• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:17
W1ck1e schreef op maandag 12 januari 2026 @ 13:49:
[...]

Dan heeft het weer geloond om te bellen. Dus je huidige abonnement loopt 3 maanden korter.
Yep oude loopt korter nu. Was de 20GB variant en met plafondkosten betaalde ik €12,20

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
WiLLoW_TieN schreef op maandag 12 januari 2026 @ 13:52:
[...]

Yep oude loopt korter nu. Was de 20GB variant en met plafondkosten betaalde ik €12,20
Dus je hebt nu meer voor minder.
Ik heb een plafond ingesteld toen dat gratis was, maar heb daarnaast op mijn telefoon een limiet op de data gezet. Ik heb nog even genoeg aan 4GB, ik gebruik zelden wat.

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Er zijn nu goede deals voor nieuwe klanten. Iemand succes gehad om via de klantenservice een goede deal voor verlengen te krijgen?

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:27
zunrob schreef op maandag 23 februari 2026 @ 10:16:
Er zijn nu goede deals voor nieuwe klanten. Iemand succes gehad om via de klantenservice een goede deal voor verlengen te krijgen?
Wat heb je zelf kunnen regelen, deel vooral ook je eigen ervaringen :)

• zunrob
  • Nu online
jongetje schreef op maandag 23 februari 2026 @ 12:01:
[...]

Wat heb je zelf kunnen regelen, deel vooral ook je eigen ervaringen :)
Rond de lunch even gebeld: 6 maanden voor 1 euro, en daarna 11 euro per maand voor 40 GB en onbeperkt bellen. Had niet het idee dat er veel meer ruimte was.

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 00:52
zunrob schreef op maandag 23 februari 2026 @ 15:12:
[...]

Rond de lunch even gebeld: 6 maanden voor 1 euro, en daarna 11 euro per maand voor 40 GB en onbeperkt bellen. Had niet het idee dat er veel meer ruimte was.
Is dat voor 1 of 2 jaar? Als het 2 jaar is, dan ben je op de website veel goedkoper uit.

• zunrob
  • Nu online
Incognitum schreef op maandag 23 februari 2026 @ 19:15:
[...]

Is dat voor 1 of 2 jaar? Als het 2 jaar is, dan ben je op de website veel goedkoper uit.
2 jaar.
Hoezo goedkoper uit op de website? Dat is alleen voor nieuwe klanten. Ik heb verlengd.

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 00:52
zunrob schreef op maandag 23 februari 2026 @ 19:23:
[...]

2 jaar.
Hoezo goedkoper uit op de website? Dat is alleen voor nieuwe klanten. Ik heb verlengd.
Ah ja klopt. Excusi.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wel jammer dat ze je op de dag dat je abonnement afloopt nog even willen pakken met nog een factuur voor een extra maand abonnementskosten voor een periode dat je dus al weg bent. Moet je weer bellen om dat terug te krijgen waarbij ze het nog coulance noemen ook.

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:38
sambalbaj schreef op maandag 23 februari 2026 @ 19:55:
Wel jammer dat ze je op de dag dat je abonnement afloopt nog even willen pakken met nog een factuur voor een extra maand abonnementskosten voor een periode dat je dus al weg bent. Moet je weer bellen om dat terug te krijgen waarbij ze het nog coulance noemen ook.
Dat heb ik in het verleden ook gehad daar ja. Heel
Erg vervelend dit geintje. Zit er nu overigens weer met 2 abo’s. Je kunt natuurlijk gewoon terugboeken.
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Let op:
Het bespreken van Prepaid hoort in: [Simpel Prepaid] Ervaringen & Discussie