[Ervaringen] Ben.nl Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.913 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-04 12:00
Website: www.ben.nl

Ik ben aan het zoeken naar een nieuw abonnement.
Nu kwam ik een mooie aanbieding van BEN tegen. 1,5Gb + 300min voor €14.

Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is dat ze als vituele provider op het netwerk van T-mobile zitten.
Dat dit hun netwerkdekking https://www.ben.nl/dekkingskaart.

Op het internet kom ik erg sterk wisselende ervaringen tegen.

Ik ben benieuwd hoe de ervaring van Tweakers zijn bij BEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greencap
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-02 13:35
Kijk maar eens naar mijn (en andere) ervaringen in Hoe bereik ik BEN ?

Ik heb trouwens nooit opgeschreven hoe dat is afgelopen, maar BEN / T-Mobile heeft uiteindelijk 2 weken voordat we op moesten draven in Den Haag mij een schikkingsvoorstel gedaan en mijn 'gezeur' afgekocht.

Ik zou nooit, maar dan echt nooit, meer een abbo nemen bij BEN en tevens ook niet bij moederbedrijf T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb al vele jaren een sim only abonnement van Ben, met nog daadwerkelijk onbeperkt internet. Nooit problemen mee gehad. Facturen kloppen altijd. Het bereik is voor mij in het westen van het land prima. De 3G snelheden zijn hetzelfde als bij T-Mobile. Met 4G van Ben heb ik nog geen ervaring.

Excessen komen helaas bij alle providers weleens voor en je kunt op internet dan ook genoeg vervelende ervaringen bij alle providers aantreffen. Verhoudingsgewijs zal dat wat vaker voorkomen bij budgetproviders.

Voor mij is er in ieder geval geen enkele reden om bij Ben weg te gaan. Mocht je 4G overigens niet belangrijk vinden, zou je ook nog eens bij Simpel kunnen kijken. Daar is onbeperkt bellen nu wel heel voordelig.

Dit is trouwens het oorspronkelijke Ben topic: BEN is er!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Greencap schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:37:
Kijk maar eens naar mijn (en andere) ervaringen in Hoe bereik ik BEN ?

Ik heb trouwens nooit opgeschreven hoe dat is afgelopen, maar BEN / T-Mobile heeft uiteindelijk 2 weken voordat we op moesten draven in Den Haag mij een schikkingsvoorstel gedaan en mijn 'gezeur' afgekocht.

Ik zou nooit, maar dan echt nooit, meer een abbo nemen bij BEN en tevens ook niet bij moederbedrijf T-Mobile.
Goed veel drama. Soms snap ik niet hoe het binnen een provider zo fout kan gaan en vooral niemand die zich er verantwoordelijk voor voelt.
Wat ik tot nu toe zie is heel veel klachten van BEN. Al zullen tevreden mensen ook minder snel iets online zetten.
TexMex schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:09:
Dit is trouwens het oorspronkelijke Ben topic: BEN is er!
Die was ik tegengekomen maar zag het niet direct als een ervaringen topic. Dus deze maar aangemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greencap
  • Laatst online: 05-02 13:35
Een tevreden iemand zou inderdaad niet zo snel iets online zetten. Op zich denk ik dat je bij Ben ook prima een abbo kan nemen. Als het goed gaat gaat het goed. Het vervelende is dat er ook zo veel fout gaat. Zowel technisch als administratief. Lees http://www.klachtenkompas.nl/ben maar eens door bijvoorbeeld. Of kijk anders eens op hun officiele facebook pagina. Ze moeten hun best doen om nieuwe berichten te blijven posten, omdat er zo veel mensen boze reacties geven.

Dat gezegd hebbende, in principe heeft T-Mobile mijn geschil afgehandeld. Ik weet niet precies hoe dan die verhoudingen liggen bij een virtuele provider, maar je zou dan dus in feite ook je vraagtekens bij T-Mobile en dus alle dochters kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Laatst online: 06-05 13:07
Ook ik heb nog een sim only met daadwerkelijk onbeperkt internet zonnder speedcap (dit abo werd in 2010 verkocht). . Voor 16 euro pm heb ik 300 belminuten en onbeperkt internet. Nu zon 5,5 jaar klant bij Ben en ik kan je het volgende mededelen. Weinig tot geen contact gehad met de klantenservice, maar de keren dat dit wel het geval was werd ik wel snel geholpen. In minder stedelijke gebieden kun je wel merken dat de dekking van T mobile netwerk minder is. Gelukkig heb ik hier in het westen van het land weinig tot geen last van. Mijn advise is dus kijk met een t mobile sim of je goed bereik hebt op de locaties waar je het meeste vertoeft. Voor de rest kan ik nergens een goedkoper abo vinden met ''onbeperkt internet'' krijgen dus voorlopig blijf ik klant. Met de EU regulering voor de mobiele markt zou het betekenen dat ik overal binnen de EU vanaf juni 2017 onbeperkt kan internetten met deze sim. https://ec.europa.eu/digital-agenda/en/roaming-tariffs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2024
Een jaar er tussen uit geweest, maar daarvoor jarenlang bij BEN/T-Mobile en weer BEN klant geweest. Ben eigenlijk een eerste BEN-ner. En wil nu weer terug naar BEN omdat ze voor mij de goedkoopste abo hebben.

Geen last gehad van netwerkdekking. Ja in de bush bush van Centerparcs. Maar daar heeft iedereen wel last van behalve KPN.

Bereik klantenservice kan een probleem zijn. In najaar 2014 kon je ze moeilijk bereiken en toen moest het ook via facebook. Belachelijk!!!
Maar ik zie dat er weer een telefoonnummer op hun site staat van de klantenservice.
Heb ook gehoord dat dit gewoon medewerkers zijn van T-Mobile. Maar ik weet niet of dat waar is.

@Nixo
Jouw aanbieding is nu 2Gb + 300min voor €14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Royalty schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:42:

@Nixo
Jouw aanbieding is nu 2Gb + 300min voor €14
Dat is een hele scherpe aanbieding!
Ik heb hem laten schieten. Ik ben bij vodafone gebleven omdat ik nu even geen tijd heb om achter eventuele klachten aan te gaan. Het moet even blijven werken. Maar mijn deal is wel een stuk minder momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ervaringen kun je vinden door even op het forum te zoeken. Dat kleine beetje eigen inzet verwachten we van je voor je een topic opent. Mochten er na je zoektocht nog dingen onduidelijk zijn, dan kun je een topic openen. Maar zo werkt het dus niet, zie ook De regels voor dit forum

[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 14-01-2016 11:00 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.