Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.955 views

Onderwerpen

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
AtlAntA schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:05:
[...]

6x een 1070 plus een 1080ti neemt wel een dikke 20 euro stroom per week. Bij een hoge BTC koers (ongeveer 14k-euro) zit je over 5 euro schone winst per dag met een enkele 1080ti. Dus als je het niet erg vind om je PC dag en nacht aan te laten staan en je hebt koeling voldoende dan zou ik niet schromen om het gewoon een keer te proberen. 70%tdp is het meest efficient op een 1080ti. :*)
De PC dag en nacht aan ben ik niet zo'n fan van. Koeling zit trouwens met goed met dubbele 4x120mm rad's :P Iedere keer het TDP aanpassen als ik wil gamen is ook niet ideaal. Opzich wel leuk natuurlijk, maar het ding 24/7 laten draaien voor op dit moment iets van 3 euro per dag, meh..
Turbo-Puppy schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:07:
[...]

dat zijn 2 antminers ..L3+
momenteel €11 per dag per stuk ..
mijn advies, NIET AAN BEGINNEN!

Wellicht dat videokaarten een beter rendement geven.
Videokaarten zijn natuurlijk een beter idee. Die kunnen meer dan alleen BTC minen dus kan je ook wisselen van munt. Verder kunnen de antminers de prullenbak in als ze niet meer rendabel zijn terwijl je de videokaarten kan doorverkopen.

ASIC minen is leuk als je er 200 neer zet en je stroomkosten laag zijn, hier in NL schiet het niet echt op met die dingen.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:24
AtlAntA schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:07:
[...]

Ligt natuurlijk aan de munt die je mined maar 150 tot 175 moet te doen zijn. Misschien is 200+ ook wel haalbaar. Dat is exclusief stroomkosten natuurlijk.
Met de huidige koers:

Daily income0.00210816 BTC, 13.86 EUR
Weekly income0.01475712 BTC, 96.99 EUR
Monthly income0.06324480 BTC, 415.66 EUR

Please note that these values are only estimations on the basis of your current mining tempo and they can change over time. Exchange rate of 1 BTC = 6572.27 EUR was used.

Dit dus met 6x een 1070 en 1x een 1080ti. Totaal stroomverbruik zit op 1100watt a 19cent per kwh. Is ongeveer 30 per week.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ypuh schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:10:
[...]

Zo'n Antminer lijkt me ook vrij waardeloos mocht crypto mining uitsterven of qua stroomkosten niet meer uitkunnen.

Sowieso is het met de NLse energietarieven geen goudmijn gok ik. Dan liever een stel zonnepanelen op je dak.
Ik heb niets van doen met energiekosten, dat gelukje heb ik, maar dan nog. Recent kocht ik er 2 bij, en daarvan heb ik goed spijt, die ga ik nooit meer terugverdienen. Begin 2017 kocht ik er een aantal en die kunnen goed uit.

En als ik helemaal eerlijk ben, al er een gek langskomt die 2 ruggen het stuk wil bieden, dan mogen ze van mij allemaal mee. Met de enorme stroom nieuwe miners van maart in aantocht is dit ongeveer het kantelpunt. Verdienen doe je niet meer, je inleg terughalen...kan, maar dan moet de LTC toch echt DÉ belofte waar gaan maken dit jaar. Alleen zal tijd je grootste vijand zijn, ik koop ze alleen nog maar bij momenteel.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:33
orf schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:13:
[...]

Voor mij weer een trigger om BTC bij te kopen. Ben benieuwd wat de prijs nu doet.
Same here, had wat buy orders op 6k, 6.1k, 6.2k en 6.27k. Alleen die laatste 2 zijn doorgegaan. Hopelijk nog een klein dipje en dan naar de moon, want ga er voorlopig geen fiat meer bijsteken totdat de markt eens wat aantrekt.

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 13:40

Radjesh

hoi

Bitcoin hangt rond de 8000$ nu weer.

Niet

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18-11 23:40
Ypuh schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:48:
[...]

Neuh. Op korte termijn dropt de prijs, dus meer muntjes voor ons. En aangezien wij mensen geen olifanten zijn, is iedereen het over een maand weer vergeten (net als alle andere FUD).

Als het nou Bitcoin, ETH, LTC of VEN die gehacked was dan is het een ander verhaal.

[video]
Ik heb het niet specifiek over dit geval, want ik had voor deze hack nog nooit van Shift gehoord, maar het gaat me meer om alle hacks/scams van de afgelopen tijd.

De afgelopen weken zijn er een heleboel ICO's gehackt waarbij investeerders zijn opgelicht, of de ICO zelf bleek een scam. Dan heb je nog de gevallen als BitConnect/Coincheck/Davorcoin/Tezos etc. en worden er dagelijks mensen opgelicht via phisingsites die ICO's nabootsen. Tuurlijk, vaak zijn die mensen redelijk naïef, maar daar daar gaat het me nu even niet om.

In totaal gaat het om tientallen miljoenen die mensen zijn kwijtgeraakt en vaak gaat het in zulke gevallen om de average Joe en ik denk dat dat soort verhalen (in combinatie met de verhalen van mensen die afgelopen december zijn ingestapt en op -50% staan) veel mensen gaat afschrikken om in crypto te stappen.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-11 13:19

Malarky

Wils voor wat ieder

Flagg schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:12:
Hehe eindelijk nxt onder de .20 nog ff en ik mag weer bijkopen van mijzelf. :)
Jij wacht niet tot de BTC uitgeraasd is? Met dit tempo naar beneden zou ik nog geen enkele coin kopen. Valt mij ook altijd op dat goed nieuws voor coins nooit naar buiten wordt gebracht als de btc in de vrije val is.

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:57

orf

Ypuh schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:15:
[...]

Same here, had wat buy orders op 6k, 6.1k, 6.2k en 6.27k. Alleen die laatste 2 zijn doorgegaan. Hopelijk nog een klein dipje en dan naar de moon, want ga er voorlopig geen fiat meer bijsteken totdat de markt eens wat aantrekt.
Wel positief nu hoe snel en goedkoop BTC transacties zijn. Maar daar hoor je niemand over. :)

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-11 08:39
Op super lage volumes wordt BTC nu uitgekotst. Ik verwacht morgen een grote herstel dag, want de grote jongens gaan natuurlijk niet de BTC in één keer naar 0 laten gaan. Vooral Amerikaanse particulieren verkopen nu, en vanacht natuurlijk Koreaanse.

Ik heb een buy order op €535 voor ETH die ik vanacht laat staan. Verwacht niet dat die geraakt wordt, maar voor een hogere prijs durf ik er nu niet in te gaan.

• Ypuh
Bmfd schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:17:
[...]

Ik heb het niet specifiek over dit geval, want ik had voor deze hack nog nooit van Shift gehoord, maar het gaat me meer om alle hacks/scams van de afgelopen tijd.

De afgelopen weken zijn er een heleboel ICO's gehackt waarbij investeerders zijn opgelicht, of de ICO zelf bleek een scam. Dan heb je nog de gevallen als BitConnect/Coincheck/Davorcoin/Tezos etc. en worden er dagelijks mensen opgelicht via phisingsites die ICO's nabootsen. Tuurlijk, vaak zijn die mensen redelijk naïef, maar daar daar gaat het me nu even niet om.

In totaal gaat het om tientallen miljoenen die mensen zijn kwijtgeraakt en vaak gaat het in zulke gevallen om de average Joe en ik denk dat dat soort verhalen (in combinatie met de verhalen van mensen die afgelopen december zijn ingestapt en op -50% staan) veel mensen gaat afschrikken om in crypto te stappen.
Nou ja, nogmaals maar dan in een wat nettere verwoording.

ICO's ben ik sowieso geen voorstander van. Er zijn al 1.800+ currencies op de markt en de eerste met een écht goede toepassing moet nog komen. Verder is het gewoon een soort van Kickstarter geworden waar ik ook al een paar grote fails gezien heb met af en toe iets leuks. Ook al is een groot deel succesvol, dan is het vaak nog een waardeloos product die je zelden of nooit gebruikt. Iedereen zit op dit moment in de ICO's omdat ze weten dat de koers x2, x3 of meer gaat bij een listing. Ik gok dat <1% erin zit voor het daadwerkelijke product, zoals bij Kickstarter nog wel het geval is.

Verder zijn Bitconnect, Devor, Coincheck, Mt.Gox etc. allemaal redelijk bekende namen, Tether kun je er waarschijnlijk straks ook aan toevoegen, het zijn wel allemaal gevalletjes waar de eigenaar er met het geld vandoor is gegaan of iets waar ik nooit mijn geld in zou stoppen. Bij een Bitcoin of de grotere exchanges van vandaag zou dat bijna niet meer mogelijk mogen zijn.

Ik kan er nog lang of kort over doorpraten, maar in bijna al deze gevallen had je het aan kunnen zien komen (Mt.Gox dan misschien nog het minst). De oplossingen zijn vrij simpel: vertrouw je het niet, investeer er dan ook niet in en begin met het regelen van je eigen veiligheid voordat je je spaarcentjes erin pompt.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Malarky schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:17:
[...]

Jij wacht niet tot de BTC uitgeraasd is? Met dit tempo naar beneden zou ik nog geen enkele coin kopen. Valt mij ook altijd op dat goed nieuws voor coins nooit naar buiten wordt gebracht als de btc in de vrije val is.
Op zondag komt er sowieso niet veel nieuws naar buiten.

Groetjes, FaceDown.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

gabn88 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:22:
Op super lage volumes wordt BTC nu uitgekotst. Ik verwacht morgen een grote herstel dag, want de grote jongens gaan natuurlijk niet de BTC in één keer naar 0 laten gaan. Vooral Amerikaanse particulieren verkopen nu, en vanacht natuurlijk Koreaanse.

Ik heb een buy order op €535 voor ETH die ik vanacht laat staan. Verwacht niet dat die geraakt wordt, maar voor een hogere prijs durf ik er nu niet in te gaan.
Het tempo waarmee de bitcoin weer 8000 is en de korte periode van herstel (was bij 10k veel langer en veel meer volume) is anders veelzeggend. Zal mij verbazen als de bitcoin nog in de buurt van de 8000 is als de nacht invalt.

De 10.000 en 8000 waren veel genoemde supportniveaus al weken. Weet iemand wat de volgende grote mijlpaal is? Ik geloof alleen in ronde dollar getallen want dat is al zo sinds ik de bitcoin volg (1 jaar).

[ Voor 5% gewijzigd door Malarky op 04-02-2018 21:29 ]

• gabn88
Malarky schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:28:
[...]

Het tempo waarmee de bitcoin weer 8000 is en de korte periode van herstel (was bij 10k veel langer en veel meer volume) is anders veelzeggend. Zal mij verbazen als de bitcoin nog in de buurt van de 8000 is als de nacht invalt.

De 10.000 en 8000 waren veel genoemde supportniveaus al weken. Weet iemand wat de volgende grote mijlpaal is? Ik geloof alleen in ronde dollar getallen want dat is al zo sinds ik de bitcoin volg (1 jaar).
Rond $7500 zit een kleintje. Dan $6000...

Voor ETH is dit €500 en dan €400...

[ Voor 3% gewijzigd door gabn88 op 04-02-2018 21:32 ]

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Malarky schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:17:
[...]

Oh ja mijn kooppunt ligt op .12$ dus we hebben nog ff te gaan (.19 nu) maar hij is de hele middag lafjes rond de .20 blijven hangen, daar heb ik zo'n hekel aan. Of flink zakken of stijgen, maar zo'n beetje rondlummelen is irritant.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Ypuh
Flagg schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:32:
[...]

Oh ja mijn kooppunt ligt op .12$ dus we hebben nog ff te gaan (.19 nu) maar hij is de hele middag lafjes rond de .20 blijven hangen, daar heb ik zo'n hekel aan. Of flink zakken of stijgen, maar zo'n beetje rondlummelen is irritant.
Precies, beetje actie in de taxi. Je gaat ook niet naar de hoeren voor een goed gesprek *O*.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

gabn88 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:30:
[...]

Rond $7500 zit een kleintje. Dan $6000...

Voor ETH is dit €500 en dan €400...
6000 lijkt me er wel 1 ja: https://www.tradingview.c...ning-Warning-Bitcoin-BTC/

MPC is er vaker ruim op tijd bij.

Alt support levels doen er eigenlijk nauwelijks toe. Sinds dag 1, als de BTC in de vrije val is gaan alle alts mee, met geluk 1/1000 alts niet. Zodra BTC veel support krijgt knallen de alts ook weer omhoog. Dus waarom zou je alt support levels in de gaten houden.....

Als ik NXT zou willen kopen zou ik dat doen als de btc bijvoorbeeld 6000 is en omhoog veert. Niet een buy op een random plek die gaat vallen op een random moment van de btc naar beneden. Moet je wel conditionele alt buys kunnen plaatsen inderdaad.

[ Voor 48% gewijzigd door Malarky op 04-02-2018 21:36 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ypuh schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:33:
[...]

Precies, beetje actie in de taxi. Je gaat ook niet naar de hoeren voor een goed gesprek *O*.
Beter daar naartoe kunnen gaan, goedkoper en meer hoogtepunten. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:27
Richh schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:28:
[...]

1. Ik ben wel heel benieuwd in welke muntjes jij mee investeert.
2. Hoe zie jij wel een waardestijging ontstaan? Blijkbaar is mass adoption een slecht iets?
3. Je zegt dat je wel denkt dat crypto ooit in ons systeem komt. Hoe verloopt volgens jou het proces waarbij er toch mass adoption ontstaat?
Ik denk dat we elkaar inderdaad of niet begrijpen, of het gewoon niet eens zijn. Dat kan ook.

Om dan maar antwoord te geven op je concrete vragen:

1. Ik heb voornamelijk geïnvesteerd in 'muntjes' waar ik de waarde van de toepassing van die munt ook zie.
En ja, ik hoop ook een graantje mee te pikken van de gekte. Ik ga er echter niet vanuit dat elke coin die ik koop de potentie heeft om duizenden euros waard te worden. Bij sommige zal het bij een paar euro blijven steken.
Dus niet in coins die alleen draaien om een idee van een toepassing van blockchain technologie, maar waarbij die toepassing ook een coin logisch maakt.
Daarnaast ben ik ook gekke henkie niet en is een stukje van het portfolio alleen bedoeld om met niets doen geld te krijgen. Zoals de meeste mensen dus.

2. Waardestijging is geen doel op zich van een coin. In je voorbeeld van LTC is het helemaal geen vereiste dat de LTC in waarde stijgt om geaccepteerd te worden. En mass adoption is geen slecht idee. Dat ik heb ik ook nergens beweerd. Ik beweer alleen dat de volatiliteit de adoptie in de weg staat (dus niet de waardestijging an sich).
De waardestijging van de afgelopen tijd is geen mass adoption, maar mass greed. Mensen zien succes en willen daarin delen. Het leek zo makkelijk, koop een paar bitcoin (en altcoins worden ook onder die noemer geschaard) en je bent na een paar maanden binnen. Als je met tulpen kopen hetzelfde had kunnen verdienen hadden mensen die massaal gekocht :+
Geen enkele serieuze coin heeft enkel als doel om veel waard te worden.

3. De vereiste voor mass adoption? Nogmaals: vertrouwen.
Er is na de crisis een heleboel vetrouwen in de banken en het systeem verdampt. Blockchain kan daarbij een rol spelen. Ofwel door een alternatief te bieden, ofwel door het systeem te dwingen transparanter te worden of zelf blockchain in te zetten.
Een vereiste om als onafhankelijk betaalmiddel te gaan gelden: Snelheid en individuele controle. Dat laatste kan voor een nerd of techneut nu, maar mijn moeder kan op haar internetbankieren prima zien waar haar geld is en wie er afschrijft.. dat lukt haar nog niet met een wallet.
Wat betreft de snelheid: Zolang het niet lukt om een transactie in de blockchain snel te laten verlopen zonder tussenkomst van partijen die als proxy ertussen gaat zitten en de transparantie in de weg zitten, biedt crypto te weinig voordeel om gelijkwaardig of beter te zijn dan het huidige systeem.
Overigens denk ik dat het allervoornaamste voor mass adoption is dat mensen helemaal niet zien of weten dat er blockchain technologie achter zit, maar dat het gewoon goed of zelfs beter werkt. Ze moeten de voordelen zien, niet de technologie.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
Vrije val is ingezet, alle trossen los!!

• xehexehex
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10-11 21:23
Ypuh schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:26:
[...]

ICO's ben ik sowieso geen voorstander van. Er zijn al 1.800+ currencies op de markt en de eerste met een écht goede toepassing moet nog komen. Verder is het gewoon een soort van Kickstarter geworden waar ik ook al een paar grote fails gezien heb met af en toe iets leuks. Ook al is een groot deel succesvol, dan is het vaak nog een waardeloos product die je zelden of nooit gebruikt. Iedereen zit op dit moment in de ICO's omdat ze weten dat de koers x2, x3 of meer gaat bij een listing. Ik gok dat <1% erin zit voor het daadwerkelijke product, zoals bij Kickstarter nog wel het geval is.
True that, momenteel is een ICO meer- en meer een dagelijks ding aan het worden. Elke dag airdrops, elke dag nieuwe whitepapers (of blackpapers) en websites en het gros is 'onhaalbaar' of complete onzin (lees: scam). ICO's zijn momenteel alleen een makkelijke verdubbelaar, zonder al te veel moeite (en lezen).

Zitten ook enorm goede ideeën tussen, kijk naar VOISE, een Spotify tegenhanger waar de artiest direct zijn/haar geld krijgt, als je het mij vraagt een enorm vet idee , maar het is maar de vraag hoe dit zich de komende jaar gaat uiten als 'product' (idem voor meerdere ICO's en munten) en/of het het vertrouwen krijgt.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:15
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/cd0e8018a7f64118062898475ce158e4/tenor.gif

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Radjesh

Radjesh

hoi

outlandos schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:38:
Nou nou blijft nog hangen rond de 8000

Niet

• Flagg
  • Niet online

Flagg

outlandos schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:38:
Alle hens aan dek! Fok de giek! Alle matrozen aan stuurboord en de kapitein van de rum en aan het roer!!!! We koersen recht op de kelder af! Alle blaaskaken naar voren en houd die zeilen bol!!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
Sommige voorspellen 40k eind 2018. Dan moet er heel wat gebeuren.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Radjesh schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:43:
[...]

Nou nou blijft nog hangen rond de 8000
Kraken ging al naar 7800, ook weinig weerstand zo te zien weg naar de 7k staat open

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
lighting_ schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:45:
Inderdaad...dat is al over 10 maanden!!

• gabn88
Ik verwacht eigenlijk nog steeds die rebounce van 5 tot 10% rond dit niveau... We zullen zien...

• Richh
Als we in 1 maand voor de helft kunnen vallen kunnen we volgens hetzelfde principe omgekeerd nog in mei op de 40k zitten hoor :P

• mark-k
  • Laatst online: 19-11 18:01

mark-k

AKA markkNL

pirodr01 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:45:
[...]

Dat is toch 10 eeuwen in cryptojaren? De helft van de mensen verwacht binnen de week een lambo te kunnen kopen.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Kijk maar eens naar vorig jaar.

• AtlAntA
pirodr01 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:45:
[...]

Ja wou net zeggen. Het is nog maar net iets meer dan 30 dagen geleden dat hij nog op 20k stond. Dus 40k over 10 maand is echt niet ondenkbaar. :+

edit: wtf jongens gaat weer lekker vlot in dit topic. :P

[ Voor 8% gewijzigd door AtlAntA op 04-02-2018 21:48 ]

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 10:09
Er wordt nu aardig ingekocht echter het blijft beperkt tot max 15 BTC

https://www.gdax.com/trade/BTC-USD

Heb nog geen grote volumes voorbij zien komen.

• AtlAntA
aaaido schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:48:

Zag er net nog een sell order van 18btc doorgaan.

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03:51
Deze dip zat er aan te komen, iedere analist van tradingview heeft hiervoor gewaarschuwd.

Meest recente analyse van de BTC:
https://www.tradingview.c...-Chunks-From-BITCOIN-BTC/

Alleen afwachten of we echt tot de 6k gaan..

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
OMFG volgens mij zijn er alleen maar n00bs aan het handelen met Revain op Kucoin. Het gaat echt alle kanten op, een mooie op/dalende lijn zit er niet in.

En note to self: NOOIT meer proberen te daytraden :F

• Ypuh
Als we (eind) dit jaar $40k halen dan cash ik uit en koop ik een mooie motor :').

Realistische doel is: Meer dan 0.10% rente in een jaar en een ervaring rijker.

• Richh
aaaido schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:48:

Grote volumes ontbreken altijd in het weekend. De vraag is wat er maandag gaat gebeuren :P nog dikkere panic sell of instapmomentje?

• Ypuh
Richh schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:51:
[...]

Grote volumes ontbreken altijd in het weekend. De vraag is wat er maandag gaat gebeuren :P nog dikkere panic sell of instapmomentje?
Wie nu nog panic sellt is echt een noob.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
AtlAntA schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:47:
[...]

Ja wou net zeggen. Het is nog maar net iets meer dan 30 dagen geleden dat hij nog op 20k stond. Dus 40k over 10 maand is echt niet ondenkbaar. :+

edit: wtf jongens gaat weer lekker vlot in dit topic. :P
Dan moet de euforie terug zijn. Kijk eens naar de historie toen btc ook diep daalde en hoelang het duurde voor de oude ath.
Tuurlijk 10 maanden is lang in crypto land.

• gabn88
Die $8k is wel een heel dikke steun hoor. Ook in de grafieken van ETH en vooral XRP. Zou me niet verbazen als we weer omhoog gaan, zij het langzaam.

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-11 02:03
lighting_ schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:52:
[...]

Dan moet de euforie terug zijn. Kijk eens naar de historie toen btc ook diep daalde en hoelang het duurde voor de oude ath.
Tuurlijk 10 maanden is lang in crypto land.
Ik heb inderdaad leuke grafieken gezien hier. Misschien kan diegene deze reposten. Laat wel een soortgelijk verloop zien over meerdere jaren.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 10:09
Ergens is het ook wel interessant als BTC rond de 8/9k blijft schommelen en dan gestaag gedurende het jaar gaat stijgen naar zeg 15k.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Rubberen schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:51:
Deze dip zat er aan te komen, iedere analist van tradingview heeft hiervoor gewaarschuwd.

Meest recente analyse van de BTC:
https://www.tradingview.c...-Chunks-From-BITCOIN-BTC/

Alleen afwachten of we echt tot de 6k gaan..
Al eerder gemeld, het is maar net welke ''analist'' je leest, ze zitten er vaker naast dan dat ze het juist hebben

Verwijderd

Richting 5500 zou zo maar kunnen met eerst nog een rebounce richting 9000/9500.

• Dhr. Satoshi
aaaido schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:54:
Ergens is het ook wel interessant als BTC rond de 8/9k blijft schommelen en dan gestaag gedurende het jaar gaat stijgen naar zeg 15k. 40k _/-\o_

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 22:16

Cis

Vinny1 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:07:
[...]

Uiteraard, ik maak gelijk een twitter account kan je me eerste volger worden.
Ok. Een dagje later...
Maar wat zei jij ook alweer over "ik zien m toch echt niet meer dalen"? >:)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

aaaido schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:54:
Ergens is het ook wel interessant als BTC rond de 8/9k blijft schommelen en dan gestaag gedurende het jaar gaat stijgen naar zeg 15k.
Er zit nog een beetje koffiedik in je snor. ;)

• Radjesh

Radjesh

hoi

gabn88 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:52:
Die $8k is wel een heel dikke steun hoor. Ook in de grafieken van ETH en vooral XRP. Zou me niet verbazen als we weer omhoog gaan, zij het langzaam.
Blijft idd lang hangen ronde 8000

Niet

• AtlAntA
Dhr. Satoshi schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:54:
[...]

Ik heb inderdaad leuke grafieken gezien hier. Misschien kan diegene deze reposten. Laat wel een soortgelijk verloop zien over meerdere jaren.
Afbeeldingslocatie: https://blog.blockchain.com/wp-content/uploads/2016/01/bitcoin-price-chart-2015-year.png

Dus of in maart verkopen of wachten tot het einde van het jaar.

[ Voor 8% gewijzigd door AtlAntA op 04-02-2018 21:57 ]

• Dhr. Satoshi
Was meer een grafiek met meerdere jaren tegelijk.. Maar dan een totale tijdspan van 1 jaar in de grafiek.

[ Voor 35% gewijzigd door Dhr. Satoshi op 04-02-2018 21:58 ]

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Let it soar!!!

• Saturnus
  • Niet online
Ypuh schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:52:
[...]

Wie nu nog panic sellt is echt een noob.
Opzich ben ik het daar mee eens....behalve dat die zin ook rond de $11k gezegd werd. Voor hetzelfde geld zitten we overmorgen op $6k. Kan die noob leuk lachen.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:38

tomtom901

Moderator General Chat
Valt wel op dat het volume op GDAX ook aanzienlijk lager is dan zeg december / begin januari. Denk dat er ook een hoop mensen uitgestapt zijn. Dat maakt de koers ook vatbaarder.

• PilatuS
  • Niet online
AtlAntA schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:56:
[...]

[afbeelding]

Dus of in maart verkopen of wachten tot het einde van het jaar.
Die van 2016 en 2017 laten een ander beeld zien :)

• Dhr. Satoshi
powercoaster schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:33:

Als de grafiek heel heel letterlijk gevolgd wordt, krijgen we op 10 april een dip naar $6715,- Maar ik zou er mijn geld niet op inzetten ;)
Ik bedoelde een grafiek als deze.

[ Voor 6% gewijzigd door Dhr. Satoshi op 04-02-2018 22:02 ]

• AtlAntA
PilatuS schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:00:
[...]

Die van 2016 en 2017 laten een ander beeld zien :)
Ja en die van 2014 lijkt weer anders. In het verleden behaalde resultaten blabla bla ;)

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Radjesh schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:55:
[...]

Blijft idd lang hangen ronde 8000
8000 is een 2 month low, uiteraard blijft die daar makkelijk een paar uur+ hangen. Was op 10k toch niet anders, hij is daar 3x meer dan 24 uur blijven hangen.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Een kleine heropleving op Bitfinex, we kwamen aan 8150 en nu is het terug neerwaarts

• Ypuh
Saturnus schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:59:
[...]

Opzich ben ik het daar mee eens....behalve dat die zin ook rond de $11k gezegd werd. Voor hetzelfde geld zitten we overmorgen op $6k. Kan die noob leuk lachen.
Mwoah, deze $8k lijn is nu een keer of 3-4 aangetikt in de afgelopen weken. Ik kan me niet voorstellen dat iemand denkt 'Als hij nu weer $8k aantikt, dan stap ik uit'.

• PilatuS
  • Niet online
AtlAntA schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:02:
[...]

Ja en die van 2014 lijkt weer anders. In het verleden behaalde resultaten blabla bla ;)
Ze laten een ander beeld zien. Dat wil zeggen dat de laatste 2 jaren de boel veel meer omhoog gaat in de eerste helft van het jaar. Waarom uitgaan van 2015 als zowel 2016 als 2017 heel anders zijn gegaan ?

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 04-02-2018 22:07 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Saturnus schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:59:
[...]

Ja precies ik heb altijd diep respect voor mensen die tijdens een flinke dip durven te verkopen om 20% lager weer dirt cheap in te stappen.

Bijkopen okay das makkelijk. Maar je verlies te nemen om later alsnog met een grotere positie te eindigen zonder een cent uit te geven is voor mij een gevalletje huge cojones. :)

En als je dat vaker dan eens goed kan doen ben je beter op de hoogte van de markt dan menigeen denk ik.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

We gaan vannacht wel weer onder de 350miljard marketcap en dan wordt het weer verticaal naar beneden:
https://coinmarketcap.com/charts/

Als de bitcoin de eerste keer zo weinig support had op 8000, snap ik niet waarom dat nu anders zou zijn op termijn van 24 uur. Op de grootste westerse BTC markt staat 1,8miljoen dollar op 7800 daar moeten we het van hebben.
Flagg schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:03:
[...]

Ja precies ik heb altijd diep respect voor mensen die tijdens een flinke dip durven te verkopen om 20% lager weer dirt cheap in te stappen.
20% is ook wel erg veel, dat zou mooi zijn. Maar het is ook een stukje afspraken met jezelf maken. Toen de BTC net 8250 dipte en terugveerde naar 8500 stapte ik daar uit en nam aardige verliezen op alts (tov) gisteren. Mijn hoop op 8000+ was allang vervlogen bij de 8250.

We hebben 10000-8000 gezien een pover en heel kortstondig herstel naar 9500 en nu al zijn we onder de 8000 geweest. Ik vind het behoorlijke cojones als je dan verwacht dat die opeens nu wel naar 10k gaat.

[ Voor 50% gewijzigd door Malarky op 04-02-2018 22:09 ]

• WouterOomen
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 30-04 16:50
Ypuh schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:03:
[...]

Mwoah, deze $8k lijn is nu een keer of 3-4 aangetikt in de afgelopen weken. Ik kan me niet voorstellen dat iemand denkt 'Als hij nu weer $8k aantikt, dan stap ik uit'.
Dat kan ik me juist heel goed voorstellen. Zou niet de eerste keer zijn dat iemand denkt "drie keer is scheepsrecht", "ik vind het wel mooi geweest" of "dit wordt niks". Zou niet weten waarom het voor mensen bemoedigend is om elke keer tegen de $8k aan te schuren; zeker als je redelijk in het rood staat maar de schade nog denkt te kunnen beperken.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04:32

gws24

Thinking is hard!

PilatuS schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:03:
[...]

Ze laten een ander beeld zien. Dat wil zeggen dat de laatste 2 jaren de boel veel meer omhoog gaat in de eerste helft van het jaar. Waarom uitgaan van 2015 als zowel 2016 als 2017 heel anders zijn gegaan ?
Maar die jaren lieten niet zo'n grote koersstijging voorafgaand aan de dip zien als afgelopen december...

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Ypuh schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:03:
[...]

Vrijdagmiddag was de 1e keer 8000 in 2018 en zojuist de 2e keer. Waar heb jij die anderen keren meegemaakt?

• Saturnus
  • Niet online
Dhr. Satoshi schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:57:
Was meer een grafiek met meerdere jaren tegelijk.. Maar dan een totale tijdspan van 1 jaar in de grafiek.
Misschien een van deze twee:
PilatuS schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:27:
[...]

2011 en 2x 2013. Kijk nou voor de gein eens naar begin 2015, 2016 en begin 2017 en hoe de koers zich daarna herstelt heeft. Dan krijg je een heel ander plaatje te zien. Vind dit plaatje nogal cherry picking.

We zitten nu denk ik toch in andere tijden. Er is een hoop veranderd sinds 2013. Niet dat het niet mogelijk is, maar om nou te denken dat het nu net zo gaat als in 2013, dat denk ik niet.

Dit plaatje dus:

Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/DQmVGHtP4pV3w2sbs3CqRsPWNBY3bKUVSDmpZ5b1TiQAUHJ/WhatsApp%20Image%202018-01-16%20at%203.11.28%20PM.jpeg

Dat lijkt mij een stuk logischer dat dit uitkomt dan helemaal terug gaan naar 2013.
gws24 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:03:
Zo, heb ik iets gemist sinds gisteravond? :+

Op reddit heeft iemand wel een geinig grafiekje gemaakt van een aantal bitcoin bubbels maar dan de nasleep ervan (% daling t.o.v ath geplot over dagen):

Afbeeldingslocatie: https://4.bp.blogspot.com/-alDmD6EsjOg/WmmqsirqfDI/AAAAAAAAhIw/2VYKEWSoHgU7u_GIK6zgxg-9qZIAPA-pwCEwYBhgL/s1600/bitcoin-crashes.png

[glazenbol]
De bodem is nog niet bereikt!
[/glazenbol]

• Dhr. Satoshi
Die bedoelde ik idd. Ik vind de post van Pilatus een mooi toekomstbeeld. Hopen dat het uitkomt!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Malarky schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:05:
We gaan vannacht wel weer onder de 350miljard marketcap en dan wordt het weer verticaal naar beneden:
https://coinmarketcap.com/charts/
Ik hou de marketcap al tijdje in de gaten en dat kun je nu helemaal niet zo zeker zeggen, alleen speculeren. We dwarrelen nu constant rond de $400mld. Kan beide kanten op gaan, gisteren klom die uit het dal naar $450, nu weer oude levels bereikt. Als de marketcap crasht dan is de volgende support erg laag, namelijk $200mld. Dat is een erg grote duik, laten we hopen dat het stand houd.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Het is zondag en straks is de Superbowl in Amerika...daar zijn ze op dit moment met andere zaken bezig dan met crypto...denk dat dit mede meespeelt wat betreft het volume op dit moment.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-11 12:33
pirodr01 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:21:
Het is zondag en straks is de Superbowl in Amerika...daar zijn ze op dit moment met andere zaken bezig dan met crypto...denk dat dit mede meespeelt wat betreft het volume op dit moment.
Money never sleeps. 8)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Maar als er sport is valt bij veel Amerikanen 50% van hun hersencapaciteit uit. :)

• AtlAntA
Flagg schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:24:
[...]

Maar als er sport is valt bij veel Amerikanen 50% van hun hersencapaciteit uit. :)
Dat is al dubbel van wat ze hebben.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Flagg schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:24:
[...]

Behalve bij de organisatie die 70.000 kaartjes wist te slijten voor het luttele bedrag van $22.000 ( 2,68btc )

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
net 165 ebitcoins gekocht

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Turbo-Puppy schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:26:
[...]

Behalve bij de organisatie die 70.000 kaartjes wist te slijten voor het luttele bedrag van $22.000 ( 2,68btc )
Ja mooi he, en is dat met of zonder de pay per view inkomsten? :)

Tis een bijzonder volkje.

• tias86
een ethereum bitcoin dat kan niet fout gaan he

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Adamoland schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:18:
[...]

Ik hou de marketcap al tijdje in de gaten en dat kun je nu helemaal niet zo zeker zeggen, alleen speculeren. We dwarrelen nu constant rond de $400mld. Kan beide kanten op gaan, gisteren klom die uit het dal naar $450, nu weer oude levels bereikt. Als de marketcap crasht dan is de volgende support erg laag, namelijk $200mld. Dat is een erg grote duik, laten we hopen dat het stand houd.
:?

Wist niet dat er directe FIAT->coin pairs waren :? Of bedoel je met support op de marketcap wat anders.

• Richh
tias86 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:31:
Een wat?

Je bent aan het trollen toch?

• Chris.nl
  • Niet online
Hopelijk doen ze het goed. Respect dat je gewoon doorgaat na je verlies van afgelopen nacht.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:31:
Tot nu toe niet,maar ja dit is ws de eerste x dat jij hem in je portfolio hebt. O-)

• tias86
Richh schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:32:
[...]

Een wat?

Je bent aan het trollen toch?
Je kan alleen goed trollen als je er verstand van hebt he

• GlobalHawk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-09 17:28
Richh schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:46:
[...]

Als we in 1 maand voor de helft kunnen vallen kunnen we volgens hetzelfde principe omgekeerd nog in mei op de 40k zitten hoor :P
Om een prijs als 40k te kunnen bereiken zullen de media er nog een keer massaal aandacht aan moeten besteden, net zoals in nov/dec 2017. Om een dergelijke prijs te bereiken zal er zelfs nog een flinke schep bovenop moeten qua media-aandacht, om de grote massa (de kudde) opnieuw te mobiliseren, in nog grotere getale. Let wel, een massa die net flink op de blaren heeft moeten zitten en waarbij de angst er goed in zit.

Ik zie dat niet gebeuren. De hoeveelheid media-aandacht was eind 2017 al redelijk bizar te noemen. De media zijn er op een gegeven moment ook wel klaar mee, zeker in deze vluchtige tijden. De massa al helemaal. Een dergelijke cyclus van boom&bust kan zich niet oneindig blijven herhalen, aangezien de negatieve uitwerkingen van de steeds grotere boom&busts ook steeds groter zullen worden (denk bijv. aan het astronomische stroomverbruik bij een prijs van 40k). Zeker in zo'n kort tijdsbestek kan een dergelijke cyclus zich niet blijven herhalen. Op een gegeven moment is de fut eruit. Crashende koersen, daar zullen de media zich wel op storten. Slecht nieuws en leedvermaak verkopen nu eenmaal het best.

Uiteindelijk was de enige reden voor de gigantische prijsstijging eind 2017 de massa die snel rijk hoopte te worden. En zoals altijd is dat het aller-allerslechtste moment om in te stappen. Je bent gewoon een geluksvogel als dit begin 2017 (of eerder) op je pad is gekomen en je toen ook de vooruitziende blik hebt gehad om in te stappen (en te blijven zitten), nog voordat het op de radar van de media kwam. Niets meer, niets minder.

En als het een gespreksonderwerp wordt op verjaardagen en de kapster het erover heeft, dan is dat altijd een uitstekende contra-indicator om z.s.m. uit te stappen. Beurswijsheid nr. zoveel.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:17
[...]

Lijkt me vrij logisch dat de marketcap daalt als de BTC (en de rest) ook daalt.
Dat is direct aan elkaar gekoppeld.

• Dhr. Satoshi

Verwijderd

Ik ben heel benieuwd naar de komende weken..
Ben zelf begonnen in september met 2-300 euro, tot aan december beetje winst kunnen maken en de cryptowereld een beetje leren kennen.
December vol ingestapt in de Verge raket (voor mcafee tweet) en grote hoogten bereikt, redelijk op tijd uitgestapt en leuke winst gepakt en een deel gecashed (inleg + wat extra veilig gesteld).
Toen me geld op een wat "betrouwbaarder" munt gezet en me winsten zien verdampen..
De munt is zowel in sat waarde 50% als dat de BTC gehalveerd is...

Nu denk ik persoonlijk dat deze munt waar ik vol inzit (REQ voor de geintresseerden) veel potentie in zich heeft. Team en visie is zeer goed bezig, maarja met een inkakkende markt is er geen moment voor hun om echt te shinen..
Heb alles nu maar op me nano ledger gezet en besloten om komende tijd maar wat minder met crypto bezig te gaan.
Van het nieuws wordt je niet vrolijk, en van alle analyses nog minder..
Ik hoop dat we komende weken weer herstel zien van de markt en dat we dit jaar echt mooie dingen gaan zien blockchain technologie in de praktijk.

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
[...]

Nog nooit zoveel onzin gelezen.

• PilatuS
  • Niet online
GlobalHawk schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:34:
[...]

Om een prijs als 40k te kunnen bereiken zullen de media er nog een keer massaal aandacht aan moeten besteden, net zoals in nov/dec 2017. Om een dergelijke prijs te bereiken zal er zelfs nog een flinke schep bovenop moeten qua media-aandacht, om de grote massa (de kudde) opnieuw te mobiliseren, in nog grotere getale. Let wel, een massa die net flink op de blaren heeft moeten zitten en waarbij de angst er goed in zit.

Ik zie dat niet gebeuren.
Mogelijk doet BTC eind dit jaar nog 40k, maar in een paar maanden gaat dat niet gebeuren nee.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Sanalologo schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:36:
[...]

Nieuw in dit topic?

• WouterOomen
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 30-04 16:50
[...]

Om een prijs als 40k te kunnen bereiken zullen de media er nog een keer massaal aandacht aan moeten besteden, net zoals in nov/dec 2017.
Dat je die media-aandacht niet nog een keer gaat krijgen ben ik het wel mee eens, maar hij is niet per sé noodzakelijk. Je kan ook de meer institutionele partijen aan je binden of bijvoorbeeld bedrijven. Sterker nog: daar kun je meer van verwachten dan van een kudde schapen die drie tientje in bitcoin knallen omdat de neef van Patricia er rijk mee is geworden.

• tias86
Als je wat wilt weten over blockchain technologie en of welke crypto een bloeiende toekomst tegemoet ziet. vraag het gerust aan mij

• AtlAntA
[...]

Ik zie dat niet gebeuren. De hoeveelheid media-aandacht was eind 2017 al redelijk bizar te noemen. De media zijn er op een gegeven moment ook wel klaar mee, zeker in deze vluchtige tijden. De massa al helemaal. Een dergelijke cyclus van boom&bust kan zich niet oneindig blijven herhalen, aangezien de negatieve uitwerkingen van de steeds grotere boom&busts ook steeds groter zullen worden (denk bijv. aan het astronomische stroomverbruik bij een prijs van 40k). Zeker in zo'n kort tijdsbestek kan een dergelijke cyclus zich niet blijven herhalen. Op een gegeven moment is de fut eruit. Crashende koersen, daar zullen de media zich wel op storten. Slecht nieuws en leedvermaak verkopen nu eenmaal het best.

Uiteindelijk was de enige reden voor de gigantische prijsstijging eind 2017 de massa die snel rijk hoopte te worden. En zoals altijd is dat het aller-allerslechtste moment om in te stappen. Je bent gewoon een geluksvogel als dit begin 2017 (of eerder) op je pad is gekomen en je toen ook de vooruitziende blik hebt gehad om in te stappen (en te blijven zitten), nog voordat het op de radar van de media kwam. Niets meer, niets minder.

En als het een gespreksonderwerp wordt op verjaardagen en de kapster het erover heeft, dan is dat altijd een uitstekende contra-indicator om z.s.m. uit te stappen. Beurswijsheid nr. zoveel.
he bah heb je weer zo 1 met zijn nuchtere hollandse wijsheid. ;) Klinkt allemaal veel te logisch wat jij verteld. Vind het maar niks. >:)

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

We kunnen er lang over lullen maar niemand weet welke kant we opgaan. Want als het al vast stond dat we naar beneden zouden gaan dan zou de prijs 0 zijn omdat niemand meer koopt. Andersom ook. Een jaar geleden was een prijs van 20000 ook 'onmogelijk'. Speculeren is leuk maar laten we aub niet doen alsof we iets zeker weten.

Groetjes, FaceDown.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:17
[...]

Media aandacht is er al maanden vooral negatief en waarschuwend over de risico's.
Daar moet je het dus niet van hebben.
Dat de "massa" volgens jou ingestapt is klopt niet. Het gaat nog steeds maar om een paar honderd duizend Nederlanders. Dat is niet veel. Bovendien is het ingelegde bedrag ook niet hoog.
Er zit dus geen "dik" spaargeld in maar een erg klein percentage van het spaargeld.
Daarbij komt dat niet iedereen nu opeens uitgestapt is.
Een kleine groep paniekhazen wel maar de rest is gewoon gebleven.

Dan is er nog een groep die wel in wilde stappen maar dit niet kon omdat er een registratiestop bij veel Exchanges was. Ook het verificatie proces heeft voor vertraging gezorgd.
De aanwas van nieuwe instappers is dus wat geremd maar niet gestopt.

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

RedHat schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:31:
[...]

:?

Wist niet dat er directe FIAT->coin pairs waren :? Of bedoel je met support op de marketcap wat anders.
Support op marketcap, we verliezen marketcap. Waarom is dat slecht? Op dit moment is de crypto markt nog steeds een zero-sum game. Dus er kan nooit meer geld uitgehaald worden dan er tot nu toe in is gegaan, dus als het op een gegeven moment instort gaat het verkeerd voor gehele markt (lees: coins).

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

WouterOomen schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:38:
[...]
Sterker nog: daar kun je meer van verwachten dan van een kudde schapen die drie tientje in bitcoin knallen omdat de neef van Patricia er rijk mee is geworden.
In diezelfde gedachten verbaas ik me er ook altijd over dat het UWV en de WW nog bestaat, er is namelijk geen Nederlander te vinden die geen collega heeft die in een week tijd multi miljonair werd met 3 tientjes bitcoin.

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

HoppyF schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:34:
[...]

Lijkt me vrij logisch dat de marketkap daalt als de BTC (en de rest) ook daalt.
Dat is direct aan elkaar gekoppeld.
Juist daarom moet je de marketcap in de gaten houden zeg ik...

• orf
  • Laatst online: 22:57

orf

AtlAntA schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:40:
[...]

he bah heb je weer zo 1 met zijn nuchtere hollandse wijsheid. ;) Klinkt allemaal veel te logisch wat jij verteld. Vind het maar niks. >:)
Toch is het volgens mij behoorlijk omgedraaid. De media besteedt aandacht aan een forse koersstijging. Niet andersom. Door die aandacht gaat een vliegwiel draaien en krijg je meer stijging en dus weer meer aandacht. Als Bitcoin heel fors herstelt, zal daar zeker weer veel aandacht voor zijn.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

AtlAntA schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:40:
[...]

Hij lult ook maar wat. Misschien wordt er komende week wel regulering aangekondigd in de US waardoor er een stabielere basis ontstaat voor institutionele beleggers en de koers knalt omhoog. Misschien komt er een algeheel verbod en gaan we nog 90% omlaag. Hij weet totaal niks en wij ook niet. Het enige wat je kunt doen is kopen/verkopen en hopen.
Zoals men hier weet zet ik vol in op VEN. Gaat het 100x over de kop in de komende jaren dan ben ik rijk. Spat het uit elkaar dan is mijn inleg weg. Gegokt en verloren, maar wat erin zit kan ik missen. Alles daar tussenin is ook goed.

Groetjes, FaceDown.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Flagg schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:03:
[...]

Bijkopen okay das makkelijk. Maar je verlies te nemen om later alsnog met een grotere positie te eindigen zonder een cent uit te geven is voor mij een gevalletje huge cojones. :)

En als je dat vaker dan eens goed kan doen ben je beter op de hoogte van de markt dan menigeen denk ik.
Ik heb geen idee waar voor jou het verschil in zit eigenlijk? In zowel stijgende als dalende markten kun je geld verdienen, het komt in beide gevallen op hetzelfde neer: meer, meer, meer. Meer euro's of meer btc of beiden.

Ik ben met een dergelijk verlies uit eth gestapt paar dagen terug na een foutje, paar bounces meegepakt en zit nu in ltc. Verlies was weg tot btc weer even wegzakte maar het is iig teruggebracht van xxxx naar xx in fiat en dat voelt toch wel wat beter. :D

Ik ben ook nog eens sinds gisteren gestopt met roken dus als die g#dvergeten @$#@#&^&%&#@#
btc nu niet een keer omhoog gaat dan... Nee geintje, dat laatste dan. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Sanalologo schreef op zondag 4 februari 2018 @ 22:36:
[...]

5 reeten en terug naar dumpert jij 8)7

Pagina: 1 ... 91 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)