Loop al ff mee, op hoogtepunt in januari stond ik op 4000% waar op moment van schrijven nog een kleine 2000% van over is. Grote stijging is mede mogelijk gemaakt door wat goedkoop ingekochte ETH's begin 2017. Deze heb ik of voor de hodl of om af en toe te investeren in wat wat ICO's om de stack te vergroten.CornermanNL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:08:
[...]
Dat is ook wel zo , maar van winstnemen is nog nooit iemand armer geworden toch ? ik zie percentages voorbij komen waarop geen winst is genomen die ik echt niet kan begrijpen. In iedere andere markt kom je zoiets zelden tot nooit tegen. Dus waarom niet dat soort mega winsten in ieder geval deels verzilveren ?
Juist omdat de koersen al tijden zo los van de techniek zijn komen te staan is het mijns inziens goed mogelijk dat alles wat meer een normale vorm gaat aannemen , dus nog een tijdje omlaag om dan op een meer normaal niveau landen.
Maar goed ik ben geen actief deelnemer en meer benieuwd naar de technologie en de ontwikkeling ervan.
Heb tussendoor nog niks gecashed, ook mijn originele inleg er niet uitgehaald. Nu heb ik makkelijk praten doordat mijn totale inleg paar honderd eurootjes bedraagt. Dus een crash als dit doet ff pijn omdat je virtuele winst ziet verdampen. Maar voordat ik verlies ga maken moet er wel heel veel gebeuren in crypto land
Mijn doel is om te zien waar het gaat stranden, en heb voor mezelf nog geen exit strategie bepaald (mede omdat ik het geld nu nergens voor nodig heb, behalve aflossing hypotheek oid