Wat heb ik een spijt van de overstap naar Ben. Even klagen.
Nieuw abo, kom van KPN. Thuis nauwelijks bereik, terwijl de dekkingskaart aangeeft dat binnen en buiten zeer goed tot goed zou zijn.
Voorheen KPN was ook niet geweldig, maar nu 1.6mbps maximaal, soms niets.
Verderop, maar daar heb ik thuis natuurlijk niets aan, wel prima.
Discussie met klantenservice. 14 dagen annuleren gaat in op moment van bestellen (dat) was maand geleden, terwijl in de orderbevestiging staat dat die ingaat op moment van ontvangst van de bestelling (vorige week).
Ze gaan me toch niet aan een 2 jaar abo vasthouden zonder bereik thuis? Wat een service. Hoop dat het alsnog geannuleerd wordt, anders gaat Ben en ook de glasvezel Odido eruit per de eerst mogelijke datum.
Bedenktermijn
5.1 Wanneer een Overeenkomst langs elektronische weg (bijvoorbeeld via de Website of telefonisch) tot stand is gekomen en geen betrekking heeft op content, heeft de Klant het recht, zonder opgave van redenen, de Overeenkomst binnen veertien dagen te ontbinden. De bedenktermijn bij de koop van producten vangt aan na ontvangst van het product en de bedenktermijn bij de koop van diensten vangt aan op de dag waarop de overeenkomst wordt afgesloten. Voor de verklaring van ontbinding kan de Klant gedurende deze periode contact opnemen met de Klantenservice.
De Klant kan ook gebruik maken van het standaard “EU modelformulier ontbinding” zoals te vinden op de Website.
Als het zo geïnterpreteerd wordt dat het product/dienst de envelop is met de code van de e-sim, ipv de daadwerkelijk belfunctie, dan is testen van de daadwerkelijke dienst niet mogelijk. Want je moet een maand van te voren opzeggen.
[
Voor 37% gewijzigd door
nospam_Z op 22-11-2025 09:45
]