[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.442 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
https://steemit.com/weiss...leak-ranked-by-market-cap

Deze was ook al uitgelekt, alleen dan met andere beoordelingen. Zal dus wel fake zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neco75 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:09:
[...]

Heb vanmorgen 3500 stuks aangeschaft, dus hopen dat het omhoog vliegt :P
Te laat om in te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
8)7 _O-
Geloof er echt geen fluit van. ICX C--, ETH maar B, ADA dan weer A. En TRX inderdaad A++ Wat een afval... |:(

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

dennis112 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:00:
[...]

Ah ik snap em nu, zat 2 keer te denken in USD maar die 10% stijging van VEN is in BTC waarde dus.

Wat is eigenlijk Fiat? Heb het al zo vaak voorbij zien komen maar weet niet wat het betekend.
Fiat is geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 13:18
YaaD schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:02:
[...]

Kijk de film "The big short" eens. Ik zeg niet dat alles wat er wordt gedaan klopt, maar dan zul je zien dat er geen voorkennis nodig is om geld te verdienen :)
Gezien. Die kerel was ook bijna failliet, maar kwam aan het eind net goed. En alsnog heeft hij redelijk wat verlies gepakt ivm zijn slechte timing,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Hoezo te laat, hij staat bijna -96% dan moet je toch juist kopen als je denkt dat die weer gaat stijgen

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 09:16
Leuk om alle portfolio's voorbij te zien komen; die van mij ook maar eens in Cointrackr geklopt:

https://cointrackr.com/s/9wN4Yo31j9UY7

Vrij kleurrijk en een nette winst over de afgelopen 7 dagen, ware het niet dat ik de helft van mijn portfolio heb gekocht op 20 januari, dus net vóór de laatste dip. Sta in werkelijkheid ten opzichte van dat moment nog 10-15 procent in de min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:26
gabn88 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:20:
[...]

Gezien. Die kerel was ook bijna failliet, maar kwam aan het eind net goed. En alsnog heeft hij redelijk wat verlies gepakt ivm zijn slechte timing,
Ja werd kunstmatig hoog gehouden door de banken. Zijn net Whales in crypto land :)

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 20:22
dennis112 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:20:
[...]

Hoezo te laat, hij staat bijna -96% dan moet je toch juist kopen als je denkt dat die weer gaat stijgen
https://coinmarketcap.com/currencies/iostoken/
Staat toch echt op + 169,54% volgens CMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:26
[...]

Wordt verkeerd geindexeerd door Binance, waardoor ie zeker de eerste paar dagen verkeerde prijskoerzen krijgt. Aardige valkuil waar ik zelf al eens in gestapt ben :)

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

[...]

Dat is op Binance ;)

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:01:

Veel mensen vergeten volgens mij dat het een zero sum game is. We kunnen niet allemaal rijker worden. Waar de ene wint, zal de ander verliezen. Alle winsten kun je wegstrepen tegen alle verliezen.
De Exchange wint altijd, net als bij roulette de bank.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2018 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Vechain drop de laatste paar uur. Ik zie dat er een paar zijn uitgestapt voor de announcement, wanneer stappen jullie terug in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik ben ingestapt op 73k. ik verwacht dat Vechain gewoon een professionele show neerzet waardoor het wel omhoog gaat. en anders hodl ik gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:42
Adnanos schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:28:
Vechain drop de laatste paar uur. Ik zie dat er een paar zijn uitgestapt voor de announcement, wanneer stappen jullie terug in?
Niet... hodl

Hoelaat is er nieuws? Ff meekijken

[ Voor 6% gewijzigd door Korkss op 24-01-2018 14:29 ]

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Adnanos
[b][message=54017103,noline]
Veel mensen vergeten volgens mij dat het een zero sum game is. We kunnen niet allemaal rijker worden. Waar de ene wint, zal de ander verliezen. Alle winsten kun je wegstrepen tegen alle verliezen.
Dit klopt dus absoluut niet

[ Voor 16% gewijzigd door Adnanos op 24-01-2018 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Adnanos schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:28:
Ik zag dat zojuist 50% van mijn NEO verkocht was (via sell order die er nog in stond). Van dat geld heb ik extra VeChain ingekocht (op 73.000sat). Ik zie hem sowieso wel ruim boven de 80k uitkomen straks. Komt goed. En anders HODL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15:46
Geen idee, proberen waard zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

hij staat net op binance, kijk de graph maar, hij is erop gezet, dan is dag 1 seconde 1 helemaal waardeloos en daarna gaat hij alleen maar omhoog.

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
Ik hold sowieso... daytraden pakt bij mij meestal verkeerd uit dus ik beperk dat tot een minimum. En als ik ga daytraden zal het zeker niet met VEN zijn (mijn n1 long term project).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Counter_culture schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:20:
Leuk om alle portfolio's voorbij te zien komen; die van mij ook maar eens in Cointrackr geklopt:

https://cointrackr.com/s/9wN4Yo31j9UY7

Vrij kleurrijk en een nette winst over de afgelopen 7 dagen, ware het niet dat ik de helft van mijn portfolio heb gekocht op 20 januari, dus net vóór de laatste dip. Sta in werkelijkheid ten opzichte van dat moment nog 10-15 procent in de min.
Grappig ja...heb die van mij ook ff ingeklopt.
https://cointrackr.com/s/09kNNkvac1CdD
Wel leuk dat 30% van mn portfolio begon met 6% van mn totale inleg.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
YaaD schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:24:
[...]

Wordt verkeerd geindexeerd door Binance, waardoor ie zeker de eerste paar dagen verkeerde prijskoerzen krijgt. Aardige valkuil waar ik zelf al eens in gestapt ben :)
Waarom zit hier zoveel verschil in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emphast
  • Laatst online: 10:52
Weiss website is down :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43
Adnanos schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:29:
[...]

Dit klopt dus absoluut niet
Kun je dat ook nog onderbouwen? Volgens mij is de hele crypto markt op dit moment juist wel een zero sum markt, je kunt nog (praktisch) niks met crypto valuta kopen, dus de hele waarde is gebaseerd op de hoeveelheid fiat die erin is gestopt. Meer dan dat kan er dus niet uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
die live ding van Ven zometeen he, is de verwachting dat daar nog great news in zit?
Of een praatje over de toepassing bij verzekeringen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffel1997
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11-2023
Sam2013 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:34:
die live ding van Ven zometeen he, is de verwachting dat daar nog great news in zit?
Persoonlijk denk ik van niet. Maar aan de andere kant, het is ook de eerste keer dat VEN een aankondiging zo hyped. Dus kan wel veelbelovend zijn volgens mij.

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
Kan je bij CoinTrackr ook het totaal van je coins zien ?
Ik heb alle aantallen per coins ingevuld ... maar hij geeft nergens een totaal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:42
Sam2013 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:34:
Hoelaat is dit? Wou graag even meekijken met mijn groeibriljant >:)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:24
buffel1997 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:36:
[...]

Persoonlijk denk ik van niet. Maar aan de andere kant, het is ook de eerste keer dat VEN een aankondiging zo hyped. Dus kan wel veelbelovend zijn volgens mij.
Daar gaat de koers al, maar het kan ook een anticlimax worden natuurlijk. We'll see :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Korkss schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:37:
[...]

over 25 mins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rino
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:58
Korkss schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:37:
[...]

14:55

https://www.facebook.com/dnvgl/posts/10156172454473395

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pfieuw, net op tijd weer in VEN. Voelt een beetje alsof ik de (VEN)-trein net heb gehaald.

Al dan er ook weer een daling volgen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

.oisyn schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:55:
[...]

Als ik short ben op BTC dan vind ik dat ie moet dalen. Beetje krom om mij dan te bestempelen als ramptoerist. Nogal logisch dat ik niet wil dat hij tegen mijn positie in gaat :)
Nee dat ligt anders, je verwacht een daling en daarom ga je short. Dat is gewoon rationeel denken (en daarna hoop je uiteraard dat je gelijk hebt anders maak je zelf verlies). Maar als je kon kiezen wat de koers zou gaan doen zou je lijkt me kiezen voor een stijging en dan uiteraard ook niet short gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Scam Weiss ratings, is dit de nieuwe FUD? Elke dag weer iets nieuws.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
anboni schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:34:
[...]

Kun je dat ook nog onderbouwen? Volgens mij is de hele crypto markt op dit moment juist wel een zero sum markt, je kunt nog (praktisch) niks met crypto valuta kopen, dus de hele waarde is gebaseerd op de hoeveelheid fiat die erin is gestopt. Meer dan dat kan er dus niet uitkomen.
Stel coin A komt uit en kost 1 euro
Jij koopt deze en hold ze. Er komt goed nieuws daarrond en de hype wordt groter.
Jij kunt ze daarna verkopen voor 5 euro.
Jij hebt dus 4 euro winst hierop gemaakt. De persoon die deze voor 5 euro gekocht heeft, heeft geen verlies. Hij zal enkel verlies hebben als de prijs daarna keldert. Maar zolang de hype er is en zolang er holders + nieuwe instappers zijn zullen jullie beiden winst maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:28:
[...]

De Exchange wint altijd, net als bij roulette de bank.
Roulette is een slecht voorbeeld. Bij roulette heb je sowieso een negatieve verwachtingswaarde. Je kunt het beter vergelijken met poker. Met veel skill is er een hoop geld te verdienen. Daarnaast verdient het huis aan rake (vergelijkbaar met de fees van een exchange).

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houston we got a problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Adamoland schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:39:
Scam Weiss ratings, is dit de nieuwe FUD? Elke dag weer iets nieuws.
Tron a+++

hahahahaha 8)7

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
VEN doet nog even een eindsprintje voor 15u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
He ennuh waar staat dan dat ze nieuws gaan brengen, want wat ik zo lees staat er alleen dat ze dingen gaan bespreken...

Als er geen nieuws is, berg je dan maar voor een flinke dump....? Net als bij Tron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Het is overigens wel zo dat Weiss met een rating bezig is. Geen idee of dat hier überhaupt al langs is gekomen. Die worden over een kwartier bekend gemaakt.

.edit: ja dat was al gemeld :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 24-01-2018 14:47 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Benieuwd wat VEN gaat doen, ik verwacht eigenlijk een daling, maar ik ga zelf niet panisch verkopen voor de aankondiging.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
miicker schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:49:
Benieuwd wat VEN gaat doen, ik verwacht eigenlijk een daling, maar ik ga zelf niet panisch verkopen voor de aankondiging.
Waar staat dat ze een aankondiging gaan doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Je hoeft niet panisch te verkopen. Je kan ook gewoon beredeneerd verkopen. Ens alsnog de mist ingaan. Of niet. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Tron is wel ondergewaardeerd op 7 cent, voor de rest zou ik het C- geven op de short-term. De rest van de lijst zou ook nergens een A mogen bevatten.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Het zou leuk zijn als iemand de livefeed hier zou updaten. Ik kan op het werk niet volgen, maar kan hier wel lezen en ben heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:29
Jebus4life schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:03:
[...]

Ik ben geen fan van ADA (begrijp me niet verkeerd, de visie is gewoon top; maar er is gewoon nog niets, dus persoonlijk vind ik die market cap gewoon onzin).

Gezien ICX volgende week z'n roadmap van 2018 brengt + vandaag de mainnet release is + ze verder staan dan ADA zie ik dat gewoon een erg goede, stabiele groeier in 2018 (ook mijn nr 2 holding momenteel).

[...]

*Heb me trouwens even mistyped zie ik; "Binnen een week de roadmap voor 2018. Dus lijkt me geen moment om te switchen." Moest dus zijn dat het me wel een goed moment lijkt om te switchen van VEN naar ICX! Sorry voor de verwarring daar

*Ik weet ook niet wat de markt gaat doen he, wie weet gaan VEN straks tegen mijn verwachting in compleet door het dak na die announcement :p
Heb 1/3 van mijn ADA verkocht op 60 cent. Daarvan is 2/3 naar ICQ gegaan en 1/3 naar Loopring. Thanks voor het advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43
Adnanos schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:40:
[...]

Maar zolang de hype er is en zolang er holders + nieuwe instappers zijn zullen jullie beiden winst maken.
Precies. Zero sum dus, als iedereen er op een gegeven moment uit stapt, krijgen sommigen veel meer dan ze erin hebben gestopt en anderen veel minder of niks. (tenzij er op een gegeven moment daadwerkelijk producten en diensten op grote schaal met crypto kunnen worden betaald)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Adamoland schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:50:
[...]

Tron is wel ondergewaardeerd op 7 cent
Waarom is dat ondergewaardeerd, met 65,7 miljard coins in supply, en een market cap van $4,5 miljard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Adamoland schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:50:
[...]

Tron is wel ondergewaardeerd op 7 cent, voor de rest zou ik het C- geven op de short-term. De rest van de lijst zou ook nergens een A mogen bevatten.
Als TRX ondergewaardeerd is, koop de mijne dan ff. Mn target net gemist en toen kakte hij keihard in, had eigenlijk gewoon mn paar procent op TRX willen pakken en vervolgens de dip van VEN maar het zit helaas nog vast in TRX in de hoop dat die nog ff omhoog wil (dip naar 6500 (ETH sats bij gebrek aan eigen woord) had ik ff niet zien aankomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
anboni schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:52:
[...]

Precies. Zero sum dus, als iedereen er op een gegeven moment uit stapt, krijgen sommigen veel meer dan ze erin hebben gestopt en anderen veel minder of niks. (tenzij er op een gegeven moment daadwerkelijk producten en diensten op grote schaal met crypto kunnen worden betaald)
ALS iedereen ineens uitstapt. Maar ik reageerde op een post die beweerde dat je geen winst kunt maken zonder dat iemand dat zelfde bedrag verliest. Dat is dus nonsense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
VEN-livestream heeft al vertraging ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:29
TomTorquay schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:55:
SELL! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:51
Ik heb er een beetje slecht gevoel met die VEN atm voor de aankondiging.
Lijkt een beetje kunstmatig hoog gehouden te worden. Als het TOP nieuws zou zijn, zouden de big boys al lang een dump gedaan hebben om lager opnieuw te kunnen inkopen en nog hoger te laten stijgen achteraf.

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 10:09

Jebus4life

BE User

outlandos schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:52:
[...]

Heb 1/3 van mijn ADA verkocht op 60 cent. Daarvan is 2/3 naar ICQ gegaan en 1/3 naar Loopring. Thanks voor het advies.
Die gelekte ratings van Weiss (al dan niet fake) geven ICX wel niet de beste scores, dus nog even voorbehoud misschien.

Alles wat ik erover weet is gewoon echt top, maar het zou zo maar kunnen dat ik toch wat tunnelvisie heb :o :+

Weiss ligt echt compleet op z'n gat, wordt lachen als er zo dadelijk nog andere (al dan niet fake) tabellen gaan verschijnen online 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Jebus4life op 24-01-2018 14:57 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKoole
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:11
https://www.weissratings.com/

Website ligt plat in ieder geval ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
TomTorquay schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:55:
Hoezo? Begint om 15:00 onze tijd.

En wat is dat ineens met Weiss? Nog nooit hier voorbij zien komen en afgelopen pagina's gaat het er de hele tijd over. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Luca op 24-01-2018 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Expres DDOS, om andere coins te pumpen met fake news?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15:33
Danny.G schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:58:
[...]

zou om 14.55 beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

AFCAjax schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:58:
[...]

Expres DDOS, om andere coins te pumpen met fake news?
Die fake triple A rating van TRX heeft toch echt geen pump veroorzaakt ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Nee, dat is niet waar. "Start time 14:00 GMT"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
[...]

Nee, livestream begon om 14u55. Met aftelklok en al. Maar geen paniek uiteraard, het stond er dan ook met een knipoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:51
Weet er iemand waarom de WCT (Walton) zo aan het knallen is?

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 17-09 21:45
We vallen toch niet over 5 minuten hè? ;)
Het is geen WK finale voetbal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 10:09

Jebus4life

BE User

Iemand trouwens een link naar die VEN stream? Kom hem niet direct tegen... Ben toch benieuwd of er iets van onverwachts nieuws uit de bus komt (dan moet ik toch maar terug instappen :+ )

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickkert94
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-09 11:38
Jebus4life schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:00:
Iemand trouwens een link naar die VEN stream? Kom hem niet direct tegen... Ben toch benieuwd of er iets van onverwachts nieuws uit de bus komt (dan moet ik toch maar terug instappen :+ )
https://www.facebook.com/dnvgl/videos/10156159703448395

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LTTFF
  • Laatst online: 15:33
HoppyF schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:00:
[...]

We vallen toch niet over 5 minuten hè? ;)
Het is geen WK finale voetbal....
je hoort mij toch ook niet klagen? ik gaf alleen antwoordt op een vraag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Ik hoor zojuist uit betrouwbare bron dat tijdens de VEN livestream Oprah aan het publiek Lambo's gaat uitdelen! /s

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 17-09 07:40
rav994 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:56:
Wel grappig om the zien hoe het werkt.
Morgen de roadmap release van XML, en je ziet het gelijk terug in de koersen.
De koers stijgt, en veel meer aktiviteit op XLM.
Je moet dus wel up to date blijven, om de koersen te kunnen inschatten.
Jup. COLX heeft gisteren ook hun roadmap gereleased en het ging gelijk +40%... Daarna zakt het dan ook wel weer vrij snel, maar zo'n opleving om ogenschijnlijk zoiets kleins blijft apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
hmr schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:02:
Ik hoor zojuist uit betrouwbare bron dat tijdens de VEN livestream Oprah aan het publiek Lambo's gaat uitdelen! /s
Geen reisjes naar moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Die link van VEN werkt niet. kan iemand hier even updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikebtc
  • Laatst online: 23-01-2023
Even tussendoor aan de ICX holders, wat is jullie tactiek indien blijkt dat de main net launch niet vandaag gehaald gaat worden? Ideaal moment om bij te kopen vanwege de vrij logische daling daarop denk ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Adnanos schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:40:
[...]

Stel coin A komt uit en kost 1 euro
Jij koopt deze en hold ze. Er komt goed nieuws daarrond en de hype wordt groter.
Jij kunt ze daarna verkopen voor 5 euro.
Jij hebt dus 4 euro winst hierop gemaakt. De persoon die deze voor 5 euro gekocht heeft, heeft geen verlies.
Jawel, hij heeft €5 minder, en een coin waar hij niets mee kan behalve weer verkopen.
Hij zal enkel verlies hebben als de prijs daarna keldert. Maar zolang de hype er is en zolang er holders + nieuwe instappers zijn zullen jullie beiden winst maken.
Klopt, maar om de koers te laten stijgen heb je nieuwe kopers nodig. Zij zijn degene die verlies gaan maken. De koers kan niet alleen maar blijven stijgen, op een gegeven moment zul je iemand hebben die op een ATH koopt.

Ik stel voor dat je de definitie van zero sum game even opzoekt, en wat andere bronnen hierover te zeggen hebben op het gebied van crypto trading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

Malawolar schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:03:
Is nog niet begonnen? :X

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svoetbal
  • Laatst online: 10-09-2019
miikebtc schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:03:
Even tussendoor aan de ICX holders, wat is jullie tactiek indien blijkt dat de main net launch niet vandaag gehaald gaat worden? Ideaal moment om bij te kopen vanwege de vrij logische daling daarop denk ik zo?
Las dan weer op twitter dat ze wel voor vandaag kwamen, telegram post..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
Link werkt, geduld! Stream laat op zich wachten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 19:22
Terwijl iedereen bezig is met ICX en VEN, is NEO ook lekker aan het klimmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Link werkt wel, ze nemen blijkbaar alleen nogal de tijd. Niet echt professioneel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 08:26
scrappy.doo schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:13:
[...]

-97% ... KOPEN dus die handel. All-time-low! O-)
Is 163% gestegen volgens coinmarketcap. Lijkt mij wel een risico op het eerste gezicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
ik zit in de livestream net gestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rino
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:58
is begonnen hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

TomTorquay schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:04:
[...]
Link werkt wel, ze nemen blijkbaar alleen nogal de tijd. Niet echt professioneel...
Koers stort ook helemaal in nu! :o

grapje

[ Voor 4% gewijzigd door FaceDown op 24-01-2018 15:06 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:48
FaceDown schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:05:
[...]

Je kan ook overdrijven :')

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:17
[...]

Inderdaad zeg, van 75500 naar 74900, oei oei oei als dat maar goed komt 8)7

EDIT: Moet je er niet later grapje onder zetten, dan lijkt mijn reactie zo dom ;)

[ Voor 15% gewijzigd door uuldriks op 24-01-2018 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
[...]

grapje
is gewoon een prof stream.. komt goed. niet sellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 17-09 21:45
.oisyn schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:03:
[...]

Jawel, hij heeft €5 minder, en een coin waar hij niets mee kan behalve weer verkopen.

[...]

Klopt, maar om de koers te laten stijgen heb je nieuwe kopers nodig. Zij zijn degene die verlies gaan maken. De koers kan niet alleen maar blijven stijgen, op een gegeven moment zul je iemand hebben die op een ATH koopt.

Ik stel voor dat je de definitie van zero sum game even opzoekt, en wat andere bronnen hierover te zeggen hebben op het gebied van crypto trading.
Degene die op ATH koopt doet dat uiteraard met een reden.
Anders zou hij wel wachten met kopen. Hij/zij gaat ervan uit dat het een coin is met potentie en kans op nóg een hogere ATH dan die van de koop.
Dat is geen garantie maar wel het idee erachter, anders zou er niemand meer gaan kopen en alleen af zitten te wachten langs de zijlijn. Dat gebeurt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbadal
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-01 10:46
Anton.net schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:04:
Terwijl iedereen bezig is met ICX en VEN, is NEO ook lekker aan het klimmen...
Als je naar de charts van NEO en ETH kijkt zijn deze bijna hetzelfde. Zijn alle altcoins niet gekoppeld aan de grote munten, en indien deze dalen/stijgen, dit hetzelfde effect heeft op de 'onderliggende' munten?

Zo ja, wat voor nut heeft het dan om in een 'onderliggende' coin te investeren als de koers toch afhangt van de 'bovenliggende' munt?

Ja je maakt minder verlies bij een daling en minder winst bij een stijging dus je kan wat 'safer' spelen, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 19:22
Waarom heeft die kerel geen ruimtepak aan? Mis ik iets? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martin11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2021
Zitten jullie nou met zijn alleen een saaie livestream te kijken over iets waar je helemaal geen verstand van hebt ? :)

Hoeveel publiek is er aan het klappen ?

Is Tim Cook er ook ?

[ Voor 7% gewijzigd door Martin11 op 24-01-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
ze vertellen eerst wat het voor een bedrijf is; DNV GL.
Groot bedrijf maar had je ook op wiki kunnen lezen;)
Beter als TRX in ieder geval hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Laatst online: 10:52
[...]
En wat is dat ineens met Weiss? Nog nooit hier voorbij zien komen en afgelopen pagina's gaat het er de hele tijd over. :P
The World’s First Ratings of Bitcoin, Ethereum, Ripple, Dash and 70 Other Cryptocurrencies by a Financial Rating Agency
Brengen nu hun rapport uit.

Volgende pagina is echter wel online:
http://finance.weissratings.com/crypto/
  • Bitcoin (rated C +) gets excellent scores for security and widespread adoption. But it is encountering major network bottlenecks, causing delays and high transactions costs. Despite intense ongoing efforts that are achieving some initial success, Bitcoin has no immediate mechanism for promptly upgrading its software code.
  • Ethereum (B ), the second most widely adopted cryptocurrency, benefits from more readily upgradable technology and better speed, despite some bottlenecks.
  • Novacoin (D) and SaluS (D) are weak in terms of both technological innovation and adoption.
  • Steem (B -) enjoys a relatively good balance of moderate strength in nearly all the key factors considered along with a social network feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
HoppyF schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:07:
[...]

Degene die op ATH koopt doet dat uiteraard met een reden.
Waarom hij het doet is irrelevant. Het punt is dat iemand op een ATH koopt, voor wat voor reden dan ook, potentieel nooit meer voor meer kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sam2013 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:08:
ze vertellen eerst wat het voor een bedrijf is; DNV GL.
Groot bedrijf maar had je ook op wiki kunnen lezen;)
Beter als TRX in ieder geval hehe
Ik ga de stream nieteens kijken. Ik zie de koers vanuit m'n ooghoek, daar kan ik wel aan zien of het goed gaat of niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Ik ga de stream nieteens kijken. Ik zie de koers vanuit m'n ooghoek, daar kan ik wel aan zien of het goed gaat of niet :+
Zag nu net ook weer een leuke piek. Ik dacht wat een fijne feature wordt daar even genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
In microsecondes knalt VEN van 76 naar 73

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeoHound
  • Laatst online: 01-10-2024
kazzzdafke schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:59:
Weet er iemand waarom de WCT (Walton) zo aan het knallen is?
omdat ik die heb :P, blablabla iets met moon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

More Global Payment Providers, IDT and MercuryFX, Sign Up to Use XRP
https://ripple.com/insigh...uryfx-sign-up-to-use-xrp/

Ripple is proud to announce that two new partners — IDT Corporation and MercuryFX — will now use xRapid to quickly settle retail remittances and corporate transactions.
The post More Global Payment Providers, IDT and MercuryFX, Sign Up to Use XRP (https://ripple.com/insigh...uryfx-sign-up-to-use-xrp/) appeared first on Ripple (https://ripple.com/).

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
miikebtc schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:03:
Waar haal je die info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
.oisyn schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Waarom hij het doet is irrelevant. Het punt is dat iemand op een ATH koopt, voor wat voor reden dan ook, potentieel nooit meer voor meer kan verkopen.
Je vergeet belangrijke zaken in je redenering:

Bedrijf die de tokens zelf opkoopt
Bedrijf die dividenten uitkeert voor de tokens
Tokens die nodig zijn om een platform te laten draaien, maar die geburnd worden bij elke transactie en terug gekocht moeten worden
...

Je redenering is juist als de tokens absoluut waardeloos zijn en het een pure piramidespel is. De mensen die in Crypto investeren weten wel beter.
Pagina: 1 ... 18 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)