Toon posts:

Het grote Renault topic - Deel 7 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 46 47 48 Laatste
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ligt er ook aan wat je wilt qua opladen. Heb zelf een tijdlang een draadloze qi lader gehad die je in een ventilatierooster klemt. Kabeltje netjes wegwerken en je hebt een vrij nette oplossing. In mijn huidige auto ben ik nu Android auto gaan gebruiken en dat kan alleen bedraad. Daarom overgestapt naar een Brodit houder en dat is kwalitatief erg goed. Alleen van te voren wel goed bedenken of je je telefoon los met een kabeltje aansluit, of dat je een Brodit houder koopt met ingebouwde usb-kabel. Voordeel is dat je je telefoon direct op de kabel inklikt. Die laatste is wel een stuk duurder. Ik heb de simpele variant waarbij je zelf het kabeltje nog moet inpluggen, maar met er naar om de versie met kabel te kopen. Is toch wat handiger...

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:50
Is er iemand die mij op weg kan helpen met het updaten van het infotainment systeem (R-link 2)? Voornaamste issue waar ik tegenaan loop is dit ik geen muziek van Spotify af kan spelen.

Huidige versie is 2.2.19.300 en volgens de officiële Renault website is er geen update beschikbaar. Wellicht dat een mede tweaker op weg kan helpen?

Heb ook al gekeken naar DDT4ALL maar ik hoop een tussenoplossing te vinden.

Het betreft een Renault Megane Estate Gt-line uit 05-2017.

Edit: afspraak gemaakt bij de Renault dealer voor een update naar de 7 versie.

[Voor 32% gewijzigd door roybr op 13-03-2023 11:14]

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:52
En paar topics terug werd over AA wireless gepraat. Als je een bedrade AA hebt, kan je deze gewoon wireless maken door bv de Carsifi (daar heb ik ervaring mee). Je head-unit hoeft er niet specifiek ondersteuning voor te hebben.
Op mn 2016 CLIO met R-LINK (v1) kon ik AA activeren (eenvoudige hack) en heb er jarenlang probleemloos mee gereden. De eerste weken/km's werd mn telefoon erg heet en ging de batterij snel leeg, maar dit ging naar verloop van tijd beter, want ik kon het afgelopen jaar prima naar Drenthe rijden (~200km voor me) en aankomen met een batterij die nog op ongeveer 50% stond.

Nu overgestapt naar een nieuwe (lease) Megane Estate. Nog steeds geen AA wireless, maar de Carsifi werkt hier ook perfect.
Pagina: 1 ... 46 47 48 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee