https://steemit.com/weiss...leak-ranked-by-market-cap
Deze was ook al uitgelekt, alleen dan met andere beoordelingen. Zal dus wel fake zijn.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
https://steemit.com/weiss...leak-ranked-by-market-cap
Verwijderd
Te laat om in te stappen?Neco75 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:09:
[...]
Heb vanmorgen 3500 stuks aangeschaft, dus hopen dat het omhoog vliegt
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Fiat is gelddennis112 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:00:
[...]
Ah ik snap em nu, zat 2 keer te denken in USD maar die 10% stijging van VEN is in BTC waarde dus.
Wat is eigenlijk Fiat? Heb het al zo vaak voorbij zien komen maar weet niet wat het betekend.
Gezien. Die kerel was ook bijna failliet, maar kwam aan het eind net goed. En alsnog heeft hij redelijk wat verlies gepakt ivm zijn slechte timing,YaaD schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:02:
[...]
Kijk de film "The big short" eens. Ik zeg niet dat alles wat er wordt gedaan klopt, maar dan zul je zien dat er geen voorkennis nodig is om geld te verdienen
Hoezo te laat, hij staat bijna -96% dan moet je toch juist kopen als je denkt dat die weer gaat stijgen
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Ja werd kunstmatig hoog gehouden door de banken. Zijn net Whales in crypto landgabn88 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:20:
[...]
Gezien. Die kerel was ook bijna failliet, maar kwam aan het eind net goed. En alsnog heeft hij redelijk wat verlies gepakt ivm zijn slechte timing,
bl44t
https://coinmarketcap.com/currencies/iostoken/dennis112 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:20:
[...]
Hoezo te laat, hij staat bijna -96% dan moet je toch juist kopen als je denkt dat die weer gaat stijgen
Wordt verkeerd geindexeerd door Binance, waardoor ie zeker de eerste paar dagen verkeerde prijskoerzen krijgt. Aardige valkuil waar ik zelf al eens in gestapt bendennis112 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:20:
[...]
bl44t
Dat is op Binancedennis112 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:20:
[...]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
De Exchange wint altijd, net als bij roulette de bank..oisyn schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:01:
Veel mensen vergeten volgens mij dat het een zero sum game is. We kunnen niet allemaal rijker worden. Waar de ene wint, zal de ander verliezen. Alle winsten kun je wegstrepen tegen alle verliezen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2018 14:28 ]
Niet... hodlAdnanos schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:28:
Vechain drop de laatste paar uur. Ik zie dat er een paar zijn uitgestapt voor de announcement, wanneer stappen jullie terug in?
[ Voor 6% gewijzigd door Korkss op 24-01-2018 14:29 ]
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Dit klopt dus absoluut niet[b][message=54017103,noline]
Veel mensen vergeten volgens mij dat het een zero sum game is. We kunnen niet allemaal rijker worden. Waar de ene wint, zal de ander verliezen. Alle winsten kun je wegstrepen tegen alle verliezen.
[ Voor 16% gewijzigd door Adnanos op 24-01-2018 14:29 ]
Ik zag dat zojuist 50% van mijn NEO verkocht was (via sell order die er nog in stond). Van dat geld heb ik extra VeChain ingekocht (op 73.000sat). Ik zie hem sowieso wel ruim boven de 80k uitkomen straks. Komt goed. En anders HODLAdnanos schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:28:
Vechain drop de laatste paar uur. Ik zie dat er een paar zijn uitgestapt voor de announcement, wanneer stappen jullie terug in?
hij staat net op binance, kijk de graph maar, hij is erop gezet, dan is dag 1 seconde 1 helemaal waardeloos en daarna gaat hij alleen maar omhoog.dennis112 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:20:
[...]
blup
Ik hold sowieso... daytraden pakt bij mij meestal verkeerd uit dus ik beperk dat tot een minimum. En als ik ga daytraden zal het zeker niet met VEN zijn (mijn n1 long term project).
Grappig ja...heb die van mij ook ff ingeklopt.Counter_culture schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:20:
Leuk om alle portfolio's voorbij te zien komen; die van mij ook maar eens in Cointrackr geklopt:
https://cointrackr.com/s/9wN4Yo31j9UY7
Vrij kleurrijk en een nette winst over de afgelopen 7 dagen, ware het niet dat ik de helft van mijn portfolio heb gekocht op 20 januari, dus net vóór de laatste dip. Sta in werkelijkheid ten opzichte van dat moment nog 10-15 procent in de min.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Waarom zit hier zoveel verschil in?YaaD schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:24:
[...]
Wordt verkeerd geindexeerd door Binance, waardoor ie zeker de eerste paar dagen verkeerde prijskoerzen krijgt. Aardige valkuil waar ik zelf al eens in gestapt ben
Kun je dat ook nog onderbouwen? Volgens mij is de hele crypto markt op dit moment juist wel een zero sum markt, je kunt nog (praktisch) niks met crypto valuta kopen, dus de hele waarde is gebaseerd op de hoeveelheid fiat die erin is gestopt. Meer dan dat kan er dus niet uitkomen.
Persoonlijk denk ik van niet. Maar aan de andere kant, het is ook de eerste keer dat VEN een aankondiging zo hyped. Dus kan wel veelbelovend zijn volgens mij.Sam2013 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:34:
die live ding van Ven zometeen he, is de verwachting dat daar nog great news in zit?
Of een praatje over de toepassing bij verzekeringen enzo?
Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!
Hoelaat is dit? Wou graag even meekijken met mijn groeibriljantSam2013 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:34:
die live ding van Ven zometeen he, is de verwachting dat daar nog great news in zit?
Of een praatje over de toepassing bij verzekeringen enzo?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Daar gaat de koers al, maar het kan ook een anticlimax worden natuurlijk. We'll seebuffel1997 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:36:
[...]
Persoonlijk denk ik van niet. Maar aan de andere kant, het is ook de eerste keer dat VEN een aankondiging zo hyped. Dus kan wel veelbelovend zijn volgens mij.
over 25 minsKorkss schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:37:
[...]
Hoelaat is dit? Wou graag even meekijken met mijn groeibriljant
14:55Korkss schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:37:
[...]
Hoelaat is dit? Wou graag even meekijken met mijn groeibriljant
Verwijderd
Nee dat ligt anders, je verwacht een daling en daarom ga je short. Dat is gewoon rationeel denken (en daarna hoop je uiteraard dat je gelijk hebt anders maak je zelf verlies). Maar als je kon kiezen wat de koers zou gaan doen zou je lijkt me kiezen voor een stijging en dan uiteraard ook niet short gaan..oisyn schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:55:
[...]
Als ik short ben op BTC dan vind ik dat ie moet dalen. Beetje krom om mij dan te bestempelen als ramptoerist. Nogal logisch dat ik niet wil dat hij tegen mijn positie in gaat
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Stel coin A komt uit en kost 1 euroanboni schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:34:
[...]
Kun je dat ook nog onderbouwen? Volgens mij is de hele crypto markt op dit moment juist wel een zero sum markt, je kunt nog (praktisch) niks met crypto valuta kopen, dus de hele waarde is gebaseerd op de hoeveelheid fiat die erin is gestopt. Meer dan dat kan er dus niet uitkomen.
Roulette is een slecht voorbeeld. Bij roulette heb je sowieso een negatieve verwachtingswaarde. Je kunt het beter vergelijken met poker. Met veel skill is er een hoop geld te verdienen. Daarnaast verdient het huis aan rake (vergelijkbaar met de fees van een exchange).Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:28:
[...]
De Exchange wint altijd, net als bij roulette de bank.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Tron a+++Adamoland schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:39:
Scam Weiss ratings, is dit de nieuwe FUD? Elke dag weer iets nieuws.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
He ennuh waar staat dan dat ze nieuws gaan brengen, want wat ik zo lees staat er alleen dat ze dingen gaan bespreken...
Het is overigens wel zo dat Weiss met een rating bezig is. Geen idee of dat hier überhaupt al langs is gekomen. Die worden over een kwartier bekend gemaakt.
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 24-01-2018 14:47 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Waar staat dat ze een aankondiging gaan doen dan?miicker schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:49:
Benieuwd wat VEN gaat doen, ik verwacht eigenlijk een daling, maar ik ga zelf niet panisch verkopen voor de aankondiging.
Tron is wel ondergewaardeerd op 7 cent, voor de rest zou ik het C- geven op de short-term. De rest van de lijst zou ook nergens een A mogen bevatten.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Heb 1/3 van mijn ADA verkocht op 60 cent. Daarvan is 2/3 naar ICQ gegaan en 1/3 naar Loopring. Thanks voor het advies.Jebus4life schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:03:
[...]
Ik ben geen fan van ADA (begrijp me niet verkeerd, de visie is gewoon top; maar er is gewoon nog niets, dus persoonlijk vind ik die market cap gewoon onzin).
Gezien ICX volgende week z'n roadmap van 2018 brengt + vandaag de mainnet release is + ze verder staan dan ADA zie ik dat gewoon een erg goede, stabiele groeier in 2018 (ook mijn nr 2 holding momenteel).
[...]
*Heb me trouwens even mistyped zie ik; "Binnen een week de roadmap voor 2018. Dus lijkt me geen moment om te switchen." Moest dus zijn dat het me wel een goed moment lijkt om te switchen van VEN naar ICX! Sorry voor de verwarring daar
*Ik weet ook niet wat de markt gaat doen he, wie weet gaan VEN straks tegen mijn verwachting in compleet door het dak na die announcement
Precies. Zero sum dus, als iedereen er op een gegeven moment uit stapt, krijgen sommigen veel meer dan ze erin hebben gestopt en anderen veel minder of niks. (tenzij er op een gegeven moment daadwerkelijk producten en diensten op grote schaal met crypto kunnen worden betaald)Adnanos schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:40:
[...]
Maar zolang de hype er is en zolang er holders + nieuwe instappers zijn zullen jullie beiden winst maken.
Waarom is dat ondergewaardeerd, met 65,7 miljard coins in supply, en een market cap van $4,5 miljard?
Als TRX ondergewaardeerd is, koop de mijne dan ff. Mn target net gemist en toen kakte hij keihard in, had eigenlijk gewoon mn paar procent op TRX willen pakken en vervolgens de dip van VEN maar het zit helaas nog vast in TRX in de hoop dat die nog ff omhoog wil (dip naar 6500 (ETH sats bij gebrek aan eigen woord) had ik ff niet zien aankomen).Adamoland schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:50:
[...]
Tron is wel ondergewaardeerd op 7 cent, voor de rest zou ik het C- geven op de short-term. De rest van de lijst zou ook nergens een A mogen bevatten.
ALS iedereen ineens uitstapt. Maar ik reageerde op een post die beweerde dat je geen winst kunt maken zonder dat iemand dat zelfde bedrag verliest. Dat is dus nonsense.anboni schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:52:
[...]
Precies. Zero sum dus, als iedereen er op een gegeven moment uit stapt, krijgen sommigen veel meer dan ze erin hebben gestopt en anderen veel minder of niks. (tenzij er op een gegeven moment daadwerkelijk producten en diensten op grote schaal met crypto kunnen worden betaald)
Never ever financial advice...
Die gelekte ratings van Weiss (al dan niet fake) geven ICX wel niet de beste scores, dus nog even voorbehoud misschien.outlandos schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:52:
[...]
Heb 1/3 van mijn ADA verkocht op 60 cent. Daarvan is 2/3 naar ICQ gegaan en 1/3 naar Loopring. Thanks voor het advies.
[ Voor 12% gewijzigd door Jebus4life op 24-01-2018 14:57 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Hoezo? Begint om 15:00 onze tijd.
[ Voor 24% gewijzigd door Luca op 24-01-2018 14:58 ]
Expres DDOS, om andere coins te pumpen met fake news?MKoole schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:57:
https://www.weissratings.com/
Website ligt plat in ieder geval ...
Die fake triple A rating van TRX heeft toch echt geen pump veroorzaaktAFCAjax schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:58:
[...]
Expres DDOS, om andere coins te pumpen met fake news?
Nee, dat is niet waar. "Start time 14:00 GMT"
Nee, livestream begon om 14u55. Met aftelklok en al. Maar geen paniek uiteraard, het stond er dan ook met een knipoog
Never ever financial advice...
We vallen toch niet over 5 minuten hè?
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
https://www.facebook.com/dnvgl/videos/10156159703448395Jebus4life schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:00:
Iemand trouwens een link naar die VEN stream? Kom hem niet direct tegen... Ben toch benieuwd of er iets van onverwachts nieuws uit de bus komt (dan moet ik toch maar terug instappen)
je hoort mij toch ook niet klagen? ik gaf alleen antwoordt op een vraag.HoppyF schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:00:
[...]
We vallen toch niet over 5 minuten hè?![]()
Het is geen WK finale voetbal....
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Jup. COLX heeft gisteren ook hun roadmap gereleased en het ging gelijk +40%... Daarna zakt het dan ook wel weer vrij snel, maar zo'n opleving om ogenschijnlijk zoiets kleins blijft apart.rav994 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:56:
Wel grappig om the zien hoe het werkt.
Morgen de roadmap release van XML, en je ziet het gelijk terug in de koersen.
De koers stijgt, en veel meer aktiviteit op XLM.
Je moet dus wel up to date blijven, om de koersen te kunnen inschatten.
Geen reisjes naar moon?hmr schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:02:
Ik hoor zojuist uit betrouwbare bron dat tijdens de VEN livestream Oprah aan het publiek Lambo's gaat uitdelen! /s
Jawel, hij heeft €5 minder, en een coin waar hij niets mee kan behalve weer verkopen.Adnanos schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:40:
[...]
Stel coin A komt uit en kost 1 euro
Jij koopt deze en hold ze. Er komt goed nieuws daarrond en de hype wordt groter.
Jij kunt ze daarna verkopen voor 5 euro.
Jij hebt dus 4 euro winst hierop gemaakt. De persoon die deze voor 5 euro gekocht heeft, heeft geen verlies.
Klopt, maar om de koers te laten stijgen heb je nieuwe kopers nodig. Zij zijn degene die verlies gaan maken. De koers kan niet alleen maar blijven stijgen, op een gegeven moment zul je iemand hebben die op een ATH koopt.Hij zal enkel verlies hebben als de prijs daarna keldert. Maar zolang de hype er is en zolang er holders + nieuwe instappers zijn zullen jullie beiden winst maken.
Is nog niet begonnen?Malawolar schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:03:
Die link van VEN werkt niet. kan iemand hier even updaten?
Niet
Las dan weer op twitter dat ze wel voor vandaag kwamen, telegram post..miikebtc schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:03:
Even tussendoor aan de ICX holders, wat is jullie tactiek indien blijkt dat de main net launch niet vandaag gehaald gaat worden? Ideaal moment om bij te kopen vanwege de vrij logische daling daarop denk ik zo?
Link werkt, geduld! Stream laat op zich wachten...Malawolar schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:03:
Link werkt wel, ze nemen blijkbaar alleen nogal de tijd. Niet echt professioneel...Malawolar schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:03:
Is 163% gestegen volgens coinmarketcap. Lijkt mij wel een risico op het eerste gezichtscrappy.doo schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:13:
[...]
-97% ... KOPEN dus die handel. All-time-low!
Koers stort ook helemaal in nu!TomTorquay schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:04:
[...]
Link werkt wel, ze nemen blijkbaar alleen nogal de tijd. Niet echt professioneel...
[ Voor 4% gewijzigd door FaceDown op 24-01-2018 15:06 ]
Groetjes, FaceDown.
Je kan ook overdrijven
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Inderdaad zeg, van 75500 naar 74900, oei oei oei als dat maar goed komt
[ Voor 15% gewijzigd door uuldriks op 24-01-2018 15:07 ]
is gewoon een prof stream.. komt goed. niet sellen.
Degene die op ATH koopt doet dat uiteraard met een reden..oisyn schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:03:
[...]
Jawel, hij heeft €5 minder, en een coin waar hij niets mee kan behalve weer verkopen.
[...]
Klopt, maar om de koers te laten stijgen heb je nieuwe kopers nodig. Zij zijn degene die verlies gaan maken. De koers kan niet alleen maar blijven stijgen, op een gegeven moment zul je iemand hebben die op een ATH koopt.
Ik stel voor dat je de definitie van zero sum game even opzoekt, en wat andere bronnen hierover te zeggen hebben op het gebied van crypto trading.
Als je naar de charts van NEO en ETH kijkt zijn deze bijna hetzelfde. Zijn alle altcoins niet gekoppeld aan de grote munten, en indien deze dalen/stijgen, dit hetzelfde effect heeft op de 'onderliggende' munten?Anton.net schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:04:
Terwijl iedereen bezig is met ICX en VEN, is NEO ook lekker aan het klimmen...
[ Voor 7% gewijzigd door Martin11 op 24-01-2018 15:11 ]
Danny.G schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:58:
[...]
En wat is dat ineens met Weiss? Nog nooit hier voorbij zien komen en afgelopen pagina's gaat het er de hele tijd over.
Brengen nu hun rapport uit.The World’s First Ratings of Bitcoin, Ethereum, Ripple, Dash and 70 Other Cryptocurrencies by a Financial Rating Agency
- Bitcoin (rated C +) gets excellent scores for security and widespread adoption. But it is encountering major network bottlenecks, causing delays and high transactions costs. Despite intense ongoing efforts that are achieving some initial success, Bitcoin has no immediate mechanism for promptly upgrading its software code.
- Ethereum (B ), the second most widely adopted cryptocurrency, benefits from more readily upgradable technology and better speed, despite some bottlenecks.
- Novacoin (D) and SaluS (D) are weak in terms of both technological innovation and adoption.
- Steem (B -) enjoys a relatively good balance of moderate strength in nearly all the key factors considered along with a social network feature.
Waarom hij het doet is irrelevant. Het punt is dat iemand op een ATH koopt, voor wat voor reden dan ook, potentieel nooit meer voor meer kan verkopen.HoppyF schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:07:
[...]
Degene die op ATH koopt doet dat uiteraard met een reden.
Verwijderd
Ik ga de stream nieteens kijken. Ik zie de koers vanuit m'n ooghoek, daar kan ik wel aan zien of het goed gaat of nietSam2013 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:08:
ze vertellen eerst wat het voor een bedrijf is; DNV GL.
Groot bedrijf maar had je ook op wiki kunnen lezen;)
Beter als TRX in ieder geval hehe
Verwijderd
Zag nu net ook weer een leuke piek. Ik dacht wat een fijne feature wordt daar even genoemd.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:09:
[...]
Ik ga de stream nieteens kijken. Ik zie de koers vanuit m'n ooghoek, daar kan ik wel aan zien of het goed gaat of niet
omdat ik die hebkazzzdafke schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:59:
Weet er iemand waarom de WCT (Walton) zo aan het knallen is?
Niet
Waar haal je die info vandaan?miikebtc schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:03:
Even tussendoor aan de ICX holders, wat is jullie tactiek indien blijkt dat de main net launch niet vandaag gehaald gaat worden? Ideaal moment om bij te kopen vanwege de vrij logische daling daarop denk ik zo?
Je vergeet belangrijke zaken in je redenering:.oisyn schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:09:
[...]
Waarom hij het doet is irrelevant. Het punt is dat iemand op een ATH koopt, voor wat voor reden dan ook, potentieel nooit meer voor meer kan verkopen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq