Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.904 views

Onderwerpen

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-11 10:10

hmr

Het kan allebei. Maar wederom bedankt voor de input.....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

AtlAntA schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:58:
Het zou vanaf begin februari toch allemaal weer omhoog gaan? De grafieken van afgelopen jaren laten dat toch ook zien?
Persoonlijk mening: in december/begin januari leek het wel gekkenhuis. Gewoon ergens een paar duizend in stoppen en binnen een week verdubbeld. Familie die langs kwam die er ook massaal geld in had gestoken in november en die het al had over stoppen met werken ( zaten in bitconnect). Kreeg toen wel de gedachte dat het zo niet langer door kon gaan. Gewoon 10k storten in bitconnect en 3k per maand cashen. Je koopt gewoon zo’n node en hoeft nooit meer te werken, yeah right.

Iedereen denkt ook nu laat ik maar hodlen, over een paar maanden heb ik toch dikke winst.
Ik denk dat markten zo (helaas) niet in elkaar zitten en dat we daarom een langere periode krijgen van een zijwaartse/licht bearische markt. Daar valt trouwens ook zat in te ‘verdienen’ enkel vraagt het om een andere strategie dan ‘hodlen’.

Persoonlijk mening allemaal gebaseerd op onderbuik trouwens.

• niezel
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-05-2018
Radjesh schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:16:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar :)

https://theusacommerce.co...ght-soon-embraced-amazon/

Hier een artikel waarbij Ripple genoemd wordt. :P
Wat zou dit goed nieuws zijn. Heb je misschien bronnen die een datum aanhalen?

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
bitcoin going down.... :) too bad gister gekocht haha... ben benieuwd waar dit gaat eindigen.

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-10 08:11
Nou mensen, ondanks alle negativiteit en rode cijfertjes op CMC, maar eens even tijd voor positiviteit??? Nog krap 24 uur en dan gaat mijn gratis "Crypto-Weekend" CenterParcs van start. Vanmiddag koffertjes inpakken, boodschappen doen en dan morgen rond de klok van 10en richting De Eemhof. Sponsored by DentaCoin!

Had stiekem de afgelopen 2 weken nog gehoopt op wat "gratis zakgeld" voor tijdens dit weekend maar dit mag helaas niet zo wezen als HODLer. Zal er echter geen meter minder fijn om zwemmen of een Biefstuk/SpareRib minder om eten.

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:00
shakespeare schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:41:
bitcoin going down.... :) too bad gister gekocht haha... ben benieuwd waar dit gaat eindigen.
Zullen we dit keer onder de 9000 usd komen?

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
BTC al op 7,9k, ICX naar 66k sat, VEN weer 59k sat. Alles maar omzetten naar ETH of gaan we sterk zijn en gaan we HODLen. Hmmm

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 23:16
Nog niet kopen dus, aangezien de ervaring is dat de prijzen na een listing veel te hoog zijn.

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-11 10:31
Tripod62 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:43:
BTC al op 7,9k, ICX naar 66k sat, VEN weer 59k sat. Alles maar omzetten naar ETH of gaan we sterk zijn en gaan we HODLen. Hmmm
Ik hold m'n alts, en ga daarna over naar ETH.

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
EHA1337 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:43:
[...]

Zullen we dit keer onder de 9000 usd komen?
nobody knows, misschien vliegen we wel door onder de $7k. wie zal het zeggen. maar weer terug naar de 16k zou ook niet zo verkeerd zijn for once... >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:40:
[...]

Persoonlijk mening: in december/begin januari leek het wel gekkenhuis. Gewoon ergens een paar duizend in stoppen en binnen een week verdubbeld. Familie die langs kwam die er ook massaal geld in had gestoken in november en die het al had over stoppen met werken ( zaten in bitconnect). Kreeg toen wel de gedachte dat het zo niet langer door kon gaan. Gewoon 10k storten in bitconnect en 3k per maand cashen. Je koopt gewoon zo’n node en hoeft nooit meer te werken, yeah right.

Iedereen denkt ook nu laat ik maar hodlen, over een paar maanden heb ik toch dikke winst.
Ik denk dat markten zo (helaas) niet in elkaar zitten en dat we daarom een langere periode krijgen van een zijwaartse/licht bearische markt. Daar valt trouwens ook zat in te ‘verdienen’ enkel vraagt het om een andere strategie dan ‘hodlen’.

Persoonlijk mening allemaal gebaseerd op onderbuik trouwens.
Ik denk dat je best eens gelijk kan hebben, dat er langzaam gedurende het jaar nog een biljoen uitbloedt. (Enkele munten daargelaten.)

Ik hoop het niet natuurlijk.

• shakespeare
Je kan je BTC pairings toch inwisselen voor ETH op binance ? als btc klapt en de alts herstellen maakt het toch niks uit ?

• Tripod62
AFCAjax schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:44:
[...]

Ik hold m'n alts, en ga daarna over naar ETH.
Ja de vraag is, wanneer is die 'daarna' haha

• AFCAjax
Tripod62 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:46:
[...]

Ja de vraag is, wanneer is die 'daarna' haha
Tot ik denk dat het een goed moment is haha. Gisteren was de ochtend ook een bloedbad, in de middag herstelde de boel weer een beetje.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 11:57
Ja was een grapje. Had er een smiley bij moeten zetten misschien voor de duidelijkheid. Buiten dat om laten veel reacties zien dat het zout gehalte nogal hoog is bij sommige mensen. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• AFCAjax
shakespeare schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:46:
Je kan je BTC pairings toch inwisselen voor ETH op binance ? als btc klapt en de alts herstellen maakt het toch niks uit ?
Klopt :)

Verwijderd

Dakillerbean schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:42:
Nou mensen, ondanks alle negativiteit en rode cijfertjes op CMC, maar eens even tijd voor positiviteit??? Nog krap 24 uur en dan gaat mijn gratis "Crypto-Weekend" CenterParcs van start. Vanmiddag koffertjes inpakken, boodschappen doen en dan morgen rond de klok van 10en richting De Eemhof. Sponsored by DentaCoin!

Had stiekem de afgelopen 2 weken nog gehoopt op wat "gratis zakgeld" voor tijdens dit weekend maar dit mag helaas niet zo wezen als HODLer. Zal er echter geen meter minder fijn om zwemmen of een Biefstuk/SpareRib minder om eten.
Kijk dit is dus geweldig. Klasse man, geniet ervan! Dankzij Dentacoin gewoon ook :') prachtig

Verwijderd

OKEx, in volume de grootste exchange, lists NANO: https://support.okex.com/hc/en-us/articles/360000491312

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-11 08:48
Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:35:
[...]

Wow. Dikke trowback. Maar even serieus, ik vind dit een vrij botte opmerking... Heb ik ie iets misdaan? Crankyboy
Doet hij wel vaker, vooral als de koersen dalen :+ .

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-11 10:10

hmr

Stevie_ schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:56:
[...]

Doet hij wel vaker, vooral als de koersen dalen :+ .
Nee hoor. In tegenstelling tot andere hier ben ik mij zeer bewust dat koersdaling nou eenmaal part of the game zijn én ik gok niet met geld wat ik niet kan verliezen. Alles wat ik uit crypto haal is mooi meegenomen. Heb al een aardig zakcentje eruitgehaald. Nu tijdelijk was minder winst, komt wel weer goed in de loop van het jaar.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Dakillerbean
Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:49:
[...]

Kijk dit is dus geweldig. Klasse man, geniet ervan! Dankzij Dentacoin gewoon ook :') prachtig
Ja ach, DentaCoin was puur gevalletje op het juiste moment in de juiste P&D, op een redelijk foute exchange waar ik per toeval moest zijn voor mijn ByteCoins. Verder heb ik er niets mee en zal er ook nooit iets mee krijgen. Maargoed, zo rolt de crypto wereld blijkbaar. Eten of gegeten worden... Had met de winst verder kunnen speculeren maar heb destijds harde doelen gesteld, en deze werd in 1x werkelijkheid. Geen moment over nagedacht, cashen die handel :P Het volgende doel gaat net zo: Behaald? Cashen. En dan met de oorspronkelijke "inleg" op naar de volgende.

Vind zelf persoonlijk dat dat het beste voor me werkt. Doelen stellen, en als die behaald zijn er ook naar handelen. Vooral niet twijfelen en denken van "misschien nog een beetje meer???, effe wachten want misschien kan het nog hoger" Want mijn persoonlijke ervaring is dat het dan juist verkeerd uit pakt. En verdomd, als ik dat had gedaan, was mijn weekend CenterParks nu verdampt naar een MCDonalds uurtje met mijn gezin.

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-11 11:20
hmr schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:58:
[...]

Nee hoor. In tegenstelling tot andere hier ben ik mij zeer bewust dat koersdaling nou eenmaal part of the game zijn én ik gok niet met geld wat ik niet kan verliezen. Alles wat ik uit crypto haal is mooi meegenomen. Heb al een aardig zakcentje eruitgehaald. Nu tijdelijk was minder winst, komt wel weer goed in de loop van het jaar.
Same here om eerlijk te zijn. :)

Ik merk alleen dat ik mezelf ontzettend moet inhouden niet nog meer fiat te pompen in meer coins... of in een ICO als Legolas.... Must resist really...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
RustStorm schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:00:
[...]
Ik merk alleen dat ik mezelf ontzettend moet inhouden niet nog meer fiat te pompen in meer coins... of in een ICO als Legolas.... Must resist really...
Waarom zijn de verwachtingen hiervan hooggespannen?
Het is toch gewoon 'weer' een exchange? Krijgt een matige 3.9 op ICObench en accepteren alleen maar BTC tijdens ICO en geven aan dat ETH niet veilig genoeg is (huh?).

Geen aanval maar ben meer benieuwd naar de redenen waarom deze zou moeten gaan vlammen

Verwijderd

Dakillerbean schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:59:
[...]

Ja ach, DentaCoin was puur gevalletje op het juiste moment in de juiste P&D, op een redelijk foute exchange waar ik per toeval moest zijn voor mijn ByteCoins. Verder heb ik er niets mee en zal er ook nooit iets mee krijgen. Maargoed, zo rolt de crypto wereld blijkbaar. Eten of gegeten worden... Had met de winst verder kunnen speculeren maar heb destijds harde doelen gesteld, en deze werd in 1x werkelijkheid. Geen moment over nagedacht, cashen die handel :P Het volgende doel gaat net zo: Behaald? Cashen. En dan met de oorspronkelijke "inleg" op naar de volgende.

Vind zelf persoonlijk dat dat het beste voor me werkt. Doelen stellen, en als die behaald zijn er ook naar handelen. Vooral niet twijfelen en denken van "misschien nog een beetje meer???, effe wachten want misschien kan het nog hoger" Want mijn persoonlijke ervaring is dat het dan juist verkeerd uit pakt. En verdomd, als ik dat had gedaan, was mijn weekend CenterParks nu verdampt naar een MCDonalds uurtje met mijn gezin.
Dat is waar het om gaat in het leven. Genieten met de mensen die je dierbaar zijn.

Ik zal mijn gezin dit weekend een uurtje meenemen naar de McDonald's 😂

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Dakillerbean schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:59:
[...]
Had met de winst verder kunnen speculeren maar heb destijds harde doelen gesteld, en deze werd in 1x werkelijkheid. Geen moment over nagedacht, cashen die handel :P Het volgende doel gaat net zo: Behaald? Cashen. En dan met de oorspronkelijke "inleg" op naar de volgende.

Gouden advies wat mij betreft. En ook mijn aanpak. Zoveel mensen gezien die doelen hadden en puur uit greed maar vooruit bleven schuiven.... Nog wat meer, nog wat meer. En nu janken dat het geld verdampt is. Tja, eigen schuld in dat geval!!

Ik heb heel concreet doel gesteld vooraf, bij +20% meteen minimaal 10% cashen. En dan ook echt. Alles dat gecasht wordt gaat weg uit het spel en komt er niet meer in. Wat er ook gebeurt!
Kan alleen niet zeggen of het echt werkt... Haha. Die +20% heb ik nooit behaald :P (en zoals het er nu voorstaat betwijfel ik mij ook of dat nog gaat gebeuren).

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:51
Ik gokte er op (eergisteren al) dat de koers verder zou zakken, dus voor het eerst in lange tijden zit ik gewoon met voor mijn doen aardig wat BTC klaar voor de crypto-sale. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Luca op 01-02-2018 11:05 ]

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-11 00:00

mark-k

AKA markkNL

Stevie_ schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:10:
[...]

Haha, probeer je met wat fud hier nou de koers weer wat omhoog te krijgen? :9
Collega van me kent n Wallstreet mannetje en vanavond is de Q4 2017 results presentatie van Amazon.
smoken schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:13:
[...]

hmmmm,....een snelle Google actie leert dat deze mogelijkheid wel zeer reëel is inderdaad.
Waar staat dat Amazon specifiek vanavond iets gaat aankondigen?
Op een screenshot op mijn telefoon van een gesprek van een collega met iemand die nogal diep in Wallstreet zit.

[ Voor 39% gewijzigd door mark-k op 01-02-2018 11:09 ]

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

mark-k schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:06:
[...]
Collega van me kent n Wallstreet mannetje en vanavond is de Q4 2017 results presentatie van Amazon.
Dat weet Google ook hoor ;)
http://www.nasdaq.com/earnings/report/amzn

Maar, het is absoluut interessant.... Crypto kan wel even een positief nieuwtje gebruiken!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

kazz1980 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:08:
[...]

Dat weet Google ook hoor ;)
http://www.nasdaq.com/earnings/report/amzn

Maar, het is absoluut interessant.... Crypto kan wel even een positief nieuwtje gebruiken!
Dat die presentatie is weet Google ook ja, wat de informatie daarin is niet ;)

Ik heb iig nog ff aardig geïnvesteerd in zowel BTC als XRP.

[ Voor 8% gewijzigd door mark-k op 01-02-2018 11:11 ]

• AFCAjax
mark-k schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:10:
[...]

Dat die presentatie is weet Google ook ja, wat de informatie daarin is niet ;)
Nou.. vertel >:)

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Sorry guys maar ik ben nu in Carlos modus... BIIITCOONNEEECTTTT!!! :D
Don't ask why, zit gewoon in mijn hoofd nu.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-11 11:20
BillMcNeal schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:03:
[...]

Waarom zijn de verwachtingen hiervan hooggespannen?
Het is toch gewoon 'weer' een exchange? Krijgt een matige 3.9 op ICObench en accepteren alleen maar BTC tijdens ICO en geven aan dat ETH niet veilig genoeg is (huh?).

Geen aanval maar ben meer benieuwd naar de redenen waarom deze zou moeten gaan vlammen
Geen, het was maar een voorbeeld omdat deze eerder voorbij kwam. Ging meer om het weerstaan-aspect van het bericht. ;) Dus kan je geen antwoord geven op je vragen. :)

Had inderdaad beter geen naam moeten noemen, enkel ICO :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

De exacte inhoud weet ik helaas ook niet, anders had ik wel mn volledige vermogen erin gepompt :p

• Tripod62
Wat denken jullie van ETH? Die blijft toch wel lekker klimmen.
x minuten geleden de helft van mijn VEN verkocht voor ETH, is nu aan het plussen. Kijk je naar de gehele linie van ETH, dan is die sowieso alleen maar aan het klimmen. Goede oplossing om nu even te liften op ETH en later weer VEN terug te kopen. Want VEN/ETH blijft ook maar dalen.

• AtlAntA
mark-k schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:06:
[...]

[...]

Op een screenshot op mijn telefoon van een gesprek van een collega met iemand die nogal diep in Wallstreet zit.
Gerucht gaat dat Amazon cryptocurrency als betaalmiddel gaat accepteren toch? Ik verwacht eerlijk gezegd dat ze zelf een munt gaan lanceren. Gekoppeld aan de dollar oid. Kan me niet voorstellen dat ze btc, ETH of ltc gaan ondersteunen.

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

mark-k schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:12:
[...]

De exacte inhoud weet ik helaas ook niet, anders had ik wel mn volledige vermogen erin gepompt :p
Nou ja, toch bedankt voor het delen! (en dat is niet sarcastisch ;)).
We gaan het wel merken

• AFCAjax
Tripod62 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:12:
x minuten geleden de helft van mijn VEN verkocht voor ETH, is nu aan het plussen. Kijk je naar de gehele linie van ETH, dan is die sowieso alleen maar aan het klimmen. Goede oplossing om nu even te liften op ETH en later weer VEN terug te kopen. Want VEN/ETH blijft ook maar dalen.
Zelfde idee hier, alleen wil ik eerste dat VEN/ETH ietsje aantrekt. Denk dat er bij usd 9500 een redelijk herstel aan zit te komen.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Laten we eerlijk zijn de markt veranderd dit gebeurd niet een dag maar in weken en maanden. Zet je geld op betrouwbare projecten en kijk naar het einde van het jaar. Wat vele zeggen dat de vorige jaren ook zo verliep wil niet zeggen dat dit voor dit jaar ook is. Enjoy the show

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

AFCAjax schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:13:
[...]
Zelfde idee hier, alleen wil ik eerste dat VEN/ETH ietsje aantrekt. Denk dat er bij usd 9500 een redelijk herstel aan zit te komen.
Alles staat nu zo laag. Onderbuikgevoel zegt dat het toch ergens weer moet stijgen. En als je dan alles in het 'stabiele' ETH hebt staan is het toch weer jammer... Ik blijf denk ik gewoon bij de HODL strategie, Heeft bij mij to zover altijd het best gewerkt.

• Luca
Tripod62 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:12:
Wat heeft het voor zin om uit VEN (en je rekent met VEN/ETH) te stappen, terwijl de ETH/USD value wel blijft stijgen? Daar profiteert de VEN koers toch ook gewoon van? Of mis ik hier iets :P

Afijn, misschien als je een verdere daling verwacht, zou je het kunnen doen.

Edit: ah, de ETH/BTC koers stijgt.

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
Ik begin langzaam aan het gevoel te krijgen dat we toch naar die 8k gaan die door veel mensen wordt voorspeld.

• Tripod62
Danny.G schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:17:
[...]

Wat heeft het voor zin om uit VEN (en je rekent met VEN/ETH) te stappen, terwijl de ETH/USD value wel blijft stijgen? Daar profiteert de VEN koers toch ook gewoon van? Of mis ik hier iets :P

Afijn, misschien als je een verdere daling verwacht, zou je het kunnen doen.
Haha, nou op dit moment ben ik zelf even aan het stoeien met wat het slimst is. Vandaar dat ik ook niet alle VEN eruit gehaald heb. Ik heb VEN wel eruit gehaald op een hogere positie als dat ie nu staat.

VEN daalt verder, ETH stijgt nu

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
powercoaster schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:18:
Ik begin langzaam aan het gevoel te krijgen dat we toch naar die 8k gaan die door veel mensen wordt voorspeld.
jup...volgens mij vandaag nog

• Raek
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 13:14
De voornaamste reden dat ETH blijft stijgen/stabiel is, valt m.i. toe te wijzen aan het aantal ICO's die gestart zijn of op korte termijn gaan starten. Veel investors zoeken hun heil in ICO's, nu de markt 'sideways' / 'down' gaat.

Althans, dat lijkt mij een logische verklaring, volgens mij hebben anderen dat ook al eens gezegd in dit topic. Ik verwacht dat de daling nog wel even doorzet en we richting de 8k gaan.

Vertrouwen in de markt? HODL.
Geen vertrouwen in de markt? Sell.

• Luca
Tripod62 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:18:
[...]

Haha, nou op dit moment ben ik zelf even aan het stoeien met wat het slimst is. Vandaar dat ik ook niet alle VEN eruit gehaald heb. Ik heb VEN wel eruit gehaald op een hogere positie als dat ie nu staat.

VEN daalt verder, ETH stijgt nu
Ja, nu ik de koersen even snel bekijk, denk ik dat je er wel leuk van kan profiteren. :)

• powercoaster
Mocht de 9.5k het niet houden kunnen we zo door naar de 9k.
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1802/364042/s5o9Zmhz.png

Dan begint het toch langzaam te gaan kriebelen om bij te kopen ;)

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

AtlAntA schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:13:
[...]

Gerucht gaat dat Amazon cryptocurrency als betaalmiddel gaat accepteren toch? Ik verwacht eerlijk gezegd dat ze zelf een munt gaan lanceren. Gekoppeld aan de dollar oid. Kan me niet voorstellen dat ze btc, ETH of ltc gaan ondersteunen.
Ze hebben iig al een paar domeinnamen geregistreerd dus de kans zat er sowieso al in ja. Hebben ze wel al een tijd geleden gedaan en tot nu toe was het puur bescherming van de Amazon merknaam, maar daar komt dus vanavond misschien verandering in.

Op zich zou het uitgeven van een eigen munt ook kunnen ja, zou best een prima alternatief voor aandelen kunnen zijn. Deel van de winst in een subcoin uitkeren aan coinhouders ofzo :P

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 07:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ongelooflijk, onze totale 'winst' is 6x zo laag nu dan toen 't zo hoog was eind vorig jaar... Winst is nu nog maar de helft van de investering. Hodlen, en hopen dat 't weer gaat stijgen. Man, had gewoon moeten verkopen toen. Maja, als je alles weet...

Professioneel Heftruck Syndroom

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
powercoaster schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:22:
Mocht de 9.5k het niet houden kunnen we zo door naar de 9k.
[afbeelding]

Dan begint het toch langzaam te gaan kriebelen om bij te kopen ;)
waar haal je zo'n mooi grafiekje vandaan?

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

NeFoRcE schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:23:
Ongelooflijk, onze totale 'winst' is 6x zo laag nu dan toen 't zo hoog was eind vorig jaar... Winst is nu nog maar de helft van de investering. Hodlen, en hopen dat 't weer gaat stijgen. Man, had gewoon moeten verkopen toen. Maja, als je alles weet...
Tja als ik alle info die ik nu heb 5 minuten eerder had gekregen was ik multimiljonair geweest.

• powercoaster
C6DL schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:24:
[...]

waar haal je zo'n mooi grafiekje vandaan?
https://www.binance.com/trade.html?symbol=BTC_USDT en dan op 'Depth' klikken.

• Luca
mark-k schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:23:
[...]

Ze hebben iig al een paar domeinnamen geregistreerd dus de kans zat er sowieso al in ja. Hebben ze wel al een tijd geleden gedaan en tot nu toe was het puur bescherming van de Amazon merknaam, maar daar komt dus vanavond misschien verandering in.

Op zich zou het uitgeven van een eigen munt ook kunnen ja, zou best een prima alternatief voor aandelen kunnen zijn. Deel van de winst in een subcoin uitkeren aan coinhouders ofzo :P
Ik zie erg leuke mogelijkheden ontstaan met hun nieuwe kassaloze winkels in de VS.. Daar valt genoeg om heen te maken, heck, je kan je klanten er zelf mee laten betalen. Wel risicovol, omdat de koers natuurlijk ook in elkaar kan zakken en je dan als Amazon zijnde met waardeloze munten zit en je dan ineens producten hebt verkocht voor noppes :D

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 01-02-2018 11:26 ]

• jorisdeket
powercoaster schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:18:
Tuurlijk de hype rond BTC is langzaam aan het verdwijnen. Het blijft een stukje software. De nadelen overheersen de voordelen.Zolang de mensen dacht dit virtueel geld zou zijn bleef de hype. Geen currency. De markt veranderd en dit gebeurd niet zonder slag of stoot.
Nu dat de 10k is gebroken kan het zomaar zijn dat we naar 8k kunnen gaan. Wat betekend alles gaat zakken en Whales profiteren van de prijs. Wat er gaat gebeuren weet niemand. Ik hoop dat ETH nr 1 wordt. En BTC en Tether eindelijk achter gesloten deur blijft. Kijk naar het einde van het jaar dan hoop ik dat de top 20 er anders uitziet dan nu. Te veel hype logo's en weinig echte plannen en teveel sociale media

• AtlAntA
Danny.G schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:25:
[...]

Ik zie erg leuke mogelijkheden ontstaan met hun nieuwe kassaloze winkels in de VS.. Daar valt genoeg om heen te maken, heck, je kan je klanten er zelf mee laten betalen. Wel risicovol, omdat de koers natuurlijk ook in elkaar kan zakken en je dan als Amazon zijnde met waardeloze munten zit en je dan ineens producten hebt verkocht voor noppes :D
Daarom zou het me niks verbazen dat ze een eigen munt aankondigen met wat failsafes ingebouwd.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
mark-k schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:23:
[...]

Sorry hoor maar dit gerucht is denk al 6 maanden oud zo niet ouder, was begonnen met LTC.

je opmerking dat je vriend een mannetje kent en die weer het mannetje op de hoek die vervolgens dat mannetje bij de slager kende bedoelde je sarcastisch toch ? :+

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Zie nxt gaaaaaan!!!!

Naar beneden that is. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
jorisdeket schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:26:
[...]

Tuurlijk de hype rond BTC is langzaam aan het verdwijnen. Het blijft een stukje software. De nadelen overheersen de voordelen.Zolang de mensen dacht dit virtueel geld zou zijn bleef de hype. Geen currency. De markt veranderd en dit gebeurd niet zonder slag of stoot.
Nu dat de 10k is gebroken kan het zomaar zijn dat we naar 8k kunnen gaan. Wat betekend alles gaat zakken en Whales profiteren van de prijs. Wat er gaat gebeuren weet niemand. Ik hoop dat ETH nr 1 wordt. En BTC en Tether eindelijk achter gesloten deur blijft. Kijk naar het einde van het jaar dan hoop ik dat de top 20 er anders uitziet dan nu. Te veel hype logo's en weinig echte plannen en teveel sociale media
Waarom hoop je op het einde van bitcoin??

• jorisdeket
simlock schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:31:
[...]

Waarom hoop je op het einde van bitcoin??
De markt is aan het veranderen dat er een prijs aan hangt is nu eenmaal zo. U vind dat een groot deel van de top 50 gezonde partijen zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door jorisdeket op 01-02-2018 11:35 ]

• Dakillerbean
NeFoRcE schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:23:
Da's voor iedereen verschillend, ligt ook aan je instap moment en of je hebt geHODLd of gehandeld en rendement hebt behaald, etc.etc.. mijn ByteCoins sinds juni vorig jaar staan nu nog steeds op +358%. Was ook wel 480% eind december maargoed, als HODLer doet me dat niet heel veel.

Mijn HTMLcoin inmiddels -59% vanaf het begin dat ik erin ben gestapt maar dat was dan ook begin januari. Ach, beiden heb ik niets voor betaald, bij elkaar gemined. En dan kan men wel zeggen dat minen ook geld kost maar in mijn geval in theorie niet. VPSjes die staan te pruttelen zijn al betaald. Ooit als speeltuin aangeschaft, en nu verdienen ze virtueel geld voor me.

En die HTMLcoin daalt wel in %en nu vrij hard, maar aangezien er steeds meer bijkomen door te minen is de waarde in $ gelijk gebleven. Pure gok dat die in de toekomst een sprongetje maakt... En mocht dat niet zo zijn kan ik er vrede mee hebben.

In mijn ogen is het pas "beschikbaar en bruikbaar" geld als het in € in de + op mijn bankrekening staat. Tot die tijd: waarde 0.

Verwijderd

Eigenlijk zou ik bitcoin ook best willen zien vallen. Gewoon om te kijken wat er dan gebeurd. Dikke chaos natuurlijk sowieso, maar wat blijft er staan? En wie bovenaan?

• jorisdeket
ETH is alleen nog maar 50 miljard verwijderd van BTC. Dit is groot. Wordt bijna emotioneel

• simlock
jorisdeket schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:34:
[...]

De markt is aan het veranderen dat er een prijs aan hangt is nu eenmaal zo. U vind dat een groot deel van de top 50 gezonde partijen zijn?
Je mag 'JE' zeggen. Verder een beetje een vaag antwoord. Hoop zelf dat Bitcoin dé voornaamste wereldwijde decentrale currency wordt om overal mee te kunnen betalen.

Verwijderd

jorisdeket schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:37:
ETH is alleen nog maar 50 miljard verwijderd van BTC. Dit is groot. Wordt bijna emotioneel
Ik ook. Hodl me.

• jorisdeket
ETH = smart contracts DDAps

• Luca
The flippening will be happening soon. })

• jorisdeket
please baby come on!

• jorisdeket
Blockchain is niks met DDAps. Alleen weten vele mensen dit niet.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:13
Ik hoop ook dat de BTC gaat verdwijnen want deze beïnvloed de markt veel te veel.
Zolang een coin als de BTC dominant is verpest deze de handel.
Het voorbeeld hiervan zien we de laatste dagen wel.
Steeds maar dalende koersen alleen veroorzaakt door de BTC en niet door de alt coins.
Daarbij de verhalen dat Xk toch echt de ondergrens is wat uiteraard ook niet klopt.
De vraag is natuurlijk wie er belang bij hebben de BTC in de lucht te houden.
Dat zijn niet jij en ik maar vermoedelijk partijen die enorme hoeveelheden BTC in bezit hebben en zo de markt proberen te manipuleren.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Yeah! Let`s go!

• shakespeare
oke.. gewoon je VEN hodlen tot die aantrekt dan op het eind verkopen voor ETH dan trade je BTC pairings toch in ? bij the flippening ?

• shakespeare
ik koop op zn laagste punt icx in staat lekker laag..

Verwijderd

HoppyF schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:40:
Ik hoop ook dat de BTC gaat verdwijnen want deze beïnvloed de markt veel te veel.
Steeds maar dalende koersen alleen veroorzaakt door de BTC en niet door de alt coins.
Daarbij de verhalen dat Xk toch echt de ondergrens is wat uiteraard ook niet klopt.
Dat zijn nu jij en ik maar vermoedelijk partijen die enorme hoeveelheden BTC in bezit hebben en zo de markt proberen te manipuleren.
Huh, wat zit er in jouw kruidenthee?

• jorisdeket
Niemand weet wat er gebeurd, geef het een paar maanden

Verwijderd

Stel je nou voor dat ethereum bijna gelijk komt en dat ineens veel bitcoin hodlers als ratten op een zinkend schip alles op ethereum gooien.

Gekte.

• simlock

• nemesis2212
mark-k schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:25:
[...]

Tja als ik alle info die ik nu heb 5 minuten eerder had gekregen was ik multimiljonair geweest.
haha, welke coin is 1000x over de kop gegaan dan in de afgelopen 5 minuten?

je kan beter zeggen, als ik begin december wist wat ik nu weet dan was je rijk geweest.

• Slux
  • Niet online
HoppyF schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:40:
Dat zijn nu jij en ik maar vermoedelijk partijen die enorme hoeveelheden BTC in bezit hebben en zo de markt proberen te manipuleren.
Grappig ik denk daar precies het tegenovergestelde over, Ik hoop juist dat alle ''shitcoins'' gaan verdwijnen en het een volwassen markt gaat worden.
Vele zijn blind geworden en zien alleen nog maar de penny shitcoins als toekomst en hebben geen idee waar ze instappen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:42:
Stel je nou voor dat ethereum bijna gelijk komt en dat ineens veel bitcoin hodlers als ratten op een zinkend schip alles op ethereum gooien.

Gekte.
En dan wordt ETH zo traag als....bitcoin. Of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2018 11:44 ]

• Luca
Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:42:

Gekte.
Dan zal de USD koers van de meeste coins ook een zware duik nemen, naast dat de prijs ook niet zo snel kan groeien aangezien er bijna 100 miljoen ETH is.

Misschien ergens wel goed, maar ETH als marktleider.. Not so sure.

• jorisdeket
Blockchain is nu als een pentium 2 van 30 jaar geleden, ETH blockchain met geïntrigeerde power servers werkend met DDAPS is rocket fuel.

• AtlAntA
Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:44:
[...]

En dan wordt ETH zo traag als....bitcoin. Of zie ik dat verkeerd?
Kan maar zo. Ethereum is nu al niet eens snel.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik ga nu mooi mijn laatste gewenste trade nog doen voor ik enkele weken wil HODLen (wat me hopelijk gaat lukken), XRP (voor 10,5k sat gekocht dus hou winst over) en ICX erin tegen een bodemprijs :)

[ Voor 18% gewijzigd door RickvN op 01-02-2018 11:45 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:16
En dan? :')

Als de market cap van ETH groter is gaat er niks gebeuren hoor :P daarvoor is het handelsvolume te klein.

Als je kijkt naar handelsvolume is in de top 10 vaak 30-50% een pair met BTC. Daarop volgt vaak ETH die ook weer voor tientallen procenten afhankelijk is van BTC. Enzovoort.

Veruit het meeste geld wat in en uit crypto gaat is BTC. Het dagelijkse handelsvolume in BTC/fiat is groter dan alle andere crypto/fiat bij elkaar.

Je hoopt dat BTC in elkaar stort zeg je, maar daardoor zal de volledige markt net zo hard instorten.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• jorisdeket
Richh schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:46:
[...]

Als de market cap van ETH groter is gaat er niks gebeuren hoor :P daarvoor is het handelsvolume te klein.

Als je kijkt naar handelsvolume is in de top 10 vaak 30-50% een pair met BTC. Daarop volgt vaak ETH die ook weer voor tientallen procenten afhankelijk is van BTC. Enzovoort.

Veruit het meeste geld wat in en uit crypto gaat is BTC. Het dagelijkse handelsvolume in BTC/fiat is groter dan alle andere crypto/fiat bij elkaar.

Je hoopt dat BTC in elkaar stort zeg je, maar daardoor zal de volledige markt net zo hard instorten.
Alle wijsheid op een stokje maar dat geloof je zelf toch niet?

• HoppyF
Slux schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:43:
[...]

Grappig ik denk daar precies het tegenovergestelde over, Ik hoop juist dat alle ''shitcoins'' gaan verdwijnen en het een volwassen markt gaat worden.
Vele zijn blind geworden en zien alleen nog maar de penny shitcoins als toekomst en hebben geen idee waar ze instappen
Penny shitcoins mogen wel verdwijnen.
Er zijn echter genoeg serieuze coins die beter zijn dan BTC.
Vandaar dat ik het toejuich dat de BTC minder dominant wordt en er concurrentie komt die tegengas kan geven.
Meer mensen zien dit in met als gevolg een groei in alt coins.
Helaas te veel alt coins maar dat filtert zich wel uit.

• nemesis2212
Richh schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:46:
[...]

ja weet je waarom dat is. omdat iedereen zich scheel staart op de waarde van bitcoin wat achterhaalde technology is. Ik denk daarom dat het niet heel lang zal duren voordat bitcoin niet meer nr 1 is. ook al is btc de meest gangbare trade coin, ik zelf zou niet snel investeren in iets wat niet mee gaat met de tijd.

• Slux
  • Niet online
jorisdeket schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:47:
[...]

Waarom niet ? het klopt toch echt wat hij zegt.

• Richh
jorisdeket schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:47:
[...]

Misschien moet je je eens verdiepen hoe deze cryptomarkt werkt? Dit is hoe de cryptomarkt in elkaar zit verweven en logischerwijs zal dat dus het gevolg zijn.

Eerst zullen alle exchanges een ETH pair voor alle crypto toe moeten voegen, vervolgens moet men massaal in 1x stoppen met BTC trading en tot slot moet alle fiat/BTC trading volume verplaatst worden naar fiat/ETH.
Als dat alle 3 in 1x gebeurd dan zal er niks aan de hand zijn. Echter dat is totaal onrealistisch, 1 van die 3 is al een marktverschuiving die whales nooit toe zullen laten.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:37
Uiteindelijk verwacht ik dat er een aantal grote coins overblijven. In ieder geval BTC als store of value (zeg maar de functie die goud vroeger had voor geld), ETH en een aantal andere voor diverse toepassingen en wellicht een paar voor dagelijkse betalingen.

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:53:
[...]

Misschien moet je je eens verdiepen hoe deze cryptomarkt werkt? Dit is hoe de cryptomarkt in elkaar zit verweven en logischerwijs zal dat dus het gevolg zijn.

Eerst zullen alle exchanges een ETH pair voor alle crypto toe moeten voegen, vervolgens moet men massaal in 1x stoppen met BTC trading en tot slot moet alle fiat/BTC trading volume verplaatst worden naar fiat/ETH.
Als dat alle 3 in 1x gebeurd dan zal er niks aan de hand zijn. Echter dat is totaal onrealistisch, 1 van die 3 is al een marktverschuiving die whales nooit toe zullen laten.
Volgens mij zijn de whales nu deze dip ook aan het veroorzaken, en gaan ze tot de 8000-8500 waarna er een paar grote investeerders gaan instappen.. O-)

Rapapa...

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Richh schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:53:
[...]

- Waarom zou het meteen voor alle crypto moeten ipv geleidelijk?
- Waarom moet men massaal in 1 keer stoppen?

• Richh
nemesis2212 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:51:
[...]

ja weet je waarom dat is. omdat iedereen zich scheel staart op de waarde van bitcoin wat achterhaalde technology is. Ik denk daarom dat het niet heel lang zal duren voordat bitcoin niet meer nr 1 is. ook al is btc de meest gangbare trade coin, ik zelf zou niet snel investeren in iets wat niet mee gaat met de tijd.
Achterhaald of niet, dat is irrelevant ;) Het punt is dat vrijwel iedere coin buiten de top 10, voor een extreem groot deel afhankelijk is van het altcoin/BTC pair.

Dit is hoe de markt werkt. Als BTC zijn positie kwijt raakt en daardoor instort, dan sleept het alles mee en crashed het volledig.

• HoppyF
LosGieros schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:55:
[...]

Volgens mij zijn de whales nu deze dip ook aan het veroorzaken, en gaan ze tot de 8000-8500 waarna er een paar grote investeerders gaan instappen.. O-)
Precies!
Eenvoudige thuishandelaren kunnen dergelijke bewegingen zoals nu niet veroorzaken.
Alles heeft een reden of het nu een stijgende of dalende koers is.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Slux schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:28:
[...]

Sorry hoor maar dit gerucht is denk al 6 maanden oud zo niet ouder, was begonnen met LTC.

je opmerking dat je vriend een mannetje kent en die weer het mannetje op de hoek die vervolgens dat mannetje bij de slager kende bedoelde je sarcastisch toch ? :+
Nee n collega van me kreeg die info daadwerkelijk van ene van Wallstreet. Dat Amazon iets met crypto zou gaan doen gaat al langer rond ja, dat ze dat vandaag zouden gaan aankondigen niet.

Maargoed, je hoeft er niet aan mee te doen he, ik/hij kan het best fout hebben.

• GlobalHawk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-09 17:28
Ik wil niet veel zeggen, maar als ik de grafiek van Bitcoin zo eens bekijk (over het afgelopen jaar) dan heeft het verdacht veel weg van een zeepbel die aan het leeglopen is. Met de huidige trend gaat de prijs richting $5000 ergens eind februari/ begin maart.

Het hoogtepunt van de hype was duidelijk rond november/december. En zoals altijd zijn hypes van tijdelijke aard. Op een gegeven moment zijn de media er ook wel klaar mee en valt de grote aanjager van de hype daarmee weg. Alleen al het feit dat er een thema-forum is op Tweakers geeft al te denken. Op naar de volgende hype, wat dat ook mag zijn.

Er zal vast een rol zijn weggelegd voor crypto's, maar welke munt of welk concept het precies wordt weet helemaal niemand. Spreiden heeft dan ook weinig zin als er minimaal 1500 kandidaten zijn.

Wil je iets meer rendement dan op een spaarrekening, dan zul je momenteel al snel naar high yield obligaties moeten. Dat zijn al risicovolle beleggingen te noemen. Alleen dat opmerkelijke feit toont al aan dat de huidige schuldenmarkt totaal uit balans is. Uiteindelijk zal er een afrekening komen voor deze "jacht op rendement", want QE+ZIRP/NIRP kan niet zonder gevolgen blijven. Anders was "geld printen" voor alle problemen een oplossing geweest. Er is een keerzijde, dat kan niet anders.

Hoog potentieel rendement = hoog risico. Hoe hoger het potentiële rendement, hoe meer risico. Zo is het altijd al geweest en zo zal het altijd zijn. Crypto's zijn geen uitzondering op deze uiterst belangrijke beleggingsregel. En de afstand op het risicospectrum tussen een spaarrekening (uiterst defensief) en crypto (uiterst offensief) kan simpelweg niet groter zijn.

Een hoop mensen zullen er bij deze hype op een pijnlijke manier achter komen dat ze gevoelig zijn voor een gokverslaving.

• Richh
pirodr01 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:56:
[...]

Als dat geleidelijk gebeurd heeft de waarde van BTC dus nog geleidelijk invloed op de waarde van de rest van de muntjes. Dan sleept het (al dan niet geleidelijk, maar van 50% naar 40% (en ETH die ook weer afhankelijk is) is not steeds gigantisch) de rest gewoon mee. Gevolgd door FUD en onzekerheid en dat is altijd slecht voor de rest van de muntjes.

Hetzelfde voor het in 1x stoppen. Hoe geleidelijker, hoe meer het door zal dringen in de gehele markt.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

nemesis2212 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:43:
[...]

haha, welke coin is 1000x over de kop gegaan dan in de afgelopen 5 minuten?

je kan beter zeggen, als ik begin december wist wat ik nu weet dan was je rijk geweest.
Nee als ik elk stukje info gewoon 5 minuten eerder gekregen had dan ik t heb gekregen was prima geweest.

• HoppyF
pirodr01 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:56:
[...]

Vraag ik me ook af.
Als Exhanges gewoon ETH trading pairs toevoegen voor de coins die ze hebben is het probleem opgelost.
Voor een Exchange maakt het niet uit want ze verdienen aan iedere trade geld of het nu BTC of ETH is.
Kwestie van doen dus.

Verwijderd

Ik geloof niet in Whales, wel in golfbewegingen welke buy/sell walls vergroten.
Pagina: 1 ... 57 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)