Net de verkoper aan de lijn, hij was echt gepikeerd dat we dit gesprek nu hadden.
Hij is van mening dat we een overeenkomst hadden. Dat we nu over de prijs begonnen was niet akkoord volgens hem.
Gisteren na de proefrit hebben we met zijn collega onze punten opgenoemd.
Toen waren het zaken die hun in orde gingen maken.
De zware koppeling (opmerking van mijn vrouw) was niets aan te doen.
Ook hebben we toen aangeven dat de prijs te hoog voor ons was.
Vanochtend dus door verkoper nr1 gebeld:
Ik heb hem nogmaals onze punten uit de proefrit opgenoemd.
De kleine maar wel aanwezige schade puntjes, enz.
Dat de auto in de basis is waar we naar opzoek waren maar de prijs + die punten voor ons niet okay was.
Hij bleef volhouden: prijs is afgesproken en niet meer onderhandelbaar.
Lul verhaal over een tuinset die hij gekocht had, daar had hij toch ook een prijs voor afgesproken en bij levering ging hij daar toch ook niet nog een keer over onderhandelen. Enz, blabla.
Ik heb hem gezegd dat ik met mijn vrouw wilde overleggen over hoe nu verder.
Net hebben wij hem terug gebeld en gezegd dat we er van af zien.
Teveel twijfel en ruis op de lijn.
Hij begon min of meer ruzie te maken, want ja we hadden toch een deal, dit had hij in 26 jaar nog nooit meer gemaakt, enz.
Gesprek afgekapt en aangeven dat wij toch echt niet het geld gingen over maken en deze auto ineens wel gingen kopen.
We hebben twijfel, er meerdere nachten over geslapen, de proefrit leverde een aantal punten op een bij nader in zien is dat voor ons een reden om er van af te zien.
Zijn reactie: hij ging met de directie in overleg want dit vond hij niet kunnen.
We zouden eventueel nog niets van hem/hun horen.
Ik heb hier een door mij getekende "overeenkomst voor levering van een occasion" liggen.
Duidelijk voorzien van een regel: "onder voorbehoud van proefrit".
Dus wat hij nou wil gaan overleggen of wil bereiken.. ??
Hij is van mening dat we een overeenkomst hadden. Dat we nu over de prijs begonnen was niet akkoord volgens hem.
Gisteren na de proefrit hebben we met zijn collega onze punten opgenoemd.
Toen waren het zaken die hun in orde gingen maken.
De zware koppeling (opmerking van mijn vrouw) was niets aan te doen.
Ook hebben we toen aangeven dat de prijs te hoog voor ons was.
Vanochtend dus door verkoper nr1 gebeld:
Ik heb hem nogmaals onze punten uit de proefrit opgenoemd.
De kleine maar wel aanwezige schade puntjes, enz.
Dat de auto in de basis is waar we naar opzoek waren maar de prijs + die punten voor ons niet okay was.
Hij bleef volhouden: prijs is afgesproken en niet meer onderhandelbaar.
Lul verhaal over een tuinset die hij gekocht had, daar had hij toch ook een prijs voor afgesproken en bij levering ging hij daar toch ook niet nog een keer over onderhandelen. Enz, blabla.
Ik heb hem gezegd dat ik met mijn vrouw wilde overleggen over hoe nu verder.
Net hebben wij hem terug gebeld en gezegd dat we er van af zien.
Teveel twijfel en ruis op de lijn.
Hij begon min of meer ruzie te maken, want ja we hadden toch een deal, dit had hij in 26 jaar nog nooit meer gemaakt, enz.
Gesprek afgekapt en aangeven dat wij toch echt niet het geld gingen over maken en deze auto ineens wel gingen kopen.
We hebben twijfel, er meerdere nachten over geslapen, de proefrit leverde een aantal punten op een bij nader in zien is dat voor ons een reden om er van af te zien.
Zijn reactie: hij ging met de directie in overleg want dit vond hij niet kunnen.
We zouden eventueel nog niets van hem/hun horen.
Ik heb hier een door mij getekende "overeenkomst voor levering van een occasion" liggen.
Duidelijk voorzien van een regel: "onder voorbehoud van proefrit".
Dus wat hij nou wil gaan overleggen of wil bereiken.. ??
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.