iemand die niet eens een balrog kan verslaan moet je niet geloven
nee, als je op een leuke winst staat moet je verkopen en niet eeuwig wachten tot de maanlanding klaar is.
Dat is wel duidelijk inmiddels.
De vraag is alleen waar moet je heen?
Fiat? USDT? Bitocin?
Fiat? USDT? Bitocin?
Als je op een leuke winst staat moet je inderdaad een deel verkopen, niet perse alles. Maar genoeg zodat in het geval het naar beneden gaat je nog steeds tevreden kunt zijn.Gman schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:09:
[...]
nee, als je op een leuke winst staat moet je verkopen en niet eeuwig wachten tot de maanlanding klaar is.
Dat is wel duidelijk inmiddels.
Weet je dat als je dat achterstevoren leest, dat je goorlap zegt?nemesis2212 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:08:
[...]
Beauty is in the eye of the beerholder
Beauty is in the eye of the beerholder
Verwijderd
'Buy high, sell high'Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:18:
[...]
Wel echt een gemiste kans qua logo:
[afbeelding]
Bitcoin -> Ethereum -> Alts is mijn gedachte nu, gezien het toch via de 'pool of liquidity' heen moet alvorens het naar de alts doorstroomd. Ethereum ziet er nog steeds bullish uit in mijn ogen en Vechain, Icon, NEO, Raiblocks gaan het vast ook weer prima doen.BillMcNeal schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:10:
De vraag is alleen waar moet je heen?
Fiat? USDT? Bitocin?
[ Voor 8% gewijzigd door Dean The Vee op 06-02-2018 13:23 ]
nu nog een nieuwe all time high en dan zijn we er
Ik heb alleen nog nooit gehoord dat de prijzen van schilderijen op en neer knallen, meestal worden ze alleen maar meer waard in de loop van tijd.
Bitcoin long term ook, met wat pump & dumps daargelaten, zoals nutias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:24:
Ik heb alleen nog nooit gehoord dat de prijzen van schilderijen op en neer knallen, meestal worden ze alleen maar meer waard in de loop van tijd.
Volgens de meeste TA is het cruciaal of de 6000 grens standhoudt en we langzaam aan weer naar boven kunnen kijken, of dat we door die grens heen zakken en verder gaan met deze dodemansrit. Wie het weet mag het zeggen.
[ Voor 7% gewijzigd door outlandos op 06-02-2018 13:26 ]
Als ze opeens fake blijken ofzo, of vroeger is misschien iets duur verkocht dat daarna door een schandaal van de schilder niks meer waard was, en nu opeens wel weer.tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:24:
Ik zou bijvoorbeeld nog geen 5 euro geven voor de zonnebloemen van Van Gogh want ik vind t ram lelijk, terwijl dat ding toch miljoenen waard is.
hij is een paar uur redelijk stabiel maar dit zegt niks. afgelopen vrijdag vanaf 7800 naar 9500 om 2 dagen later naar 6000 te gaan...outlandos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:26:
Volgens de meeste TA is het cruciaal of de 6000 grens standhoudt en we langzaam aan weer naar boven kunnen kijken, of dat we door die grens heen zakken en verder gaan met deze dodemansrit. Wie het weet mag het zeggen.
Ik heb wel het idee dat de weak hands aardig opgeruimd zijn zo:)
We gaan naar beneden.outlandos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:26:
Gebaseerd op wat? Ik kan ook wel roepen dat we omhoog gaan. Maar ik weet het niet.
Waarom jij wel dan?
Verwijderd
Waarom 6000? Is 5000-5500 niet logischer vanuit TA oogpunt?outlandos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:26:
Schilderijen worden pas geld waard als de schilder dood is.tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:24:
Kortom, je Bitcoins worden pas geld waard wanneer...
Hij vroeg wie het weet mag het zeggen, als jij het niet weet waarom reageer je dan.CrazyFool schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:28:
[...]
Gebaseerd op wat? Ik kan ook wel roepen dat we omhoog gaan. Maar ik weet het niet.
Waarom jij wel dan?
Dat er nu wat "jongens" zijn die "weglopen" met 50% van mijn inleg, vind ik niet zo erg. Hoort erbij. Ik hoop zelf ook ooit uit het piramidespel te stappen met de inleg van anderen. Ik heb geleerd dat ik op een onhandig moment ben ingestapt, die wijsheid gun ik toekomstige instappers ook.
Hij weet het ook niet. Net als al die projectiemodellen. Iedereen probeert grip te krijgen op de situatie, maar het is allemaal veel te grof giswerk.CrazyFool schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:28:
[...]
Waarom jij wel dan?
We kleuren lichtjes groen het laatste uur, zowel BTC als ETH. Het volume is echter nog zeer laag!
[ Voor 23% gewijzigd door niezel op 06-02-2018 13:32 ]
Ik was maar dom aan het lullen maar daar zijn er sommige hier te serieus voor blijkbaar.Shmorky schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:30:
[...]
Hij weet het ook niet. Net als al die projectiemodellen. Iedereen probeert grip te krijgen op de situatie, maar het is allemaal veel te grof giswerk.
Echter is de trend nog steeds down, dus beneden is mijn bet.
Of dat correct is zullen we zien.
ja de waarde van kunst is nog vager dan dat van crypto. van gogh is bv veel waard door de schilder. Maar als daarnaast bijvoorbeeld Barack Obama een specifieke van gogh aan zijn muur heeft hangen en deze wilt verkopen, is deze nog veel meer waard in de ogen van sommige mensen. meestal combi schilder en vorige bezitters wat de waarde maakt.mark-k schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:27:
[...]
Als ze opeens fake blijken ofzo, of vroeger is misschien iets duur verkocht dat daarna door een schandaal van de schilder niks meer waard was, en nu opeens wel weer.
Ik zou bijvoorbeeld nog geen 5 euro geven voor de zonnebloemen van Van Gogh want ik vind t ram lelijk, terwijl dat ding toch miljoenen waard is.
maar in mijn ogen is het maar net wat een gek er voor wilt geven. Zoals toen in die docu waar ze Ikea schilderijen lieten beoordelen door kunstkenners en sommige de waarde schatte op 10 duizenden euro's...zegt genoeg lijkt mij

