Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.904 views

Onderwerpen

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-11 16:51

RyuuPro

That Damn Fly

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:29:
Goh ik hoop dat Raiblocks Nano nog een flinke daling krijgt 1 dezer weken. Zou er graag wat van inkopen. Ben bang dat ik wederom een boot gemist heb...
Ik zit heel erg te dubben. Of ik mijn Nano nu vasthoud, of het nu verkoop en hopen dat de prijs vannacht wat zakt om morgenochtend meer in te kopen.

Kaze Ni Nare

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik sta veel in de min dus vast houden.

Wel vlak voor vorig weekend de coin ocn (Odyssy) 480 eu gekocht zondag avond weer gecasht. 760 euro winst gemaakt.
Maar goed dat compenseert verlies nog niet dat ik nu sta, maar was toch leuk.

Zo ging ik er ook in, blind aangekocht en snel wwer verpatsen. op Kucoin

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Pff, ik doe net een transactie van GDAX naar Binance, zegt hij dat mijn transaction id niet is gevonden in blockchain.info... Moet ik nog even wachten of is er iets anders aan de hand? De vorige keren ging het nl. wel goed.

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:33:
[...]

Haha ik ben er idd bang voor ja... Wel mooi voor de mensen die slim besloten om ze eind vorige week nog ff voor 13 dollar op te pikken natuurlijk.
Dat kon gisteren ook nog toen de Bitgrail paniek uitbarstte.

Idempotent.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:16
Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 00:14:
Hoe groot zijn jullie stijgingen/dalingen over de afgelopen maand?
Ik heb zo'n 30% verloren in januari. Wie weet gaan we deze maand nog wel verder zakken. Het maakt mij niet heel erg veel uit. Het mag nog 75% zakken en dan sta ik break-even, en zelfs als het volledig waardeloos zal worden dan is het balen, maar had ik het achteraf waarschijnlijk niet anders gedaan.
Zelf heb ik er hoe dan ook vertrouwen in dat we op termijn weer gaan klimmen naar de 15k en verder. De verwachtingen dat BTC eind dit jaar de 50k aan gaat tikken vind ik nog altijd niet onrealistisch.

Ik heb mijn centjes zitten in de muntjes die ik vertrouw. Hodl hodl hodl. We zien wel waar het schip strand.

Wil zelf deze zomer een huisje kopen, alle extra spaargeld die het oplevert is enkel mooi meegenomen ;) en ik heb zo'n vermoeden dat het altijd meer waardevol was geweest dan de rente van de bank :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• tias86
Richh schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 00:27:
[...]

Ik heb zo'n 30% verloren in januari. Wie weet gaan we deze maand nog wel verder zakken. Het maakt mij niet heel erg veel uit. Het mag nog 75% zakken en dan sta ik break-even, en zelfs als het volledig waardeloos zal worden dan is het balen, maar had ik het achteraf waarschijnlijk niet anders gedaan.
Zelf heb ik er hoe dan ook vertrouwen in dat we op termijn weer gaan klimmen naar de 15k en verder. De verwachtingen dat BTC eind dit jaar de 50k aan gaat tikken vind ik nog altijd niet onrealistisch.

Ik heb mijn centjes zitten in de muntjes die ik vertrouw. Hodl hodl hodl. We zien wel waar het schip strand.

Wil zelf deze zomer een huisje kopen, alle extra spaargeld die het oplevert is enkel mooi meegenomen ;) en ik heb zo'n vermoeden dat het altijd meer waardevol was geweest dan de rente van de bank :+
Kijk met jou heb ik geen medelijden, dat is gewoon minder winst.

Er zijn ook veel mensen waaronder ik die in de min lopen, en daar bedoel; ik dus niet minder winst, Maar een coin voor 1000 kopen met fiat, en een week later 500 waard is zuur. Risico van het vak natuurlijk dat besef ik wel. Maar je mag niet klagen als je minder winst hebt vind ik.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Ok geen paniek, het duurde gewoon wat langer..

• Richh
tias86 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 00:32:
[...]

Er zijn ook veel mensen waaronder ik die in de min lopen, en daar bedoel; ik dus ook minder winst, Maar een coin voor 1000 kopen met fiat, en een week later 500 waard is zuur. Risico van het vak natuurlijk dat besef ik wel. Maar je mag niet klagen als je minder winst hebt vind ik.
Ik klaag ook zeker niet :) Al geldt het ook voor de mensen met 'minder winst' dat je op dit soort moment wel denkt 'als ik toen maar had uitgestapt, en nu weer ingestapt' :P
Die 30% zijn in mijn geval toch enkele honderden euro's :+

En medelijden? Ja, het is ontzettend zuur als je ergens 1000 euro in stopt en een week later is het 500 waard. Maar zoals je zelf ook zegt: het is het risico van het vak, als het goed is weet je waar je aan begint. Dan vind ik medelijden niet het juiste woord.

• tias86
Nou ik wist zeker niet waaraan ik begon en dat weet ik nog steeds niet geloof ik;).

Maakt niet en je hoeft zeker geen medelijden te hebben, dat vraag/vroeg ik ook niet.:)

• Richh
tias86 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 00:42:
Nou ik wist zeker niet waaraan ik begon en dat weet ik nog steeds niet geloof ik;).

Maakt niet en je hoeft zeker geen medelijden te hebben, dat vraag/vroeg ik ook niet.:)
Voordat je ergens veel geld in stopt is het verstandig om goed te weten waar je aan begint :+

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Korea zal onderhand wel openen, ben benieuwd of het wat doet met de koersen :)

• tias86
Ik zie weer steeds meer groene pijltjes omhoog bij litebit.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 11:57
tias86 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 01:00:
Ik zie weer steeds meer groene pijltjes omhoog bij litebit.
BTC is ook groen voor het eerst vandaag iirc.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-11 10:10

hmr

tias86 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 00:32:
[...]

Er zijn ook veel mensen waaronder ik die in de min lopen, en daar bedoel; ik dus niet minder winst, Maar een coin voor 1000 kopen met fiat, en een week later 500 waard is zuur. Risico van het vak natuurlijk dat besef ik wel. Maar je mag niet klagen als je minder winst hebt vind ik.
Je mag überhaupt niet klagen bij beleggen/crypto’s/gokken .... nou ja, je mag altijd klagen. Maar niet zeuren!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• tias86
hmr schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 01:04:
[...]

Je mag überhaupt niet klagen bij beleggen/crypto’s/gokken .... nou ja, je mag altijd klagen. Maar niet zeuren!
Zo is het! En nou gaan met die banaan! oOo

• Richh
RaptorXS schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 00:58:
Korea zal onderhand wel openen, ben benieuwd of het wat doet met de koersen :)
Waarschijnlijk wel. Coinmarketcap gaat de KRW-pairs ook weer meerekenen :)

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 17:06
Mogge Allemaal,

Kan ik GDAX op mijn telefoon krijgen?
Kan app vinden en inloggen via mijn telefoon lukt niet...

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:29:
Goh ik hoop dat Raiblocks Nano nog een flinke daling krijgt 1 dezer weken. Zou er graag wat van inkopen. Ben bang dat ik wederom een boot gemist heb...
Gewoon vlak voor of na de Binance listing toeslaan. Er gaat dan zeker een flink aantal gedumpt worden (zoals bij elke nieuwe listing).

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Vraag het jullie nogmaals, helaas geen antwoord gekregen.
Wat ik ervan heb opgestoken de afgelopen maanden is dat je profiteert van je positie in de token prijs. Dus als een bedrijf zoals VEN waar de meeste mensen hier zo positief over reageren. Mocht het bedrijf mainstream komen zouden de klanten dus met de VEN token hun aandeel creëren. Maar los staan of deze kans zou bestaan is er genoeg reden waarom dit in godsnaam zou worden gebruikt. Kan iemand mij de meerwaarde uitleggen om dit als bedrijf als extra optie te implementeren? Zie graag een reactie

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Zo graag willen weten welke benefits een bedrijf zou hebben met een aandeel in VEN? Niks negatief. Wil het gewoon begrijpen.

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
H6nsvV379 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 05:49:
Mogge Allemaal,

Kan ik GDAX op mijn telefoon krijgen?
Kan app vinden en inloggen via mijn telefoon lukt niet...
Onderhoud aan server....

• H6nsvV379
  • Laatst online: 03-10 17:06
Klopt ,had ik gezien...maar ik probeerde vannacht ( voor het onderhoud) op GDAX te komen maar dat lukte ook niet. ( misschien daardoor...?)
Is er een android app voor Gdax ...IK kan hem iig niet vinden... :?

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-11 18:37
En daarmee komt het overwegend rode januari tot een einde. Ik ben benieuwd wat februari ons gaat brengen. Ik ben begin januari op een ongelukkig moment ingestapt en sta op dit moment op een daling van ongeveer 20%, maar wel met vertrouwen in de toekomst.

Ik ben in dezelfde periode ingestapt, sta ongeveer 15% in de plus. Dat komt voornamelijk door VEN. Wel heb ik een paar dagen terug tijdens "de dip" nog wat andere coins aangeschaft die ook in de plus staan voor nu.

Ik heb geen grote aantallen dus rijk zal ik er niet snel van worden (je weet nooit), maar aan de andere kant hoef ik me geen zorgen te maken als alles 0 waard wordt.

Ik verwacht wel dat ik in de loop van het jaar mijn eigen inleg (en wat winst) eruit kan halen en dan met de rest van de winst verder kan handelen. :)

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Dat is lekker wakker worden met ITC vandaag *O*

Kan er niet een apart VEN forum aangemaakt worden door iemand ? Er komt af en toe best nuttige informatie voorbij, maar een dag later staan er weer dezelfde vragen, als het in een topic start staat is het wat makkelijker voor mensen op te zoeken ook.

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56
zomertje schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:17:
Gaat er nog iemand instappen in de Legolas ICO? Nog 3 dagen voor de 2e ronde.
https://legolas.exchange/
ik ga all-in in Legolas. in q1 exchange live voor beperkte (grote-)klantenkring, in q3 grote uitrol. kan ik het iets rustiger aan doen met daytraden :-P en laat ik ze groeien

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

En daarmee komt het overwegend rode januari tot een einde. Ik ben benieuwd wat februari ons gaat brengen. Ik ben begin januari op een ongelukkig moment ingestapt en sta op dit moment op een daling van ongeveer 20%, maar wel met vertrouwen in de toekomst.

Sinds mijn instap in december sta ik op ongeveer -40%. Maar heb er ook nog steeds vertrouwen in. Óf ik de inleg er nog weer uithaal zou ik niet weten. Maar boeiend is het in ieder geval wel. Achteraf bezien uiteraard spijt over het wel heel ongelukkige moment van instappen, maar dat is achteraf makkelijk praten. Geen spijt dat ik er aan begonnen ben.
Was ik niet begonnen en was alles de lucht in gegaan, dán had ik spijt gehad 😉

[ Voor 5% gewijzigd door kazz1980 op 01-02-2018 07:45 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• Therapy777
  • Laatst online: 08-11 13:57

Therapy777

Metal!

Toch er voor gekozen nog gauw wat fiat te investeren nu alles behoorlijk laag staat. Alleen twijfel ik wat ik aan moet schaffen. Wilde eigenlijk meer VEN maar die staat nog steeds positief. Misschien toch maar ICX.

Wat betreft mijn investeringen: net na kerst ingestapt en naast een deel TRX goedkoop (<200) ingekocht te hebben toch met de hype mee gegaan en hoog (1100 7(8)7 ) meer ingekocht. Heb er nu nog wat over die ik hold maar zie er niet zo snel wat mee gebeuren. Denk dat als ik ze nu zou verkopen ik nog steeds break even zou spelen over alles. Verder POE en APPC te hoog ingekocht, die zitten nu ook aardig vast. Uiteindelijk zijn al deze flaters gelukkig verzacht door goede investeringen in VEN die ik op 14000 heb ingekocht. Dus mijn totale fiat investering staat gelukkig nog op zo'n 10% winst of zo.

[ Voor 58% gewijzigd door Therapy777 op 01-02-2018 08:10 ]

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-11 08:29
Begint mij nu ook wel te kriebelen om weer in te stappen. Maar aan de andere kant... never catch a falling knife.

Met +40% sinds 30 december hoor je mij niet klagen trouwens. Puur alleen op BTC, ETH en XRP (laatste alleen maar verlies, dus mee gestopt) dmv daytrading.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
gabn88 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:09:
Begint mij nu ook wel te kriebelen om weer in te stappen. Maar aan de andere kant... never catch a falling knife.
Aan de andere kant "buy when there's blood in the streets" ;)

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 01:28

zomertje

Barisax knorretje

MP_Z4 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 07:42:
[...]

ik ga all-in in Legolas. in q1 exchange live voor beperkte (grote-)klantenkring, in q3 grote uitrol. kan ik het iets rustiger aan doen met daytraden :-P en laat ik ze groeien
Q1 is beta test, nog niet live. Q3 is live.

En all in? Weet je dat zeker?
Ik zou altijd spreiden naar een paar goede projecten.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

zomertje schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:35:
[...]

Q1 is beta test, nog niet live. Q3 is live.

En all in? Weet je dat zeker?
Ik zou altijd spreiden naar een paar goede projecten.
Heb ik hier ook, ik ga nergens all-in, ongeacht het project. Ik zie ook dat de waarde van m'n totale portfolie langzaam maar zeker stijgt, het is niet afhankelijk van 1 coin.
Ik zou niet op 1 paard wedden :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-11 12:57
ZIjn hier belgie die op GDAX hebben kunnen registreren via hun rijbewijs ? Ik ben namelijk nog in het bezit van een oud rijbewijs (papieren versie). Heb dus geen kaart-versie van mijn rijbewijs. Zijn er mensen met een oud belgisch rijbewijs die dit hebben kunnen uploaden op GDAX ? Begint namelijk duur te worden om steeds van coinbase crypto te versturen naar exchanges...Via GDAX zou me flink wat besparen.

• seezung
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-10 23:56
Nou de dips weer overleefd, kleine update op portfolio;

NEO 28.1%
OmiseGO 14.3%
ICON 13.82%
VeChain 13.44%
Walton 12.61%
IOTA 6.497%
Stellar 4.668%
Request Network 4.348%
WaBi 2.215%

www.twitch.tv/seezung77

• technoaddict
  • Laatst online: 16:54
Slux schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 07:23:
Dat is lekker wakker worden met ITC vandaag *O*

Kan er niet een apart VEN forum aangemaakt worden door iemand ? Er komt af en toe best nuttige informatie voorbij, maar een dag later staan er weer dezelfde vragen, als het in een topic start staat is het wat makkelijker voor mensen op te zoeken ook.
Nog 50% moet ITC stijgen, dan heb ik mijn inleg terug. Ongelofelijk dat ik precies op de ATH, op de hoogste piek waar behoorlijk wat sneeuw lag, had gekocht.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-11 08:29
Adnanos schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:28:
[...]

Helaas zie ik geen bloed, maar alleen geleidelijke, vastberaden, daling.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-11 20:50

Typhone

Who Dares Wins

seezung schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:54:

NEO 28.1%
OmiseGO 14.3%
ICON 13.82%
VeChain 13.44%
Walton 12.61%
IOTA 6.497%
Stellar 4.668%
Request Network 4.348%
WaBi 2.215%
Met name VEN, ICX, QTUM zijn perfect om na een hele dag van dips te kopen.
Eerder deze week van 5.07 naar 7.30 om vervolgens weer te zakken (€).
Ben wel benieuwd wanneer er een echte breakout komt.

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19:51
janvanduschoten schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:37:
[...]

Heb ik hier ook, ik ga nergens all-in, ongeacht het project. Ik zie ook dat de waarde van m'n totale portfolie langzaam maar zeker stijgt, het is niet afhankelijk van 1 coin.
Ik zou niet op 1 paard wedden :)
Ik zit voor 100% in NEO en dat zie ik voor mijzelf niet als een weddenschap, maar als een solide investering.

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

[...]

En daarom zeg nooit nooit en gebruik altijd je boerenverstand.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
technoaddict schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:56:
[...]

Nog 50% moet ITC stijgen, dan heb ik mijn inleg terug. Ongelofelijk dat ik precies op de ATH, op de hoogste piek waar behoorlijk wat sneeuw lag, had gekocht.
Auw dat is jammer voor je, ik denk dat ie nog wel een keer gepumpt wordt, hun marketing machine draait op volle toeren, kijk maar op hun twitter.

Helaas gaat het ook weer een coin worden waar er miljarden van in omloop van gaan komen zodra ze uit de token fase komen, dus voor die tijd zou ik hem zeker verkopen anders zit je straks met een paar miljoen coins, je krijgt natuurlijk wel de waarde wat je nu hebt aan tokes terug in coins maar met miljaren in omloop geen aanrader imo.

ik stel zelf altijd een limiet in zodra een coin 5% zakt verkoop ik en neem ik mijn verlies, met crypto loont het vaak, want het gebeurt vaker dat zulke coins verder dan 5% zakken, als je het goed doet koop je er meer voor terug, het gaat ook wel eens mis bij mij maar als je de bekendste coins pakt zit je redelijk veilig, en zo kan je toch redelijk verdienen in de dipjes, ik kan er zelf de hele dag opzitten dat scheelt ook, als je erg geen tijd voor hebt begin er niet aan.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
[...]

No offense naar jou of degene die je quote hoor maar deze 'semi intelligente' uitspraken komen hier redelijk vaak voorbij terwijl ze eigenlijk helemaal nergens op slaan. Althans niet op crypto imho. :)

We willen juist die falling knife wel even catchen want jeweets toch buy low en dat blood in the streets is voor sommigen meer een (bijna) maandelijks ritueel geworden. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Nog bedankt voor de CPC tip! hij is al aardig gestegen sinds gisteren. Heb voor 100euro gekocht, het is niet veel maar winst is winst.

Verwijderd

Crypts schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:19:
[...]

No offense naar jou of degene die je quote hoor maar deze 'semi intelligente' uitspraken komen hier redelijk vaak voorbij terwijl ze eigenlijk helemaal nergens op slaan. Althans niet op crypto imho. :)

We willen juist die falling knife wel even catchen want jeweets toch buy low en dat blood in the streets is voor sommigen meer een (bijna) maandelijks ritueel geworden. ;)
Buy high, sell high. :7

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Crypts schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:19:
[...]

No offense aan jou, maar jij zit waarschijnlijk niet zo lang in Crypto met je semi-intelligente redenatie?
Natuurlijk gaan die uitspraken in crypto op. Als je de geschiedenis ervan bekijkt zul je zien dat de mensen die na downtrends in crypto hebben gekocht, veel geld hebben verdient.
Het is geen garantie dat het zich zal herhalen, maar we moeten ons ergens op baseren.
En een maandelijks ritueel? Vergelijk de prijzen van 3 maanden geleden met die van nu aub.
Je bent waarschijnlijk iemand die al is uitgestapt en hoopt dat het even allemaal crasht ;)

Verwijderd

Adnanos schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:26:
[...]

No offense aan jou, maar jij zit waarschijnlijk niet zo lang in Crypto met je semi-intelligente redenatie?
Natuurlijk gaan die uitspraken in crypto op. Als je de geschiedenis ervan bekijkt zul je zien dat de mensen die na downtrends in crypto hebben gekocht, veel geld hebben verdient.
Het is geen garantie dat het zich zal herhalen, maar we moeten ons ergens op baseren.
En een maandelijks ritueel? Vergelijk de prijzen van 3 maanden geleden met die van nu aub.
Je bent waarschijnlijk iemand die al is uitgestapt en hoopt dat het even allemaal crasht ;)
Alle crypts hebben een hekel aan bloods. Die gangwar gaat bitcoin niet zomaar even stoppen.

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
Get ICX while it's still hot... smoking hot..

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
seezung schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:54:

NEO 28.1%
OmiseGO 14.3%
ICON 13.82%
VeChain 13.44%
Walton 12.61%
IOTA 6.497%
Stellar 4.668%
Request Network 4.348%
WaBi 2.215%
dan zal mijn cointrackr wel stuk zijn want voorlopig staat het meeste bij mij nog in het rood

Verwijderd

Wat is hier eigenlijk de grootste ‘angst’ om niet je ID op te sturen naar exchanges, id-fraude? Dit kan serieus zijn natuurlijk, zeker als zo’n partij gehacked wordt en deze gegevens op straat komen( en worden verhandeld voor monero’s).

Op dit moment ben ik bezig met verificatie bij Bittrex en Kraken voor tier 3. Ik heb nog geen behoefte aan tier 3 maar misschien in de toekomst wel, dus het leek mij handig om het nu te regelen. De eerste upload van het paspoort met afgeschermd BSN is er niet door heen gekomen. Nu een kopie met enkel watermerk geprobeerd en moet daar nog antwoord op krijgen. Als dat niet lukt dan wordt het toch maar een volledige kopie.

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:52
Greymore1 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:33:
Get ICX while it's still hot... smoking hot..
Waarom dan? Ik zie alleen maar een dalende trend...

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
RideWithUz schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:34:
[...]

dan zal mijn cointrackr wel stuk zijn want voorlopig staat het meeste bij mij nog in het rood
Ik evenaar m'n all time low op dit moment weer bijna en dat terwijl Lisk het toch redelijk goed doet. -17% over de laatste 7 dagen. Ik snap ook niet waar het optimisme vandaan komt :+

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:08

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

RideWithUz schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:34:
[...]

Lol idd, op satoshi niveau was alleen XRB leuk. Dollar niet zo veel naar gekeken want daar wordt ik langzaam depressief van :'( :+

De dip bij ICX, NEO, WTC en LSK was nog niet voorbij dus heb voorlopig nog geen bestemming voor mijn BTC gevonden. Wellicht weer wat op VEN mee bewegen vandaag.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-11 08:48
gabn88 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:09:
Begint mij nu ook wel te kriebelen om weer in te stappen.
Ik zou nog even wachten of eventueel in 'gedeeltes' instappen. Het is bijzonder, maar al enige tijd verwachten veel TA's een daling en letterlijk; de voorspellingen kloppen tot op heden. De mensen hier die ta's afschrijven verwachten dat alles binnen 24u moet uitkomen maar stiekem stevenen we toch echt af naar een BTC waarde rondom de 8 - 9k. En dat is dus helemaal niet erg tenzij je heel dom gaat traden in de tussentijd.

Het is zoeken waar de support ligt en dan hopen dat er voldoende 'boost' komt om weer stabiel te stijgen. Het leuke is; nieuwe instappers van december / januari (zoals ik) zijn / hopen dat dat allemaal binnen dagen / weken gebeurd, maar bekijk eens de grafieken van BTC; alle hodl'ers van 4 jaar geleden hebben pittige tijden gehad, bijna 2 jaar lang steeg de waarde amper (en bijvoorbeeld na 6 maanden 'stabiel' daalde de boel nog verder....). Ik vind het bijna onvoorstelbaar dat BTC mensen zo lang hebben kunnen hodlen en niet voor niets dat dat maar een klein percentage was (en die 1000 'beginnelingen die hodl deden nu vrijwel de gehele markt bepalen).

En nog steeds vind ik de daling nog best meevallen, we zitten op een koers van half december 2017 en die verdubbelde uiteindelijk binnen 2 - 3 weken. Ook al dalen we binnen enkele weken / maanden naar 300 totale markcab dan zou ik mij nog geen zorgen maken; statistisch gezien is dat nog steeds een gezonde correctie t.o.v. de enorme piek in december. En mits er geen wetgevingen of rare dingen komen komt er echt wel een nieuwe piek, echter is de markt nu echt zo enorm bearish, het kan nog wel even duren voordat dat weer omslaat (en tsja, als je dan in een bizar bullish markt bent ingestapt (vooral november tm januari); je moet toch echt nieuwe skills ontwikkelen wil je nu nog echt geld verdienen > kost veel tijd. Ik zou vooral lekker hodl doen, uitgaan van 100% verlies (en als dat kut voelt, beter stap je er dan z.s.m. uit) en lekker verder met je leven :-).

En de grap is; de ene week ligt de hype bij ICX, dan bij VEN, dan weer bij NEO. Je bent natuurlijk enorm bang dat je de boot mist omdat wellicht volgende week (weer) de hype en stijgingen te vinden zijn bij XRB / DCB / LTC etc. Tot dusver, gemiddeld gezien, stijgen vrijwel alle coins op de langere termijn (behalve echte shittcoin, hoewel, mocht het ooit weer zo mal gaan als november / december dan zie ik dogecoin / tittiecoin ook nog wel in de top 20 verschijnen :P). Vooral dat heen en weer huppelen van de ene naar de andere coin is volgens mi momenteel de grootste fout die men (vooral beginnelingen maken) (afhankelijk van portfolio natuurlijk want enkele lage markcab coins in je portfolio lijkt mij voor HODL ook niet zo slim / heeeeel veel risico).

Ik zou zeggen; bouw je portfolio om naar de 50 - 25 - 25 'rule', investeer niet in 1 x extra fiat als er een dip is en probeer dat te verspreiden, 3 weken geleden was 12.000 BTC echt zogenaamd de diepste dip, vorige week 11.000 en deze week 10.000 ;-). HODL verder wat je nu hebt en bekijk de resultaten over 3, 6 of 12 maanden ;-).

[ Voor 3% gewijzigd door Stevie_ op 01-02-2018 09:48 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Adnanos schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:26:
[...]

Je zit er redelijk naast op al je punten en het kan aan mij liggen maar of je snapt de betekenis niet van de aangehaalde uitspraken of je snapt niet hoe je deze dus (niet) kan toepassen op crypto's. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-11 08:24

Cliffie

Trompetslet

Crypts schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:42:
[...]

Je zit er redelijk naast op al je punten en het kan aan mij liggen maar of je snapt de betekenis niet van de aangehaalde uitspraken of je snapt niet hoe je deze dus (niet) kan toepassen op crypto's. ;)
Leg het dan maar eens uit hoe jij denkt dat het dan in elkaar steekt?

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Verwijderd

Vandaag een conference voor IOTA, maar voorlopig zakt die alleen maar...

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:48:
Vandaag een conference voor IOTA, maar voorlopig zakt die alleen maar...
alles zakt, btc weer onder de 10k

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Rebbelx schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:38:
ZIjn hier belgie die op GDAX hebben kunnen registreren via hun rijbewijs ? Ik ben namelijk nog in het bezit van een oud rijbewijs (papieren versie). Heb dus geen kaart-versie van mijn rijbewijs. Zijn er mensen met een oud belgisch rijbewijs die dit hebben kunnen uploaden op GDAX ? Begint namelijk duur te worden om steeds van coinbase crypto te versturen naar exchanges...Via GDAX zou me flink wat besparen.
Dag medebelg :) Ze hebben mijn papieren vodje aanvaard, maar doen nu moeilijk over mijn identiteitskaart... Ik denk dat de foto's te verschillend zijn: bril vs geen bril, andere haarsnit, etc.

• Mortel
  • Laatst online: 20:27
Wat een onmeunig grote rotzooi daar bij beetoken, dit heb ik echt nog nooit gezien.
- Gelekte email lijst
- Scams die meer bijna net zoveel geld ophalen als de echte ICO
- Telegram groep worden ALLE berichten weer verwijderd, daar is ook iets goed mis.

Je zou je geld er maar in hebben zitten.

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Greymore1 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:23:
Nog bedankt voor de CPC tip! hij is al aardig gestegen sinds gisteren. Heb voor 100euro gekocht, het is niet veel maar winst is winst.
Ik maar voor 50 euro, ik vond het gisteren te riskant om er meer in te pompen.

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
IGNIS heeft een aardig klap naar beneden gemaakt, kan weinig nieuws vinden.
Wellicht een mooi instap momentje :)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 11:57
Het zou vanaf begin februari toch allemaal weer omhoog gaan? De grafieken van afgelopen jaren laten dat toch ook zien?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• niezel
  • Laatst online: 16-05-2018
De markt zit echt al een tijdje in een impasse. Hoe lang denken jullie dat dit nog zal duren? Is dit een herhaling van vorige jaren?

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-11 14:00

Pablo

Rito pls

AtlAntA schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:58:
Het zou vanaf begin februari toch allemaal weer omhoog gaan? De grafieken van afgelopen jaren laten dat toch ook zien?
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst :)

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

• hmr

hmr

Mijn laatste fiat inleg van 1000 (ven) staat inmiddels -23% :). Was een rebuy met een specifiek doel! Nog even wachten dus op een nieuw Zwisters klokje... Maar dat komt wel weer goed...

Baal alleen dat mijn waarzegger mij niet heeft verteld uit te stappen op XRP :D

[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 01-02-2018 10:00 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-11 09:24
Wat zeggen ze ook alweer? In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst; kortweg hiermee te zeggen, de markt is niet te voorspellen, er zijn teveel factoren die voor een daling kunnen zorgen.

"That's what I do. I drink and I know things."

• tias86
Wie of wat zegt dat dan de Opper Crypto Koning?
In het verleden behaalde resultaten bieden natuurlijk geen garantie voor de toekomst!
Voor hetzelfde geld keldert alles nog flink, maar misschien knalt alles morgen omhoog..

Dat zou iedereen toch wel moeten weten inmiddels.

Verwijderd

Ja statistisch gezien :+ , maar ja NLG to the moon

• Stevie_
Dit is een grap....toch? :/

• hmr

hmr

tias86 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:02:
[...]

Wie of wat zegt dat dan de Opper Crypto Koning?
In het verleden behaalde resultaten bieden natuurlijk geen garantie voor de toekomst!
Voor hetzelfde geld keldert alles nog flink, maar misschien knalt alles morgen omhoog..

Dat zou iedereen toch wel moeten weten inmiddels.
Groot mondje hoor voor iemand die gister nog aan het miepen was over het verlies op zijn eerste inleg en ook aangaf geen enkel idee te hebben waar hij mee bezig was/is.

Welkom op Tweakers trouwens. Begrijp dat je na 2 dagen je draai inmiddels hebt gevonden. |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-11 10:31
Valt jullie niet op dat ETH bijna niet zakt?

• 91Nick
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
AFCAjax schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:05:
Heel veel ICO's beginnen vandaag met token sale, hiervoor heeft iedereen ETH nodig :)

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
uhuh...langzaam maar zeker wordt de afstand tot BTC kleiner. Ondertussen marketcap onder de 500m inmiddels...

Verwijderd

Ja dat dacht ik ook. Februari is inmiddels al 10 uren begonnen maar de markt is nog steeds geen 8 biljoen... Echt onrealistisch dat het niet al stijgt. Hoe moet ik hier nou geld aan verdienen als dingen die je verwacht gewoon niet gebeuren.

Hoorde ook net dat het maart pas weer richting de 1.4 triljoen gaat. Duurt mij te lang. Denk dat ik maar uitstap.

• mark-k
  • Laatst online: 13-11 00:00

mark-k

AKA markkNL

Er gaat vanavond wel weer iets flink omhoog knallen als Amazon aankondigt dat ze crypto (waarschijnlijk BTC of XRP) gaan accepteren.

• tias86
niemand in deweet naar mijn idee crypto wereld waar die mee bezig is. Het is allemaal speculatief en paniek en angst reacties bij iedereen. Ik corrigeerde alleen iemand die liep te klagen dat zijn winst wat verdampt was, terwijl er ook mensen met echt in de min zitten. Dat mag jij miepen noemen natuurlijk.

En bedankt had die twee dagen zeker nodig om aanmeld proces en de reaguuders knop te vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door tias86 op 01-02-2018 10:09 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:08

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Jazeker, ik had mijn ETH in VET gestopt om te verdubbelen net voordat ETH aan een bullrun begon. Plannetje mislukt :/ :'( Ach ja, dan maar hopen dat het straks bij rebranding weer aantrekt :+

@AFCAjax: dat kan op dit moment wellicht goed uitpakken. Ik heb VEN met BTC en ETH. Hou het wel goed bij op je tel. In Binance zie ik nu namelijk alleen een totaal van VEN muntjes, dus niet gesplitst naar hoeveelheid per BTC / ETH pair.Uiteraard kun je dit wel weer in je trading history opzoeken.

[ Voor 29% gewijzigd door sh4d0wman op 01-02-2018 10:13 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-11 10:31
sh4d0wman schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:08:
[...]

Jazeker, ik had mijn ETH in VET gestopt om te verdubbelen net voordat ETH aan een bullrun begon. Plannetje mislukt :/ :'( Ach ja, dan maar hopen dat het straks bij rebranding weer aantrekt :+
Ik denk dat ik vanaf nu overstap op traden in ETH ipv in BTC. Denk dat dat een stuks minder verlies met zicht mee brengt. Voor nu houdt ETH zich beter in de dips dan BTC.

• smoken
  • Laatst online: 15-11 08:47
pfffff.... -30% in dollar, niet naar kijken, i know ;-)

Als ICX nu even boven de 0.740000 BNB of 0,0078 ETH schiet vandaag dan kan ik tenminste iets verkopen, gewoon voor het gevoel.. hopen mag altijd toch?

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-10 21:23
mark-k schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:07:
Er gaat vanavond wel weer iets flink omhoog knallen als Amazon aankondigt dat ze crypto (waarschijnlijk BTC of XRP) gaan accepteren.
Zojuist mijn XRP ingeruild voor LSK (Lisk) op een dieptepunt. Vanwege de al maar zakkende koers van XRP :?

• Stevie_
Haha, probeer je met wat fud hier nou de koers weer wat omhoog te krijgen? :9

Verwijderd

Hoi,

Ik ben nog redelijk nieuw en heb nog niet alles gedaan in crypto wereld.
Hoe exchanges werken is me nu wel duidelijk.

Nu heb ik wat ETH overgemaakt naar een 3e persoon (ICO), en snap niet helemaal hoe ik de transactie kan volgen.

Dit is mijn txhash 0x06d3208206aa4ddfe2d8f93ccdc10379a9e308d6267552ee6423ad48033ef555

Op etherscan zie ik een succes, maar zie de confirmations nog oplopen..
Hoe kan ik zien dat de transactie gelukt is en het geld over zou moeten zijn gekomen?

• thestiffmeister
Stevie_ schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:10:
[...]

Haha, probeer je met wat fud hier nou de koers weer wat omhoog te krijgen? :9
Het brengt in ieder geval iemand ff van streek :F

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-11 07:51
Nog 3 uur en de publieke ICO van Legolas gaat van start. Ondanks weinig marketing zit er al een aardige hype op. Ben benieuwd of dit er weer 1 wordt welke in no-time is uitverkocht.

Er zijn zoveel ICO's deze dagen, maar ik ben er van overtuigd dat dit een diamantje is. Op voorwaarde dat ze leveren, maar zelfs dan weet je het niet in deze wereld.

Wilde altijd al iets over computers weten

• smoken
hmmmm,....een snelle Google actie leert dat deze mogelijkheid wel zeer reëel is inderdaad.
Waar staat dat Amazon specifiek vanavond iets gaat aankondigen?

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Oh, die reden is simpel: ik wilde Eth bijkopen als ie onder de 1k dollar ging. Dus gaat ie daar netjes boven blijven ;)

• thestiffmeister
smoken schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:13:
[...]

hmmmm,....een snelle Google actie leert dat deze mogelijkheid wel zeer reëel is inderdaad.
precies mijn vraag .... dan maar ff daytraden.... >:)

• miicker
  • Niet online
Stevie_ schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:10:
[...]

Haha, probeer je met wat fudfomo hier nou de koers weer wat omhoog te krijgen? :9
ftfy

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 13:40

Radjesh

hoi

smoken schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:13:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar :)

https://theusacommerce.co...ght-soon-embraced-amazon/

Hier een artikel waarbij Ripple genoemd wordt. :P

Niet

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:56:
[...]

Werkt dit ook als je tokens in je MEW hebt staan en deze wil sellen op IDEX?
Ja, voor trading in IDEX gebruik je deposit, om ze te versturen naar een ander adres gebruik je transfer.

• smoken
ja,....dit sucks dus.... aangezien alles momenteel in de min staat, heb ik niets om te traden naar de XRP momenteel 😢

• thestiffmeister
smoken schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:17:
ja,....dit sucks dus.... aangezien alles momenteel in de min staat, heb ik niets om te traden naar de XRP momenteel 😢
ik zou op dit moment nog niet transferren... XRP dumpt nog steeds.
Daarbij heb ik nog steeds geen announcement link gezien van Amazon over een event vanavond.

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
smoken schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:10:
pfffff.... -30% in dollar, niet naar kijken, i know ;-)

Als ICX nu even boven de 0.740000 BNB of 0,0078 ETH schiet vandaag dan kan ik tenminste iets verkopen, gewoon voor het gevoel.. hopen mag altijd toch?
Het is inderdaad om moe van te worden....
Alle winsten die de afgelopen dagen behaald zijn naar aanleiding van de ICX Conference is vervolgens binnen 1,5 dag ook weer weg doordat de grote jongens hun winsten uit de coin halen en doorgaan naar de volgende. De normale man achterlatend op een koers die op weekbasis vrijwel niets doet....

Zit er echt over na te denken om voortaan wanneer een coin een nieuwe ATH heeft behaald, er tijdelijk uit te stappen en vervolgens een paar dagen later weer terug in te kopen. Ik weet dat het moeilijk te bepalen is wanneer een goed uitstap/instap moment is, maar ik zie wel degelijk een trend dat wanneer iets de ATH behaald en er nieuws is/aankomt, dat hij vrijwel gegarandeerd weer flink gaat droppen (20/30%).

• smoken
thestiffmeister schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:21:
[...]

ik zou op dit moment nog niet transferren... XRP dumpt nog steeds.
Daarbij heb ik nog steeds geen announcement link gezien van Amazon over een event vanavond.
Kan ook niets vinden. Maar je zou jezelf toch voor de kop slaan vanavond he! ;-)

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:07:
[...]

Ja dat dacht ik ook. Februari is inmiddels al 10 uren begonnen maar de markt is nog steeds geen 8 biljoen... Echt onrealistisch dat het niet al stijgt. Hoe moet ik hier nou geld aan verdienen als dingen die je verwacht gewoon niet gebeuren.

Hoorde ook net dat het maart pas weer richting de 1.4 triljoen gaat. Duurt mij te lang. Denk dat ik maar uitstap.
Soms is dat getrol van jou best grappig, maar je begint nu wel een beetje een one-trick pony te worden.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:26:
[...]

Soms is dat getrol van jou best grappig, maar je begint nu wel een beetje een one-trick pony te worden.
Verassing: dat ben ik al jaren.

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:26:
[...]

Maar je kunt me natuurlijk altijd wat truukjes bijleren.

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:30:
[...]

Verassing: dat ben ik al jaren.
Wellicht kan je je tijd beter besteden aan spelling.

O-T: ik wacht met mijn portfolio gewoon maar even af. Ook besloten om niet in Beetoken te stappen, dat blijkt vooralsnog een goede keuze.

[ Voor 24% gewijzigd door hmr op 01-02-2018 10:34 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Ari Gold
  • Laatst online: 14-11 23:52
hmr schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:32:
[...]

O-T: ik wacht met mijn portfolio gewoon maar even af. Ook besloten om niet in Beetoken te stappen, dat blijkt vooralsnog een goede keuze.
Of leren hoe je moet multi-quoten. :+

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

En dan denk je dat alles vanaf 1 februari gewoon gaat stijgen? Uhm als het zo werkt is iedereen binnen 2 jaar binnen, en zou er op iedere hoek van de straat een Lamborghini dealer zitten. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• tias86
[...]

Wellicht kan je je tijd beter besteden aan spelling. KUN!

Verwijderd

[...]

Wow. Dikke trowback. Maar even serieus, ik vind dit een vrij botte opmerking... Heb ik ie iets misdaan? Crankyboy
Pagina: 1 ... 56 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)