[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 116 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.472 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
FaceDown schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:57:
[...]

Kap eens met dat trieste ge-FUD. Ze doen al tests met meerdere grote banken. Wat heeft het voor zin om een bepaalde coin af te zeiken. Uiteindelijk heeft het succes van elke coin een positieve uitwerking op alle andere coins en omgekeerd. Je schijt in je eigen achtertuin als je probeert FUD te verspreiden over coins die toevallig niet in jouw portfolio zitten.
Ik geloof absoluut in de techniek die Ripple als commercieel bedrijf verkoopt. Echter moet je kritisch blijven kijken naar het praktisch nut en toegevoegde waarde van een token of coin, wat bij veel ICO's en crypto's soms ver te zoeken is.

Feit is dat de announcements steeds minder invloed hebben op de koers van XRP, en dat dus mensen toch een onderscheid maken tussen Ripple als bedrijf en de token XRP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seezung
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 23:59
Pelox schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:13:
Als dit het echt was valt het me niks tegen, -45% op dit moment ongeveer dat moet in een jaar wel terug te verdienen zijn toch?.. ik hoop het van harte.
Komt goed, van -45 naar +100% !

www.twitch.tv/seezung77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

sjukke schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:14:
[...]

Ik geloof absoluut in de techniek die Ripple als commercieel bedrijf verkoopt. Echter moet je kritisch blijven kijken naar het praktisch nut en toegevoegde waarde van een token of coin, wat bij veel ICO's en crypto's soms ver te zoeken is.

Feit is dat de announcements steeds minder invloed hebben op de koers van XRP, en dat dus mensen toch een onderscheid maken tussen Ripple als bedrijf en de token XRP.
Kritisch blijven is goed, onwaarheden verkondigen niet. Ik denk overigens niet dat je laatste zin klopt. De reden dat de koers weinig doet is omdat er grote partijen zijn die de koers teveel kunnen en willen controleren. En dat is een probleem ja, maar volgens mij alleen op de korte en middellange termijn. Long term komt het wel goed. De vraag is wil je daar als investeerder op wachten. Ik heb gekozen voor VEN die wat meer lijkt mee te bewegen en ook goede partnerships etc heeft.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Kain_niaK schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 03:28:
[...]

Daarna weer 3 of 4 jaar relatieve prijs stabiliteit met hopelijk iets van 10% groei per jaar (in marktprijs).
Als er geen crypto is die langzaam een echte munt begint te worden en een online payment systeem dat meer te bieden heeft dan paypal of credit card. Als dat niet gebeurd gaat alle crypto naar 0.
Voorlopig koop ik dan ook geen crypto meer ik vertouw het nu wat minder, in 2019 sla ik weer een slag. ik ben een HODL man met veel spaargeld wat niets loopt te doen.... net voor een hoop bitcoin gekocht en het is gewoon saai nu alles zo hardcore inkakt....

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 15:18 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Als dit geen goed teken is voor de moon boys
https://www.apparata.nl/n...g-dit-moet-je-weten-25883

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bounce van afgelopen vrijdag en vandaag laat toch zien dat er ondanks de duizenden negatieve berichten toch een (soort) van ondergrens zit en dit geen bubbel gaat worden. Als we niet beneden de 5000/6000 duiken en er binnenkort wat positievere berichten zie ik het zeker goedkomen. Ik vind wel dat niet elke start up zomaar een munt op de markt kan brengen. De grootste top 10 munten hebben nog niet eens hun waarde bewezen.
Ik zit er nu een maand in en ben van 300 procent winst naar 50 procent verlies gegaan en eigenlijk is het gewoon gokken. Komende maanden zet ik gewoon in op drie munten en zie over een half jaar wel waar ik sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:07
Vanmorgen 300 dollar omgezet naar 0,4 BCC/BCH (afkoop van een miningcontract) en precies op het juiste moment gedaan als ik de grafiek zo zie :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Om eerlijk te zijn zit ik echt te wachten tot Ark alles gaat verbinden en er een soort logische crypto komt, ipv 50 portomonees nodig hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 06-02-2018 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Pfoe.. heb mijn verlies en stomiteit van ath kppen van gisteren kunnen beperken. Ik had 30 euro kunnen verdienen maar was net te gierig en verhoogde mijn order waardoor ik het misliep. Nu genoegen genomen met wat verlies. Ben weer een leerervaring rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 19:37

Ryan1981

Je ne sais pas

A87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:19:
Om eerlijk te zijn zit ik echt te wachten tot Ark alles gaat verbinden en er een soort logische crypto komt, ipv 50 portomonees nodig hebben.
Ik heb nog steeds 23 ark coins, ooit gekocht voor 25 euro, hoogtepunt was ~200 euro, nu weer 60 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 21:15
ggj87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:20:
Pfoe.. heb mijn verlies en stomiteit van ath kppen van gisteren kunnen beperken. Ik had 30 euro kunnen verdienen maar was net te gierig en verhoogde mijn order waardoor ik het misliep. Nu genoegen genomen met wat verlies. Ben weer een leerervaring rijker.
Tot de volgende ath! Vergeet dan niet om weer te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
De VS is de voortrekker van heel veel zaken in de wereld. Als zij straks Crypto omarmen dan zullen China, rusland, Indie, ... niet achter willen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Aluhoedjes theorie:

Stel dat Noord-Korea echt fking veel crypto bezit, hetzij gekocht of gejat. Dan vind Amerika dat vast niet fijn. Zouden zij dan de macht en middelen kunnen hebben om de cryptomarkt kapot te maken (ala Twin Towers), om op die manier schade aan Noord-Korea te brengen?

Verbied alles, misschien in samenwerking met Zuid-Korea, markt sterft uit, Noord-Korea heeft minder centjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 06:39:
[...]

Balen man. Respect voor je keuze, zoveel stress is het niet waard... Als je er ongelukkig van wordt moet je er idd mee kappen. Geld voor alles in het leven.
Ik heb ook duizenden euros zien verdampen :P.... kwestie van hodle tot minimaal 5 jaar vooruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Adnanos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:22:
De VS is de voortrekker van heel veel zaken in de wereld. Als zij straks Crypto omarmen dan zullen China, rusland, Indie, ... niet achter willen blijven.
Nah China gaat crypto echt niet toelaten, gaat tegen alle principes van het overheids gereguleerde stelsel dat zij hanteren in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:11
Laten we allemaal ook niet direct te positief worden. Momenteel lijkt het behoorlijk op "sell the rumor, buy the news". Dit kan 2 dingen betekenen: 1. Inside informatie en het nieuws is echt slecht, 2. Er wordt slechts gezocht naar een reden om de daling te kunnen verklaren en we dalen gewoon door na het nieuws. M.a.w. totdat we een trend reversal zien is FOMO een beetje overdreven. Desalniettemin blijft het belangrijk om je eigen keuzes te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maghribier
Ryan1981 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:25:
[...]

Nah China gaat crypto echt niet toelaten, gaat tegen alle principes van het overheids gereguleerde stelsel dat zij hanteren in.
Er is veel onduidelijkheid hierover. Waarom worden projecten zoals vechain en neo wel omarmd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Theniers schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:25:
Aluhoedjes theorie:

Stel dat Noord-Korea echt fking veel crypto bezit, hetzij gekocht of gejat. Dan vind Amerika dat vast niet fijn. Zouden zij dan de macht en middelen kunnen hebben om de cryptomarkt kapot te maken (ala Twin Towers), om op die manier schade aan Noord-Korea te brengen?

Verbied alles, misschien in samenwerking met Zuid-Korea, markt sterft uit, Noord-Korea heeft minder centjes...
Met quantum computing zou het kunnen maar ook maar tijdelijk voordat daar weer oplossingen voor zijn gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 20:27
[...]

of alleen China gerelateerde coins die ze kunnen monitoren met approved exchanges.
You will never know... Ik zou NEO/VEN wellicht maar in de gaten houden. Maar goed, tis en blijft koffiedik kijken maar ik vertrouw zeker niet op een krachtig herstel vandaag.

Wellicht toch nu ff richting USDT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
A87 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:19:
Ja hoe is het eigenlijk met ARK? Eigelijk een relatief stille coin. Paar dagen terug heb ik de project voortgang van 2017 tot nu een in Excel gezet. Dan lijkt het alsof er de laatste maanden weinig meer gebeurt maar ik denk dat ze focussen op die core rebuild?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

maghribier schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:27:
[...]

Er is veel onduidelijkheid hierover. Waarom worden projecten zoals vechain en neo wel omarmd?
ik heb me hier niet in verdiept maar ik gok zo dat ze daar wel invloed op uit kunnen oefenen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:30
40 miljard US Dollar in totale Market Cap erbij nu: https://coinmarketcap.com/charts/.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Waar komt al dat geld toch vandaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Dat is niet niks en alleen East Coast is nu wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
nog 760 miljard erbij en het word weer leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Laatst online: 09:46
Eindelijk! Dit hebben we al een tijd niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:15
We gaan weer de goede kant op :) Nu kopen op dit lage punt nu het nog kan.
Kans om 1 BTC te kopen - "maar" 6500$ inleg ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maghribier
Ryan1981 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:29:
[...]

Vermoedelijk mensen die op de zijlijn wachten om weer in te stappen. De meeste investeerders wachten op de bodem, om dan gelijk weer in te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Sunri5e schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:30:
[...]

Had je 24 uur geleden je ogen dicht dan?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Laatst online: 14:11
Sunri5e schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:30:
[...]

Nou... 2 februari nog, met een stijging van 80 miljard market cap in een dagje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Laatst online: 18-09 20:27
Utke56 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:29:
[...]

Dat is niet niks en alleen East Coast is nu wakker.
totdat Azie weer wakker gaat worden.... 8)7
danku... Westen... we hebben weer kapitaal richting het Oosten verplaatst (zoals die trend vaak te zien is de laatste tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

Theniers schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:25:
Aluhoedjes theorie:

Het kan, maar het verleden heeft al bewezen dat NK met economische sancties raken uiteindelijk er niet voor zorgt dat het regime veranderd, maar dat de mensen in NK gewoon meer de sjaak zijn.

blup

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt een bizar manische markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
thestiffmeister schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:32:
[...]

totdat Azie weer wakker gaat worden.... 8)7
danku... Westen... we hebben weer kapitaal richting het Oosten verplaatst (zoals die trend vaak te zien is de laatste tijd).
ik weet een goed beleid wat ze moeten invoeren in het oosten. je mag eens in de 3 dagen je crypto in fiat omzetten. bijkopen mag altijd.

dan kunnen wij in het westen ook is een keer genieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik zit er toch ook aan te denken om mij eens te verdiepen in een bot, maar ik voorzie het grooste probleem zal zijn om betrouwbare realtime koersen te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:16
Ben ik de enigste die hoopt dat het nu niet te hard omhoog gaat?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
We zakken weer wat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
AtlAntA schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:35:
Waarom zou je dat niet willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:43
Paniekzaaier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:26

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

hard omhoog is prima, zo lang het maar niet hard naar beneden gaat :+

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan1981 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:35:
Ik zit er toch ook aan te denken om mij eens te verdiepen in een bot, maar ik voorzie het grooste probleem zal zijn om betrouwbare realtime koersen te bemachtigen.
Waarom een bot i.p.v zelf de orders uitvoeren? Is dat niet minder foutgevoelig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je wilt daytraden maar dan zonder aanwezig te zijn zeg maar? Een bot is niet een bot. Een bot kijkt alleen maar naar getallen en gebruikt simpele al bestaande algoritmes zoals de RSI en andere zaken.

Hoe denk je een bot te bemachtigen die winst maakt. Of zelf maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:12
Sunri5e schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:36:
[...]

Omdat stabiele groei voor de lange termijn beter is voor de hele markt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Je bent behoorlijk enig, maar ik heb enigeren gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

maghribier schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:31:
[...]

Vermoedelijk mensen die op de zijlijn wachten om weer in te stappen. De meeste investeerders wachten op de bodem, om dan gelijk weer in te kopen.
Niet. Als jij je crypto hold komt er niets bij. Marketcap is de waarde van alle munten op basis van de laatste handelsprijs per munt. Als een munt omhoog gaat word de marketcap hoger, maar zegt niet dat al dat geld er ook in gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Laatst online: 12:41
Er is altijd sowieso een dip na een evenement van een coin.

Nu kunnen we dat effect misschien ook toepassen op die hearing. Je ziet het indd gestaag opbouwen. Echter denk ik dat na de of tijdens de horing er opnieuw een dip zal zijn.

Het is echter koffiedik kijken momenteel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 20:10
[...]

Hier een interessant stuk op reddit :)

https://www.reddit.com/r/...ly_what_is_going_on_here/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ik heb er 1 draaien maar die staat nu wel ff uit :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:36:
[...]

Waarom een bot i.p.v zelf de orders uitvoeren? Is dat niet minder foutgevoelig?
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:36:
[...]

Je wilt daytraden maar dan zonder aanwezig te zijn zeg maar? Een bot is niet een bot. Een bot kijkt alleen maar naar getallen en gebruikt simpele al bestaande algoritmes zoals de RSI en andere zaken.

Hoe denk je een bot te bemachtigen die winst maakt. Of zelf maken.
Juist ik heb geen tijd om te daytraden, en ik zal nooit een bot gebruiken om grote bedragen te laten handelen, maar als hij elke dag een leuk bedragje verzameld zeg ik geen nee tegen natuurlijk

En idd ik zal zelf mijn algoritmes gaan testen, de standaard dingen gaan het niet worden idd. Leuk wetenschappelijk experiment voor mezelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
sourcecode schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:38:
[...]

Ik heb er 1 draaien maar die staat nu wel ff uit :)
Waarom zou je dat uitzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:58
Mooi dat het weer inzakt. Een gezonde stijging bij de normale beurs is 2 stappen vooruit, 1 terug, consolideren, mensen laten wennen aan het prijsniveau, doorstijgen, weer zakken, even rust, doorstijgen, etc etc.

Continue stijging leidt op enig moment tot te veel uitstappers tegelijk zoals we nu hebben mogen ervaren. Het is mijn hoop dat potentiele kopers niet zijn afgeschrikt door alle nieuwsberichten van de laatste tijd! Gelukkig betreft het merendeel regulatie en weinig verbod. Verbod op ICO totdat dit is gereguleerd vind ik zelf nog niet eens heel vreemd als je ziet hoeveel scams er oppoppen...anderzijds is het een vorm van crowdfunding en dat valt toch ook niet onder de AFM?

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:16
Sunri5e schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:36:
[...]

Is de kans op een crash alleen maar groter. Als crypto (btc vooral) serieus mainstream wil worden dan zal het toch moeten bewijzen dat het ook stabiel kan zijn. Lijkt nu meer op de emoties van een 14 jarig meisje tijdens 'die' periode van de maand. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Is maar voor weinige weggelegd, vorig jaar was het hot hier, dit jaar heb ik maar 1 keer iemand hier erover gehoord.

Wat ik las is dat het niet altijd goed werkt, sommige exchanges weren ze en als het echt een goudmijn want dan zou iedereen ze gebruiken, vaak moet je ook nog betalen ervoor en de developers willen nog wel eens barbatruuk uitvoeren door te verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
B-Bandit schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:39:
Mooi dat het weer inzakt. Een gezonde stijging bij de normale beurs is 2 stappen vooruit, 1 terug, consolideren, mensen laten wennen aan het prijsniveau, doorstijgen, weer zakken, even rust, doorstijgen, etc etc.

Continue stijging leidt op enig moment tot te veel uitstappers tegelijk zoals we nu hebben mogen ervaren. Het is mijn hoop dat potentiele kopers niet zijn afgeschrikt door alle nieuwsberichten van de laatste tijd! Gelukkig betreft het merendeel regulatie en weinig verbod. Verbod op ICO totdat dit is gereguleerd vind ik zelf nog niet eens heel vreemd als je ziet hoeveel scams er oppoppen...anderzijds is het een vorm van crowdfunding en dat valt toch ook niet onder de AFM?
Vind vooral dat de platformen ETH, NEO, Waves etc. dit strenger moeten controleren. (betreft de ico's dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Sunri5e schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:39:
[...]

Waarom zou je dat uitzetten?
Ik vermoed precies om die reden waar ik ook over twijfel, dat het lastig is om real time informatie te krijgen en daar nog op tijd op te reageren. met deze snelle daling/stijgingen ga je daar niet veel mee kunnen in een bot vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
PilatuS schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:37:
[...]

[...]

Niet. Als jij je crypto hold komt er niets bij. Marketcap is de waarde van alle munten op basis van de laatste handelsprijs per munt. Als een munt omhoog gaat word de marketcap hoger, maar zegt niet dat al dat geld er ook in gegaan is.
Er zijn genoeg mensen die gewoon op een momentum wachten om met fiat weer in te stappen. Hierdoor gaat de prijs omhoog, wat resulteert in verhoging van de Cap.

Hoe verklaar je anders dat de cap omhoog gaat zonder dat er nieuw bloed in wordt gepompt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
maghribier schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:41:
[...]

Er zijn genoeg mensen die gewoon op een momentum wachten om met fiat weer in te stappen. Hierdoor gaat de prijs omhoog, wat resulteert in verhoging van de Cap.

Hoe verklaar je anders dat de cap omhoog gaat zonder dat er nieuw bloed in wordt gepompt?
Er word wel geld ingestopt. Maar als de marketcap met 40 miljard omhoog gaat hoeft er geen 40 miljard ingestopt te worden. Het geeft alleen de waarde van de munten aan, niet dat er bij 40 miljard omhoog ook 40 miljard ingestopt word, dat klopt gewoon echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Laatst online: 12:41
Je kon de US hearing live volgen, iemand een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
maghribier schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:41:
[...]

o.a. hierdoor
https://www.forbes.com/si...-misleading/#50e210ec2509

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk stukje, maar die permaculture... hmmm.

Nederland heeft een voedselproductie wat gemiddeld 5x hoger ligt als andere Europese landen. We zijn tweede grootste voedsel exporteur in de wereld na USA.

Geloof me, Nederland maakt GENOEG voedsel. :) Bang dat we in Nederland niet genoeg eten krijgen in de toekomst?

De rest van het artikel klopt wel aardig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2018 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier of er ergens een site is waar je range charts kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
PilatuS schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:43:
[...]

Er word wel geld ingestopt. Maar als de marketcap met 40 miljard omhoog gaat hoeft er geen 40 miljard ingestopt te worden. Het geeft alleen de waarde van de munten aan, niet dat er bij 40 miljard omhoog ook 40 miljard ingestopt word, dat klopt gewoon echt niet.
Ik denk dat je dan mijn tekst opnieuw moet lezen. Ik heb nergens gezegd dat er daadwerkelijk 40 miljard is bijgepompt. Slechts de verklaring waarom het omhoog is gegaan.

Als morgen iedereen zijn coins wil uitbetalen in fiat, dan zou dit niet mogelijk zijn omdat er veel minder geld in de markt zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:52
Zou ik niet al te zeker van zijn. China heeft dondersgoed door dat ze een economische macht moeten zijn om een wereldmacht te zijn. Het land kan het zich domweg niet veroorloven om crypto te negeren, en al zeker niet omdat dat de blockchain-ontwikkeling/innovatie bij rivalen als India en Japan zou pushen.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
maghribier schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:48:
[...]

Ik denk dat je dan mijn tekst opnieuw moet lezen. Ik heb nergens gezegd dat er daadwerkelijk 40 miljard is bijgepompt. Slechts de verklaring waarom het omhoog is gegaan.

Als morgen iedereen zijn coins wil uitbetalen in fiat, dan zou dit niet mogelijk zijn omdat er veel minder geld in de markt zit.
Dan moet je mijn vorige quote beter lezen :P Ik reageer op iemand die denkt dat er 40 miljard ingestopt is omdat de marketcap met 40 miljard omhoog gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:49:
[...]

Dan moet je mijn vorige quote beter lezen :P Ik reageer op iemand die denkt dat er 40 miljard ingestopt is omdat de marketcap met 40 miljard omhoog gegaan is.
Ik geef toe, ik dacht voorheen ook dat de marketcap aangaf hoeveel fiat geld er in crypto zat. Oh boii, maar goed je leert en leert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
PilatuS schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:49:
[...]

Haha, dus je reageert op iemand anders door mij te quoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
https://cryptovest.com/ne...-losses-by-phishing-scam/

ICO scams/phising blijft maar doorgaan.

Vraag me af of de politie daar uberhaupt iets kan tegen doen? Wat is hier illegaal aan (gaat immers over crypto) laat staan wie ernaar gaat zoeken als een handvol belgen of nederlanders hier bij betrokken zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:26
PilatuS schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:43:
[...]

Ik geloof dat de verhouding gemiddeld 1:50 is bij de meeste coins, dus bij market cap van 50 miljard zit er gemiddeld 1 miljard USD in. Enkel bij Tether is het 1:1, dus tegenover 2 miljard Tether zou ook 2 miljard USD moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:12
Is het eigenlijk op een of andere manier uit te vinden hoeveel fiat er echt ooit in crypto is gestopt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 20:51
Maar het blijft toch genieten dit he.. iedere dag weer. Of de boel nu met 25% zakt of met 10% stijgt het blijft fascinerend om mee te maken. Wat een mooie tijd *O*

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeyPrr
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-07 14:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k995 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:51:
https://cryptovest.com/ne...-losses-by-phishing-scam/

ICO scams/phising blijft maar doorgaan.

Vraag me af of de politie daar uberhaupt iets kan tegen doen? Wat is hier illegaal aan (gaat immers over crypto) laat staan wie ernaar gaat zoeken als een handvol belgen of nederlanders hier bij betrokken zijn.
Als je na gaat dat lokale scams in Nederland zelf al lastig aan te pakken zijn. Hoe pak je zoiets globaals aan wat ook heel moeilijk te traceren is.

Cryptocurrencies zijn zeer aanlokkelijk om te stelen omdat de pakkans daarna praktisch niet bestaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:50:
[...]

Ik geef toe, ik dacht voorheen ook dat de marketcap aangaf hoeveel fiat geld er in crypto zat. Oh boii, maar goed je leert en leert!
Het geeft de totale waarde aan op basis van wat er op dit moment voor een munt betaald word. Als ik 1 miljoen BTC zou hebben gekocht voor 1 miljoen euro 8 jaar terug geven die 1 miljoen coins een enorme marketcap zonder dat het geld er ook echt in gegaan is.
maghribier schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:51:
[...]

Haha, dus je reageert op iemand anders door mij te quoten?
Ja hallo, jij begint met mij te quoten, niet andersom.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
anboni schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:51:
Is het eigenlijk op een of andere manier uit te vinden hoeveel fiat er echt ooit in crypto is gestopt?
Nee, exchanges kunnen zien hoeveel erin is gegaan, maar en zijn ook zat exchanges van de aardbodem verdwenen over de jaren waar alle data van weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:52:
[...]

Als je na gaat dat lokale scams in Nederland zelf al lastig aan te pakken zijn. Hoe pak je zoiets globaals aan wat ook heel moeilijk te traceren is.

Cryptocurrencies zijn zeer aanlokkelijk om te stelen omdat de pakkans daarna praktisch niet bestaat!
Dit moeten de platformen dus reguleren. Nu is waves goed opweg met samenwerking met Deloitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:52:
[...]

Las laast wel een verhaal waarbij een groep hackers zich verenigde in een soort taskforce en daarbij de mensen achter een scam achterhaalde en zo de gestolen coins/geld ook weer terug gehaald is. Dus het kan wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:54:
[...]

Nee, exchanges kunnen zien hoeveel erin is gegaan, maar en zijn ook zat exchanges van de aardbodem verdwenen over de jaren waar alle data van weg is.
Dan heb je ook nog allemaal brokers zoals Bitonic. Verder natuurlijk mensen die gemined hebben en dus niets voor een munt hebben betaald. Verder munten die jaren niets aan het doen zijn en verloren zijn. Naar schatting is er zo'n 2 miljoen tot 4 miljoen BTC verloren gegaan omdat mensen geen toegang meer hebben tot die munten. Weten wat er totaal aan fiat ingegaan is, is onmogelijk om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:15
Als dit zijn moraal van het verhaal is - dan moet je toch juist wel komen? In alle gevallen kwam BTC juist veel sterker terug.

Waarom zou dat nu niet het geval zijn?
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 16:48
MaStar schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:57:
[...]

Als dit zijn moraal van het verhaal is - dan moet je toch juist wel komen? In alle gevallen kwam BTC juist veel sterker terug.

;)
zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
[...]

;)
Alsjeblieft, iets met sarcasme....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:56:
[...]

Hmmm interessant advies haha.
Zo vaak al gecrasht die goeie ouwe bitcoin. Elke keer paniek en de bubble die barst. Deze keer is het echt over want...

Eind dit jaar 50.000 dollar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Sarcasme is online vaak wat minder makkelijker te begrijpen begrijp je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

;)
Duh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:58:
[...]

Zo vaak al gecrasht die goeie ouwe bitcoin. Elke keer paniek en de bubble die barst. Deze keer is het echt over want...

Ik denk dat de hype nog lang niet over is. Dat crypto zo goed als dood gaat zoals met BTC in 2013 toen het van 1200 naar 350 ging en daar voor langere tijd bleef zie ik nu eigenlijk niet weer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
PilatuS schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:53:
[...]

Het geeft de totale waarde aan op basis van wat er op dit moment voor een munt betaald word. Als ik 1 miljoen BTC zou hebben gekocht voor 1 miljoen euro 8 jaar terug geven die 1 miljoen coins een enorme marketcap zonder dat het geld er ook echt in gegaan is.

[...]

Ja hallo, jij begint met mij te quoten, niet andersom.
Sorry, maar waar heb ik jou als eerst gequoot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

B-Bandit schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:39:

Dit is onvergelijkbaar met een normale beurs. Los daarvan: het is de laatste anderhalve maand steeds twee stappen terug en een vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
ik denk dat we eind volgend jaar een marketcap hebben van honderd miljoen miljard. gebaseerd op gedegen onderzoek uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

[...]

...of in 2022 100k dollar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KgIpTAHHkHB3deR42tZn5qEN/full.jpg

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:59:
Sarcasme is online vaak wat minder makkelijker te begrijpen begrijp je?
Offline ook hoor, heb een vader die snap 0.0 van sarcasme. Ik altijd van wtf paps!
Bleek later dat hij lichte vorm van autisme heeft en daardoor dus sarcasme niet snapt. Is soms wel lastig omdat ik gek ben op sarcasme en doordachte grappen waar je 10x eerst over moet nadenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:02:
ik denk dat we eind volgend jaar een marketcap hebben van honderd miljoen miljard. gebaseerd op gedegen onderzoek uiteraard.
ik denk dat ik dan meerdere garages bij moet bouwen, als ik al die lambo's en bugati's een plaats wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Haha is ook leuk, zeker als mensen het niet begrijpen serieus op je opmerking in duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
maghribier schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:01:
[...]

Sorry, maar waar heb ik jou als eerst gequoot ?
Ik reageer op deze post waar jij ook op reageert: Ryan1981 in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2"

Waarbij hij zich afvraagt waar die 40 miljard vandaan komt alsof er 40 miljard ingestopt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
nemesis2212 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:04:
[...]

ik denk dat ik dan meerdere garages bij moet bouwen, als ik al die lambo's en bugati's een plaats wil geven.
Dat kan je dan allemaal uitbesteden. Je kan dan zelfs iemand in huren omdat je dan al zo vaak langs de autodealer bent geweest dat je dat alweer zat bent om je nieuwe auto voor je te laten halen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door tias86 op 06-02-2018 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Here we go ... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-07 13:38
[...]

Kom maar op zou ik zeggen! Maar dan weet ik 1 ding zeker... dat deze jongen al eerder zijn muntjes heeft verpatst puur om 1 reden: Gestelde doelen behaald.

Wellicht hetgeen wat er na aftrek van winst overblijft lekker laten staan voor "later" of een nieuw hoogtepunt, Misschien dan weer nieuwe doelen stellen, maar ga zeker niet de fout maken die "de buurman en zijn moeder" de afgelopen feestdagen hebben gemaakt. Denken dat het NOG hoger kan en bedrogen uitkomen. Op en gegeven moment is genoeg genoeg. Hebberigheid maakt blind...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:06:
[...]

Dat kan je dan allemaal uitbesteden. Je kan dan zelfs iemand in huren omdat je dan al zo vaak langs de autodealer bent geweest dat je dat alweer zat bent om je nieuwe auto voor je te laten halen. :P
ik zie het al voor mij, zit je op een verjaardag:

piet: "en wat doe jij tegenwoordig voor werk?"

ik: "vrij weinig, beetje lambo's kijken en kopen en cruisen"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 20:10
Pagina: 1 ... 116 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)