Binnen of buiten de contacts termijn?pinda powerrr schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:08:
[...]
Al meerdere keren met de FNV/Basic Fit, of Knaek methode de abbo's van mijn kinderen geupgrade.
Afgelopen week nog een abbo verandert van €12/m naar €11/m met dezelfde specs.
En voor de duidelijkheid, ik zit niet bij de FNV, of Basic Fit
@mb1 met een maandcontract natuurlijk.
Ik heb nog 1x een code (teveel besteld helaas) voor het volgende abonnement bij BEN:
- 5000mb
- onbeperkt sms/bel
- 4g
- 24 maanden
- €10
Reactie per PM.
Is inmiddels weggegeven.
- 5000mb
- onbeperkt sms/bel
- 4g
- 24 maanden
- €10
Reactie per PM.
Is inmiddels weggegeven.
[ Voor 9% gewijzigd door HerZon op 09-01-2020 08:27 ]
Heb best interesse, maar kan pas over twee maanden verlengen..HerZon schreef op maandag 6 januari 2020 @ 18:28:
Ik heb nog 1x een code (teveel besteld helaas) voor het volgende abonnement bij BEN:
- 5000mb
- onbeperkt sms/bel
- 4g
- 24 maanden
- €10
Reactie per PM.
Aanvulling:mb1 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:28:
[...]
Heb best interesse, maar kan pas over twee maanden verlengen..
De voucher is geldig tot eind juni 2020.
Done!HerZon schreef op maandag 6 januari 2020 @ 18:28:
- 5000mb
- onbeperkt sms/bel
- 4g
- 24 maanden
- €10
Reactie per PM.
Ik denk erover om een maandelijks opzegbaar sim only abonnement te bestellen. Ik vraag me alleen af of de extra bundel dan alleen voor een maand geldt of blijft dit zo totdat je de bundel aanpast?
Maandelijks opzegbaar betekent niet dat het abonnement maar een maand loopt hé.
Het betekent dat je gewoon per maand kunt beslissen wat je doet: verlengen, overstappen, etc. Dus als het abonnement bijvoorbeeld tegenvalt qua bereik, dan hoef je niet 1 of 2 jaar uit te zitten, maar kun je na een maand opstappen.
Het betekent dat je gewoon per maand kunt beslissen wat je doet: verlengen, overstappen, etc. Dus als het abonnement bijvoorbeeld tegenvalt qua bereik, dan hoef je niet 1 of 2 jaar uit te zitten, maar kun je na een maand opstappen.
Bij BEN zijn de prijzen begin dit jaar verhoogd. Als reden hiervoor geeft Ben aan dit een inflatie correctie is. Dit hebben ze echter nooit expliciet gemeld. Volgens de klantenservice hebben zij dit in de factuur vermeld. En daar kijk ik bijna nooit in. Waarom zou ik? Ik weet wat ik moet betalen, dus ik ga niet kijken of BEN toevallig belangrijk nieuws in de factuur heeft gezet...
Ik heb dan nu dus Bundel X met prijs Y. En dat wordt dan per 1 januari Prijs Y+28 cent.
Alleen keek ik van de week voor de gein weer eens op bundel wijzigen, soms zit er wat leuks tussen dat je voor weinig extra betalen, veel meer gaat krijgen en soms betaal je helemaal niets extra. als je helemaal geluk hebt, ga je zelfs minder betalen!
Wat schets alleen mijn verbazing? Bundel X wordt nog steeds voor prijs Y aangeboden! Dan toch maar eens contact opnemen met de klantenservice. Wat blijkbaar alleen kan tussen 0800 en 1700 uur! Budgetprovider zeggen ze dan... Anno 2020 is dat toch echt niet meer te verantwoorden... Maar goed
Klantenservice gebeld, en aangegeven dat ik toch vrij vreemd vind dat ik A niet op de hoogte ben gebracht van de prijsverhoging en B dat mijn oude Bundel X nog steeds voor nieuwe klanten wordt aangeboden voor prijs Y. En dat ik het dus vreemd vind dat ik opeens dan een hoger bedrag moet gaan betalen 'wegens inflatiecorrectie'. Klantenservice was dit met mij eens en zou het terugdraaien. Opgehangen in de veronderstelling dat het in orde zou komen.
Tot ik een halfuur later een e-mailtje krijg waarin staat dat het niet geregeld zou kunnen worden, want inflatiecorrectie... Ja ho wacht even! Daar ga ik niet mee akkoord! Dit is niet afgesproken. Wéér klantenservice gebeld, en aangegeven hoe en wat. Direct werd mij verteld dat zij hier niets aan kunnen doen. Ik geef aan dat hoe ze het doen, doen ze het, opgelost gaat dit worden.
Dan het bekende riedeltje, ik kan niets doen, geef je leidinggevende maar. dat kan ik niet doen... bla bla bla.
Uiteindelijk word ik lang in de wacht gezet en komt de medewerker terug met een voorstel. Extra minuten, of extra MB zolang het contract loopt. Extra minuten heeft voor mij weinig zin, ik heb onbeperkt. En later beek extra MB óók niet te kunnen omdat ik al een compensatie bundel heb. Enige wat nog overbleef was dat ik dan eenmalig 500 MB zou kunnen krijgen.
Hier ben ik nog niet mee akkoord gegaan, aangegeven dat ik voorstel eerst per e-mail wil ontvangen. Wat ik tot op heden nog niet heb gehad.
Te meer omdat ik dus nooit de kans heb gehad om te kunnen orienteren op eventueel een overstap naar een andere provider. BEN heeft eenzijdig het contract aangepast, zonder mij hiervan op een afdoende manier op de hoogte te stellen. Reactie klantenservice is dat bij ander providers hetzelfde heeft of zal plaatsvinden. Echter dat is voor mij om te beoordelen! BEN kan niet voor mij gaan bepalen hoe en waar ik klant word of blijf.
BEN kan van mij een klacht ontvangen en naargelang wat hier uitkomt blijf ik klant bij BEN.
Ik kan dus jullie alleen maar aanraden om ook even te kijken naar hoe jullie bundel er op dit moment uitziet! en dus eventueel contact op te nemen met BEN.
Ik heb dan nu dus Bundel X met prijs Y. En dat wordt dan per 1 januari Prijs Y+28 cent.
Alleen keek ik van de week voor de gein weer eens op bundel wijzigen, soms zit er wat leuks tussen dat je voor weinig extra betalen, veel meer gaat krijgen en soms betaal je helemaal niets extra. als je helemaal geluk hebt, ga je zelfs minder betalen!
Wat schets alleen mijn verbazing? Bundel X wordt nog steeds voor prijs Y aangeboden! Dan toch maar eens contact opnemen met de klantenservice. Wat blijkbaar alleen kan tussen 0800 en 1700 uur! Budgetprovider zeggen ze dan... Anno 2020 is dat toch echt niet meer te verantwoorden... Maar goed
Klantenservice gebeld, en aangegeven dat ik toch vrij vreemd vind dat ik A niet op de hoogte ben gebracht van de prijsverhoging en B dat mijn oude Bundel X nog steeds voor nieuwe klanten wordt aangeboden voor prijs Y. En dat ik het dus vreemd vind dat ik opeens dan een hoger bedrag moet gaan betalen 'wegens inflatiecorrectie'. Klantenservice was dit met mij eens en zou het terugdraaien. Opgehangen in de veronderstelling dat het in orde zou komen.
Tot ik een halfuur later een e-mailtje krijg waarin staat dat het niet geregeld zou kunnen worden, want inflatiecorrectie... Ja ho wacht even! Daar ga ik niet mee akkoord! Dit is niet afgesproken. Wéér klantenservice gebeld, en aangegeven hoe en wat. Direct werd mij verteld dat zij hier niets aan kunnen doen. Ik geef aan dat hoe ze het doen, doen ze het, opgelost gaat dit worden.
Dan het bekende riedeltje, ik kan niets doen, geef je leidinggevende maar. dat kan ik niet doen... bla bla bla.
Uiteindelijk word ik lang in de wacht gezet en komt de medewerker terug met een voorstel. Extra minuten, of extra MB zolang het contract loopt. Extra minuten heeft voor mij weinig zin, ik heb onbeperkt. En later beek extra MB óók niet te kunnen omdat ik al een compensatie bundel heb. Enige wat nog overbleef was dat ik dan eenmalig 500 MB zou kunnen krijgen.
Hier ben ik nog niet mee akkoord gegaan, aangegeven dat ik voorstel eerst per e-mail wil ontvangen. Wat ik tot op heden nog niet heb gehad.
Te meer omdat ik dus nooit de kans heb gehad om te kunnen orienteren op eventueel een overstap naar een andere provider. BEN heeft eenzijdig het contract aangepast, zonder mij hiervan op een afdoende manier op de hoogte te stellen. Reactie klantenservice is dat bij ander providers hetzelfde heeft of zal plaatsvinden. Echter dat is voor mij om te beoordelen! BEN kan niet voor mij gaan bepalen hoe en waar ik klant word of blijf.
BEN kan van mij een klacht ontvangen en naargelang wat hier uitkomt blijf ik klant bij BEN.
Ik kan dus jullie alleen maar aanraden om ook even te kijken naar hoe jullie bundel er op dit moment uitziet! en dus eventueel contact op te nemen met BEN.
Lednov schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 09:18:
Bij BEN zijn de prijzen begin dit jaar verhoogd. Als reden hiervoor geeft Ben aan dit een inflatie correctie is. Dit hebben ze echter nooit expliciet gemeld. Volgens de klantenservice hebben zij dit in de factuur vermeld. En daar kijk ik bijna nooit in. Waarom zou ik? Ik weet wat ik moet betalen, dus ik ga niet kijken of BEN toevallig belangrijk nieuws in de factuur heeft gezet...
<knip>
Jij bent met het afsluiten van het contract akkoord gegaan met de algemene voorwaarden, dus ook met deze paragraaf.Paragraaf 14:
Ik ben gerechtigd om ieder jaar in januari het maandbedrag van je
Abonnement aan te passen als gevolg van inflatie. Deze aanpassing
wordt gebaseerd op de stijging van het Consumenten-prijsindexcijfer
van het CBS over het voorafgaande jaar van 1 juli tot en met 30 juni.
Ik voer geen inflatiecorrectie door als er drie maanden of minder van
je Abonnement verstreken zijn.
Bron
[ Voor 5% gewijzigd door Jeffrey87 op 13-02-2020 10:59 ]
Als de bundel nog steeds aangeboden wordt verleng je toch naar dat abonnement. Of heb je een 2 jaarcontract?Lednov schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 09:18:
Wat schets alleen mijn verbazing? Bundel X wordt nog steeds voor prijs Y aangeboden!
Wel een goede tip trouwens, mijn factuur is zo te zien ook verhoogd. Dat had ik inderdaad niet verwacht.
In het T-Mobile Thuis en Mobiel topic zijn deze zaken al een tijdje bekend.
Je hebt er voor getekend, deal with it. En juist bij BEN is het slimmer om een maandcontract te nemen, zodat je sneller van acties gebruik kan maken. Zit je gelijk ook weer op een lagere prijs
Je hebt er voor getekend, deal with it. En juist bij BEN is het slimmer om een maandcontract te nemen, zodat je sneller van acties gebruik kan maken. Zit je gelijk ook weer op een lagere prijs
Waiting on the world to change
Vandaag "Ben" eens benaderd voor meer 4G snelheid.
Ik had namelijk begrepen dat je ten alle tijde je contract kon open breken mits het totaal bedrag niet lager was dan je huidige contract.
Dat is in principe waar, mits het niet een aanbieding betreft.(en de meeste contracten zijn namelijk aanbiedingen)
En toen werd het lastig voor mij, nu toch maar wachten tot einde looptijd.
Ik had namelijk begrepen dat je ten alle tijde je contract kon open breken mits het totaal bedrag niet lager was dan je huidige contract.
Dat is in principe waar, mits het niet een aanbieding betreft.(en de meeste contracten zijn namelijk aanbiedingen)
En toen werd het lastig voor mij, nu toch maar wachten tot einde looptijd.

Dank voor de tips hier
Een familielid op weg geholpen met:
Ben 100 min/sms € 4,00
Ben Internet 1500 + 300 MB € 4,00
Ben 4G Internet € 0,00
Totaal dus. €8,- per maand
Maandelijks op te zeggen
Nog wel even langs de Basicfit als die weer open en is
Een familielid op weg geholpen met:
Ben 100 min/sms € 4,00
Ben Internet 1500 + 300 MB € 4,00
Ben 4G Internet € 0,00
Totaal dus. €8,- per maand
Maandelijks op te zeggen
Nog wel even langs de Basicfit als die weer open en is
[ Voor 7% gewijzigd door D-Ed op 13-04-2020 14:52 ]
Weet iemand misschien of/wanneer Ben gaat beginnen met VoLTE? Dit heb ik momenteel al op mijn OnePlus 6T, op het netwerk van T-Mobile, maar het enige dat ik op de site/forum van Ben kan vinden is dat het nog niet bekend is (voornamelijk oude berichten). Iemand een idee? Alvast bedankt!
Volgens mij heeft T-Mobile VoLTE nog niet eens voor alle eigen particuliere abonneehouders uitgerold, dus ik verwacht dat het bij Ben nog wel even gaat duren...Basvanasperdt schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:27:
Weet iemand misschien of/wanneer Ben gaat beginnen met VoLTE? Dit heb ik momenteel al op mijn OnePlus 6T, op het netwerk van T-Mobile, maar het enige dat ik op de site/forum van Ben kan vinden is dat het nog niet bekend is (voornamelijk oude berichten). Iemand een idee? Alvast bedankt!
Volgens mij kon je ook een Ben abonnent afsluiten via FNV alleen die link werkt niet meer, weet iemand misschien dat dit nog kan, of kan je nog alleen via de website ben.nl of ben.nl/basicfit bestellen, de reden dat ik dit vraag is om dat je bij FNV 9000 mb kon kiezen
vrg kort
vrg kort
Die website is vervallen en de korting loopt nu via UnitedConsumers.Korat schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:28:
ik dit vraag is om dat je bij FNV 9000 mb kon kiezen
Maar ik weet niet onder welke condities.
Maar wat is het probleem om hem via "basic fit" af te sluiten?
Bij hun krijg je 8400Mb en dat is maar 600Mb minder voor een tientje.
Bedankt voor je Bericht dat heb ik ook gedaanVon Henkel schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 16:25:
[...]
Die website is vervallen en de korting loopt nu via UnitedConsumers.
Maar ik weet niet onder welke condities.
Maar wat is het probleem om hem via "basic fit" af te sluiten?
Bij hun krijg je 8400Mb en dat is maar 600Mb minder voor een tientje.
vrg korat
Zijn er hier nog mensen met het oude onbeperkt internet abonnement op 3G? Zou Ben ooit nog 4G gaan toestaan voor dit abonnement? Of zouden ze dit abonnement lekker uit laten sterven als ooit de 3G-masten uit gaan?
Durf het niet te zeggen, T-mobile (Ben) sluit haar 2g masten af in november dit jaar. Dus 3G zal nog wel een tijdje bestaan zolang 5G niet aan de basis staat. Zou goed kunnen dat ze het zo laten gaan of toch in de toekomst 4g gaan aanbieden. Heb je zelf al met ze contact opgenomen?TexMex schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:01:
Zijn er hier nog mensen met het oude onbeperkt internet abonnement op 3G? Zou Ben ooit nog 4G gaan toestaan voor dit abonnement? Of zouden ze dit abonnement lekker uit laten sterven als ooit de 3G-masten uit gaan?
Dit heb ik iemand in het verleden laten zien omtrent deze issue: https://community.ben.nl/...j-onbeperkt-internet-5672
[ Voor 9% gewijzigd door dutchnltweaker op 21-04-2020 18:57 ]
Ik kijk inderdaad zo af en toe op het forum van Ben. Daar zie je een of twee keer per jaar een vraag over 4G bij het oude onbeperkt internet abonnement voorbijkomen. De reacties daarop van Ben zijn helaas weinig hoopvol, al zijn webcare-medewerkers waarschijnlijk minder goed op de hoogte van eventuele toekomstige ontwikkelingen.
Ben heeft de bundels lekker verhoogd.
Prijsbewust weken.
Net verlengd via de ben.nl/basicfit
Toch mooie tarieven ik heb nu 4800mb 100min en 4G voor €8,50 p/m
en ook nog eens €59 korting op de iPhone SE 128GB.
Doe jullie voordeel er mee.
Refereren naar vriendenvoordeel is niet toegestaan.
Prijsbewust weken.
Refereren naar vriendenvoordeel is niet toegestaan.
[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 11-05-2020 09:27 ]
Topmb1 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:54:
Prijsbewust weken.
*knip*
Voor de zoveelste keer de abbo's van mijn tieners verlengd
300 min
9600Mb
4G extra snel
€14,50/maand
Heb voor beiden de abbo's per maand, zodat ik altijd gebruik kan maken van deze tips. Prijs gaat omlaag, afgenomen diensten omhoog, prima dus, zeker voor datahongerige tieners.
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 11-05-2020 09:27 ]
Is dat extra snel het waard? Heb gewoon weer zonder afgesloten
Geen idee. Heb voor mijzelf T-Mobile Unlimited, dat gaat op de juiste plekken echt bizar snel. Met het BEN 4G snel, heb je als het goed is dezelfde snelheden. Gezien ik het abbonement geupgrade heb met meer data, de prijs omlaag ging, was er zelfs nog ruimte om die €0,50 extra per maand te doen zonder extra kosten.twowheeler schreef op zondag 10 mei 2020 @ 00:05:
Of het jou wat waard is, moet je zelf bepalen.
hardware-lover in "[Ben] Ervaringen & Discussie - Deel 2"twowheeler schreef op zondag 10 mei 2020 @ 00:05:
Testing, one, two ...
Ik twijfel op dit moment tussen dit aanbod van Ben (Tmobile netwerk) of de 200min/sms 10GB van Youfone (KPN netwerk) voor €14,-, ook maandelijks opzegbaar. Bellen doe ik niet veel, dus voor die extra 100 minuten hoef ik het niet te doen.pinda powerrr schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 22:08:
[...]
Top![]()
Voor de zoveelste keer de abbo's van mijn tieners verlengd![]()
300 min
9600Mb
4G extra snel
€14,50/maand
Heb voor beiden de abbo's per maand, zodat ik altijd gebruik kan maken van deze tips. Prijs gaat omlaag, afgenomen diensten omhoog, prima dus, zeker voor datahongerige tieners.
Edit: via Cashback XL ook nog €18,- retour bij het afsluiten van het Youfone abonnement, helaas niet mogelijk icm de Ben Basic Fit actie
[ Voor 9% gewijzigd door KabouterTilly op 10-05-2020 14:06 ]
kan iedereen dat doen? Heb net een Ben abbo afgesloten en ben geen basicfit klant maar zou ik dat nog kunnen wijzigen?mb1 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:54:
Prijsbewust weken.
[mbr]Refereren naar vriendenvoordeel is niet toegestaan.[/]
Zelfde met studenten aanbod, wordt dat nog gecontroleerd?
[ Voor 5% gewijzigd door icecreamfarmer op 12-05-2020 16:38 ]
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Kan iedereen doen.icecreamfarmer schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:37:
[...]
kan iedereen dat doen? Heb net een Ben abbo afgesloten en ben geen basicfit klant maar zou ik dat nog kunnen wijzigen?
Studenten aanbod weet ik niet
[ Voor 4% gewijzigd door mb1 op 13-05-2020 15:06 ]
Same here! In vergelijking met het eerdere abonnement (FNV deal) ben ik met de Basicfit deal 50 cent goedkoper uit per maand en 600MB erbij. Niet wereldschokkend maar wel fijnpinda powerrr schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 22:08:
[...]
Top![]()
Voor de zoveelste keer de abbo's van mijn tieners verlengd![]()
300 min
9600Mb
4G extra snel
€14,50/maand
Bij de studenten aanbod moet je wel kunnen aantonen doormiddel van een studentepas te uploaden.icecreamfarmer schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:37:
[...]
kan iedereen dat doen? Heb net een Ben abbo afgesloten en ben geen basicfit klant maar zou ik dat nog kunnen wijzigen?
Ik zou lekker voor de basicfit aanbieding gaan, is goedkoper dan de studenten aanbod en jebt zelfs meer mb.
@pinda powerrr Wel opletten dat je van die 9600mb max 8000mb in de EU mag verbruiken (staat beschreven bij het afsluiten).
[ Voor 12% gewijzigd door dutchnltweaker op 19-05-2020 11:47 ]
Klopt en is bekenddutchnltweaker schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:44:
[...]
@pinda powerrr Wel opletten dat je van die 9600mb max 8000mb in de EU mag verbruiken (staat beschreven bij het afsluiten).
Mooie is, dat met het continu veranderen van het abbo, de limiet voor buitenland ook steeds hoger is geworden. Tijd terug had mijn dochter 8000Mb, waarvan 5000 in het buitenland (was toen een 5Gb + 3Gb abbo)
Gelukkig gaat ze nog niet naar Lloret de Mar met haar vriendinnen

Kreeg een mail van Ben, dat ik als Ben klant kon profiteren van T-mobile internet thuis nemen. Dus ik las met aandacht. Lees je echter goed, dan zie je dat er geen sprake is van vaste klantenkorting van zeg 5 euro/maand. Slechts de voor IEDEREEN geldende introductiekorting. Valse hoop wekkend, mja bij mij wel.
[ Voor 6% gewijzigd door Sjah op 26-05-2020 15:53 ]
Zojuist is mijn nummer probleemloos overgezet van T-Mobile naar Ben. Goed om te zien dat de eerst speedtests precies het zelfde resultaat geven als met de T-Mobile simkaart. Scheelt toch wel aanzienlijk in de maandelijkse kosten.
Abonnement: Basic Fit actie, 9600mb + 300min + extra snel 4g, maandelijks opzegbaar voor €14,50 p.m.
Abonnement: Basic Fit actie, 9600mb + 300min + extra snel 4g, maandelijks opzegbaar voor €14,50 p.m.
Ik wil misschien overstappen naar BEN. Hoe zijn de ervaringen qua bereik? Ik woon zelf in Friesland
En kan iedereen van de Basicfit aanbieding gebruik maken? ook al ben je geen lid?
En kan iedereen van de Basicfit aanbieding gebruik maken? ook al ben je geen lid?
[ Voor 30% gewijzigd door Erik1805 op 11-06-2020 11:23 ]
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
@Erik1805 Bereik is hetzelfde als T-mobile. Zie ook de reactie van KabouterTilly boven je.
En ja, iedereen kan die aanbieding gebruiken.
En ja, iedereen kan die aanbieding gebruiken.
Is er al iets bekend over VoLTE? Het feit dat 3G900 (tijdelijk) is uitgeschakeld betekent in de praktijk dat ik tijdens de meeste telefoongesprekken word teruggeschakeld naar 2G, iets wat ook te merken is aan de gesprekskwaliteit. Anderzijds heb ik nu 5GB met 300 bel/sms voor €12,33 en ik denk niet dat het nog heel veel goedkoper kan.
Durf ik niet te zeggen, heb je al contact gehad met BEN hier over?Brad schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:19:
Is er al iets bekend over VoLTE? Het feit dat 3G900 (tijdelijk) is uitgeschakeld betekent in de praktijk dat ik tijdens de meeste telefoongesprekken word teruggeschakeld naar 2G, iets wat ook te merken is aan de gesprekskwaliteit. Anderzijds heb ik nu 5GB met 300 bel/sms voor €12,33 en ik denk niet dat het nog heel veel goedkoper kan.
Nou kijk hier eens: https://www.ben.nl/basicf...in/sms&data=4000MB&4g=aan het kan zeker goedkoper: combi 1 maand abo met onbeperkt bel/sms met 4800mb voor €11,50 of voor €12,- 300 bel/sms en 7200MB per maand.
Jawel hoorBrad schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:19:
Anderzijds heb ik nu 5GB met 300 bel/sms voor €12,33 en ik denk niet dat het nog heel veel goedkoper kan.
:fill(white):strip_exif()/f/image/NzyNQ5b7MLc9Uhbfr3xACi1o.png?f=user_large)
Er zit blijkbaar een bug in de Ik Ben app. Even kijken of iemand het hier kan reproduceren:
Ik heb een abonnement van 5gb/100sms/4g voor €15,30 per maand. Als ik in de app mijn bundel wil wijzigen, staat de optie voor data limiet automatisch op 6gb/100sms/4g voor €15 per maand. Dus 30 cent minder per maand betalen en 1gb meer aan data? Kan iemand dit nabootsen?
EDIT: contact met Ben gehad. Blijkbaar een feature en geen bug
Ik heb een abonnement van 5gb/100sms/4g voor €15,30 per maand. Als ik in de app mijn bundel wil wijzigen, staat de optie voor data limiet automatisch op 6gb/100sms/4g voor €15 per maand. Dus 30 cent minder per maand betalen en 1gb meer aan data? Kan iemand dit nabootsen?
EDIT: contact met Ben gehad. Blijkbaar een feature en geen bug
Tevens binnen 2 uur een bericht terug via de mail. Verdient ook wel een meldingHet klinkt misschien raar, meer krijgen voor minder geld maar dat is echt afhankelijk van wat voor abonnement je eerst had. In jouw geval heb je gewoon een bundelwijziging gedaan die voor jou positief heeft uitgepakt.
