Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-05 08:36
Zeker niet. Dan ben je niet genoeg op de hoogte van wat er gebeurd is.

Dit was een solide project waarop ik al weken zat te wachten om te investeren. Tot nu toe was alles zeer transparant en kregen we veel updates via oa mail en telegram. Er zou een kleine pre sale plaatsvinden om wat cash op te halen en bij de ico werd het gros opgehaald.

Wat blijkt nou, ze hebben zonder aankondiging 90% van ALLE tokens via deze private pre sale aan ehales verkocht. En de ruim 50 k whitelisted mag/kan nog maar max voor 10 miljoen inkopen met een cap van 0.2 eth. Dus die kruimels zijn binnen 5 uur weg.
Maar buiten dat slaat het nergens op om de whales zoveel inspraak te geven, zij kunnen/gaan massaal dumpen en deze 10% uitkleden.

Jammer, het had zo mooi kunnen zijn. Vooral omdat er ruim 50k personen graag wilde investeren en er nog 100k klaarstonden.

Dan vraag je je toch ook af.. waarom überhaupt een ICO houden als je alles al kan ophalen bij grote investeerders!

[ Voor 5% gewijzigd door BillMcNeal op 27-01-2018 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:03
Ok, daar heb je wel een punt natuurlijk. Ik ben wel iets minder pessimistisch over het dumpen omdat er bij de pre investering vnl bedrijven hebben geinvesteerd. Die zullen niet direct dumpen mag ik hopen. Ik ga er wel 0,2 eth instoppen verwacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
BillMcNeal schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 00:52:
Zeker niet. Dan ben je niet genoeg op de hoogte van wat er gebeurd is.

Dit was een solide project waarop ik al weken zat te wachten om te investeren. Tot nu toe was alles zeer transparant en kregen we veel updates via oa mail en telegram. Er zou een kleine pre sale plaatsvinden om wat cash op te halen en bij de ico werd het gros opgehaald.

Wat blijkt nou, ze hebben zonder aankondiging 90% van ALLE tokens via deze private pre sale aan ehales verkocht. En de ruim 50 k whitelisted mag/kan nog maar max voor 10 miljoen inkopen met een cap van 0.2 eth. Dus die kruimels zijn binnen 5 uur weg.
Maar buiten dat slaat het nergens op om de whales zoveel inspraak te geven, zij kunnen/gaan massaal dumpen en deze 10% uitkleden.

Jammer, het had zo mooi kunnen zijn. Vooral omdat er ruim 50k personen graag wilde investeren en er nog 100k klaarstonden.

Dan vraag je je toch ook af.. waarom überhaupt een ICO houden als je alles al kan ophalen bij grote investeerders!
Dat kan ik je wel vertellen, om de prijs op te drijven als wepower op de exchanges komt, al die mensen die in de ico er niet aan te pas kwamen willen dan wel op een exchange kopen waar natuurlijk een beperkt aanbod is. Waardoor de prijs omhoog schiet.

Ze laten al die mensen er aan ruiken, ze maken ze hongerig.

Gewoon schandalig natuurlijk, maar goed sowieso zijn 99% van die ico's overhyped, iedereen wil maar gaan investeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Sanalologo op 27-01-2018 10:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Sapien ICO inschrijvingen en KYC zijn net begonnen voor token presale op 31 januari.
Sapien is een soical news platform om ook fake news tegen te gaan.
Krijg goede ratings (zoals 4.6 op icobench).
https://www.sapien.network

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-05 12:20
Ik ben gewhitelist voor WePower, en 0.2 ETH limiet is idd klote...

Zeker omdat ik ook nog voor 2 andere mensen wou beleggen.

Gelukkig is CarVertical toch al mooi begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-05 00:13
Ja ik ben gewhitelist en nu twijfel ik om mee te doen. Gelukkig nog een week voordat je kan komen. Zal even het nieuws in de gaten houden!

@edman Thanks voor de tip, heb me ingeschreven!

[ Voor 6% gewijzigd door RRCreations op 28-01-2018 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-04 22:59
nog helemaal niets gedaan met ICO's maar zag een ad op CMC en uit nieuwsgierigheid maar eens aangeklikt.

Betrof een ICO voor Debitum. Zou de wereldwijde www.geldvoorelkaar.nl op blockchain technologie moeten worden, financiering aan SME's. Klinkt niet verkeerd en blijkbaar hebben ze al een prijs(je) gewonnen voor beste pitch op een conference waar ca 120 ICO's aanwezig waren.

Vind de whitepaper ook zeker een goede indruk achterlaten. Duidelijke opzet, eerst vanuit de markt benaderd. Geen kladje van 15 pagina's

Ze hebben ook al een MVP waar je een demo van kan downloaden.
De 2e crowdsale ronde gaat blijkbaar ook erg rap.

Dan kijk ik op icobench en dan zie ik een laag cijfer (3.3).
Ik ben totaal geen expert maar de aan te boren markt lijkt mij een stuk meer potentie bieden dan de meeste andere coins. En dan krijgt juist het product het laagste cijfer...
Is dat omdat men het gewoon niet haalbaar acht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09-2024
Doen jullie ook mee aan medicalchain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:40
shakespeare schreef op maandag 29 januari 2018 @ 07:44:
Doen jullie ook mee aan medicalchain?
Waarom denk je dat het een goed ICO is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
gomaster schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:06:
[...]

lijkt mij een uniek product, zeker aangezien de medische wereld vol zit van verschillende systemen die niet te syncen zijn.

Heb me nog opgegeven voor Wepower echter krijg ik een mailtje dat ik gewhitelist ben en 1 van de 1000 gesellecteerd zal worden..
Nog meer actieve ICO's die interessant zijn. Zit ook te kijken naar DADI/KYC ico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sgroever
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-09-2020
gomaster schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:06:
[...]

MedicalChain heeft al een werkend product in de UK, iets wat veel projecten nog geen eens hebben bij hun ICO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-05 14:43

Hoogie2004

Whohooooo

Sgroever schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:14:
[...]

MedicalChain heeft al een werkend product in de UK, iets wat veel projecten nog geen eens hebben bij hun ICO
Lees deze eens door over MedicalChain:
https://www.reddit.com/r/...1/medicalchaincom_review/

Veel shady zaken daar omtrent de mensen die dat project draaien. Lees toch wel veel mixed verhalen daarover...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35872

Ik ben me onlangs ook gaan inlezen op ICO's.
Afgelopen weken ingeschreven op Bee Token en mag komende woensdag meedoen.

Nu is het natuurlijk speculeren hoe de koers verloopt, echt vraag me wel af wat er komende weken nu zal gebeuren? Het is namelijk mijn eerste ICO waar ik aan mee doe en wil een beetje voorbereid zijn.

- Vanaf 1 maart zal die verhandelbaar zijn, ik neem aan op een exchange. Maar hoe anticipeer je hier op? Worden die exchanges op voorhand bekend zodat je alvast een account kunt maken?

- Wat is de algemene tendens bij overige ICO's? Massale dump? Of worden de meeste coins toch op HODL gekocht bij de ICO?

- Wat is jullie strategie? HODL of toch zsm verkopen na de ico (met winst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 992889

Anoniem: 35872 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:17:

Nu is het natuurlijk speculeren hoe de koers verloopt, echt vraag me wel af wat er komende weken nu zal gebeuren? Het is namelijk mijn eerste ICO waar ik aan mee doe en wil een beetje voorbereid zijn.

- Vanaf 1 maart zal die verhandelbaar zijn, ik neem aan op een exchange. Maar hoe anticipeer je hier op? Worden die exchanges op voorhand bekend zodat je alvast een account kunt maken?

- Wat is de algemene tendens bij overige ICO's? Massale dump? Of worden de meeste coins toch op HODL gekocht bij de ICO?

Dat moet je zelf bepalen. Als ik in Bee token zou zitten zou ik Holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Anoniem: 35872 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:17:

Ligt ook aan de marketprice, laatst kwam er een munt voor 6x de ico prijs op de markt. dan weet je dal dat een hoop mensen blij zijn met die 6x wint, dus gaan ze verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks, hoe zit het met de exchanges? Ik zit nu alleen op Binance, kleine kans dat hier een ICO op land, volgens mij pakken ze eerst de kleinere exchanges.

Zijn deze exchanges vaak op voorhand bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35872 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:38:
Thanks, hoe zit het met de exchanges? Ik zit nu alleen op Binance, kleine kans dat hier een ICO op land, volgens mij pakken ze eerst de kleinere exchanges.

Zijn deze exchanges vaak op voorhand bekend?
verschilt per munt. Iedere dag kijken of Telegram/ Reddit of twitter of er iets bekend is en hopen dat je er een account kunt aanmaken. Als je tenminste wilt verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Watje4
  • Laatst online: 16:25
Hoogie2004 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:56:
[...]

