Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ja dat komt jou toevallig wel goed uit dan he ;). Ik zeg op alfabetische volgorde van username :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 19:16
.oisyn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:57:
[...]

En dan vervolgens alsnog achteraan staan? Het principe is natuurlijk gelijk, iedereel zal zich tegelijk inschrijven op zo'n lijst :)
Ja maar dat zorgt er wel voor dat je niet 24 uur per dag op die f5 knop ramt en het ergens nog een beetje eerlijk gaat.

Ik vind het zonde van al die bytes die ik steeds op vraag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Daarmee zou je aanbieders van een code echter dwingen hem aan de eerste op de lijst te geven...
Ik heb je reactie overigens hierheen verplaatst, blijft het topic schoon voor aanbiedingen ;)
.oisyn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:59:
[...]

Ja dat komt jou toevallig wel goed uit dan he ;). Ik zeg op alfabetische volgorde van username :P
Wel op basis van eerste alfanumerieke teken dan :+

[ Voor 28% gewijzigd door Migrator op 08-02-2018 15:00 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Migrator Ik beschik zelf over twee invites die ik liever aan vrienden geef dan aan GoT users die ik niet ken, dus.... >:)

Serieously though, mijn invites zijn inmiddels idd vergeven aan vrienden, dus het is mij om het even ;)
muffstuff schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:59:
[...]

Ja maar dat zorgt er wel voor dat je niet 24 uur per dag op die f5 knop ramt en het ergens nog een beetje eerlijk gaat.

Ik vind het zonde van al die bytes die ik steeds op vraag :+
Dit is op zich een fair punt, maar hoe zie je het voor je dan?

[ Voor 78% gewijzigd door .oisyn op 08-02-2018 15:05 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
.oisyn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:00:
Ik beschik zelf over twee invites die ik liever aan vrienden geef dan aan GoT users die ik niet ken, dus.... >:)

Serieously though, mijn invites zijn inmiddels idd vergeven aan vrienden, dus het is mij om het even ;)
Je hoeft niks te geven. Alleen is het wel handig als er een overzicht is zodat mensen zelf kunnen kiezen wie ze een DM sturen.

Nu is het degene die toevallig net na een post in het topic kijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@wimpie007 Ik sta open voor suggesties, maar die moeten wat concreter zijn dan "kan het niet anders?" :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Het moet namelijk wel enigszins praktisch zijn, zonder dat de hele tijd de TS moet worden bijgewerkt o.i.d.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
.oisyn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:00:
Ik beschik zelf over twee invites die ik liever aan vrienden geef dan aan GoT users die ik niet ken, dus.... >:)

[...]

Dit is op zich een fair punt, maar hoe zie je het voor je dan?
Fair enough :) , TO plaats de usernames in eerste post op volgorde? Duidelijk voor mensen die een code weg geven? Maar ik snap dat zoiets wellicht teveel werk is voor TO hoor, continue alles bijhouden.

Als je op de list wil, alleen een melding hier plaatsen? Dat houdt de boel schoon en geen slowchats(waar ik mij nu ook schuldig aan maak ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Migrator schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:05:
Het moet namelijk wel enigszins praktisch zijn, zonder dat de hele tijd de TS moet worden bijgewerkt o.i.d.
Okay dan valt mijn suggestie af, is ook niet werkbaar nee. Wellicht moeten we een tweakers plugin hiervoor verzinnen, de FIFO.

Je kan als ingelogde gebruiker een knop aanklikken die dan de gebruikers op volgorde plaatst.

Als iemand en invite weg geeft meldt hij dat in het topic. Dus topic heeft dan alleen replies van gulle gevers gehad met de usernames.

Alleen dan hoe houden we die lijst bij? Gulle gever klikt op de naam en de ontvanger ook om zich zelf uit de lijst te halen?

[ Voor 34% gewijzigd door mannowlahn op 08-02-2018 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Random.org haha

Lijst wordt steeds langer gemaakt door mensen die er ook 1 willen

1 muffstuff
2 wimpie007

enzo

De volgende geinteresseerde werkt het steeds bij en mensen met een code worden afgestreept.
Iemand met een invitecode om te delen doet met random.org een nummer trekken of degene waarvan ie denkt die heeft een leuke username ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
wimpie007 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:10:
Random.org haha

Lijst wordt steeds langer gemaakt door mensen die er ook 1 willen

1 muffstuff
2 wimpie007

enzo

De volgende geinteresseerde werkt het steeds bij en mensen met een code worden afgestreept.
Iemand met een invitecode om te delen doet met random.org een nummer trekken of degene waarvan ie denkt die heeft een leuke username ;-)
Dan heb je iemand er tussen zitten die 'per ongeluk' iemand uit de lijst haalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Dan kan je dan toch zien, die diegene is af ;-)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@wimpie007 ik zat aan iets vergelijkbaars te denken. Gewoon willekeurig. Ik wil mezelf op zich wel opofferen als "curator". Voor het maken van het lijstje kunnen we ook gewoon het thumbs-up systeem gebruiken, dat geeft automatisch een lijstje van unieke gebruikers.

Voorstel:
Ik plaats een post. Iedereen die een invite wil, die upvote mijn post. Daaruit kan ik de geïnteresseerden afleiden.
Iedereen die invites wil delen, die DM't ze aan mij. Ik zal bij het uitdelen een bericht plaatsen in het invite topic, zodat iedeeen kan zien dat ik ze ook echt uitdeel. Dat uitdelen gebeurt op basis van willekeur (niet persoonlijke willekeur, maar echte willekeur ;)).

Die posts kunnen dan lekker in een sticky waar gebruikers niet in kunnen reageren, dat geeft ook weer rust :P

Wat vinden jullie daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Ja goed plan, dan heb je gewoon een poule waar steeds een nummertje uit getrokken wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Hier nog een leuk idee in de context van crypto. De willekeur wordt bepaald door de hash van het laatste geminede bitcoin block :P. Controleerbaar en definitief.

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 08-02-2018 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:09
.oisyn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:16:
- verhaal -

Wat vinden jullie daarvan?
Prima plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
ik vind het ook een top plan, mede ook omdat jij zelf bereid bent je op te offeren hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet mijn username maar op de lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Verwijderd Dat mag je zelf doen, door Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen 2.0 te upvoten ;)
.edit: Oeps nee sorry, je voldoet niet aan de minimum eisen van 50 posts...

