Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.903 views

Onderwerpen

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-11 23:03
FaceDown schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:30:
[...]

Ik geef je een tip om rijk te worden en jij noemt het simplistisch.. tsk tsk. Nou ja einde discussie dan maar :)
Maar snap je het echt niet? Het is alleen maar Vechain bij jou. Vervolgens kom je aan met verwachtingen als 20 dollar volgende week of 200 dollar over een jaar en zit je alles wat niet Vechain (behalve Ripple) af te kraken.

Als er dan een keer kritisch wordt gekeken naar Vechain wordt het dus afgedaan als "ongefundeerde gebash op Ven" (@pirodr01). Ook al heb ik zelf VEN, ik heb geen/weinig reacties gezien op dit topic die ik zou afdoen als ongefundeerde gebash, het lijkt er eerder op dat er hier niet meer kritisch gekeken mag worden naar coins en dat we allemaal hartstikke optimistisch moeten zijn, want als er dan een keer wat 'negatiefs' wordt gezegd, wordt er meteen hartstikke moeilijk om gedaan.

Ongefundeerd gebash is naar mijn mening ICX afdoen als een vaag Koreaans bedrijfje, zoals @FaceDown doet. Kritiek vind ik namelijk prima, er zijn naar mijn mening best een paar argumenten te bedenken waarom ICX zou kunnen falen, maar die argumenten heb ik natuurlijk niet gehoord.

Verwijderd

HoppyF schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:48:
[...]

Kritisch blijven is prima.
Toch zie ik VEN ook als redelijk stabiele coin tov anderen.
Je ziet dat de koers vandaag ook op peil blijft in sats zo rond de 62K.
In euro's is dat anders maar dat effect is volledig te danken aan de lage BTC.
Een veel gemaakte fout is alles om te rekenen naar euro's wat in feite geen zin heeft.
Dat deed ik eerst ook maar dat schiet niet op.
De grafieken laten dit ook goed zien, in euro's kan er een daling zijn terwijl er in sats een stijging is.
Zodoende geven rode of groene cijfers ook een vertekend beeld.
https://www.moonstats.com/ven
De komende dagen dus maar wachten hoe het zich gaat ontwikkelen met VEN en de rest.
Goedenavond allen,

Misschien een gek vraag nav bovenstaande quote, maar ik ben niet zolang in de cryptowereld. Ik volg dit topic dagelijks om wat te leren en me de weg wijs te maken, maar er is momenteel één ding wat mij nog niet duidelijk is.

Bijna al mn coins dalen nu tov de Euro. Maar als ik ze (bv. Ripple) vergelijk met BTC, doen ze het beter dan BTC (als trading pair).

Ik gebruik nu Ripple even, omdat ik daar het meeste verlies op draai in Euro.

Dus in Euros in Ripple flink gedaald. Ik had gekocht op 1,51 euro. In mijn PF wil ik ze houden, maar ben aan het twijfelen om hiermee te (soort van) daytraden. Is het niet handig dat, aangezien er in mijn optiek meer positieve en negatieve beweging zit in BTC en ETH, mijn Ripples in te leveren voor één van die twee. Vervolgens te wachten dat één van de twee weer stijgt en daarmee mijn Ripples weer terug te kopen? Het is vandaag en gisteren bv paar keer voorkomen dat de Ripple positief tegenover de BTC stond (dan wel via Delta op 'Evolution last hour'.

Wellicht dat jullie ook tips hebben over welk 'Evolution Time' het beste als lead gebruikt kan worden.

Ik hoor graag van jullie.

Gr, Ryan

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-11 02:03
Begin met wat kleingeld. 50 euro om te oefenen ofzo. Na een weekje heb je er al wat meer gevoel bij..

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-10 08:11
Sam2013 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:55:
[...]

Ik heb voor 1250 eur aan Html. Beperkt te krijgen via bluetrade. Klotebeurs. Heeft 30 aanvragen liggen. Bij exchanges. 2e in een recente stemming bij kucoin, als ze ergens binnenkomen waar het wel op lijkt is het kassa. Reden dat ik erin zit is idd dat hij laag staat. Bodem denk ik met alle fud.... Dus met wat exchanges erbij kan het hard gaan.
Zo zit ik er ook in maar dan geen 1250. Eerder 20 dollar gekocht en in een goede maand tijd er nog voor 80 bij gemined. Paar exchanges erbij en laat maar rollen die munt. x5 vind ik prima, ben ik al bijna halverwege doel 2 in crypto: gratis zomervakantie 8)
RickvN schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:02:
[...]

Dat is een fors bedrag (voor mij, maar is natuurlijk relatief), ik wilde er via Yobit in gaan en direct overplaatsen naar de wallet van HTML/RDD zelf, want bij binance wil ik mijn handelsgeld wel parkeren, maar mijn gevoel bij overige exchanges is wel iets minder...
Hier idem. HTML gekocht en direct richting wallet. Mooi dat Bleutrade om aan de muntjes te geraken maar dan bewaar ik ze liever zelf dan op een exchange waarvan de pagina de grafiekjes niet eens fatsoenlijk kan laten weergeven :+
miicker schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:12:
Ik lees hier allemaal dingen over Lamborghini's en Bentleys. Leuk dat jullie aan crypto doen, maar stel jezelf alsjeblieft een beetje realistische doelen..

Mijn doelen voor dit jaar zijn simpel:
- Studieschuld afbetalen
- Iets aflossen op de hypotheek
- Een Bugatti Chiron kopen
- Met vervroegd pensioen gaan (ben nu 24), moet lukken.

Tot nu toe pas 33% van mijn PF verloren, dus gaat de goede kant op :+
Kijk, zo’n instelling hou ik wel van. Weliswaar dromen hebben maar wel met de beide beentjes op de grond. Voor mij is de lijst wat bescheidener van aard maargoed, zit er ook maar klein in:

- Gratis weekend weg: *Check*
- Gratis zomervakantie: halverwege
- Gratis Zonnepanelen: Zien we na doel 2 wel weer, tenzij het ineens heel hard gaat :7
- Gedeelte aflossen hypotheek: Denk een gevalletje “Dream on...” maar ach, dachten een hoop mensen in 2013 ook over Bitcoin zelf.

En als deze doelen dit jaar niet gehaald worden, dan maar volgend jaar. Of helemaal niet, ook nog een mogelijkheid. Parallel hieraan spaar ik ook op de “oude” manier om de doelen alsnog te bereiken, maar “gratis” is natuurlijk een stuk leuker _/-\o_

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Bmfd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:42:
[...]

Maar snap je het echt niet? Het is alleen maar Vechain bij jou. Vervolgens kom je aan met verwachtingen als 20 dollar volgende week of 200 dollar over een jaar en zit je alles wat niet Vechain (behalve Ripple) af te kraken.

Als er dan een keer kritisch wordt gekeken naar Vechain wordt het dus afgedaan als "ongefundeerde gebash op Ven" (@pirodr01). Ook al heb ik zelf VEN, ik heb geen/weinig reacties gezien op dit topic die ik zou afdoen als ongefundeerde gebash, het lijkt er eerder op dat er hier niet meer kritisch gekeken mag worden naar coins en dat we allemaal hartstikke optimistisch moeten zijn, want als er dan een keer wat 'negatiefs' wordt gezegd, wordt er meteen hartstikke moeilijk om gedaan.

Ongefundeerd gebash is naar mijn mening ICX afdoen als een vaag Koreaans bedrijfje, zoals @FaceDown doet. Kritiek vind ik namelijk prima, er zijn naar mijn mening best een paar argumenten te bedenken waarom ICX zou kunnen falen, maar die argumenten heb ik natuurlijk niet gehoord.
Even voor de duidelijkheid, ik ben het net zo goed niet eens met ongefundeerde uitspraken over een Ven die binnenkort 20 euro waard is. Het slaat nergens op. Maar mijn discussie is 2 pagina's terug begonnen met weerleggen dat Ven de nieuwe allieexpres probeert te worden...huh? En vervolgens allerlei opmerkingen over hoe Ven straks niks meer waard is als Vechain er voldoende aan verdiend heeft...huh? Alles leuk en aardig, maar als je er die mate van kennis over hebt, hoor je je er naar mijn mening niet mee te bemoeien omdat je dan weinig toevoegt behalve onduidelijkheid. Nogmaals, scepticisme is alleen maar goed want iets blind volgen is ook niet de manier, maar zomaar wat rond roepen ook niet.

En ICX afdoen als een Koreaans bedrijfje slaat inderdaad ook nergens op, zie hun dit jaar ook nog wel hoge ogen gooien, vandaar dat Ven en ICX samen een groot deel van mijn portfolio zijn.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:42:
[...]

Dat het een vaag Koreaans bedrijfje is met niets als Koreaanse partners icm een regering die niet zo van crypto's houdt vind ikzelf een prima argument. Overigens is de koers van ICX alweer met een procent of 25 onderuit gestuiterd sinds mijn opmerking, dus volgens mij zat er wel een kern van waarheid in? Ik heb verder weinig negatiefs gezegd over andere munten.

Groetjes, FaceDown.

• Bmfd
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:42:
[...]
ik ben niet zolang in de cryptowereld.
maar ben aan het twijfelen om hiermee te (soort van) daytraden
Meestal is dit geen goede combinatie en verlies je er alleen maar geld op. Het lijkt heel makkelijk in je hoofd, maar vaak is het in de praktijk toch een stuk lastiger. Als je er dan toch mee door wilt gaan, zorg dat je eerst wat artikelen over daytraden gaat lezen.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
Bmfd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:27:
[...]

Maar dit bedoel ik dus. Dit soort reacties zijn zo jammer. Het is puur hypen geworden, terwijl dat een tijd terug echt nog niet zo was op dit topic. De kwaliteit van dit topic, ook al is het 'maar' slowchat gaat zo hard achteruit door dit soort simplistische reacties.
Discussies is geen probleem.
Kwaliteit is niet veel anders dan paar maanden geleden. Op reddit yt twitter gaat het echt alleen om to the moon. De crypto beurs is zwak en heeft zijn weerslag op de stemming in de forum. De zware hodlers zie je hier ook niet vaak.

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
VEN en ICX zijn ook bij mij het best vertegenwoordigd, maar ik ga toch af en toe wat omruilen naar NEO en Trinity (TNC), behalve dat die zeer goed bezig zijn kan ik als Matrix fan natuurlijk niet anders. ;-)

http://www.avfoto.nl

• Bmfd
Dhr. Satoshi schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:51:
[...]

Anders reageer je gewoon niet. Aldus Dhr. Ryan.
Ook prima. Ik probeer een advies te geven dat je daytraden niet moet onderschatten, ook al lijkt het makkelijk. Volgens mij zitten er hier een heleboel mensen (waaronder ik zelf) die zich vaak hebben verkeken op daytraden en er geld mee hebben verloren.

Blijkbaar wordt een kritische blik binnen dit topic niet meer gewaardeerd binnen en moet het allemaal ‘to the moon’ en hartstikke optimistisch zijn. Prima, maar daar heb ik weinig behoefte aan, dus ik hou het voor gezien. Succes allemaal :)

Verwijderd

Dhr. Satoshi schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:51:
[...]

Anders reageer je gewoon niet. Aldus Dhr. Ryan.
Of... mijn vraag wordt gewoon beantwoord? Ik vroeg niet om advies om wel of niet te daytraden.
Momenteel zit ik alleen in long term, waaronder dus Ripple. Maar wellicht dus handig om wat meer met mijn Ripple te doen.

Niet zo lang kan voor mij overigens 3 weken zijn en voor jou 3 jaar.

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:42:
[...]

Ik hoor graag van jullie.

Gr, Ryan
Ook relatief nieuw.
Maar nog geen feeling hebben met de crypto wereld en daytraden zijn een dodelijke combinatie. Niet doen. Óf enkel met kleingeld om het gevoel op te doen.
Heb het enkele keren geprobeerd. Soms met iets succes. Maar meer met flink falen. Daytraden gaat enkel werken als je het spel goed door hebt. Dus mijn tip zou zijn, hodl en rustig kijken wat er gebeurt. Probeer wat dips en pieken te voorspellen, eventueel middels inzet van kleine bedragen. En pas als dat je goed afgaat overwegen om echt te daytraden áls je er de tijd voor hebt en de energie erin wil steken.

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:25
Daytraden is een vak en een dagtaak ben ik achter gekomen. Voor de beginners doorgaans niet rendabel, eerder verliesmakend.

Hoe dan ook, je hebt een goede instelling Ryan. Succes!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:03
RickvN schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:51:
Zo, buy orders ingezet op IOTA en ADA, verwacht wel wat van de komende events.
Daarnaast de komende tijd even over de golven van VEN surfen om mijn huidige aantal coins wat uit te kunnen breiden tot ca. 10 februari, dan blijf ik er 2 weken vanaf voor de rebranding :).

Mensen nog een mening over HTML en RDD?
Ik hoor er hier verschillende mensen over, maar ik heb me op de coins ingelezen, maar het is meer een 'zoveelste vis in de vijver'? Of mis ik het onderscheidende karakter? Ze staan nu nl. wel mooi laag :)
Ik had 2 dagen dagen geleden al ADA aangekocht, rekeninghoudende met het aankomend evenement. Echter is hij door men stop losss gegaan door de btc dump..

Zit er aan te denken om ADA opnieuw aan te kopen, echter is het afwachten tot wat de btc doet..

Puur uit interesse, op welke koers heb je jouw buy order gezet?

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
En ICX afdoen als een Koreaans bedrijfje slaat inderdaad ook nergens op, zie hun dit jaar ook nog wel hoge ogen gooien, vandaar dat Ven en ICX samen een groot deel van mijn portfolio zijn.
[/quote]

Samsung en LG zijn ook Koreaanse bedrijfjes.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Rubberen schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:00:
[...]

Ik had 2 dagen dagen geleden al ADA aangekocht, rekeninghoudende met het aankomend evenement. Echter is hij door men stop losss gegaan door de btc dump..

Zit er aan te denken om ADA opnieuw aan te kopen, echter is het afwachten tot wat de btc doet..

Puur uit interesse, op welke koers heb je jouw buy order gezet?
Ik had ADA al aangekocht voor 5,4k - 5,5k sat 3 dagen geleden.
Komende buy order staat klaar op 4,8k sat.
Aangezien het event al voor de deur staat, wil ik nog proberen in te stappen en niet te veel risico lopen. Heb van de andere kant ook al 10% verlies te pakken op Cardano, maar heb er komende 2 maanden wel vertrouwen in.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Verwijderd

kazz1980 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:57:
[...]

Ook relatief nieuw.
Maar nog geen feeling hebben met de crypto wereld en daytraden zijn een dodelijke combinatie. Niet doen. Óf enkel met kleingeld om het gevoel op te doen.
Heb het enkele keren geprobeerd. Soms met iets succes. Maar meer met flink falen. Daytraden gaat enkel werken als je het spel goed door hebt. Dus mijn tip zou zijn, hodl en rustig kijken wat er gebeurt. Probeer wat dips en pieken te voorspellen, eventueel middels inzet van kleine bedragen. En pas als dat je goed afgaat overwegen om echt te daytraden áls je er de tijd voor hebt en de energie erin wil steken.
Dank voor je bericht.

Ik bedoel niet zo zeer daytraden, maar lees "(soort van) daytraden". Weet even niet hoe ik het anders moet noemen.

Kortom: Ripple Wanneer Ripple positief staat tov de BTC verklopen voor BTC. Op een gegeven moment terugkopen wanneer BTC weer terugkomt.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik gooi hem even dicht om te wissen. Wat een niveau weer...

Hij is weer open.

[ Voor 22% gewijzigd door Grotman op 31-01-2018 22:10 ]

• Dhr. Satoshi
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:57:
[...]

Of... mijn vraag wordt gewoon beantwoord? Ik vroeg niet om advies om wel of niet te daytraden.
Momenteel zit ik alleen in long term, waaronder dus Ripple. Maar wellicht dus handig om wat meer met mijn Ripple te doen.

Niet zo lang kan voor mij overigens 3 weken zijn en voor jou 3 jaar.
Ik ben inmiddels financieel onafhankelijk. Ik verdien zo 100, nee 1400 dollars, elke dag! Wassawassa.

Nee ik ben net als jij nog maar net in dit wereldje. Maar wat ik bedoelde is dat je met wat oefengeld ook dingen kunt proberen en zodoende jezelf wat meer inzicht te geven op het verloop van deze coins. Niet dat ik je niet wil adviseren maar zo leer je het toch het snelst denk ik.

• kazz1980
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:03:
[...]

Dank voor je bericht.

Ik bedoel niet zo zeer daytraden, maar lees "(soort van) daytraden". Weet even niet hoe ik het anders moet noemen.

Kortom: Ripple Wanneer Ripple positief staat tov de BTC verklopen voor BTC. Op een gegeven moment terugkopen wanneer BTC weer terugkomt.
Daytraden dus 😁
Gewoon niet doen met grote bedragen tot je een goed gevoel hebt bij de waves. Anders nagenoeg garantie om geld te verliezen. Geloof me. Been there, done that 😂

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:16
pirodr01 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:48:
Maar mijn discussie is 2 pagina's terug begonnen met weerleggen dat Ven de nieuwe allieexpres probeert te worden...huh?
Huh, inderdaad. Dat is niet wat ik zei, je trekt het uit zijn context.
De blockchain inzetten om originele producten te verifiëren vind ik zelf ook wel tof, maar waarom is het een coin? Dat ze ooit een eigen aliexpress op gaan zetten... daar moet nog héél veel voor gebeuren.
1. De blockchain inzetten om originele producten te verifiëren vind ik een goed en slim idee. Het concept spreekt mij aan.

Maar:
Waarom is dit een coin? Het is een toepassing van de blockchain op een slimme en nuttige manier. Bedrijven zullen waarde zien in die blockchain. Maar waarom zou jij als consument een stukje waarde van die blockchain willen hebben? Wat heb je daar aan? Als VEN zijn product lanceert, wat heeft een 'stukje VeChain' dan voor nut voor jou als persoon, als je zelf geen product hebt die je op die blockchain wil hebben?

VeChain is voor bedrijven een dienstaanbieder. Net als dat je je website kan laten hosten bij een dienstaanbieder.
Het bedrijf VeChain gaat daar geld aan verdienen. Maar hoe heeft dit invloed op de waarde van het muntje VEN? Het muntje is een manier van kickstartinvesteren en ja, daar valt ook veel geld aan te verdienen. Maar... als die blockchain uiteindelijk up and running is, wat dan?

2. Die vraag heb ik dus eerder gesteld. En toen kreeg ik hier op Tweakers als antwoord 'ja maar ze gaan ook een soort aliexpress lanceren, daarom wouden ze zelf niet samenwerken met aliexpress'. En ja, dán heb je dus juist opeens wél een interessante investeringsmogelijkheid waar je als consument iets aan hebt. Want dan heeft zo'n VEN coin voor een consument wel nut.

Voor de derde keer dus: ik heb aliexpress enkel genoemd om die opmerking maar vast voor te zijn. Niet omdat ik daar zelf in geloof. Sterker nog: ik geloof er zelf dus ook totaal niet in. Ten eerste niet omdat VEN het zelf niet noemt, ten tweede niet omdat het een onhaalbaar plan is.
En vervolgens allerlei opmerkingen over hoe Ven straks niks meer waard is als Vechain er voldoende aan verdiend heeft...huh?
Nee, dat heb ik ook niet gezegd.

Het punt is dat VEN een product op gaat leveren wat niks met valuta te maken heeft. De valuta VEN staat daardoor los van het product.
Het is niet zo dat een cryptocoin een 'aandeel' in het bijbehorende bedrijf is. Op de speculatieve aard na is er geen enkele overeenkomst tussen aandelen en cryptomunten.
VEN kan heel goed een wereldwijd actief product worden, VeChain kan een miljardenbedrijf worden, zonder dat dit invloed heeft op de waarde van het muntje VEN.

En ja, dit geldt voor ontzettend veel kleine cryptomuntjes. Het is heel simpel: zolang 'de gek er wat voor geeft' heeft het waarde, dat is nou eenmaal de speculatieve kant van de cryptomarkt. En als je dan op het juiste moment in de juiste coin zit, kan je ontzettend veel geld verdienen. Dat is imho prima (sommige overheden denken daar anders over :+) en daarvoor zijn er heel veel volgers van dit topic.

Maar ik hoop wel dat de investeerders zich bewust zijn van de verschillen tussen aandelen en cryptomuntjes.
Alles leuk en aardig, maar als je er die mate van kennis over hebt, hoor je je er naar mijn mening niet mee te bemoeien omdat je dan weinig toevoegt behalve onduidelijkheid. Nogmaals, scepticisme is alleen maar goed want iets blind volgen is ook niet de manier, maar zomaar wat rond roepen ook niet.
Ik nodig je van harte uit om de onwaarheden uit mijn post terecht te stellen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:03
Ik weet niet in hoe verre jullie analisten volgen, maar iedere analist geeft nu een verdere daling van BTC aan. Dit tot en met de volgende support van 8k. Normaal gezien zou je denken even de BTC parkeren in USDT, maar zelfs dit lijkt nu zelfs een risico te worden.

Nuja, ik kijk morgenochtend wat de btc heeft gedaan. Indien het nog altijd een bearisch signaal is, ga ik toch even parkeren in USDT.

Verwijderd

Het gaat hard achteruit met dit topic sinds ik van lurken naar posten ben overgestapt.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:03:
[...]

Dank voor je bericht.

Dat is dus day traden. Niets mis mee.. zo heb ik ongeveer de helft van mn muntjes vergaard. Paar tips: Buy low, sell high. Dus zorg dat je met winst verkoopt en lager terug koopt. Lijkt simpel maar als je verkoopt en je ziet daarna de koers stijgen dan heb je de natuurlijke neiging om snel terug te kopen. En dat is dus fout. Andersom ook. Als je koopt, verkoop dan niet meteen bij een daling.
Probeer dit te doen bij munten die nogal golven. Dus niet wanneer munten alleen hard stijgen of hard dalen.
En begin te oefenen met een paar muntjes. Het is moeilijker dan het lijkt en je zult verkeerde keuzes maken. De truuk is om de juiste keuzes te laten overheersen.

Groetjes, FaceDown.

• mark-k
  • Laatst online: 13-11 00:00

mark-k

AKA markkNL

Bmfd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:56:
[...]

Ook prima. Ik probeer een advies te geven dat je daytraden niet moet onderschatten, ook al lijkt het makkelijk. Volgens mij zitten er hier een heleboel mensen (waaronder ik zelf) die zich vaak hebben verkeken op daytraden en er geld mee hebben verloren.

Blijkbaar wordt een kritische blik binnen dit topic niet meer gewaardeerd binnen en moet het allemaal ‘to the moon’ en hartstikke optimistisch zijn. Prima, maar daar heb ik weinig behoefte aan, dus ik hou het voor gezien. Succes allemaal :)
Jup, ging bij mij best prima, tot ik de fout maakte dat TRX nog wel terug zou bouncen en hij opeens onderuit ging een paar dagen geleden. Eerder al de fout gemaakt door te vroeg mn verlies te pakken waarna hij ver boven mn sell order kwam dus nu laten staan, dat was uiteraard ook fout want toen stond ik opeens op -20% met die shitcoin. Uiteindelijk maar verkocht en VEN en ICX gaan traden om weer wat verlies goed te maken. Inmiddels ook een foutje met ICX gemaakt, maar die heb ik ook in mn HODL portfolio aangezien ik wel denk dat dat iets wordt dus vind het niet zo erg om ff pauze daarin te hebben.

• pirodr01
Richh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:13:
[...]

Huh, inderdaad. Dat is niet wat ik zei, je trekt het uit zijn context.

[...]

1. De blockchain inzetten om originele producten te verifiëren vind ik een goed en slim idee. Het concept spreekt mij aan.

Maar:
Waarom is dit een coin? Het is een toepassing van de blockchain op een slimme en nuttige manier. Bedrijven zullen waarde zien in die blockchain. Maar waarom zou jij als consument een stukje waarde van die blockchain willen hebben? Wat heb je daar aan? Als VEN zijn product lanceert, wat heeft een 'stukje VeChain' dan voor nut voor jou als persoon, als je zelf geen product hebt die je op die blockchain wil hebben?

VeChain is voor bedrijven een dienstaanbieder. Net als dat je je website kan laten hosten bij een dienstaanbieder.
Het bedrijf VeChain gaat daar geld aan verdienen. Maar hoe heeft dit invloed op de waarde van het muntje VEN? Het muntje is een manier van kickstartinvesteren en ja, daar valt ook veel geld aan te verdienen. Maar... als die blockchain uiteindelijk up and running is, wat dan?

2. Die vraag heb ik dus eerder gesteld. En toen kreeg ik hier op Tweakers als antwoord 'ja maar ze gaan ook een soort aliexpress lanceren, daarom wouden ze zelf niet samenwerken met aliexpress'. En ja, dán heb je dus juist opeens wél een interessante investeringsmogelijkheid waar je als consument iets aan hebt. Want dan heeft zo'n VEN coin voor een consument wel nut.

Voor de derde keer dus: ik heb aliexpress enkel genoemd om die opmerking maar vast voor te zijn. Niet omdat ik daar zelf in geloof. Sterker nog: ik geloof er zelf dus ook totaal niet in. Ten eerste niet omdat VEN het zelf niet noemt, ten tweede niet omdat het een onhaalbaar plan is.

[...]

Nee, dat heb ik ook niet gezegd.

Het punt is dat VEN een product op gaat leveren wat niks met valuta te maken heeft. De valuta VEN staat daardoor los van het product.
Het is niet zo dat een cryptocoin een 'aandeel' in het bijbehorende bedrijf is. Op de speculatieve aard na is er geen enkele overeenkomst tussen aandelen en cryptomunten.
VEN kan heel goed een wereldwijd actief product worden, VeChain kan een miljardenbedrijf worden, zonder dat dit invloed heeft op de waarde van het muntje VEN.

En ja, dit geldt voor ontzettend veel kleine cryptomuntjes. Het is heel simpel: zolang 'de gek er wat voor geeft' heeft het waarde, dat is nou eenmaal de speculatieve kant van de cryptomarkt. En als je dan op het juiste moment in de juiste coin zit, kan je ontzettend veel geld verdienen. Dat is imho prima (sommige overheden denken daar anders over :+) en daarvoor zijn er heel veel volgers van dit topic.

Maar ik hoop wel dat de investeerders zich bewust zijn van de verschillen tussen aandelen en cryptomuntjes.

[...]

Ik nodig je van harte uit om de onwaarheden uit mijn post terecht te stellen.
De waarde van Vechain zit m straks in het feit dat Ven Thor gaat genereren, zoals Neo nu Gas genereert. Als je bepaalde hoeveelheden Ven hebt, gaat dit procentueel omhoog. Dit maakt dat whales extra geneigd zijn om grote porties Ven te staken om straks meer Thor te gaan genereren. Hierdoor wordt de hoeveelheid Ven in omloop kleiner en de waarde groter. Dat wordt straks de waarde van Ven alsmede Thor.

• smoken
  • Laatst online: 08:47
mark-k schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:16:
[...]

Jup, ging bij mij best prima, tot ik de fout maakte dat TRX nog wel terug zou bouncen en hij opeens onderuit ging een paar dagen geleden. Eerder al de fout gemaakt door te vroeg mn verlies te pakken waarna hij ver boven mn sell order kwam dus nu laten staan, dat was uiteraard ook fout want toen stond ik opeens op -20% met die shitcoin. Uiteindelijk maar verkocht en VEN en ICX gaan traden om weer wat verlies goed te maken. Inmiddels ook een foutje met ICX gemaakt, maar die heb ik ook in mn HODL portfolio aangezien ik wel denk dat dat iets wordt dus vind het niet zo erg om ff pauze daarin te hebben.
ICX begint trouwens weer een klein (heel klein) beetje aan te trekken.
Heb wat stop-limit order klaar staan voor vannacht, qua dollar op een kleine winst maar qua trade-pair een wat grotere winst. Ben benieuwd ...

Waarom verkopen met maar een kleine winst? Zodat ik hopelijk deze week weer wat te traden heb ;-)

Overigens is er % een vrij grote stijging nodig, dus mijn orders zullen vast niet gehaald worden.

[ Voor 4% gewijzigd door smoken op 31-01-2018 22:22 ]

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

pirodr01 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:18:
[...]

De waarde van Vechain zit m straks in het feit dat Ven Thor gaat genereren, zoals Neo nu Gas genereert. Als je bepaalde hoeveelheden Ven hebt, gaat dit procentueel omhoog. Dit maakt dat whales extra geneigd zijn om grote porties Ven te staken om straks meer Thor te gaan genereren. Dat wordt straks de waarde van Ven.
En de waarde van Thor? Ze verplaatsen het "probleem" naar een volgend muntje, liquidity by obscurity? :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik heb het idee dat je bij die shitcoins ook makkelijk kan scoren, als je kijkt op coinmarketcap.com -->trending ----->gainers en losers. Zie ik vaak bij de gainers 100%+ in het groen, ook als de rest van markt zakt. Iemand anders dat ook opgevallen?. Laatst ook die trumpcoin met 384% in het groen.

• pirodr01
Flagg schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:21:
[...]

En de waarde van Thor? Ze verplaatsen het "probleem" naar een volgend muntje, liquidity by obscurity? :P
Nee, Thor is straks de valuta om transacties op het Vechain netwerk te gaan doen. Een netwerk dat straks veelvuldig en wereldwijd gebruikt gaat worden in allerlei sectoren, zie de verschillende partnerships, in de voedselwereld, accountancy, counterfeits, verzekeringen en nu ook top universiteiten.

Verwijderd

FaceDown schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:16:
[...]

Dat is dus day traden. Niets mis mee.. zo heb ik ongeveer de helft van mn muntjes vergaard. Paar tips: Buy low, sell high. Dus zorg dat je met winst verkoopt en lager terug koopt. Lijkt simpel maar als je verkoopt en je ziet daarna de koers stijgen dan heb je de natuurlijke neiging om snel terug te kopen. En dat is dus fout. Andersom ook. Als je koopt, verkoop dan niet meteen bij een daling.
Probeer dit te doen bij munten die nogal golven. Dus niet wanneer munten alleen hard stijgen of hard dalen.
En begin te oefenen met een paar muntjes. Het is moeilijker dan het lijkt en je zult verkeerde keuzes maken. De truuk is om de juiste keuzes te laten overheersen.
Tips snap ik, thnx. Ripple is dan ook de eerste munt die ik gekocht had. Ik zie het zelf (wat ik voor ogen heb) niet als daytraden. Ik check een keer of Ripple positief staat tegenover BTC of ETH en verkoop em. Vervolgens koop ik het wel, let op, een keer terug als ik denk dat het wel een mooi prijsje is.

Kortom, ik zal niet continue checken wanneer het beste moment is om mijn RIpples weer terug te kopen. Nu is het gewoon vrij ruk en wacht wel tot er een grote announcement komt.

• tias86
Ik denk je dat die ripple gewoon op je ledger moet zetten en over 3jaar nog is kijken, of je al een huis kan kopen.

Verwijderd

Dhr. Satoshi schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:11:
[...]

Ik ben inmiddels financieel onafhankelijk. Ik verdien zo 100, nee 1400 dollars, elke dag! Wassawassa.

Nee ik ben net als jij nog maar net in dit wereldje. Maar wat ik bedoelde is dat je met wat oefengeld ook dingen kunt proberen en zodoende jezelf wat meer inzicht te geven op het verloop van deze coins. Niet dat ik je niet wil adviseren maar zo leer je het toch het snelst denk ik.
Ja, je bent goed (in bepaalde dingen).

• Flagg
  • Niet online

Flagg

pirodr01 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:23:
[...]

Nee, Thor is straks de valuta om transacties op het Vechain netwerk te gaan doen. Een netwerk dat straks veelvuldig en wereldwijd gebruikt gaat worden in allerlei sectoren, zie de verschillende partnerships, in de voedselwereld, accountancy, counterfeits, verzekeringen en nu ook top universiteiten.
Ah okay, ben benieuwd. Thx.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:23:
[...]

Tips snap ik, thnx. Ripple is dan ook de eerste munt die ik gekocht had. Ik zie het zelf (wat ik voor ogen heb) niet als daytraden. Ik check een keer of Ripple positief staat tegenover BTC of ETH en verkoop em. Vervolgens koop ik het wel, let op, een keer terug als ik denk dat het wel een mooi prijsje is.

Kortom, ik zal niet continue checken wanneer het beste moment is om mijn RIpples weer terug te kopen. Nu is het gewoon vrij ruk en wacht wel tot er een grote announcement komt.
Een soort 'een keer traden' dus. Niet per dag, niet 1 keer maar meerdere keren als de koers gunstig oogt. Dat is eigenlijk daytraden. Maar dan niet dagelijks. Het is ook niet echt hodlen.

Volgens mij ben je iets aan het ontwikkelen hier.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:27:
[...]

Een soort 'een keer traden' dus. Niet per dag, niet 1 keer maar meerdere keren als de koers gunstig oogt. Dat is eigenlijk daytraden. Maar dan niet dagelijks. Het is ook niet echt hodlen.

Dayhodlen?

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
tias86 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:24:
Ik denk je dat die ripple gewoon op je ledger moet zetten en over 3jaar nog is kijken, of je al een huis kan kopen.
Denk je? Het is de nr. 3 munt qua market cap. Dat gaat niet veel meer worden hoor. Hij stond op z'n ATH op $4,00 oid. $10 of $100 gaat hij niet halen omdat er simpelweg teveel munten zijn. De munten die hoge waardes bereiken zijn allemaal munten met tussen de 10.000.000 en pak 'm beet 100.000.000 munten totaal. Als Ripple $100 zou halen zou dat een market cap van 4,3 biljoen dollar betekenen 8)7

Verwijderd

Bmfd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:56:
[...]

Nee, jij leest mijn vraag niet goed of wellicht stel ik em niet goed. Ik hecht waarde aan elke reactie die ik krijg, dus ook die van jou.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

smoken schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:20:
[...]

ICX begint trouwens weer een klein (heel klein) beetje aan te trekken.
Heb wat stop-limit order klaar staan voor vannacht, qua dollar op een kleine winst maar qua trade-pair een wat grotere winst. Ben benieuwd ...

Waarom verkopen met maar een kleine winst? Zodat ik hopelijk deze week weer wat te traden heb ;-)

Overigens is er % een vrij grote stijging nodig, dus mijn orders zullen vast niet gehaald worden.
Ik ga momenteel alleen nog traden in coins die ik anders ook zou aanschaffen, en maar met kleine percentages (1 tot 3). Ernaast blijven zitten helpt wel echt, mijn ICX foutje gebeurde omdat ik ook nog wat moest werken en een collega me ff kwam helpen, daardoor mn sell order vergeten en de piek gemist, waarna het downhill ging.

• Richh
pirodr01 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:18:
[...]

De waarde van Vechain zit m straks in het feit dat Ven Thor gaat genereren, zoals Neo nu Gas genereert. Als je bepaalde hoeveelheden Ven hebt, gaat dit procentueel omhoog. Dit maakt dat whales extra geneigd zijn om grote porties Ven te staken om straks meer Thor te gaan genereren. Hierdoor wordt de hoeveelheid Ven in omloop kleiner en de waarde groter. Dat wordt straks de waarde van Ven alsmede Thor.
Oke, dus ik krijg dagelijks een X aantal Thor. Wat bepaalt dan de waarde van Thor? Wat kan ik als simpele burger met Thor? Leuk dat ik daar transacties mee kan doen op het VeChain netwerk, maar als simpele burger kan ik daar niet zoveel mee. En bovendien zal mijn Thor elke dag minder waard wordt omdat iedere dag iedereen weer Thor krijgt.

Het bezitten van minder dan een Y bedrag VEN is in de toekomst dus tamelijk nutteloos, behalve dan dat je het kan verkopen aan mensen die jouw deel nodig hebben om aan Y bedrag VEN te komen. Maargoed, wie gaat VEN van je kopen als je vervolgens niks met Thor kan?
Je verwacht dat de bedrijven die VEN gaan gebruiken straks alle VEN willen hebben van de burgers die het nu in hun bezit hebben?

En dan nog geeft het eigenlijk geen antwoord op mijn vraag. Wat is de link tussen het product van VEN wat iedereen (al dan niet terecht) zit te hypen, en de waarde van het muntje VEN? Eigenlijk geef je met deze reactie aan dat die link eigenlijk niet bestaat (behalve dan dat je er heel veel van moet hebben om transacties te mogen doen, maargoed wat moet ik met transacties), en dat het smart contract-principe van NEO eigenlijk het interessante is voor de hodler.

Waarom investeer je dan niet in NEO? Dat is een veel meer gevestigde naam, is groter en heeft als allergrootste voordeel dat de waarde van NEO/gas veel breder inzetbaar is. Daarbij, niet geheel onbelangrijk: als smart economy heeft NEO wel nut voor de simpele burger.

[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 31-01-2018 22:35 ]

Verwijderd

[...]

Geen goeie ontwikkeling?

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Wat denken jullie: Ripple hodlen (de een zegt aanhouden, maar velen verwachten dat die niet hoger zal gaan) of verkopen en elders instappen waar binnenkort een mooi event voor staat gepland zoals ADA, XLM, IOTA, VEN, of iets waar ik niet van op de hoogte ben?

[ Voor 16% gewijzigd door RickvN op 31-01-2018 22:36 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• pirodr01
Richh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:31:
[...]

Oke, dus ik krijg dagelijks een X aantal Thor. Wat bepaalt dan de waarde van Thor? Wat kan ik als simpele burger met Thor? Ik heb niks aan X aantal Thor als 1 Thor vervolgens niks waard is. En bovendien elke dag minder waard wordt omdat iedere dag iedereen weer Thor krijgt.

Het bezitten van minder dan een Y bedrag VEN is in de toekomst dus tamelijk nutteloos, behalve dan dat je het kan verkopen aan mensen die jouw deel nodig hebben om aan Y bedrag VEN te komen. Maargoed, wie gaat VEN van je kopen als je vervolgens niks met Thor kan?

En dan nog geeft het eigenlijk geen antwoord op mijn vraag. Wat is de link tussen het product van VEN wat iedereen (al dan niet terecht) zit te hypen, en de waarde van het muntje VEN? Eigenlijk geef je met deze reactie aan dat die link eigenlijk niet bestaat, en dat het smart contract-principe van NEO eigenlijk het interessante is voor de hodler.

Waarom investeer je dan niet in NEO? Dat is een veel meer gevestigde naam, is groter en heeft als allergrootste voordeel dat de waarde van NEO/gas veel breder inzetbaar is. Daarbij, niet geheel onbelangrijk: als smart economy heeft NEO wel nut voor de simpele burger.
In feite lijkt het inderdaad veel op NEO, behalve dan dat ik Vechain als organisatie veel sterker vind, de parterships en hoe zij zaken aanpakken. Maar ook NEO heb ik een aantal van omdat ik die ook nog wel zie stijgen dit jaar, ik denk dat dit munten zijn met goede vooruitzichten (Ven, Neo, ICX).

En wat kun je als simpele burger met Thor..? Wat kun je met een XLM? Of met een Cardano? Uiteraard is het voor een deel speculatie maar dat geldt voor bijna alles. Feit is wel dat het vermoeden sterk is dat er vanuit hele grote namen vertrouwen is in het netwerk van Vechain, en dat het netwerk druk gebruikt zal worden, wat een positief effect zal hebben op de waarde van Thor.

Wat maakt dat je het vermoeden hebt dat NEO / Gas breder inzetbaar is dan Ven / Thor?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

ggj87 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:28:
[...]

Denk je? Het is de nr. 3 munt qua market cap. Dat gaat niet veel meer worden hoor. Hij stond op z'n ATH op $4,00 oid. $10 of $100 gaat hij niet halen omdat er simpelweg teveel munten zijn. De munten die hoge waardes bereiken zijn allemaal munten met tussen de 10.000.000 en pak 'm beet 100.000.000 munten totaal. Als Ripple $100 zou halen zou dat een market cap van 4,3 biljoen dollar betekenen 8)7
Als xrp gebruikt gaat worden voor 10% van de internationale valutatransacties zou hij al 50$ moeten zijn of ergens in die buurt.

Je denkt in Crypto hoeveelheden, cryptomarkt is klein, er gaan dagelijks triljarden om in transacties. Wanneer de gevestigde orde (lees: financiële wereld voor volwassenen) er brood in ziet dan is de huidige totale marketcap pinda's.

Nou is het alleen nog ff de vraag of dat ooit gaat gebeuren natuurlijk. Maar dat marketcap denken is volledig onzinnig. Je hebt dan echt geen idee hoeveel geld er in de echte wereld heen en weer geschoven wordt. Crypto marketcap is nu klein bier.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:29:
[...]

Nee, jij leest mijn vraag niet goed of wellicht stel ik em niet goed. Ik hecht waarde aan elke reactie die ik krijg, dus ook die van jou.
Crypto is gewoon het wilde westen. Iedereen probeert verstandige keuzes te maken, te dayhodlen of monthtraden. Zo kun je ervoor kiezen te gaan voor high trading volume munten, waarbij de kans op redelijk voorspelbare pieken en dalen groter is. Alleen soms of beter gezegd vrij regelmatig tot vaak, pakt het compleet verkeerd uit, en maak je dikke blunders.

Bijvoorbeeld als bitcoin besluit om binnen 3 uren bijna 5k te stijgen (halverwege december)

Iedereen hier wil je dat gevoel besparen.

Er kunnen zich allerlei dingen voordoen. Bijvoorbeeld je verkoopt je ripple hoog tegen mooie satoshi's maar bitcoin gaat omhoog en ripple daalt. Enzo. Dus dat.

In iedergeval zeker weten een reactie waar je geen waarde aan hecht.

Sorry.

• tias86

Als je weet hoeveel geld er per dag rond gepompt wereldwijd, is dat niet zo veel hoor. Dus als Ripple het systeem gaat worden dat banken ]echt gaan gebruiken, kan dat zeker wel meer worden. Maar ja als als, de redenatie dat de ripple nu een ath heeft gehad en daarom niet meer gaat krijgen vind ik ook gek.
De btc bv heeft ook een recordwaarde gekregen om maar wat te noemen.

• Dhr. Satoshi
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:24:
[...]

Ja, je bent goed (in bepaalde dingen).
Thnx Ryan. You to!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:51
[...]

Nee, dat heet gewoon swingtraden. ;)

• Richh
pirodr01 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:36:
En wat kun je als simpele burger met Thor..? Wat kun je met een XLM? Of met een Cardano?
XLM zou uit kunnen groeien tot een betaalproduct. Door de zeer snelle transactietijd en de ruimte voor heel veel transacties kan XLM een serieus betaalsysteem worden.

Cardano heeft imho ook niks te bieden wat ETH niet kan.

Mijn relaas was ook zeker geen aanval op VEN, maar op alle muntjes die uiteindelijk geen product/dienst op gaan leveren waar ik als persoon in de toekomst wat aan ga hebben. Er moet een directe link zijn tussen het product en de waarde van het muntje voor mij. Anders is naar mijn mening alle hype eromheen waardeloos.
Uiteraard is het voor een deel speculatie maar dat geldt voor bijna alles.
Precies! En dat is zoals ik hiervoor al zei ook helemaal niet erg :) je kan er flink geld aan verdienen. Maar ik irriteer me een beetje aan die 'blind-investeren-in-een-whitepaper' vibe die hier hangt. Sommige plannen zijn revolutionair, maar is een cryptocoin de wijze waardoor je eraan gaat verdienen?
Feit is wel dat het vermoeden sterk is dat er vanuit hele grote namen vertrouwen is in het netwerk van Vechain, en dat het netwerk druk gebruikt zal worden, wat een positief effect zal hebben op de waarde van Thor.
Daar heb ik dus mijn twijfels bij. Bedrijven zullen behoefte hebben aan VEN/Thor, dus bedrijven zullen een dermate groot aandeel erin nemen dat zij genoeg hebben. Wij hebben daar, als wij geen gebruik gaan maken van die blockchain, niet zoveel behoefte aan, behalve dan dat we onze waarde aan die bedrijven kunnen verkopen.
Ik denk niet dat dat ons serieus geld op kan leveren.
Wat maakt dat je het vermoeden hebt dat NEO / Gas breder inzetbaar is dan Ven / Thor?
De smart economy van NEO is door burgers bruikbaar. De VeChain blockchain is alleen interessant voor wie een product produceert die op de VeChain blockchain wil plaatsen.

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 31-01-2018 22:52 ]

• smoken
  • Laatst online: 08:47
mark-k schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:30:
[...]

Ik ga momenteel alleen nog traden in coins die ik anders ook zou aanschaffen, en maar met kleine percentages (1 tot 3). Ernaast blijven zitten helpt wel echt, mijn ICX foutje gebeurde omdat ik ook nog wat moest werken en een collega me ff kwam helpen, daardoor mn sell order vergeten en de piek gemist, waarna het downhill ging.
Is mijn plan ook! Ik heb alleen even weer wat bnb/ETH nodig om aan de slag te kunnen. Ik wil niet meer inleggen en blijf ervan overtuigd dat het me gaat lukken om te groeien, eerst in coins daarna in €.

Of ik teveel vertrouwen heb in mezelf, we zullen zien ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door smoken op 31-01-2018 22:49 ]

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
FaceDown schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:49:
[...]

Dat het een vaag Koreaans bedrijfje is met niets als Koreaanse partners icm een regering die niet zo van crypto's houdt vind ikzelf een prima argument. Overigens is de koers van ICX alweer met een procent of 25 onderuit gestuiterd sinds mijn opmerking, dus volgens mij zat er wel een kern van waarheid in? Ik heb verder weinig negatiefs gezegd over andere munten.
Lul niet zo man, ben nu wel klaar met jou, zeg ik als VEN liefhebber.

Ik heb het je eerder gezegd, maar blijkbaar ben je oost-Indisch doof.....weet jij wie/wat Dayli/Coinone is?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ik doe eigenlijk hetzelfde, heb xrp gekocht voor .90$ en die laat ik gewoon staan, dat is echt long term als in 5 jaar als het moet.

Daarna een paar 100 euro voor de fun erin gestopt. En daar koop ik een muntje van die ik kies op basis van complexe analyses en vergaren van zoveel mogelijk info (de eerste die lacht!!! :P )

En die laat ik gewoon een poosje staan, als tie halveert verdubbel ik mijn hoeveelheid en bij een (bescheiden) winst verkoop ik.

En dat heeft me al een shitload aan geld gekost so far, en weinig winst gezien. Maar is wel lollig. :P

Kan het dus niet direct adviseren als je gehecht bent aan je geld, als je geen zin hebt om de deur uit te gaan voor het casino, direct beginnen. :Y)

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

smoken schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:48:
[...]

Is mijn plan ook! Ik heb alleen even weer wat bnb/ETH nodig om aan de slag te kunnen. Ik wil niet meer inleggen en blijf ervan overtuigd dat het me gaat lukken om te groeien, eerst in coins daarna in €.

Of ik teveel vertrouwen heb in mezelf, we zullen zien ;-)
Ik wilde 10% per week aan ETH gaan maken. Ging best prima, tot het TRX debacle. Nu weer bijna terug op mn beginpunt, dus dan mr 2 weken later die lambo :+

• Richh
tias86 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:38:
Als je weet hoeveel geld er per dag rond gepompt wereldwijd, is dat niet zo veel hoor. Dus als Ripple het systeem gaat worden dat banken ]echt gaan gebruiken, kan dat zeker wel meer worden. Maar ja als als, de redenatie dat de ripple nu een ath heeft gehad en daarom niet meer gaat krijgen vind ik ook gek.
Market cap heeft totaal geen link met het trading volume, op de manier hoe jij die link nu probeert te leggen.

Het systeem dat Ripple Labs aanbiedt aan banken staat redelijk los van de waarde van 1 Ripple trouwens.

Verwijderd

Danny.G schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:47:
[...]

Nee, dat heet gewoon swingtraden. ;)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat is swing trading precies?

Swing trading is een veel gebruikte en oude beleggingsmethode die met name veel door particuliere beleggers wordt gebruikt. De ingenomen posities kunnen zowel long als short posities zijn.

Beleggers die deze methode hanteren zoeken doorgaans naar aandelen waarvan men een flinke koersbeweging verwacht.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niet voorbij zien komen in dit topic, tenminste voor zover ik kan heugen. Dank je wel, ga ik daar wat meer over lezen :-)

Verwijderd

tias86 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:38:

Klopt. Bitcoin heeft echter een kleine 17 miljoen exemplaren in omloop. Ripple een kleine 40 biljoen miljard. Dat is opzich een puntje om rekening mee te houden.

Persoonlijk denk ik niet dat ripple zijn record ath al gehad heeft. Die gaat nog wel meer laten zien. Echter is het niet te verwachten dat een ripple 100 dollar gaat doen.

Maargoed alles kan.

• pirodr01
Richh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:47:
[...]

XLM zou uit kunnen groeien tot een betaalproduct. Door de zeer snelle transactietijd en de ruimte voor heel veel transacties kan XLM een serieus decentraal betaalsysteem worden.

Cardano heeft imho ook niks te bieden wat ETH niet kan.

Mijn relaas was ook zeker geen aanval op VEN, maar op alle muntjes die uiteindelijk geen product/dienst op gaan leveren waar ik als persoon in de toekomst wat aan ga hebben. Er moet een directe link zijn tussen het product en de waarde van het muntje voor mij. Anders is naar mijn mening alle hype eromheen waardeloos.

[...]

Precies! En dat is zoals ik hiervoor al zei ook helemaal niet erg :) je kan er flink geld aan verdienen. Maar ik irriteer me een beetje aan die 'blind-investeren-in-een-whitepaper' vibe die hier hangt. Sommige plannen zijn revolutionair, maar is een cryptocoin de wijze waardoor je eraan gaat verdienen?

[...]

Daar heb ik dus mijn twijfels bij. Bedrijven zullen behoefte hebben aan VEN/Thor, dus bedrijven zullen een dermate groot aandeel erin nemen dat zij genoeg hebben. Wij hebben daar, als wij geen gebruik gaan maken van die blockchain, niet zoveel behoefte aan, behalve dan dat we onze waarde aan die bedrijven kunnen verkopen.
Ik denk niet dat dat ons serieus geld op kan leveren.

[...]

De smart economy van NEO is door burgers bruikbaar. De VeChain blockchain is alleen interessant voor wie een product produceert die op de VeChain blockchain wil plaatsen.
Klopt, Vechain richt zich veel meer op het bedrijfsleven en minder op particulier gebruik. Wellicht dat dat de bruikbaarheid voor individuen minder groot maakt, maar in mijn ogen in totaliteit wel groter vanwege de omvang van het bedrijfsleven. We gaan het zien, fijn om in ieder geval de discussie op deze manier te voeren d:)b

Verwijderd

Flagg schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:48:
[...]

Ik doe eigenlijk hetzelfde, heb xrp gekocht voor .90$ en die laat ik gewoon staan, dat is echt long term als in 5 jaar als het moet.

Daarna een paar 100 euro voor de fun erin gestopt. En daar koop ik een muntje van die ik kies op basis van complexe analyses en vergaren van zoveel mogelijk info (de eerste die lacht!!! :P )

En die laat ik gewoon een poosje staan, als tie halveert verdubbel ik mijn hoeveelheid en bij een (bescheiden) winst verkoop ik.

En dat heeft me al een shitload aan geld gekost so far, en weinig winst gezien. Maar is wel lollig. :P

Kan het dus niet direct adviseren als je gehecht bent aan je geld, als je geen zin hebt om de deur uit te gaan voor het casino, direct beginnen. :Y)
Ik wil het niet in andere coins stoppen, buiten de gebruikelijke (BTC, ETH of mogelijk LTC en DASH) om. Het is dus puur omdat Ripple momenteel niet hot is. Is ook de enige coin waar ik het mee wil doen.

• Luca
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:52:
[...]

Wat is swing trading precies?

Swing trading is een veel gebruikte en oude beleggingsmethode die met name veel door particuliere beleggers wordt gebruikt. De ingenomen posities kunnen zowel long als short posities zijn.

Beleggers die deze methode hanteren zoeken doorgaans naar aandelen waarvan men een flinke koersbeweging verwacht.

Niet voorbij zien komen in dit topic, tenminste voor zover ik kan heugen. Dank je wel, ga ik daar wat meer over lezen :-)
Je ziet de term hier inderdaad erg weinig voorbij komen. Veel mensen verwarren day trading dan ook met swing trading. Je probeert eigenlijk een swing (zwaai omhoog) mee te pakken, aan de hand van mogelijke koerspatronen, nieuws of gewoon dat crypto-onderbuik-moon-gevoel :P

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:16
DarkShadow schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:23:
[...]

gemist, in het vervolg graag een pm ;)
nee, vorig jaar mijn 1400 ICO muntjes verkocht voor 15 cent ofzo :D

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:53:
[...]

Klopt. Bitcoin heeft echter een kleine 17 miljoen exemplaren in omloop. Ripple een kleine 40 biljoen miljard. Dat is opzich een puntje om rekening mee te houden.

Persoonlijk denk ik niet dat ripple zijn record ath al gehad heeft. Die gaat nog wel meer laten zien. Echter is het niet te verwachten dat een ripple 100 dollar gaat doen.

Maargoed alles kan.
Binnenkort niet nee, over een tiental jaar kan dat best. Deze verhalen hadden we ook toen BTC 1 dollar was, en toen BTC 100 dollar was, en toen BTC 1000 dollar was, dat het nooit hoger zou komen, en toch heeft hij de 20k aangetikt.

Ik denk btw dat de komende dagen BTC en XRP het goed gaan doen.

[ Voor 4% gewijzigd door mark-k op 31-01-2018 22:59 ]

• Richh
pirodr01 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:53:
[...]

Klopt, Vechain richt zich veel meer op het bedrijfsleven en minder op particulier gebruik. Wellicht dat dat de bruikbaarheid voor individuen minder groot maakt, maar in mijn ogen in totaliteit wel groter vanwege de omvang van het bedrijfsleven.
Dat klopt dan ook weer ;)

Maar in mijn ogen zijn er dan 2 opties:

1. Bedrijven bezitten veel VEN, produceren dus zelf Thor, houden daardoor een eigen blockchain in stand voor zo laag mogelijke kosten. Als particulier verwacht ik niet dat het bedrijfsleven veel geld over heeft voor je VEN.

2. Particulieren bezitten veel VEN en produceren Thor. Het bedrijfsleven zal dit moeten kopen van de particulier. Dan levert het inderdaad geld op. Maar is het bedrijfsleven bereid om verder te gaan met VEN? Als de prijzen te hoog liggen is het niet heel nuttig meer.
We gaan het zien, fijn om in ieder geval de discussie op deze manier te voeren d:)b
Dat ben ik volledig met je eens _/-\o_

• tias86
Richh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:51:
[...]

Market cap heeft totaal geen link met het trading volume, op de manier hoe jij die link nu probeert te leggen.

Het systeem dat Ripple Labs aanbiedt aan banken staat redelijk los van de waarde van 1 Ripple trouwens.
Snap ik , bedoel alleen te zeggen Als het wat word met ripple labs incorpareted. Dan gaat die ripple ook wel stijgen , ook al staat de waarde daar los van.

Koersen gaan al omhoog als een coin een ander kleurtje of naam krijgt..

Verwijderd

En een uur later weer omlaag.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Ondertussen blijft BTC en ETH al een tijdje status quo (enfin, enkel uren toch).
Wellicht komt daar de komende uren verandering in? Ik hoop in positieve zin, maar ik vrees in negatieve.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Bmfd
-

[ Voor 100% gewijzigd door Bmfd op 31-01-2018 23:11 ]

Verwijderd

Danny.G schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:55:
[...]

Je ziet de term hier inderdaad erg weinig voorbij komen. Veel mensen verwarren day trading dan ook met swing trading. Je probeert eigenlijk een swing (zwaai omhoog) mee te pakken, aan de hand van mogelijke koerspatronen, nieuws of gewoon dat crypto-onderbuik-moon-gevoel :P
Gelukkig Ryan, zijn er ook nog mensen zoals Danny G. die wel snappen waar ze mee bezig zijn. De meeste doen maar wat. Waaronder ikzelf. Wees niet als mij, wees als Danny.

Maar zonder gekheid veel succes en vooral plezier gewenst. Koop geen bitconnect.

• Richh
tias86 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:00:
[...]

Snap ik , bedoel alleen te zeggen Als het wat word met ripple labs incorpareted. Dan gaat die ripple ook wel stijgen , ook al staat de waarde daar los van.

Koersen gaan al omhoog als een coin een ander kleurtje of naam krijgt..
Klopt helemaal, dat is nou eenmaal hoe de cryptomarkt werkt :+

Het punt is alleen dat je dit zei:
tias86 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:24:
Als een coin een ander kleurtje krijgt dan stijgt het. Om vervolgens 4 dagen daarna weer terug te vallen naar het originele niveau.

Zolang de link tussen Ripple Labs Inc. en Ripple zelf niet zo sterk is, zal die 3 jaar wachten niet zoveel opleveren. Dan kan je beter een meer bruikbare munt uitzoeken ;)

• tias86
Richh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:04:
[...]
Zolang de link tussen Ripple Labs Inc. en Ripple zelf niet zo sterk is, zal die 3 jaar wachten niet zoveel opleveren. Dan kan je beter een meer bruikbare munt uitzoeken ;)
Ik denk dat Ripple Labs nog wel even nodig heeft vandaar die paar jaar.. Time will tell!

Nog goede tips verder?

Ben in nuls gestapt vind het een prachtig concept en ze gaan naar de moon hebben ze belooft, dus daar vertouw ik dan ook op ;)

Verwijderd

Richh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:04:
[...]

Klopt helemaal, dat is nou eenmaal hoe de cryptomarkt werkt :+

Het punt is alleen dat je dit zei:

[...]

Als een coin een ander kleurtje krijgt dan stijgt het. Om vervolgens 4 dagen daarna weer terug te vallen naar het originele niveau.

Zoals bitshares. Voor als tether valt en bitusd misschien wat wordt...

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Flagg schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:48:
[...]

Same here ... XRP, VEN, RDD .. en nog een hele collectie afkortingen waar ik echt geen idee van heb.
Ik gooi alles op de Ledger en laat me ooit een keer verassen in positieve of negatieve zin.

Enige die ik met een half oog volg is de LTC, maar dat gaat vanzelf omdat ik de miners monitor, en om eerlijk te zijn weet ik niet eens wat er op de "tussenrekening" staat (exodus wallet). Met een diff van 400k hoef je in ieder geval niet dagelijks of wekelijk te kijken.. :)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
TomTorquay schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:03:
Ondertussen blijft BTC en ETH al een tijdje status quo (enfin, enkel uren toch).
Wellicht komt daar de komende uren verandering in? Ik hoop in positieve zin, maar ik vrees in negatieve.
Ik vind het ook lastig. Ik zit al de hele avond te kijken welke munt ik het beste kan kopen. BTC, ETH, LTC of misschien toch nog wat XRP nu die redelijk laag staat? Alles lijkt rond hetzelfde niveau te zweven wat op zich wel goed is, maarja, het kan net zo goed morgen weer zakken. Ik ga anders maar gewoon slapen, het wordt steeds verwarrender en later :O

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:54:
[...]

Ik wil het niet in andere coins stoppen, buiten de gebruikelijke (BTC, ETH of mogelijk LTC en DASH) om. Het is dus puur omdat Ripple momenteel niet hot is. Is ook de enige coin waar ik het mee wil doen.
Dat kan je prima proberen. Koop voor ( ik noem maar iets) 500€ xrp, en ga dan met de helft proberen om te verkopen en op een lager punt weer in te kopen en zo je hoeveelheid xrp te vergroten. Zijn er zat die dat doen. Probeer dat een poosje en heb je na een maand of 2 meer xrp, lekker doorgaan heb je minder, stoppen en lekker laten staan.

• tias86
Ik wens die hacker veel plezier met superveel email adressen. Altijd al willen hebben haha

• Luca
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:04:
[...]

Gelukkig Ryan, zijn er ook nog mensen zoals Danny G. die wel snappen waar ze mee bezig zijn. De meeste doen maar wat. Waaronder ikzelf. Wees niet als mij, wees als Danny.

Maar zonder gekheid veel succes en vooral plezier gewenst. Koop geen bitconnect.
In al die maanden voel ik me toch nog eens een cryptoking! 8)

Nee, ik ben hier absoluut geen pro in en heb ook redelijke flaters gemaakt, vandaag zelfs nog! Maar ja, dat hoort er bij. We zijn hier niet alleen maar om wat geld te verdienen, maar ook om te leren van dingen, iets te mogen meemaken wat je wellicht later eens kan vertellen. Ik wel althans. :P

En inderdaad, veel succes en plezier.

Verwijderd

Danny.G schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:21:
[...]

In al die maanden voel ik me toch nog eens een cryptoking! 8)

Nee, ik ben hier absoluut geen pro in en heb ook redelijke flaters gemaakt, vandaag zelfs nog! Maar ja, dat hoort er bij. We zijn hier niet alleen maar geld te verdienen, maar ook om te leren van dingen, iets te mogen meemaken wat je wellicht later eens kan vertellen. Ik wel althans. :P

En inderdaad, veel succes en plezier.
Haha zo is dat. Niemand speelt het spel perfect, maar zelfs met flinke uitglijders ertussen valt er nog wel wat leuks te halen hier en daar... Soms 😂

Verwijderd

Goh ik hoop dat Raiblocks Nano nog een flinke daling krijgt 1 dezer weken. Zou er graag wat van inkopen. Ben bang dat ik wederom een boot gemist heb...

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:29:
Goh ik hoop dat Raiblocks Nano nog een flinke daling krijgt 1 dezer weken. Zou er graag wat van inkopen. Ben bang dat ik wederom een boot gemist heb...
Dat hoopte die fles champagne ook...

Verwijderd

tias86 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:19:
[...]

Ik wens die hacker veel plezier met superveel email adressen. Altijd al willen hebben haha
Blijkbaar heeft hij er inderdaad plezier van, heeft ondertussen middels phishingmails naar deze mailadressen al ruim 221 ether opgehaald and still counting: https://etherscan.io/addr...A5F5eB1f74144fD9065069C28

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:59:
[...]

Dat klopt dan ook weer ;)

Maar in mijn ogen zijn er dan 2 opties:

1. Bedrijven bezitten veel VEN, produceren dus zelf Thor, houden daardoor een eigen blockchain in stand voor zo laag mogelijke kosten. Als particulier verwacht ik niet dat het bedrijfsleven veel geld over heeft voor je VEN.

2. Particulieren bezitten veel VEN en produceren Thor. Het bedrijfsleven zal dit moeten kopen van de particulier. Dan levert het inderdaad geld op. Maar is het bedrijfsleven bereid om verder te gaan met VEN? Als de prijzen te hoog liggen is het niet heel nuttig meer.

[...]

Dat ben ik volledig met je eens _/-\o_
Thor wordt 'verbrand' wanneer het verbruikt wordt. Er zal dus schaarste ontstaan wat prijsopdrijvend werkt. Om Thor te produceren is VEN nodig. Niet op beurzen voor speculanten maar in wallets bij nodes (HODLers). Dus minder aanbod op de markt, dus ook prijsopdrijvend. Zowel VEN als Thor zullen dus lucratief zijn. In welke verhouding, dat weet nog niemand.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Flagg schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:30:
[...]

Dat hoopte die fles champagne ook...
Haha ik ben er idd bang voor ja... Wel mooi voor de mensen die slim besloten om ze eind vorige week nog ff voor 13 dollar op te pikken natuurlijk.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:33:
[...]

Haha ik ben er idd bang voor ja... Wel mooi voor de mensen die slim besloten om ze eind vorige week nog ff voor 13 dollar op te pikken natuurlijk.
Bedoelde eigenlijk dat met de boot missen.

Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/27/01/35B474EC00000578-3661341-image-a-1_1466987867308.jpg

:P

• tias86
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:33:
[...]

De mensen die begin dec voor 0.20 instapten en er toen 1000 instopten en nu nog hebben zijn nog veel slimmer vindx iki

Verwijderd

Flagg schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:34:
[...]

Bedoelde eigenlijk dat met de boot missen.

[afbeelding]

:P
Haha ja oke, ik dacht dat je daarmee impliceerde dat het schip gedoopt en vertrokken was 😅

Verwijderd

tias86 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:35:
[...]

De mensen die begin dec voor 0.20 instapten en er toen 1000 instopten en nu nog hebben zijn nog veel slimmer vindx iki
Da's een feit. Met een flinke dip zal dat zelfs geen realiteit meer worden ben ik bang.... Misschien als tether en bitcoin tegelijk omvallen?

• Richh
FaceDown schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:32:
[...]

Thor wordt 'verbrand' wanneer het verbruikt wordt. Er zal dus schaarste ontstaan wat prijsopdrijvend werkt. Om Thor te produceren is VEN nodig. Niet op beurzen voor speculanten maar in wallets bij nodes (HODLers). Dus minder aanbod op de markt, dus ook prijsopdrijvend. Zowel VEN als Thor zullen dus lucratief zijn. In welke verhouding, dat weet nog niemand.
Ik snap het principe. Het punt is dat je Thor alleen verbrand als je iets op die blockchain van VEN wil doen. En wat heb jij als consument aan die mogelijkheid?
Wat kan ik als particulier met VEN? Met Thor? Verkopen aan bedrijven is het enige.

Onafhankelijk van de verhouding, beide zijn afhankelijk van de waarde van de VEN-blockchain. Als die waarde te hoog ligt, zullen bedrijven niet bereid zijn om producten aan het netwerk toe te voegen, omdat het dan te duur is.

• tias86
je kan beter een paar weken voor kerst DEN gaan verkopen aan de particulier, dat willen ze zeker!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:39:
[...]

Ik snap het principe. Het punt is dat je Thor alleen verbrand als je iets op die blockchain van VEN wil doen. En wat heb jij als consument aan die mogelijkheid?
Wat kan ik als particulier met VEN? Met Thor? Verkopen aan bedrijven is het enige.

Onafhankelijk van de verhouding, beide zijn afhankelijk van de waarde van de VEN-blockchain. Als die waarde te hoog ligt, zullen bedrijven niet bereid zijn om producten aan het netwerk toe te voegen, omdat het dan te duur is.
Verkopen op de beurs voor $$$ of VEN, net zoals GAS bij NEO.
Grote bedrijven is er veel aan gelegen om bijv nepproducten tegen te gaan. Die hebben daar dus wel serieus geld voor over.

Groetjes, FaceDown.

• Arrien
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:29:
Heeft al op 40 $ gestaan, en denk dat hij daar wel weer naartoe gaat om niet meer terug te keren...

• Richh
FaceDown schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:43:
[...]

Verkopen op de beurs voor $$$ of VEN, net zoals GAS bij NEO.
Grote bedrijven is er veel aan gelegen om bijv nepproducten tegen te gaan. Die hebben daar dus wel serieus geld voor over.
Tuurlijk is grote bedrijven daar veel aan gelegen. Maar buiten dat ze al in chipjes moeten investeren per product, denk ik niet dat ze ook nog eens grof geld willen betalen voor de bijbehorende blockchain.
Denk je niet dat grote bedrijven zelf zullen zorgen voor een groot genoeg aandeel in VEN, zodat ze die particulieren niet meer nodig zijn?

Eigenlijk is dit voor consumenten gewoon het mining-principe, maar dan zonder de hardware die nog enige waarde heeft, in een product wat nog nergens gebruikt wordt, zonder dat het een product is wat je als particulier ooit zelf gaat gebruiken.

NEO kent hetzelfde principe, maar heeft dan wél een werkend product waar je als particulier ook nog wat aan kan hebben.

Verwijderd

Arrien schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:46:
[...]

Heeft al op 40 $ gestaan, en denk dat hij daar wel weer naartoe gaat om niet meer terug te keren...
Klopt. Fomo is groot nu hier Arrien. Ik zie het gebeuren voor mijn ogen. Serieus ik had ze begin december al kunnen kopen voor minder dan 2 dollar. Basterds.

• tias86
Ik heb ook nog 15 neo gekocht toen de koers 128 dollar per stuk was hoezo FOMO

Verwijderd

https://coinmarketcap.com/historical/20130428/

Waren we hier maar weer. 7 coins. 7 f-ing coins ipv 1500. Wat een prachtmarkt. Alle 7 gewoon kopen, klaar. En nu... Keuzes keuzes keuzes...

• Arrien
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:49:
[...]

Klopt. Fomo is groot nu hier Arrien. Ik zie het gebeuren voor mijn ogen. Serieus ik had ze begin december al kunnen kopen voor minder dan 2 dollar. Basterds.
Ik weet het, had het zelf van de week en vandaag weer met TNC, misschien daar eens naar kijken, staat nog lekker laag, en gaat samen met NEO flink aan de weg timmeren.

Verwijderd

tias86 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:53:
Ik heb ook nog 15 neo gekocht toen de koers 128 dollar per stuk was hoezo FOMO
Je hebt gelijk ik moet me niet aanstellen gewoon een zakje halen...

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:56:
https://coinmarketcap.com/historical/20130428/

Waren we hier maar weer. 7 coins. 7 f-ing coins ipv 1500. Wat een prachtmarkt. Alle 7 gewoon kopen, klaar. En nu... Keuzes keuzes keuzes...
Daar gaan we toch weer heen?

Verwijderd

De vraag is alleen: welke coins worden het 😅

Als dentacoin er tussen zit kap ik ermee.

• tias86
8)7 geertcoin

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 00:02:
[...]

De vraag is alleen: welke coins worden het 😅

Als dentacoin er tussen zit kap ik ermee.
Wanneer wc papier meer waardevol is dan een whitepaper van Dentacoin. Onlogische waardestijging daargelaten.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Verwijderd

En daarmee komt het overwegend rode januari tot een einde. Ik ben benieuwd wat februari ons gaat brengen. Ik ben begin januari op een ongelukkig moment ingestapt en sta op dit moment op een daling van ongeveer 20%, maar wel met vertrouwen in de toekomst.

Hoe groot zijn jullie stijgingen/dalingen over de afgelopen maand?
Pagina: 1 ... 55 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)