs. Ze hebben nog aardig wat modellen staan vanuit de BlackFriday actie. Pak je voordeel zou ik zeggen, tevens erg aardig en behulpzaam personeel daar
* knip *
Nee, we gaan hier niet een “wat is de status van mijn cashback” topic; van maken. Wie dit topic enigszins volgt, zou dit moeten weten. Bij deze een waarschuwing om je aan de forumregels te houden; zeker in dit zero tolerance topic.
Nee, we gaan hier niet een “wat is de status van mijn cashback” topic; van maken. Wie dit topic enigszins volgt, zou dit moeten weten. Bij deze een waarschuwing om je aan de forumregels te houden; zeker in dit zero tolerance topic.
[ Voor 81% gewijzigd door S1NN3D op 08-12-2018 14:27 ]
Welke prijs heb je ervoor betaald?Lejavh schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:25:
Vandaag bij Smits Arnhem een Sony 55AF8 kunnen kopen met €700,- korting op de huidige presentatieprijs. Ze hebben nog aardig wat modellen staan vanuit de BlackFriday actie. Pak je voordeel zou ik zeggen, tevens erg aardig en behulpzaam personeel daar
Kijk op hun site en trek er €700,- vanaf. Simpel.
Zelf heb ik bij hun vandaag een 55" C8 gekocht, de €1499,- deal is daar nog steeds van toepassing.
Zelf heb ik bij hun vandaag een 55" C8 gekocht, de €1499,- deal is daar nog steeds van toepassing.
€700 korting op een tv van €2300 vind ik heel netjes.Lejavh schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:25:
Vandaag zelf bij Smits geweest, op de Sony 65AF9 kreeg ik een korting van ongeveer €350, maandag ga ik een paar telefoontjes plegen, oa foka en Apollo, volgens mij kan het goedkoper.
Vandaag de LG65C8 besteld bij ao.nl voor €2500 exclusief cashback. Wordt maandag geleverd. Mooie prijs voor deze top tv!
mediamarkt duitsland LG OLED65B87LC 1699 euro (denk UK-model)
https://www.mediamarkt.de...channel=mmdede&outlet=516
je kunt het laten bezorgen bij een duitse MM langs de NL grens.adres van die MM invullen bij bestelling
https://www.mydealz.de/de...versandkostenfrei-1292474
https://www.mediamarkt.de...channel=mmdede&outlet=516
je kunt het laten bezorgen bij een duitse MM langs de NL grens.adres van die MM invullen bij bestelling
https://www.mydealz.de/de...versandkostenfrei-1292474
Zo ik word er bang van. Hoop dat ik dit wel mag posten. Vandaag de 77C8 voor EUR 4444 bij Saturn in Duitsland.
Net de LG 55c8pla via kamera express (Groningen) gekocht bij Foka voor 1500 euro exclusief 30 euro verzendkosten. De prijs is al vaker langs gekomen. Echter heb ik bij kamera express een lens ingeleverd en dit leverde 300 euro op.
Al met al dus 1500 (tv) + 29 (verzendkosten) - 300 (lens inruil) = 1229 euro.
Dank aan alle relevante prijzen die gedeeld zijn!
Vergeet de cashback van 300 euro niet!jvdheuve schreef op zondag 9 december 2018 @ 18:04:
Net de LG 55c8pla via kamera express (Groningen) gekocht bij Foka voor 1500 euro exclusief 30 euro verzendkosten. De prijs is al vaker langs gekomen. Echter heb ik bij kamera express een lens ingeleverd en dit leverde 300 euro op.
Ja die gaat er idd ook nog vanaf.
Correctie : 1500 (tv) + 29 (verzendkosten) - 300 (lens inruil) = 1229 (betaalt in winkel) - 300 (cashback) = 929 euro na cashback.
Een "lens ingeleverd" wat betekent dat?jvdheuve schreef op zondag 9 december 2018 @ 18:08:
[...]
Ja die gaat er idd ook nog vanaf.
Correctie : 1500 (tv) + 29 (verzendkosten) - 300 (lens inruil) = 1229 (betaalt in winkel) - 300 (cashback) = 929 euro na cashback.
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Ik heb een tijdje geleden een andere camera gekocht (dslr naar systeem camera). De lens/objectief die ik voor de camera had gekocht was overbodig geworden. De dslr camera had ik al eerder via marktplaats verkocht. Nu heb ik de lens aan kamera express verkocht in ruil voor 300 euro korting.
[ Voor 4% gewijzigd door jvdheuve op 09-12-2018 20:24 ]
Zojuist na dit topic al ruim een jaar te geven gevolgd bij Smits voor €1499 een 55c8 opgehaald. Eerder in het topic stond 1449 bij afhalen, maar dat was volgens de man aan de telefoon alleen voor black friday. Ze wilden hem voor hetzelfde geld ook verzenden, maar dat zag ik niet zitten. Dank aan allen voor de goede tips (en aan de mods voor hun geduld!)
Edit: cashback gaat daar natuurlijk nog vanaf
[ Voor 6% gewijzigd door mwolthers op 11-12-2018 14:02 ]
Er loopt nu geen cashback op de 55AF8 toch?mwolthers schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:01:
Zojuist na dit topic al ruim een jaar te geven gevolgd bij Smits voor €1499 een 55c8 opgehaald. Eerder in het topic stond 1449 bij afhalen, maar dat was volgens de man aan de telefoon alleen voor black friday. Ze wilden hem voor hetzelfde geld ook verzenden, maar dat zag ik niet zitten. Dank aan allen voor de goede tips (en aan de mods voor hun geduld!)
Ook ik heb zojuist bij Smits in Arnhem de Sony 55AF8 besteld voor 1599, daar kwam wel nog 50eu bezorgen bij.
@Schuilnaam85 Het is niet de bedoeling om binnen 24 uur meerdere keren achter te posten. Als de laatste reactie van jezelf is en je wil iets wijzigen of toevoegen, gebruik dan de "wijzig"-knop. Die zit er niet voor niets.
@Schuilnaam85 Het is niet de bedoeling om binnen 24 uur meerdere keren achter te posten. Als de laatste reactie van jezelf is en je wil iets wijzigen of toevoegen, gebruik dan de "wijzig"-knop. Die zit er niet voor niets.
[ Voor 60% gewijzigd door S1NN3D op 12-12-2018 07:30 ]
Ik had het dan ook over de 55c8 (LG)...Schuilnaam85 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:22:
[...]
Er loopt nu geen cashback op de 55AF8 toch?
Zeg dat nou niet want als ze dit lezen...…Inspired schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:28:
[...]
Denk dat het wel een beetje de bodem is. Totdat de cashback echt stopt. Dan kan het zijn dat we de prijzen zoals in Duitsland gaan zien. Maar netto ben je dan niet goedkoper uit. Zal pas echt weer beweging inkomen richting release van x9.
Mochten mensen op de High Tech Campus in Eindhoven werken, Philips Myshop heeft er deze week een popup store. 55 inch 803 voor 1549 en 65 inch voor 2499, dus 1299 en 1999 na cashback.
Mocht je niet op de campus werken, dan kun je er volgens mij ook terecht. Ze vragen niet meer op een pasje van bedrijf daar..
Mocht je niet op de campus werken, dan kun je er volgens mij ook terecht. Ze vragen niet meer op een pasje van bedrijf daar..
Grundig 65 FOC 9880 - 65" OLED Smart TV 120 Hz, 10bit, HDR10, HLG
1.444€
eBay (duitsland geen verzending NL)
https://www.mydealz.de/de...rctive-tv-40-plus-1296170
https://www.ebay.de/itm/263956268637
niet duur voor een 65 inch oled
1.444€
eBay (duitsland geen verzending NL)
https://www.mydealz.de/de...rctive-tv-40-plus-1296170
https://www.ebay.de/itm/263956268637
niet duur voor een 65 inch oled
Update, na de BF-gekte. Vandaag een rondje gebeld voor de prijzen van een LG OLED55C8PLA
Smits Arnhem
€1499 (niet gevraagd voor verzending want ik woon om de hoek)
2 jaar garantie, standaard pixelgarantie. Aan de telefoon werd me verteld dat ook al is er één pixel defect dat dit dan valt onder een defect en de TV gewoon omgeruild wordt.
FOKA/Kamera Express
€1499
5 jaar garantie
Standaard pixelgarantie. 1 dode pixel is geen garantie, 1 hete pixel wel garantie, net als een cluster van defecte pixels garantie.
Verzenden €30
Apollo
€1499 Gratis verzenden
2 jaar garantie en standaard pixelgarantie
€49 extra voor 5 jaar lang pixelgarantie
AO
€1775 Gratis verzenden
AO schiet er dus qua prijs flink bovenuit (in negatieve zin). Zouden jullie voor €30 meer 5 jaar garantie kiezen bij FOKA of voor €49 meer 5 jaar lang 100% pixelgarantie bij Apollo?
Smits Arnhem
2 jaar garantie, standaard pixelgarantie. Aan de telefoon werd me verteld dat ook al is er één pixel defect dat dit dan valt onder een defect en de TV gewoon omgeruild wordt.
FOKA/Kamera Express
€1499
5 jaar garantie
Standaard pixelgarantie. 1 dode pixel is geen garantie, 1 hete pixel wel garantie, net als een cluster van defecte pixels garantie.
Verzenden €30
Apollo
€1499 Gratis verzenden
AO
€1775 Gratis verzenden
AO schiet er dus qua prijs flink bovenuit (in negatieve zin). Zouden jullie voor €30 meer 5 jaar garantie kiezen bij FOKA of voor €49 meer 5 jaar lang 100% pixelgarantie bij Apollo?
Ik weet niet of het hier thuis hoort maar hoe lang na het opsturen van de cashback documenten hoorde jullie iets? Ik heb het aangetekend verzonden en het is 5 december opgehaald bij de postbus maar nog geen reactie mogen ontvangen..
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
6 weken geleden opgestuurd. 2 weken geleden bevestiging van ontvangst. Uitbetaling duurt tot 8 weken of incidenteel langer geven ze aan. Mooie aanbetaling voor de 2019 serie net dit tempoGreetoz schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 18:06:
Ik weet niet of het hier thuis hoort maar hoe lang na het opsturen van de cashback documenten hoorde jullie iets? Ik heb het aangetekend verzonden en het is 5 december opgehaald bij de postbus maar nog geen reactie mogen ontvangen..
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hier twee weken na versturen een mail ontvangen dat de registratie akkoord is en het tot 6 weken kan duren voordat het geld is overgemaakt...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Doen ze allemaal ook mee aan de cashback actie?jochem8 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:49:
Update, na de BF-gekte. Vandaag een rondje gebeld voor de prijzen van een LG OLED55C8PLA
Smits Arnhem
FOKA/Kamera Express
€1499
5 jaar garantie
Verzenden €30
Apollo
€1499 Gratis verzenden
AO
€1775 Gratis verzenden
staat op de site van smits arhem iig van wel.
https://www.smitsarnhem.nl/televisies/oled/55c8
vriend van mij heeft de LG 55C8PLA bij plattetv.nl gehaald voor 1649 en kreeg 300 euro 'persoonlijke korting'
en natuurlijk de 300 cashback. Ook heeft ie 5 jaar pixel garantie voor 49 euro extra. vind ik beetje stom want dat moet imho onder de gewone garantie vallen.
blij dat ik de TV bij hem heb gezien, want ik vind eerlijk waar mijn samsung 1080p plasma van 10 jaar oud nog steeds supermooi beeld hebben in vergelijking!
de 4K resolutie merk je wel, maar ik kijk toch meeste 1080p. voorlopig heeft een nieuwe OLED geen toegevoegde waarde voor mij. Maar hij is wel prachtig mooi!
https://www.smitsarnhem.nl/televisies/oled/55c8
vriend van mij heeft de LG 55C8PLA bij plattetv.nl gehaald voor 1649 en kreeg 300 euro 'persoonlijke korting'
en natuurlijk de 300 cashback. Ook heeft ie 5 jaar pixel garantie voor 49 euro extra. vind ik beetje stom want dat moet imho onder de gewone garantie vallen.
blij dat ik de TV bij hem heb gezien, want ik vind eerlijk waar mijn samsung 1080p plasma van 10 jaar oud nog steeds supermooi beeld hebben in vergelijking!
de 4K resolutie merk je wel, maar ik kijk toch meeste 1080p. voorlopig heeft een nieuwe OLED geen toegevoegde waarde voor mij. Maar hij is wel prachtig mooi!
[ Voor 30% gewijzigd door Nachoman op 14-12-2018 20:49 ]
Wat ik uit eerdere post begreep wel.
Maar de deelnemende winkels zie je hier: https://promo.deskservice...participation_dealers.pdf
Maar de deelnemende winkels zie je hier: https://promo.deskservice...participation_dealers.pdf
Verwijderd
Knip, reclame maken is hier niet de bedoeling
[ Voor 83% gewijzigd door Zeehond op 15-12-2018 18:00 ]
*knip*, Gelieve de volgende keer een TR aanmaken i.p.v. in het topic te reageren.
[ Voor 80% gewijzigd door Zeehond op 15-12-2018 18:01 ]
[Lokal Mediamarkt Bonn] LG OLED 77C8 LLAEU 4.399€
https://www.mydealz.de/de...g-oled-77c8-llaeu-1298509
https://www.mydealz.de/de...g-oled-77c8-llaeu-1298509
Ik ben vandaag ook de winkel in gegaan voor een nieuwe TV.
De C8 zag ik ook staan bij von burg, en volgens LG zelf doen ze wel mee met de cash back. 1200 dan voor de C8.
Nee ik heb daar geen aandelen, maar heb daar net wel een andere TV besteld.
[ Voor 14% gewijzigd door Zeehond op 15-12-2018 18:01 ]
Woensdag een LG 55C8PLA besteld bij Electroplace Rotterdam. Vrijdag binnengekomen, 1550 betaald, minus 300 euro is 1250. Nette prijs vind ik zelf.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
jochem8 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:49:
Smits Arnhem
FOKA/Kamera Express
€1499
5 jaar garantie
Verzenden €30
Apollo
€1499 Gratis verzenden
AO
€1775 Gratis verzenden
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Van het kastje naar de muur lopen...
Is gewoon dezelfde prijs (€1499) als bij Smits Arnhem, die jochem8 woont haast om de hoek bij Smits. En Smits is (net als Appollo) een goed en betrouwbaar adres. Wel zo makkelijk, mocht er eens wat zijn. Waarom zou hij dan bij Apollo moeten kopen? Lijkt me niet zo logisch.DancePlaza schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:59:
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
https://www.tvreus.nl/sam...q7f-2018-3j-garantie.html *knip*
Dit is ook een goeie aanbieding volgens mij, bij MM is hij nog 2200
Ik heb een click-id verwijderd uit de url. Daarnaast is het idd een QLED zoals hieronder aangegeven en gaat dit topic over OLED
.
Ik heb een click-id verwijderd uit de url. Daarnaast is het idd een QLED zoals hieronder aangegeven en gaat dit topic over OLED
[ Voor 47% gewijzigd door Zeehond op 16-12-2018 17:05 ]
Dit is een Qled, geen Oledewoutsor schreef op zondag 16 december 2018 @ 12:09:
https://www.tvreus.nl/sam...q7f-2018-3j-garantie.html
[ Voor 14% gewijzigd door Zeehond op 16-12-2018 17:05 . Reden: Click-id verwijderd ]
Hoi!
Deze topic gaat over alleen over OLED tv's....die link is niet voor een OLED maar een LED tv.ewoutsor schreef op zondag 16 december 2018 @ 12:09:
https://www.tvreus.nl/sam...q7f-2018-3j-garantie.html
[ Voor 12% gewijzigd door Zeehond op 16-12-2018 17:05 . Reden: Click-id verwijderd ]
Gisteren de knoop doorgehakt en bij Electroplace in Rotterdam geweest voor de 55 inch C8 van LG voor de prijs van 1499,99. De prijs op de site is als je de tv wilt laten bezorgen. Voor de rest is de garantie 2 jaar. Extra garantie is alleen af te sluiten bij Actua. Ik was eerst langs de mediamarkt geweest om m te bezichtigen. Daar is de prijs alleen een stuk hoger. Iedereen succes met het vinden van de juiste aanbieding.
Bij Art & Craft kom ik de 65c8 voor € 2435,27 tegen. (Excl. €500,- cashback = netto €1935,27)
Levertijd niet bekend zo te zien....
https://www.artencraft.nl...q-oled65c8pla-520579.html
Ik zou denken dat het bij de bekende adressen nog scherper kan.
[ Voor 16% gewijzigd door Mapl op 16-12-2018 14:06 . Reden: Aanvullende info ]
Ik heb hem zojuist besteld!, kan niet veel andere aanbieders vinden die hem nog goedkoper aanbieden, sterker nog bij de meeste zit hij nog boven de 3000 euro...Mapl schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:01:
Bij Art & Craft kom ik de 65c8 voor € 2435,27 tegen. (Excl. €500,- cashback = netto €1935,27)
[ Voor 14% gewijzigd door ewoutsor op 16-12-2018 18:02 ]
Moeten ze wel vóór 31 december leveren want dan loopt de lopende cashback actie af.ewoutsor schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:35:
[...]
Ik heb hem zojuist besteld!, kan niet veel andere aanbieders vinden die hem nog goedkoper aanbieden, sterker nog bij de meeste zit hij nog boven de 3000 euro...
Het is maar de vraag of de cashback actie (weer) wordt verlengd.
Dit zijn aankoopvoorwaarden, actie geldig t/m 31-12HoppyF schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:08:
[...]
Moeten ze wel vóór 31 december leveren want dan loopt de lopende cashback actie af.
Het is maar de vraag of de cashback actie (weer) wordt verlengd.
Ik ga er vanuit dat dit allemaal netjes word afgehandeld.
[ Voor 5% gewijzigd door ewoutsor op 16-12-2018 19:18 ]
Ga alleen van de cashback voorwaarden uit!ewoutsor schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:18:
[...]
Dit zijn aankoopvoorwaarden, actie geldig t/m 31-12
Ik ga er vanuit dat dit allemaal netjes word afgehandeld.
Deze zijn leidend.
Online registeren voor 7 januari, bewijsmateriaal insturen uiterlijk 14 januari.
https://promo.deskservices.nl/assets/files/558/7329.pdf
Staat er nu (weer?) op voor €2995Mapl schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:01:
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
haha ik zie het !!! ik heb geluk gehad volgens mij
Ik heb gisteren bij Smits Arnhem de LG OLED 65C8 opgehaald voor 2599,- met 500 euro cashback kom je dan op totaalprijs van 2099,- euro
Bij https://www.audiorhino.com koop je een nieuwe 55C7 nu voor €1095 dankzij 15% decemberkorting.
This title is for sale, please send me a PM
Nou "nieuwe", het is een model van vorig jaar en het betreft hier een showroommodel... Bij diverse aanbieders koop je een hagelnieuwe 55c8 voor €1499 en daar krijg je nog €300 cashback van LG terug. Dat lijkt me een veel betere aanbieding!the-body schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:49:
Bij https://www.audiorhino.com koop je een nieuwe 55C7 nu voor €1095 dankzij 15% decemberkorting.
En dit is dan inclusief de verrekende cashback korting. Dus de uitendelijke prijs is echter €3495.
Ik heb dit bij hun ook een keer gehad. Mooie prijs zien staan. Pagina opengelaten om er een paar uur over na te denken. En vervolgens de prijs weer flink omhoog. Daarna een mailtjes gestuurd of ik hem nog voor de eerder genoemde prijs kon krijgen en dat was mogelijk.
Alleen door de grote hoeveelheid slechte reviews van de winkel heb ik de knoop niet door durven hakken. Maar dat is persoonlijk.
LG OLED 65 W 7 V
2997 euro !
https://www.mydealz.de/de...65-w-7-v-2997-eur-1300302
niet helemaal duidelijk of het een demo is,staat niets bij geschreven.
niet te ver vd NL grens,
https://www.google.com/ma...!3d51.6565739!4d7.0995176
gewoon bellen of je kunt reserveren
2997 euro !
niet te ver vd NL grens,
[ Voor 4% gewijzigd door pwh53 op 18-12-2018 09:44 ]
Ik heb een mail gestuurd of er mogelijkheid tot reserveren is. Nette prijs voor de W7pwh53 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:42:
LG OLED 65 W 7 V
2997 euro !
niet te ver vd NL grens,
Reserveren lukt, maar blijkt om een winkelmodel te gaan, niet zo interessant dus:(
[ Voor 6% gewijzigd door MaartenD76 op 19-12-2018 13:10 ]
nee, niet voor een W7 winkelmodel,even wachtten nog,MM in keulen in de gaten houden voor de W8,wel mooi dat reserveren nog lukt vanuit NL, voor een winkelmodel.MaartenD76 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 20:06:
[...]
Ik heb een mail gestuurd of er mogelijkheid tot reserveren is. Nette prijs voor de W7
Reserveren lukt, maar blijkt om een winkelmodel te gaan, niet zo interessant dus:(
Verwijderd
@Verwijderd Binnen het forum verwachten we eigen inzet. En in het zero tolerance topic is het natuurlijk helemaal niet handig om vraagjes als deze hier te dumpen. Bij deze het verzoek om je aan de forumregels te houden.
[ Voor 85% gewijzigd door S1NN3D op 20-12-2018 09:25 ]
Bij de MM in Rotterdam enkele Sony Bravia KD-55A1 Zwart voor 1700€.
Best goedkoop.
Best goedkoop.
LG65C8 update:
Heb een belrondje gedaan, had gehoopt dat de prijzen wellicht iets zijn aangepast met de kerst in aantocht, maar helaas weinig verandering.
Bij Electroplace uitverkocht en pas eind januari weer leverbaar. Onduidelijk is wat de prijs gaat doen volgend jaar als de cash back voorbij is. Medewerker gaf aan dat het mogelijk is dat de prijzen zullen zakken, zodat het netto hetzelfde resultaat is.
Heb een belrondje gedaan, had gehoopt dat de prijzen wellicht iets zijn aangepast met de kerst in aantocht, maar helaas weinig verandering.
Bij Electroplace uitverkocht en pas eind januari weer leverbaar. Onduidelijk is wat de prijs gaat doen volgend jaar als de cash back voorbij is. Medewerker gaf aan dat het mogelijk is dat de prijzen zullen zakken, zodat het netto hetzelfde resultaat is.
Ik ben zelf ook aan het kijken voor deze televisie. (LG OLED55C8PLA)lucatoni schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:27:
LG65C8 update:
Maar ik zie juist een prijs stijging, bij plattetv.nl was deze gister nog €1.689,- en inmiddels een dag later is het €2.299,-. En ditzelfde is bij CoolBlue gebeurd, die is van €1.695,- naar ook €2.299,-.
Het lijkt dus eerder andersom, dan een leuke kerst actie.
Maar ik hoop dat er nog wel ergens weer een voor 1.500-1.700 voorbij komt waar dan nog 300 euro cashback af gaat. (Hier stond niet bij "aanbieding" of "actie prijs".)
1499 min 300 euro cashback kan nog gewoon voor een 55C8.Woutjuh schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:51:
[...]
Ik ben zelf ook aan het kijken voor deze televisie. (LG OLED55C8PLA)
Maar ik zie juist een prijs stijging, bij plattetv.nl was deze gister nog €1.689,- en inmiddels een dag later is het €2.299,-. En ditzelfde is bij CoolBlue gebeurd, die is van €1.695,- naar ook €2.299,-.
Maar ik hoop dat er nog wel ergens weer een voor 1.600-1.700 voorbij komt waar dan nog 300 euro cashback af gaat. (Hier stond niet bij "aanbieding" of "actie prijs".)
Hoi!
Ik hoor graag waar, de shops hier boven genoemd hebben inmiddels ook andere prijzen...ewoutsor schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:35:
[...]
Ik heb hem zojuist besteld!, kan niet veel andere aanbieders vinden die hem nog goedkoper aanbieden, sterker nog bij de meeste zit hij nog boven de 3000 euro...
@Woutjuh Misschien eerst even de strekking van dit topic doorzien.
Apollo €2.299,-
Foka €1.999,-
Kamera Express €2.199,-
Smits Arnhem heeft alleen een combi deal of de 55B8 voor €1.499,-
[ Voor 7% gewijzigd door S1NN3D op 21-12-2018 07:19 ]
Lees het topic even terug en je vindt hoe&wat.Woutjuh schreef op donderdag 20 december 2018 @ 13:45:
[...]
Ik hoor graag waar, de shops hier boven genoemd hebben inmiddels ook andere prijzen...
Apollo €2.299,-
Foka €1.999,-
Kamera Express €2.199,-
Smits Arnhem heeft alleen een combi deal of de 55B8 voor €1.499,-
Hoi!
Voor iedereen; je zult moeten bellen met de genoemde winkels. Online ga je geen speciale deals vinden. Met uitzondering misschien van een nog werkende speciale Black Friday link van Apollo voor de 55C8.
55C8 voor 1500 en 65C8 voor 2500 ex de cashback zal nog steeds haalbaar zijn. (Foka/Smits/Apollo/AO etc)
Aangaande de prijs; ik denk niet dat ze veel gaan zakken. Zonder cashback zal de prijs wat dalen in de loop van volgend jaar maar netto zal het niet veel verschil maken. En LG zou ook zomaar weer kunnen verlengen. Langer wachten heeft m.i. niet veel zin.
Heb zelf vorige week bij AO nog een tweede 65C8 besteld voor EUR 2499,-
55C8 voor 1500 en 65C8 voor 2500 ex de cashback zal nog steeds haalbaar zijn. (Foka/Smits/Apollo/AO etc)
Aangaande de prijs; ik denk niet dat ze veel gaan zakken. Zonder cashback zal de prijs wat dalen in de loop van volgend jaar maar netto zal het niet veel verschil maken. En LG zou ook zomaar weer kunnen verlengen. Langer wachten heeft m.i. niet veel zin.
[ Voor 8% gewijzigd door Inspired op 20-12-2018 14:58 ]
Foka is duurder geworden... Inmiddels 2569,excl bezorgen. Ga morgen eens andere winkels bellen.Inspired schreef op donderdag 20 december 2018 @ 14:48:
Voor iedereen; je zult moeten bellen met de genoemde winkels. Online ga je geen speciale deals vinden. Met uitzondering misschien van een nog werkende speciale Black Friday link van Apollo voor de 55C8.
Voor degenen die geïnteresseerd zijn, en gebaseerd op het feit dat ik gelezen had dat men ondertussen de prijs had omhoog gedaan. De 55c8 voor 1550+€ zonder dat je moet bellen of zo
https://www.megekko.nl/pr...%20HD%20OLED%20Smart%20TV
Staat Megekko is deze dealerlijst?RenegadexRIPxx schreef op donderdag 20 december 2018 @ 19:43:
Voor degenen die geïnteresseerd zijn, en gebaseerd op het feit dat ik gelezen had dat men ondertussen de prijs had omhoog gedaan. De 55c8 voor 1550+€ zonder dat je moet bellen of zo
Zo nee geen cashback!
https://promo.deskservice...participation_dealers.pdf
ah ja...HoppyF schreef op donderdag 20 december 2018 @ 19:51:
[...]
Staat Megekko is deze dealerlijst?
Zo nee geen cashback!
https://promo.deskservice...participation_dealers.pdf
Bij Saturn Kleve (Duitsland) de LG OLED65B87 zien staan voor €1799,-
(Sorry geen b8 maar een b87)
(Sorry geen b8 maar een b87)
[ Voor 19% gewijzigd door Mapl op 21-12-2018 11:37 . Reden: Fout in typenr ]
Ik heb vanmiddag de 55C8 opgehaald bij Von Burg in Rotterdam voor €1499, kom je op €1199 uit na de cashback van €300.Woutjuh schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:51:
[...]
Ik ben zelf ook aan het kijken voor deze televisie. (LG OLED55C8PLA)
Maar ik hoop dat er nog wel ergens weer een voor 1.500-1.700 voorbij komt waar dan nog 300 euro cashback af gaat. (Hier stond niet bij "aanbieding" of "actie prijs".)
Op de website staat alleen een model met defecte doos voor deze prijs, even gebeld en bleek dat deze al verkocht was maar kreeg een gloednieuw model in gesloten doos voor dezelfde prijs aangeboden.
Dat is geen B8 maar een B87. Voor de verschillen; zoek in het topic.Mapl schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:51:
Bij Saturn Kleve (Duitsland) de LG OLED65B8 zien staan voor €1799,-
https://www.mydealz.de/de...forum-mittelreihn-1302195
Net gebeld, bij Smits kost de 55C8PLA €1500 + €50 verzenden. Meest voordelige lijkt dus Apollo met €1500 + gratis verzenden, en dan evt. voor €50 meer 5 jaar 100% pixelgarantie.
edit: vreemd, ik zie nu van Coolblue een mail dat de 55C8 in prijs was verlaagd, maar als ik naar hun site ga is de prijs gewoon €2300. Zou dit een deal zijn die maar een dag duurde?
edit: vreemd, ik zie nu van Coolblue een mail dat de 55C8 in prijs was verlaagd, maar als ik naar hun site ga is de prijs gewoon €2300. Zou dit een deal zijn die maar een dag duurde?
[ Voor 34% gewijzigd door Brogala op 21-12-2018 18:09 ]
Probeer maar met foka...
Ik had beste deal met de Sony 65AF9
Ik had beste deal met de Sony 65AF9
Vanmiddag de 55C8PLA gehaald bij plattetv in Amsterdam, stond voor €2300 maar werd al heel snel €1600, dus na cashback €1300 👍🏻
Zojuist via de chat bij PlatteTV de LG OLED55C8 voor 1749 gekocht (prijs van gisteren). Staat nu hoger, maar na even vragen kreeg ik dezelfde prijs.
[ Voor 33% gewijzigd door TwArbo op 22-12-2018 13:44 ]
Huh? Typefoutje zeker?TwArbo schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 10:08:
Zojuist via de chat bij PlatteTV de LG OLED55C8 voor 1749 gekocht (prijs van gisteren). Staat nu hoger, maar na even vragen kreeg ik dezelfde prijs.
Dat je E 1749,- hebt betaald.... (terwijl exact het zelfde modelletje elders voor 1450/1500 (ex cashback) te halen is).TwArbo schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 11:46:
Leg uit. Hoezo een typefoutje?
Verwijderd
Omdat de persoon boven jou dezelfde TV bij dezelfde keten voor €1600,- heeft gekocht. En als je dit topic terugleest dan zie je dat de 55C8 de afgelopen weken nog steeds bij diverse winkels te krijgen is voor rond de €1500. Het enige wat je hoeft te doen is bellen.
Potjandikkie. Daar heb ik strak overheen gelezen (wel door het topic gekeken). Hartstikke bedankt! Ik ga ff het één en ander navragen.Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 11:50:
[...]
Omdat de persoon boven jou dezelfde TV bij dezelfde keten voor €1600,- heeft gekocht. En als je dit topic terugleest dan zie je dat de 55C8 de afgelopen weken nog steeds bij diverse winkels te krijgen is voor rond de €1500. Het enige wat je hoeft te doen is bellen.
Bedankt, besteld.DancePlaza schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:59:
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Afgelopen twee jaar rustig aan de oled (prijs) ontwikkeling gevolgd hier, en afgelopen week eindelijk toegeslagen
. 55c8 gehaald bij Smits Arnhem (1499 exc cashback).
Dit is wel even een stap vooruit ten opzichte van een 42 inch Philips van 2009 (al had die wel ambilight).. genieten dit beeld. En absolute winner icm de Xbox One X..
Dit is wel even een stap vooruit ten opzichte van een 42 inch Philips van 2009 (al had die wel ambilight).. genieten dit beeld. En absolute winner icm de Xbox One X..
En ik heb de C8 voor €1495 gehaald bij PlatteTV 2 weken geleden.TwArbo schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 11:52:
[...]
Potjandikkie. Daar heb ik strak overheen gelezen (wel door het topic gekeken). Hartstikke bedankt! Ik ga ff het één en ander navragen.
Helaas, ze willen niet toegeven. En de levering is pas na de kerst. De order dus geannuleerd.Fuwor schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 13:18:
[...]
En ik heb de C8 voor €1495 gehaald bij PlatteTV 2 weken geleden.Kan dus nog wel wat van af!
Bedankt voor de info!
Na een mailtje gisteren bij Foka/Kamera Express de 65C8PLA besteld voor €2599 inclusief verzenden maar exclusief de cashback. Gaat dus komen op €2099 en dat vind ik prima
[ Voor 17% gewijzigd door danny1909 op 22-12-2018 14:06 ]
Vandaag voor €1499,- een C8 gehaald bij Foka in Rotterdam.
Dankzij dit topic en de inspanningen van de moderators deze deal kunnen scoren.
Als blijk van waardering ben daarom Hero-abonnee geworden. Vrolijk kerstfeest!
Dankzij dit topic en de inspanningen van de moderators deze deal kunnen scoren.
Als blijk van waardering ben daarom Hero-abonnee geworden. Vrolijk kerstfeest!
Gelukkig heb je TV met deze prijs kunnen annuleren!TwArbo schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 13:57:
[...]
Helaas, ze willen niet toegeven. En de levering is pas na de kerst. De order dus geannuleerd.
Bedankt voor de info!
Vandaar mijn opmerking, want ik schrok van de hoge prijs.
Inmiddels bij Apollo gekocht voor 1499. Nogmaals dank. Scheelt toch aardig wat geld.HoppyF schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:19:
[...]
Gelukkig heb je TV met deze prijs kunnen annuleren!
Vandaar mijn opmerking, want ik schrok van de hoge prijs.
Vandaag bij Smits Arnhem de LG oled 55c8 gehaald. Voor €1.500 + €230 voor de vogels thin 546 beugel. Vriendelijk bedankt iedereen!
Met dank aan dit topic een m.i. mooie prijs bij FOKA/Kamera Express gekregen voor de LG 65C8, van 2599 + 30 euro verzendkosten met de gebruikelijke 5 jaar garantie bij FOKA, ex cashback. Hiervoor heb ik gebeld (toen werd 2900 euro aangeboden) maar dat vond ik teveel dus toen werd me aangeraden te mailen naar foka@foka.nl voor een persoonlijke aanbieding, wat de uiteindelijke prijs opleverde. Een koeriersdienst doet de aflevering.
Ik heb vandaag ook nog gebeld met AO en Electroplace. Bij AO is ie uitverkocht en konden ze me geen prijs noemen tot hij weer binnen is, wat de 28e verwacht wordt.
Bij Electroplace is ie ook uitverkocht maar is niet duidelijk wanneer ze hem weer krijgen. De man aan de telefoon beweerde hem dan wel voor 2300 te willen verkopen, maar ja, wie weet of dat een echte aanbieding is zodra hij weer beschikbaar is. Wel kon hij me de 65E8 aanbieden voor 2800 en toen ik aangaf dat dat meer is dan ik wilde betalen voor de C8, dus niet geïnteresseerd ben, zei hij dat daar nog wel wat beweging in kon komen. Dus als je de 65E8 zoekt, dan lijkt dat een redelijk lage prijs.
Bij FOKA staat ie op de site nu nl voor 3449 of zo, zelfs 150 euro duurder dan de 65E8, waarover de klantenservice (na bellen met de winkel) me vertelde dat dat kwam vanwege de schaarste van de C8. Maar daar valt dus nog wel een mouw aan te passen
.
Ik heb vandaag ook nog gebeld met AO en Electroplace. Bij AO is ie uitverkocht en konden ze me geen prijs noemen tot hij weer binnen is, wat de 28e verwacht wordt.
Bij Electroplace is ie ook uitverkocht maar is niet duidelijk wanneer ze hem weer krijgen. De man aan de telefoon beweerde hem dan wel voor 2300 te willen verkopen, maar ja, wie weet of dat een echte aanbieding is zodra hij weer beschikbaar is. Wel kon hij me de 65E8 aanbieden voor 2800 en toen ik aangaf dat dat meer is dan ik wilde betalen voor de C8, dus niet geïnteresseerd ben, zei hij dat daar nog wel wat beweging in kon komen. Dus als je de 65E8 zoekt, dan lijkt dat een redelijk lage prijs.
Bij FOKA staat ie op de site nu nl voor 3449 of zo, zelfs 150 euro duurder dan de 65E8, waarover de klantenservice (na bellen met de winkel) me vertelde dat dat kwam vanwege de schaarste van de C8. Maar daar valt dus nog wel een mouw aan te passen
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Idem ook vrijdag voor dezelfde prijs besteld bij Foka.Termy schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 19:56:
Met dank aan dit topic een m.i. mooie prijs bij FOKA/Kamera Express gekregen voor de LG 65C8, van 2599 + 30 euro verzendkosten met de gebruikelijke 5 jaar garantie bij FOKA, ex cashback. Hiervoor heb ik gebeld (toen werd 2900 euro aangeboden) maar dat vond ik teveel dus toen werd me aangeraden te mailen naar foka@foka.nl voor een persoonlijke aanbieding, wat de uiteindelijke prijs opleverde. Een koeriersdienst doet de aflevering.
Bij FOKA staat ie op de site nu nl voor 3449 of zo, zelfs 150 euro duurder dan de 65E8, waarover de klantenservice (na bellen met de winkel) me vertelde dat dat kwam vanwege de schaarste van de C8. Maar daar valt dus nog wel een mouw aan te passen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.
Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.
Het topic is er niet om:
De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.
Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.
Het topic is er niet om:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekende prijzen of acties. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten.
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.. Ook eventuele grijze import, open doos-modellen of winkelmodellen vallen hier onder.
- Uitgebreid te discussiëren over de techniek, beeldkwaliteit, verschillen tussen modellen, voor- en nadelen, marges/inkoopprijs, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies. Dus ook geen aankoopadvies in dit topic!
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen.
- Posten dat je tv geleverd, onderweg is, of dat je ook aan het kijken bent naar een tv is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel de Members Only-functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"
De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.