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 08-02-2018 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
@.oisyn Lijkt een mooi idee. Dankjewel dat jij de verdeling op je neemt.

Overigens lijkt je post nog niet upvotebaar te zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door neokarasu op 08-02-2018 17:04 ]

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@neokarasu Oh crap, blijkbaar mag je sticky posts niet upvoten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
.oisyn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:04:
@neokarasu Oh crap, blijkbaar mag je sticky posts niet upvoten |:(
Ah, dat verklaart het. Zat al naar een oorzaak te zoeken :p
Simpel op te lossen als je er zelf een reply onder zet en dat de upvotebare post wordt, toch?

Edit: ik zie dat je het al op een andere wijze opgelost hebt. :)

[ Voor 10% gewijzigd door neokarasu op 08-02-2018 17:09 . Reden: toevoeging ]

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
De test kan ik ook niet upvoten

Edit: Ik kon het bericht zojuist wel upvoten

[ Voor 44% gewijzigd door Pazzie op 08-02-2018 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Heb 'm maar reageerbaar gemaakt en de quickreply verborgen. Eens kijken of ik een scriptje kan inserten om de reageerknop te verbergen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:06

gws24

Thinking is hard!

@.oisyn Ik heb 2 codes die ik wil delen maar als ik op de 'DM mij' link klik dan DM ik user I-King :S . Is dit een alias die je hiervoor hebt aangemaakt of een fout gekopieerd linkje?

[ Voor 3% gewijzigd door gws24 op 08-02-2018 17:25 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@gws24 Lol oeps |:(. Link aangepast, bedankt voor het melden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De invite codes worden zelfs op marktplaats aangeboden, moet niet gekker worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 19:53

Rannasha

Does not compute.

Het is niet heel belangrijk, maar:
Het algoritme om een deelnemersnummer uit een block hash te berekenen werkt als volgt:

Met H de hash van het laatste block en N het aantal deelnemers:
  1. Haal voorloopnullen weg uit H.
  2. Zijn er minder dan 4 overgebleven hexadecimale cijfers in H, pak dan de hash van het voorgaande block en ga terug naar stap 1.
  3. Pak de laatste 4 hexadecimale cijfers uit de hash, noem de waarde hiervan V.
  4. Als V >= 65536 - (65536 mod N), haal dan het laatste cijfer van H af en ga terug naar stap 2.
  5. Bereken het deelnemersnummer: (V mod N) + 1
Waarom niet gewoon de de gehele hash mod N uitrekenen en dat als index voor de winnaar nemen?

Je hebt dan nog steeds de situatie dat de verdeling technisch gezien niet uniform is, maar gezien de grootte van de hash-waarde is dit effect ontzettend klein en totaal verwaarloosbaar.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03

hmr

Waarom mag het woord "knul" niet worden gebruikt op het forum?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

hmr schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:06:
Waarom mag het woord "knul" niet worden gebruikt op het forum?
Er is niets mis met het woord "knul", tenzij het denigrerend bedoelt is. Het hangt dus af van de context :)
Vaak is het niets bijzonders, in een enkel geval de laatste druppel.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

janvanduschoten schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:04:
[...]

Er is niets mis met het woord "knul", tenzij het denigrerend bedoelt is. Het hangt dus af van de context :)
Vaak is het niets bijzonders, in een enkel geval de laatste druppel.
Iemand die zich laagdunkend uitlaat ten aanzien van de rest van het forum mag toch wel van repliek worden voorzien d.m.w. "Tuurlijk, knul". Ik begrijp niet waarom daar een moderatie nodig is. Medegezien het algeheel niveau van het slowchat topic?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Rannasha schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 07:23:
Het is niet heel belangrijk, maar:

[...]

Waarom niet gewoon de de gehele hash mod N uitrekenen en dat als index voor de winnaar nemen?
Omdat ik dan moeilijk moet doen met javascript :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@hmr Ik ben dat continuë gekleineer in het slowchat topic een beetje zat. Het voegt niets toe en het maakt de sfeer alleen maar grimmiger.

[ Voor 30% gewijzigd door .oisyn op 09-02-2018 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

.oisyn schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:36:
@hmr Ik ben dat continuë gekleineer in het slowchat topic een beetje zat. Het voegt niets toe en het maakt de sfeer alleen maar grimmiger.
Ben ook helemaal voor een betere sfeer, maar modereer dan een aantal gebruikers die niets anders doen dan trollen...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Wat is jouw definitie van trollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

hmr schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:45:
[...]

Ben ook helemaal voor een betere sfeer, maar modereer dan een aantal gebruikers die niets anders doen dan trollen...
Als je het ziet, maak dan een TR aan, dan kan er een mod naar kijken en indien nodig ingrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
.oisyn schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:36:
Daarom ben ik zo blij dat er nu n slow chat is waardoor t handels topic nu weer leesbaar is.
Deel 1 tm 3 met veel interesse gevolgd maar daarna werd t steeds meer volgeplempt met bs.
Ik ben tevreden zoals t nu is.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
- Prima dat je je post leeg wilt halen, maar maak er dan geen onzin van :) -

[ Voor 244% gewijzigd door .oisyn op 21-02-2018 21:50 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:04
TomTorquay schreef op maandag 19 februari 2018 @ 17:35:
Misschien eens de rotte appels een ban geven, in plaats van als moderator direct op je gepikt getrapt voelen nadat iemand commentaar geeft op de lakse houding van de moderatoren?
No offense hoor maar in de regels staat dat er niet op de man mag worden gespeeld en jij doet nu precies hier waar men zich in het slowchat topic zo aan ergert.

@mods
Ik zie dat er steeds meer alleen dezelfde selecte groep aan het posten is in het slowchat topic. Als er dan een keer iemand iets post die 'nieuw' is in dat topic dan wordt diegene 9 van de 10x afgebrand en post dus niks meer. Zo is het slowchat topic in een paar weken van 'gezellig huiskamer gevoel met nuttige informatieve en leuke discussies met een lambo en een maan topic' verandert in een 'ver pis en afzeik' topic. Nu is niet iedereen zo maar het is wel erg jammer om te zien dat ofwel nieuwe posters ofwel 'oudere' posters het topic links laten liggen waardoor het een verzamelplaats van teveel testosteron is geworden.

