Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Servers offline op dit moment helaas. Had gehoopt op een snelle reboot...
<Zinloze tekst hier>
Unholy dkIusedto schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:29:
Wat zijn jullie gaan spelen als class ?
Ben erg benieuwd wat er uiteindelijk gekozen is
Ik wissel elke expansion van main, maar dit is de eerste keer ooit dat ik geen Tauren speel
Heb al gehoord dat er nu al mensen op lvl 120 zitten overigens.
Half terug hier.. kan char selecteren maar kom niet verder ingelogd nog. Gaf me wel wat tijd om de zooi van vannacht ff op te ruimentoolkist schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:37:
Mooi, server is weer terug. Ontbijt kan nog even wachten
Kreeg ook "world server down" toen ik probeerde in te loggen. Denk dat het een beetje druk is met mensen die dat proberen momenteel .. zal over 10 minuten wel beter gaan.Mana schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:39:
[...]
Half terug hier.. kan char selecteren maar kom niet verder ingelogd nog. Gaf me wel wat tijd om de zooi van vannacht ff op te ruimen
Ik ga gewoon als eerste mijn druid levelen. De versatility van die class is gewoon tof.. nog wel even kijken welke spec, maar Guardian, beviel me de afgelopen weken nog prima.. hoe simpel het ook is.Iusedto schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:29:
Daarna ga ik mn hunter aan de Horde kant doen, die heb ik met de Darkshore quests naar Survival gespecced en dat liep erg lekker door het Lordaeron scenario heen..
Maar eerst wachten tot ik mn game code heb..
Ik ga voor frost dk. Jij dan?Iusedto schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:29:
Feral / Guardian DruidIusedto schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:29:
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Die Paladin is nu nog level 1, maar die krijgt de boost token vanmiddag (als alles goed gaat met de bestelling van Bol.com). En daarmee ga ik als eerste Zandalar in
De Warlock heb ik de afgelopen weken vanaf 1 geleveld en is nu nog niet 110, dus daar wacht ik wel even mee eerst
Moet je de update forceren. In de launcher naar wow icoontje -> options -> check for updates.Kapoen schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:59:
Ik wilde deze ochtend voor ik vertrok naar het werk even al mijn chars inloggen om rested XP op te starten, maar alle realms waarop ik chars heb stonden in het rood met de melding 'realm incompatible'. Tot zover dat plan
Niet dat je er nu nog veel aan hebt waarschijnlijk maar misschien voor iemand anders
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
combat rogue klinkt als iemand die in het gulden tijdperk blijft hangen
Veel plezier iedereen.
Verwijderd
Monk, levellen als Windwalker/Brewmaster afhankelijk van hoeveel mobs er rondlopen en straks op max level healen en/of tanken.Iusedto schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:29:
En dat terwijl ik me had voorgenomen 1 van de andere 6 te mainen en NIET mijn DH.
DH blijft gewoon ontzettend leuk om te spelen.
Ik speel al jaren hetzelfde Prot Pally ik doe niet aan altsIusedto schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:29:
Dat je het uithoudt. Ik ben in vanilla begonnen als priest. In WoTLK naar druid gererolled. Kan nog steeds geen priests luchten om te spelen. In Legion de druid met pensioen gestuurd voor DH en nu Prot PallyDennyV schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:18:
[...]
Ik speel al jaren hetzelfde Prot Pally ik doe niet aan alts
Dat lijkt me zo fijn.DennyV schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:18:
[...]
Ik speel al jaren hetzelfde Prot Pally ik doe niet aan alts
Ik heb 13 Alts

FUMES et CARNES
Tot nu toe vind ik de expansion echt vet, de prequest waren waanzinnig en wanneer je met Jaina Boralus binnen komt begin je gelijk met een goed en leuk verhaallijn. De last minute switch to alliance was het zeker waard!
Speel nu dus op Silvermoon-EU. Ben niet op zoek naar een volledig Nederlandse guild, liever Engels als voertaal. Mocht iemand nog tips hebben voor een raiding guild die met 2/3 avonden raiden per week mythic raiding wil gaan doen dan houd ik mij aanbevolen! Ben best bereid in eerste instantie als social te joinen en me op te werken!
Overigens ben ik voor lvlen geswitch naar Subtlety spec, wat lekker zeg!
Vermoedelijk ga ik toch weer starten met de mage. Al heb ik mijn hunter ook rested XP gegeven. DH en priest heb ik niet aangeraakt. Mijn boost ga ik later nog wel een keer inzetten. Eerst maar eens kijken op welke realm ik een leuke groep mensen kan vinden om mee te raiden. Mijn oude thuis op Silvermoon lijkt behoorlijk uitgestorven, op Frostmane ben ik een aantal weken geleden een vrij actieve guild gejoined als social, misschien is dat wel een kanshebber. Die gasten waren vanmorgen om 07:00 uur allemaal al rond de 117
Het idee van een paladin starten speelt bij mij ook. Dat was mijn eerste level 60. Die heb ik daarna wel vrij snel als alt aangehouden toen mijn priest eenmaal level 58 was en rijp voor MC raids.
In ieder geval leuk om weer nieuwe dingen te ontdekken en de characters te ontwikkelen. Veel plezier allemaal!
Naja ik heb vaak nog een warlock die ik dan max level maar daar ben ik dan ook weer gauw klaar mee.
Ben een raider en om nou 2 chars te gearen vind ik niks en overigens ook geen tijd voor.
Ook vind ik tanken gewoon leuk
Ik kwam enkele dagen geleden tot de ontdekking dat ik blijkbaar alle plate klasses, alle mail klasses, alle leather klasses (waarvan 2x DH) en een clothie (priest) naar 110 had gelevelled. Mijn warlock is blijven hangen op 105, en mijn mage is troosteloos laatste op 100.
Ik heb echt geen flauw benul hoe/wanneer ik dat allemaal geflikt heb

Heb nu een hunter (boosted tot lvl 110)
en ben nu een monk aan het proberen als 2e class, maar ik zit te denken mijn favoriete wapen is een speer (one handed) met schild
Welke kan ik hier eigenlijk het beste voor kiezen?
(mijn 1e keer wow ooit dus:P)
1h speer bestaat niet in WoW.Ruudox schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:29:
zit echt in een dubio met welke class ik moet nemen, word helemaal gek haha:P
Heb nu een hunter (boosted tot lvl 110)
en ben nu een monk aan het proberen als 2e class, maar ik zit te denken mijn favoriete wapen is een speer (one handed) met schild
Welke kan ik hier eigenlijk het beste voor kiezen?
(mijn 1e keer wow ooit dus:P)
Je hunter is de enige class die echt met een speer (2h) vecht (als survival spec). De anderen (druid en monk) gebruiken ze wel, maar vechten er niet echt mee.
Verder is hunter een vrij toegankelijke class en prima om mee te beginnen. En je hebt je boost hier voor gebruikt dus dan kan je direct meedoen met de rest. Als je nu een nieuwe class gaat levellen dan ben je daar wel 100 uur mee bezig (als nieuwe speler) denk ik.
Dan moet je er wel eerst een vinden om als transmog te gebruiken.
Als je dan ook defensive stance talent neemt heb je een speer en een schild.
Ik heb tijdens het legion prelaunch event al mijn alts naar level 100 gekregen. dus alle classes op minimaal 100, wat een leven destijdsKapoen schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:28:
[...]
Ik kwam enkele dagen geleden tot de ontdekking dat ik blijkbaar alle plate klasses, alle mail klasses, alle leather klasses (waarvan 2x DH) en een clothie (priest) naar 110 had gelevelled. Mijn warlock is blijven hangen op 105, en mijn mage is troosteloos laatste op 100.
Ik heb echt geen flauw benul hoe/wanneer ik dat allemaal geflikt heb
[ Voor 3% gewijzigd door shoombak op 14-08-2018 09:45 ]
Hier haal je wel een aantal zaken door elkaar vrees ik. Arms warrior speelt met een 2h wapen en dat veranderd niet in een 1h wapen omdat je naar een protection spec gaat. Verder bestaat defensive stance niet meer, dat is al lang verwijderd (tezamen met de andere stances)Cerbs schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:44:
Als warrior Arms kan je ook met een speer vechten,
Dan moet je er wel eerst een vinden om als transmog te gebruiken.
Als je dan ook defensive stance talent neemt heb je een speer en een schild.
Ik heb indertijd ook maximaal geprofiteerd van dat Legion event. Ook om nieuwe alts aan te maken, zoals bv. die mage. Die staat nog altijd in die Legion set die je tijdens dat event kreeg.shoombak schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:45:
[...]
Ik heb tijdens het legion prelaunch event al mijn alts naar level 100 gekregen. dus alle classes op minimaal 100, wat een leven destijdsLegion zelf niet veel gespeeld, dus alleen een Paladin (H), Hunter (A) en Warrior(A) op 110. Twijfel ernstig of ik mijn alliance characters op Draenor niet weg moet transferen naar een wat meer Alliance server gezien pvp.
[ Voor 40% gewijzigd door Kapoen op 14-08-2018 09:48 ]
Met arms heb je dan wel een 2h speer,Kapoen schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:46:
[...]
Hier haal je wel een aantal zaken door elkaar vrees ik. Arms warrior speelt met een 2h wapen en dat veranderd niet in een 1h wapen omdat je naar een protection spec gaat. Verder bestaat defensive stance niet meer, dat is al lang verwijderd (tezamen met de andere stances)
En Defensive stance bestaat nog wel als talent voor Arms warriors
En als Defensive stance activeert krijg je een shield in je Offhand als visual.
dus dan kan je een 2h Speer vast houden en een schild
[ Voor 12% gewijzigd door Cerbs op 14-08-2018 09:51 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Morgen maar even een thuiswerkdag inplannen....
Nog maar een paar uurtjes
we delen je pijn...
als ik nou mn nieuwe laptop al had hier dan had ik op het werk kunnen wowen
En dan gaat de wekelijkse maintenance de mist in waardoor je toch niet kan spelenDonkoking schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:53:
[...]
Excuus daar had ik overheen gekeken blijkbaar. Ik heb alleen protection warrior gespeeld in Legion. Wat overigens wel dikke pret was met die 2x leap legendary shoulders. 3x leap en 2x charge speelde als een flipperkast met momentenCerbs schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:48:
[...]
Met arms heb je dan wel een 2h speer,
En Defensive stance bestaat nog wel als talent voor Arms warriors
En als Defensive stance activeert krijg je een shield in je Offhand als visual.
dus dan kan je een 2h Speer vast houden en een schild
[ Voor 53% gewijzigd door Kapoen op 14-08-2018 09:59 ]
Verwijderd
Mijn xpac komt pas rond 18;00 binnen volgens PostNL en ik heb sinds gisteren ook problemen met mijn desktop

Nee, dat zou blizzard toch nooit kunnen overkomen....Kapoen schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:54:
[...]
En dan gaat de wekelijkse maintenance de mist in waardoor je toch niet kan spelen
[...]
Excuus daar had ik overheen gekeken blijbkaar. Ik heb alleen protection warrior gespeeld in Legion. Wat overigens wel dikke pret was met die 2x leap legendary shoulders. 3x leap en 2x charge speelde als een flipperkast met momenten
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Dat was mijn keuze ook geworden, alleen twijfelde wel hard tussen shaman en mage!Blitzdoctor schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:02:
Ergens vandaag komt BfA met de post, dan vanavond spelen met mijn enhancement shaman
Maar ik dacht doe shaman eerst ook enhancement en voor dungeons healer (snelle queue)
Dus sneller hogere ivlv loot op lvl 120
Zodat ik sneller kan raiden via LFR met enhancement
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 14-08-2018 10:07 ]
nothing stops this train
Dit doe ik vrijdagDonkoking schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:53:
[...]
Yes de app is geupdate naar BFAmarijnvtg schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:08:
Is/komt er trouwens weer een mobile app voor missies o.i.d.?
Verwijderd
De Android companion app heeft vandaag een update in de store gekregen.marijnvtg schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:08:
Volgens mmochampion is de app geupdated voor de nieuwe missies etcmarijnvtg schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:08:
Wat zou je daar nog mee willen doen dan?icemotion schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:12:
Yep, de app is geupdate.. waardoor ik meteen niet meer bij mn Legion missions kan.. dat is dan wel weer jammer -.-
Default blanke hetero
Het werkt wel handig voor als je de reputation rewards wilt krijgen.RustStorm schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:13:
[...]
Wat zou je daar nog mee willen doen dan?
Klopt, al kreeg ik de laatste maanden verdacht weinig (tot geen?) rep token rewards meer..ItMeAedri schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:14:
[...]
Het werkt wel handig voor als je de reputation rewards wilt krijgen.
Verwijderd
Fijne shit weer dus...
Dat is inderdaad wel een interessant idee. Ik mis sowieso nog wat Lightforged mounts en volgens mij ook nog het vliegende tapijt uit Suramar.icemotion schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:15:
^ Dat inderdaad. Ik deed er nog missies op voor Rep tokens; voor de Paragon reputation caches, want ik heb nog geen enkele van die mounts..
Wellicht ooit weer beginnen aan de WQs...
Mijn zending zit nog niet in het sorteerproces...
[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 14-08-2018 10:17 ]
Verwijderd
Inderdaad ik ook niet, gelukkig heb je nog altijd je Dalaran heartstone, dus 1x per dag even snel missies starten moet wel lukken. Sowieso zit je voor de meeste missies toch nog dat je naar Argus moet voor de companions die je daar kan kopen.icemotion schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:15:
^ Dat inderdaad. Ik deed er nog missies op voor Rep tokens; voor de Paragon reputation caches, want ik heb nog geen enkele van die mounts..
Ik denk dat ik maar switch naar 1 110 alt die daar blijft en missies doet ipv al mijn characters.
Was inderdaad voor mij ook een vlekkeloze release, ik was sinds 21.00 uur ingelogd (Thunderhorn), om 23.56 uur popte de quest en geen dc gehad. Nog ff tot 01.30 uur geleveld.Leon Zwiers schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:31:
Vervelend. Dit is juist mijn meest vlekkeloze release ooit.
Oh en fuck de alliance!
* MaTr1x mist de lag tijdens release eigenlijk toch wel een beetje
Oh en death to Sylvanas
Ik krijg de meeste missies wel op 200% ook zonder die Argus poppetjes, dus ik kan het afdoen met mn Druid ability-teleport om in mn Class hall te komen.. dus op zich is het te doen, maar de app was gewoon supermakkelijkVerwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:18:
[...]
Inderdaad ik ook niet, gelukkig heb je nog altijd je Dalaran heartstone, dus 1x per dag even snel missies starten moet wel lukken. Sowieso zit je voor de meeste missies toch nog dat je naar Argus moet voor de companions die je daar kan kopen.
Ik denk dat ik maar switch naar 1 110 alt die daar blijft en missies doet ipv al mijn characters.
Jammer maar helaas,dan maar eerst de hunter verder testen.BlackMage schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:42:
[...]
1h speer bestaat niet in WoW.
Je hunter is de enige class die echt met een speer (2h) vecht (als survival spec). De anderen (druid en monk) gebruiken ze wel, maar vechten er niet echt mee.
Verder is hunter een vrij toegankelijke class en prima om mee te beginnen. En je hebt je boost hier voor gebruikt dus dan kan je direct meedoen met de rest. Als je nu een nieuwe class gaat levellen dan ben je daar wel 100 uur mee bezig (als nieuwe speler) denk ik.
En ooit als 2e class een warrior aanmaken en hopen dat de 1H speer nog ooit komt
Slecht idee... Hoe laat?
Hou er rekening mee dat de klasses die met een 1h + schild overweg kunnen ook een andere rol hebben dan alleen maar dps:Ruudox schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:29:
[...]
Jammer maar helaas,dan maar eerst de hunter verder testen.
En ooit als 2e class een warrior aanmaken en hopen dat de 1H speer nog ooit komt
- warrior 1h + schild: protection - tank spec
- paladin 1h + schild: protecion - tank spec
- paladin 1h + schild: holy - healer spec (kan ook met een 2h wapen zonder schild)
- shaman 1h + schild: elemental - dps spec (idem)
- shaman 1h + schild: restoration - healer spec (idem)
Enkele xpacs geleden konden warriors nog via de zogenaamde gladiator stance met 1h en schild dps-en zonder te moeten tanken, maar dat mechanisme is helaas verwijderd door Blizzard.
[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 14-08-2018 10:34 ]
Ik had gelezen dat juist de gold rewards aangepakt zijn dus ik reken er niet op dat het zoals WoD/legion zal zijn.Kapoen schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:17:
Dus er zijn toch missions in BfA? En zitten daar ook weer gold rewards bij?
Ja oke, vind het opzich ook niet erg om te tanken of en healer te zijn. Want een echte DPS heb ik al met mijn hunterKapoen schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:33:
[...]
Hou er rekening mee dat de klasses die met een 1h + schild overweg kunnen ook een andere rol hebben dan alleen maar dps:
- warrior 1h + schild: protection - tank spec
- paladin 1h + schild: protecion - tank spec
- paladin 1h + schild: holy - healer spec (kan ook met een 2h wapen zonder schild)
- shaman 1h + schild: elemental - dps spec (idem)
- shaman 1h + schild: restoration - healer spec (idem)
Enkele xpacs geleden konden warriors nog via de zogenaamde gladiator stance met 1h en schild dps-en zonder te moeten tanken, maar dat mechanisme is helaas verwijderd door Blizzard.
wb, als je hulp nodig hebt of wat wilt weten Dm me voor mijn Battletag zodat ik je eventueel ingame kan helpen als je wiltGSX-MAN schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:30:
Ik ben na een pauze van 8 jaar onlangs weer WoW gaan spelen. Best een dingetje, er is zoveel wat ik niet meegekregen heb.
Ik zit ook op de zaak, maar thanks!MaTr1x schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:47:
[...]
wb, als je hulp nodig hebt of wat wilt weten Dm me voor mijn Battletag zodat ik je eventueel ingame kan helpen als je wiltBen atm alleen nog aan het werk; vanavond weer verder
Slecht idee... Hoe laat?
Mijn track n trace zegt hetzelfde.. annoying! Maar het is me vaker gebeurd bij Bol.com zendingen dat t bezorgd is en tijdens de T&T de hele tijd die status te zien was..RustStorm schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:17:
[...]
Mijn zending zit nog niet in het sorteerproces...
Ooit een level 60 gehad maar niet hoger. Op een dh na die ik een paar levels heb gespeeld
Als je geen haast hebt: vanaf level 1 beginnen met spelen.jaydenjarno schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:58:
Wat denken jullie? Leuker om vanaf level 1 te spelen of een boost voor level 110 en vanaf daar spelen?
Ooit een level 60 gehad maar niet hoger. Op een dh na die ik een paar levels heb gespeeld
Eventueel gecombineerd met een level 110 door de boost.
Ik heb nog wat oude characters, eentje level 82 en eentje 78 als hoogste en nog diverse lagere. Ik ben echter wel helemaal overnieuw begonnen met een character om alles weer een beetje in de vingers te krijgen.jaydenjarno schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:58:
Wat denken jullie? Leuker om vanaf level 1 te spelen of een boost voor level 110 en vanaf daar spelen?
Slecht idee... Hoe laat?
Ik zou de boost gebruiken, de leveling experience is zoveel beter de laatste 2 xpacks.jaydenjarno schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:58:
Ik zou gewoon boosten en genieten van de nieuwe content. En wanneer je dit goed hebt geproefd lekker een allied race unlocken en die levlen from scratch.jaydenjarno schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:58:
Wat @loki53221 heeft geschreven, snijdt wel degelijk hout en is wellicht een goed idee!
Verwijderd
Ik probeerde een tijdje terug de CE te bestellen bij Bol.com en kreeg bij het afronden van het bestellingsprocess een foutmelding. Tevens nooit een e-mail ontvangen met een bevestiging van de bestelling.
Toen ik de volgende dag het opnieuw wilde proberen stond er bij Bol.com dat deze niet beschikbaar was.
De enige plek waar ik hem toen nog kon vinden was Amazon.de, dus snel daar besteld.
Nu heb ik een bericht van Bol.com datmijn pakketje met de CE bij de buren is bezorgd en gisteren een bericht van Amazon dat hij is verzonden.
Heb ik er straks twee

Waarvan 1tje gratis en voor niets?Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:09:
Dit is interesseant.
Ik probeerde een tijdje terug de CE te bestellen bij Bol.com en kreeg bij het afronden van het bestellingsprocess een foutmelding. Tevens nooit een e-mail ontvangen met een bevestiging van de bestelling.
Toen ik de volgende dag het opnieuw wilde proberen stond er bij Bol.com dat deze niet beschikbaar was.
De enige plek waar ik hem toen nog kon vinden was Amazon.de, dus snel daar besteld.
Nu heb ik een bericht van Bol.com datmijn pakketje met de CE bij de buren is bezorgd en gisteren een bericht van Amazon dat hij is verzonden.
Heb ik er straks twee
Verwijderd
Ik betwijfel het, bestelling gaf een fout pagina bij de allerlaatste bevestiging. Ik had toen al aangegeven met een acceptgiro te willen betalen, die zit er vast gewoon bij.
En de Amazon bestelling ging sowieso helemaal goed (daar CC gebruikt) dus die is ook betaald.
Ik kan er natuurlijk één terug sturen met de Wet Koop op Afstand, maar misschien moet ik gewoon kijken of ik iemand blij kan maken die hem niet meer heeft kunnen bestellen.
Ah jaVerwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:17:
[...]
Ik betwijfel het, bestelling gaf een fout pagina bij de allerlaatste bevestiging. Ik had toen al aangegeven met een acceptgiro te willen betalen, die zit er vast gewoon bij.
En de Amazon bestelling ging sowieso helemaal goed (daar CC gebruikt) dus die is ook betaald.
Ik kan er natuurlijk één terug sturen met de Wet Koop op Afstand, maar misschien moet ik gewoon kijken of ik iemand blij kan maken die hem niet meer heeft kunnen bestellen.
Ik heb volgens mij nog een Diablo 3 CE liggen thuis. Maar die is inmiddels vrij waardeloos geworden volgens mij. Niks aan te doen.
Zou erg tof zijn als je iemand anders en blij mee kunt maken!
Koop er 1 van je over voor gereduceerde tweaker liefdevolle broeder prijsVerwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:09:
Dit is interesseant.
Heb ik er straks twee
Verwijderd
Lol, ik vraag eerst mijn broer of hij hem wil, die speelt ook al vanaf vanilla.loki53221 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:19:
[...]
Koop er 1 van je over voor gereduceerde tweaker liefdevolle broeder prijs
Als hij hem niet wil, laat ik het wel weten dat iemand hem kan afhalen tegen kostprijs. Die raak ik vast nog wel kwijt als ik geen idiote prijs vraag. Wel lekker vlot ezorgd door bol, Amazon.de heeft verwachte bezorging pas morgen.
Oeps, sorry. Maar was zo verrast dat ik het even kwijt moestIrcghost schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:25:
[mbr]Kunnen we een klein beetje letten op de slow chat? Het gaat wel erg hard met compleet relevante opmerkingen.[/]
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2018 11:28 ]
Ik denk niet dat dit goed verwoord is heheIrcghost schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:25:
[mbr]Het gaat wel erg hard met compleet relevante opmerkingen.[/]
FUMES et CARNES
Het valt een beetje te zien wat je uitgangspunt is. Indien je elk hoekje en kantje wil bekijken in het spel is het uiteraard aan te raden om op je eigen tempo vanaf level 1 te beginnen. Helaas zijn er wel redelijk wat 'littekens' en rare dingen in het verhaal geslopen vanwege het verhaal dat elk xpac evolueerde.jaydenjarno schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:58:
Zo zal je als horde speler in sneltempo een aantal warchiefs zien komen en gaan afhankelijk van de level bracket waarin je op dat moment zit. En de overgang tussen al die figuren is niet altijd duidelijk uitgelegd in de gewone quests.
Ik zou eigk wel weer eens willen rondkijken, dus wat heb ik dan nodig? Kan het ook zonder de nieuwe expansion?
This is the Way.
Jup.NoTimeRemains schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:51:
Stomme vraag mss maar ik heb heel wat jaren gelden WoW gespeeld. Nu met de nieuwe expansion ben ik eigk wel eens benieuwd hoe de wereld er nu uit ziet. Ik weet zeker dat ik Wrath of the Lich King gespeeld heb, wss ook Cataclysm maar ik weet t niet meer zeker.
Ik zou eigk wel weer eens willen rondkijken, dus wat heb ik dan nodig? Kan het ook zonder de nieuwe expansion?
Koop de game en je hebt alles tot lvl 110 of vernieuw je abbo als je je account gegevens nog hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door DidierB op 14-08-2018 11:53 ]
Verwijderd
Hij hoeft geen game te kopen, alles tot en met 110 is toegevoegd aan zijn bestaande account. Hij hoeft alleen maar een maandje speeltijd op dat account te kopen.DidierB schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:52:
[...]
Jup.
Koop de game en je hebt alles tot lvl 110.
Edit: ah ik zie dat je het all geedit hebt.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2018 11:54 ]
Disc priest FTW!Iusedto schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:29:
Ja ik had me reactie al gewijzigd haha.Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:53:
[...]
Hij hoeft niets te kopen, alles tot en met 110 is toegevoegd aan zijn bestaande account. Hij hoedft alleen maar een maandje speeltijd op dat account te kopen.
Ik weet niet of ze het al geimplementeerd hebben, maar ze willen dat mensen met alleen de kosten van een abo alles kunnen spelen tot aan de nieuwe expansion (als vervanger van de battle chest).NoTimeRemains schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:51:
Stomme vraag mss maar ik heb heel wat jaren gelden WoW gespeeld. Nu met de nieuwe expansion ben ik eigk wel eens benieuwd hoe de wereld er nu uit ziet. Ik weet zeker dat ik Wrath of the Lich King gespeeld heb, wss ook Cataclysm maar ik weet t niet meer zeker.
Oeps ook te traag
Je hebt tegenwoordig in principe twee opties:NoTimeRemains schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:51:
- Gratis tot level 20 (en een berg aan beperkignen)
- Gametime/abonnement waarmee je alles tot en met Legion mag spelen. De laatste uitbreiding moet je wel weer erbij kopen, mocht je die willen spelen na 110.
Dit topic is gesloten.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.