Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:07
weet iemand toevallig ook op welke banden de Magny Cours velgen geleverd worden?
Het zijn de continentals ... maar type nummer enz? en 92 v of y enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik had hier laatst al gevraagd naar een lakstift, maar wil toch even kijken of er geen andere optie is. ik heb er niet veel ervaring mee, maar enig idee of het ook een optie is om de rest af te plakken en enkel dit plekje te schuren en te spuiten met een spuitbus met dezelfde kleur? Hieronder zie je de krasjes op het dak (klik op de foto voor vergroting)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jclcJFc.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vq5WuAv.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door miicker op 09-03-2018 15:40 ]

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

miicker schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:39:
Ik had hier laatst al gevraagd naar een lakstift, maar wil toch even kijken of er geen andere optie is. ik heb er niet veel ervaring mee, maar enig idee of het ook een optie is om de rest af te plakken en enkel dit plekje te schuren en te spuiten met een spuitbus met dezelfde kleur? Hieronder zie je de krasjes op het dak (klik op de foto voor vergroting)

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat zou ik zeker niet gaan doen. Ik verwacht dat je na die beschreven aanpak alleen nog maar een meer opvallende plek achter zult laten. Als je het af gaat plakken dan krijg je scherpe contouren, los van het kleurverschil (want je gaat het altijd zien verwacht ik), en dan ga jij je er alleen maar meer aan storen.

Ga ermee naar een schadebedrijf en vraag het daar, wat er aan te doen is (als het niet teveel geld mag kosten)?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006