@
melcon Geen R-Link. Maar als ik mij niet vergis, zijn er genoeg android radio's die één op één vervanging zijn. Zal eens op zoek moeten gaan in het Android Autoradio topic of zo.
Ik rij eigenlijk 75% van de tijd manueel. Behalve bij autosnelweg natuurlijk en op een luie dag. Er zitten een paar rariteiten in de schakelmomenten. Je rijdt automatisch en beetje sportief hoog in toeren. Op het moment dat je begint te remmen, zal de bak toch nog een versnelling hoger schakelen. En het is nu niet dat dit kwaad kan of gevaarlijk is, maar het klopt niet in mijn simpele geest

Als ik begin te remmen, dan moet ie niet meer naar een volgende versnelling gaan.
Ook gaat ie soms al terug naar de 1ste versnelling terwijl het eigenlijk nog niet echt nodig is. Dus ipv op het gemak optrekken in tweede, schiet je dan opeens vooruit in 1ste.
Er is een update gebeurd van de versnellingsbak en de "problemen" zijn minder frequent. Ze zijn er nog maar het komt minder voor.
Maar dat is natuurlijk geen probleem bij het manueel rijden.
Heb me laten wijs maken dat er zoiets als het "cup-pack" op zit. Te herkennen aan de rode remmen. Zou ander remsysteem, ophanging, cup chassis e.d. zijn. Maar zou niet weten hoe ik dat zou moeten controleren. Is ook niet persé nodig. Auto doet wat ie moet doen en of dat nu met een Cup chassis is of niet, doet er niet zo toe.
[
Voor 5% gewijzigd door
Kenhas op 06-08-2020 15:57
]