Dank je, ik ga zeker serieus naar Arkana kijken ja!melcon schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:35:
[...]
Dat is wel echt een serieuze klapper geweest, als je ziet hoe de velg alleen al vervormd is. Verbaasd me niets dat de deuren niet goed open willen. Zou de Arkana zeker even bekijken, is inderdaad wel een SUV en een stuk beter afgewerkt dan de Captur (binnen het segment van de Captur is het prima maar het is niet vergelijkbaar met een segment hoger zoals de Arkana). In de Arkana die je nu besteld zit het Easylink systeem (opvolger van R-Link 2), Renault heeft hier een simulator van online staan om te proberen: https://easylink.renault.com/index-nl.html#HOMEMENU_MAIN_EXT
Als je geen echte klachten had over het R-Link systeem in je Megane dan gaat dit systeem je ook gewoon goed bevallen, het is vooral een stuk sneller.
Open R-Link (wat Nico zegt, in de Megane 5/E-Tech) is inderdaad het mooiste, dat is het Google systeem, helaas nog niet leverbaar in de Arkana.
Met R-Link2 had ik geen echte problemen. Werkte soms wat traag, maar verder wel probleemloos.
Virussen? Scan ze hier!