[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.601 views

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-10 19:00
Allemaal leuk hoor om te verkopen en weer goedkoper in te kopen. Maar de koers zal maar ineens hard stijgen. Dan ben je de sjaak. Verkopen kan slim zijn maar doe dat wel op een goed moment. Wanneer dat moment is blijft altijd lastig. Risico dus...

Daarom dat veel mensen kiezen voor HODL :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

aaaido schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:41:
Allemaal leuk hoor om te verkopen en weer goedkoper in te kopen. Maar de koers zal maar ineens hard stijgen. Dan ben je de sjaak. Verkopen kan slim zijn maar doe dat wel op een goed moment. Wanneer dat moment is blijft altijd lastig. Risico dus...

Precies.. maar in dit soort tijden vinden sommigen het altijd leuk om HODL belachelijk te maken. Dit terwijl op de lange termijn HODL altijd de beste strategie is gebleken. Maar goed..

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39

Blijkbaar niet genoeg aangezien we al weken dalen.. Weinig mensen aan het hodlen volgens mij..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Als je nu verkoopt heb je nog ruim de tijd om in te kopen op 6k hoor :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Flagg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:41:
[...]

Heb ik idd ook gehoord. Schijnt volgende week in de iOS store geimplementeerd te worden.
Smartblockchain? *O*

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:16
De crypto-hype is ten einde. Je kan nu 'laag' inkopen, maar het gaat nog veel lager. Over een paar weken heb je voor 1 pizza weer meerdere Bitcoins nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-10 19:43
_O- _O- _O-

Dit geeft een mooie weergave van de selectieve perceptie binnen crypto aan. CNBC wordt gigantisch vaak van FUD beschuldigd als ze een negatief bericht plaatsen over crypto (wat soms ook wel het geval is).

Nu linkt een journalist van CNBC op haar Twitter naar een artikel met als headline 'Stock market loses nearly $1 trillion on the week' en de eerste 3 reacties zijn 'great article' en komen allemaal van mensen die zich bezig houden met crypto. Moet je je eens voorstellen wat de reacties waren als ze een artikel zouden plaatsen met als headline 'crypto market loses nearly 40% on the week'. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-10 19:34
Ik had van de week een keer 1.1s en 99% 8). Alleen wel te blij om op tijd een screenshot te maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Ypuh op 05-02-2018 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

nemesis2212 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:40:
[...]

wat zei de glazen bol?

moet wel een hint zijn toch, dat zulke videos opeens verschijnen :+
Over de crypto bubble. Ze had het voorspeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Cyberamp op 05-02-2018 15:44 ]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Pelox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:43:
[...]

Blijkbaar niet genoeg aangezien we al weken dalen.. Weinig mensen aan het hodlen volgens mij..
Oh genoeg. Denk je nou echt dat de whales nu in paniek aan het verkopen zijn? Die zijn ingestapt met een lange termijn visie en strategie. Die raken niet in paniek van een dipje van een paar dagen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-10 17:29
Flagg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:41:
[...]

Heb ik idd ook gehoord. Schijnt volgende week in de iOS store geimplementeerd te worden.
Jup en Google gaat de bitcoin implementeren in Google play/pay. Ook worden alle adservices van Google voortaan in btc betaald/uitbetaald.

Kon dat net lezen vanuit een ingestraald krop sla.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Yep in je moet het de godganse dag in de gaten houden, ook geen zin in. Dalen is gewoon bijkopen.

*Gestrekt been* Verkopen en weer lager inkopen is voor armoedzaaiers. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:43:
[...]

Als je nu verkoopt heb je nog ruim de tijd om in te kopen op 6k hoor :9~
Als ja.

Al denk ik ook dat dit realistisch is hoor. En dan nog HODL ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Mensen die op tijd uit zijn gestapt of alles in usdt hebben gezet zeggen vasthouden is zo dom. Ik koop nu het dubbele aantal coins terug. Nou dan heb je gewoon goed gegokt. Voor hetzelfde geld was het de andere kant op gegaan en kon je niet terug kopen. Dan zeggen alle holders wat stom dat je uitstapte. Lekker makkelijk praat allemaal.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

NotSoSteady schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:43:
De crypto-hype is ten einde. Je kan nu 'laag' inkopen, maar het gaat nog veel lager. Over een paar weken heb je voor 1 pizza weer meerdere Bitcoins nodig.
yeah right :')

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Volgens mij wordt de koers laag gehouden. Vrijdag was iedereen nu massaal aan het inslaan en nu hobbelt het rond $7400. Ik zag net nog een order voor 75BTC voor 5935 euro die bij 5936 weer wegging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Pelox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:43:
[...]

Denk dat er genoeg zijn die HODL toepassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:44:
[...]

Oh genoeg. Denk je nou echt dat de whales nu in paniek aan het verkopen zijn? Die zijn ingestapt met een lange termijn visie en strategie. Die raken niet in paniek van een dipje van een paar dagen.
Toch van 830m marketcap naar 350m marketcap, dat zijn flink wat whales eraf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

zwembroek schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:45:
Mensen die op tijd uit zijn gestapt of alles in usdt hebben gezet zeggen vasthouden is zo dom. Ik koop nu het dubbele aantal coins terug. Nou dan heb je gewoon goed gegokt. Voor hetzelfde geld was het de andere kant op gegaan en kon je niet terug kopen. Dan zeggen alle holders wat stom dat je uitstapte. Lekker makkelijk praat allemaal.
Precies, allemaal interessante praat achteraf. Als we dat vooraf wisten waren we allemaal miljardairs. Overigens; als het inderdaad opeens die andere kant op gaat dan hoor je dat soort figuren ook niet meer.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik hoorde juist Ethereum een telefoon ging maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd

Als je nu verkoopt klopt hetgeen wat jij zegt inderdaad, dus nu zou ik zelf niet meer uitstappen. Maar er waren genoeg mensen die deze daling al verwachtten en al een week zijn uitgestapt en dan is dat naar mijn mening, investment-wise, de beste keuze die je kan maken in plaats van altijd maar te holden. Niks mis met verkopen als je een daling waarschijnlijker acht dan een stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:46:
[...]

Wie zegt dat? Met een hoop 'kleine' panic sellers krijg je dat ook makkelijk voor elkaar. Ik vermoed dat dat is wat er gaande is. Ach; over een paar weken / maanden weten we allemaal wie er gelijk had.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:43:
[...]

Precies.. maar in dit soort tijden vinden sommigen het altijd leuk om HODL belachelijk te maken. Dit terwijl op de lange termijn HODL altijd de beste strategie is gebleken. Maar goed..
Nou, nee. Maar ik vermoed dat ik de moeite niet moet nemen om jou te proberen overtuigen.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Het ziet er naar uit dat de banken (op dit moment) aan het winnen zijn met al die bans.. overheden en banken zijn gewoon vol in de aanval..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
[...]

Nee, want als de prijs van een coin daalt, daalt de marketcap natuurlijk ook.

Marketcap = prijs coin x aantal circulerende coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een TA, heeft het wel vaak goed.

Financial Freedom‏
@nasirjones007

**At CURRENT PRICE AND DATE :
% chance of 5500 = 85% , % chance of 5000 = 50% and % chance of sub 5k I.e 4k ish is 17% - OBVIOUSLY THESE PERCENTAGES can change as new price and time date comes into play **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
NotSoSteady schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:43:
volgens mij ben jij wel een van de meest optimistische personen in dit topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Bmfd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:47:
[...]

Als je nu verkoopt klopt hetgeen wat jij zegt inderdaad, dus nu zou ik zelf niet meer uitstappen. Maar er waren genoeg mensen die deze daling al verwachten en al een week zijn uitgestapt en dan is dat naar mijn mening, investment-wise, de beste keuze die je kan maken in plaats van altijd maar te holden. Niks mis met verkopen als je een daling waarschijnlijker acht dan een stijging.
En zo is het. Amen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:34
nemesis2212 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:48:
[...]

volgens mij ben jij wel een van de meest optimistische personen in dit topic :+
Volgens mij heeft hij gewoon zin in pizza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
[...]

Als je nu verkoopt klopt hetgeen wat jij zegt inderdaad, dus nu zou ik zelf niet meer uitstappen. Maar er waren genoeg mensen die deze daling al verwachten en al een week zijn uitgestapt en dan is dat naar mijn mening, investment-wise, de beste keuze die je kan maken in plaats van altijd maar te holden. Niks mis met verkopen als je een daling waarschijnlijker acht dan een stijging.
Zeker, helemaal mee eens. Maar dat juiste moment timen is voor velen heel lastig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Kijk en dat is dus makkelijke praat achteraf. Natuurlijk waren er mensen die deze daling verwachtte. Waarschijnlijk ongeveer net zoveel als mensen die een stijging verwachtte. Uiteindelijk krijgt ongeveer de helft gelijk.
Dat geldt op elk gegeven moment. Dus ook nu. Wellicht staan we over een week op $2000 of op $10000. Jouw post kun je op elk gewenst moment hier neerplempen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:48:
Hier nog een TA, heeft het wel vaak goed.

Financial Freedom‏
@nasirjones007

**At CURRENT PRICE AND DATE :
% chance of 5500 = 85% , % chance of 5000 = 50% and % chance of sub 5k I.e 4k ish is 17% - OBVIOUSLY THESE PERCENTAGES can change as new price and time date comes into play **
Sterker nog hij heeft vrijwel 100% gelijk hoe dan ook.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-10 14:28
[...]

Als je nu verkoopt klopt hetgeen wat jij zegt inderdaad, dus nu zou ik zelf niet meer uitstappen. Maar er waren genoeg mensen die deze daling al verwachtten en al een week zijn uitgestapt en dan is dat naar mijn mening, investment-wise, de beste keuze die je kan maken in plaats van altijd maar te holden. Niks mis met verkopen als je een daling waarschijnlijker acht dan een stijging.
Ik verwachtte de daling ook (kan je wel teruglezen) en heb alsnog niet verkocht.

Call me a loser. :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Plus ervaring in traden en dips heeft zeker mee te maken. Denk dat de meerderheid hier (ik ook) te weinig ervaring heeft om een goede keuze te maken wat het juiste moment is om uit te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
[...]

hij stond vorig jaar begin feb op 18 miljard marketcap, dus we kunnen nog even dalen _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:34
Danny.G schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:50:
[...]

Ik verwachtte de daling ook (kan je wel teruglezen) en heb alsnog niet verkocht.

Call me a loser. :'( :+
loser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 09:39

Ryan1981

Je ne sais pas

aaaido schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:49:
[...]

Zeker, helemaal mee eens. Maar dat juiste moment timen is voor velen heel lastig.
Idd ik ben uitgestapt of 895, 795 en nu 600. Steeds een paar 100 euro winst gemaakt daardoor maar het totaal is toch gekrompen nogsteeds en het is nog maar de vraag of uitstappen bij 600 de goede keus was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:46:
Yes, de WhyPhone, de nieuw HypePhone, nooit meer kosten voor minuten of berichten of data.
De Whyphone is enkel Wifi connected met een ingebouwde crypto wallet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2018 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij halen alle drugskartels en terroristische organisaties al hun centjes eruit.

De whales worden genaaid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:52:
[...]

Yes, de WhyPhone, de nieuw HypePhone, nooit meer kosten voor minuten of berichten of data.
En beveiligd met de smart blockchain.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

zwembroek schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:45:
Alsof het alleen maar geluk is. Er zijn gewoon een aantal mensen die structureel betere en slimmere afgewogen (niet emotionele) beslissingen maken dan andere beleggers. Ja, ze maken ook fouten maar wel structureel minder. Zowel in aankopen, verkopen als hodl.

Een combinatie van marketindicatoren is bijvoorbeeld altijd al sterker dan op random momenten als je computer toevallig aanstaat wat kopen. Op bijvoorbeeld 10k of 8k en 6k kopen als die dat wordt is zelden een domme keus. Een rebounce op zulke getallen is er vrijwel zeker, dus als je risico-aversie traded kun je makkelijk paar procentjes meepakken. De kans op een rebounce op pak-em-beet random 8466 is al een stuk kleiner.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

[...]

Yes, de WhyPhone, de nieuw HypePhone, nooit meer belminuten of smsjes of data.
nee joh, die phone is gewoon een smartcontract phone met ico(ontjes) op het scherm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

En iedere 3 maanden alleen een nieuwe naam en dan wordt ie steeds 100€ duurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Sluit nu online je Smart-contract af, en inclusief voorgeinstalleerde Dapps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:46:
Ik heb gelezen op een of andere vaag Nederlands forum met cryptotokkies dat Ethereum een deal aan gaat met Apple om een telefoon te maken.
Buy the rumor, sell the news :+

Dotabuff profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:49:
[...]

Kijk en dat is dus makkelijke praat achteraf. Natuurlijk waren er mensen die deze daling verwachtte. Waarschijnlijk ongeveer net zoveel als mensen die een stijging verwachtte. Uiteindelijk krijgt ongeveer de helft gelijk.
Dat geldt op elk gegeven moment. Dus ook nu. Wellicht staan we over een week op $2000 of op $10000. Jouw post kun je op elk gewenst moment hier neerplempen.
Wat is je punt nu? Mijn punt is dat als je verwacht dat de kans op een daling groter is dan een verdere stijging dat je moet verkopen. Jouw punt is dat we over een week op 2000$ of op 10000$ kunnen staan. Nou, simpel toch: als je 2000$ verwacht: verkopen, als je 10.000$ verwacht: holden. Simpelweg holden zonder idee erachter is naar mijn mening niet slim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:53:
Volgens mij halen alle drugskartels en terroristische organisaties al hun centjes eruit.

De whales worden genaaid.
Of heeft het iets met het vrijkomen van die Saoedische prinsen te maken.
Heeft toch een % van het wereldvermogen vastgezeten in een luxe hotel
Toevallig van eind november tot eind januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:54:
Sluit nu online je Smart-contract af, en inclusief voorgeinstalleerde Dapps
Je kan er ook alleen naar andere ethereum phones mee bellen. En voor 10 euro krijg je 1000...500...1500...800.....100.....250... Nou ja je krijgt belminuten iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:54:
[...]

Alsof het alleen maar geluk is. Er zijn gewoon een aantal mensen die structureel betere en slimmere afgewogen (niet emotionele) beslissingen maken dan andere beleggers. Ja, ze maken ook fouten maar wel structureel minder. Zowel in aankopen, verkopen als hodl.

Een combinatie van marketindicatoren is bijvoorbeeld altijd al sterker dan op random momenten als je computer toevallig aanstaat wat kopen. Op bijvoorbeeld 10k of 8k en 6k kopen als die dat wordt is zelden een domme keus. Een rebounce op zulke getallen is er vrijwel zeker, dus als je risico-aversie traded kun je makkelijk paar procentjes meepakken. De kans op een rebounce op pak-em-beet random 8466 is al een stuk kleiner.
Voor de professionele beleggers onder ons misschien. Maar voor de meeste tweakers Reddit bezoekers zal het een gok blijven.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:42

watercoolertje

Untertitel

Ypuh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:43:
[...]

Ik had van de week een keer 1.1s en 99% 8). Alleen wel te blij om op tijd een screenshot te maken.
Ik krijg heel vaak, monster eats the image ofso. Als ik heel snel ben en precies los laat krijg ik dat.

Wat een markt weer, niet normaal, weet niet zo goed wat ik er van moet denken. HODL wel gewoon, als het 0 euro word maakt het ook niet uit of je 1 of 2 btc hebt natuurlijk :+

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:38

GaMbiNo

1337

En toch zijn er altijd een paar random alt coins die hard stijgen in zo’n dip. Vorige keer de DGD en nu de MTL op Binance. Misschien een tip voor de mensen met glazenbol om het geld voortaan daar in te investeren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

zwembroek schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:57:
[...]

Voor de professionele beleggers onder ons misschien. Maar voor de meeste tweakers Reddit bezoekers zal het een gok blijven.
Ik vraag me serieus af wat professionele beleggers voor winsten draaien met deze gebakken lucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

zwembroek schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:57:
[...]

Voor de meeste profs ook ;) Slechts een handjevol presteert beter dan de index. Dit is altijd al zo geweest en algemeen bekend.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Als je ratio zegt dat de markt sowieso gaat verliezen maar je emotie zegt dat je voor hodl kiest omdat je anders je 'verliest moet nemen' dan ben je al een slechte belegger. Je laat je emotie namelijk je verstand overheersen.

Simpele vuistregel: als je nu zeker niet had gekocht als je nog helemaal geen positie had gehad omdat je een daling verwacht dan hoef je ook niet te hodlen. Ik hodl ook wel is als ik denk dat de bodem bijna bereikt is omdat je bang bent de bodemdip niet te kunnen kopen, maar dat is ratio.

Als je verstand nu zegt 6k maar je emotie zegt hodl', dan kies je voor verlies. Betekent natuurlijk niet dat je nooit gaat verliezen als je op je verstand belegt, maar over lange termijn (vele malen coins aankopen, verkopen en hodl) zul je het ongetwijfeld beter doen dan uit angst en hebberigheid al je beslissingen op de markt nemen.

Als hier iemand beweert dat hij sterke redenen heeft om aan te nemen dat 7300$ de bodem gaat zijn dus dat hij nu voor hodl kiest, dan vind ik dat al een stuk beter klinken.

[ Voor 9% gewijzigd door Malarky op 05-02-2018 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:58:
[...]

Voor de meeste profs ook ;) Slechts een handjevol presteert beter dan de index. Dit is altijd al zo geweest en algemeen bekend.
Algemeen bekend _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan1981 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:58:
[...]

Ik vraag me serieus af wat professionele beleggers voor winsten draaien met deze gebakken lucht :P
Die zijn in 2012 begonnen en trekken nu hun geld eruit op de pieken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ryan1981 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:58:
[...]

Professionele beleggers, beleggen vaak het geld van andere mensen/bedrijven en blijven ver weg bij Crypto. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:47

gws24

Thinking is hard!

Bmfd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:55:
[...]

Wat is je punt nu? Mijn punt is dat als je verwacht dat de kans op een daling groter is dan een verdere stijging dat je moet verkopen. Jouw punt is dat we over een week op 2000$ of op 10000$ kunnen staan. Nou, simpel toch: als je 2000$ verwacht: verkopen, als je 10.000$ verwacht: holden. Simpelweg holden zonder idee erachter is naar mijn mening niet slim.
Laat hem maar, hij is zo hypocriet als de pest met zijn HODL geroep:
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:38:
[...]
En dat doe ik dus ook niet. Ik heb al veel meer VEN dan een paar weken geleden, fyi.
Zelf stapt hij dus ook uit en in, oftewel hij is aan het swingtraden. Niks mis mee maar dat is dus geen pure HODL.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Ja eigenlijk wel, hier is namelijk het grote aandeel van ETF's vrijwel helemaal op gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:54:
[...]

Ik zit er 3 weken in. Ik probeer me in te lezen in al dat TA gedoe en probeer TradingView enzo te volgen (heb je nog van die sites trouwens?) maar momenteel ken ik er nog te weinig van om duidelijk te zien waar het gaat dippen. Tot ik meer ervaring heb ga ik gewoon netjes de muntjes vasthouden en proberen bij te leren. Misschien dat ik er binnen een paar weken meer zicht op heb.

Dat en vrije tijd. Ik ben gans het weekend aan het werken geweest in mijn nieuw aangekochte hoop bakstenen en aan het bakkeleien geweest met mijn loodgieter. Dus niet echt naar de crypto kunnen kijken...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn hodl is sterk. Mijn verlies dus ook steeds groter. Maar ik ben ingestapt begin december van 2017 met het oog op 2020. Geen zin om nu van strategie te veranderen, heb munten gekozen om vast te houden en daar blijf ik bij. Anders blijf je achter de feiten aanlopen.

Swingtrading met dalingen is goede optie als je niet meer fiat er tegenaan wilt gooien. Echter blijft dat een gokje en kan het 2 kanten opgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-10 19:34
Waar de alts het van de week allemaal best goed deden met +20% t.o.v. ETH/BTC, mogen ze dat nu weer allemaal inleveren. NANO, NEO, ICX en VEN zijn als een baksteen gezakt. Als (wishful thinking) de markt ooit weer aantrekt, ben je nu echt spekkoper. Denk dus ook wel dat 300% gains in een jaar nog mogelijk zullen zijn in de toekomst.

[ Voor 14% gewijzigd door Ypuh op 05-02-2018 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
De Rikster schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:01:
[...]

Ja eigenlijk wel, hier is namelijk het grote aandeel van ETF's vrijwel helemaal op gebaseerd.
Als je de koers zag exploderen in december, dan moet je echt geen groot licht zijn om te zien dat er een serieuze correctie op til is. Heel veel hangt natuurlijk van de sfeer op de markt af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Nou jongens, de $7200 komt nu erg dichtbij. Let's make it or break it.. Door toe te kijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

TomTorquay schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:05:
[...]
Als je de koers zag exploderen in december, dan moet je echt geen groot licht zijn om te zien dat er een serieuze correctie op til is. Heel veel hangt natuurlijk van de sfeer op de markt af.
Idd, ban hier ban daar, bitcoin terug naar 0 bron: https://www.theguardian.c...-who-predicted-2008-crash
He added that the 1,300 cryptocurrencies or initial coin offerings currently in existence were “a scam”. “Most of them are even worse [than bitcoin] and don’t have any intrinsic value like bitcoin. So if bitcoin is a bubble, it’s a bubble to the power of two or three.”

[ Voor 24% gewijzigd door Ryan1981 op 05-02-2018 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-10 16:11
Haha nou die 7200 komt wel heel rap in beeld, vlot naar 7250 / 7230 en kruipt nu weer richting de 7300

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Ik vind 90dollar voor 1 neotje nog best veel geld eigenlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:07:
Niet als je het naast ETH zet, die ook nog eens een een grotere supply heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Dat is helemaal niet wat ik gezegd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-10 17:55
Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:59:
[...]

Die zijn in 2012 begonnen en trekken nu hun geld eruit op de pieken.
Als alle beginners hun geld eruit trekken en alle latere instromers met verlies achter blijven lijkt het toch een beetje op een piramide?
Ypuh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:05:
Waar de alts het van de week allemaal best goed deden met +20% t.o.v. ETH/BTC, mogen ze dat nu weer allemaal inleveren. NANO, NEO, ICX en VEN zijn als een baksteen gezakt. Als (wishful thinking) de markt ooit weer aantrekt, ben je nu echt spekkoper.
voor hetzelfde knal hij nog een maand zo door en heb je straks niets.
Ik vind het nu allemaal wel erg lang duren zo onderhand.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:26

sourcecode

Prepare for the next ATH

het word weer een laat avondje :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

TomTorquay schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:08:
[...]
Dat is helemaal niet wat ik gezegd heb.
Snap ik, maar de sfeer van de markt wordt in dat artikel wel even goed naar voren gehaald :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Danny.G schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:05:
Nou jongens, de $7200 komt nu erg dichtbij. Let's make it or break it.. Door toe te kijken. :P
Ik vind het stiekem wel interessant, vraag me af hoe laag het kan gaan.

En ik vraag me af of er ergens een grens is dat andere coins zich gaan "verzetten". Zou er een punt bestaan dat btc gewoon aan de kant gezet gaat worden?

Of blijven alle altcoin vrolijk als een kudde schapen tot de 0 lijn achter btc aanhobbelen?

Questions questions..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Ik lees net een analyse waarbij ze het hebben over een terugval naar 5k op zeer korte termijn en waarbij het nog maar de vraag is of die stand kan houden.. zo niet dan gaan we echt richting de 3 of zelf 2k.. aldus deze "pro's".

Aan de andere kant lees ik weer een stuk waarbij 3 analisten het hebben overeen stijging naar 100k dit jaar..

Deze figuren lullen maar een eind weg volgens mij en als je goed gokt ben je ineens de grote cryptoguru en kan je de marken beïnvloeden met je tweets..

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
madmaus schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:09:
[...]

Als alle beginners hun geld eruit trekken en alle latere instromers met verlies achter blijven lijkt het toch een beetje op een piramide?
Wat, btc een piramide? Wat een verrassing zeg ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10 13:25
Ypuh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:05:
Waar de alts het van de week allemaal best goed deden met +20% t.o.v. ETH/BTC, mogen ze dat nu weer allemaal inleveren. NANO, NEO, ICX en VEN zijn als een baksteen gezakt. Als (wishful thinking) de markt ooit weer aantrekt, ben je nu echt spekkoper. Denk dus ook wel dat 300% gains in een jaar nog mogelijk zullen zijn in de toekomst.
pffff... ik zou bijna mijn ICX welke gekocht zijn tegen 9dollar verkopen om weer opnieuw te kopen tegen deze laag prijs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Flagg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:09:
[...]

En ik vraag me af of er ergens een grens is dat andere coins zich gaan "verzetten". Zou er een punt bestaan dat btc gewoon aan de kant gezet gaat worden?

Of blijven alle altcoin vrolijk als een kudde schapen tot de 0 lijn achter btc aanhobbelen?

Questions questions..
Dat is iets wat me ergens wel tegenvalt, hoewel begrijpelijk. Maar alles volgt letterlijk BTC, terwijl ik misschien gehoopt had dat er wel een of twee zich er van los konden weken. Geeft de macht van BTC aan natuurlijk :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

We gaan wel eens weer omhoog, maar vraag is over 6 maanden of 2 jaar? Het is zo niet snel geld verdiend.

[ Voor 4% gewijzigd door Cyberamp op 05-02-2018 16:12 ]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Wom schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:12:
[...]

Dat is iets wat me ergens wel tegenvalt, hoewel begrijpelijk. Maar alles volgt letterlijk BTC, terwijl ik misschien gehoopt had dat er wel een of twee zich er van los konden weken. Geeft de macht van BTC aan natuurlijk :)
Of het geeft aan hoe slecht het systeem werkt op dit moment..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:09:
[...]

Questions questions..
Wanneer een coin echt daadwerkelijk gebruikt gaat worden neem ik aan dat de correlatie met BTC sterk afneemt.

Om nou Vechain als voorbeeld te noemen. Wanneer het mainnet gelaunched word en bedrijven daadwerkelijk het netwerk en Thor en VET gaan gebruiken, dan neem ik toch aan dat vanaf dat moment de vraag bij de bedrijven de koers hiervan gaat bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:17
smoken schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:11:
[...]

pffff... ik zou bijna mijn ICX welke gekocht zijn tegen 9dollar verkopen om weer opnieuw te kopen tegen deze laag prijs!
Dat heeft nu geen nut meer, had je eerder moeten doen. Ik heb ze toenstraks op 46,5k gekocht 100 stuks maarja had ik daar maar mee gewacht

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:00
ik hoorde dat rapper sjors zich laat betalen in bitcoins voor een filmpje en dat het daarom zakt (iemand moet de schuld krijgen toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:07:
dat zeg je vast niet over een bitcoin mocht die ooit die kant op dalen (denk niet dat dat gebeurd, but who knows)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TLLRS
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-03 20:25
Mijn tip: verkoop al je cryptocurrencies. De meeste mensen hebben nu zo hun vingers verbrand dat niemand er voorlopig weer geld in gaat steken. De hype is echt voorbij om een koers van 20.000 dollar per BTC terug te zien.

De grote vraag is wanneer mensen de 'emotional collapse' gaan hebben: de stress van de verliezen wordt hen teveel en ze verkopen maar alles om er vanaf te zijn.

De nut van cryptocurrencies in de reële economie is voorlopig nog te klein voor echt houdbare waardegroei. Behalve illegale activiteiten is er eigenlijk een vrij beperkte usecase voor cryptocurrencies die een marktkapitalisatie van meer dan een paar miljard dollar rechtvaardigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10 13:25
dennis112 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:13:
[...]

Dat heeft nu geen nut meer, had je eerder moeten doen. Ik heb ze toenstraks op 46,5k gekocht 100 stuks maarja had ik daar maar mee gewacht
Daarom "bijna" ;-)
Ik ga niet verkopen met verlies, zodra de koers weer een keer boven de 0.6100 BNB komt verkoop ik er een paar om er VEN van te kopen. Ik schuif met hele kleine aantallen, probeer mijn PF te vergroten (lukt voor geen meter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
smoken schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:11:
[...]

dat is nou net wat ik een half uur geleden gedaan heb , als ik zou inwisselen nu alweer een leuk plukje erbij :9

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

TLLRS schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:14:
Mijn tip: verkoop al je cryptocurrencies. De meeste mensen hebben nu zo hun vingers verbrand dat niemand er voorlopig weer geld in gaat steken. De hype is echt voorbij om een koers van 20.000 dollar per BTC terug te zien.

De grote vraag is wanneer mensen de 'emotional collapse' gaan hebben: de stress van de verliezen wordt hen teveel en ze verkopen maar alles om er vanaf te zijn.

De nut van cryptocurrencies in de reële economie is voorlopig nog te klein voor echt houdbare waardegroei. Behalve illegale activiteiten is er eigenlijk een vrij beperkte usecase voor cryptocurrencies die een marktkapitalisatie van meer dan een paar miljard dollar rechtvaardigt.
Super tip! Had je die niet kunnen geven toen BTC op 20K stond? :')

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:00

ik heb vaak meer stress als die stijgt dan dat die daalt gek genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
nemesis2212 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:14:
[...]

dat zeg je vast niet over een bitcoin mocht die ooit die kant op dalen (denk niet dat dat gebeurd, but who knows)
Ik geef liever 90$ voor NEO dan voor BTC. En dat lijkt me nu net het probleem. Wie wil die BTC nu eigenlijk nog, behalve diegene met fake dollartekens in hun ogen? En zelfs die categorie krijgt het nu moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-10 12:48
Ik verbaas mij altijd dat een crash zo lang kan duren. Wie zijn die mensen die nu kopen? Waarom gaan we niet direct naar $6000? Allemaal vragen, zo weinig antwoorden. Net cypto.

PS: Mijn buy order op €435 van ETH gaat vast niet geraakt worden vandaag, daarboven is alles gebakken lucht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Pelox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:10:
Ik lees net een analyse waarbij ze het hebben over een terugval naar 5k op zeer korte termijn en waarbij het nog maar de vraag is of die stand kan houden.. zo niet dan gaan we echt richting de 3 of zelf 2k.. aldus deze "pro's".

Aan de andere kant lees ik weer een stuk waarbij 3 analisten het hebben overeen stijging naar 100k dit jaar..

Deze figuren lullen maar een eind weg volgens mij en als je goed gokt ben je ineens de grote cryptoguru en kan je de marken beïnvloeden met je tweets..
als de btc daalt naar 2 of 3k dan zijn alt coins echt werkelijk niks meer waard bijna. lekker een miljoentje van die coin en van die coins kopen. Mega sale!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-10 21:37
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:16:
[...]

:')

achja, gelukkig gaat ven nog moonen, wanneer was dat ook alweer? dan koop ik nog wat bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca

Mijn tip: doe ff niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLLRS
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-03 20:25
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:16:
[...]

Die heb ik ook gegeven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Wom schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:12:
[...]

Ok vroeg het me af namelijk omdat ik xrp ook in de gaten houd en vanmorgen stond ie op 13% verlies ten opzichte van btc. Inmiddels op 3%, dus de daling van xrp remt harder dan btc.

Zou dit tijdelijk zijn of zou dit doorzetten naarmate btc verder daalt? En dan zou het dus zo maar kunnen zijn dat xrp (is een voorbeeld kan met iedere coin) ten opzichte van btc straks weer gaat stijgen?

En wordt dat dan weer teruggedraaid bij een eventuele stijging straks van btc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:39

Bron?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Yes, we hebben nu.nl weer gehaald!

https://www.nu.nl/cryptov...nieuw-flink-onderuit.html

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-10 17:43

Therapy777

Metal!

Geen idee of dit een domme vraag is, maar ik zie veel voorstanders van zowel ICX als VEN en er wordt regelmatig gesuggereerd dat de twee koersen aardig aan elkaar verbonden zijn. Met THOR in het vooruitzicht bij VEN wat automatisch gegenereerd wordt door het bezit ervan, waarom zou iemand dan voor icx kiezen, die zoiets niet krijgt?

Heeft dat puur te maken daar ven meer gericht is op bedrijven en icx op consument?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
@Malarky als ik jouw theorie goed begrijp dan kan nu een moment zijn dat hij gaat bouncen? Want volgens https://coinmarketcap.com/charts/ gaat die lijn nu wel heel lekker sterk omlaag.

Dotabuff profile

Pagina: 1 ... 99 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)