[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.603 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:03:
https://coinmarketcap.com/charts/

Marketcap zakt nog vollop weg, als je nu instapt dan snap je of de markt niet ;) of je hebt totaal niet de intentie om op de bodem proberen te kopen, dat kan natuurlijk ook.
En die trend kan elk moment omslaan, dus ik weet niet waar jij die glazen bol gekocht hebt?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:15
RideWithUz schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:05:
even een noob vraagje , waarom zou ik mijn coins op usdt zetten ipv fiat ? ( op kraken dan )
Het idee van USDT is dat het fiat is.

Waarom je het zou doen verder? Geen idee. Ik zou het vooral niet doen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

even een noob vraagje , waarom zou ik mijn coins op usdt zetten ipv fiat ? ( op kraken dan )
Niet. USDT gebruik je alleen als fiat niet beschikbaar is op een beurs. Echter als USDT klapt dan ben je ineens alles kwijt. Fiat heeft dus altijd de voorkeur.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-10 15:30

Marketcap zakt nog vollop weg, als je nu instapt dan snap je of de markt niet ;) of je hebt totaal niet de intentie om op de bodem proberen te kopen, dat kan natuurlijk ook.
Fijn dat jij een glazen bol hebt, ik ben zojuist weer ingestapt, nadat ik donderdag alles in USDT gezet had.

Was inderdaad iets te vroeg zie ik nu.

[ Voor 6% gewijzigd door loonatick78 op 05-02-2018 15:08 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31

Want dat heeft betekenis?
In cryptoland gebeurd altijd het tegenovergestelde.
Alle cijfertjes hebben geen enkel nut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:20
USDT is vooral bedoeld als pretend-fiat voor exchanges die geen echte fiat kunnen verwerken. Op kraken kun je dus beter gewoon fiat gebruiken (sterker nog: Kraken heeft niet eens USDT traiding pairs met crypto coins, alleen direct met USD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Richh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:06:
[...]

Het idee van USDT is dat het fiat is.

Waarom je het zou doen verder? Geen idee. Ik zou het vooral niet doen.
Volgens mij zijn de fees naar usdt lager dan naar usd of euro. Dus als je verder wil traden is het goedkoper om van usdt gebruik te maken.

Of heb ik dan iets niet begrepen?

Dat de usdt een beetje een zwaard van Damocles is wat boven de markt hangt is dan weer jammer.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

loonatick78 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:07:
[...]

Fijn dat jij een glazen bol hebt, ik ben zojuist weer ingestapt, nadat ik donderdag alles in USDT gezet had.

Het is meer de trend die hij weergeeft waar je een conclusie uit zou kunnen trekken dat.
in mijn beleving voor de slowchat zeker een aanvulling, geen glazen bol voorspelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Vrijdag gingen we van $7500 naar $8500 in amper 20 minuten. Andersom kan natuurlijk ook maar ik zie echt een huge wall op $7500..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:58
60% van mijn portfolio staat momenteel in usdt voor het moment.. Ja het is een risico, maar ik verwacht nu ook niet dat van dag op dag ze usdt gaan afschaffen of wat dan ook.

Ik zit gewoon geduldig te wachten tot BTC de 6k aantikt, en dan koop ik mezelf weer in. (BNB & VEN)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Mijn theorie naar deze crash:

Eer zijn veel geruchten dat de BTC prijsstijging in november + december zwaar gemanipuleerd is geweest door tether: Bitfinex drukte tether bij en koopte BTC op terwijl de tether niet gebacked was door de dollar.
Nu ze in nauwe schoentjes zitten en er meer en meer vraag naar controle is, zijn ze hun btc aan het verkopen om die dollars effectief te hebben. Hierdoor hebben ze een paniek/kettinreactie op de markt veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-10 19:00
mklkhanou schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:10:
Vrijdag gingen we van $7500 naar $8500 in amper 20 minuten. Andersom kan natuurlijk ook maar ik zie echt een huge wall op $7500..
zeg maar gerust in een paar seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

loonatick78 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:07:
[...]

Hou nou die marketcap in de gaten..... https://coinmarketcap.com/charts/

Kijk nog even naar afgelopen vrijdag 12:00. DAT is een omslagmoment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
ionn schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:57:
[...]

Hoeveel % van je portfolio had je vastgesteld?
ik ben 100% uitgestapt in december en heb 0,5% van mijn winst weer ingekocht afgelopen vrijdag. Dat ik daarmee nu op 18% in de min sta doet me daarom niet zoveel op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Adnanos schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:10:

Eer zijn veel geruchten dat de BTC prijsstijging in november + december zwaar gemanipuleerd is geweest door tether: Bitfinex drukte tether bij en koopte BTC op terwijl de tether niet gebacked was door de dollar.
Nu ze in nauwe schoentjes zitten en er meer en meer vraag naar controle is, zijn ze hun btc aan het verkopen om die dollars effectief te hebben. Hierdoor hebben ze een paniek/kettinreactie op de markt veroorzaakt.
Klinkt niet heel onlogisch eigenlijk, maar zou het niet opvallen als 1 partij heel veel aan het verkopen is?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-10 11:21
Ben wel benieuwd waar het gaat eindigen, toen de prijs naar beneden ging maar gewoon in de BTC (en alle andere Alts gebleven) maar het wordt toch wel moeilijk om te hodlen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021

Lijkt me sterk, als dat echt waar is en naar buiten komt dan kan meteen de deur dicht bij Bitfinex en tether in de prullenbak. Zo stom zullen ze toch echt niet zijn maar ja, je weet nooit natuurlijk. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:12:
[...]

Hou nou die marketcap in de gaten..... https://coinmarketcap.com/charts/

Kijk nog even naar afgelopen vrijdag 12:00. DAT is een omslagmoment.
Achteraf is het makkelijk praten, grapjas.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Flagg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:12:
[...]

Klinkt niet heel onlogisch eigenlijk, maar zou het niet opvallen als 1 partij heel veel aan het verkopen is?
Er zijn natuurlijk manieren om dit niet zichtbaar te tonen aan het publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-10 10:11

Met betrekking tot de prijsstijging: http://forklog.net/so-have-we-got-tethered/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

da_PSI schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:13:
Ben wel benieuwd waar het gaat eindigen, toen de prijs naar beneden ging maar gewoon in de BTC (en alle andere Alts gebleven) maar het wordt toch wel moeilijk om te hodlen...
Holden wordt alleen maar makkelijker toch? Je hebt steeds minder te verliezen en meer te winnen. :)

Holden wordt nu voor mij een stuk moeilijker als ik weer op 300+% winst sta vermoed ik. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 05-02-2018 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:13:
[...]

Achteraf is het makkelijk praten, grapjas.
Hoezo achteraf? Ik roep elk uur in dit topic iets ;) Jij vroeg aan mij hoezo heb jij een glazenbol? Die heb ik niet, ik kijk slechts naar bepaalde indicatoren en daar geloof ik met een 90% zekerheid in.

7500 is genomen en HARD. Op naar de rebounce op 7000. Bij deze roep ik het (niet achteraf)

[ Voor 11% gewijzigd door Malarky op 05-02-2018 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:31
Flagg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:15:
[...]

Holden wordt alleen maar makkelijker toch? Je hebt steeds minder te verliezen en meer te winnen. :)
Klopt ben nu toch alles al kwijt..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Laatst online: 24-10 11:26

sourcecode

Prepare for the next ATH

[...]

