Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:27
NxCPU schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 07:37:
[...]
Excuses ik had “verdubbeling van de data bundel” moeten schrijven.
[...]
Wat ik bedoel te zeggen is dat de actie helemaal geen bijzondere actie is (ik betaalde zonder deze actie minder voor hetzelfde).
Gewoon afsluiten en dan zie je over 2 jaar wel weer wat dan een leuke aanbieding is. Uiteindelijk krijg je toch steeds iets meer data voor je geld.

En wat betreft de snelheid hangt dat enorm van je locatie af. Ik heb hier 1 Odido, 1 Simpel en 2 BEN abonnementen en hoor nooit iemand klagen dat het te langzaam is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markie2008
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13:49
NxCPU schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 07:37:
[...]
Excuses ik had “verdubbeling van de data bundel” moeten schrijven.

Alles hieronder is later toegevoegd.

Maar nu weet ik nog steeds niet wat het theoretisch maximum snelheid van Ben 4G is.
Nu met Simyo (sinds 8 mei) geniet ik al ruim een maand van langzaam 4G (max 7 Mbps / 0,4 Mbps). Behalve midden in de nacht en in de vroege morgen (max 52 Mbps / 2 Mbps). Ik probeer een tweede fiasco te voorkomen. Ik weet niet of Ben dezelfde snelheid als hun eigenaar Odido aanbiedt.

Resultaten in de schermafdruk zijn vanaf juni voor Simyo. Daarvoor is Odido.

[...]
Het theoretische maximum van de 4G snelheid bij Ben is hetzelfde als bij 5G dus 200 mbit download en 50 upload bij "standaard" en 300 mbit download en 75 upload bij "extra snel"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9oOso-pMnU8UVJ11vhUrHoXEeA0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vCbBc5hbmFhbk69E4PHf6wHw.jpg?f=fotoalbum_large
Dit is een speedtest net gemaakt met het "extra snel abonnement", maar dan terwijl mijn telefoon op 4G stond.

[ Voor 21% gewijzigd door Markie2008 op 17-06-2025 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
jongetje schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 08:17:
[...]

Wat ik bedoel te zeggen is dat de actie helemaal geen bijzondere actie is (ik betaalde zonder deze actie minder voor hetzelfde).
Gewoon afsluiten en dan zie je over 2 jaar wel weer wat dan een leuke aanbieding is. Uiteindelijk krijg je toch steeds iets meer data voor je geld.

En wat betreft de snelheid hangt dat enorm van je locatie af. Ik heb hier 1 Odido, 1 Simpel en 2 BEN abonnementen en hoor nooit iemand klagen dat het te langzaam is.
Dankjewel. Dat klinkt uitstekend. :) :9~
Als ik dat Odido netwerk thuis maar weer terug heb. Met het KPN netwerk heb ik in en om mijn thuis gewoon pech. Echter heb ik besloten om alleen nog maar maandelijks opzegbaar aan te gaan. Slechts €2 p.m. meer bij Ben. Het kan altijd keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Markie2008 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 08:17:
[...]

Het theoretische maximum van de 4G snelheid bij Ben is hetzelfde als bij 5G dus 200 mbit download en 50 upload bij "standaard" en 300 mbit download en 75 upload bij "extra snel"
[Afbeelding]
Dit is een speedtest net gemaakt met het "extra snel abonnement", maar dan terwijl mijn telefoon op 4G stond.
Dankjewel. Dat is uitstekend. Standaard is mijn ding dan. Mijn telefoon gaat theoretisch tot 300 Mbps / 50 Mbps. Maar ik haalde met Odido (in huis dan) heel vaak 115 Mbps / 11,5 Mbps. Soms ietsje meer. Dan voelt alles al vlot aan. Die verdomde HR+++ glas panelen (geplaatst in 2023) zijn volgens mij de schuld Daarvoor was het steeds 225 Mbps. Zeker weet ik dat echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie2008
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13:49
NxCPU schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 10:27:
[...]

Dankjewel. Dat is uitstekend. Standaard is mijn ding dan. Mijn telefoon gaat theoretisch tot 300 Mbps / 50 Mbps. Maar ik haalde met Odido (in huis dan) heel vaak 115 Mbps / 11,5 Mbps. Soms ietsje meer. Dan voelt alles al vlot aan. Die verdomde HR+++ glas panelen (geplaatst in 2023) zijn volgens mij de schuld Daarvoor was het steeds 225 Mbps. Zeker weet ik dat echter niet.
Dan zou ik lekker standaard nemen, snel genoeg en scheelt weer een euro in de maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:27
@NxCPU En thuis kun je natuurlijk ook de Wi-Fi gebruiken. Scheelt je meteen in je databundel verbruik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Markie2008 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:23:
[...]

Dan zou ik lekker standaard nemen, snel genoeg en scheelt weer een euro in de maand :)
Dat is het plan. Dankjewel voor de hulp hoor.
jongetje schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 14:36:
@NxCPU En thuis kun je natuurlijk ook de Wi-Fi gebruiken. Scheelt je meteen in je databundel verbruik...
Ja is wel de bedoeling. En dan mijn telefoon als backup in de rol van Persoonlijke Hotspot is altijd geruststellend wanneer vast eruit zou liggen. En jij ook heel erg bedankt voor de hulp.

Mensen, ik Ben nu ook.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste