En time to sellVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:48:
We klimmen weer, to the moon jongens !!!
Vastgehouden...vind mijn bedrag in omloop voor nu voldoende dus niet extra ingestoken, maar ook niet verkocht. Wellicht dit weekend toch wat extra inleggen voor korte termijn trades, als de stijgende lijn een beetje vasthoudt.
Verwijderd
Haha komt goed kerel, ik ben blij dat ik alleen met winst speel en de inleg eruit heb gehaald in december. Het interesseert me geen bal als het naar 0 gaat.Stevie_ schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:00:
[...]
Helaas ben ik zo'n newbie die 1e week januari is begonnen; tot op heden enkel verlies, helaas.
Zo, eindelijk (gevoelsmatig) eens een goede keuze gemaakt. Ik heb op $8045 wat extra ingelegd en voor 0,00046480 100 VEN gekocht. Ben benieuwd of we nog een wave gaan krijgen, dan doe ik er nog een schepje bovenop.
De afgelopen maand mijn portfolio van +400% zien gaan tot aan +32% op het dieptepunt vandaag.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:57:
Wie heeft er allemaal grof geld verloren (dus geen playmoney uit eerdere winst) en heeft gepanic selled deze week ?
Er zit genoeg fiat in dus wilde niet meer bijkopen, uiteindelijk is bijna alles nu nog steeds net wat duurder dan toen ik het kocht. Maar spannend is het wel!
Gaan we de 10k terug zien vandaag? :hopeful:
Heb volgens mij liever gestage groei, dan weer een abnormale piek naar boven eigenlijk
This pls.pires101 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:04:
Heb volgens mij liever gestage groei, dan weer een abnormale piek naar boven eigenlijk
Laten we het niet hopen. Dat gaat gewoon te snel. Kans dat er dan weer een fikse crash achteraan komt is erg groot.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Mwaaa laat die whales zich maar weer even snel inkopen zodat we direct weer op 12k zitten ofzo.pires101 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:04:
Na een dagje -15%, is een dagje +15% niet heel gek.pires101 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:04:
Het probleem is dat zo'n dag vaak weer gevolgd gaat door -10% tot -20%
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nop, idd ook al een tijdje geleden inleg plus wint eruit gehaald en nu flink in IOTA met de befaamde/beruchte HODL strategieVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:57:
Wie heeft er allemaal grof geld verloren (dus geen playmoney uit eerdere winst) en heeft gepanic selled deze week ?
Er zijn er een paar die vandaag weer zo gruwelijk veel geld verdiend hebben. +20% in pak 'em beet een uurtje.
Zeker mee eens. Mag van mij wel weer lekker rustig aan stijgen, met hier en daar wat mooie pauzes.AtlAntA schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:05:
[...]
Laten we het niet hopen. Dat gaat gewoon te snel. Kans dat er dan weer een fikse crash achteraan komt is erg groot.
Onderhoud aan de raketten volgens mijAFCAjax schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:06:
Wanneer komen de moonboys weer terug?
Voor jou dan:AFCAjax schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:06:
Wanneer komen de moonboys weer terug?
Indd, VEN, XLM etc allemaal dik in de Fiat plusYpuh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:06:
Er zijn er een paar die vandaag weer zo gruwelijk veel geld verdiend hebben. +20% in pak 'em beet een uurtje.
Half december hier (alleen LTC), ben ondertussen armer, maar wijzerStevie_ schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:00:
[...]
Helaas ben ik zo'n newbie die 1e week januari is begonnen; tot op heden enkel verlies, helaas.
Gisteren alvast nog redelijk wat bijgekocht om mijn initiele prijs toch zwaar te drukken, 1 dag later stond hij plots weer 25% lager
Maar ik heb nog niets verkocht, dus HODL and enjoying the show.
Maar dan vind je dus dat de hype van nu gelijk staat aan het crashen van Mt.Gox ?gws24 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:59:
[...]
En daar verschillen we dus van mening over. Ik vind de zogenaamde januari dips van afgelopen jaren helemaal niet vergelijkbaar met de situatie van nu omdat er niet zo'n hype aan vooraf ging zoals nu is gebeurt.
Sure ;-). Het interesseert mij ook geen bal, maar ik ga wel proberen mijn verlies te minimaliseren, daarom die extra fiat (en die is er ook alweer uit is, met winst, ik doe dat graag nog 10x voordat we op 0 zitten, dan heb ik mijn inleg er ook wel weer uit ;-)).Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:02:
[...]
Haha komt goed kerel, ik ben blij dat ik alleen met winst speel en de inleg eruit heb gehaald in december. Het interesseert me geen bal als het naar 0 gaat.
Nano nog steeds geen volume op binance, verwacht dat die zoals vele coins direct op binance flink up gaat en daarna weer inkakt
Bijna 900 dollar in de min hier (en dat is op mijn initiele investering, dus niet 900 dollar minder winst). Precies op het verkeerde moment ingestapt, namelijk toen BTC op 20k stond zo'n beetje... Hier en daar verkeerde keuzes gemaakt maar ook een aantal matige coins die nu idd keiharde klappen hebben gekregen (APPC anyone?)
Idee was, en is, wachten en hopen dat ze bijtrekken want nu verkopen is helemaal weggooien van het geld.
Maar hoewel jammer absoluut geen paniek, stress of whatever... Een wijze les, ik laat alles gewoon staan en hopelijk dat het met een paar weken of maanden allemaal weer bijgetrokken is. Ben al lang blij dat ik er geld in heb zitten wat ik prima kan missen (en blij te merken dat ik er redelijk rustig onder blijf).
Dat gezegd hebbende hoop ik wel dat het snel weer bij gaat trekken allemaal want dit is wel genoeg verlies nu
Idee was, en is, wachten en hopen dat ze bijtrekken want nu verkopen is helemaal weggooien van het geld.
Maar hoewel jammer absoluut geen paniek, stress of whatever... Een wijze les, ik laat alles gewoon staan en hopelijk dat het met een paar weken of maanden allemaal weer bijgetrokken is. Ben al lang blij dat ik er geld in heb zitten wat ik prima kan missen (en blij te merken dat ik er redelijk rustig onder blijf).
Dat gezegd hebbende hoop ik wel dat het snel weer bij gaat trekken allemaal want dit is wel genoeg verlies nu
Mijn test deposit vanuit de wallet van 5 xrb is na 20 min nog steeds niet binnen op binance, lees ook op meer plekken dat dit nog niet lekker loopt.svoetbal schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:12:
Nano nog steeds geen volume op binance, verwacht dat die zoals vele coins direct op binance flink up gaat en daarna weer inkakt
Gaat weer lekker naar beneden nu zeg
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
uhm, valt mee toch? Weet niet waar je naar kijktTomTorquay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:15:
Wow, 100 dollar lager! SELLLL!TomTorquay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:15:
Geen panic, hoogstens 0.5% winst uit een coin gehaald om goedkoop wat anders te kopen. Verder het meeste HODL en strong. Was er ingestapt op 10 Jan, net toen het allemaal lekker piekte.. maar desondanks redelijk gelijk gebleven tot vandaag. Maar dat is ondertussen al weer flink aan het rechttrekken. Spannend allemaal!Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:57:
Niet overdrijven héTomTorquay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:15:
net een yoyoTomTorquay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:15:
[ Voor 12% gewijzigd door nemesis2212 op 02-02-2018 17:18 ]
$300...
Ik heb ook nergens gezegd dat de boel keldert...
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Waar kijk jij nu naar dan? WK bobsleeën?TomTorquay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:15:
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik denk dat het de hele maand nog onstuimig blijft, dus wat of wanneer je ook koopt; je zal ongetwijfeld een keer rode cijfers gaan zienSbakker1982 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:10:
Wat zeggen de wijsgeren nu; gaan we nog dalen? Of nu Sky high weer door?
Verwijderd
Dit topic gaat alleen nog maar over dalen en dead cat rebounces en stijgen. Wanneer wordt hier eens iets aan gedaan?
Zal blij zijn als alles weer eens in de stijging gaat zodat het weer als vanouds alleen over ven en icx kan gaan.
Zal blij zijn als alles weer eens in de stijging gaat zodat het weer als vanouds alleen over ven en icx kan gaan.
Wel een goede ninja-edit nadat het plaatsen van je gifje niet lukte
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:57:
Vandaag totaal -40% verlies maar HODL! Nu nog maar -27%...
Voor de inhoudelijke discussies moet je hier ook niet zijn hèVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:19:
Dit topic gaat alleen nog maar over dalen en dead cat rebounces en stijgen. Wanneer wordt hier eens iets aan gedaan?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:19:
Verwijderd
In december was de voorloper van dit topic nog best serieus. Heb daar altijd wel van genoten, de strategieën die gedeeld werden enzo. Tis ongeveer rond de tijd dat ik van lurken naar posten ben gegaan echt keihard achteruit gegaan. Dus het komt door mij, of misschien staat het niveau van dit topic in correlatie met de cryptomarkt.Danny.G schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:20:
[...]
Voor de inhoudelijke discussies moet je hier ook niet zijn hè
Klopt.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:24:
[...]
In december was de voorloper van dit topic nog best serieus. Heb daar altijd wel van genoten, de strategieën die gedeeld werden enzo. Tis ongeveer rond de tijd dat ik van lurken naar posten ben gegaan echt keihard achteruit gegaan. Dus het komt door mij, of misschien staat het niveau van dit topic in correlatie met de cryptomarkt.
Alsjeblieft zeg, alsof Mt.Gox de enigste reden van de hype en crash was toen. Grootste factor toen en nu was gewoon simpelweg greed en fomo, ondanks het gekloot met Mt.Gox en willybot etc. De crash naderhand van 1200 naar uiteindelijk <200$ was misschien dieper in % dan dat het nu gaat zijn door het omvallen van MtGox maar meer ook niet.PilatuS schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:09:
[...]
Maar dan vind je dus dat de hype van nu gelijk staat aan het crashen van Mt.Gox ?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Je weet toch dat dit het slowchat topic is? Voor niveau moet je in een van de andere topics zijn:Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:24:
[...]
In december was de voorloper van dit topic nog best serieus. Heb daar altijd wel van genoten, de strategieën die gedeeld werden enzo. Tis ongeveer rond de tijd dat ik van lurken naar posten ben gegaan echt keihard achteruit gegaan. Dus het komt door mij, of misschien staat het niveau van dit topic in correlatie met de cryptomarkt.
Themaforum: Cryptocurrencies
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Het komt dus door shitcoins als VEN en ICX, snap dat danVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:24:
Dus het komt door mij, of misschien staat het niveau van dit topic in correlatie met de cryptomarkt.
Het was deze!Flagg schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:22:
[...]
Deze?
[Edit] ninja edit mislukt nu overigens.
Dat komt omdat er toen een cryptocurrencies subfora is aangemaakt, waar nu meerdere topics staan. Dit topic is puur voor slowchat en niet voor diepgaande discussies, staat ook hieronder in het rode vak. De discussies en dergelijke kun je vinden in het Handelstopic.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:24:
[...]
werkt de nano deposit al op binance ?
Verwijderd
idd beter in Ripple en Tron stappen !!!Richh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:27:
[...]
Het komt dus door shitcoins als VEN en ICX, snap dat dan
Verwijderd
Het zal fluctuerenSbakker1982 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:10:
Wat zeggen de wijsgeren nu; gaan we nog dalen? Of nu Sky high weer door?
Nope, mijne hangen nog ergens tussen wallet en binance.shakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:30:
werkt de nano deposit al op binance ?
Hij vroeg om wijsgeren.
Goh ... 1 dagje niet op kantoor, kijk naar de koers en er is van alles voorgevallen ... iemand die een korte samenvatting van 3 zinnen wil schrijven?
LTC de €85 geraakt ??????
Verwijderd
Ik ben echt aangenaam verrast door html. Hoe goed die het vol heeft gehouden. Serieuze community ook. Zit er al een tijdje bij op reddit.
Niet dat ik die munt wil shillen ofzo hoor, ze hebben nog een lange weg te gaan. Maar had wel een soort verwacht, niet gehoopt, dat ie naar 9 satoshi's ofzo zou gaan kelderen.
Toch aangenaam verrast
Niet dat ik die munt wil shillen ofzo hoor, ze hebben nog een lange weg te gaan. Maar had wel een soort verwacht, niet gehoopt, dat ie naar 9 satoshi's ofzo zou gaan kelderen.
Toch aangenaam verrast
ok, maar wel safe om nu over te maken denk ik ? gaat die knallen denk je op binance?Pierlala schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:32:
[...]
Nope, mijne hangen nog ergens tussen wallet en binance.
Verwijderd
Vanuit wijsgerig perspectief kunnen we verschillende vragen stellen.
1. Waartoe cryptomunten?
2. Wat is, het categorisch imperatief van Kant toepassend, mijn rol daarin?
Bijv. het doel van cryptomunten is een nieuwe technologie, namelijk blokchain, te laten floreren waarbij uitgever van de munt een bedrijf rondom blokchain opzet en de investeerder rendement heeft.
Aan de hand hiervan vraag 1 en 2 beantwoorden.
Wijsgeren beantwoorden echter geen vragen, ze stellen ze.
Tot zover mijn wijsgerige perspectief.
Groetjes
1. Totale paniek, iedereen, @tias86 en zijn moeder panicselltTurbo-Puppy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:34:
iemand die een korte samenvatting van 3 zinnen wil schrijven?
2. Superdikkevette groene candlestick van $7500 naar $8300 om 13:50
3. Raketmotorenrevisie geslaagd, op naar de maan
LTC in een paar uur van €110 naar €80 en in een paar minuten weer naar €110 tot het niveau dat ie nu staat.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:34:
Goh ... 1 dagje niet op kantoor, kijk naar de koers en er is van alles voorgevallen ... iemand die een korte samenvatting van 3 zinnen wil schrijven?![]()
Beste samenvatting:
Zou zo fijn zijn indien die twee munten waar we het niet over mogen hebben gaan stijgen ....
Nog steeds dik -40% in dollar, -23% in BNB/BTC/ETH .. dus must resist, niet verkopen met verlies hebben jullie me geleerd
Nog steeds dik -40% in dollar, -23% in BNB/BTC/ETH .. dus must resist, niet verkopen met verlies hebben jullie me geleerd
Jep, ik heb alles in LTC zitten, gisteren nog aan 115 ofzo bijgekocht omdat ik initieel veeeeel te veel betaald had (noob fout, nu denken we beter te weten) en ik dat procentueel wil corrigeren. Wilde nog 1 keer bijkopen rond 85. Ga ik half uurtje in meeting, al terug 99. Gekke dag, maar heb wel dit topic gevonden dus ik heb toch wat kunnen lachen.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:34:
Goh ... 1 dagje niet op kantoor, kijk naar de koers en er is van alles voorgevallen ... iemand die een korte samenvatting van 3 zinnen wil schrijven?![]()
Ondertussen heb ik lang genoeg niet gewerkt, ik doe de laptop toe en ga naar huis.
Verwijderd
Jeumig! Huh? Wow.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:34:
Dat dekt het wel.
Ik heb ook alleen nog maar winst maar als het bedrag dat ik nu heb verdwijnt zou ik dat toch wel heel zonde vinden. Ik heb het niet nodig ofzo maar die nieuwe pc gaat er dan niet komen. Ik zit er stiekem op te azen dat ik laag kan inkopen en met de winst die pc kan kopen. Of zal ik toch voor een verlovingsring gaan?Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:02:
[...]
Haha komt goed kerel, ik ben blij dat ik alleen met winst speel en de inleg eruit heb gehaald in december. Het interesseert me geen bal als het naar 0 gaat.
Wij bedanken u.Richh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:39:
[...]
1. Totale paniek, iedereen, @tias86 en zijn moeder panicsellt
2. Superdikkevette groene candlestick van $7500 naar $8300 om 13:50
3. Raketmotorenrevisie geslaagd, op naar de maan
De Booster raketten maar even starten...als we dan toch bezig zijn.
Wel F* dat ik dit heb moeten missen, heb nog ergens wel een potje staan om aan te breken mocht de LTC even uitglijden, dit was bijna zo'n geval. (op pre dec / €65) wou ik die stuk slaan.
ik zou voor de pc gaan (maar goed ik ben al 30 jaar getrouwdRyan1981 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:42:
[...]
Ik heb ook alleen nog maar winst maar als het bedrag dat ik nu heb verdwijnt zou ik dat toch wel heel zonde vinden. Ik heb het niet nodig ofzo maar die nieuwe pc gaat er dan niet komen. Ik zit er stiekem op te azen dat ik laag kan inkopen en met de winst die pc kan kopen. Of zal ik toch voor een verlovingsring gaan?
Ik heb vandaag voor 25 euro 106 ADA gekocht, staat nu +32%smoken schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:40:
Zou zo fijn zijn indien die twee munten waar we het niet over mogen hebben gaan stijgen ....![]()
5 januari kocht ik voor 100 euro 117 ADA, staat nu - 63%
Gemiddeld - 44%
Verkopen met verlies is geen optie, lager bijkopen wel..
House winsChris.nl schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:47:
[...]
Ik heb vandaag voor 25 euro 106 ADA gekocht, staat nu +32%
Gemiddeld - 44%
kloink kloinkChris.nl schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:47:
[...]
Gemiddeld - 44%
balls of steel
Ja, dat zou een goede optie zijn ... alleen heb ik de afspraak met mezelf gemaakt niet nog meer in te leggen, dus daar moet ik me dan ook aan houden.Chris.nl schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:47:
[...]
Gemiddeld - 44%
Alles niet, maar 95% wel ... maar mijn uitgangspunt is dat zelfs €265 een koopje was voor LTC, maar dan loop ik wat op de zaken vooruit.somfortiwan schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:41:
[...]
Jep, ik heb alles in LTC zitten, gisteren nog aan 115 ofzo bijgekocht omdat ik initieel veeeeel te veel betaald had (noob fout, nu denken we beter te weten) en ik dat procentueel wil corrigeren. Wilde nog 1 keer bijkopen rond 85. Ga ik half uurtje in meeting, al terug 99. Gekke dag, maar heb wel dit topic gevonden dus ik heb toch wat kunnen lachen.
Ondertussen heb ik lang genoeg niet gewerkt, ik doe de laptop toe en ga naar huis.
Gewoon als je straks allebei thuis bent even met jezelf om tafel en nieuwe afspraken maken.smoken schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:48:
[...]
Ja, dat zou een goede optie zijn ... alleen heb ik de afspraak met mezelf gemaakt niet nog meer in te leggen, dus daar moet ik me dan ook aan houden.
.
[ Voor 98% gewijzigd door Ari Gold op 02-02-2018 18:08 ]
Flagg schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:51:
[...]
Gewoon als je straks allebei thuis bent even met jezelf om tafel en nieuwe afspraken maken.
Dan maar rustig afwachten of ze ooit nog stijgen, tiswathetis
Dat snap ik maar ik wist niet hoever het mps al gevorderd was.smoken schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:54:
[...]
.. met mezelf bedoel ik ook echt mezelf
![]()
Dan maar rustig afwachten of ze ooit nog stijgen, tiswathetis
Inderdaad, hoewel ik er toen heel weinig over nagedacht had, was het uitgangspunt wel dat ik toen dacht dat de munt na X maanden minstens een paar euro meer waard zou zijn 265. Dan moet ik nu niet als panikeren en snel gaan lopen om mijn verlies te beperken. Nu ik meer ingelezen ben in het wereldje, heb ik er doordachter meer geld in gestoken, nu moet alleen de markt nog luisteren en niet als een zeepbel ontploffen en iedereen is gelukkig!Turbo-Puppy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:48:
[...]
Alles niet, maar 95% wel ... maar mijn uitgangspunt is dat zelfs €265 een koopje was voor LTC, maar dan loop ik wat op de zaken vooruit.
En ander was het een leuke hobby, zo elke dag naar grafiekjes staren en vanbinnen een beetje sterven.
Hahaha, vraag me niet waarom maar ik had al het gevoel dit bericht ergens te lezen. Sommige mensen leren het echt nooit. No offence natuurlijk maar dit is niet handig.shakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:31:
kan mezelf wel voor me kop slaan.. toch panic sell gedaan haha... man man man... nu maar VEN in wat er nog over is 2,5k verlies verkocht.
Op dagen als dit kies ik er voor om gewoon niet te kijken. 1x in de 12 uur is voldoende en zou je van evt fouten kunnen behoeden.
Van -23% van mijn oorspronkelijke inleg naar +33% winst. En toch voelt het raar om te holden.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Vreemd voor het eerst dat LTC xrp niet mee gaat met BTC, nog nooit gezien zo
[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 02-02-2018 18:07 ]
Waarom zou je in vredesnaam met verlies verkopen? Ik begrijp totaal niet wat iemand beweegt dat te doen.
Je koopt een staatslot, en net voor de trekking bedenk je je, laat ik hem maar voor de helft van het geld van de hand doen want ....dan heb ik zeker niks?
Dat geld wat in crypto zit ....dat is toch al weg, het is een loterij. Of ik loop met niks weg, of schat-hemeltje-rijk .... maar niet met m'n inleg of een deel daarvan, dan kan ik het beter op de bank zetten volgens mij.
Je koopt een staatslot, en net voor de trekking bedenk je je, laat ik hem maar voor de helft van het geld van de hand doen want ....dan heb ik zeker niks?
Dat geld wat in crypto zit ....dat is toch al weg, het is een loterij. Of ik loop met niks weg, of schat-hemeltje-rijk .... maar niet met m'n inleg of een deel daarvan, dan kan ik het beter op de bank zetten volgens mij.
Shitcoin ws.Slux schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:01:
Vreemd voor het eerst dat LTC niet mee gaat met BTC, nog nooit gezien zo
* Flagg runs for his life.
Dat gaat niet goed hoor ... voor €85 / stuk neem ik ze nu over, ben jij uit de zorgen.Slux schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:01:
Vreemd voor het eerst dat LTC niet mee gaat met BTC, nog nooit gezien zo
Top hoeveel XRPtjes wil je hebben voor 85 ?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:05:
[...]
Dat gaat niet goed hoor ... voor €85 / stuk neem ik ze nu over, ben jij uit de zorgen.
Ik ga maar even bier inslaan voor een avondje slowchat volgen
, beter dan netflix op het moment. Zeker als er straks weer een dip komt, en daarna weer een stijging, en dan weer een dip etc
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Das toch fijne hē, blijft een warme community hier.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:05:
[...]
Dat gaat niet goed hoor ... voor €85 / stuk neem ik ze nu over, ben jij uit de zorgen.
ja stom idd.. net voor de bounce haha precies net ervoor koste me totaal 1k denk ik.. ben weer ingestapt hierna.akaQ schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:59:
[...]
Hahaha, vraag me niet waarom maar ik had al het gevoel dit bericht ergens te lezen. Sommige mensen leren het echt nooit. No offence natuurlijk maar dit is niet handig.
Op dagen als dit kies ik er voor om gewoon niet te kijken. 1x in de 12 uur is voldoende en zou je van evt fouten kunnen behoeden.
Heeft een kenner/pro/bitcoinkoning/warrenbuffetachtigfiguur nog een tip waar ik 500-1000 op in kan zetten?
Als je d'r 200 levert kunnen we er best even over praten.
Hanteer je ook staffels?
ja, fiattias86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:10:
Heeft een kenner/pro/bitcoinkoning/warrenbuffetachtigfiguur nog een tip waar ik 500-1000 op in kan zetten?
Verwijderd
Jazeker.tias86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:10:
Omdat, in mijn geval ... ik bijvoorbeeld VEN zou kunnen verkopen met circa 10 dollar verlies.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:03:
Waarom zou je in vredesnaam met verlies verkopen? Ik begrijp totaal niet wat iemand beweegt dat te doen.
Dan koop ik hiervoor in de plaats bijvoorbeeld BNB, welke aan het stijgen is (van 8 dollar naar 10 in het afgelopen uur). Dan had ik een deel van dat verlies dus al terug. Zo dacht ik erover.
Maar, het advies is niet doen, niet Panic Sellen ... dus ik wacht tot ik break even sta, in dollar of BNB
IOTAtias86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:10:
Maar serieus, die heeft de support mooi uitgetest en zou mij niet verbazen als die 10% omhoog ging de komende dag.
disclaimer: ik zit erin
PRLtias86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:10:
Serieus he, ik hoop dat dit topic bewaard wordt en dat Spielberg ofzo er over een paar jaar een film a la wolf of Wallstreet van kan maken.gws24 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:09:
Ik ga maar even bier inslaan voor een avondje slowchat volgen, beter dan netflix op het moment. Zeker als er straks weer een dip komt, en daarna weer een stijging, en dan weer een dip etc
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Beetje stom, heb vandaag op het laagste punt ingekocht en paar tientjes winst gepakt (m'n hodl coins staan nog lekker in de min). Nu blijft ie zo saai rond de $9k hangen
. Hoop op nog een beetje actie vandaag.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)