Mijn 2 centjes.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay

[ Voor 255% gewijzigd door TomTorquay op 19-02-2018 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Wat is dit nou weer voor onzin? Even voor de goede orde @TomTorquay , jij klaagde vanmiddag in het slowchattopic dat wij niet genoeg ingrijpen naar aanleiding van een post wat je je aan stoorde. Toen merkte ik op dat ik geen enkel topicreport had gezien en we het daarom niet hadden opgemerkt, om het vervolgens wel op te ruimen.

Vervolgens blijf je in het topic zelf kritiek op moderatie uiten terwijl ik je op dit Feedback-topic had gewezen. Daarna dien je een aantal topicreports in op reacties van bijna 100 pagina's terug (in het slowchattopic nota bene en dan vaak ook nog onterecht) en kom je hier ook raar doen met onzinnige posts.

Als we met dit soort gedrag te maken hebben dan begrijp je hopelijk zelf ook wel dat we minder tijd hebben voor nuttige zaken? Wij doen dit ook allemaal maar in onze vrije tijd.
Beetje raar dat juist jij komt klagen over rotte appels en over ons werk.
Doe gewoon normaal en als je je aan een post stoort, dan dien je gewoon een topicreport in zodat je zeker weet dat iemand er naar kijkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Grotman op 19-02-2018 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Grotman schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:41:
Wat is dit nou weer voor onzin? Even voor de goede orde @TomTorquay , jij klaagde vanmiddag in het slowchattopic dat wij niet genoeg ingrijpen naar aanleiding van een post wat je je aan stoorde. Toen merkte ik op dat ik geen enkel topicreport had gezien en we het daarom niet hadden opgemerkt, om het vervolgens wel op te ruimen.
Denk je nu echt dat wij topicreports gaan blijven indienen voor altijd dezelfde leden die dezelfde bullshit komen vertellen? Nou, vergeet het maar. Wij hebben ook wel wat beters te doen met onze tijd. Vooral omdat jij het blijkbaar toch allemaal onterechte 'alerts' vindt.
Was vooral nog wat verder je handen in onschuld voor wat betreft de verloedering van de slowchat, beste Mr. Perfect.

Wat betreft die onzinnige posts: dat is te danken aan het feit dat je hier geen posts kan verwijderen. Ik wou eerst de discussie aangaan, daarna weer niet. Maar dan staan er dus twee posts die je niet meer weg krijgt. Ik kon er misschien een groot kruis ingezet hebben...

[ Voor 14% gewijzigd door TomTorquay op 19-02-2018 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
TomTorquay schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:05:
[...]
Denk je nu echt dat wij topicreports gaan blijven indienen voor altijd dezelfde leden die dezelfde bullshit komen vertellen? Nou, vergeet het maar. Wij hebben ook wel wat beters te doen met onze tijd. Vooral omdat jij het blijkbaar toch allemaal onterechte 'alerts' vindt.
Was vooral nog wat verder je handen in onschuld voor wat betreft de verloedering van de slowchat, beste Mr. Perfect.
Ik zie van jou in totaal 1 topicreport in de grote crypto-topics Slowchat en Handel, en die heb ik nota bene afgehandeld door die post te wijzigen.

We hoeven hier zeker niet verder over te discussiëren, want ik snap sowieso niet hoe mijn opmerking:
Grotman schreef op maandag 19 februari 2018 @ 17:26:
[...]

Inderdaad triest, terwijl jij gewoon direct een topicreport hebt ingediend zeker? ;)
jou zo heeft kunnen triggeren dat je zo te keer gaat. Ik vraag je alleen normaal te doen en voortaan een topicreport in te dienen. Dat helpt jou ook gewoon hoor.

[ Voor 27% gewijzigd door Grotman op 19-02-2018 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Grotman schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:15:
[...]

Ik zie van jou in totaal 1 topicreport in de grote crypto-topics Slowchat en Handel, en die heb ik nota bene afgehandeld door die post te wijzigen.
Al die nieuwe reports van mij van vanmiddag vond je echter blijkbaar maar onzin. Ik heb het in het verleden dus wel degelijk (op basis van wat bleef staan in de topics) goed ingeschat door daar eerder geen tijd aan te spenderen. En dat zal ik in de toekomst ook niet (meer) doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
TomTorquay schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:20:
[...]
Al die nieuwe reports van mij van vanmiddag vond je echter blijkbaar maar onzin. Ik heb het in het verleden dus wel degelijk (op basis van wat bleef staan in de topics) goed ingeschat door daar eerder geen tijd aan te spenderen. En dat zal ik in de toekomst ook niet (meer) doen.
Je gaat nadat je op het feit bent gewezen dat je geen TR had ingediend snel een aantal reports in dienen, om nu te claimen dat je dat niet meer doet omdat er nooit iets mee gebeurt. Terwijl die ene die je wel wel ooit had ingediend snel en goed is afgehandeld.

Laten we er maar over ophouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu op Binance voor nieuwe tokens vote > Vote ELA <
TheKey en Qlink staan er niet tussen, maar zullen deze binnenkort op Binance beschikbaar zijn? http://lifeofcrypto.nl/thekey-qlink-binance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:17:
Nu op Binance voor nieuwe tokens vote > Vote ELA <
TheKey en Qlink staan er niet tussen, maar zullen deze binnenkort op Binance beschikbaar zijn? http://lifeofcrypto.nl/thekey-qlink-binance/
Ehm, wat wil je precies voor feedback geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:23:
[...]

Ehm, wat wil je precies voor feedback geven?
Eigenlijk 2 dingen.

1) TheKey en Qlink binnenkort op Binance (?)
2) Stem nu op Elastos om op Binance te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:25:
[...]

Eigenlijk 2 dingen.

1) TheKey en Qlink binnenkort op Binance (?)
2) Stem nu op Elastos om op Binance te komen
Okay, je zit dus gewoon in het verkeerder topic te posten :)

Punt 1 is prima om te melden in bijvoorbeeld het slowchat topic, punt 2 is werving (of hoe je het ook wilt noemen) en dat is niet toegestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

eeeeey mijn fout! wrong topic inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
.oisyn schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:14:
En weer een nieuwe key, van @Oogje dit keer. Bedankt Oogje! De key gaat naar @neokarasu.
En ook @remcoaak deelt 2 keys d:)b. Die gaan naar @Irrival en @Bmfd.

Disclosure
Block hash: 000000000000000000426e41cf3d9a38b4fad7a33857ee257e904dc3b4eaf00d
Deelnemersnummer: 2

Deelnemers:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
Pazzie
wimpie007
> neokarasu
> Irrival
> Bmfd
RJC82
ajampaniki
Yorinn
Robsel_NL
xileS
Knopsje
Martinusz
RedHat
kleefding
reiker
Eiland
Ryan_
Exocet
freestyler2
De Rikster
Hengbers_92
Richh
Ruzor
Reintjuhh
Bouli
CVar
odan
Roland_EM25
EurOtiC
gabn88
Tom
Mrkoekie
Qwerty-273
stevenpeirsman
HeadBeateR
m-rody
Uhm ik ben toch deelnemersnummer 2? Zie ik nu pas dit..... Je hebt hem aan 3 gegeven? En hieronder ook weer aan 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
wimpie007 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 03:13:
[...]

Uhm ik ben toch deelnemersnummer 2? Zie ik nu pas dit..... Je hebt hem aan 3 gegeven? En hieronder ook weer aan 3
Tja, what can I say, mea culpa :). Het gaat nu niet meer handmatig dus die fouten zullen niet meer voorkomen. Bugs daargelaten. In de twee posts erboven was het ook fout gegaan door een vergeten +1. Misschien dat ik daarom ook bij 3 begon.

Btw, het was echt niet nodig om ook nog een TR én een DM te sturen hoor.

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2018 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Zou wel eerlijk zijn om de eerstvolgende key alsnog aan mij te geven toch?
Temeer omdat ik de hele discussie over weggeefmethode had aangezwengeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
wimpie007 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 03:26:
Zou wel eerlijk zijn om de eerstvolgende key alsnog aan mij te geven toch?
Nee, want fout of niet, het blijft willekeurig. Door jou alsnog de key te geven heb je dan meer kans gemaakt dan de rest (immers, als hij op 1 terecht kwam en ik deed per abuis de extra +1 dan had je nu ook een key gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
.oisyn schreef op zondag 25 februari 2018 @ 03:28:
[...]

Nee, want fout of niet, het blijft willekeurig. Door jou alsnog de key te geven heb je dan meer kans gemaakt dan de rest (immers, als hij op 1 terecht kwam en ik deed per abuis de extra +1 dan had je nu ook een key gehad)
Nou nee want nu is de trekking geweest en op mijn lot gevallen maar heb je het geld uitgekeerd aan de verkeerde

Staatsloterij zegt dan ook niet alleen sorry...

[ Voor 5% gewijzigd door wimpie007 op 25-02-2018 03:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
wimpie007 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 03:30:
[...]

Nou nee want nu is de trekking geweest en op mijn lot gevallen maar heb je het geld uitgekeerd aan de verkeerde
Je leest niet wat ik zeg. Als hij toen op 1 was gevallen had ik 'm aan jou gegeven (ook de verkeerde). Als ik 'm nu alsnog aan jou geef omdat hij op 2 is gevallen, dan impliceert dat dat jij 2x zoveel kans hebt gemaakt als de rest: als hij op 1 valt en ik de fout maak, en als hij op 2 valt en ik de fout maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
.oisyn schreef op zondag 25 februari 2018 @ 03:31:
[...]

Je leest niet wat ik zeg. Als hij toen op 1 was gevallen had ik 'm aan jou gegeven (ook de verkeerde). Als ik 'm nu alsnog aan jou geef omdat hij op 2 is gevallen, dan impliceert dat dat jij 2x zoveel kans hebt gemaakt als de rest: als hij op 1 valt en ik de fout maak, en als hij op 2 valt en ik de fout maak.
Tja het is gewoon oneerlijk en vrij lullig dit. Jaja ik doe Calimero
Had beter door kunnen blijven F5....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Het winnende lot is 2 (ongeacht de methode)

Lotnummer 2 is van wimpie007

maar de de winnaar is .oisyn met lotnummer 3.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
wimpie007 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 03:37:
[...]

Tja het is gewoon oneerlijk en vrij lullig dit.
Lullig, ja. Oneerlijk, nee. Oneerlijk zou zijn jou alsnog de key te geven, om redenen die ik al 2x heb uitgelegd.

Maar weet je, zak lekker in de stront. Ik zit hier heel veel tijd en moeite te steken om het een beetje in goede banen proberen te leiden, terwijl het feitelijk al een uitzondering is op de algemeen geldende regels. Ik haal je bij deze van de lijst af. U gaat niet langs start, u ontvangt geen bl3p invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
.oisyn schreef op zondag 25 februari 2018 @ 03:39:
[...]

Lullig, ja. Oneerlijk, nee. Oneerlijk zou zijn jou alsnog de key te geven, om redenen die ik al 2x heb uitgelegd.

Maar weet je, zak lekker in de stront. Ik zit hier heel veel tijd en moeite te steken om het een beetje in goede banen proberen te leiden, terwijl het feitelijk al een uitzondering is op de algemeen geldende regels. Ik haal je bij deze van de lijst af. U gaat niet langs start, u ontvangt geen bl3p invite.
Mooi man, als ik een foutje op mijn werk maak regel ik ook dat ik het in orde maak.
Ik had gewoon een key geregeld bij Bl3p voor de 'gedupeerde'

Haal goed omgaan met feedback maar van je CV dan als je gelijk zo reageert
Man man man

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Nee, je loopt hier gewoon de zielepiet uit te hangen, terwijl je geen woord rept over de fouten die in de twee posts erboven zijn gemaakt. En dat doe je omdat je alleen maar met jezelf bezig bent. Dat tezamen met het feit dat je al vaker liep te huilen in de DM omdat je maar niet won, en dan ook nog deze post erbij, waarin je stelt dat ik blijkbaar win, terwijl ik er alleen maar heel veel tijd en moeite in steek en er verdomd weinig voor terugkrijg.

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2018 04:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
.oisyn schreef op zondag 25 februari 2018 @ 03:49:
Nee, je loopt hier gewoon de zielepiet uit te hangen, terwijl je geen woord rept over de fouten die in de twee posts erboven zijn gemaakt. Je bent alleen maar met jezelf bezig. Dat tezamen met het feit dat je al vaker liep te huilen in de DM omdat je maar niet won, en dan ook nog deze post erbij, waarin je stelt dat ik blijkbaar win, terwijl ik er alleen maar heel veel tijd en moeite in steek en er verdomd weinig voor terugkrijg.
Dat was maar een voorbeeld om mijn argument wat kracht bij te zetten
Wist even de naam niet van degene die hem echt had gekregen dus had jou als voorbeeld gebruikt

Ik zeg toch nergens dat ik jou beschuldig van persoonlijk gewin of dat je hier iets aan over zou houden?

En waarom zou ik die andere fouten erbij halen?

Ik zag staan dat de winnaar 2 was terwijl mijn username daaraan gekoppeld was en zag dat iemand anders de key had gekregen dat vond ik wel even een reactie waard.

En dat ik dan in de stront kan zakken terwijl ik juist heb meegedacht hoe de keys eerlijker verdeeld konden worden is niet heel aardig om te zeggen meneer de moderator

En ik had al aan zelfreflectie gedaan door te zeggen dat ik Calimero deed

Maarre wel mooi dit jij uren bezig met een key uitgeefmechanisme maken en mijn reacties beantwoorden en waarvoor... Een key die de mogelijkheid geeft om gebakken lucht te kopen.

Prachtig eigenlijk man als dat onze problemen zijn hebben we het zo slecht nog niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
wimpie007 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 04:03:
[...]

Dat was maar een voorbeeld om mijn argument wat kracht bij te zetten
Wist even de naam niet van degene die hem echt had gekregen dus had jou als voorbeeld gebruikt

Ik zeg toch nergens dat ik jou beschuldig van persoonlijk gewin of dat je hier iets aan over zou houden?
Misschien moet je eens bij jezelf te raden gaan hoe dat dan overkomt tegenover iemand die heel hard zijn best doet om de boel een beetje goed te regelen.
En waarom zou ik die andere fouten erbij halen?
Omdat er dan 2 andere gebruikers zijn die éérst een key verdienen? Maar nee, het is toch zo erg dat jij 'm nu misloopt. Het geeft gewoon aan dat het je om die key te doen is, en niet generiek om het feit dat het eerlijk zou moeten verlopen (waarvan ik al uitgelegd heb dat het niet oneerlijk is).
Ik zag staan dat de winnaar 2 was terwijl mijn username daaraan gekoppeld was en zag dat iemand anders de key had gekregen dat vond ik wel even een reactie waard.
Een reactie, zeker. Maar daar ging het jou natuurlijk niet om :). Want dan plaats je geen post én een TR én een DM. Vervolgens leg ik uit dat, hoewel het natuurlijk jammer is, het niet impliceert dat het oneerlijk is, en dan begin je een beetje de gebeten hond uit te hangen dat de staatsloterij zoiets niet doet, of dat jij op je werk ook een foutje probeert te herstellen. En tot slot zeg je dat ik dan de winnaar ben 8)7. Ja, dan schiet het bij mij in het verkeerde keelgat.
En dat ik dan in de stront kan zakken terwijl ik juist heb meegedacht hoe de keys eerlijker verdeeld konden worden is niet heel aardig om te zeggen meneer de moderator
Je bedoelt dat je kwam klagen omdat jij er niet steeds snel genoeg bij was. Je hebt amper meegedacht, ik heb dit hele systeem op poten gezet. Denk nou niet dat jou aandeel erin nou zo substantieel was ;)

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2018 04:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Ga nou maar slapen, ik doe hetzelfde na griep is het verstandig om rust te pakken

En ja die andere 2 verdienen zeker ook een key, wellicht iets om mee te doen als je weer 10 keys krijgt 8)

[ Voor 40% gewijzigd door wimpie007 op 25-02-2018 04:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
Edit: verkeerde topic, my bad

[ Voor 83% gewijzigd door Bmfd op 25-02-2018 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

.oisyn schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:58:
Er zijn weer 3 invites uitgedeeld *O*
Gefeliciteerd @Viep, @vipinholland en @CyBeRSPiN met jullie nieuwe keys!
Thanks, maar heb 3x een DM met verschillende keys ontvangen?
Heb er een van gebruikt, de andere 2 zijn dus nog beschikbaar (heb alle 3 DMs beantwoord).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:37:
[...]

Thanks, maar heb 3x een DM met verschillende keys ontvangen?
Heb er een van gebruikt, de andere 2 zijn dus nog beschikbaar (heb alle 3 DMs beantwoord).
Ik zie het ja, @Viep en @vipinholland kunnen nog een DM verwachten. Er zit sowieso wederom een off-by-one error in (afgezien van het feit dat hij het deelnemersnummer daar niet juist weergeeft) |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr

hmr

A87 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:11:
[...]

Coinmarketcap rank 17, zonder goede reden.
@Grotman - kunnen we hier dan ook wat aan doen? Obvious troll is inprincipe een obvious troll toch?

*wederom wijzigt meneer zijn reactie binnen 3 seconden van posten.

[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 07-03-2018 11:13 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

hmr schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:12:
[...]

@Grotman - kunnen we hier dan ook wat aan doen? Obvious troll is inprincipe een obvious troll toch?

Ik word er ook een beetje moe van. Op de man spelen mag niet, maar constant trollen door FUD en pure onzin te verspreiden over een bepaalde coin met als enige reden ruzie te schoppen blijkbaar wel.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:14:
[...]

Ik word er ook een beetje moe van. Op de man spelen mag niet, maar constant trollen door FUD en pure onzin te verspreiden over een bepaalde coin met als enige reden ruzie te schoppen blijkbaar wel.
Inderdaad.. en nu reageert hij op mijn profiel met dat ik moet stoppen op de man te spelen....

Ik vind het helemaal prima om niet op de man te spelen. Maar als er keer op keer niet wordt gereageerd op een poging tot een inhoudelijke discussie, men vervolgens doodleuk doorgaat met het posten van talloze youtube links en plaatjes en dan weer start met het posten van éénzinnige onzin, dan moet dat ook niet worden toegestaan toch?

Waar trekken we dan precies de lijn....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Dat trollen heeft maar 1 reden en dat is eindeloos gehype van een bepaalde coin. En door dat oa gehype zijn ook veel mensen hier op een veels te hoge koers ingestapt. Wat ik opmaak uit diverse reacties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

tias86 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:19:
Dat trollen heeft maar 1 reden en dat is eindeloos gehype van een bepaalde coin. En door dat oa gehype zijn ook veel mensen hier op een veels te hoge koers ingestapt. Wat ik opmaak uit diverse reacties.
Ik zie nog steeds niet in waarom mensen, vaak onderbouwd, enthousiast zijn over een coin en dat meteen wordt afgedaan als hype, wat in jouw ogen trollen rechtvaardigt?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Elke keer als ik reageer in dit topic zie ik dat mods de reacties van mensen verwijderden als ik over VEN praat, hmmm... Zegt genoeg toch.
Ik mag zeggen wat ik wil over elke coin die er is. Het is toch geen dictatuur ofso ;) met de chinese overheid als hoofd. En het is een slowchat! thats it!!

Ven is gewoon een shitcoin als het alleen maar praatjes is en verder 0% resultaat praktisch gezien, 0% activiteit op github
https://coincheckup.com/analysis/github bewijs <

[ Voor 65% gewijzigd door A87 op 07-03-2018 11:24 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

A87 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:21:
Elke keer als ik reageer in dit topic zie ik dat mods de reacties van mensen verwijderden als ik over VEN praat, hmmm... Zegt genoeg toch.
Ik mag zeggen wat ik wil over elke coin die er is. Het is toch geen dictatuur ofso ;) met de chinese overheid als hoofd.

Ven is gewoon een shitcoin als het alleen maar praatjes is en verder 0% resultaat praktisch gezien, 0% activiteit op github
https://coincheckup.com/analysis/github bewijs <
*nvm.. hij edit weer 150% van zijn post terwijl ik reageer.

In principe zou een argumentum ad hominem in beginsel een compliment moeten zijn voor A87. Dat zou namelijk betekenen dat men hier op het forum niet door zijn ijzersterke argumentie kan breken en daarom maar verzandt in op de man spelen.

Het tegendeel is hier echter vaak waar. Een opmerkingen/reactie op zijn inhoudelijke bewering wordt totaal niet op gereageerd... Vaak raakt een post van @A87 kant nog wal. En dan komt meneer met de wonderlijke zin: "ik mag zeggen over een coin wat ik wil [....] Ven is gewoon een shitcoin". Zucht, en dat wordt dan in bescherming genomen....

[ Voor 32% gewijzigd door hmr op 07-03-2018 11:31 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

hmr schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:23:
[...]

Posts editten is toegestaan. Ik vind editten fijn, ik gebruik het regelmatig.

[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 07-03-2018 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Volgens mij is de makkelijkste oplossing gewoon om mensen te negeren. In dat geval ontneem je zo iemand de kans om wederom een bericht te plaatsen waar je je aan stoort. Jullie houden het echt grotendeels in stand door steeds maar weer te reageren op personen waar je je aan stoort en dan door vervolgens zelf uit de bocht te vliegen.

Ik snap heus wel dat sommige personen irritant zijn (moet je eens moderator worden ;) ) maar negeren is dan echt de beste oplossing, Andere mensen help je er ook niet mee om steeds duidelijk te maken wat je van iemands hype/shill/FUD-berichten vindt, want die herkennen idioten heus wel en kunnen ook de posthistorie lezen van deze personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
hmr schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:23:
[...]

In principe zou een argumentum ad hominem in beginsel een compliment moeten zijn voor A87. Dat zou namelijk betekenen dat men hier op het forum niet door zijn ijzersterke argumentie kan breken en daarom maar verzandt in op de man spelen.

Het tegendeel is hier echter vaak waar. Een opmerkingen/reactie op zijn inhoudelijke bewering wordt totaal niet op gereageerd... Vaak raakt een post van @A87 kant nog wal. En dan komt meneer met de wonderlijke zin: "ik mag zeggen over een coin wat ik wil [....] Ven is gewoon een shitcoin". Zucht, en dat wordt dan in bescherming genomen....
Negeer hem dan gewoon. Wij nemen helemaal niemand in bescherming, of eigenlijk iedereen, door niet te censureren op mening maar wel op aanvallen richting elkaar.
Ik begrijp dat het moeilijk is al je je heel erg stoort, maar gun hem dan geen reactie. zeker in het slowchat-topic is zo'n opmerking weer snel geschiedenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Grotman schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:37:
[...]

Negeer hem dan gewoon. Wij nemen helemaal niemand in bescherming, of eigenlijk iedereen, door niet te censureren op mening maar wel op aanvallen richting elkaar.
Ik begrijp dat het moeilijk is al je je heel erg stoort, maar gun hem dan geen reactie. zeker in het slowchat-topic is zo'n opmerking weer snel geschiedenis.
Akkoord.

Was er maar een "verberg posts van een user" optie. :)

Zou jij wellicht mijn profiel kunnen opschonen @Grotman. Iemand vond het nodig om daar te komen posten ...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
hmr schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:41:
[...]

Akkoord.

Zou jij wellicht mijn profiel kunnen opschonen @Grotman. Iemand vond het nodig om daar te komen posten ...
Daar moet ik even induiken, weet niet of ik daar iets mee kan. Ga ik ff checken.

Edit: Ik heb daar geen rechten voor. @.oisyn weet jij hoe je reacties van je profiel kunt (laten) verwijderen?

[ Voor 15% gewijzigd door Grotman op 07-03-2018 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:14:
[...]

En het tegenovergestelde van FUD wat jij verspreidt over VEN dan? Dat is dan wel goed?
hmr schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:12:
[...]

Mijn vraag aan jou staat nog altijd open :)
Grotman schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:43:
[...]

