[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.466 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:52:
[...]

Als je na gaat dat lokale scams in Nederland zelf al lastig aan te pakken zijn. Hoe pak je zoiets globaals aan wat ook heel moeilijk te traceren is.

Cryptocurrencies zijn zeer aanlokkelijk om te stelen omdat de pakkans daarna praktisch niet bestaat!
Idd het vraagt wel veel werk om te zien waar iemand vandaan komt, voor kleine bedragen zal men dat niet doen laat staan jurisdisctie en samenwerking voor zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06:07
Amaai die hearing begint al niet bepaald positief xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Als je de koers van afgelopen dagen ondersteboven draait dan gaat het prima! :D

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:41

gws24

Thinking is hard!

Die senate hearing wordt veel groter gemaakt dan het daadwerkelijk is. Het is niet alsof er meteen wetgeving uitkomt of zo. Een aantal poppetjes gaan wat verklaren wat zij er van vinden en meer ook niet. Wordt weer een gevalletje buy the rumour, sell the news. Oftewel, na de hearing gaan we weer gewoon verder met de downtrend waar we in zitten.

en ja, dit is een glazen bol voorspelling :P

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
Zal dit de eerste dag worden dat BTC weer stijgt?

https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
https://www.rtlz.nl/crypt...enen-na-crypto-oplichting

Of het allemaal waar is weet ik niet, maar toch een mooi verhaal. Klote scammers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-07 18:39
miicker schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:11:
Als je de koers van afgelopen dagen ondersteboven draait dan gaat het prima! :D
In Australië gaat de koers dus wel goed :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Rubberen schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:10:
Amaai die hearing begint al niet bepaald positief xd
Ik kan het niet volgen (geluid staat uit op het werk), maar op twitter lees ik positieve berichten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:00:
[...]

Ik denk dat de hype nog lang niet over is. Dat crypto zo goed als dood gaat zoals met BTC in 2013 toen het van 1200 naar 350 ging en daar voor langere tijd bleef zie ik nu eigenlijk niet weer gebeuren.
Winsten moeten ergens vandaan komen. Alle mensen die nu verliezen draaien is andermans winst.

Dit is ook de reden waarom je met geld moet spelen dat je eigenlijk gewoon kunt missen.

Bedragen die er niet toe doen als je ze compleet kwijt raakt. Voor de ene persoon is dat 5 miljoen, voor de ander 100 euro.

Tuurlijk is het kut als je 500 euro naar 1700 ziet gaan en daarna terug naar 250. Het is nog kutter als je dat x1000 doet.

Maar als je er 2 a 3 maanden inzit en je besluit nu om te cashen dan maak je in mijn ogen een fout en heb je of teveel ingezet of een ontzettende hoge verwachting over een veel te korte termijn.

2020 here we come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:51
Weet iemand wat er precies besproken wordt tijdens de hearing en wat de mogelijke uitkomsten kunnen zijn? Lees de afgelopen dagen veel over de hearing maar niet wat het kan betekenen voor crypto of wat er besproken wordt. En ja weet wel dat het over regulering gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:52
tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:12:
https://www.rtlz.nl/crypt...enen-na-crypto-oplichting

Of het allemaal waar is weet ik niet, maar toch een mooi verhaal. Klote scammers
Of slimme scammers :+ Eerst de scam, vervolgens zelf een speurdienst starten en vervolgens vragen aan iedereen om 10% over te maken als dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:14:
[...]

Winsten moeten ergens vandaan komen. Alle mensen die nu verliezen draaien is andermans winst.

Dit is ook de reden waarom je met geld moet spelen dat je eigenlijk gewoon kunt missen.

Bedragen die er niet toe doen als je ze compleet kwijt raakt. Voor de ene persoon is dat 5 miljoen, voor de ander 100 euro.

Tuurlijk is het kut als je 500 euro naar 1700 ziet gaan en daarna terug naar 250. Het is nog kutter als je dat x1000 doet.

Maar als je er 2 a 3 maanden inzit en je besluit nu om te cashen dan maak je in mijn ogen een fout en heb je of teveel ingezet of een ontzettende hoge verwachting over een veel te korte termijn.

2020 here we come.
Veel mensen hebben ook enorme winsten gemaakt in een hele korte tijd, logisch dat andere mensen dat ook verwachten toch. Of het realistich is weer een ander verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren om 9 uur savonds ging hij ook stijgen... wat bedoel je dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:51
Vandaag is mijn aandeel particl trouwens met 30% gestegen :O

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dakillerbean schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:08:
[...]

Kom maar op zou ik zeggen! Maar dan weet ik 1 ding zeker... dat deze jongen al eerder zijn muntjes heeft verpatst puur om 1 reden: Gestelde doelen behaald.

Wellicht hetgeen wat er na aftrek van winst overblijft lekker laten staan voor "later" of een nieuw hoogtepunt, Misschien dan weer nieuwe doelen stellen, maar ga zeker niet de fout maken die "de buurman en zijn moeder" de afgelopen feestdagen hebben gemaakt. Denken dat het NOG hoger kan en bedrogen uitkomen. Op en gegeven moment is genoeg genoeg. Hebberigheid maakt blind...
Dat is een heel ander iets en zeker geen panic sell, dan ben je gewoon strategisch bezig en pak je verstandig je vooropgezette doelen.

De sleutel is disipline in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
MJHH93 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:16:
[...]

Of slimme scammers :+ Eerst de scam, vervolgens zelf een speurdienst starten en vervolgens vragen aan iedereen om 10% over te maken als dank.
Haha dat kan ook nog, dan ben je wel echt een super goede scammer. Iemand oplichten en aan het eind vam het liedje de held zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 22:36

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Saturnus schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:28:
[...]

Ja hoe is het eigenlijk met ARK? Eigelijk een relatief stille coin. Paar dagen terug heb ik de project voortgang van 2017 tot nu een in Excel gezet. Dan lijkt het alsof er de laatste maanden weinig meer gebeurt maar ik denk dat ze focussen op die core rebuild?
Ik denk ook dat er veel tijd in de core v2 gaat zitten. Vind dit nog altijd een buitengewoon interessant project, en ik heb de afgelopen dagen al meerdere keren boven de buy knop gehangen, maar twijfel nog te veel over de algehele koers ontwikkelingen. Kan best nog wel wat extra ARK gebruiken om m'n wekelijkse bijdrage verder te zien groeien. Mooi dat vote mechanisme :*)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
aaaido schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:15:
Weet iemand wat er precies besproken wordt tijdens de hearing en wat de mogelijke uitkomsten kunnen zijn? Lees de afgelopen dagen veel over de hearing maar niet wat het kan betekenen voor crypto of wat er besproken wordt. En ja weet wel dat het over regulering gaat :P
In de link die hierboven ergens geplaatst werd, staan 2 pdfs van de sprekers.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:16:
[...]

Veel mensen hebben ook enorme winsten gemaakt in een hele korte tijd, logisch dat andere mensen dat ook verwachten toch. Of het realistich is weer een ander verhaal
In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst. Lees voor gebruik de bijsluiter. Cryptocurrency is relatief onschadelijk voor de geestelijke gezondheid maar kan ernstige bijwerkingen veroorzaken. Raadpleeg uw arts voor u instapt op de dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

ze willen de boel gewoon gaan reguleren punt. mooi toch

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
aaaido schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:15:
Nu live te volgen;
https://www.banking.senat...41-4778-A042-584E0F3B9D39

Willen vooral ICO's strakker gaan reguleren. Aan coins zelf kunnen de huidige autoriteiten niet veel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 07:16
Gast die nu spreekt is vrij positief. Vind de marketcap ook weinig voorstellen in vergelijking met een bedrijf (noemt als voorbeeld mc donalds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
sjukke schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:21:
[...]

Nu live te volgen;
https://www.banking.senat...41-4778-A042-584E0F3B9D39

Willen vooral ICO's strakker gaan reguleren. Aan coins zelf kunnen de huidige autoriteiten niet veel doen.
Klinkt goed de aanbevelingen , ben ook aan het luisteren.
Meer goede samenwerkingen om de bad guys /ICO's aan te pakken, niet perse nieuwe regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Het is vrij positief tot nu toe en de markt reageert er ook positief op tot dusver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:18
Heerlijk _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 10:38
Is er een site om te zien waar de coin staat tov ATH? Ik zou wel eens willen zien welke van de top 100 coins het hardst is weggezakt. Zodra de weg omhoog gaat vliegt die misschien ook weer het vlotst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

DarkShadow schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:23:
Gast die nu spreekt is vrij positief. Vind de marketcap ook weinig voorstellen in vergelijking met een bedrijf (noemt als voorbeeld mc donalds)
Heeft hij natuurlijk ook gelijk in, cryptocurrency is echt nog peanuts in vergelijking met de aandelen of valuta handel.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
$7500 here we come :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:34
I-King schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:24:
Is er een site om te zien waar de coin staat tov ATH? Ik zou wel eens willen zien welke van de top 100 coins het hardst is weggezakt. Zodra de weg omhoog gaat vliegt die misschien ook weer het vlotst :)
athcoinindex.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Isaya
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-09 14:00
I-King schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:24:
@Verwijderd heeft een mooie site in elkaar gezet: https://athcoinindex.com/

[ Voor 3% gewijzigd door Isaya op 06-02-2018 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Ok dus ik ga nu TRX en ZCASH inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 15:39
Utke56 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:27:
Ok dus ik ga nu TRX en ZCASH inslaan.
Lekker doen, TRX staat zo laag, die moet wel omhoog gaan! 8)7 8)7 8)7
Sarcasm on sarcasm voor degene die het niet snappen.

[ Voor 10% gewijzigd door untflanked op 06-02-2018 16:28 ]

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie stijgende lijn zeg vanaf vanaf vanmorgen. IK moet zeggen dat ik bang was vanochtend dat we in een vrije val waren beland. Wellicht nog wat dips de komende tijd maar heb een stuk meer vertrouwen.

Een goed iets als ze die ico's aan banden leggen, Is wachten tot de volgende schandalen anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gws24 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:24:
[...]
Heeft hij natuurlijk ook gelijk in, cryptocurrency is echt nog peanuts in vergelijking met de aandelen of valuta handel.
Het heeft de potentie om nog veel groter te worden. Stel je een tijdsbestek van 10 jaar voor waarin de groei doorgaat met bijbehorende crashes, dips en bullruns.

Als je dat punt kunt zien en beseft waar we nu staan dan is er zeker licht aan het eind van de tunnel. Lambo koplamp licht welteverstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Ik zag een gigantische sell wall op $7400 en dacht ok we bouncen nu terug... maar in seconden was hij opgegeten :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• untflanked
Deze man mag even wel een Fisherman in zijn mond mikken. Mijn oud buurvrouw Gerda had nog een minder zware shagstem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
untflanked schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:27:
[...]

Lekker doen, TRX staat zo laag, die moet wel omhoog gaan! 8)7 8)7 8)7
Sarcasm on sarcasm voor degene die het niet snappen.
Zojuist gehele fiat in TRX gestopt; let's do this!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:15
De weg omhoog is prima maar dit kan nog niet de enorme bull run zijn.
Het volume is nog veel te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:40
untflanked schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:30:
Deze man mag even wel een Fisherman in zijn mond mikken. Mijn oud buurvrouw Gerda had nog een minder zware shagstem.
Ik dacht het, jij zei t :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:28:
[...]

Het heeft de potentie om nog veel groter te worden. Stel je een tijdsbestek van 10 jaar voor waarin de groei doorgaat met bijbehorende crashes, dips en bullruns.

Als je dat punt kunt zien en beseft waar we nu staan dan is er zeker licht aan het eind van de tunnel. Lambo koplamp licht welteverstaan.
Oh, daar ben ik ook van overtuigd hoor maar voorlopig zal de koers eerst weer terug gaan naar pre-hype niveau. Mijn koersdoel is ergens tussen de 2 en 4k$ om weer in te stappen. Daarna is het lambo time >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 2 weken koop ik 300 euro Nano, voor een dollar of 3 per stuk. Dat is ongeveer het punt dat alles weer echt gaat stijgen dus. Weten jullie het even.

Niet achteraf komen klagen, dit is jullie waarschuwing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ik koop niks meer en ik hoop dat ik daar heel veel spijt van ga krijgen :X

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:28
Pelox schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:32:
Dat gevoel ken ik, en die hoop ook. O-)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:05
Hearing update:

- Bitcoin exchanges gaan extra regelgeving krijgen. Net als S-Korea en nog meer.
- Bitcoin markt is momenteel niet gereguleerd.
- Fraude en manipulatie moet tegen gegaan worden.
- Know-your-customer requirements worden wss verplicht.

Mijn sausje: BTC is nu vooral voor criminelen interessant (anoniem etc), die voordelen gaan verdwijnen. Voor particulieren zal er geen verschil zijn tussen BTC transacties en bv Paypal, dus de use-case gaat verdwijnen van Bitcoin.

2e deel hearing over ICOS:

- Moeten ICOS gezien worden als security of asset. Hele belangrijke vraag die onderzocht gaat worden.
- SEC "not the cop"
- Nu de vraag "hoe ga je het doen?"... Geen definitief antwoord..
- Geen intrinsieke waarde, wat is dan een evenwicht situatie? Antwoord: Mining prijs is de bodem. De andere zegt moeilijk te bepalen. Geen regels en daardoor lijkt het niet op securities.
- al die losse ICOs is een groot probleem, veel fraude & ponzi, hier gaan ze nu al achteraan en blijven ze doen, maar dat is niet aan de SEC. CFTC zegt te zeggen er wel achteraan te gaan

3e deel:
- er moeten 'gaten' gevuld worden in het budget om crypto in de gaten te houden. Er zal belasting geheven moeten worden en gekeken worden of dit genoeg is.
- Toch wel security of commodity? Als currency is Bitcoin niet goed genoeg (transacties te traag). Er is veel HODL, dus daarom is het een commodity.
- blablabla, safety, blablabla
- consumer edication is super belangrijk voor FTCT

[16:43]Tot op heden positief nieuws voor ETH (geen security). Zeer positief eigenlijk. Even afluisteren, maar als het zo blijft ga ik met de winst HODL in ETH en NEO.

Off-hearing:
Leuk om te zien hoe Wall street social bots nu werken op BTC -> elke keer dat 'security' of 'trouble' voorbij komt gaat de koers omlaag :D

[17:12] Ik stop ermee. Lang verhaal kort: Ze zijn regelgeving aan het verzinnen, maar er is een limiet aan wat ze kunnen doen. Ze gaan meer 'educatie' doen om mensen te wijzen op de risico's. Alle anonimiteit wordt verboden bij omzetten van fiat in crypto, handelsbeurzen moeten weten wie hun klant is. ICO's worden niet geblokt, komt hooguit iets extra regelgeving bij om de wildgroei van currencies te vertragen.

All-in-all is het verhaal positief voor BTC en al helemaal voor ETH/NEO (ivm ico's op hun platform).

[ Voor 60% gewijzigd door gabn88 op 06-02-2018 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:31:
Over 2 weken koop ik 300 euro Nano, voor een dollar of 3 per stuk. Dat is ongeveer het punt dat alles weer echt gaat stijgen dus. Weten jullie het even.

Niet achteraf komen klagen, dit is jullie waarschuwing.
Oke groetjes. Op dat moment verkoop ik ze wel voor €10 per stuk aan je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:17:
[...]

Gisteren om 9 uur savonds ging hij ook stijgen... wat bedoel je dan precies?
Een halfuurtje ja. Nu stijgt hij sinds 6 uur vanmorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gws24 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:31:
[...]
Oh, daar ben ik ook van overtuigd hoor maar voorlopig zal de koers eerst weer terug gaan naar pre-hype niveau. Mijn koersdoel is ergens tussen de 2 en 4k$ om weer in te stappen. Daarna is het lambo time >:)
Inderdaad. Dit gaat nog wel weekjes of maanden duren dit heen en weer gedribbel met een gestaag dalende lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
untflanked schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:30:
Denk niet dat het helpt haha.

Wel mooi om te horen hoe ze erin staan.
Had het allemaal wat negatiever verwacht maar misschien komt dat nog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Laatst online: 18-04-2021
Ze zijn nog verdacht positief

[ Voor 73% gewijzigd door Talezz op 06-02-2018 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
gabn88 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:33:
Hearing update:

- Bitcoin exchanges gaan extra regelgeving krijgen. Net als S-Korea en nog meer.

Mijn sausje: BTC is nu vooral voor criminelen interessant (anoniem etc), die voordelen gaan verdwijnen. Voor particulieren zal er geen verschil zijn tussen BTC transacties en bv Paypal, dus de use-case gaat verdwijnen van Bitcoin.

- Moeten ICOS gezien worden als security of asset. Hele belangrijke vraag die onderzocht gaat worden.

Zo meer...
het was toch verplaatst naar 14 feb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
C6DL schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:34:
[...]

:(:)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRDude22
Hearing update:

Zo meer...
Betekend dit automatisch dat de privacy coins geen toekomst meer hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Gelukkig, eindelijk weer in de groene cijfers.
Dat voelt prettiger hoewel ik nu niet driftig aan het kopen ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmatiz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-11-2021
Haha, die stem is zo heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

untflanked schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:33:
[...]

Oke groetjes. Op dat moment verkoop ik ze wel voor €10 per stuk aan je.
Die gaat binnen februari/maart nog onder de 5 duiken... Ben daar echt van overtuigd.

Maar hoogst waarschijnlijk heb ik het mis haha.

Als ie onder de 5 duikt koop ik. Dat vind ik een mooie instap prijs.

Als ie dat niet haalt jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Dus de btc in de uitverkoop zo meteen, en dan alles in mijn altcoins por favor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaya
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-09 14:00
Afbeeldingslocatie: https://valholl-prd.s3.amazonaws.com/images/oscar.width-500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Laatst online: 06:07
Toch zeker eens deze analyse bekijken!

https://www.tradingview.c...d-the-Dead-cats-bouncing/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Hearing update:

Even een nuance, dit is wat de sprekers willen maar we moeten nog maar zien wat er uiteindelijk van terecht komt en nog veel belangrijker wanneer ze dit eventueel in wetgeving vast leggen; dat kan namelijk nog aardig lang gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

MRDude22 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:34:
[...]

Nou dat denk ik niet. Ze kunnen moeilijk roepen dat je geen transacties over een TOR netwerk of iets dergelijks mag laten lopen. Dus zolang je transacties onzichtbaar kunt maken dan lijkt mij daar nog steeds een markt voor te zijn.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:18
MRDude22 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:34:
[...]

Niet zolang je er nog in of uit wilt met fiat. Op het moment dat je daadwerkelijk producten of diensten ermee kunt betalen, wordt dat wellicht een ander verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:40
Op 50:27 zag je toch mooi iemand op de achtergrond kijken naar de koers van zn coins >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
C6DL schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:34:
[...]

Fijn hé? Zo alleen op de wereld..? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:36:
[...]

Die gaat binnen februari/maart nog onder de 5 duiken... Ben daar echt van overtuigd.

Maar hoogst waarschijnlijk heb ik het mis haha.

Als ie onder de 5 duikt koop ik. Dat vind ik een mooie instap prijs.

Als ie dat niet haalt jammer dan.
Ik volg Nano/XRB al 2 maanden en ben er dus ook vroeg ingestapt vergeleken met de hype. De coin gaat niet meer terug naar zijn waarde van voor de run-up. Pas vanaf dat moment is de maker er full-time aan gaan werken, zijn node problemen snel opgepakt, is er een rebrand gekomen, iOS wallet beta etc. Ik heb NEO sinds €3 en bij deze coin krijg ik hetzelfde idee. Ik geloof persoonlijk dat Nano aan het einde van het jaar makkelijk €100 is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Er wordt al dagen over die dode bouncende kat gesproken. Ben daar nu wel een beetje klaar mee met die kat :D

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
dead dog jumping beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:59
untflanked schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:38:
[...]

Ik volg Nano/XRB al 2 maanden en ben er dus ook vroeg ingestapt vergeleken met de hype. De coin gaat niet meer terug naar zijn waarde van voor de run-up. Pas vanaf dat moment is de maker er full-time aan gaan werken, zijn node problemen snel opgepakt, is er een rebrand gekomen, iOS wallet beta etc. Ik heb NEO sinds €3 en bij deze coin krijg ik hetzelfde idee. Ik geloof persoonlijk dat Nano aan het einde van het jaar makkelijk €100 is.
Ik hoop het....
Had er stuk of 40 voor rond de 20000sat gekocht....
Ondertussen heb ik al heel wat weggegaan en zit nu op 15 stuks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
De correctie gaat nog 4 weken duren staat er?

Man man wat doe je me aan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbuddha
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 07:25
Hearing update:

- SEC "not the cop"
- Nu de vraag "hoe ga je het doen?"... Geen definitief antwoord..
- Geen intrinsieke waarde, wat is dan een evenwicht situatie? Antwoord: Mining...

Zo meer...

Leuk om te zien hoe Wall street social bots nu werken op BTC -> elke keer dat 'security' of 'trouble' voorbij komt gaat de koers omlaag :D
Laat ze maar naar hun kinderen luisteren ;) Die weten het wel. The future is Tech!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
gws24 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:37:
[...]
Even een nuance, dit is wat de sprekers willen maar we moeten nog maar zien wat er uiteindelijk van terecht komt en nog veel belangrijker wanneer ze dit eventueel in wetgeving vast leggen; dat kan namelijk nog aardig lang gaan duren.
Dit zijn wel sprekers die erg hoog in de spreekwoordelijke boom zitten. Reken maar dat er aan hun uitspraken gedegen onderzoek vooraf is gegaan en hun woorden ook wel degelijk richting zullen bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:45
Pelox schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:32:
Ik koop ook niks meer (heb de afgelopen dagen al bijgekocht). Wil eerst weer wat vertrouwen terug winnen.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het nog steeds fantastisch en heb geloof, maar ga geen geld in een bodemloze put gooien. Ga misschien nog wel een aantal keer terug naar fiat om later opnieuw in te kopen en beetje swingtraden, maar wil eerst weer groene cijfers zien nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwachten we dadelijk weer een dip of een geleidelijke stijging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Laatst online: 28-02 20:40
NOU MENSEN LAATSTE KANS OM UIT TE STAPPEN! SNEL DOE HET.

morgen is het niks meer waard. echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

untflanked schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:38:
[...]

Dat ie eind dit jaar hoog staat ben ik zeker wel met je eens. Denk over 2 jaar nog veel en veel hoger. Zeker een coin die ik makkelijk naar de 3/400 range zie gaan, niet alleen door marktgroei maar ook door overstappers naar nano. Mooie crypto vind ik het. Potentie zat.

Ik neem de gok op een mooier instapmoment, puur op verwachting dat de markt nog wel wat dieper gaat dippen dan afgelopen dagen.

Dat is de gok, als ik hem mis jammer dan. Zal niet de eerste zijn en ook niet de laatste.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRDude22
Stevie_ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:42:
NOU MENSEN LAATSTE KANS OM UIT TE STAPPEN! SNEL DOE HET.

morgen is het niks meer waard. echt niet.
DANK VOOR DE TIP METEEN ALLES VERKOCHT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvink
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:42:
Verwachten we dadelijk weer een dip of een geleidelijke stijging?
Laten we het houden bij een stijging en dat nu het inkoop moment is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
Grappig dat deze instituten gelijk even hun eigen agenda's pushen los van het crypto verhaal. never change politics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
MRDude22 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:43:
[...]

DANK VOOR DE TIP METEEN ALLES VERKOCHT.
GRAAG GEDAAN

(en morgen terugkopen he, voor meer dan de helft, wel doen he!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
En morgen met z'n allen weer huilen omdat we nog lager zitten ha ha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Kun je zien hoe snel die totale marketcap weer aan kan vullen. Het kan echt letterlijk zo snel weer omhoog gaan als dat het daalt. Best wel bijzonder om te zien. We zijn er nog lang niet maar geeft wel aan dat 2018 best een sterk jaar kan worden. Ongeacht welke munt je ook in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-07 13:38
pvink schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:44:
[...]

Laten we het houden bij een stijging en dat nu het inkoop moment is >:)
nou dat is een gevalletje FOMO en dan ben je al aardig wat uurtjes te laat... Inkoop momentje lag toch ergens rond een uur of 9 vanochtend.... ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

anboni schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:41:
[...]

Dit zijn wel sprekers die erg hoog in de spreekwoordelijke boom zitten. Reken maar dat er aan hun uitspraken gedegen onderzoek vooraf is gegaan en hun woorden ook wel degelijk richting zullen bepalen.
Klopt helemaal. Ik ageer alleen een beetje tegen het sentiment wat ik hier proef dat deze hearing meteen alles verandert en dat de koers wel weer vanaf nu omhoog zal gaan. Het is pas het eerste kleine stapje.

In 2013 is er bijvoorbeld ook al een hearing geweest: https://www.coindesk.com/...enges-virtual-currencies/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

gws24 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:48:
[...]
Klopt helemaal. Ik ageer alleen een beetje tegen het sentiment wat ik hier proef dat deze hearing meteen alles verandert en dat de koers wel weer vanaf nu omhoog zal gaan. Het is pas het eerste kleine stapje.

In 2013 is er bijvoorbeld ook al een hearing geweest: https://www.coindesk.com/...enges-virtual-currencies/
Het gaat er ook niet om welke wetten er precies komen en wanneer ze geimplementeerd worden. De lijnen worden nu uitgezet en dat is het belangrijkste voor de koers (managen van verwachtingen). Als men name institutionele beleggers weten waar ze aan toe zijn is dat heel belangrijk (bijv dat er dus geen algeheel verbod in handel van crypto komt bijvoorbeeld).

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
De BTC is nog wel erg onstabiel.
Het nieuws moet nog even verwerkt worden....
Laat de Amerikanen het vanmiddag maar even opknappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk uit naar het moment dat Ethereum grotere marketcap heeft als BTC.

Soon soon... only soon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik wacht het even af en misschien wat Bitcoins/Litecoins bijkopen...moest alleen mijn banklimiet voor
een dagje verhogen. Ach, het heeft geen haast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmatiz
Op zich prima dat de stijging met ups and downs gaat, zolang het maar blijft stijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

HoppyF schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:51:
De BTC is nog wel erg onstabiel.
Het nieuws moet nog even verwerkt worden....
Laat de Amerikanen het vanmiddag maar even opknappen.
Ok! :) De vraag is wat Azie gaat doen. Gaan die er weer met de mooie winsten vandoor? :')

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
[...]

Ah, op 19 november 2013. Op 20 november daalde koers aardig en daarna ging het naar die bekende ATH . moon / lambo van 2013 (om vervolgens heel hard te crashen en pas na twee jaar weer te stijgen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
[...]
Tuurlijk, maar "de markt" proeft hier wel het sentiment wat er op dat niveau heerst. Deze hearing zal inderdaad geen spontane koersexplosie tot gevolg hebben, maar maakt waarschijnlijk wel het verschil tussen een doorzettende daling of een meer zijwaartse beweging op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Lol laatste half uur proberen ze uit te leggen wat Bitcoin precies is. Maar niemand snapt het.
LMao wat een humor daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 20:27
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:52:
[...]

Ok! :) De vraag is wat Azie gaat doen. Gaan die er weer met de mooie winsten vandoor? :')
Yup... ik zit erg te twijfelen om alles in USDT te gooien om morgenvroeg alles opnieuw te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Ze leggen nu zelfs HODL uit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha geniaal, ze hebben het over HODL. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmatiz
thestiffmeister schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:53:
[...]

Yup... ik zit erg te twijfelen om alles in USDT te gooien om morgenvroeg alles opnieuw te kopen.
En vervolgens stijgt het vannacht lekker door :+ Ik hodl lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
hahaha ja inderdaad.
Echter geven ze beide aan er totaal geen grip op te hebben.
Op zich is dat wel een gevaarlijke boodschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 20:27
mrmatiz schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:54:
[...]

En vervolgens stijgt het vannacht lekker door :+ Ik hodl lekker.
ik zeg niet dat ik het doe, maar hou het nu wel in de gaten per 15 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:42
haha, zijn nichtje die ff de HODL uit heeft gelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
Sam2013 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:54:
[...]

hahaha ja inderdaad.
Echter geven ze beide aan er totaal geen grip op te hebben.
Op zich is dat wel een gevaarlijke boodschap.
Als ik mij niet vergis staan ze nu onder ede, beetje lelijk als ze zouden zeggen we hebben er grip op
Pagina: 1 ... 117 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)