Holden wordt nu voor mij een stuk moeilijker als ik weer op 300+% winst sta vermoed ik. :)
dat ligt eraan wat voor prijs je ze heb ingekocht :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:29
De $ 7500 grens is ook gepasseerd.
De verkeerde kant op dus.
De zoveelste op rij.
Zo kunnen we nog wel even doorgaan want iedere keer hoor ik een nieuwe grens.
Waar zijn al die analisten nu met hun TA's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

da_PSI schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:13:
Wat is er moeilijk aan HODL'en? Gewoon je toetsenbord niet aanraken.

Ik ben er na een paar jaar inmiddels wel achter; op het moment dat iedereen de wanhoop nabij is, en je EINDELIJK op de SELL-knop drukt, dan knallen we weer omhoog.

Uiteindelijk herstelt de koers zich toch wel weer. Je moet pas echt zenuwachtig worden als je er met geld in zit wat je niet kunt missen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Laatst online: 24-10 11:17
Zie dat die hearing morgen om 10:00AM is, weet iemand waar in amerika dat is zodat ik kan berekenen hoelaat dit in NL tijd is? Want ga dan wel klaarzitten voor als het inzakt.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 09:39

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik speel alleen nog maar met winst maar zojuist toch maar uitgestapt op ETH 600 euro, dat is ongeveer 50% lager dan wat het was op de ATH. En idd toen ik dat deed ging hij direct weer omhoog naar 615 maar ondertussen was hij er net heel even onder dus tja. . .

Geen idee waar dit heengaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
[...]

Dat zeker, hoop eigenlijk wel weer dat het gaat stijgen en op de 10k gaat zitten. Dan voel ik mij een stuk beter :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-10 12:48
HoppyF schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:17:
De zoveelste op rij.
Ik ben hier! Op naar de $6000!

Past wel perfect in het plaatje, bijna té perfect! Zou zo rond de $250B market cap liggen schat ik zo.

[ Voor 54% gewijzigd door gabn88 op 05-02-2018 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 16:10
Die zag ik op het handelstopic ook al voorbij komen, maar
First, from the Coinmarketcap website I took the historical data of bitcoin price and the amount of tethers in 2017. Then I calculated the daily percentage change of bitcoin price:
CMC update de circulating supply niet real time. Tether heeft de afgelopen tijd meerdere malen 100 miljoen bij geprint en na een week werd dat in een keer aangepast op CMC, zoals je op 27 januari goed kunt zien. Daardoor is die data volgens mij niet geheel accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48

Dat gaat zo maar niet.
De accountant zal kijken of de bijgedrukte tethers gebacked zijn met dollars. Maw eerst dollars ontvangen dan pas tethers bijdrukken. Hoe was dat proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Pelox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:15:
[...]

Klopt ben nu toch alles al kwijt..
Da's wel heel cru, je bent het kwijt als je alles verkoopt. Ik was alles voor mijn al gevoel kwijt toen ik er Crypto voor kocht. :)

Dus Holden is niks moeilijks meer aan nu, sta een goede 50% in de min ten opzichte van mijn inleg. Lekker belangrijk, als ik het spelletje zat ben vergeet ik het en kijk ik volgend jaar wel hie de vlag erbij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-10 14:28
De zoveelste op rij.
$7200 en dan $6700 :F

Ach joh, dan hebben we dit toch ook weer gehad. Kunnen we daarna weer omhoog. Hopelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:17:
[...]

Wat is er moeilijk aan HODL'en? Gewoon je toetsenbord niet aanraken.

Ik ben er na een paar jaar inmiddels wel achter; op het moment dat iedereen de wanhoop nabij is, en je EINDELIJK op de SELL-knop drukt, dan knallen we weer omhoog.

Uiteindelijk herstelt de koers zich toch wel weer. Je moet pas echt zenuwachtig worden als je er met geld in zit wat je niet kunt missen.
Heb het geld liever in de portomonee zoals iedereen wss, maar het geld was "als verloren" ingezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
gabn88 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:18:
Ik ben hier! Op naar de $6000!

Past wel perfect in het plaatje, bijna té perfect! Zou zo rond de $250B market cap liggen schat ik zo.
ik hoop hier stiekem wel op. (minder leuk voor alle grote hodlers) maar 1: lekker cheap inkopen, 2: kunnen we langzaam de boel weer opbouwen, 3: denk dat er hoop nieuwe instappers bij komen met die prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

De zoveelste op rij.
Hoe kom je erbij?
Magicpoopcanon waarschuwde op de 9200 al dat het volume veel te klein was dus op PIEK te sellen: https://www.tradingview.c...ning-Warning-Bitcoin-BTC/

Daarna gooide die er op 8500 nog een final warning uit, we gaan ECHT echt echt naar de 6000: https://www.tradingview.c...-Chunks-From-BITCOIN-BTC/

En hij is 1 van de velen die ruim op tijd hebben gewaarschuwd hiervoor. Ik heb inderdaad zijn adviezen opgevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Danny.G schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:19:
[...]

$7200 en dan $6700 :F

Ach joh, dan hebben we dit toch ook weer gehad. Kunnen we daarna weer omhoog. Hopelijk. :+
Nou, je verzint het niet, nu al beneden de 7400!
Dit slaat nergens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Waar is het plaatje met de btc rollercoaster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:20:
[...]

Hoe kom je erbij?
Magicpoopcanon waarschuwde op de 9200 al dat het volume veel te klein was dus op PIEK te sellen: https://www.tradingview.c...ning-Warning-Bitcoin-BTC/

Daarna gooide die er op 8500 nog een final warning uit, we gaan ECHT echt echt naar de 6000: https://www.tradingview.c...-Chunks-From-BITCOIN-BTC/

En hij is 1 van de velen die ruim op tijd hebben gewaarschuwd hiervoor.
Nou, dan stap ik uit al mijn alts als dat zo is. Die krijgen hardere klappen dan BTC. Man man man. Wat een drama is dit zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Paar dagen geleden was ik een amateur en panicseller.

Hoor nu steeds meer mensen over verkopen.

En ik zou op dit moment alles wat ik met verlies heb verkocht kunnen terugkopen met dat geld, alleen ik krijg er nu alweer een stuk meer voor. Voor minder geld.

Ik kijk het nog even aan denk ik, en dan ga ik weer kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

ggj87 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:21:
Waar is het plaatje met de btc rollercoaster?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/N8Wyr45.gif

[ Voor 61% gewijzigd door Ryan1981 op 05-02-2018 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

da_PSI schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:19:
[...]

Heb het geld liever in de portomonee zoals iedereen wss, maar het geld was "als verloren" ingezet
Ach als je 500 euro wegtikt in een casino kan je nog steeds een leuke avond gehad hebben.

Dit moet je ook als een lolletje zien, kan je dit niet, lekker mee stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubberen
De zoveelste op rij.
Ik weet nie hoe vaak je in dit topic komt, maar ik roep al vanaf 1feb dat 6k de grens wordt. Volg gewoon op tradingview en je zal al een stuk wijzer worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:21:
[...]

Nou, dan stap ik uit al mijn alts als dat zo is. Die krijgen hardere klappen dan BTC. Man man man. Wat een drama is dit zeg.
LOL relax zeg. Zit het gewoon uit. Als je zo wanhopig wordt dat je uitstapt DAN heb je pas verloren, want als we dadelijk weer omhoog gaan, zal dat ook HARD gaan. Dan worden er weer veel traantjes gelaten hier in het topic.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-10 14:28
HoppyF schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:20:
[...]

Nou, je verzint het niet, nu al beneden de 7400!
Dit slaat nergens meer op.
Ach, uiteindelijk kunnen we ook niks meer dan hopen op het beste. :P Gewoon ff kijken naar de chart en kijken waar de eerstvolgende support grens lijkt te liggen. Dat zou dan 7200 en 6700 zijn, getallen die ik ook al vaker ben tegengekomen. En dan vooral hopen dat het stand blijft houden, want het feit dat er toen veel support was, wil niet zeggen dat het er niet dwars doorheen kan gaan. :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
Ik denk dat deze beter klopt:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/4y6efz4jb3dz.gif

[ Voor 19% gewijzigd door powercoaster op 05-02-2018 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Wat houden jullie nu in de gaten om real-time dit te volgen?
Ben nog steeds een trouwe aanhanger van bitcoinwisom en dan bitstamp en bitfinex volgen op 1 minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:23:
[...]

LOL relax zeg. Zit het gewoon uit. Als je zo wanhopig wordt dat je uitstapt DAN heb je pas verloren, want als we dadelijk weer omhoog gaan, zal dat ook HARD gaan. Dan worden er weer veel traantjes gelaten hier in het topic.
Dat heet traden. Net ook gedaan. Even uit Vechain gestapt. 2 uur later stap je weer erin met gratis extra Vechain vanwege de daling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

sourcecode schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:16:
[...]

dat ligt eraan wat voor prijs je ze heb ingekocht :)
Nee hoor als je portfolio gisteren nog 5000 waard was en vandaag 4000 heb je vandaag minder te verliezen. Maakt niet uit waar je het voor gekocht hebt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:22:
Paar dagen geleden was ik een amateur en panicseller.

Hoor nu steeds meer mensen over verkopen.

En ik zou op dit moment alles wat ik met verlies heb verkocht kunnen terugkopen met dat geld, alleen ik krijg er nu alweer een stuk meer voor. Voor minder geld.

Ik kijk het nog even aan denk ik, en dan ga ik weer kopen.
Ik vind je geen amateur als je in paniek verkoopt, maar slim is het niet. Als je van te voren verwacht dat de boel gaat dippen: verkopen. Maar als je de daling voor het grootste deel al hebt meegemaakt, dan gaat verkopen, om vervolgens weer duurder in te kopen, dan vind ik dat je niet slim bezig bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
C6DL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:24:
Ben nog steeds een trouwe aanhanger van bitcoinwisom en dan bitstamp en bitfinex volgen op 1 minuut.
https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De zoveelste op rij.
Die worden hier afgefikt omdat ze wat roepen ;)
Een analyse is nog altijd geen voorspelling.

als je een TrendAnalyse nu zou uitvoeren komt je bodem rond de $4400 uit in 2 weken tijd.
Analyseer je de andere kant op, "wishfull thinking" als je het mij vraagt, kom je in 2 weken op ongeveer $8200.

Sorry, geen zin/tijd dat uitgewerkt weer te gaan geven :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Rubberen schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:23:
[...]

Ik weet nie hoe vaak je in dit topic komt, maar ik roep al vanaf 1feb dat 6k de grens wordt. Volg gewoon op tradingview en je zal al een stuk wijzer worden..
Leuk dat mensen hier altijd komen melden dat ze gelijk hadden. Je leest eigenlijk nooit dat mensen ongelijk hadden. Dus eigenlijk hebben tweakers altijd gelijk, maken ze altijd winst en zullen ze dus allemaal miljonair zijn.
De truuk op de beurs is om greedy te zijn wanneer iedereen in paniek is, en om voorzichtig te zijn als iedereen euforisch is. Nu is duidelijk het eerste aan de gang.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:56:
[...]

"De bubbel loopt leeg" = het nieuws? :D

Ik ben inderdaad holder en de huidige dip doet me echt helemaal niks. Ik zit er voor de lange termijn in en weet zeker dat mijn zak VEN over een jaar een flink pak meer waard is. En waarschijnlijk HOLD ik dan ook nog.
haha... dat denk ik ook. hoeveel VEN heb je? ik heb er 1000 nu. en wat ICX. ik hodl die shit ook. heb ook veel vertrouwen in VEN dus kunnen we mekaar de hand geven. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nemesis2212
powercoaster schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:24:
[...]

Ik denk dat deze beter klopt:

[afbeelding]

Ehhh maar dan andersom 8)7
hierbij. lekker de afgrond in!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rPMVmQP.gif

[ Voor 8% gewijzigd door nemesis2212 op 05-02-2018 15:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
https://bitcointicker.co/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:25:
[...]

Die worden hier afgefikt omdat ze wat roepen ;)
Een analyse is nog altijd geen voorspelling.

als je een TrendAnalyse nu zou uitvoeren komt je bodem rond de $4400 uit in 2 weken tijd.
Analyseer je de andere kant op, "wishfull thinking" als je het mij vraagt, kom je in 2 weken op ongeveer $8200.

Sorry, geen zin/tijd dat uitgewerkt weer te gaan geven :z
En TA blijft een leuke tool, maar biedt geen absolute zekerheden. Dus doe het aub ook niet zo overkomen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:25:
[...]

De truuk op de beurs is om greedy te zijn wanneer iedereen in paniek is, en om voorzichtig te zijn als iedereen euforisch is. Nu is duidelijk het eerste aan de gang.
Je kunt wel goed copy pasten naar translate en dan doen alsof je het zelf verzonnen hebt zeg..
vipers120 in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2"

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10 13:25
Flagg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:19:
[...]

Da's wel heel cru, je bent het kwijt als je alles verkoopt. Ik was alles voor mijn al gevoel kwijt toen ik er Crypto voor kocht. :)

Dus Holden is niks moeilijks meer aan nu, sta een goede 50% in de min ten opzichte van mijn inleg. Lekker belangrijk, als ik het spelletje zat ben vergeet ik het en kijk ik volgend jaar wel hie de vlag erbij staat.
-62,5 % op dit moment
PF is nu volledig ICX, en die gaat natuurlijk top sindsdien ;-)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Voor alle Hodlers >:)

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/YJjvTqoRFgZaM/giphy.gif

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
[...]

Leuk dat mensen hier altijd komen melden dat ze gelijk hadden. Je leest eigenlijk nooit dat mensen ongelijk hadden. Dus eigenlijk hebben tweakers altijd gelijk, maken ze altijd winst en zullen ze dus allemaal miljonair zijn.
Het is wel puur toevallig dat precies toen de 7500 grens gepasseerd was de volumes enorm toenamen.
Duidelijk manipulatie al dan niet door bots gestart.
Ik ben er wel een beetje klaar mee vandaag, ik stap uit.
Niet uit de crypto wel uit het topic.
Kom morgen wel weer kijken als de USA een besluit heeft genomen over de regulatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Als ik in Delta kijk voelt het wel zo ja :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:32

Wom

miicker schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:28:
[...]

Als ik in Delta kijk voelt het wel zo ja :')
Gedeelde smart is halve smart zeker? :/ :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:28:
[...]

Het is wel puur toevallig dat precies toen de 7500 grens gepasseerd was de volumes enorm toenamen.
Duidelijk manipulatie al dan niet door bots gestart.
Ik ben er wel een beetje klaar mee vandaag, ik stap uit.
Niet uit de crypto wel uit het topic.
Kom morgen wel weer kijken als de USA een besluit heeft genomen over de regulatie.
Ik zie het ook als manipulatie. Enorme buywalls waren er. Veel BTC's gingen erin. Meer dan eruit. Toch daalde de prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Bmfd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:24:
[...]

Ik vind je geen amateur als je in paniek verkoopt, maar slim is het niet. Als je van te voren verwacht dat de boel gaat dippen: verkopen. Maar als je de daling voor het grootste deel al hebt meegemaakt, dan gaat verkopen, om vervolgens weer duurder in te kopen, dan vind ik dat je niet slim bezig bent.
Ik kan nu dus weer goedkoper inkopen als voorheen en er meer voor krijgen.

1 voorbeeld stratis gekocht voor 1000eu 56 stuks ongeveer verkocht voor 560,-

Kan nu voor 400 eu 73 stuks halen bij litebit

En zo geld dit eigenlijk voor alles

Plus dat naar mijn idee lang gaat duren voor stratis dat niveau weer bereikt, en als ik nu zou kopen en de koers zou stijgen loop ik natuurlijk 4keer zo snel weer in.

[ Voor 11% gewijzigd door tias86 op 05-02-2018 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:54
Tja het gaat wel erg hard nu. Ik koop zoals gezegd op 6.5k weer wat in, om de bounce die op 6k hopelijk plaatsvindt voor te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Wom schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:29:
[...]

Gedeelde smart is halve smart zeker? :/ :+
was het maar een smart, nu is het nog geen fiat panda, maar dat is vast niet wat je bedoeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

miicker schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:27:
[...]

Je kunt wel goed copy pasten naar translate en dan doen alsof je het zelf verzonnen hebt zeg..
vipers120 in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2"
:') Het is een oude beurswijsheid.. waar beweer ik dat ik dat zelf verzonnen heb? Ik ga je verder negeren nu, want je bent irritant bezig.

[ Voor 2% gewijzigd door .oisyn op 05-02-2018 15:31 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
https://cryptowat.ch/
Simpel, maar wel duidelijk overzicht van meerdere exchanges in één keer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Dan snap je HODL niet ben ik bang. Volgens mij hoort dat plaatje bij 'panic sellers'.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
powercoaster schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:29:
[...]

https://cryptowat.ch/
Simpel, maar wel duidelijk overzicht van meerdere exchanges in één keer.
Goede illustratie waar het begrip 'rode cijfers' vandaan komt :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:26:
[...]

En TA blijft een leuke tool, maar biedt geen absolute zekerheden. Dus doe het aub ook niet zo overkomen.
Volgens mij is er simpelweg niet voldoende historie in Crypto om überhaupt een behoorlijke ta te kunnen doen.

Maar het staat best interessant en als je toevallig een 53% goedgegoktratio hebt ben je al snel een goeroe. En wordt het een self fulfilling prophecy en gaat je goedgegoktratio nog hoger.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Een ding dat kan werken is als iemand veel aanhang heeft en die zegt 6000 is de bodem, dan zou dat zomaar werkelijkheid kunnen worden.

De vraag is dan, wie heeft de grootste aanhang :P

[ Voor 16% gewijzigd door Ryan1981 op 05-02-2018 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:30:
[...]

Dan snap je HODL niet ben ik bang. Volgens mij hoort dat plaatje bij 'panic sellers'.
Als jij je geliefde Vennetjes een week geleden had verkocht om nu terug te kopen had je er haast dubbel zo veel gehad, past dus prima bij HOLD'ers op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ryan1981 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:32:
Een ding dat kan werken is als iemand veel aanhang heeft en die zegt 6000 is de bodem, dan zou dat zomaar werkelijkheid kunnen worden.

Ikke wil je hem zien? :)

I'll let myself out...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ryan1981 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:32:

Het zou kunnen. Het zou ook kunnen van niet. Kijk, als er morgen positief (of negatief) nieuws naar buiten komt vanuit de US hearing dan kan elke TA overboord, want dan gaan we keihard naar boven of naar beneden.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
[...]

Ik heb niet gelijk. Wel die 100derden analisten die ons dagenlang al meedeelden dat de kans meer dan reeël was dat 'dit' ging gebeuren.

Weet er trouwens iemand wanneer de US hearing morgen voorkomt? Ook kon je het ergens live volgen.. Ik vind het artikel echter nergens meer terug.

[ Voor 10% gewijzigd door Rubberen op 05-02-2018 15:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:19
ETH is nog hoger dan precies een maand geleden toen ging hij daarna aardig omhoog. Ik maak me weinig zorgen. En ga niet als afgelopen crash uit laten betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De bubble is hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 15-10 21:55
RIP Bubble.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Is dat die blauwe van the powerpuff girls (oid)? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Bmfd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:33:
[...]

Als jij je geliefde Vennetjes een week geleden had verkocht om nu terug te kopen had je er haast dubbel zo veel gehad.
Als ik die kennis vorige week had was ik miljonair geweest :P

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
die was er altijd al, alleen de vraag is alleen, hoelang duurt het voordat de rand zo dun is dat hij knapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
De voorbije dagen zijn het mooiste bewijs dat HODL onzin is, tenminste als je 95% zeker weet dat de prijs nog dieper zakt. Uitgestapt met 0,5 ETH, daar krijg ik nu bijna 1 ETH voor terug!

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Zullen we dan maar wat fake nieuws versprijden dat Apple gaat investeren in Ethereum?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiznit
  • Laatst online: 15-10-2024
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:30:
[...]

Je had beter je hodl coins kunnen verkopen met een paar procent verlies, en op een lager punt de coins weer kopen.

Wanneer je hodl, pak je nu alleen de winst boven je aankoop bedrag.

Wanneer je, zoals ik met een paar procent verlies verkoopt en veel lager weer instapt heb je dubbel winst.

Meh, ik heb mijn inleg plus winst er lang weer uit, gisteren mijn laatste 10 ETH verkocht voor 955, nu kijken wanneer ik weer instap :9

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Ff quoten....en over 6 maanden nog eens kijken ;)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
Oogje schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:36:
[...]

Als ik die kennis vorige week had was ik miljonair geweest :P
Dat is niet mijn punt. Mijn punt is dat ten alle tijde vasthouden aan het 'hodl'-principe naïef is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-10 18:29
Ryan1981 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:37:
Apple gaat investeren in Ethereum.
Serieus?!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
dennis112 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:30:
Zit te wachten tot de VEN naar de 50k gaat maar heb het idee dat die vandaag niet meer verder gaat zakken dan 52k
Had nu maar je Limit order op 50K laten staan...
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:37:
[...]

Ja? En als er goed nieuws uit de VS komt? Dikke kans dat we de 50K nooit meer zien.
Is het al tijd om te zeggen "ik zei het toch"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:37:
[...]

Dat is niet mijn punt. Mijn punt is dat ten alle tijde vasthouden aan het 'hodl'-principe naïef is.
En dat doe ik dus ook niet. Ik heb al veel meer VEN dan een paar weken geleden, fyi.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:28
Crypto is dood jongens, sluit het themaforum maar weer.

( :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Ik kreeg ineens op YouTube een of andere crypto Jomanda video te zien. Met een glazen bol en al. Gelijk weggehaald. Het moet niet gekker worden.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
https://cryptowat.ch/bitfinex/btcusd/1m (instellen naar eigen voorkeur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Adamoland schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:39:
Ik kreeg ineens op YouTube een of andere crypto Jomanda video te zien. Met een glazen bol en al. Gelijk weggehaald. Het moet niet gekker worden.
wat zei de glazen bol?

moet wel een hint zijn toch, dat zulke videos opeens verschijnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag nog wel ff doorgaan zo. Dan haal ik 1000 euro Raiblocks Nano voor een paar euro per stuk 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ryan1981 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:37:
Zullen we dan maar wat fake nieuws versprijden dat Apple gaat investeren in Ethereum?
Heb ik idd ook gehoord. Schijnt volgende week in de iOS store geimplementeerd te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis112
  • Laatst online: 24-10 11:17
miicker schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:38:
[...]

Had nu maar je Limit order op 50K laten staan...

[...]

Is het al tijd om te zeggen "ik zei het toch"?
Yup idd, heb ze gekocht op 51,3k nu dus het mag weer gaan stijgen

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Pagina: 1 ... 98 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)