Daar moet ik even induiken, weet niet of ik daar iets mee kan. Ga ik ff checken.

Edit: Ik heb daar geen rechten voor. @.oisyn weet jij hoe je reacties van je profiel kunt (laten) verwijderen?
Daar gaan wij in principe niet over :). Het beste is als @hmr een topic opent in Schop een Modje

[ Voor 56% gewijzigd door .oisyn op 07-03-2018 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

.oisyn schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:45:
Wat is jouw definitie van trollen?
Excuus, even aan mijn aandacht ontglipt.

Ik refereer graag aan Wikipedia.
  1. De trol zaait onrust door mensen tegen de haren in te strijken. Zo zal een trol op een niet-rokers-forum telkens weer beginnen over hoe prettig roken is.
  2. Meningen geven die niet van toepassing zijn op het werkelijke gedachtegoed van de poster
  3. Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen.
  4. Schijnargumenten geven, enkel en alleen om de gebruikers binnen de gemeenschap opzettelijk en bewust te frustreren.
  5. Het komt ook voor dat iemand iets beweert alsof het om een feit gaat, terwijl het in werkelijkheid een mening betreft. Dit is niet per definitie negatief, maar hoe provocerend dit kan zijn blijkt uit een voorbeeld als "AIDS is Gods straf voor homoseksuelen". Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen "threads" (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@hmr Tja, zo ver was ik ook. Veel van de aangehaalde posts vind ik geen trolls. Een slecht onderbouwde mening die tegen de publieke opinie ingaat is niet per definitie een troll. Een coin hypen of downtalken is niet per se trollen.

De kern van trollen is imho bewust de discussie doen ontsporren of een flamewar uitlokken. Dat zie ik niet gebeuren.

[ Voor 32% gewijzigd door .oisyn op 07-03-2018 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

hmr schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:41:
[...]

Akkoord.

Elke reactie van mij speel je op de man en zoek je ruzie. Je gaat kleineren elke keer.
Ik speel nooit op de man ik reageer alleen op quote's. Als iemand vervelende nare dingen post geef ik daar soms een harde reactie op.

[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 07-03-2018 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@A87 Het zou jou sieren als je niet zo opzichtelijk en en public de moral high ground probeert in te nemen door te herhalen wat al eens door moderators is gezegd, en gewoon eens een stapje terug zou doen. FaceDown's ondertitel is absoluut ook op jou van toepassing.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 07-03-2018 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

.oisyn schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:52:
@hmr Tja, zo ver was ik ook. Veel van de aangehaalde posts vind ik geen trolls. Een slecht onderbouwde mening die tegen de publieke opinie ingaat is niet per definitie een troll. Een coin hypen of downtalken is niet per se trollen.

De kern van trollen is imho bewust de discussie doen ontsporren of een flamewar uitlokken. Dat zie ik niet gebeuren.
Al right. Wellicht zorgt het totale gebrek aan goede onderbouwing en de manier waarop hij post wel voor een gekleurde mening vanuit mij. De gebruikte argumentatie lijkt volledig gericht op het ontlokken van vermoeiende discussies, maar het kan ook gewoon niet zo zijn bedoeld. Wellicht dicht ik hem wel te veel eer toe. Live and live dan maar.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

.oisyn schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:43:
[...]

En het tegenovergestelde van FUD wat jij verspreidt over VEN dan? Dat is dan wel goed?
Over het algemeen post ik alleen maar nieuwsberichten en probeer ik goede info over VEN te verstrekken en eventueel vragen te beantwoorden. Ik probeer niet onder valse voorwendselen VEN te shillen (wat het tegenovergestelde van FUD zou zijn).
Verder ben ik van mening dat het een stuk gezelliger blijft als we vooral op een positieve manier met crypto omgaan. Kritiek hebben mag, maar als je een kruistocht tegen een bepaalde coin voert wetende dat een hoop andere wel met goede hoop erin geinvesteerd hebben dan vraag je gewoon om ruzie. Ik zou ook niet weten wat precies het doel is van zo'n kruistocht behalve het schoppen van herrie.
Nogmaals kritiek is prima, maar als men om de 3 pagina's opnieuw begint met dezelfde nonsense argumenten die allang zijn weerlegd dan mag daar best eens op ingegrepen worden.
.oisyn schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:52:

Vechain een shitcoin noemen is gewoon trollen. Dat doe je alleen maar om mensen tegen je in het harnas te jagen. Roepen dat ze veel praatjes hebben maar weinig daden. vechain heeft de meeste partners van alle coins. Sorry maar meneer roept alleen maar dingen om ruzie te zoeken. En haast zonder uitzondering zijn zijn posts negatieve uitlatingen over 1 coin. Als dat geen trollen is weet ik het ook niet meer.

[ Voor 30% gewijzigd door FaceDown op 07-03-2018 12:17 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:11:
[...]

Over het algemeen post ik alleen maar nieuwsberichten en probeer ik goede info over VEN te verstrekken en eventueel vragen te beantwoorden.
Nou ik zie je af en toe wel heel stellig beweren wat de koers in de toekomst gaat doen. Dat vind ik gewoon een vorm van shillen (dat is de goede term idd).

Verder overigens helemaal eens met de rest van je post.
.edit: het gedeelte voor de edit althans ;)
Vechain een shitcoin noemen is gewoon trollen. Dat doe je alleen maar om mensen tegen je in het harnas te jagen. Roepen dat ze veel praatjes hebben maar weinig daden. vechain heeft de meeste partners van alle coins. Sorry maar meneer roept alleen maar dingen om ruzie te zoeken. En haast zonder uitzondering zijn zijn posts negatieve uitlatingen over 1 coin. Als dat geen trollen is weet ik het ook niet meer.
Hier kan ik me wel in vinden. Mijn reactie was generieker, ik heb me nog niet heel erg verdiept in wat er recent allemaal gaande is in het slowchat topic.

[ Voor 39% gewijzigd door .oisyn op 07-03-2018 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

.oisyn schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:16:
[...]

Nou ik zie je af en toe wel heel stellig beweren wat de koers in de toekomst gaat doen. Dat vind ik gewoon een vorm van shillen (dat is de goede term idd).

Verder overigens helemaal eens met de rest van je post.
Ik geloof ook heilig in die uitspraken, anders zou ik zelf niet hebben geinvesteerd in Vechain. Shillen is ook niet perse negatief (al lijken veel mensen dat wel te denken). Een ander woord zou 'promoten' of 'lobbyen' kunnen zijn. Het zou pas kwalijk zijn als ik onwaarheden ga verkondigen. Niet-bestaande partnerships, fake news etc. Dat zou het tegenovergestelde zijn van FUD. Zo is ook gefundeerde kritiek geen FUD. En daar heb ik dan ook geen problemen mee. Het is de echte FUD, dus kritiek gebaseerd op onzin, of zonder argumenten wat tegengegaan zou moeten worden.
Ik probeer overigens die koersdoelen ook altijd te staven met feiten; plannen voor mainnet, generatie Thor, groei van partnerships etc.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:22:
[...]

Ik geloof ook heilig in die uitspraken
Leuk, maar ook jij hebt geen glazen bol. Afgezien van het feit dat je er zelf heilig in gelooft, je kunt die garantie niet geven. Enige nuance is dan wel op zijn plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:22:
[...]

Ik geloof ook heilig in die uitspraken, anders zou ik zelf niet hebben geinvesteerd in Vechain. Shillen is ook niet perse negatief (al lijken veel mensen dat wel te denken). Een ander woord zou 'promoten' of 'lobbyen' kunnen zijn. Het zou pas kwalijk zijn als ik onwaarheden ga verkondigen. Niet-bestaande partnerships, fake news etc. Dat zou het tegenovergestelde zijn van FUD. Zo is ook gefundeerde kritiek geen FUD. En daar heb ik dan ook geen problemen mee. Het is de echte FUD, dus kritiek gebaseerd op onzin, of zonder argumenten wat tegengegaan zou moeten worden.
Ik probeer overigens die koersdoelen ook altijd te staven met feiten; plannen voor mainnet, generatie Thor, groei van partnerships etc.
Maar uit interesse; waarom zie jij dit als FUD? Ik kom daarna ook nog met linkjes waarmee ik mijn argument onderbouw, maar toch blijf je het FUD vinden. Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Bmfd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:27:
[...]

Maar uit interesse; waarom zie jij dit als FUD? Ik kom daarna ook nog met linkjes waarmee ik mijn argument onderbouw, maar toch blijf je het FUD vinden. Waarom?
FUD is misschien niet het juiste woord maar je presenteert wel je mening, net als Facedown soms, als waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik vind het heel frappant dat FaceDown daar zo op reageert idd, want dergelijke posts zie ik hem regelmatig maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
pirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:31:
[...]

FUD is misschien niet het juiste woord maar je presenteert wel je mening, net als Facedown soms, als waarheid.
Daar heb je gelijk in, dat viel me gisteren zelf ook al op. Vandaar dat ik in mijn post daarna in ieder geval al wat terughoudender was en het niet verkondigde als zekerheid.

Alsnog is wat ik zei dus absoluut geen FUD, het was niet eens negatief bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:27:
[...]

We staan nog altijd 10% hoger dan voor de aankondiging dus jouw claim dat het niks voor de koers ging doen klopte niet. Dus FUD.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:00:
[...]

We staan nog altijd 10% hoger dan voor de aankondiging dus jouw claim dat het niks voor de koers ging doen klopte niet. Dus FUD.
Nu toon je dus aan dat niemand jou nog serieus moet nemen, aangezien ik dat niet heb gezegd. :)

Ik zei dat het niet veel met de koers ging doen, dat is iets anders dan ‘helemaal niets’. Overigens staat de koers ~4% hoger sinds die aankondiging, dus ook die 10% klopt niet.

Het valt op dat jij telkens gaat overdrijven of onwaarheden verzint om je argument te versterken. Ik kan er gelukkig wel om lachen. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bmfd op 07-03-2018 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:07:
[...]

Nu toon je dus aan dat niemand jou nog serieus moet nemen, aangezien ik dat niet heb gezegd. :)

Ik zei dat het niet veel met de koers ging doen, dat is iets anders dan ‘helemaal niets’. Overigens staat de koers ~4% hoger sinds die aankondiging, dus ook die 10% klopt niet.

Ik kan gelukkig wel om je lachen. :P
Als jij 10% niet veel vindt is dat jouw probleem. Succes verder met jouw geweldige portfolio waarvan de munten het stuk voor stuk beter zullen doen dan VEN. En bedankt voor het niet meer reageren op VEN-gerelateerd nieuws.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:10:
[...]

Als jij 10% niet veel vindt is dat jouw probleem. Succes verder met jouw geweldige portfolio waarvan de munten het stuk voor stuk beter zullen doen dan VEN. En bedankt voor het niet meer reageren op VEN-gerelateerd nieuws.
Maar ook nu weer; daar gaat het niet over. Je haalt er continu irrelevante zaken bij en enige vorm van terughoudendheid ontbreekt keer op keer bij jou. Daar heb ik je vaker op aangesproken, maar ik heb me geen enkele keer negatief uitgelaten over Vechain zelf. Vervolgens ga je klagen als een klein kind en 'FUD' roepen als anderen het niet met je eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:13:
[...]

Maar ook nu weer; daar gaat het niet over. Je haalt er continu irrelevante zaken bij en enige vorm van terughoudendheid ontbreekt keer op keer bij jou. Daar heb ik je vaker op aangesproken, maar ik heb me geen enkele keer negatief uitgelaten over Vechain zelf. Vervolgens ga je klagen als een klein kind en 'FUD' roepen anderen het niet met je eens zijn.
Ik negeer jullie verder vanaf nu. Ik heb geen tijd om me bezig te houden met dat kinderachtige gedrag. Vind je VEN niets, dan investeer je er niet in. Klaar.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:30:
[...]

Ik negeer jullie verder vanaf nu. Ik heb geen tijd om me bezig te houden met dat kinderachtige gedrag. Vind je VEN niets, dan investeer je er niet in. Klaar.
Prima, dat moet je zelf weten, maar zolang jij een hartstikke rooskleurig beeld schetst zonder enige terughoudendheid zul je reacties krijgen van mensen die wél enige nuance aanbrengen. :)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste