• Tha Render
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-02-2018
M4ngler schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:27:
Ik heb geprobeerd mee te doen aan Wepower. Ik was gewhitelist volgens de check op de website.

Maar al mijn transacties faalden met:
[afbeelding]

Heb ik iets fout gedaan, of zat mijn adres niet in het contract?

(Ik maak gebruik van MEW met MetaMask)
Wanneer heb je dat geprobeerd? Vanaf 18:02u was het 'uitverkocht'.

• M4ngler
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:10
Tha Render schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:37:
[...]

Wanneer heb je dat geprobeerd? Vanaf 18:02u was het 'uitverkocht'.
Rond een uur of 3 en daarna nog twee keer (allemaal ruim voor 18:00), ze werden binnen een paar minuten alweer gecancelled.

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-11-2022
Die ico van Medicachain schijnt een zooitje geweest te zijn. Telegram kanaal ging vandaag helemaal los. Blijkbaar veel mensen boos omdat het leek alsof het alleen maar ging om t verzamelen van (kyc) informatie. Maar iets van 1300 mensen zijn erdoorheen gekomen, toen was de cap al bereikt.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Bedankt, help er de andere ook ff mee aub *O*

• 123teun123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-03 22:23
BillMcNeal schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:29:
Die ico van Medicachain schijnt een zooitje geweest te zijn. Telegram kanaal ging vandaag helemaal los. Blijkbaar veel mensen boos omdat het leek alsof het alleen maar ging om t verzamelen van (kyc) informatie. Maar iets van 1300 mensen zijn erdoorheen gekomen, toen was de cap al bereikt.
Daarnaast is in de pre sale tot 150% korting gegeven op de token prijs van de ico... en ongeveer 80% van de tokens zijn hier verkocht.
Die ico was inderdaad echt retarded, maar dat zijn ze tegenwoordig bijna allemaal :+ . Vooral de NEO icos zijn geweldig *kuch*

Een van de grootste grappen van deze week is wel Dadi... cloud service maar kunnen de ico traffic niet aan, server is nu gehackt (kyc informatie?) hebben een mega fout gemaakt in hun ico code... genoeg red flags en misschien heeft hun fout mij gered hahaha

[Voor 16% gewijzigd door 123teun123 op 02-02-2018 01:45]

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-04-2022
RRCreations schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:44:
[...]

Het helpt naar mijn idee om een unieke getal als gaslimit te zetten zoals 284729. Wanneer ik de maximale gaslimit zet dan gaat het bij mij ook fout.
Dit is volgens mij gewoon onzin. Of toeval dat het telkens is gelukt met zo een code.
Ik heb de aanbevolen GAS en GWEI aantallen gedaan zoals WePower deze aangaf; 300.000 & 25 en dit ging allemaal goed. Het duurde wel 30 minuten ofzo.

PSN: Curvaa_

• michelwuyts
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-09-2019
Adnanos schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:18:
Ik wil die Legolas tokens wel kopen, maar het gaat enkel via BTC? Ik zie dat ze zoiets als shapeshift hebben waar je met ETH kunt betalen. Hoe werkt dit (is dit betrouwbaar en niet al te duur)?

Heeft Legolas trouwens een referal program? Ik vind het niet terug en wil enkele vrienden uitnodigen.
nog gelukt?

Ik om half 7 iets overgemaakt, maar transactie duurde heel lang. Uur later toen ik weg was kreeg ik pas ergens een bevestiging dat het was gelukt en even later zag ik ook dat ico vol was :P

• Shutdown
  • Laatst online: 16-06-2020
M4ngler schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 22:34:
[...]

Rond een uur of 3 en daarna nog twee keer (allemaal ruim voor 18:00), ze werden binnen een paar minuten alweer gecancelled.
Gas limit had je op 200.000 of hoger gezet?

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 30-08-2022
michelwuyts schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:34:
[...]

nog gelukt?

Ik om half 7 iets overgemaakt, maar transactie duurde heel lang. Uur later toen ik weg was kreeg ik pas ergens een bevestiging dat het was gelukt en even later zag ik ook dat ico vol was :P
Het is mij gelukt. De BTC stond er redelijk snel op. Ik heb niet veel gekocht, 0.04 BTC ongeveer. Zien wat het wordt.

• michelwuyts
Adnanos schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:53:
[...]

Het is mij gelukt. De BTC stond er redelijk snel op. Ik heb niet veel gekocht, 0.04 BTC ongeveer. Zien wat het wordt.
Ok chill. Ik heb toch wel redelijk wat gekocht. Wilde mijn VEN holden, maar alles daalt, dus 1/5 ervan geïnvesteerd. Duurt nog wel even voordat we resultaat gaan zien denk ik. :P

• Tha Render
Curva schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:29:
[...]

Dit is volgens mij gewoon onzin. Of toeval dat het telkens is gelukt met zo een code.
Ik heb de aanbevolen GAS en GWEI aantallen gedaan zoals WePower deze aangaf; 300.000 & 25 en dit ging allemaal goed. Het duurde wel 30 minuten ofzo.
Ik had de limiet op 300.000 gezet en gwei op 43, voor die paar dollar.. En na 2min was het al geslaagd :)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
M4ngler schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 22:34:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat er problemen waren met de KYC tool.
Hierbij zit je adres wel in de KYC whitelist, maar niet in het contract.

Transactie zal dan ook afgewezen worden.
Got the answer from the team. That due to your wallet had incorrect upper/lower letters at the KYC tool we were unable to process it to the smart contract. We are really sorry, there is nothing we can do about it now.

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-03 17:04
Zijn hier mensen die meedoen aan Napoleon X?

Blackpaper: https://www.napoleonx.ai/static/pdf/en/npx_black_paper.pdf
Whitepaper: https://www.napoleonx.ai/static/pdf/en/npx_white_paper.pdf
https://www.napoleonx.ai/

Zou werken met trading bots en DAF's(Decentralized Autonomous Funds).

Alleen krijg ik beetje bitconnect gevoel, winst uit bots enzo...

• Rhndy
  • Laatst online: 19-03 11:07
Ik ga mee doen. Is wel iets anders dan BitConnect hoor.

• Rakward
Rhndy schreef op zondag 4 februari 2018 @ 18:45:
Ik ga mee doen. Is wel iets anders dan BitConnect hoor.
Ja dat dacht ik ook maar toch.

Ik had even met hun gepraat(via chat pop-up op hun website).

Je kan blijkbaar passief inkomen krijgen door je tokens te "pledgen" en hun trading bots genereren winst. Maar je winst wordt in nog een andere token(DAF) uitbetaald.

Doet toch beetje aanvoelen als "Je leent je Bitconnect Coins aan ons en de Volatility Trading bot doet de rest".

Ze lijken wel veel opener als je hun papers bekijkt en doordat ze in de EU gebaseerd zijn geeft toch wat meer vertrouwen.

Verder zou ik nog willen meedoen aan Cappasity en AdHive.

Denk dat enkel ICO's nog echt noemenswaardige winsten gaan opleveren

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:48
Iemand van Sentinel Chain (SENC) gehoord? Krijgt een hoge rating van TheGob. Gericht op de aziatische agrarische sector, zodat boeren makkelijker geld kunnen lenen.

[Voor 26% gewijzigd door T homass op 04-02-2018 23:45]

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:17
Bankera anyone?

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-02 20:31
Een tip voor iedereen. Airdrop bij Nucleas Vison omdat ze reeds vol zitten.

https://medium.com/@Nucle...announcement-dbe594370872

Doe er je voordeel mee :)

• Rakward
Laatst meegedaan aan de CarVertical ICO, nu is er weer VinChain, die precies hetzelfde willen doen ....

https://vinchain.io

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:32
peterrrr schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:45:

Thanks, heb me gelijk ingeschreven

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:50

spacer

SAP nerd

Volgens mij zijn hier best een aantal mensen die meegedaan hebben met die Envion ICO.
Hebben jullie al tokens mogen ontvangen?

Ik heb 0,1 BTC geïnvesteerd waardoor ik nog een extra pincode moet ontvangen om een wallet mee te deblokkeren. Maar ik heb nog nooit een mail van Envion mogen ontvangen.

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-11-2022

Bouli

9000 rpm

Rakward schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:23:
Laatst meegedaan aan de CarVertical ICO, nu is er weer VinChain, die precies hetzelfde willen doen ....

https://vinchain.io
Als je je goed in leest zijn er wel verschillen tussen cV en Vinchain :)

Ik heb in beide geïnvesteerd overigens, vooral omdat Vinchain als eerste de VS als target heeft en ze ook met een product komen.

K20A daily :-)

• xehexehex
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14:35
Iemand ervaring met masternodes voor upcoming muntjes en ICO's?

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Taine0 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:22:
Iemand ervaring met masternodes voor upcoming muntjes en ICO's?
Wat wil je precies weten? :)

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Het is wellicht niet helemaal de bedoeling van dit topic maar de Pre-Ico v an Vestarin = live.

https://www.vestarin.io/

Zal dit een nieuwe gedegen concurrent worden? Wat zijn jullie gedachten hierover?

Het is wel balen dat er een Hard Cap is ingesteld.... risico op pump en dump is groter hierdoor...

[Voor 6% gewijzigd door freestyler2 op 09-02-2018 11:25. Reden: typo: hard/market cap]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• Bouli

Bouli

9000 rpm

freestyler2 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:54:
Het is wellicht niet helemaal de bedoeling van dit topic maar de Pre-Ico v an Vestarin = live.

https://www.vestarin.io/

Zal dit een nieuwe gedegen concurrent worden? Wat zijn jullie gedachten hierover?

Het is wel balen dat er een Market Cap is ingesteld.... risico op pump en dump is groter hierdoor...
Een concorrent van wie of wat? :) En een market cap? Je bedoeld een Hard Cap? Dat is bijna bij elke ico, dus dat vergroot het risico op pump en dump helemaal niet.

Waar je wel op moeten letten of ze van die gekke kortingen hebben gegeven aan pre-investeerders, dat is het recept om veel coins/tokens te dumpen wanneer ze na de ico op een exchange komen. Dan kan je ze vaak nog voor onder de publieke ico prijs inkopen....

• Tha Render
WePower is ondertussen ook op Exchanges uitgekomen, IDEX, Ether Delta & Huobi. Maar zoals de trend van tegenwoordig bij ICO's, is de prijs al bijna even laag als de ico prijs zelf :)

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Bouli schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:20:
[...]

Een concorrent van wie of wat? :) En een market cap? Je bedoeld een Hard Cap? Dat is bijna bij elke ico, dus dat vergroot het risico op pump en dump helemaal niet.

Waar je wel op moeten letten of ze van die gekke kortingen hebben gegeven aan pre-investeerders, dat is het recept om veel coins/tokens te dumpen wanneer ze na de ico op een exchange komen. Dan kan je ze vaak nog voor onder de publieke ico prijs inkopen....
Jep, hard cap bedoelde ik 8)7

Maar wat jij zegt met betrekking tot een hardcap ben ik het niet helemaal mee eens..

Door het hebben van een maximum aantal kunnen de grote kopers (whales) ook een groot deel van het totale aanbod kopen. Bij de lancering zullen zij direct verkopen om snel te cashen....

Zonder hard cap zal dit probleem kleiner zijn, aangezien een kleinere supply de waarde zal doen stijgen van de munt en dus koop je het liefst zo min mogelijk tokens (in de hoop dat andere dat ook niet doen).
Dit geldt natuurlijk alleen als de totale supply natuurlijk uiteindelijk wordt bepaald op de tokens die verkocht zijn tijdens de ICO en niet later "bijgedrukt" worden.

• Bouli

Bouli

9000 rpm

freestyler2 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:33:
[...]

Jep, hard cap bedoelde ik 8)7

Maar wat jij zegt met betrekking tot een hardcap ben ik het niet helemaal mee eens..

Door het hebben van een maximum aantal kunnen de grote kopers (whales) ook een groot deel van het totale aanbod kopen. Bij de lancering zullen zij direct verkopen om snel te cashen....

Zonder hard cap zal dit probleem kleiner zijn, aangezien een kleinere supply de waarde zal doen stijgen van de munt en dus koop je het liefst zo min mogelijk tokens (in de hoop dat andere dat ook niet doen).
Dit geldt natuurlijk alleen als de totale supply natuurlijk uiteindelijk wordt bepaald op de tokens die verkocht zijn tijdens de ICO en niet later "bijgedrukt" worden.
Ik denk dat je het precies andersom bedoeld ;-) Het hebben van een lage Hard Cap icm met een lage supply, maakt het juist aantrekkelijk.

Het probleem zit 'm vaak in de bonussen...die worden gedumpt als eerste, vooral door grote jongens (whales) die hun ivestering +winst eruit willen halen. Waar ik een voorstander van ben zijn ico's zonder bonussen, bounty programma's en met een maximale personal cap. Zoals Wabi destijds heeft gedaan, dat is een goed recept voor een mooie stijging van een token, al helemaal als het product goed is en het ook toegevoegde waarde heeft.

• Rhndy
  • Laatst online: 19-03 11:07
Tha Render schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:27:
WePower is ondertussen ook op Exchanges uitgekomen, IDEX, Ether Delta & Huobi. Maar zoals de trend van tegenwoordig bij ICO's, is de prijs al bijna even laag als de ico prijs zelf :)
Ja, dat is wel dik balen. Ik zit met zowel WePower als AdBank, maar net boven ICO-prijs (in ETH). Maar doordat de ETH zo gedaald is, ben ik in euro's wel achteruit gegaan.

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:00
Wij zijn bezig met https://seal.network ben benieuwd wat jullie mening is

Ennnnnnnnnn laat losssssssss....

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Jrz schreef op maandag 12 februari 2018 @ 18:21:
Wie zijn wij?

• Jrz
Ik en de rest zijn Seal :) .. Team staat op de site.

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Jrz schreef op maandag 12 februari 2018 @ 18:32:
[...]

Ik en de rest zijn Seal :) .. Team staat op de site.
Als ik het even snel lees in het Whitepaper:

Seal wil dus door middel van NFC chips (icm blockchain) de echtheid van een product vaststellen?

Dan komen er bij mij direct 2 vragen naar voren

1. In de Whitepaper wordt een voorbeeld genoemd van echtheid van medicijnen (Pfizer) vaststellen. Oke heel leuk.. hoe werkt dat? Slik ik uiteindelijk de NFC chip door als ik het medicijn inneem? Of zit de NFC chip op de verpakking en zo ja, hoe weet ik dan alsnog of de medicijnen echt zijn?

2. Hoe waarborg je de NFC chips, iedereen weet hoe makkelijk je NFC chips kan clonen. Dus dan heb je probleem 1 opgelost door bijvoorbeeld neppe Uggs te detecteren door middel van een onzichtbare NFC chip.
Maar hoe weet ik dan dat de NFC chip niet een kopie is?

Ik ben misschien een leek wat dat betreft en het zijn misschien domme opmerkingen maar ik ben toch wel benieuwd naar het antwoord...

• Jrz
freestyler2 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 18:37:

1. In de Whitepaper wordt een voorbeeld genoemd van echtheid van medicijnen (Pfizer) vaststellen. Oke heel leuk.. hoe werkt dat? Slik ik uiteindelijk de NFC chip door als ik het medicijn inneem? Of zit de NFC chip op de verpakking en zo ja, hoe weet ik dan alsnog of de medicijnen echt zijn?
NFC zit dan in de verpakking. Deze kan alleen worden uitgegeven door de fabrikant.
2. Hoe waarborg je de NFC chips, iedereen weet hoe makkelijk je NFC chips kan clonen. Dus dan heb je probleem 1 opgelost door bijvoorbeeld neppe Uggs te detecteren door middel van een onzichtbare NFC chip.
Maar hoe weet ik dan dat de NFC chip niet een kopie is?
Daar hebben we technologie voor. De chips zijn dynamisch, dus in het geval je ze zou clonen, kloppen de gegevens niet meer. Als we dit niet zouden doen, zou je nog wel bijv. een groter aantal checks zien, waardoor je het kan markeren als verdacht.

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Jrz schreef op maandag 12 februari 2018 @ 18:50:
[...]

NFC zit dan in de verpakking. Deze kan alleen worden uitgegeven door de fabrikant.

[...]

Daar hebben we technologie voor. De chips zijn dynamisch, dus in het geval je ze zou clonen, kloppen de gegevens niet meer. Als we dit niet zouden doen, zou je nog wel bijv. een groter aantal checks zien, waardoor je het kan markeren als verdacht.
Oke en dan een vraag die je natuurlijk kan verwachten...

Waarom hebben we er een nieuwe munt voor nodig? Hoe staat de munt in verhouding tot zijn waarde, wat kan ik ermee? Of is het een manier van crowdfunding voor jullie?

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Ja paar vraagjes,
Waarom via een etherium en niet een ander? Er zijn nu al coins die bezig zijn te verhuizen naar een andere chain juist omdat de fee's zo hoog (kunnen) worden.

Waarom chips in eigen beheer? Wat zouden chips gaan kosten?

Is het alleen bedoeld voor exclusieve producten of ook voor alledaagse producten?

Waarom zo weinig coins?

Leuk concept, maar weet nog niet of het helemaal werkbaar is. Dit omdat het merk ook zelf een app moet maken e.d. en seal zoals ik het even snel lees alleen leverancier wordt van de chips, en ook nog invloed heeft op hoeveel de fee's zouden moeten zijn terwijl dit voor mijn gevoel bij de maker hoort te liggen..

Ik heb niet de hele whitepaper tot in detail gelezen (vond hem niet heel lekker lezen, en er zat voor mijn gevoel net iets te veel marketing door heen, maar hey da's mijn zeur mening)

Maar zet hem wel op mijn ICO lijstje.

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Ik heb het gevoel dat de vogel, gevlogen is na de kritische vragen...

Maar bedankt voor de uitleg maar het komt niet heel overtuigend over. Ik snap dat je niet uitlegt hoe je technologie moet maken, maar met alleen een uitleg "Daar hebben we een oplossing voor" wekt mij niet veel vertrouwen.

Wat Harmvdw ook aangeeft leest de Whitepaper niet echt lekker weg, wellicht kun je dit nog wat aanpassen.

In ieder geval wel veel succes met het project! Leuk dat er ook Nederlanders mee doen met een project in de crypto wereld :-)

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:48

FaceDown

Storende factor.

Volgens mij precies wat Vechain doet? Alleen heeft Vechain al een enorme market cap, veel partners en connecties. Wat gaat Seal hieraan toevoegen?

Groetjes, FaceDown.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 30-08-2022
peterrrr schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:45:

Is dit nog actief? Ik krijg de link niet open.

• Tha Render
Adnanos schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:05:
[...]

Is dit nog actief? Ik krijg de link niet open.
Neen, was tot 9 februari.

• Double85
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-03-2020
Zijn er hier al mensen die meedoen aan TE-FOOD?

https://www.te-food.com

https://www.reddit.com/r/...ico_of_the_month_te_food/

Zelf ben ik zeer positief

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-12-2022
iemand al iets gehoord van BitCar?

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:39
freestyler2 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:46:
Ik heb het gevoel dat de vogel, gevlogen is na de kritische vragen...

Maar bedankt voor de uitleg maar het komt niet heel overtuigend over. Ik snap dat je niet uitlegt hoe je technologie moet maken, maar met alleen een uitleg "Daar hebben we een oplossing voor" wekt mij niet veel vertrouwen.
Dat gaat over het punt van klonen? Hoe vaak heb jij je pinpas al gecloned? Dat kan zeker afdoende beveiligd worden, afhankelijk van hoe duur de chipjes zijn die ze inkopen (ze kopen gewoon chips in, logisch overigens ook).

Wat ik me wel afvraag is inderdaad hoe ze zich denken te onderscheiden van de andere die al volgens mij exact hetzelfde willen doen (VeChain dus).

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Sissors schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:59:
[...]

Dat gaat over het punt van klonen? Hoe vaak heb jij je pinpas al gecloned? Dat kan zeker afdoende beveiligd worden, afhankelijk van hoe duur de chipjes zijn die ze inkopen (ze kopen gewoon chips in, logisch overigens ook).

Wat ik me wel afvraag is inderdaad hoe ze zich denken te onderscheiden van de andere die al volgens mij exact hetzelfde willen doen (VeChain dus).
Ik snap je punt over een pinpas maar er zit een verschil tussen een unieke pinpas waar onbekend van is wat de waarde is en een bepaald luxe merk, van zeg bijvoorbeeld Hugo Boss waarvan iedereen weet dat het waarde X presenteert. Voorbeeld:

Neem het originele Hugo Boss overhemd van (verkoop)waarde 1.000. Hier stop ik ergens een NFC chip in. De koper kan verifiëren dat dit overhemd de originele is. Tot zover snap ik de werking.

Maar nu komt het:

Neem nu het Chinese Hugo Boss overhemd, hier stop ik eveneens exact dezelfde NFC chip in en laat ik er dan gelijk maar even 100.000.000 stuks van fabriceren zodat ik ook nog wat winst heb.

Situatie schets 1: het is zo perfect gekloned en nergens gaat er een false flag uit. Voila weg toepassing NFC want alles is opeens origineel

Situatie schets 2.Er gaat ergens op enige wijze een false flag alert af op deze chinese overhemden. Wordt dan nu ook het originele hugo boss overhemd gemarkeerd als mogelijk fraudulent? Want de NFC chips zijn tenslotte volledig identiek.

Neemt overigens nog niet weg dat ik mij ook afvraag wat ze doet onderscheiden van de rest.
FaceDown schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:48:
[...]

Volgens mij precies wat Vechain doet? Alleen heeft Vechain al een enorme market cap, veel partners en connecties. Wat gaat Seal hieraan toevoegen?
Deze post lijkt een beetje op bashen maar dat is het zeker niet. Het zijn denk ik gewoon terecht kritische vraagtekens. Als hier een goed duidelijk antwoord op komt dan ben ik misschien te overtuigen maar momenteel ben ik er niet over te spreken. En dat is mijn mening.

[Voor 6% gewijzigd door freestyler2 op 13-02-2018 18:41]

• Blik1984
  • Laatst online: 19:34
Je vergelijking gaat mank omdat als er een chip gekloond wordt er dus 2
NFC-Chips zijn met dezelfde stuk blockchain, wordt er dus al in de keten uitgevist bij tussentijdse controle

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Blik1984 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:45:
Je vergelijking gaat mank omdat als er een chip gekloond wordt er dus 2
NFC-Chips zijn met dezelfde stuk blockchain, wordt er dus al in de keten uitgevist bij tussentijdse controle
Jep daar ga je dus al, dus ook de eerste, de originele wordt eruit gevist. Want welke chip is nu de originele?

• Blik1984
  • Laatst online: 19:34
freestyler2 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:49:
[...]

Jep daar ga je dus al, dus ook de eerste, de originele wordt eruit gevist. Want welke chip is nu de originele?
Als je 1 echt shirt moet elimineren om daarmee een partij van 100.000 neppe te ontmaskeren lijkt me dat geen probleem.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:39
Hetzelfde zal vast via de blockchain kunnen: Maar stel je voor, elke chip heeft een unieke sleutel. Niet de ID die NFC standaard geeft, maar een echt geheime. Jij krijgt van een server te horen welke code je naar de tag moet sturen, die doet berekeningen erop afhankelijk van zijn unieke sleutel, en vervolgens kan de server je dus vertellen welk item het is dat je hebt. Hierbij valt niks te kopieren voor een namaakfabrikant, gezien je alleen nu het antwoord op één challenge weet, maar de volgende keer is die anders.

Als ze niet de goedkoopste chips kopen dan zijn die ook beveiligd tegen reverse engineering. Natuurlijk geen beveiliging is perfect, maar het is wel de vraag hoeveel miljoenen ze willen uitgeven eraan. En zelfs als ze dan de unieke sleutel te pakken hebben, dan hoeft er maar één item uit de database gehaald te worden, en al hun werk was voor noppes.

Hoe het precies met de blockchain zou gaan durf ik niet te zeggen, en ook niet hoe ze dus anders zijn dan VeChain, maar in principe kan je met NFC tags de handel behoorlijk goed beveiligen.

• NeoBee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-02 22:28
Ziet er goed uit.Helaas zijn de KYC-aanmeldingen gestopt. :'(

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Zijn er hier mensen die mee doen met de ICO van Fabric Token?

Ik vind het idee erachter wel goed, smart contracts maken dmv drag&drop.

Twijfel echter over de lui die erachter zitten en of alles wel in de haak is. Leeftijd/werkervaring lijkt niet helemaal te kloppen...

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-12-2022
ben eens benieuwd hoeveel cash men zou moeten bezitten om een eigen munt te starten?

• GVD lieve poes
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-03-2018
Al eerder deze ICO genoemd met de vraag of anderen er van gehoord hebben of er mogelijk al in zaten: NapoleonX, een frans project. Heb nu zelf na lang wikken en wegen de beslissing genomen er in te stappen nu er nog net 10% bonus tokens zijn te behalen tot er 10 miljoen opgehaald is.

Het idee achter het token is dat het een investeringsfonds voor crypto is, gemanaged door een aantal bots ontworpen door grote jongens uit de asset mannagement wereld van de reguliere beurs. Onder andere een assetmanager en bot-trading specialist voor BNP paribas die een fonds van 3 miljard euro in een jaar (in de hoogtijden van de economie, maar toch) tot 4 miljard heeft gemanaged middels tradingbots.

Het idee is dat middels het opgehaalde geld onder anderen een aantal investment vehicles wordt opgezet binnen cryptomarkets waarvan de eerste 10 fondsen 85% van hun winst aan houders van de tokens uitkeert. Ook zullen houders van de tokens op de hoogten worden gehouden van trade signals van de bots. Papers alhier: https://www.napoleonx.ai/#papers

Wat denken jullie?

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:29
GVD lieve poes schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:04:
Al eerder deze ICO genoemd met de vraag of anderen er van gehoord hebben of er mogelijk al in zaten: NapoleonX, een frans project. Heb nu zelf na lang wikken en wegen de beslissing genomen er in te stappen nu er nog net 10% bonus tokens zijn te behalen tot er 10 miljoen opgehaald is.

Het idee achter het token is dat het een investeringsfonds voor crypto is, gemanaged door een aantal bots ontworpen door grote jongens uit de asset mannagement wereld van de reguliere beurs. Onder andere een assetmanager en bot-trading specialist voor BNP paribas die een fonds van 3 miljard euro in een jaar (in de hoogtijden van de economie, maar toch) tot 4 miljard heeft gemanaged middels tradingbots.

Het idee is dat middels het opgehaalde geld onder anderen een aantal investment vehicles wordt opgezet binnen cryptomarkets waarvan de eerste 10 fondsen 85% van hun winst aan houders van de tokens uitkeert. Ook zullen houders van de tokens op de hoogten worden gehouden van trade signals van de bots. Papers alhier: https://www.napoleonx.ai/#papers

Wat denken jullie?
Je had al besloten :) toch...
Ik vind het interessant ik ga wel meer lezen over de technische kant en het verdien model. Ik zag niet duidelijk veel technische mensen in het eigen team wel advisors, dat kan ik mis hebben maar dat verbaasde me enigszins aangezien het zwaar leunt op een technische toepassing.

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 15:29
*knip* Oproepen als deze zijn niet de bedoeling.

[Voor 84% gewijzigd door Yorinn op 16-02-2018 17:20]

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-03 15:33
De_Bastaard schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:17:
Zijn er hier mensen die mee doen met de ICO van Fabric Token?

Ik vind het idee erachter wel goed, smart contracts maken dmv drag&drop.

Twijfel echter over de lui die erachter zitten en of alles wel in de haak is. Leeftijd/werkervaring lijkt niet helemaal te kloppen...
Heb je BlockCat al voor, zijn ook al een stuk verder, komen bijna met een release.

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-03 02:57
Over 10 minuten (0:00 uur) een AMA met de CEO van SimplyVital Health... Dus als je geïnteresseerd bent in deze ICO, check dan:

[Voor 3% gewijzigd door nAffie op 16-02-2018 23:51]

meh.

• Sgroever
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-09-2020
Mij afgelopen weekend aangemeld voor de whitelist en ga deze week meedoen aan de ICO.

Werkend product, sterke afzet markt en een langer bestaande organisatie. Ben zeer benieuwd!

[Voor 4% gewijzigd door Sgroever op 19-02-2018 13:22]

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-02 12:48
Sgroever schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:22:
[...]

Mij afgelopen weekend aangemeld voor de whitelist en ga deze week meedoen aan de ICO.

Werkend product, sterke afzet markt en een langer bestaande organisatie. Ben zeer benieuwd!
Ik ben ook al op TE-FOOD gewezen, maar waar blijven die onverkochte tokens? Allemaal bij het team erachter?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:47
Sgroever schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:22:
[...]

Damn, net te laat, vind het een interessant concept.

• Double85
RickvN schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:50:
[...]

Ik ben ook al op TE-FOOD gewezen, maar waar blijven die onverkochte tokens? Allemaal bij het team erachter?
Token Distribution: 51% – Token sale (public circulation), 5% – Marketing pool, 44% – General reserve

49% of the tokens are allocated to the marketing pool and general reserve. There is a two year lockout. 25% of the reserve will be released after the first year, and the remaining 75% after the second year. Unsold tokens will be put into the general reserve and will be sold on the TFOOD Market or during a future token sale until public token pool reaches 500 million tokens.

• michelwuyts
Iemand ico van faceter? Ik zie daar nergens een adres waar ik ETH kan overmaken als ik inlog? Heb zelfs als KYC doorlopen, maar blijft hetzelfde.

edit: zie het al. OP IE werkt de site niet, maar met chrome wel.

[Voor 18% gewijzigd door michelwuyts op 20-02-2018 14:56]

• Double85
https://www.chainium.io/

Hardcap: 8m

Token sale: maart

• michelwuyts
Wat denken jullie van Loyakk?

Hebben samenwerking met onder meer SAP en website ziet er professioneel uit. Momenteel krijg je 30% bonus, dus denk dat ik wel wat ga investeren.

• Tschai
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-04-2018
DÉ ultieme ICO (en waarschijnlijk Ponzi):
BITCOIIN. Originele naam ook!

Jawel...met Steven Seagal als ambassadeur en een heuse piramide- tekening ter illustratie hoe je kunt verdienen alsje anderen aanbrengt/naait.

Transparanter dan dit wordt het niet.

[Voor 35% gewijzigd door Tschai op 21-02-2018 13:45]

• SmileAlot
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-03 22:50
Gelukt met de ico; binnen kwartiertje uitverkocjt, communicatie en proces waren prima!
Double85 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:34:
[...]

Token Distribution: 51% – Token sale (public circulation), 5% – Marketing pool, 44% – General reserve

49% of the tokens are allocated to the marketing pool and general reserve. There is a two year lockout. 25% of the reserve will be released after the first year, and the remaining 75% after the second year. Unsold tokens will be put into the general reserve and will be sold on the TFOOD Market or during a future token sale until public token pool reaches 500 million tokens.

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:57
michelwuyts schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:45:

Hebben samenwerking met onder meer SAP en website ziet er professioneel uit. Momenteel krijg je 30% bonus, dus denk dat ik wel wat ga investeren.
Interessant project. Ik ben zelf een D365 Consultant en ik begrijp wel hoe de blockchain data makkelijker uitwisselbaar maakt in een ERP context. Ik heb helemaal geen ervaring met ICO's maar ik ga mij de komende tijd eens heel goed inlezen!

• michelwuyts
Limbeckx schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 11:57:
[...]

Interessant project. Ik ben zelf een D365 Consultant en ik begrijp wel hoe de blockchain data makkelijker uitwisselbaar maakt in een ERP context. Ik heb helemaal geen ervaring met ICO's maar ik ga mij de komende tijd eens heel goed inlezen!
cool. Ben benieuwd wat je er van denkt. heb zelf totaal geen kennis op dat gebied.

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:37
michelwuyts schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:45:

Site is niet al te best op mobiel en dat doet mij meestal twijfelen aan kwaliteit van het team.

Freelance Drupal developer

• Limbeckx
Ik heb even naar het Loyakk gekeken:

Technologie = Ethereum & Quorum (is smart contracts en distributed ledger oplossing van JP Morgen. Ja die JP Morgan ja). Daarnaast geven ze aan dat ze patent pending dingen daar aan zouden toevoegen.

Use case = Zo ongeveer alles wat een Enterprise context bestaat, willen ze met blockchain fixen. Ze lijken blockchain vooral als database te willen gebruiken en via contracts die data willen delen.

Ik zelf ben nog niet helemaal overtuigd maar laat vooral iedereen zijn eigen onderzoek doen.

Heeft hier iemand al naar Polyswarm gekeken?

• michelwuyts
Limbeckx schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:15:

Technologie = Ethereum & Quorum (is smart contracts en distributed ledger oplossing van JP Morgen. Ja die JP Morgan ja). Daarnaast geven ze aan dat ze patent pending dingen daar aan zouden toevoegen.

Use case = Zo ongeveer alles wat een Enterprise context bestaat, willen ze met blockchain fixen. Ze lijken blockchain vooral als database te willen gebruiken en via contracts die data willen delen.

Ik zelf ben nog niet helemaal overtuigd maar laat vooral iedereen zijn eigen onderzoek doen.

Het onduidelijke is inderdaad het technische verhaal. Het is voor een leek lastig te beoordelen of het realistisch is.
Je bent ook afhankelijk van de ETH blockchain, dus dat is ook een mogelijk probleem lijkt me. De partners zijn natuurlijk wel zeer goed, maar hoe de partners er in zitten is natuurlijk lastig.
Ik wacht het nog wel even af totdat echte ICO begint. Die paar % korting zijn me momenteel dan inderdaad te risicovol.

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-03 00:05
Stond al een tijdje open op een tabblad op chrome op m'n mobiel, met het plan om hier nog is wat onderzoek naar te doen.

Echter net zoals zoveel van m'n tabbladen raakt het weer in de vergetenheid, misschien dit weekend maar is wat over gaan lezen.

• poterhoad
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-11-2019
Wil graag inschrijven voor een ICO genaamd NEX, maar daar staat het volgende:
"To register for the lotteries you will need the following:
An email address
The first 3 characters of your passport number
The country issuing your passport"

Zou een ID-kaart (National ID) ook voldoende zijn? En ik neem aan dat ze met 'passport number' je BSN bedoelen? of het documentnummer?

https://neonexchange.org/

[Voor 21% gewijzigd door poterhoad op 02-03-2018 09:19]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

poterhoad schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:16:
Wil graag inschrijven voor een ICO genaamd NEX, maar daar staat het volgende:
"To register for the lotteries you will need the following:
An email address
The first 3 characters of your passport number
The country issuing your passport"

Zou een ID-kaart (National ID) ook voldoende zijn? En ik neem aan dat ze met 'passport number' je BSN bedoelen? of het documentnummer?

https://neonexchange.org/
Meestal volstaat een ID kaart of zelfs rijbewijs. Met passport/ID number bedoelen ze niet de BSN, maar precies wat er staat.... Elke paspoort en ID-kaart heeft een uniek nummer.

• poterhoad
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-11-2019
Bouli schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:46:
[...]

Meestal volstaat een ID kaart of zelfs rijbewijs. Met passport/ID number bedoelen ze niet de BSN, maar precies wat er staat.... Elke paspoort en ID-kaart heeft een uniek nummer.
Dus toch wel het documentnummer! Thanks voor de info, hopelijk gaat het lukken.

• michelwuyts
JustSys schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:25:
ben eens benieuwd hoeveel cash men zou moeten bezitten om een eigen munt te starten?
1 waves maar op waves platform :9

• niquil
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-08-2022
Dag allemaal,
Ook ik heb TE-food ICO in mijn portfolio, mooie coin denk ik. Veel van de vergelijkbare projecten hebben het goed gedaan. Denk aan Wabi, VeChain, Walton enz.

Verder kijk ik nu ook naar de Neo exchange Nex daar heb ik veel vertrouwen in. En Smilo, een Nederlands project die het mogelijk maakt zowel private als public smart contracts op 1 chain te maken. Dat is bij mijn weten uniek. In hun telegram gaven ze aan dat het prototype bijna af is en de private sale moet nog beginnen dus een mooie kans om er vroeg bij te zijn.

Greetz!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-02 12:48
Zo, de ICO van Rentberry (mijn eerste) is ten einde.
Ben benieuwd hoe die zich de komende tijd gaat ontwikkelen, de berichten omtrent Rentberry zien er positief uit.

Daarnaast ben ik voor enkele ICO's te laat geweest (waaronder TE-FOOD), dus ik ben eigenlijk weer opzoek naar een mooie ICO. Maar ik kom nog niet echt wat tegen...

PolySwarm word ik zelf niet zo warm van. Dus mochten mensen nog een mooie ICO hebben, dan houd ik mij aanbevolen :)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLKornolio
  • Laatst online: 18:29

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

@RickvN heb ook berries maar nog nooit zo,n trage ico sale gezien weinig info sturen ze. Zal wel niets worden meer vertrouwen in lgo waar ik net de tokens van binnen heb

BAV nodig, via deze link verdienen jij en ik 50,-Insify referral

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mannowlahn
RickvN schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:23:
Zo, de ICO van Rentberry (mijn eerste) is ten einde.
Ben benieuwd hoe die zich de komende tijd gaat ontwikkelen, de berichten omtrent Rentberry zien er positief uit.

Daarnaast ben ik voor enkele ICO's te laat geweest (waaronder TE-FOOD), dus ik ben eigenlijk weer opzoek naar een mooie ICO. Maar ik kom nog niet echt wat tegen...

PolySwarm word ik zelf niet zo warm van. Dus mochten mensen nog een mooie ICO hebben, dan houd ik mij aanbevolen :)
https://signals.network/token-sale interessant voor je? Qua platform zie ik er wel veel mogelijkheden in, de vraag is echter of er vanuit de crypto markt ook vraag naar is. Desondanks denk ik dat ik wel een een hlave ether of iets dergelijk er in gooi om te zien waar het schip strand.

Geen ICO meer maar ik vind dat Matrix AI Network nog vrij goedkoop tov de mogelijkheden die het blockchain gaat bieden. ICO prijs was $0,36, op dit moment satat hij op $0,82 dus nog steeds de moeite waard. Echter is dit wel een voor lange termijn eerdaags mainnet uitgerold is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Limbeckx
Iemand deze al gezien: https://safeguardtoken.com. pre sales begint over 14dagen. Wel minimale inleg van 1.5 eth

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mannowlahn
Limbeckx schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:06:
Iemand deze al gezien: https://safeguardtoken.com. pre sales begint over 14dagen. Wel minimale inleg van 1.5 eth
Waarom nog een ICO als ze die partijen al aan zich gebonden hebben?

Los daarvan je koop de token dus ter betaling van services van safeguard, waar ik overigens no niet echt inzie waarom blockchain toegepast zou moeten worden. Ik zie steeds vaker ico maar blockchain gebruik voor data transfer terwijl dit nergens op slaat.

Safeguard zal misschien wel een leuke concept hebben maar de relatie tot blockchain technologie is mij volstrekt onduidelijk, ook na het lezen van de white paper(wel een hoop superlatieven, dat dan weer wel, manager bullshit lingo kan je er ook mee spelen). Uiteraard is machine learning en AI ook van de partij, wat een jolijt zeg, Blockchain, AI, Machine learning, take my money!

Deze ico is gewoon een kickstarter en ik zou mijn geld er absoluut niet aan willen verspillen.

• michelwuyts
Concept van legolas is wel cool met betrekking tot holden. Ieder half jaar krijg je 5 % rente indien je alles in je oorspronkelijke wallet houdt van de ICO. Indien mensen toch traden wordt hun deel weer onderverdeelt tussen de Holders. Aangezien ik verwacht dat toch een groot deel ongeduldig is gaat dat echt wel een mooi percentage opleveren. Wellicht wel 10 of 15% of zelfs meer. Mensen die hun binance account opgaven (of andere wallet adressen van exchanges) zijn de tokens natuurlijk kwijt en deze 5% gaat dan bij dergelijke accounts ook weer soort van uit de circulatie.

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-03 20:22
Ik heb een interessante ICO voor jullie. --> Capdax

Capdax word een next generation exchange.
Met bijv. een kopie trading optie.
Passief inkomen bij holden van de tokens.
Zeer sterk en bekend team in de crypto wereld.

Whitepaper: https://capdax.com/static/capdax_whitepaper_v1.1b.pdf
Website: https://capdax.com/

De whitepaper leest heerlijk weg in ieder geval.
ICO duurt nog 5 dagen.
Zitten momenteel nog in Tier 2, dat betekend 20% Bonus.
Tokens die niet verkocht worden worden geburnt. ;)

[Voor 15% gewijzigd door Tony op 11-03-2018 14:00]

:)

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:41
Gaat iemand hier wat mee doen (EffectAI):

YouTube: EFFECT.AI ICO - AI is the Future - Blockchain is the Road

Vind het een mooi project, hoewel ze vooral nog mooie plannen hebben. Wel prima token metrics (geen presale in elk geval). Ik ben gewhitelist, maar ik vraag me af of we (ik) er doorheen ga komen tijdens de crowdsale.

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:41
Qua token metrics een pareltje (vooral voordat ze de boel aanpasten). Ben gewhitelist en heb nog wat twijfel, maar dat komt vooral omdat ik onvoldoende bekend ben met het doel van het project. Wellicht kan iemand er wat meer over zeggen? Het is geen hype topic en je zult dus ook minder gaan zien dat ze er puur voor de fomo in gaan zitten. Aan de andere kant met 100mln circ supply en een ultralage hardcap....

• michelwuyts
Tony schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:59:

ICO duurt nog 5 dagen.
En wat is er anders dan een blockport/legolas of andere nieuwe ICO's?

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-03 06:38
GustavSan schreef op zondag 11 maart 2018 @ 14:42:
Gaat iemand hier wat mee doen (EffectAI):

YouTube: EFFECT.AI ICO - AI is the Future - Blockchain is the Road

Vind het een mooi project, hoewel ze vooral nog mooie plannen hebben. Wel prima token metrics (geen presale in elk geval). Ik ben gewhitelist, maar ik vraag me af of we (ik) er doorheen ga komen tijdens de crowdsale.
Ben gewhitelist, maar ga het denk ik niet doen. Team is erg zwak, voornamelijk mensen die net een jaartje afgestudeerd zijn aan de UvA. Zelf zou ik die niet snel een miljoenen project laten leiden, maargoed. Daarnaast CEO zijn ervaring is ook zeer matig imo.

Wot-stats

• Kcrng
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09-09-2018
- Werving is verboden op het forum -

[Voor 90% gewijzigd door .oisyn op 13-03-2018 00:06]

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
NEX inschrijving is geopend!

http://www.avfoto.nl

• Arjennederbelg
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 15-03-2018
Waarom zijn er zo weinig ico's waar je met credit card of bankoverschrijving kan betalen?
Ik krikg het idee bij de overige dat men gewoon graag de etheriums en bitcoins van je ontvangt. Meer waard dan gewoon geld?

Maar goed, ik heb savedroids gekocht tijdens de ico onlangs met credit card.
Dorado kijk ik momenteel naar. Twijfel nog een beetje.
Verder kwam ik deze tegen; www.viso.global
Kent iemand daar meer van? Wat is je mening?
Ze willen een creditcard maken net als visa maar dan voor cryptovaluta dus.

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-03 08:40
Tony schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:59:

ICO duurt nog 5 dagen.
Hey bedankt, ik ben ook in Capdax gedoken. Ziet er allemaal goed uit. Het team is zeer behoorlijk, bekend en gerespecteerd in de cryptowereld.
michelwuyts schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:33:
[...]

En wat is er anders dan een blockport/legolas of andere nieuwe ICO's?
Capdax wil inzetten op een zeer hoge gebruiksvriendelijkheid en klantenservice. Ze bedoelen dan ook echt top notch klantenservice. Verder kun je de Capdax coin staken waardoor je 50% van de totale fee ontvangt. Deze feepool wordt naar rato verdeeld onder de tokenholders. Daarnaast kun je andere traders volgen en een deel van jouw funds aan hun alloceren. Als zij iets traden, trade jij automatisch mee. Dit is tot nu toe door nog geen exchange gedaan, dus uniek. Het fijne is dat ze in Q2 al live gaan!

En daar zit dan ook gelijk de verschillen met de twee exchanges die jij noemt. Blockport is nog aan het ontwikkelen en zijn nog verre van een werkend product. Ook daar kun je andere traders volgen en krijg je korting op fees, zoals Binance ook doet. Het team van Blockport spreekt mij echter een stuk minder aan. Het zijn hele jonge jongens, die volgens mij net klaar zijn met hun studie.

Legolas is van een heel ander kaliber. Die zetten in op institutioneel geld en niet op de particuliere trader. En ook zij hebben nog een lange weg te gaan voor ze een werkend product hebben.

• Shutdown
Iemand nog in YGGDRASH gekomen tijdens de pre-ico? Erg snel uitverkocht en daarom ook geen main ico event meer. Heb deze helaas gemist.

Denk dat ik deze koop wanneer hij op de exchanges komt.

https://yggdrash.io/

• Double85
Zelf heb ik als laatste Neurochain gekocht. De roadmap is wel erg lang dus een long term coin maar dit kan wel eens wat moois gaan worden.

Hier een video van Suppoman die de moeite waar is, begint vanaf minuut 9.

YouTube: BULL RUN TO $15K? 🤔 NEW BLOCKCHAIN DISRUPTOR? 🤑

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
Ik weet dat er belangstelling was voor de ICO van Byelex (Byeshares). Vanaf vandaag is het mogelijk om deel te nemen. Voor alle info: www.byeshares.com.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shutdown
Na YGGDRASH te hebben gemist, nu wel de kans om NEX te kopen!

• Mad2ness
  • Laatst online: 14-03 16:10
Ik heb net wat geld in dit project gestopt:

https://morpheus.network/

Ze hebben een ex ceo van DHL in het team en focussen op logistieke toepassingen. Ziet er veelbelovend uit.

• dartfreak
  • Laatst online: 16-12-2019
Mad2ness schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:21:
Ik heb net wat geld in dit project gestopt:

https://morpheus.network/

Ze hebben een ex ceo van DHL in het team en focussen op logistieke toepassingen. Ziet er veelbelovend uit.
rare vraag mss maar ik heb nooit mee gedaan aan ico tokens
als ik die wil kopen wat heb ik daar voor nodig buiten eth om?
ik vind het er ook wel goed uit zien
wil graag mee doen

[Voor 6% gewijzigd door dartfreak op 02-04-2018 14:40]

• -Werner-
  • Niet online

-Werner-

Crypto_Warrior

dartfreak schreef op maandag 2 april 2018 @ 14:40:
[...]

rare vraag mss maar ik heb nooit mee gedaan aan ico tokens
als ik die wil kopen wat heb ik daar voor no
dig buiten eth om?
ik vind het er ook wel goed uit zien
wil graag mee doen
Je dient te beschikken over een ERC-20 Ethereum geschikte wallet.
Bijvoorbeeld MetaMask, deze is naast veilig ook zeer gebruiksvriendelijk. De wallet is gebouwd als een Chrome extensie.

Pas een aantal dagen na het sluiten van de tokensale, krijg je een token contract adres van de verkoper. Dat adres geef je op in MetaMask. Hierna zijn de tokens pas zichtbaar.

Las in de FAQ overigens, dat je ook met andere altcoins (NEO, RXP, etc) kunt betalen. Je hebt dus volgens mij niet speciaal ETH nodig.

Denk dat ik zelf ook even instap :Y

[Voor 4% gewijzigd door -Werner- op 02-04-2018 15:07]

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"

• dartfreak
  • Laatst online: 16-12-2019
-Werner- schreef op maandag 2 april 2018 @ 15:00:
[...]

Je dient te beschikken over een ERC-20 Ethereum geschikte wallet.
Bijvoorbeeld MetaMask, deze is naast veilig ook zeer gebruiksvriendelijk. De wallet is gebouwd als een Chrome extensie.

Pas een aantal dagen na het sluiten van de tokensale, krijg je een token contract adres van de verkoper. Dat adres geef je op in MetaMask. Hierna zijn de tokens pas zichtbaar.

Las in de FAQ overigens, dat je ook met andere altcoins (NEO, RXP, etc) kunt betalen. Je hebt dus volgens mij niet speciaal ETH nodig.

Denk dat ik zelf ook even instap :Y
thx voor je uitleg
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee