van de website van simpel zelf:
http://simpel.nl/prepaid/ exclusief bij de Action.
verder staan daar zo'n beetje alle ingredienten die je zoekt.
Waar ik die url vandaan heb? van het plaatje van de action. daar staat deze url gewoon genoemd.
Goed om te weten
Je simkaart activeren
Je simkaart wordt automatisch actief zodra je voor het eerst belt, sms’t of gebruik maakt van mobiel internet. Simpel.
Tarieven
Met Simpel Prepaid profiteer je van goedkope tarieven. Bellen, sms’en en internetten in Nederland kost slechts 5 cent per minuut/SMS/MB. Je betaalt een starttarief van 5 cent per gesprek. Voor het gebruik van je simkaart in het buitenland, naar buitenlandse telefoonnummers of naar nummers met speciale tarieven gelden speciale tarieven.
Klik hier voor een overzicht van deze tarieven.
Verlies/diefstal
Als je simkaart kwijt, kapot of gestolen is kun je een nieuwe simkaart kopen. Dit kan alleen bij Action. Mocht er op de oude sim nog tegoed staan, dan kan dit niet worden overgezet.
Voorwaarden
Opwaarderen en je tegoed inzien
Opwaarderen doe je online via ‘Mijn Simpel Prepaid’. Je betaalt gemakkelijk en veilig via iDEAL. Je kunt opwaarderen met €10, €20 of €30, ook kun je altijd de hoogte van je tegoed inzien op Mijn Simpel Prepaid.
Houdbaarheid tegoed en simkaart
Als je drie maanden niet hebt opgewaardeerd wordt je tegoed bevroren. Zodra je opwaardeert wordt het bevroren tegoed weer vrijgegeven.
Wanneer je zes aaneengesloten maanden geen gebruik maakt van je simkaart wordt deze gedeactiveerd. Dit betekent dat het tegoed vervalt en het mobiele nummer onbruikbaar wordt. Nummerbehoud bij overstappen naar een andere aanbieder is dan niet meer mogelijk. Het is ook niet mogelijk om de simkaart opnieuw te activeren.
Even maar vast wat addertjes in dikke letters gezet. Lijkt erop alsof dit een minimaal product is met weinig kosten voor simpel, maar met voldoende inkomsten door vervallen beltegoed.
Aangezien het een exclusief voor action product is verwacht ik overigens dat een eventueel persbericht en reclame van action af zal komen. Het is typisch een action product dat goedkoop even bij de kassa wordt meegenomen. (leuk voor €4,99 heb je €12,50 beltegoed... Voordat je die €12,50 tegoed hebt gekregen heb je al minstens voor €30,- moeten opwaarderen en heb je voor dat geld (€34,99) 850 belminuten.
of slechts 850MB voor die €34,99.. Niet echt een koopje dus.
[
Voor 99% gewijzigd door
nachtnet op 07-10-2015 22:09
]