Tja, dan heb je geluk gehad denk ik.Tomba schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 08:42:
[...]
Vreemd, heb 2x 0900-0401405 gebeld. Beide keren direct iemand aan de lijn die allebei gewoon prima Nederlands spraken en me ook nog eens direct hielpen.
Dat is volgens mij echt afhankelijk of een provider een festivalmast inzet. Je kan eens kijken op antennekaart.nl of ze er staan.Tomba schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 08:41:
De echte test zal zijn op een drukke plek zoals een festival. Met Simyo kreeg ik er dan geen kB aan data doorheen daar waar Odido perfect werkte
Zelfs dan zal Odido voorrang krijgenjapie06 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 12:42:
[...]
Dat is volgens mij echt afhankelijk of een provider een festivalmast inzet. Je kan eens kijken op antennekaart.nl of ze er staan.
Dit vroeg ik me vandaag ook af. Ben is hier in de tariefvoorwaarden die afgelopen week zijn ingegaan opeens heel expliciet over. Er zijn daarin twee tabellen, waarbij de ene geldt voor nieuwe klanten en verlengingen en de ander voor klanten die binnen de initiële contractduur hun bundel wijzigen. Zelfs de bundelgroottes wijken af van het nieuwe aanbod. Overigens zijn de prijzen bij nieuwe abo’s op de website goedkoper dan in de pdf, er zit dus nog een soort geheime korting in. Als bestaande klant dus allemaal niet meer zo interessant als dat het vroeger wel leek te zijn.racnor2 schreef op maandag 30 maart 2026 @ 15:17:
Zijn de nieuwe databundels dit keer niet beschikbaar voor bestaande klanten?
Op ben.nl zie ik een aanbod voor een databundel van 55 GB. Wanneer ik echter inlog op Mijn BEN en kies voor ‘Bundel wijzigen’, kan ik slechts tot 45 GB selecteren, en dat voor dezelfde prijs als het aanbod voor nieuwe klanten. Voorheen kon ik toch echt mijn bundel altijd aanpassen naar de nieuwste opties. Is dat beleid veranderd?
De concurrentie zal moordend zijn, en ergens moet het geld vandaan komen...de bestaande klant dus. Heeft me aangezet om weg te gaan bij Ben.