Veel shady zaken daar omtrent de mensen die dat project draaien. Lees toch wel veel mixed verhalen daarover...
MedicalChain heb ik ook even zitten bekijken. 500m tokens a $0,25 dus $125m market cap. Da's dus interessant gezien dat het een bestaand bedrijf is en een zeer toepasbaar concept. Maar: er blijven ruim 60% van de tokens bij het bedrijf, er wordt maar 35% verkocht aan investeerders. In mijn beleving geeft dat teveel risico tot markt manipulatie als het bedrijf zelf zonder lock (!!) de beschikking houdt over meer dan 50% van de tokens ... red flag ...

Kijk, als ze die reserve locken in een smart contract en in delen vrijgeven over een periode van jaren, dan kan dat nog. Moet dan passen in hun roadmap, maar is mogelijk. Maar dit heeft niets meer te maken met decentralisatie maar de 'macht' blijft in handen van het bedrijf, niet de investeerders.

Ik heb dus besloten niet mee te doen aan deze ICO. Ik denk dat er best geld te verdienen is, maar je levert je over aan de goden, nog meer dan normaal bij ICO's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:40
Hoogie2004 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:56:
[...]

Bedankt voor de link. Ga ik eens even goed lezen. Ik dacht zelf ook op basis van een werkend product mee te doen, maar misschien toch maar niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 992889 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:50:
[...]

verschilt per munt. Iedere dag kijken of Telegram/ Reddit of twitter of er iets bekend is en hopen dat je er een account kunt aanmaken. Als je tenminste wilt verkopen.
Thanks, idee is om te houden, maar wil de optie tot verkopen wel bij de hand hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ik doe mee aan de BEE token, zometeen ff 0.5 eth overmaken per-sale is bijna vol. zijn er meer mensen die hier aan meedoen ? wat verwachten jullie ervan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:16
RRCreations schreef op zondag 28 januari 2018 @ 19:39:
[...]

Ja ik ben gewhitelist en nu twijfel ik om mee te doen. Gelukkig nog een week voordat je kan komen. Zal even het nieuws in de gaten houden!

@edman Thanks voor de tip, heb me ingeschreven!
Ja, ben dus ook gewhitelist maar ik denk toch dat ik het ga doen. Twijfel jij nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watje4
shakespeare schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:16:
ik doe mee aan de BEE token, zometeen ff 0.5 eth overmaken per-sale is bijna vol. zijn er meer mensen die hier aan meedoen ? wat verwachten jullie ervan ?
Heb me er niet uitgebreid in verdiept, maar ik zag dit: Bij beetoken is de verdeling van tokens als volgt: Public Sale - 30%, Community Reserve - 30%, Company Reserve - 25%, Team & Advisors - 15%

Beetje hetzelfde verhaal als bij Medical Chain hierboven: als het bedrijf dus meer dan 50% van de tokens zelf tot hun beschikking houdt (misschien staat in hun whitepaper wel dat ze dat wel locken, heb ik niet gelezen) dan is er geen sprake van een decentraal systeem, maar meer een surrogaat dictatuur. En is het token dus ook gevoelig voor manipulatie door de houder van de +50%. En dat is meestal niet goed voor de investeerders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ok.

ik heb net 0.5 eth gestort via myetherwallet. Hoe krijg je de BEE tokens in mijn wallet ? krijg ik deze automatisch gestuurd naar dit wallet adress ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
https://beetoken-ico.eu/index.html

ben zojuist dus genaait haha.. 0.5 ETH weg. mensen kijk uit... niet gekeken was te snel... echt superstom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
shakespeare schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:55:
https://beetoken neplink...

ben zojuist dus genaait haha.. 0.5 ETH weg. mensen kijk uit... niet gekeken was te snel... echt superstom.
au, dat is idd een beetje sneu. Ze hebben heel die site gewoon nagemaakt muv die ticker bovenaan. Die is dus incorrect. Investeren kan alleen maar op de 31ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

m0nk

16-09-2003 15.15

https://beetoken-icofabfafa[pg

Misschien linkje even weg editten, voordat iemand anders ook niet goed oplet..
Beetoken had btw al aangegeven bij de KYC dat je 2 emails krijgt, een met je contri limit op de 30e en dan een met een adres de 31e.. Zonde/balen man..

Vanmorgen ook al een hele heisa bij de APEX hack, was tijdens de crowdsale de website gehackt.. Gelukkig waren wij nog op tijd en hebben het op het correcte adres gestort..

[ Voor 16% gewijzigd door m0nk op 29-01-2018 13:01 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac_1979
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-04 18:11

Dat is mooi klote.
Mijn metamask gaf overigens meteen een dikke red flag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Watje4 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:28:
[...]

Heb me er niet uitgebreid in verdiept, maar ik zag dit: Bij beetoken is de verdeling van tokens als volgt: Public Sale - 30%, Community Reserve - 30%, Company Reserve - 25%, Team & Advisors - 15%

Beetje hetzelfde verhaal als bij Medical Chain hierboven: als het bedrijf dus meer dan 50% van de tokens zelf tot hun beschikking houdt (misschien staat in hun whitepaper wel dat ze dat wel locken, heb ik niet gelezen) dan is er geen sprake van een decentraal systeem, maar meer een surrogaat dictatuur. En is het token dus ook gevoelig voor manipulatie door de houder van de +50%. En dat is meestal niet goed voor de investeerders.
Het lijkt mij eerder dat het betekend dat de oprichters goede reden hebben om hard te werken aan een verhoging van de waarde. Als ze 90% verkopen, dan hebben ze hun geld al binnen, en maakt het geen drol meer uit wat ze verder doen.

En als ze 90% verkopen kunnen ze natuurlijk ook stiekem 40% zelf weer kopen daarvan, en hebben ze alsnog 50% in handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Sissors schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:06:
[...]

Het lijkt mij eerder dat het betekend dat de oprichters goede reden hebben om hard te werken aan een verhoging van de waarde. Als ze 90% verkopen, dan hebben ze hun geld al binnen, en maakt het geen drol meer uit wat ze verder doen.
Om die reden twijfel ik nu wel heel hard aan Wepower, ondanks dat het project wel echt legit lijkt en goed opgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ja balen man... haha 500 euro... maar terugverdienen dan met traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watje4
[...]

En als ze 90% verkopen kunnen ze natuurlijk ook stiekem 40% zelf weer kopen daarvan, en hebben ze alsnog 50% in handen.
Op zich heb je gelijk, maar er is niets wat ze tegenhoudt om A te zeggen en B te doen. Dan moeten ze de extra tokens in een smart contract locken en over time vrijgeven. En dat vrijgeven moet dan matchen met de roadmap ... ik heb niet de whitepaper doorgenomen, maar al googled kon ik geen bevestiging hiervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Dit inderdaad. Ze zullen vast wat afvloeien, maar gedoceerd. Anders crasht de prijs en dan benadelen ze zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:25

Jebus4life

BE User

Heb me wat ingelezen in een aantal ICO's, maar voorlopig kom ik toch alleen maar bagger tegen, of zaken waar je gewoon niet binnenraakt.

Gems met hun verschrikkelijke token sale waar ik ver weg van blijf.
Dadi: Ziet er promising uit. 2 uur research later, geplagieerde whitepaper. Kritiek wordt weggemodereerd.
Shipchain: uitverkocht in pre-sale (wel in de airdrop)
Nucleus Vision: uitverkocht in pre-sale (geregistreerd voor de airdrop)
Apex: Vol binnen, wat was het? 15 minuten?

Bankera ben ik nu wel aan het overwegen. Lijkt me wel een zeer serieuze speler.

Merci voor de tips voor Sapien, eens checken

[ Voor 7% gewijzigd door Jebus4life op 29-01-2018 14:27 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 13:56

zomertje

Barisax knorretje

De 2e ronde van de ICO van de Legolas exchange start 1 februari.
Ik heb mee mogen doen aan ronde 1 en zit er dus al in :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik las je eerste berichtjes en dacht al? Nu al betalen terwijl je contributie limit nog niet bepaald is??
Leest iemand wel de officiele communicatie? 8)7

Idiots do exist!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac_1979
Mocht er iemand interesse hebben in EiraCube. PM me voor een referal linkje, kunnen we de muntjes delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:45
Ik sta ingeschreven voor Medicalchain ICO, pre sale start 1 februari. Twijfel op dit moment nog een beetje wat ik moet doen. Iemand hier een mening over Medicalchain?

*Laat maar! heb net even terug zitten lezen in het topic :)

Ben dus niet de enige zie ik :+

[ Voor 22% gewijzigd door Pelox op 29-01-2018 15:38 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac_1979
Pelox schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:36:
Ik sta ingeschreven voor Medicalchain ICO, pre sale start 1 februari. Twijfel op dit moment nog een beetje wat ik moet doen. Iemand hier een mening over Medicalchain?
Grote hype rond medicalchain als je het mij vraagt.
Wordt een grote gas war zeggen de meeste.....heel veel vraag, en weinig aanbod.
Ikzelf ga er ook proberen in te stappen, al is het maar omdat ik in de medische wereld werk.
Denk wel dat er heel veel mensen teleurgesteld gaan worden omdat ze niet kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
maniac_1979 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:39:
[...]

Ikzelf ga er ook proberen in te stappen, al is het maar omdat ik in de medische wereld werk.
Denk wel dat er heel veel mensen teleurgesteld gaan worden omdat ze niet kunnen kopen.
Ik werk ook in de sector dus vandaar ook mijn interesse. Wellicht probeer ik het met een klein bedrag, mits ik snel genoeg ben uiteraard.

Nog een vraagje, stel je wilt de tokens weer verkopen, hoe doe je dat dan eigenlijk?

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 29-01-2018 15:47 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pelox schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:46:
[...]

Ik werk ook in de sector dus vandaar ook mijn interesse. Wellicht probeer ik het met een klein bedrag, mits ik snel genoeg ben uiteraard.

Nog een vraagje, stel je wilt de tokens weer verkopen, hoe doe je dat dan eigenlijk?
via een exchange. Welke zal nog wel onbekend zijn neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
maniac_1979 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:24:
Mocht er iemand interesse hebben in EiraCube. PM me voor een referal linkje, kunnen we de muntjes delen.
Waarom ben je zelf ingestapt? Kun je me wat pointers geven waarom ik (en eventueel anderen) in moeten stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Anoniem: 992889 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:53:
[...]

via een exchange. Welke zal nog wel onbekend zijn neem ik aan.
Ahaa oké dus hij zal of direct of op een later moment via een exchange te verhandelen zijn. Dank voor de info.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
Cobraa schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:21:
[...]

Ja, ben dus ook gewhitelist maar ik denk toch dat ik het ga doen. Twijfel jij nog steeds?
Ik ook, zal het volledig storten. Laten we hopen dat het de investering waard is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:16
RRCreations schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:01:
[...]

Ik ook, zal het volledig storten. Laten we hopen dat het de investering waard is!
Dit is mijn eerste ICO dus ben heel benieuwd. Snap alleen het GAS verhaal niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heeft erg veel red flags. Check het dev team maar eens, of de code. Geen van beide is vindbaar. Zonde van je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01 11:34
maniac_1979 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:39:
[...]

Ik sla over, ondanks dat ik op de whitelist sta.

Er blijven teveel tokens bij het team achter. Oprichters zijn ook wat dubieus in mijn beleving(https://www.reddit.com/r/...qx8n/medicalchain_review/). Ondanks hun werkende product voor UK, kies ik dan toch liever voor MedCredits uit USA (meer gedegen team, werkt ook beter). Enkel is daar de investering minimaal USD 5.000,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
ICO's die ik van plan ben om aan mee te doen na wat research:

WePower
Current
Winding Tree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:26
Probeer mee te doen in de Sapien pre-sale alleen krijg ik het deposit adres niet te zien terwijl ik wel geregistreerd ben voor de pre-sale.... Irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watje4
ThijsM schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:55:
Probeer mee te doen in de Sapien pre-sale alleen krijg ik het deposit adres niet te zien terwijl ik wel geregistreerd ben voor de pre-sale.... Irritant
ff je dashboard openen in andere (pristine) browser, opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-01 11:33
Morgen de tokensale van MedicalChain. Ik zit een beetje te twijfelen.

1. Het gaat natuurlijken jaaaaaren duren voordat zoiets wordt geïmplementeerd (zie problemen met Elektronisch patiëntendossier)
2. Pre ico $0.10 en de ICO $0.25
3. Het team ziet er imho niet geweldig uit

Gedachtes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Beetoken gaat niet helemaal lekker volgens mij, scammail net ontvangen, geen officiele mail nog en de telegram is 1 chaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:27

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Niemand die berry koopt ico loopt nog zit lopend bedrijf achter maar ico gaat niet echt snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
De Winding Tree ico begint zo meteen, gaat er iemand meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 13:56

zomertje

Barisax knorretje

De 2e ico op het Stratis platform is bekend: https://stratisplatform.com/2018/01/31/beyond-global-trade-engagement/

groot bedrijf, klinkt interessant.
De bedoeling is straks dat iedereen een ICO kan doen op Stratis :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-05 10:52
T homass schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 21:35:
Morgen de tokensale van MedicalChain. Ik zit een beetje te twijfelen.

1. Het gaat natuurlijken jaaaaaren duren voordat zoiets wordt geïmplementeerd (zie problemen met Elektronisch patiëntendossier)
2. Pre ico $0.10 en de ICO $0.25
3. Het team ziet er imho niet geweldig uit

Gedachtes?
Na lang rond gelopen te hebben met het idee deze ICO mee te pakken, zie ik er toch vanaf. Post op Reddit over de oprichters wat niet echt positief is. (noemde een mede-tweaker ook al; post)
Je noemt zelf ook al de lange tijd dat het gaat duren voor het echt van de grond is.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Doet iemand nog mee met medicalchain miss doe ikvoor 500e komt over een paar dagen al op exchabges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
shakespeare schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:57:
Doet iemand nog mee met medicalchain miss doe ikvoor 500e komt over een paar dagen al op exchabges
Misschien.. Ik twijfel ook nog eigenlijk

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Wie doet er mee met WePower?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl4mer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-05-2024
Me! De eerste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:28
Adnanos schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:39:
Ik, met een klein bedrag tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-05 13:58
Adnanos schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:39:
Doe ook mee met winding tree. Niet heel veel, 0.1ETH was mijn plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
check, om 13:00 uur gaat die open toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Blik1984 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:59:
[...]

check, om 13:00 uur gaat die open toch?
Yes!
Eerste 5 uur is het maximum dat je kan bijdragen 0,2 ETH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Voor diegene die nog aan willen haken, over iets minder dan twee uur start de public sale van Legolas Exchanges. Ik zit in vanaf ronde 2 en nu dus de public sale.

Een nieuwe Europese exchange (Frankrijk) met doel om Wales geen voordeel te geven door transparantie te bieden. Nog meer voordelen lees je in de whitepaper.

Mijn eerste ICO en via medetweaker mee in contact gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ik heb net KYC ingevuld voor medicalchain ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-03 16:03
vipers120 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:46:
[...]

Doe ook mee met winding tree. Niet heel veel, 0.1ETH was mijn plan.
Ik ook, met slecht 0.05eth :) Dadelijk nog 0.05 ETH naar medicalchain en dan eens kijken wat dat allemaal gaat doen in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D-Ed schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:07:
Voor diegene die nog aan willen haken, over iets minder dan twee uur start de public sale van Legolas Exchanges. Ik zit in vanaf ronde 2 en nu dus de public sale.

Een nieuwe Europese exchange (Frankrijk) met doel om Wales geen voordeel te geven door transparantie te bieden. Nog meer voordelen lees je in de whitepaper.

Mijn eerste ICO en via medetweaker mee in contact gekomen
Ik wil meedoen als er vamiddag nog iets te verkijgen is:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:33

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik gebruik Jaxx als mijn ETH wallet. Kan ik het ETH adres daaruit gebruiken voor de Legolas ICO? Stel dat Jaxx niet op korte termijn LGO gaat ondersteunen, kan ik er dan nog wel op een andere manier bij?

Excuses voor de n00b vraag :>

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ruud2001 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:36:
Ik gebruik Jaxx als mijn ETH wallet. Kan ik het ETH adres daaruit gebruiken voor de Legolas ICO? Stel dat Jaxx niet op korte termijn LGO gaat ondersteunen, kan ik er dan nog wel op een andere manier bij?

Excuses voor de n00b vraag :>
Legolas is alleen Bitcoin geloof ik. En je kunt vanaf alles daar naartoe sturen (zelfs exchanges). Je wallet zul je later wel krijgen of die wordt op de exchange opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

m0nk

16-09-2003 15.15

Vanmiddag nog WePower en dan even klaar.. Zit nu in Ink Protocol (XNK), Apex (Neo platform), BeeToken, Blockport, Krios en INS..

Al twijfel ik nog wel over Sapien Network..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Medicalchain gaat niet echt lekker. Eerst documenten voor KYC approval opsturen (wat pas na een paar keer lukt) en daarna moet je wachten op approval voordat je mag meedoen.

De approval is inmiddels afgesloten. Ondertussen ontploft de telegram group vanwege dze manier van werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129319

gooddaddy schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:13:
Medicalchain gaat niet echt lekker. Eerst documenten voor KYC approval opsturen (wat pas na een paar keer lukt) en daarna moet je wachten op approval voordat je mag meedoen.

De approval is inmiddels afgesloten. Ondertussen ontploft de telegram group vanwege dze manier van werken
Echt rare manier van werken, KYC tijdens de ICO 'bestel' fase zelf.. Bij WePower deed je die KYC gewoon bij het whitelisten, niet allemaal tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Oké en nu moet je wachten tot je erbij zit of zo? Is toch vaker op die manier?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik ben echt helemaal klaar met die klote ICO's er is altijd wel iets waardoor ik uiteindelijk niet kan deelnemen terwijl ik wel steeds op de whitelist stond. Zometeen 0.2 eth in wepower stoppen en dan vind ik het wel weer goed geweest voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Het kostte wat moeite (Cloudflare meldingen :() maar het is me gelukt om BTC over te maken voor wat LGO. Hoop dat m'n transactie een beetje rap confirmed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WePower ico 0.2ETH -> check! Verliep heel vlot, geeft vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Anoniem: 129319 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:41:
WePower ico 0.2ETH -> check! Verliep heel vlot, geeft vertrouwen.
Yep, ik heb ze al ontvangen.
Ik weet niet of het zin heeft om straks te proberen om meer bij te kopen? Het zal waarschijnlijk onmiddelijk uitverkocht zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Adnanos schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:42:
[...]

Ik weet niet of het zin heeft om straks te proberen om meer bij te kopen? Het zal waarschijnlijk onmiddelijk uitverkocht zijn
Ga er idd maar niet vanuit.

Heb ook net 0,2 ETH in Wepower gedaan, nog geen confirmatie terug, maar verwachting is 30 minuten zag ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
gooddaddy schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:19:
[...]

Ik ook, met slecht 0.05eth :) Dadelijk nog 0.05 ETH naar medicalchain en dan eens kijken wat dat allemaal gaat doen in de toekomst
Voor wepower :D
Minimum contribution – 0.1 ETH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Voor Medicalchain? volgens mij zag ik toch ergens staan dat er geen minimum contribution was. en voor windpower is mijn bijdrage gewoon geaccepteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Je kan proberen maar zal snel moeten zijn. Er is gerekend, 50.000 whitelist elk 0.2ETH en dan is de pot op. Dus om 17u zullen er nog tokens zijn van diegene in de whitelist die het vergeten zijn of toch niet gekocht hebben, maar echt veel zal dat niet zijn.. En als den eerste meteen voor 10ETH koopt kan het ook snel weg zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Anoniem: 992889 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:48:
[...]

Legolas is alleen Bitcoin geloof ik. En je kunt vanaf alles daar naartoe sturen (zelfs exchanges). Je wallet zul je later wel krijgen of die wordt op de exchange opgeslagen.
Graag je mening niet als feit droppen.. Met de Legolas Exchange ICO koop je 'LGO' (een ERC20 token)

@Ruud2001 Je kunt wel BTC of altcoins overmaken (via Shapeshift) maar je moet daarna (tijdens het invullen van je KYC) een Etherium token adres doorgeven waar ze de LGO tokens naar kunnen sturen (het is een ERC20 token).

Als je niet wil gaan traden met LGO om de 5% bonus te scoren iedere zes maanden (maximaal vier keer 5% bonus) raad ik aan om een specifiek adres te genereren zodat je de munten daar kunt laten staan en je er niet per ongeluk mee gaat handelen..

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

@D-Ed het is me gelukt om BTC over te maken vanuit Jaxx, en het ging me inderdaad om het token adres waar de LGO tokens naar toe gestuurd worden. Ik heb daar nu dus het ETH adres ingevuld dat ik in Jaxx heb staan. Ben nog op zoek naar een alternatief voor Jaxx aangezien ik bijvoorbeeld ook nog mijn BCC moet claimen (Jaxx ondersteunt veel coins maar geen BCC). Volgens mij is Exodus een goed alternatief, maar het is mij onduidelijk of deze wallet straks ook LGO gaat ondersteunen? Hoe doen jullie dit met nieuwe coins? Gebruiken jullie steeds weer een nieuwe dedicated wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D-Ed schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:59:
[...]

Graag je mening niet als feit droppen.. Met de Legolas Exchange ICO koop je 'LGO' (een ERC20 token)

@Ruud2001 Je kunt wel BTC of altcoins overmaken (via Shapeshift) maar je moet daarna (tijdens het invullen van je KYC) een Etherium token adres doorgeven waar ze de LGO tokens naar kunnen sturen (het is een ERC20 token).

Als je niet wil gaan traden met LGO om de 5% bonus te scoren iedere zes maanden (maximaal vier keer 5% bonus) raad ik aan om een specifiek adres te genereren zodat je de munten daar kunt laten staan en je er niet per ongeluk mee gaat handelen..

Succes!
Gisteren tijdens inloggen zag ik alleen bitcoin adres en nergens een plek om iets in te vullen.
dat zal nu wel aangepast zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Anoniem: 992889 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:41:
[...]

Gisteren tijdens inloggen zag ik alleen bitcoin adres en nergens een plek om iets in te vullen.
dat zal nu wel aangepast zijn?
Yep, je kunt nu een etherium adres invullen (als het goed is onder de KYC velden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

D-Ed schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:59:
[...]

Yep, je kunt nu een etherium adres invullen (als het goed is onder de KYC velden).
ok thnx. straks ook even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-05 13:11

npolm

P8

Heb ook geinvesteerd in Legolas na vele goede berichten van kenners. Denken jullie dat LGO ver kan stijgen? En gaat deze token wel verhandeld worden op exchanges, aangezien Legolas dat zélf ook zal worden?

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

npolm schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:14:
Heb ook geinvesteerd in Legolas na vele goede berichten van kenners. Denken jullie dat LGO ver kan stijgen? En gaat deze token wel verhandeld worden op exchanges, aangezien Legolas dat zélf ook zal worden?
Het zal neem ik aan meer een soort binance coin worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Ik wil die Legolas tokens wel kopen, maar het gaat enkel via BTC? Ik zie dat ze zoiets als shapeshift hebben waar je met ETH kunt betalen. Hoe werkt dit (is dit betrouwbaar en niet al te duur)?

Heeft Legolas trouwens een referal program? Ik vind het niet terug en wil enkele vrienden uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje,

Ik heb vandaag meegedaan aan de Beetoken sale. (was KYC approved).
Ik heb vanmorgen 0.1 ETH verstuurd vanaf mijn ledger (via MEW) naar hun adres.

Ik zie dit bij de transactie:
https://etherscan.io/tx/0...6267552ee6423ad48033ef555

Kan iemand mij vertellen of het geld goed is overgekomen?
Dit is mijn eerste ICO waar ik aan mee doe, dus ben nog een beetje onzeker of het wel allemaal goed gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Adnanos schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:18:
Ik wil die Legolas tokens wel kopen, maar het gaat enkel via BTC? Ik zie dat ze zoiets als shapeshift hebben waar je met ETH kunt betalen. Hoe werkt dit (is dit betrouwbaar en niet al te duur)?

Heeft Legolas trouwens een referal program? Ik vind het niet terug en wil enkele vrienden uitnodigen.
Als je dit nu allemaal nog uit moet zoeken ben je een beetje te laat denk ik.. Ze hoeven nog maar zo'n 400 btc en als het zo snel gaat als vanmiddag zitten ze daar binnen no time aan..

Ik ben er via uitnodiging bijgekomen (ronde 1) en heb ook een aantal vrienden uit kunnen nodigen maar ik denk met die aantallen niet interessant om iets van referal te krijgen. Als je interesse hebt gewoon zsm instappen en hopen dat je er nog tussenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Anoniem: 35872 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:21:
Vraagje,

Ik heb vandaag meegedaan aan de Beetoken sale. (was KYC approved).
Ik heb vanmorgen 0.1 ETH verstuurd vanaf mijn ledger (via MEW) naar hun adres.

Ik zie dit bij de transactie:
https://etherscan.io/tx/0...6267552ee6423ad48033ef555

Kan iemand mij vertellen of het geld goed is overgekomen?
Dit is mijn eerste ICO waar ik aan mee doe, dus ben nog een beetje onzeker of het wel allemaal goed gegaan is.
Het is overgekomen en je hebt 445 Bee tokens in de plaats gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je dat zien aan de status van "TxReceipt Status"? Als die op success staat dan is de transactie voltooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
[...]

Zal zo proberen bij te kopen. Zal proberen om 1.3 ETH bij te kopen, hopen dat het lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-05 21:20
D-Ed schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:59:
[...]

Het is Ethereum.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
RRCreations schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 17:49:
[...]

Zal zo proberen bij te kopen. Zal proberen om 1.3 ETH bij te kopen, hopen dat het lukt!
Ik heb ook geprobeerd...tevergeefs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
Adnanos schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:10:
[...]

Ik heb ook geprobeerd...tevergeefs
Was helaas ook te laat, duurde te lang voordat mijn ETH werd verzonden.

Mijn volgende ICO is Arcblock. Veel hype maar weet niet zeker of ik ermee moet doorgaan door alle verhalen.

[ Voor 19% gewijzigd door RRCreations op 01-02-2018 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4ngler
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-04 13:31
Ik heb geprobeerd mee te doen aan Wepower. Ik was gewhitelist volgens de check op de website.

Maar al mijn transacties faalden met:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JSVZiIB.png

Heb ik iets fout gedaan, of zat mijn adres niet in het contract?

(Ik maak gebruik van MEW met MetaMask)

[ Voor 7% gewijzigd door M4ngler op 01-02-2018 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
M4ngler schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:27:
Ik heb geprobeerd mee te doen aan Wepower. Ik was gewhitelist volgens de check op de website.

Maar al mijn transacties faalden met:
[afbeelding]

Heb ik iets fout gedaan, of zat mijn adres niet in het contract?

(Ik maak gebruik van MEW met MetaMask)
Het helpt naar mijn idee om een unieke getal als gaslimit te zetten zoals 284729. Wanneer ik de maximale gaslimit zet dan gaat het bij mij ook fout.
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste