Op de regenboog zitten we nog goed: http://moonmath.win/
Een iets positiever resultaat is wel nodig om de $100.000 en $1.000.000 te bereiken.
Wat is je TRX adres?iNSANiTi schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:27:
doneren mag!
[ Voor 16% gewijzigd door sh4d0wman op 02-02-2018 15:30 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusdYpuh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:29:
Wat is de mooiste Netflix-like market view? Binance, Tradeview of weet iemand nog een leukere?
Huh wat?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik ben een beetje zeeziek aan het wordenPelox schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:32:
Haha nee daar gaan we weer..
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Tijd voor een biertje en weekend vieren!
Proost!
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Bieruurkazz1980 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:34:
Zo. Het is vrijdagmiddag vier uur (nou ja - bijna toch...).
Proost!
Beats Netflix ;-)uuldriks schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:35:
Dat jullie er niet gek van worden om elke seconde die domme grafiekjes te bekijken, ik heb gewoon een alarm ingesteld dat wanneer ik financieel onafhankelijk ben mijn telefoon gaat trillen. Vooralsnog voel ik niks.....
Laten we maar beginnen met een glas whisky. Ten onder gaan in stijl.kazz1980 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:34:
Proost!
Gelukkig heb ik het zo goed voor elkaar tot ik tot aan mijn dood comfortabel in luxe kan leven.... als ik volgende maand dood gauuldriks schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:35:
Dat jullie er niet gek van worden om elke seconde die domme grafiekjes te bekijken, ik heb gewoon een alarm ingesteld dat wanneer ik financieel onafhankelijk ben mijn telefoon gaat trillen. Vooralsnog voel ik niks.....
Zero.
Dit soort dingen kun je goed in kaart brengen:kazz1980 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:34:
Proost!
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/
http://ishetvrijdag.nl/
http://ishetweekend.nl/
I haven’t slept for three days, because that would be too long.

De fysieke bitcoin muntjes zijn inmiddels binnen, denk dat ik er eentje in een lijstje op de wc hang
Prepare for the next ATH
Iedergeval you only lose if you sell.
Dit heb ik ook! Belde m'n vriendin, nou heb d'r verrot gescholden. Dacht ik eindelijk financieel onafhankelijk te zijn...uuldriks schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:35:
Vast met kleine oogjes als ze net wakker zijnsourcecode schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:37:
ben benieuwd als azie wakker word
Oké flauwe grappen zijn nu voorbij.
Dafuq? Azie is gewoon nog wakker.. Het is daar op de meeste plekken 8 uur 's avonds.sourcecode schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:37:
Ik heb verkocht op 10.2k, heb niets verloren hoorTominatie schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:37:
Ik denk dat we weg omhoog hebben ingezet, we gaan denk ik een stijging zien met verschillende keren een bounce back. Het zou me ook niet verbazen als we nu nog doorzakken naar $8200 door snelle profit takers. Daarnaast denk ik dat veel mensen nog even afwachten om weer in te stappen doordat de koers nog erg makkelijk naar beneden kan vallen door de nog niet zo grote opgebouwde support. Zij wachten denk ik weer op een mooie grens van $9000-9500.
Iedergeval you only lose if you sell.
Wacht mooi tot BTC verder dropt.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Hahaha, inderdaad. Dit topicmiicker schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:39:
[...]
Dafuq? Azie is gewoon nog wakker.. Het is daar op de meeste plekken 8 uur 's avonds.
Wel iets later hoor, zit in Shanghai en het is hier bijna 11u en in landen als Korea en Japan nog wat later ; )
WAARSCHUWING: Ga niet lopen F5-en om Nano direct te kopen zodra het mogelijk is op BInance. Het gebeurt vrijwel altijd dat wanneer een nieuwe coin op Binance gelist wordt, deze in no time 50% in waarde daalt. Wacht deze daling dus even af, voordat je gaat kopen.Justevo schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:41:
Iemand al wel succesvol Nano kunnen kopen op Binance? Ik zie nog helemaal niks
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Flapping chicken...AtlAntA schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:38:
Misschien is dit wel de stuiterende dode kat?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ja, I know, ik ga uit van 7 uur tijdsverschil, dus die 8 uur 's avonds klopte ook niet helemaal, maar in ieder geval al accurater danSnowdog schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:42:
[...]
Wel iets later hoor, zit in Shanghai en het is hier bijna 11u en in landen als Korea en Japan nog wat later ; )
Gebaseerd op? De bounce begon veelbelovend, maar ondertussen lijkt de fut er al weer uit?AFCAjax schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:57:
Ik denk serieus dat we het ergste gehad hebben, gaan nu rustig klimmen naar 9k
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
De FUD zit er weer in bedoel je.TomTorquay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:59:
[...]
Gebaseerd op? De bounce begon veelbelovend, maar ondertussen lijkt de fut er al weer uit?
Zo kan ik nooit mijn gifje plaatsen verdorie :'(
Ik hoop dat je gelijk hebt. ik wil er uit stappen maar niet met verlies dus dan maar hopen dat ie weer iets omhoog gaatAFCAjax schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:57:
We zitten nog maar net in het nieuwe jaar.Ryan1981 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:01:
[...]
Ik hoop dat je gelijk hebt. ik wil er uit stappen maar niet met verlies dus dan maar hopen dat ie weer iets omhoog gaat
Op reddit heeft iemand wel een geinig grafiekje gemaakt van een aantal bitcoin bubbels maar dan de nasleep ervan (% daling t.o.v ath geplot over dagen):

[glazenbol]
De bodem is nog niet bereikt!
[/glazenbol]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Wel bijzonder voor iemand die 2 dagen geleden nog voorspelde dat het dieptepunt al was bereikt rondom 10.400. Hij was daar toch wel pretty sure over dat we vanaf dat punt weer zouden stijgen blabla.
Nope hele hoop mensen die geschrokken zijn van de dip nu wachten op break even en alles weer op de spaarrekening gaan zetten.AFCAjax schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:57:
Ik denk rustig voortkabbelen en misschien beetje lager.
Gebaseerd op? He-le-maal niks!!!
Oftewel boooooring weekend.
[ Voor 3% gewijzigd door Flagg op 02-02-2018 16:09 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
0.00000001 is de bodem.Jebus4life schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:04:
6.500$ is de bodem jongens, m'n glazen bol gaat er knal opzitten deze keer. Het kan nog een weekje ofzo duren, maar daar gaan we naartoe
Interessant. Maar wel in de gaten houden dat elke situatie uniek is. Er is nu veel meer 'massa' (=geld) in het systeem, waardoor het een stuk trager is. Dat lijkt te kloppen. Maar het kan ook gewoon zijn dat we minder ver dalen.gws24 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:03:
Zo, heb ik iets gemist sinds gisteravond?![]()
Op reddit heeft iemand wel een geinig grafiekje gemaakt van een aantal bitcoin bubbels maar dan de nasleep ervan (% daling t.o.v ath geplot over dagen):
[afbeelding]
[glazenbol]
[/glazenbol]
Ja, laten we een nobody als Crypto Kevyn serieus nemen.
Ik weet niet hoor, maar -40% van $20.000 is geen $7500. Dat is al 65% en zit toch al een stukje dichter in de buurt van de andere crashes.gws24 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:03:
[afbeelding]
[glazenbol]
[/glazenbol]
Maar oke, we kunnen nog best een stukje verder hoor
Nou traag is het niet echt te noemen hoor, die 1000$ in 20 seconde's van eerder. Ik dacht misschien kan ik nog een stukje meeliften maar zodra ik het overgemaakt had was het al weer aan het dalen. Nu maar hopen dat hij weer in de buurt komt en dan snel verkopengabn88 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:11:
[...]
Interessant. Maar wel in de gaten houden dat elke situatie uniek is. Er is nu veel meer 'massa' (=geld) in het systeem, waardoor het een stuk trager is. Dat lijkt te kloppen. Maar het kan ook gewoon zijn dat we minder ver dalen.
Spuit 11AJM schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:14:
XRB/NANO verschijnt op Binance zie ik net
Het gaat me niet om wat hij vindt, zijn voorspelling was tevens gebaseerd op als de support niet werd doorbroken.Stevie_ schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:04:
[...]
Wel bijzonder voor iemand die 2 dagen geleden nog voorspelde dat het dieptepunt al was bereikt rondom 10.400. Hij was daar toch wel pretty sure over dat we vanaf dat punt weer zouden stijgen blabla.
Ikzelf was 2 dagen geleden er namelijk niet van overtuigd dat het klaar was, net zoals ik gister van de bounce van 8.6 naar 9.2k ook niet overtuigd was. Dus nu blijf ik ook nog sceptisch.
Op binuance een sellwall van in totaal 16 BTC op 8800... moet te doen zijn toch?Adnanos schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:16:
Ik denk dat het heel belangrijk is dat die muur van 8800$ snel gesloopt wordt, anders is het mogelijk toch een dead cat bounce en gaan we terug omlaag.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Klopt, grafiek is ook al een week oud. Punt is meer dat de bodem bij sommige voorgaande crashes 80 a 90% is geweest terwijl veel mensen toen ook roeptoeterden dat het op -40% of -60% niet dieper kon. Of dat nu weer gebeurt is natuurlijk koffiedik kijken.Richh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:12:
[...]
Ik weet niet hoor, maar -40% van $20.000 is geen $7500. Dat is al 65% en zit toch al een stukje dichter in de buurt van de andere crashes.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Op Bitfinex was deze veel groter, maar is zonet weggehaaldsjorremans schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:17:
[...]
Op binuance een sellwall van in totaal 16 BTC op 8800... moet te doen zijn toch?
Edit: hij staat er terug (zo'n 150 BTC)
[ Voor 7% gewijzigd door Adnanos op 02-02-2018 16:19 ]
Hmmm okee, maar ik weiger toch naar iemand zijn grafieken te kijken die 2 dagen geleden nog soort van 'moon' voorspelde.Danny.G schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:16:
[...]
Het gaat me niet om wat hij vindt, zijn voorspelling was tevens gebaseerd op als de support niet werd doorbroken.Ik had ook alleen de afbeelding kunnen plaatsen, maar dat is niet zo netjes, vandaar de tweet.
Ikzelf was 2 dagen geleden er namelijk niet van overtuigd dat het klaar was, net zoals ik gister van de bounce van 8.6 naar 9.2k ook niet overtuigd was. Dus nu blijf ik ook nog sceptisch.
Ik ben ook sceptisch, maar het is enkel duidelijk dat er heel veel support is rondom die 7500 laat staan hoeveel support er wel niet is bij 6500. Ik vind beide scenario's prima, zolang we maar niet zakken naar de 5k
Vanmorgen NEO gekocht met fiat voor 98 dollar, verkocht voor rond de 115 dollar paar uur later (had een stop loss geplaatst toen hij de 126 dollar aantikte). Geen verkeerde profit; ik koop NEO morgenochtend graag weer terug voor 90 dollar ;-).
Dat plaatje klopt niet voor de huidige crash inderdaad.Richh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:12:
[...]
Ik weet niet hoor, maar -40% van $20.000 is geen $7500. Dat is al 65% en zit toch al een stukje dichter in de buurt van de andere crashes.
[ Voor 37% gewijzigd door powercoaster op 02-02-2018 16:26 ]
Mijn hypothese is dat er een hoop mensen een buy op net boven de 6K euro hebben staan om dat hij daar opeens als een gek omhoog schiet:Stevie_ schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:21:
[...]
Hmmm okee, maar ik weiger toch naar iemand zijn grafieken te kijken die 2 dagen geleden nog soort van 'moon' voorspelde.
Ik ben ook sceptisch, maar het is enkel duidelijk dat er heel veel support is rondom die 7500 laat staan hoeveel support er wel niet is bij 6500. Ik vind beide scenario's prima, zolang we maar niet zakken naar de 5k.
Vanmorgen NEO gekocht met fiat voor 98 dollar, verkocht voor rond de 115 dollar paar uur later (had een stop loss geplaatst toen hij de 126 dollar aantikte). Geen verkeerde profit; ik koop NEO morgenochtend graag weer terug voor 90 dollar ;-).
2011 en 2x 2013. Kijk nou voor de gein eens naar begin 2015, 2016 en begin 2017 en hoe de koers zich daarna herstelt heeft. Dan krijg je een heel ander plaatje te zien. Vind dit plaatje nogal cherry picking.gws24 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:03:
[afbeelding]
[glazenbol]
[/glazenbol]
We zitten nu denk ik toch in andere tijden. Er is een hoop veranderd sinds 2013. Niet dat het niet mogelijk is, maar om nou te denken dat het nu net zo gaat als in 2013, dat denk ik niet.
Dit plaatje dus:

Dat lijkt mij een stuk logischer dat dit uitkomt dan helemaal terug gaan naar 2013.
[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 02-02-2018 16:32 ]
Verwijderd
Hopelijk wordt 2018 wel het jaar dat er wat projecten van de grond komen.
Helemaal mee eens, er zijn nu zo veel landen die aan het ingrijpen zijn of van plan zijn in te grijpen, wat niet noodzakelijk slecht hoeft te zijn maar wel onzekerheid met zich meebrengt.PilatuS schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:27:
[...]
2011 en 2x 2013. Kijk nou voor de gein eens naar begin 2015 en begin 2016 en hoe de koers zich daarna herstelt heeft. Dan krijg je een heel ander plaatje te zien. Vind dit plaatje nogal cherry picking.
We zitten nu denk ik toch in andere tijden. Er is een hoop veranderd sinds 2013. Niet dat het niet mogelijk is, maar om nou te denken dat het nu net zo gaat als in 2013, dat denk ik niet.
Verwijderd
Dat kan kloppen voor dat prijspunt. Maar dan zouden die orders op dat moment wel allemaal marktorders moeten worden, een soort MIT orders dus ( Market If Touched). En volgens mij bestaan die nog niet bij deze exchanges.Ryan1981 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:26:
[...]
Mijn hypothese is dat er een hoop mensen een buy op net boven de 6K euro hebben staan om dat hij daar opeens als een gek omhoog schiet:
Goed punt, vraag me wel af hoeveel van de grote spelers met geautomatiseerde programma's werken e.d.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:32:
[...]
Dat kan kloppen voor dat prijspunt. Maar dan zouden die orders op dat moment wel allemaal marktorders moeten worden, een soort MIT orders dus ( Market If Touched). En volgens mij bestaan die nog niet bij deze exchanges.
We zitten al een maand in een downtrend en de markt is nog altijd bearish. Over welk vertrouwen heb jij het? Dat er nu een opleving is zegt niet zo veel, een paar dagen terug stond bitcoin nog op 12.000$.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:27:
De snelle opleving vanmiddag zegt genoeg over de daadkracht en vertrouwen in de markt. Wellicht zal die nog een paar kleine dips vertonen de komende week maar ik denk dat we het ergste hebben gehad. Je ziet ook wel aan de snelle stijging van net dat het vertrouwen dan ook meteen weer terug is. Als we de media moeten geloven was de bitcoin bubbel al 3000 keer ontploft.
Hopelijk wordt 2018 wel het jaar dat er wat projecten van de grond komen.
Begin 2015, 2016 en 2017 heeft de koers zich na een dip inderdaad hersteld maar voorafgaand was er niet zo'n extreme stijging/hype als afgelopen november/december. Dus imho is wat er de afgelopen maanden gebeurt is meer vergelijkbaar met de bubbel van 2013.PilatuS schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:27:
[...]
2011 en 2x 2013. Kijk nou voor de gein eens naar begin 2015, 2016 en begin 2017 en hoe de koers zich daarna herstelt heeft. Dan krijg je een heel ander plaatje te zien. Vind dit plaatje nogal cherry picking.
Edit: tja, als het over cherrypicking hebt, wel de grafieken t/m 2015 meenemen maar niet 2014 daarbij laten zien.
[ Voor 6% gewijzigd door gws24 op 02-02-2018 16:39 ]
Ik heb even gekeken naar vorig jaar. In de laatste paar maanden van 2016 is BTC ongeveer verdubbelt. Dat loopt redelijk in lijn met vorig jaar toen BTC ook zo'n beetje verdubbelt is in een paar maanden tijd.gws24 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:37:
[...]
Begin 2015, 2016 en 2017 heeft de koers zich na een dip inderdaad hersteld maar voorafgaand was er niet zo'n extreme stijging/hype als afgelopen november/december. Dus imho is wat er de afgelopen maanden gebeurt is meer vergelijkbaar met de bubbel van 2013.
Edit: tja, als het over cherrypicking hebt, wel de grafieken t/m 2015 meenemen maar niet 2014 daarbij laten zien.
Qua cherrypicking ben ik het niet met je eens. 2016 en 2017 vergelijken is veel eerlijker dan 2011 en 2x 2013 vergelijken met nu. Nee, 2014 zit er niet bij, maar 2017 en 2016 is opzich al genoeg. Dat is een vergelijking met de 2 voorgaande jaren, niet 5 jaar terug en de jaren er tussen er uit laten.
NeeArsene schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:43:
Zal ik nu Bitcoin of Ethereum kopen??
Dus tot april blijft de koers gelijk, of zal licht dalen. Als het patroon als afgelopen jaren zich voordoet.PilatuS schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:27:
[...]
2011 en 2x 2013. Kijk nou voor de gein eens naar begin 2015, 2016 en begin 2017 en hoe de koers zich daarna herstelt heeft. Dan krijg je een heel ander plaatje te zien. Vind dit plaatje nogal cherry picking.
Dit plaatje dus:
[afbeelding]
Dat lijkt mij een stuk logischer dat dit uitkomt dan helemaal terug gaan naar 2013.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Ja!Arsene schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:43:
hahahaha idd, nog een klein beetje stijgen en ik kan weer uitstappen zonder verlies! Shit terwijl ik dit typ daalt hij weer, ik wil niet in de hodl, ik wil laag instappen!
BeideArsene schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:43:
Gevoel, as you see.TomTorquay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:59:
[...]
Gebaseerd op? De bounce begon veelbelovend, maar ondertussen lijkt de fut er al weer uit?
Even een testje om te kijken hoe snel dat gaat.
Verwijderd
Heeft er iemand nog een uitnodiging voor mij zodat ik een nieuwe account aan maak
mvg olde ?
Verwijderd
@Crypto_Ed_NL
$BTCUSD update: hopefully we can close this thread which started 08-01-2018. BTC bounced in the boxes. ABC cycle is mature and could be finished here.
Many indicators (EMA, RSI, MACD, PTD) were indicating a bounce. Pls give us some nice green candles as confirmation
Dan zijn we het gewoon oneensPilatuS schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:43:
[...]
Ik heb even gekeken naar vorig jaar. In de laatste paar maanden van 2016 is BTC ongeveer verdubbelt. Dat loopt redelijk in lijn met vorig jaar toen BTC ook zo'n beetje verdubbelt is in een paar maanden tijd.
Qua cherrypicking ben ik het niet met je eens. 2016 en 2017 vergelijken is veel eerlijker dan 2011 en 2x 2013 vergelijken met nu. Nee, 2014 zit er niet bij, maar 2017 en 2016 is opzich al genoeg. Dat is een vergelijking met de 2 voorgaande jaren, niet 5 jaar terug en de jaren er tussen er uit laten.
Iets anders dan waarom ik denk dat het meer vergelijkbaar is aan 2013:
- ontzettend veel media aandacht, zowel positief als nu negatief, in zowel 2013 als nu. Zag je niet in de tussenliggende jaren.
- Opkomst van zo veel sh*tcoins in 2013, nu opkomst van veel coins en ico's waarvan net zoals toen de meeste gewoon compleet ruk zijn.
- instroom van ontzettend veel newbies naar aanleiding van de media aandacht
Tussenliggende jaren waren gewoon rustig en die kan je niet vergelijken met de explosieve markt van de afgelopen maanden.
Maar goed, let's agree to disagree
2013 klapte Mt.Gox. Er is nu eigenlijk niets aan de hand. Waarom de daling van nu vergelijken met die van 2013 toen er echt iets aan de hand was. Dat vind ik gewoon geen goede vergelijking. Mogelijk gebeurt er iets met tether waardoor de situatie vergelijkbaar gaat worden. Ik vind 2011 en 2x 2013 vergelijken met nu echt nergens op slaan als je ziet dat in de vorige 2 jaren hetzelfde is gebeurt en dat je dat niet mee neemt.gws24 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:53:
[...]
Dan zijn we het gewoon oneens. Als jij een 20x in koers wil vergelijken met maximaal een 2x in voorgaande jaren is je goed recht maar dat vind ik weer belachelijk.
Iets anders dan waarom ik denk dat het meer vergelijkbaar is aan 2013:
- ontzettend veel media aandacht, zowel positief als nu negatief, in zowel 2013 als nu. Zag je niet in de tussenliggende jaren.
- Opkomst van zo veel sh*tcoins in 2013, nu opkomst van veel coins en ico's waarvan net zoals toen de meeste gewoon compleet ruk zijn.
- instroom van ontzettend veel newbies naar aanleiding van de media aandacht
Tussenliggende jaren waren gewoon rustig en die kan je niet vergelijken met de explosieve markt van de afgelopen maanden.
Maar goed, let's agree to disagree
Verwijderd
Ik deze keer niet, juist extra fiat erin gestopt rond 12:30 vanmiddag, vrij goede timing welVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:57:
Wie heeft er allemaal grof geld verloren (dus geen playmoney uit eerdere winst) en heeft gepanic selled deze week ?
En daar verschillen we dus van mening over. Ik vind de zogenaamde januari dips van afgelopen jaren helemaal niet vergelijkbaar met de situatie van nu omdat er niet zo'n hype aan vooraf ging zoals nu is gebeurt.PilatuS schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:56:
[...]
Ik vind 2011 en 2x 2013 vergelijken met nu echt nergens op slaan als je ziet dat in de vorige 2 jaren hetzelfde is gebeurt en dat je dat niet mee neemt.
Verwijderd
Speel jij alleen met winst of stop je er meer in?Stevie_ schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:59:
[...]
Ik deze keer niet, juist extra fiat erin gestopt rond 12:30 vanmiddag, vrij goede timing wel
Nope nope nope.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:57:
Wie heeft er allemaal grof geld verloren (dus geen playmoney uit eerdere winst) en heeft gepanic selled deze week ?
Alles vastgehouden en vanmorgen een beetje rdd gekocht en net verkocht met beetje winst. Panic sellen doe ik niet aan omdat panic nonexistent is als het me geen reet uitmaakt of alles het putje in verdwijnt.
Neuh. Gewoon mijn holdings een beetje verdubbeld. Voor de rest zie ik het allemaal wel over een paar weken/maandjes. Geen stress hier.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:57:
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Helaas ben ik zo'n newbie die 1e week januari is begonnen; tot op heden enkel verlies, helaas.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:59:
[...]
Speel jij alleen met winst of stop je er meer in?
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)