Word nog lastig dan aangezien niemand lijkt te weten wie het is.Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:29:
[...]
Schilderijen worden pas geld waard als de schilder dood is.
En dat is op dit moment wat de hele crypto handel is.
Iedereen die roept maar wat... En het is allemaal nergens op gebaseerd...
Dus je bedoelt dat @Dhr. Satoshi moet overlijden voor we weer winst hebben? Eens kijken of er nog hitmans zijn die in BTC betaald willen wordenYpuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:29:
[...]
Is dat ooit echt anders geweest dan?CrazyFool schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:33:
We`re all a bunch of crazy foolsCrazyFool schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:33:
Zelfde met wijn enzo ja, 'Kenners' die denken dat het hele dure wijn is terwijl ze gewoon allemaal uit het schap bij de Aldi komen.nemesis2212 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:32:
[...]
ja de waarde van kunst is nog vager dan dat van crypto. van gogh is bv veel waard door de schilder. Maar als daarnaast bijvoorbeeld Barack Obama een specifieke van gogh aan zijn muur heeft hangen en deze wilt verkopen, is deze nog veel meer waard in de ogen van sommige mensen. meestal combi schilder en vorige bezitters wat de waarde maakt.
maar in mijn ogen is het maar net wat een gek er voor wilt geven. Zoals toen in die docu waar ze Ikea schilderijen lieten beoordelen door kunstkenners en sommige de waarde schatte op 10 duizenden euro's...zegt genoeg lijkt mij
En met kunst is het echt debiel ja, een prachtig schilderij van mr Nobody is niks waard, smeert er iemand pindakaas op de grond moet het opeens duizenden euro's kosten.
Neuh! Maar wel leuk om te zien toch dit allemaal?
Het is wachten of een overheid het nut van crypto's gaat zien, en dan wordt het pas echt een interessant verhaal!
Nu zijn we allemaal nog Cowboys in het Wilde Westen
Hmm dit zijn toch tekenen van de dispair fase:

Tijd om in te kopen?
Beetje zonde trouwens dat mn buy order ETH op 440.23 op exact 6 euro na niet gehaald is op Kraken, had me nu alweer wat winst kunnen opleveren.
Kudos,je hebt pas wat aan je winst als je er wat leuks mee gedaan hebt.Ballebek schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 12:51:
[...]
Begin van vorig jaar 13 BTC verkocht om een nieuwe auto voor m'n vrouw te kopen; leek mij een goede deal destijds![]()
Lig ik er wakker van? Nee, want het leek toen de beste beslissing. Wel blij dat ik nu vrijwel geen crypto meer heb, geeft een stuk meer rust.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Kijk Ryan1981 jij hebt er verstand van;) We gaan nu dus weer omhoog hehe
Al die groentjes die schrikken van de crash zijn nu toch wel weg denk ik. Negatief nieuws of de downtrend zou daardoor iets minder effect moeten hebben, hoop ik. Waarschijnlijk dempt dit alleen ook de uptrend, want dat zijn ook de FOMO-sukkels die hele hypotheken inleggen.Nopheros schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:32:
[...]
Ik was maar dom aan het lullen maar daar zijn er sommige hier te serieus voor blijkbaar.
Echter is de trend nog steeds down, dus beneden is mijn bet.
Of dat correct is zullen we zien.
Was het een lambo?Ballebek schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 12:51:
[...]
Begin van vorig jaar 13 BTC verkocht om een nieuwe auto voor m'n vrouw te kopen; leek mij een goede deal destijds![]()
Lig ik er wakker van? Nee, want het leek toen de beste beslissing. Wel blij dat ik nu vrijwel geen crypto meer heb, geeft een stuk meer rust.
Hmmm of zijn we nog bezig aan Capatulation en gaan we nog dieperRyan1981 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:36:
[...]

Verwijderd

Op deze hoogstaande TA kun je goed zien wat er precies aan de hand is. Hij eet nu het gras en gaat straks weer richting de bomen om de blaadjes te eten.
Symbolisch betreft het een dinosauriër, wat wel grappig is aangezien die uitgestorven zijn (voorspelling voor crypto?)
Een asteroïde gaat droppen om deze crypotsaurus-rekt uit te schakelen.
Alleen kleine zoogdieren in het rijk der crytpo zullen overleven en evolueren. Dit alles is gestolen van reddit.
Dit is geen beleggingadvies.
Ik hoop het, maar vrees dat we daarvoor eerst nog lager moeten. Ik zit er al voor 2200EUR in, waarvan nog 30% aan waarde over is. Mijn handen jeuken om nog eens dat bedrag te investeren, lekker middelen. Maar oorspronkelijk wilde ik er niet meer dan 1500EUR in hebben en dat is al niet gelukt door bijstorten. Ergens moet ik de grens trekken, maar mijn handen jeuken.Ryan1981 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:36:
[...]
[afbeelding]
Tijd om in te kopen?
Heb precies hetzelfde dacht eerst max 500 beetje spelen, todat dat omhooog knalde en ik dacht er moet veel meer in..outlandos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:41:
[...]
Ik hoop het, maar vrees dat we daarvoor eerst nog lager moeten. Ik zit er al voor 2200EUR in, waarvan nog 30% aan waarde over is. Mijn handen jeuken om nog eens dat bedrag te investeren, lekker middelen. Maar oorspronkelijk wilde ik er niet meer dan 1500EUR in hebben en dat is al niet gelukt door bijstorten. Ergens moet ik de grens trekken, maar mijn handen jeuken.
Dan gaat het natuurlijk mis
Ik heb t.o.v. de a.t.h. ook net iets meer dan 50% van de waarde ingeleverd. Ondanks dat ik makkelijk zonder kan en het alleen winst is, is dit toch zuur. Ben nog steeds aan het kijken wanneer ik instap maar durf het nog steeds niet aan. als hij op 660 euro staat kan ik mijn originele hoeveelheid eth nog terugkopen, daarna moet ik ze duurder inkopen. Blijft lastig. . .outlandos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:41:
[...]
Ik hoop het, maar vrees dat we daarvoor eerst nog lager moeten. Ik zit er al voor 2200EUR in, waarvan nog 30% aan waarde over is. Mijn handen jeuken om nog eens dat bedrag te investeren, lekker middelen. Maar oorspronkelijk wilde ik er niet meer dan 1500EUR in hebben en dat is al niet gelukt door bijstorten. Ergens moet ik de grens trekken, maar mijn handen jeuken.
Ik wordt een beetje simpel van dat plaatje. Je weet altijd achteraf pas in welke fase je zat, dus je instapmoment erop baseren lijkt me zeer riskant. Bovendien is er geen garantie dat er niet nog 3 bull traps komen.Ryan1981 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:36:
[...]
[afbeelding]
Tijd om in te kopen?
Ryan1981 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:36:
[...]
[afbeelding]
Tijd om in te kopen?

https://twitter.com/MNPoppe/status/960835890493952000

[ Voor 6% gewijzigd door Sanalologo op 06-02-2018 13:45 ]
Hier hetzelfde hoor. Zit er nu voor 15 euro in maar de drang wordt steeds groter.outlandos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:41:
[...]
Jij bent de oorzaak van al deze ellendeDhr. Satoshi schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:45:
[...]
Hier hetzelfde hoor. Zit er nu voor 15 euro in maar de drang wordt steeds groter.
Haha had ik ook vanochtend, heb me redelijk in kunnen houden alleen nxt bijgekocht, de rest zit nu al weer boven mijn gewenste aankoopprijs, dus geen urge meer.outlandos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:41:
[...]
Enough is enough.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Even SEC rapport afwachten, als we blijven droppen is dat een slecht teken
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Over een paar dagen gaan de zuid-koreanen 3 weken gokken op uitslagen van de olympische spelen ipv crypto. En dan nog een een chinees nieuwjaartje eroverheen, waarin er weinig gebeurt in Azie.....gaat de koersen niet helpen vrees ik.
Whale alert!Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:45:
[...]
Hier hetzelfde hoor. Zit er nu voor 15 euro in maar de drang wordt steeds groter.
Als de koers omhoog gaat is dat dan een goed teken?Adamoland schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:47:
Even SEC rapport afwachten, als we blijven droppen is dat een slecht teken
Ik ben allang blij als de Aziaten eens geen uitverkoop houden als wij liggen te pitten.fry_35 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:47:
Over een paar dagen gaan de zuid-koreanen 3 weken gokken op uitslagen van de olympische spelen ipv crypto. En dan nog een een chinees nieuwjaartje eroverheen, waarin er weinig gebeurt in Azie.....gaat de koersen niet helpen vrees ik.
Groetjes, FaceDown.
Stabiel is ook goed.tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:48:
[...]
Als de koers omhoog gaat is dat dan een goed teken?
Stap alsjeblieft niet uit!!Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:45:
[...]
Ik kwam gisteren deze video tegen. Deze jongen geeft altijd zijn nuchtere kijk op crypto. Na het kijken van deze video, weet je nog steeds totaal niet wat er gaat gebeuren, maar je weet wel wat mogelijke scenario's zijn. Daar kan je zelf je conclusies uit trekken.
Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:29:
[...]

Lol! Als je op google intypt: "how low", dan vult hij automatisch aan met "can bitcoin go".
We hebben dus iig iets bereikt met bitcoin, nu gauw terug naar je reëele waarde: $2000.
Bij mij how low nxt en dan ripple gevolgd door bitcoingabn88 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:51:
Lol! Als je op google intypt: "how low", dan vult hij automatisch aan met "can bitcoin go".We hebben dus iig iets bereikt met bitcoin, nu gauw terug naar je reëele waarde: $2000.
zolang je maar zelf het eens bent met hoeveel je nog meer wilt investeren en je vervolgens niet boos op jezelf wordt als de boel weer naar beneden knaltoutlandos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:41:
[...]
stemmetje in mijn hoofd zegt: laten we even afwachten wat er met de koers gaat gebeuren. ik heb net als aantal hier meegemaakt dat je net wat inkoopt en daarna direct de boel naar beneden vliegt terwijl daarvoor stijgende lijn te zien was.
Maar dat deed hij net welnemesis2212 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:08:
[...]

Tja, die vent is letterlijk naar school gegaan op kosten van de bank en dat heeft hem geen windeieren gelegd:Ryan1981 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:50:
Nog even wat FUD strooien:
https://www.theguardian.c...ckdown-bis-cryptocurrency

Zijn jullie ook zo benieuwd wat Nederland gaat doen als ze van hun werk terugkomen?
Verwijderd
Bij mij VEN en ICX, daarna 20 non-items, en daarna BTCAdamoland schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:54:
[...]
Bij mij how low nxt en dan ripple gevolgd door bitcoin
Sorry, inkoppertje
Disclaimer: bezit bovengenoemde munten ook
Eten?tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:56:
Zijn jullie ook zo benieuwd wat Nederland gaat doen als ze van hun werk terugkomen?
Groetjes, FaceDown.
het lijkt er meer op alsof hij al zijn crypto coins heeft opgegeten. Of noemen ze dit nou een "Whale"?Ypuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:55:
[...]
Tja, die vent is letterlijk naar school gegaan op kosten van de bank en dat heeft hem geen windeieren gelegd:
[afbeelding]
Ryan1981 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:50:
Nog even wat FUD strooien:
https://www.theguardian.c...ckdown-bis-cryptocurrency

ja viel mij ook op dat hij gezond en weldenkend oogt
[ Voor 31% gewijzigd door Cyberamp op 06-02-2018 13:58 ]
Een blauwe Toyota Aygo Sport.
Net zoiets maar dan past er wel een krat (2 zelfs!) achterin
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Nog 2 uurtjes mannen, spannend.. ben benieuwd wat het nieuws van Amerika gaat veroorzaken
jesus motherfucking christYpuh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:55:
[...]
Tja, die vent is letterlijk naar school gegaan op kosten van de bank en dat heeft hem geen windeieren gelegd:
[afbeelding]

Het lijkt ook wel of er altijd een patroon in zit: je wordt rood wakker, Europa in paniek en verkopen die hap, dan wordt Amerika wakker en die kopen omdat wij de koersen lekker laag hebben gezet met paniek, dus de koersen worden in de middag en avond weer wat groener. Wij lekker slapen, paar uur later amerikanen lekker slapen en dan worden de aziaten wakker die alles leegtrekken. En worden wij weer bloedrook wakker. History repeating itself.
Bij gewone regionale beurzen heb je tenminste nog een afkoelperiode en gaat 's avonds de beurs gewoon dicht. Bij crypto gaat het spel 24 uur door vanwege tijdzone's, met als grote nadeel dat je minimaal 8 uur niks kan doen omdat je aan het slapen bent
Bij gewone regionale beurzen heb je tenminste nog een afkoelperiode en gaat 's avonds de beurs gewoon dicht. Bij crypto gaat het spel 24 uur door vanwege tijdzone's, met als grote nadeel dat je minimaal 8 uur niks kan doen omdat je aan het slapen bent
Je kan het in ieder geval geen platvis noemen.nemesis2212 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:57:
[...]
het lijkt er meer op alsof hij al zijn crypto coins heeft opgegeten. Of noemen ze dit nou een "Whale"?
Verwijderd
We kunnen er samen nog wel 10 tegenaan gooien?Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:45:
[...]
Arme bankier.. moet zo hard werken voor z'n centjes dat ie geen tijd heeft om te sporten..tias86 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:59:
[...]
Je kan het in ieder geval geen platvis noemen.
Ik voel een nieuwe zeepbel aankomen!Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:00:
[...]
We kunnen er samen nog wel 10 tegenaan gooien?
[ Voor 29% gewijzigd door FaceDown op 06-02-2018 14:01 ]
Groetjes, FaceDown.
In December riep iedereen dat de Aziaten het stokje overnamen en de prijs nog verder opdreven iedere dag.fry_35 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:59:
Het lijkt ook wel of er altijd een patroon in zit: je wordt rood wakker, Europa in paniek en verkopen die hap, dan wordt Amerika wakker en die kopen omdat wij de koersen lekker laag hebben gezet met paniek, dus de koersen worden in de middag en avond weer wat groener. Wij lekker slapen, paar uur later amerikanen lekker slapen en dan worden de aziaten wakker die alles leegtrekken. En worden wij weer bloedrook wakker. History repeating itself.
Je moet natuurlijk iemand de schuld kunnen geven als het ff niet zo lekker gaat.
Interessant! Het argument "het minen kost zoveel, daarom moet de prijs zoveel zijn" is natuurlijk niet fair.Anton.net schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:50:
Ik kwam gisteren deze video tegen. Deze jongen geeft altijd zijn nuchtere kijk op crypto. Na het kijken van deze video, weet je nog steeds totaal niet wat er gaat gebeuren, maar je weet wel wat mogelijke scenario's zijn. Daar kan je zelf je conclusies uit trekken.
Ik kan ook wel een auto maken die mij 20k gekost heeft om te maken, maar ik zou niemand aanraden om dat er voor neer te tellen...
abosluut! En ik geef liever iemand anders de schuld dat ik op -40% sta dan dat ik met mijn vingertje naar mezelf wijs omdat ik te hoog heeb ingekocht, kom ik eerlijk voor uitFlagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:01:
[...]
In December riep iedereen dat de Aziaten het stokje overnamen en de prijs nog verder opdreven iedere dag.
Je moet natuurlijk iemand de schuld kunnen geven als het ff niet zo lekker gaat.
Punt is dat wel allemaal schuldig zijn door als domme schapen aan panic selling te gaan doen.Flagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:01:
[...]
In December riep iedereen dat de Aziaten het stokje overnamen en de prijs nog verder opdreven iedere dag.
Niet iedereen maar wel een grote groep die het dus voor zichzelf aan het verkloten is en dit ook nog niet eens in de gaten hebben.
Ze krijgt zo een self fulfilling prophecy.
Conclusie: het gaat sowieso verder zakken naar ca. 4000 dollar en het zal lang duren voor we weer het niveau van januari halen.Anton.net schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:50:
Te hoog kan alleen als je geen tijd hebt om het te laten staan.fry_35 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:03:
[...]
abosluut! En ik geef liever iemand anders de schuld dat ik op -40% sta dan dat ik met mijn vingertje naar mezelf wijs omdat ik te hoog heeb ingekocht, kom ik eerlijk voor uit
Ah, een duidelijk feit wordt hier weergegeven. De zin beginnen met 'conclusie' en opvolgen met 'sowieso'.Exocet schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:06:
[...]
Conclusie: het gaat sowieso verder zakken naar ca. 4000 dollar en het zal lang duren voor we weer het niveau van januari halen.
Heren, deze man moet wel gelijk hebben!
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Ach die hebben minder geld nu maar hebben wel aan character building gedaan. En diegene die zelfs dat laatste niet gelukt is komen nu hier in het topic vertellen dat het 1 grote scam is en dat we naar de 0 gaan.HoppyF schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:04:
[...]
Punt is dat wel allemaal schuldig zijn door als domme schapen aan panic selling te gaan doen.
Niet iedereen maar wel een grote groep die het dus voor zichzelf aan het verkloten is en dit ook nog niet eens in de gaten hebben.
Ze krijgt zo een self fulfilling prophecy.
Je herkent ze vanzelf.
voor bitcoin wel ja, voor alt coins niet. Zodra bitcoin rustig wordt is het de tijd van de ALTSExocet schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:06:
[...]
Conclusie: het gaat sowieso verder zakken naar ca. 4000 dollar en het zal lang duren voor we weer het niveau van januari halen.
Oeh spannend, gaan we de USD 7k weer breken?
Even een minuutje stilte aub.
We gaan zo door de 7000.
We gaan zo door de 7000.
En VEN klopt aan de deur van de 50k satsFlagg schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:10:
Even een minuutje stilte aub.
We gaan zo door de 7000.
Groetjes, FaceDown.
Zo'n stijging hebben we toch al ff niet gehad?
je had vroeger zo'n beursaap 'Jacko' die regelmatig de index wist te verslaan door lukraak wat banaantjes in een mandje met fondsen te werpen (dacht ik). Later werd het een algoritme ipv echte aap. Anyway, heeeeeeeeeeel benieuwd wat er zou gebeuren als je zoiets met crypto zou doen. Ik denk dat die aap eerder in een lambo rijdt dan menigeen. BLijft toch allemaal een gok waar je niet tegenop kan TA-en
Een uur gelden nogAdnanos schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:11:
Zo'n stijging hebben we toch al ff niet gehad?
Dat wordt even hodlen tot 2022... wel 100k bitcoin

[ Voor 43% gewijzigd door Cyberamp op 06-02-2018 14:15 ]
Er zijn hier een paar day traders die het schijnen te kunnen.fry_35 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:12:
je had vroeger zo'n beursaap 'Jacko' die regelmatig de index wist te verslaan door lukraak wat banaantjes in een mandje te werpen (dacht ik). Later werd het een algoritme ipv echte aap. Anyway, heeeeeeeeeeel benieuwd wat er zou gebeuren als je zoiets met crypto zou doen. Ik denk dat die aap eerder in een lambo rijdt dan menigeen. BLijft toch allemaal een gok waar je niet tegenop kan TA-en
Dat is dagen in crypto land.
[ Voor 13% gewijzigd door FaceDown op 06-02-2018 14:13 ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Positief nieuws over crypto. Ik kan het bijna niet geloven. Kan iemand even in mijn arm knijpen?
Ik bedoel zo'n stijging als vandaag (+15-20% sinds het dieptepunt)
De site is al down. Zal wel te maken hebben met het feit dat iedereen graag goed nieuws wil lezen.
Gefeliciteerd aan alle HODLers, jullie hebben sinds vanochtend 15% meer verdiend dan ik als daytrader
Ik wachtte op een panic sell off die maar niet kwam en zat er dus naast
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)