[ Voor 34% gewijzigd door DutchMuffin op 26-06-2020 11:35 . Reden: Contact gehad met Ben ]
Nee, nog geen contact mee gehad, dat overweeg ik nog te doen. En ik wil dus ook mijn abonnement maandelijks opzegbaar houden. Intussen heb ik hem kunnen verhogen naar 6GB (+4G) en 300bel/sms voor 13 euro per maand, ook een mooie prijs.dutchnltweaker schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:37:
[...]
Durf ik niet te zeggen, heb je al contact gehad met BEN hier over?
Nou kijk hier eens: https://www.ben.nl/basicf...in/sms&data=4000MB&4g=aan het kan zeker goedkoper: combi 1 maand abo met onbeperkt bel/sms met 4800mb voor €11,50 of voor €12,- 300 bel/sms en 7200MB per maand.
Ook zeker een mooie prijs, maar wil je voor de zelfde prijs of zelfs nog wat goedkoper dan kan je al 7200mb krijgen (7,2gb).Brad schreef op zondag 28 juni 2020 @ 14:13:
[...]
Nee, nog geen contact mee gehad, dat overweeg ik nog te doen. En ik wil dus ook mijn abonnement maandelijks opzegbaar houden. Intussen heb ik hem kunnen verhogen naar 6GB (+4G) en 300bel/sms voor 13 euro per maand, ook een mooie prijs.
moet je wel via de basic fit link verlengen, en ja deze kan je ook als niet basic fit klant gebruiken.
Oh ik merk dat nu pas opdutchnltweaker schreef op zondag 28 juni 2020 @ 14:43:
[...]
Ook zeker een mooie prijs, maar wil je voor de zelfde prijs of zelfs nog wat goedkoper dan kan je al 7200mb krijgen (7,2gb).
moet je wel via de basic fit link verlengen, en ja deze kan je ook als niet basic fit klant gebruiken.
Dus gewoon verlengen via deze link? 14,50 voor extra snel 4G en 9600MB, dat is niet mis!
Ja precies, wel opletten dat je maandelijks opzegbaar neemt.Brad schreef op zondag 28 juni 2020 @ 15:18:
[...]
Oh ik merk dat nu pas op![]()
Dus gewoon verlengen via deze link? 14,50 voor extra snel 4G en 9600MB, dat is niet mis!
Ik overweeg over te stappen naar BEN, maar nu vroeg ik mij af of HD-bellen ook beschikbaar is bij BEN. Op hun site en via google kan ik hier niks over vinden (behalve dat het bij T-Mobile abonnementen wel beschikbaar is).
HD Voice werkt bij Ben naar T-Mobile en KPN (3G) netwerk.
VoLTE werkt helemaal niet.
Bedankt!!richard1074 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 18:49:
Sinds wanneer is dat laatste? Want ik heb tot 3 dagen terug T-Mobile gehad en kan mij niet herinneren HD voice te hebben gehad naar KPN klanten.richard1074 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 18:49:
Overigens krijgen mensen hier de android app werkend?
Facturen en Overzicht werken niet bij mij.
Blijft minutenland: Dit kan heel even duren staan. Met een blauwe vink in het midden. Ook is er geen internetverkeer.
De Tmobile app (welke het zelfde lijkt) werkte wel altijd.
[ Voor 5% gewijzigd door icecreamfarmer op 21-07-2020 15:05 ]
Sinds een maand nu bij Ben. Erg tevreden tot nu toe over het bereik en snelheid.
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
afgang voro Ben. ze hadden een nieuwsbericht uitgestuurd over een 10gb bundel dat onder andere op telecompaper verscheen. dat bericht verdween weer en nu is een correctie geplaatst dat deze bundel niet bestaat.
*knip*. Andere providers vergelijken / spammen is niet de bedoeling.
*knip*. Andere providers vergelijken / spammen is niet de bedoeling.
[ Voor 38% gewijzigd door rens-br op 20-08-2020 10:17 ]
[knip]
[ Voor 98% gewijzigd door hardware-lover op 19-08-2020 14:09 . Reden: liever niet ]
Testing, one, two ...
Waar verscheen het nieuwsbericht nog meer? Aangezien je spreekt over onder andere?dicksterk schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:31:
afgang voro Ben. ze hadden een nieuwsbericht uitgestuurd over een 10gb bundel dat onder andere op telecompaper verscheen. dat bericht verdween weer en nu is een correctie geplaatst dat deze bundel niet bestaat. *knip*
[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 20-08-2020 10:18 ]
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Kan iemand mij iets zinnigs vertalen over dat extra snel 4G van Ben voor 50 cent per maand? Ik heb me ingelezen over wat het is maar ik vraag mij af mensen die dit hebben de extra snelheid ervaren of dat het niet de moeite is, ook al kost het bijna niets.
Het zijn dezelfde snelheden als die je bij T-Mobile krijgt. Dus theoretisch iets van 225Mbit ofzo iets.Nachtschade schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 23:58:
Kan iemand mij iets zinnigs vertalen over dat extra snel 4G van Ben voor 50 cent per maand? Ik heb me ingelezen over wat het is maar ik vraag mij af mensen die dit hebben de extra snelheid ervaren of dat het niet de moeite is, ook al kost het bijna niets.
Dat snap ik ja, maar ik vroeg me dus specifiek af of het in de praktijk significant iets uitmaakt. Wat is jouw ervaring?pinda powerrr schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:23:
[...]
Het zijn dezelfde snelheden als die je bij T-Mobile krijgt. Dus theoretisch iets van 225Mbit ofzo iets.
Ik heb zelf T-Mobile, maar beide kids BEN. Bij de oudste staat nu het snellere internet ingeschakeld. Je merkt er niet heel veel van waar wij wonen. In de stad daarentegen haal je wel goede snelheden.Nachtschade schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 12:12:
[...]
Dat snap ik ja, maar ik vroeg me dus specifiek af of het in de praktijk significant iets uitmaakt. Wat is jouw ervaring?
Heb je al succesvol kunnen verlengen via deze link? Ik zit momenteel bij Vodafone maar zou graag willen overstappen op een andere provider, en deze actie komt op het juiste moment.Brad schreef op zondag 28 juni 2020 @ 15:18:
[...]
Oh ik merk dat nu pas op![]()
Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM
Het lijkt erop dat je voor 4G niet langer hoeft te betalen bij Ben, maar dat dit nu bij de nieuwste bundels gratis is. Als je in de oude bundels hangt dan moet je er voor blijven betalen. Goede zaak!
Iemand een idee wat er gebeurt met de 'internet altijd 08' bundel qua toegang (max 3g) wanneer t mobile 2g binnenkort uitfaseert? Dit zou in theorie kunnen betekenen dat in buitengebieden bij gebrek aan 3g je geen toegang tot het internet zou hebben bij afsluiting van 2g.
Zou het kunnen dat ze hierdoor deze groep met die oude onbeperkt bundel alsnog toegang geven tot 4g?
Zou het kunnen dat ze hierdoor deze groep met die oude onbeperkt bundel alsnog toegang geven tot 4g?
Mijn vrouw heeft nu sinds een maand of twee Ben met onbeperkt bellen.
Zij belt vrij veel en ervaart dat het moment van het "op de groene toets" drukken en het overgaan soms extreem lang is tot wel 20 - 25 seconden.
Zij kwam van KPN daar was dat zeker niet het geval.
Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Ze gebruikt een iPhone 8.
Zij belt vrij veel en ervaart dat het moment van het "op de groene toets" drukken en het overgaan soms extreem lang is tot wel 20 - 25 seconden.
Nee dat is het niet.
Omgekeerd als ik haar bel (vanaf KPN) Duurt het soms ook heel lang voor ie overgaat.
Omgekeerd als ik haar bel (vanaf KPN) Duurt het soms ook heel lang voor ie overgaat.
Daarentegen hebben de oude bundels meer MB's als ik het zie. Dus je betaalt er uiteindelijk zelf voor.Jassy schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:26:
Het lijkt erop dat je voor 4G niet langer hoeft te betalen bij Ben, maar dat dit nu bij de nieuwste bundels gratis is. Als je in de oude bundels hangt dan moet je er voor blijven betalen. Goede zaak!
Of is dat alleen bij de basicfit varianten?
Nou Ben heeft het onderzocht. Op ons adres is volgens hun het bereik slecht (op de site staat zowel binnen als buiten zeer goede dekking...)mb1 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:45:
Mijn vrouw heeft nu sinds een maand of twee Ben met onbeperkt bellen.
We kunnen direct opzeggen
Overstappen met nummer behoud
Of zes maanden korting krijgen.
Dus maar weer terug naar het KPN netwerk denk ik.
Alle abonnementen zonder toegang tot 4G worden vanaf volgende week overgezet naar '4G Basis' met een maximale snelheid van 14.4 Mbps down en 2 Mbps up: https://www.ben.nl/4g-basis.TexMex schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:01:
Dit geldt ook voor de oude onbeperkte internetbundel.
[ Voor 40% gewijzigd door TexMex op 23-10-2020 13:01 ]
En '4G Basis' is inmiddels geactiveerd voor de oude onbeperkte internetbundel. Qua snelheid ongeveer gelijk aan wat ik maximaal op 3G haalde, maar de ping en jitter zijn nu gelukkig een stuk lager. Ik kan wel weer even vooruit met Ben!
:strip_exif()/f/image/I7vp7yZTMylyNS4XOcHw4EtR.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 100% gewijzigd door TexMex op 28-10-2020 17:51 ]
Dat is zeer zeker netjes, ik geloof wel dat je nu wel continue de maximale snelheid haalt en bij 3G niet neem ik aan?TexMex schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:56:
En '4G Basis' is inmiddels geactiveerd voor de oude onbeperkte internetbundel. Qua snelheid ongeveer gelijk aan wat ik maximaal op 3G haalde, maar de ping en jitter zijn nu gelukkig een stuk lager. Ik kan wel weer even vooruit met Ben!
[Afbeelding]
Ook is dit erg handig als je naar het buitenland gaat ofcourse.
Klopt inderdaad! Deze waarden haal ik nu continu, terwijl het bij 3G wat meer fluctueerde. Al zat ik de laatste tijd op 3G ook vaak rond de 14 Mbps, waarschijnlijk omdat het 3G-netwerk de laatste jaren een stuk rustiger is geworden. Desondanks is de stabiliteit op 4G natuurlijk een stuk groter, wat een groot voordeel is. En 4G in het buitenland is zeker ook mooi meegenomen!
@TexMex, zijn dat waarden binnenshuis gemeten? Zo ja, die liggen dan zowat op hetzelfde niveau dan wat ik via Ben krijg via de "standaard" 4G verbinding met een Pixel 2 telefoon. Midden in een jaren '80 woonwijk te Veghel, het is nooit beter geweest./f/image/HR3kMJZVvlbtQ0ZNQ7AN08P4.png?f=fotoalbum_large)
Eigenlijk moet ik mezelf gewoon eens een schop verkopen en overstappen naar een (niet aan Ben gekoppelde) andere provider.
/f/image/HR3kMJZVvlbtQ0ZNQ7AN08P4.png?f=fotoalbum_large)
Eigenlijk moet ik mezelf gewoon eens een schop verkopen en overstappen naar een (niet aan Ben gekoppelde) andere provider.
Testing, one, two ...
@hardware-lover Dit was inderdaad binnenshuis. Maar binnen of buiten maakt hier weinig uit, want het bereik is vrij goed. De waardes worden in mijn geval puur en alleen beperkt door de begrenzing die Ben heeft ingesteld op '4G Basis'.
Misschien kun je hier eens kijken naar welke provider op jouw locatie de beste dekking heeft: https://antennekaart.nl/.
Misschien kun je hier eens kijken naar welke provider op jouw locatie de beste dekking heeft: https://antennekaart.nl/.
Leuk maar heb geen ING. Waar blijft BEN een keer met bonus icm een isp...dat zou T-mobile kunnen zijn, das naar ik weet een zusje.
T-Mobile is het moederbedrijf en die zullen geen klanten willen verliezen aan hun eigen budget merk.Sjah schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:50:
Leuk maar heb geen ING. Waar blijft BEN een keer met bonus icm een isp...dat zou T-mobile kunnen zijn, das naar ik weet een zusje.
De Baisc Fit actie lijkt nog wel altijd te werken. Daarvoor hoef je alleen de link te hebben:
https://service.ben.nl/basicfit/sim-only/5?duur=24maanden&bellen=100min/sms&data=4000MB&4g=aan
Zo betaal je geen aansluitkosten, krijg je 20% extra data op alle bundels en heb je gratis 4G Extra Snel.
Op 25 december een abonnementje van 7 euro besteld en vandaag de simkaarten in huis gekregen. Je leest het goed. Ik heb 2 simkaarten met 2 overeenkomsten en twee dus nummers ontvangen.
. 14 euro als ik niet erachter aan ga..
Heeft iemand die ooit meegemaakt? Ik moest er toch wel even om lachen. Morgen maar even bellen om te laten herstellen.
Gek genoeg staat er maar 1 nummer in mijn account bij Ben. Dus dat lijkt te kloppen. En ook de nummer dat van Hollandsnieuwe naar ben gaat staat er in..
Ben benieuwd wat ze gaan zeggen
.
Edit: chat gestart en was binnen 5 minuutjes geregeld
. De service is in ieder geval goed te noemen.
Heeft iemand die ooit meegemaakt? Ik moest er toch wel even om lachen. Morgen maar even bellen om te laten herstellen.
Gek genoeg staat er maar 1 nummer in mijn account bij Ben. Dus dat lijkt te kloppen. En ook de nummer dat van Hollandsnieuwe naar ben gaat staat er in..
Ben benieuwd wat ze gaan zeggen
Edit: chat gestart en was binnen 5 minuutjes geregeld
[ Voor 13% gewijzigd door krakendmodem op 30-12-2020 20:04 ]
Zijn er meer mensen die sinds vandaag VoLTE actief hebben? Ik heb een oneplus 8t en heb sinds vandaag deze functie actief.
Ik kan verder niets hierover vinden op internet dat dit geactiveerd is.
Ik ga dit vanavond testen, dat zou tijd worden!
Helaas geen VoLTE op een Galaxy S10e...
Helaas geen VoLTE op een Galaxy S10e...
[ Voor 31% gewijzigd door Jassy op 06-05-2021 23:10 ]
Ik heb op mijn iPhone 11 sinds gisteren de tekst ‘WLAN Call’ op de plek van Ben.nl staanprakka schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 18:54:
Zijn er meer mensen die sinds vandaag VoLTE actief hebben? Ik heb een oneplus 8t en heb sinds vandaag deze functie actief.
Dan lijkt het er op dat ze dit gefaseerd voor alle klanten aan het inschakelen zijn.
Ik kom speciaal naar dit topic omdat ik gisteren dacht een scoop te pakken te hebben 
Hier dus ook WLAN Call op een iPhone 11.
Het missen van deze 'functie' was o.a. een reden dat ik onlangs overgestapt ben naar hollandsnieuwe
(moet nog ingaan)
Hier dus ook WLAN Call op een iPhone 11.
Het missen van deze 'functie' was o.a. een reden dat ik onlangs overgestapt ben naar hollandsnieuwe

Ik denk dat dit een stille test release is en rustig wordt opgebouwd voordat er echt meet geadverteerd wordt. Op 1 Juni wordt het 2G netwerk uitgeschakeld (https://community.ben.nl/...et-meer-beschikbaar-23300) dus waarschijnlijk moeten ze nu wel, 3G is niet slecht maar het bereik van 4G is soms toch beter.prakka schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 18:54:
Heb me vanwege de voordelige Samsung A52 bij mobiel.nl bij BEN ingeschreven.
Ik heb de aankoop via Hollandsnieuwe teruggedraaid. Dat was voor mij een abo-verlenging. Dat MB/min/SMS daar een pot nat zijn is me goed bevallen. Echter de transparantie in tarieven buiten NL is verre van transparant. Men heeft een vreemde redenering van "waarde" die veel hoger is dan wat je betaalt; wat je er voor kan kopen is ook na 2 lange chatsessies volstrekt onduidelijk.
Ze lieten me 2 jaar geleden verschrikkelijk zitten toen ik pech had in de Pyreneeën. Ik kon niet bellen en niet internetten. Gelukkig had ik een goeie campingbaas...
Het verschil is dat Hollandsnieuwe maar 3 zones (EU, 1, 2) kent. EU heeft daar gaten.
Ben heeft EU, 1(=Zwitserland), 2, 3, 4. Voor Zwitserland vragen ze een toeslag van €0,06 per MB/min bovenop de bundel. Da's duur internetten. Er lijken bij Ben verder geen andere gaten in "EU" te zittten.
Ben kan een vette rekening nasturen, maar werkt tenminste als je het nodig hebt. Ha, en ze kunnen ook mijn app-aankopen bij Google/MS/c.s. afrekenen.
Optie: voor de vakantie in/door Zwitserland 1 maandje MB/min/SMS voor het internet Hollandsnieuwe erbij nemen. In de Samsung A52 is plek voor 2 SIMs.
P.S.: Nav https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/64405904 concludeer ik dat mobiel ongeveer even snel is als ADSL 20Mbit (internet only) wat ik nu heb. Over ADSL (van Tele2) ben ik erg tevreden. Maar KPNnetwerk heeft hier glas binnen gelegd en koper zou (2023?) uitgeschakeld worden.
Mijn modem geeft aan dat ik deze maand ca 400GB verstookte, maar ik meen dat het over langere tijd maar ca 30GB/mnd was. Ik hou het in de gaten, omdat ik er niets voor voel om voor duur alles-in-een glas te betalen. Een 4g-router met geschikte databundel (van BEN natuurlijk) zou een alternatief kunnen worden.
Ik heb de aankoop via Hollandsnieuwe teruggedraaid. Dat was voor mij een abo-verlenging. Dat MB/min/SMS daar een pot nat zijn is me goed bevallen. Echter de transparantie in tarieven buiten NL is verre van transparant. Men heeft een vreemde redenering van "waarde" die veel hoger is dan wat je betaalt; wat je er voor kan kopen is ook na 2 lange chatsessies volstrekt onduidelijk.
Ze lieten me 2 jaar geleden verschrikkelijk zitten toen ik pech had in de Pyreneeën. Ik kon niet bellen en niet internetten. Gelukkig had ik een goeie campingbaas...
Het verschil is dat Hollandsnieuwe maar 3 zones (EU, 1, 2) kent. EU heeft daar gaten.
Ben heeft EU, 1(=Zwitserland), 2, 3, 4. Voor Zwitserland vragen ze een toeslag van €0,06 per MB/min bovenop de bundel. Da's duur internetten. Er lijken bij Ben verder geen andere gaten in "EU" te zittten.
Ben kan een vette rekening nasturen, maar werkt tenminste als je het nodig hebt. Ha, en ze kunnen ook mijn app-aankopen bij Google/MS/c.s. afrekenen.
Optie: voor de vakantie in/door Zwitserland 1 maandje MB/min/SMS voor het internet Hollandsnieuwe erbij nemen. In de Samsung A52 is plek voor 2 SIMs.
P.S.: Nav https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/64405904 concludeer ik dat mobiel ongeveer even snel is als ADSL 20Mbit (internet only) wat ik nu heb. Over ADSL (van Tele2) ben ik erg tevreden. Maar KPNnetwerk heeft hier glas binnen gelegd en koper zou (2023?) uitgeschakeld worden.
Mijn modem geeft aan dat ik deze maand ca 400GB verstookte, maar ik meen dat het over langere tijd maar ca 30GB/mnd was. Ik hou het in de gaten, omdat ik er niets voor voel om voor duur alles-in-een glas te betalen. Een 4g-router met geschikte databundel (van BEN natuurlijk) zou een alternatief kunnen worden.
[ Voor 32% gewijzigd door Bruin Poeper op 27-05-2021 16:41 ]
https://community.ben.nl/...en-en-wifi-mogelijk-23390
Bericht van een Ben moderator:
Bericht van een Ben moderator:
Het is inderdaad al mogelijk om gebruik te maken van VoLTE en VoWiFi. Dit is nog niet gecommuniceerd naar mijn klanten omdat het nog niet bij iedereen was geactiveerd. Mocht je daar dus gebruik van willen maken, kun je dit proberen. Indien het bij jou niet werkt, hoor ik het graag. Dan maak ik hier een melding van.
[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 26-05-2021 08:01 ]
Ben.nl/basicfit heeft ook weer een mooie aanbieding!
Niet alleen die link maar ook Ben zelf. Voor 10gb en 200min/sms 2 jaar betaal je €10,-, Bij de basicfit link krijg je zelfs 12gb ipv 10.twowheeler schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:09:
Verrek, die zagen teveel klanten vertrekken naar hollandsnieuwe.dutchnltweaker schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:17:
[...]
Niet alleen die link maar ook Ben zelf. Voor 10gb en 200min/sms 2 jaar betaal je €10,-, Bij de basicfit link krijg je zelfs 12gb ipv 10.
Als ze dit nou eerder hadden gedaan was ik bij Ben gebleven, ben namelijk best tevreden

Als je maandelijks opzegbaar hebt kan je ook makkelijk weer terug gaan, zo niet mag je binnen 14 dagen annuleren als je dat wilt natuurlijk.Cheesy schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:20:
[...]
Verrek, die zagen teveel klanten vertrekken naar hollandsnieuwe.
Als ze dit nou eerder hadden gedaan was ik bij Ben gebleven, ben namelijk best tevreden
Voor 1 euro minder van 6GB naar 10GB gegaan, dank je wel !!
[ Voor 17% gewijzigd door Jassy op 31-05-2021 12:28 ]
Merci! Van 9GB + 200min voor 15 euro, naar 12GB + 200 min voor 12 euro gegaan!twowheeler schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:09:
Ik had ook bijna de overstap gemaakt. Nu kon ik lekker bij Ben blijven en het t-mobile netwerk. Nu 12000mb extra snel en onbeperkt bellen/sms (geen idee waarom ik dat altijd aanklik). €14 is echt een hele goede prijsCheesy schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:20:
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door twowheeler op 31-05-2021 12:47 ]
Als je minder dan 200 minuten belt is ben nu inderdaad een betere deal.Cheesy schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:20:
[...]
Bij meer is HollandsNieuwe voordeliger. Ben wel weer erg benieuwd naar het netwerk van Vodafone.
Beiden niet (meer) het geval helaas.dutchnltweaker schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:21:
[...]
Als je maandelijks opzegbaar hebt kan je ook makkelijk weer terug gaan, zo niet mag je binnen 14 dagen annuleren als je dat wilt natuurlijk.
Vodafone-netwerk zal ook vast voldoen. Ben verder niet heel veeleisend maar een grote internet-bundel is altijd prettig.
Ik ga kijken of ik mijne overmorgen alsnog kan omzetten naar 200 minuten. Daar kom ik nooit aan, dus een beetje onzin dat ik altijd onbeperkt kies.NIMIC schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:14:
[...]
Als je minder dan 200 minuten belt is ben nu inderdaad een betere deal.
Bij meer is HollandsNieuwe voordeliger. Ben wel weer erg benieuwd naar het netwerk van Vodafone.
Beide dochters geüpgradetwowheeler schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:09:
Mijn abo bij Vodafone loopt tot 8 oktober 2021. Het Basicfit abo is erg aantrekkelijk maar ik zit nog net 10 dagen buiten de 120 dagen voor nummerbehoud...ben bang dat het niet goed zal gaan met nummerbehoud als ik met te vroeg dit abo wil afsluiten.
Heeft iemand enig idee tot wanneer deze actie duurt? En of ik dus 10 juni 2021 of later ook nog gebruik kan maken van de mooie actie van 12000 MB?
Anders probeer ik de klantenservice van Ben te bellen om te vragen naar de mogelijkheden.
Heeft iemand enig idee tot wanneer deze actie duurt? En of ik dus 10 juni 2021 of later ook nog gebruik kan maken van de mooie actie van 12000 MB?
Anders probeer ik de klantenservice van Ben te bellen om te vragen naar de mogelijkheden.
Mooi truckje voor, je gaat naar https://www.mobiel.nl/sim...79-7955:1180-7956:plv-104 en daar zie je staan:Bailey2005 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 23:06:
Mijn abo bij Vodafone loopt tot 8 oktober 2021. Het Basicfit abo is erg aantrekkelijk maar ik zit nog net 10 dagen buiten de 120 dagen voor nummerbehoud...ben bang dat het niet goed zal gaan met nummerbehoud als ik met te vroeg dit abo wil afsluiten.
Het kan zijn dat dit verandert of dit het ook echt is. Dat is niet duidelijk.De huidige netwerkacties zijn geldig tot en met 06-06-2021.
https://www.ing.nl/punten/productdetail/1006872

@Bailey2005 deze deal blijft nog tot en met de 27e van juni geldig.
[ Voor 8% gewijzigd door dutchnltweaker op 01-06-2021 11:23 ]
Hmmm upgrade gaat niet helemaal goed. Staat In "Mijn Ben" alsof er een compleet nieuw abonnement is aangevraagd.pinda powerrr schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:31:
[...]
Beide dochters geüpgradeschool gaat weer naar fulltime, en de wifi is natuurlijk nooit zo goed als thuis
Heb hetzelfde gedaan als altijd: inloggen op account en dan naar de pagina /basicfit aanklikken en klaar.
Nieuwe bundels zijn ook niet ingegaan.
Iemand hetzelfde gehad? Is er iets veranderd in de procedure?
Die is helemaal mooi, bedankt! Ik twijfelde van het weekend toevallig nog of ik die andere voucher zou activeren, maar deze is nog beter!dutchnltweaker schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:22:
[...]
https://www.ing.nl/punten/productdetail/1006872
[Afbeelding]
@Bailey2005 deze deal blijft nog tot en met de 27e van juni geldig.