Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
CornermanNL schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:08:
[...]

Dat is ook wel zo , maar van winstnemen is nog nooit iemand armer geworden toch ? ik zie percentages voorbij komen waarop geen winst is genomen die ik echt niet kan begrijpen. In iedere andere markt kom je zoiets zelden tot nooit tegen. Dus waarom niet dat soort mega winsten in ieder geval deels verzilveren ?

Juist omdat de koersen al tijden zo los van de techniek zijn komen te staan is het mijns inziens goed mogelijk dat alles wat meer een normale vorm gaat aannemen , dus nog een tijdje omlaag om dan op een meer normaal niveau landen.

Maar goed ik ben geen actief deelnemer en meer benieuwd naar de technologie en de ontwikkeling ervan.
Loop al ff mee, op hoogtepunt in januari stond ik op 4000% waar op moment van schrijven nog een kleine 2000% van over is. Grote stijging is mede mogelijk gemaakt door wat goedkoop ingekochte ETH's begin 2017. Deze heb ik of voor de hodl of om af en toe te investeren in wat wat ICO's om de stack te vergroten.

Heb tussendoor nog niks gecashed, ook mijn originele inleg er niet uitgehaald. Nu heb ik makkelijk praten doordat mijn totale inleg paar honderd eurootjes bedraagt. Dus een crash als dit doet ff pijn omdat je virtuele winst ziet verdampen. Maar voordat ik verlies ga maken moet er wel heel veel gebeuren in crypto land :)

Mijn doel is om te zien waar het gaat stranden, en heb voor mezelf nog geen exit strategie bepaald (mede omdat ik het geld nu nergens voor nodig heb, behalve aflossing hypotheek oid :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
metallicattim schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:53:
[...]

Achteraf is dat leuk ja, maar op het moment zelf, doet het allemaal best pijn om te zien al die rooie cijfertjes :X
Want het kan net zo goed helemaal niet goed komen, niemand die het kan zeggen...

Ik HODL zelf (heb ook geen andere keuze met -50% van mijn inleg) en heb ook wel vertrouwen dat het OOIT weer aantrekt, maar het is een zeer spannende tijd nu en nerveus ben ik zeer zeker wel moet ik toegeven :$
Toen ik btc de 6700 zag aan tippen dacht ik wel even van crap.. NU wil ik meer inleggen, perfect moment. Misschien dat ie nog even doorgaat naar de 5500 maar dan hebben we echt de bottom berijkt .. maarja ik had mezelf voorgenomen niet meer in te leggen 😐 max van het bedrag wat ik comfortabel kan verliezen zonder enige slaap te verliezen. Zit te nu te balen dat ik toch niet wat meer achtergehouden had zodat ik op zulke momenten nog de ruimte heb om er meer in te steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:17
paul-s83 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:33:
[...]

Loop al ff mee, op hoogtepunt in januari stond ik op 4000% waar op moment van schrijven nog een kleine 2000% van over is. Grote stijging is mede mogelijk gemaakt door wat goedkoop ingekochte ETH's begin 2017. Deze heb ik of voor de hodl of om af en toe te investeren in wat wat ICO's om de stack te vergroten.

Heb tussendoor nog niks gecashed, ook mijn originele inleg er niet uitgehaald. Nu heb ik makkelijk praten doordat mijn totale inleg paar honderd eurootjes bedraagt. Dus een crash als dit doet ff pijn omdat je virtuele winst ziet verdampen. Maar voordat ik verlies ga maken moet er wel heel veel gebeuren in crypto land :)

Mijn doel is om te zien waar het gaat stranden, en heb voor mezelf nog geen exit strategie bepaald (mede omdat ik het geld nu nergens voor nodig heb, behalve aflossing hypotheek oid :) )
Ik snap aan een kant natuurlijk wel dat als de bedragen niet zo groot zijn die je erin gestopt hebt het minder erg is. Maar 4000% winst dan zou ik toch in ieder geval een deel verkopen. Een leuke aflossing op de hypotheek is zeker altijd mooi meegenomen.

Ik snap dit soort dingen vanuit investeringsoogpunt niet zo goed. En ik probeer de beweegredenen te begrijpen, want je kan best een deel verkopen en de rest aan een ander laten. Er is niks mis met wat winst pakken toch ? Ik heb het idee dat er veel te weinig met de normale investeringsbril naar crypto wordt gekeken.

Of er zitten gewoon weinig echte investeerders en handelaren in en vooral veel goudzoekers. Naast de mensen die er inzitten omdat ze echt in deze technologie geloven.

Ik hoop overigens dat het snel naar een soort normaal teruggaat en de technische kant weer meer gaat tellen. Dat zou voor iedereen beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:56
Ik wil wat fiat eruit halen. Toen de bomen naar de hemel stegen deed ik dat via litebit. Kost veel, maar ik had ook veel winst.... 8)7 Nu ben ik naar goedkopere alternatieven aan het kijken. De winst wordt steeds dunner ;) En bij voorkeur ergens waar ik geen id hoef te overhandigen. In dit geval valt coinbase dus af. Hebben jullie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Ryan1981 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:36:
Ik ben op dit moment natuurlijk positief gestemd dat ik mijn eth voor 910euro verkocht heb, maarja, nu is de grote hamvraag, wanneer is het dalen afgelopen. Waar ik met de eth congestion nog zo iets had van: Ok niet goed maar daar komt wel een keer een oplossing voor, heb ik nu toch echt zo iets van zou dit het begin van het einde zijn en zullen meer overheden gaan ingrijpen.

Ik heb zo'n beetje in mijn achterhoofd om rond een halvering weer in te stappen met de helft van het geld dat ik nu heb, dat zou 455 euro per stuk zijn. Maar zou me toch ook sterk verbazen als hij zo ver zou zakken.

Blijft iig zeer spannend de komende dagen/weken. En die verslaving van regelmatig op je telefoon kijken wat de stand is gaat ook maar niet weg :P
Tja en nu zitten we er onder, echt onwerkelijk. Helaas heb ik toch een stukje "meegelift" met de drop dus om nu hetzelde te bewerkstelligen als hierboven geschetst moet hij zakken tot 180 euro. . . wie weet gebeurt dat ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 16-09 06:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Theniers schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:04:
Ik vraag me af wat de invloed van een langdurige correctie is op de bedrijfsvoering van al die start-ups.

Die projecten moeten loon betalen, huren waarschijnlijk een pand, marketing, etc... De budgettering van die kosten hangt waarschijnlijk nauw samen met de waardering van hun munt (en hoeveel ze er in bezit hebben).

Als een bedrijf ineens -60% op de balans heeft staan, kunnen ze dan nog wel hun medewerkers betalen of het kantoortje een maand langer openhouden?
Een collega van mij heeft zijn baan opgezecht en is voor een bedrijf gaan werken dat zich met bitcoin bezig houd. Gerucht gaat wel dat hij al millionair was omdat hij vroeg instapte maar zeker weten doen we het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quxatrox
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-08 07:45
robb. schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:38:
Ik wil wat fiat eruit halen. Toen de bomen naar de hemel stegen deed ik dat via litebit. Kost veel, maar ik had ook veel winst.... 8)7 Nu ben ik naar goedkopere alternatieven aan het kijken. De winst wordt steeds dunner ;) En bij voorkeur ergens waar ik geen id hoef te overhandigen. In dit geval valt coinbase dus af. Hebben jullie tips?
https://bitonic.nl is een mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectronLion
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-02-2022
https://bitonic.nl is een mogelijkheid
Kraken is voordeliger. En voor een Tier 2 account (max 2000 euro per dag) hoef je niet veel te doen.
Tier 3 verificatie duurt ongeveer een week (eigen ervaring).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Voor de liefhebbers heb ik een interessant stukje om te lezen, kost je wel even om er doorheen te lezen.

I will tell you exactly what is going on here, this is critical information to understand if you are going to make money in this space. How prices work, and what moves them - and it's not money invested/withdrawn.
https://www.reddit.com/r/...ly_what_is_going_on_here/

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Frozenhands schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:12:
Voor de liefhebbers heb ik een interessant stukje om te lezen, kost je wel even om er doorheen te lezen.

I will tell you exactly what is going on here, this is critical information to understand if you are going to make money in this space. How prices work, and what moves them - and it's not money invested/withdrawn.
https://www.reddit.com/r/...ly_what_is_going_on_here/
Dankjewel voor deze post. Ik lees het met smart. Net als vele anderen ruim 2/3 'verloren'. Maakt niet uit, ik blijf zitten. Ik heb alleen een aantal alts omgezet in Bitcoin. Onbekende alts gaan het onderspit delven, niet Bitcoin.

Ik zeg dit al een tijdje en ik ben toch blij dat ik niet de enige die er zo over denkt, ook al zijn 'we' in de minderheid. Het grote geld is bezig de prijs nu te drukken, paniek te veroorzaken en noem het maar op met maar 1 doel: Goedkoop Bitcoin scoopen. Ik ben heel erg bullish voor de komende jaren.

- Denk je dat Nasdaq voor de gein komt met Bitcoin futures? Nah.
- Features zorgen voor meer geld in crypto
- Tijdje geleden al geruchten over Ethereum futures.
- Steeds meer initiatieven om institutioneel geld in crypto te krijgen, denk alleen al aan Coinbase die hun platform aanpast
- Instapbedragen worden hoger gezet, om de consument niet te makkelijk te laten instappen
- Lightning Network
- Rootstock

En zo zijn er nog wel meer redenen om bullish te zijn. De sellzijde van de orderboeken zijn over een aantal maanden zó ongelooflijk dun. De prijs van Bitcoin gaat naar de maan geschoten worden. De rijke 'boeven' zijn hun trucjes echt nog niet verleerd en willen nog dik geld maken op Bitcoin.
Theniers schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:43:
[...]

Zet het Lightning Network ook maar op dat lijstje, dat wordt naar mijn mening onderschat. Wanneer (als?) Bitcoin dat gaat implementeren dan kan de munt weer als een payment solution gebruikt worden, in plaats van alleen een 'store of value'. In theorie zou het dat gewoon weer super snel en goedkoop moeten werken.
Je hebt gelijk, hoe kon ik die vergeten. En natuurlijk Roostock! :)

[ Voor 13% gewijzigd door GrazendeKoe op 06-02-2018 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 14:26
kbloem schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:27:
Voor de enorme klim in oktober was er ook een geknapte bubbel.
Maar dat was een wel wat kleinere klap dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
GrazendeKoe schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:27:
[...]

Dankjewel voor deze post. Ik lees het met smart. Net als vele anderen ruim 2/3 'verloren'. Maakt niet uit, ik blijf zitten. Ik heb alleen een aantal alts omgezet in Bitcoin. Onbekende alts gaan het onderspit delven, niet Bitcoin.

Ik zeg dit al een tijdje en ik ben toch blij dat ik niet de enige die er zo over denkt, ook al zijn 'we' in de minderheid. Het grote geld is bezig de prijs nu te drukken, paniek te veroorzaken en noem het maar op met maar 1 doel: Goedkoop Bitcoin scoopen. Ik ben heel erg bullish voor de komende jaren.

- Denk je dat Nasdaq voor de gein komt met Bitcoin futures? Nah.
- Features zorgen voor meer geld in crypto
- Tijdje geleden al geruchten over Ethereum futures.
- Steeds meer initiatieven om institutioneel geld in crypto te krijgen, denk alleen al aan Coinbase die hun platform aanpast
- Instapbedragen worden hoger gezet, om de consument niet te makkelijk te laten instappen

En zo zijn er nog wel meer redenen om bullish te zijn. De sellzijde van de orderboeken zijn over een aantal maanden zó ongelooflijk dun. De prijs van Bitcoin gaat naar de maan geschoten worden. De rijke 'boeven' zijn hun trucjes echt nog niet verleerd en willen nog dik geld maken op Bitcoin.
Zet het Lightning Network ook maar op dat lijstje, dat wordt naar mijn mening onderschat. Wanneer (als?) Bitcoin dat gaat implementeren dan kan de munt weer als een payment solution gebruikt worden, in plaats van alleen een 'store of value'. In theorie zou het dat gewoon weer super snel en goedkoop moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:42
Sunri5e schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:41:
[...]

Maar dat was een wel wat kleinere klap dan nu.
Dus nu ook een hogere stijging? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy23
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 09:18
anboni schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:36:
[...]

Die tulpen "bubble" liep ook niet geleidelijk leeg als ik het goed begrijp. Dat was zo ongeveer van de ene op de andere dag over. Mensen realiseerden zich dat alles boven 'n paar cent per bol teveel was en het was over. Bij crypto blijft er gewoon nog steeds heel veel geld in rondgaan. (aan de andere kant, tijdens de tulpenmanie was er ook nog geen internet ;) )
Maar dat geldt toch voor de bitcoin ook zo? Een bitcoin is geen $20.000 waard. Als er een tijdje veel vraag naar is snap ik dat hij tijdelijk voor bizarre prijzen verhandeld wordt, maar 1 bitcoin vertegenwoordig absoluut geen $20.000. Daarom lijkt de huidige daling mij logisch.
Wat voor waarde vertegenwoordig een bitcoin dan wel? In mijn ogen kan niemand dit beantwoorden. Een bitcoin wordt namelijk door niemand "beheerd", in tegenstelling tot een dollar of euro. De waarde van een bitcoin is dus het vertrouwen dat je hebt in het bitcoin "netwerk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:37

CyBeRSPiN

sinds 2001

anboni schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:36:
[...]

Die tulpen "bubble" liep ook niet geleidelijk leeg als ik het goed begrijp. Dat was zo ongeveer van de ene op de andere dag over. Mensen realiseerden zich dat alles boven 'n paar cent per bol teveel was en het was over. Bij crypto blijft er gewoon nog steeds heel veel geld in rondgaan. (aan de andere kant, tijdens de tulpenmanie was er ook nog geen internet ;) )
Tja, is echt geen vergelijk (behalve de hype dan). Want een bol kan bederven, en veel belangrijker: je kunt ze vermeerderen zonder medewerking en medeweten van anderen. Dat kan met BTC niet.
Er zullen er 21 miljoen komen, that's it.

Dus als BTC ooit een echte rol gaat spelen in het betalingsverkeer dan zijn er 6 miljard vragers voor een aanbod van 21 miljoen ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:09
Roy23 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:08:
[...]

Maar dat geldt toch voor de bitcoin ook zo?Een bitcoin is geen $20.000 waard. Als er een tijdje veel vraag naar is snap ik dat hij tijdelijk voor bizarre prijzen verhandeld wordt, maar 1 bitcoin vertegenwoordig absoluut geen $20.000. Daarom lijkt de huidige daling mij logisch.
Wat voor waarde vertegenwoordig een bitcoin dan wel? In mijn ogen kan niemand dit beantwoorden. Een bitcoin wordt namelijk door niemand "beheerd", in tegenstelling tot een dollar of euro. De waarde van een bitcoin is dus het vertrouwen dat je hebt in het bitcoin "netwerk".
Spreek je jezelf mooi tegen in de 2e alinea 8)7
Eerst zeggen dat de bitcoin geen 20.000 dollar waard is en daarna zeggen dat niemand kan zeggen wat de waarde van bitcoin is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:17:
[...]

Tja, is echt geen vergelijk (behalve de hype dan). Want een bol kan bederven, en veel belangrijker: je kunt ze vermeerderen zonder medewerking en medeweten van anderen. Dat kan met BTC niet.
Er zullen er 21 miljoen komen, that's it.

Dus als BTC ooit een echte rol gaat spelen in het betalingsverkeer dan zijn er 6 miljard vragers voor een aanbod van 21 miljoen ;)
Daarbij kunnen de developers de komma verplaatsen..aldus volgens het mailverkeer met Satoshi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Roy23 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:08:
[...]

Maar dat geldt toch voor de bitcoin ook zo? Een bitcoin is geen $20.000 waard. Als er een tijdje veel vraag naar is snap ik dat hij tijdelijk voor bizarre prijzen verhandeld wordt, maar 1 bitcoin vertegenwoordig absoluut geen $20.000. Daarom lijkt de huidige daling mij logisch.
Je spreekt jezelf binnen drie zinnen gewoon tegen. Ik vind een market cap van $300 miljard behoorlijk weinig, al zou maar 1% van de wereldbevolking Bitcoin gaan gebruiken als betaalmiddel. $20k per Bitcoin is peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy23
  • Laatst online: 12-09 09:18
GrazendeKoe schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:56:
[...]

Je spreekt jezelf binnen drie zinnen gewoon tegen. Ik vind een market cap van $300 miljard behoorlijk weinig, al zou maar 1% van de wereldbevolking Bitcoin gaan gebruiken als betaalmiddel. $20k per Bitcoin is peanuts.
Ik bedoel met die 2e zin dat ik niet kan zeggen dat hij $25 of $50 waard moet zijn. Maar dat een bitcoin zeker geen $20.000 vertegenwoordigd lijkt me meer dan duidelijk. En dat zie je dus ook terug in de koers.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:47
pvink schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:10:
[...]

Daarbij kunnen de developers de komma verplaatsen..aldus volgens het mailverkeer met Satoshi
What if I told you.... that there is no comma.

Intern rekent alle Bitcoin-software met satoshis. Alle transacties in de blockchain bevatten bedragen in satoshis, niet in bitcoin. Dat is wel zo makkelijk, want zo kun je overal met integers rekenen in plaats van gebruik te moeten maken van floats of speciale currency-datatypes.

De eenheid "BTC" die we kennen is niets meer dan een arbitraire keuze in de presentatielaag van een applicatie. Dit wordt niet afgedwongen door het protocol. Er zijn dan ook genoeg wallet-applicaties die bedragen kunnen uitdrukken in mBTC of andere eenheden. Er is zelfs software dat een wazige hexadecimale basis ondersteunt (Tonal Bitcoin) ("Niet omdat het moet, maar omdat het kan", vermoed ik).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:01
Ik hou niet van crossposts, maar mocht ik iets over de hearing over het hoofd gezien hebben dan hoor ik het graag. Het kan nuttig zijn om hier een inhoudelijke discussie over te hebben (dus geen slowchat).
gabn88 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:33:
Hearing update:

- Bitcoin exchanges gaan extra regelgeving krijgen. Net als S-Korea en nog meer.
- Bitcoin markt is momenteel niet gereguleerd.
- Fraude en manipulatie moet tegen gegaan worden.
- Know-your-customer requirements worden wss verplicht.

Mijn sausje: BTC is nu vooral voor criminelen interessant (anoniem etc), die voordelen gaan verdwijnen. Voor particulieren zal er geen verschil zijn tussen BTC transacties en bv Paypal, dus de use-case gaat verdwijnen van Bitcoin.

2e deel hearing over ICOS:

- Moeten ICOS gezien worden als security of asset. Hele belangrijke vraag die onderzocht gaat worden.
- SEC "not the cop"
- Nu de vraag "hoe ga je het doen?"... Geen definitief antwoord..
- Geen intrinsieke waarde, wat is dan een evenwicht situatie? Antwoord: Mining prijs is de bodem. De andere zegt moeilijk te bepalen. Geen regels en daardoor lijkt het niet op securities.
- al die losse ICOs is een groot probleem, veel fraude & ponzi, hier gaan ze nu al achteraan en blijven ze doen, maar dat is niet aan de SEC. CFTC zegt te zeggen er wel achteraan te gaan

3e deel:
- er moeten 'gaten' gevuld worden in het budget om crypto in de gaten te houden. Er zal belasting geheven moeten worden en gekeken worden of dit genoeg is.
- Toch wel security of commodity? Als currency is Bitcoin niet goed genoeg (transacties te traag). Er is veel HODL, dus daarom is het een commodity.
- blablabla, safety, blablabla
- consumer edication is super belangrijk voor FTCT

[16:43]Tot op heden positief nieuws voor ETH (geen security). Zeer positief eigenlijk. Even afluisteren, maar als het zo blijft ga ik met de winst HODL in ETH en NEO.

Off-hearing:
Leuk om te zien hoe Wall street social bots nu werken op BTC -> elke keer dat 'security' of 'trouble' voorbij komt gaat de koers omlaag :D

[17:12] Ik stop ermee. Lang verhaal kort: Ze zijn regelgeving aan het verzinnen, maar er is een limiet aan wat ze kunnen doen. Ze gaan meer 'educatie' doen om mensen te wijzen op de risico's. Alle anonimiteit wordt verboden bij omzetten van fiat in crypto, handelsbeurzen moeten weten wie hun klant is. ICO's worden niet geblokt, komt hooguit iets extra regelgeving bij om de wildgroei van currencies te vertragen.

All-in-all is het verhaal positief voor BTC en al helemaal voor ETH/NEO (ivm ico's op hun platform).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rox92
Roy23 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:48:
[...]

Ik bedoel met die 2e zin dat ik niet kan zeggen dat hij $25 of $50 waard moet zijn. Maar dat een bitcoin zeker geen $20.000 vertegenwoordigd lijkt me meer dan duidelijk. En dat zie je dus ook terug in de koers.
Je kan beter zeggen: "ik heb geen 20.000 dollar over voor 1 bitcoin" of "ik vind de bitcoin geen 20.000 dollar waard".
Wat de echte waarde is dat weet niemand, en uiteraard hoopt iedereen op 1 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:54

gws24

Thinking is hard!

Rannasha schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:30:
[...]
Er is zelfs software dat een wazige hexadecimale basis ondersteunt (Tonal Bitcoin) ("Niet omdat het moet, maar omdat het kan", vermoed ik).
Zal wel van Luke-Jr zijn?

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
gws24 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:55:
[...]
Zal wel van Luke-Jr zijn?
U gaat door voor de wasmachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat mensen nu veel inkopen of uberhaupt inkopen terwijl de minister gaat onderzoeken of een verbod kan komen.. Lijkt me handiger om dan erin te stappen als er meer duidelijkheid is. Zelf wilde ik ook inkopen daar niet van maar ik doe het met wat ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:00

996

Als je nu instapt en morgen wordt bekend dat er geen verbod komt dan heb je in elk geval je eerste winst snel te pakken....

Andersom kan ook, wie zal het zeggen.
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:08:
Ik snap niet dat mensen nu veel inkopen of uberhaupt inkopen terwijl de minister gaat onderzoeken of een verbod kan komen.. Lijkt me handiger om dan erin te stappen als er meer duidelijkheid is. Zelf wilde ik ook inkopen daar niet van maar ik doe het met wat ik nu heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SleepTwitch
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01-09 12:25
Omdat er geen verbod komt, dat is gewoon bangmakerij ofwel FUD. Regulering komt er wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Al jaren proberen ze Amsterdam te promoten als Silicon Valley van Europa. Het lijkt me dan ook niet in lijn met dit beleid door misschien wel de grootste technologische vernieuwing van de komende jaren te verbieden. Stel dat ze zo dom zouden zijn om echt een cryptoverbod in te voeren, dan zou dit ook niet te handhaven zijn. Regulering daarentegen zal er zeker komen en dat lijkt me ook niet per se iets slechts, aangezien het een goede eerste stap naar mainstream-adaptatie zou betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Heb je een bron waarin staat dat een verbod op cryptocurrency zelf onderzocht wordt? Laatste artikel dat ik zag dat hierop leek ging na lezen van meer dan de headline toch ergens anders over namelijk dus ik ben benieuwd.

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Dit is nou een schoolvoorbeeld van FUD... Jij leest zeker alleen maar headlines?
Vorige week lieten marktpartijen en toezichthouders nog tijdens een hoorzitting in de Tweede Kamer weten weinig te zien in een verbod op cryptomunten. Wel was er behoefte aan heldere regels.
En ook al komt er een ALGEHEEL verbod, dan 1. zal dat niet direct zijn en 2. zal dat weinig invloed hebben op de prijs, zo'n invloed heeft ons landje niet op de globale crypto markt. (3. hoe verbied je iets wat globaal opereert... afgezien van de internettoegang blokkeren, hoe kun je uberhaupt zoiets stoppen...? )
Genoeg tijd dus om eruit te kunnen stappen indien nodig.

Voor nu: BTFD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neokarasu schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 02:13:
[...]

Heb je een bron waarin staat dat een verbod op cryptocurrency zelf onderzocht wordt? Laatste artikel dat ik zag dat hierop leek ging na lezen van meer dan de headline toch ergens anders over namelijk dus ik ben benieuwd.
Was in het nieuws, google anders even. Komende weken zouden ze onderzoeken of het gereguleerd danwel verboden kan worden. Lijkt mij sterk dat nieuwsbronnen als AD en telegraaf FUD zijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• yec
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-07 20:30

yec

Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:13:
[...]
Lijkt mij sterk dat nieuwsbronnen als AD en telegraaf FUD zijn.
LOL _O-

Zijn de grootste FUD kranten in NL. Bij ons op school werden dat de Tokkie media genoemd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Met 'de minister' bedoel je een Nederlandse minister? En hoe wil hij Bitcoin verbieden dan, via een great firewall of The Netherlands? Ik denk dat niemand serieus denkt dat Bitcoin verboden zal worden in Nederland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:13:
[...]

Was in het nieuws, google anders even. Komende weken zouden ze onderzoeken of het gereguleerd danwel verboden kan worden. Lijkt mij sterk dat nieuwsbronnen als AD en telegraaf FUD zijn.
Ok, wellicht was ik niet helder genoeg. De reden dat ik het vraag is omdat als je iets beweert je het wel moet kunnen staven.

Als je op iets als dit doelde: https://www.ad.nl/politie...culeren-bitcoin~aa6f1627/
Dan heb je het artikel niet goed gelezen.

Ik ging er van uit dat als er om een bron gevraagd wordt je het artikel nog even zou doorlezen en beseffen dat er een verschil is tussen "verbod op cryptocurrency" en "een verbod op van bitcoin afgeleide producten als binaire opties en bitcoinfutures". Ik zie echt teveel mensen die dit onderscheid niet maken. In mijn ogen best wel een essentieel onderscheid.

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:21
@Verwijderd Misschien verstandig om voor je crypto-gerelateerd nieuws een bron te lezen die tenminste wel enige moeite wil doen om de materie te begrijpen in plaats van dikke chocoladeletters te printen. nieuws: Nederlandse minister onderzoekt mogelijkheden regulering cryptomuntpr... geeft een veel genuanceerdere weergave van het betreffende kamerdebat (inclusief link naar het verslag van het debat, zodat je het zelf kunt nalezen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Zo is dat. En als projecten die decentralized internet op touwen willen helpen gaan slagen, wordt het helemaal mooi. De overheden moeten zich er maar bij neerleggen dat ze een controlerend en geen sturend orgaan meer zijn in de toekomst.
metallicattim schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 08:01:
[...]

Dit is nou een schoolvoorbeeld van FUD... Jij leest zeker alleen maar headlines?

[...]

En ook al komt er een ALGEHEEL verbod, dan 1. zal dat niet direct zijn en 2. zal dat weinig invloed hebben op de prijs, zo'n invloed heeft ons landje niet op de globale crypto markt. (3. hoe verbied je iets wat globaal opereert... afgezien van de internettoegang blokkeren, hoe kun je uberhaupt zoiets stoppen...? )
Genoeg tijd dus om eruit te kunnen stappen indien nodig.

Voor nu: BTFD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:38
Zijn er hier in het forum nog Universa investeerders?

Van alle ICO’s die ik volg in de afgelopen maanden steken ze er echt bovenuit met hun communicatie en updates.

Tot nu toe natuurlijk meer woorden dan al echt tastbare resultaten, maar in vergelijk met andere initiatieven lijken ze vooruitstrevend te werk te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenrichard197
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-06-2023
Frozenberg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:09:

Van alle ICO’s die ik volg in de afgelopen maanden steken ze er echt bovenuit met hun communicatie en updates.

Tot nu toe natuurlijk meer woorden dan al echt tastbare resultaten, maar in vergelijk met andere initiatieven lijken ze vooruitstrevend te werk te gaan.
Ziet er best ok uit.
https://icorating.com/ico/universa-utn/

Maar deze zien beter uit, bijvoorbeeld:

https://icorating.com/ico/the-abyss/
of
https://icorating.com/ico/tokenstars-team/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Laatst online: 15-09 19:03
Frozenberg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:09:

Ik zit erin. Eerlijk gezegd ben ik teleurgesteld sinds McAfee ineens in advisory board zat en daarna een pndAfee werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:55
Als ik de afgelopen dagen iets heb geleerd van het traden, dan is dat:
1) Niet stug vasthouden aan elke coin totdat je winst maakt, met verlies verkopen is prima als je elders winst kunt pakken
2) Als je de markt in z'n geheel even niet vertrouwd, af en toe terug naar fiat met (een deel van) je PF
3) Bouw geen innige band op met bepaalde coin(s) als die op de Titanic lijkt
4) Zorg dat je altijd ETH/BTC of fiat achter de hand hebt zodat je op een treintje kunt springen en niet vastzit

Op die manier kun je best leuke winsten pakken hier en daar. Het is overigens prima om 'favoriete' coins te hebben waarvan je de waarde en trend goed kent. Ik heb nu een stuk of 12-15 coins die ik actief volg, waarvan je weet dat ze niet ineens veel waarde t.o.v. BTC/ETH zullen verliezen (gewoon de top-20/30 dus).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreasil
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-02-2022
Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:39:
Als ik de afgelopen dagen iets heb geleerd van het traden, dan is dat:
1) Niet stug vasthouden aan elke coin totdat je winst maakt, met verlies verkopen is prima als je elders winst kunt pakken
2) Als je de markt in z'n geheel even niet vertrouwd, af en toe terug naar fiat met (een deel van) je PF
3) Bouw geen innige band op met bepaalde coin(s) als die op de Titanic lijkt
4) Zorg dat je altijd ETH/BTC of fiat achter de hand hebt zodat je op een treintje kunt springen en niet vastzit

Op die manier kun je best leuke winsten pakken hier en daar. Het is overigens prima om 'favoriete' coins te hebben waarvan je de waarde en trend goed kent. Ik heb nu een stuk of 12-15 coins die ik actief volg, waarvan je weet dat ze niet ineens veel waarde t.o.v. BTC/ETH zullen verliezen (gewoon de top-20/30 dus).
Toch blijf ik het bijzonder vinden dat handelaren zoals hierboven praten in waarheden. Leek op het eerste oog een goedbedoelde reeks van tips en eigen mening. Maar dan: "waarvan je weet dat ze niet ineens veel waarde t.o.v. BTC/ETH zullen verliezen" Zou toch zo veel prettiger lezen als we allemaal het onderscheid tussen feiten, visie, hoop en meningen duidelijk kunnen verwoorden.....

@Ypuh Toch bedankt voor je goedbedoelde tips!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:55
Dreasil schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:08:
[...]

Toch blijf ik het bijzonder vinden dat handelaren zoals hierboven praten in waarheden. Leek op het eerste oog een goedbedoelde reeks van tips en eigen mening. Maar dan: "waarvan je weet dat ze niet ineens veel waarde t.o.v. BTC/ETH zullen verliezen" Zou toch zo veel prettiger lezen als we allemaal het onderscheid tussen feiten, visie, hoop en meningen duidelijk kunnen verwoorden.....

@Ypuh Toch bedankt voor je goedbedoelde tips!
Dat probeer ik normaal gesproken te voorkomen inderdaad ;). Ik doel dan ook vooral op de afgelopen dagen(!)

'Veel waarde' is natuurlijk een relatief begrip. De één vind 10% waardeverlies t.o.v. de BTC al extreem veel, de ander gelooft dat een 50% verschil wel weer rechttrekt. Zelf zit ik daar een beetje tussenin en zie ik ze vooral als Pepsi/Coca Cola of Nike/Adidas trading pairs. Als de één onderuit gaat en de hele markt zakt in, dan mag je ervanuit gaan dat de ander hetzelfde patroon volgt. Als er één onderuit gaat terwijl de rest van de markt gelijk opgaat, dan neem ik mijn verlies.

Over het algemeen is de top 20 redelijk stabiel gebleven (+/- 10% van de BTC), maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-09 17:53
Eindelijk BTC/EUR overbought op de uurgrafiek. Dat belooft wat.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
De echte vraag is: Eindigt deze stijging op een hoger punt dan de vorige? Zo ja dan zou dat een teken zijn dat we eindelijk uit de dalende trend komen. (Waar we nu in principe nog altijd inzitten, ook al zou je dat als je naar de koers van de laatste dag kijkt niet zeggen).

Vaak willen veel mensen die er geen vertrouwen meer in hebben niet met al te veel verlies verkopen. Dus, vorige bult lag op ~ 7600 euro. Verkopen voor 5000 voelt slecht, maar als je voor 7000 kunt verkopen (nadat 'ie onder de 5000 gestaan heeft) voelt dat een stuk minder slecht. Maar, als ze vertrouwen hebben in meer stijging, dan houden ze het vast en schieten we boven de 7600 uit. Op dit tempo weten we het binnen een paar uur....

[ Voor 44% gewijzigd door Specy op 07-02-2018 14:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Specy schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:28:
De echte vraag is: Eindigt deze stijging op een hoger punt dan de vorige? Zo ja dan zou dat een teken zijn dat we eindelijk uit de dalende trend komen. (Waar we nu in principe nog altijd inzitten, ook al zou je dat als je naar de koers van de laatste dag kijkt niet zeggen).

Vaak willen veel mensen die er geen vertrouwen meer in hebben niet met al te veel verlies verkopen. Dus, vorige bult lag op ~ 7600 euro. Verkopen voor 5000 voelt slecht, maar als je voor 7000 kunt verkopen (nadat 'ie onder de 5000 gestaan heeft) voelt dat een stuk minder slecht. Maar, als ze vertrouwen hebben in meer stijging, dan houden ze het vast en schieten we boven de 7600 uit. Op dit tempo weten we het binnen een paar uur....
Dat laatste is imo ook het grote voordeel van cryptocurrencies. Het is een soort aandelenmarkt in fast forward. Je hoeft niet lang te wachten tot de pieken en dalen zijn bereikt, het gaat lekker snel, terwijl dat bij aandelen soms jaren kan duren.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs BTC overgemaakt van Litebit naar naar Binance maar hij blijft hangen in de blockchain, is hier iets aan te doen?

Transactie id:
fd96a7ea1fa15962c6ee99d2ef01394aca6dfbc73caaeb2ca6322cbd56253a17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:15:
Ik heb onlangs BTC overgemaakt van Litebit naar naar Binance maar hij blijft hangen in de blockchain, is hier iets aan te doen?

Transactie id:
fd96a7ea1fa15962c6ee99d2ef01394aca6dfbc73caaeb2ca6322cbd56253a17
Hoe lang blijft ie al hangen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Utke56 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:17:
[...]

Hoe lang blijft ie al hangen?
Paar uurtjes pas. De fee is erg laag dus het gaat wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:20:
[...]

Ok bedankt, normaal kun je op binance wel zien dat iets onderweg is, maar dat is nu ook niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:20:
[...]

Aanvullende vraag nog, klopt het dan dit er nog niets zichtbaar is op Binance en hoe lang kan zoiets duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:33:
[...]

Aanvullende vraag nog, klopt het dan dit er nog niets zichtbaar is op Binance en hoe lang kan zoiets duren?
Het lijkt mij logisch dat Binance de balans pas laat zien wanneer er genoeg bevestigingen zijn. Imiddels heeft de transactie er 6 dus is ie netjes voltooid. Mogelijk kost het nog wat tijd voordat Binance dit verwerkt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:43
Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:33:
[...]

Als je haast hebt kun je beter geen BTC gebruiken.
Waarom heb je dit zo opgelost via LiteBit?
LiteBit biedt genoeg andere coins aan (mits op voorraad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean The Vee
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-09-2024
M
996 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:20:
Als je nu instapt en morgen wordt bekend dat er geen verbod komt dan heb je in elk geval je eerste winst snel te pakken....

Andersom kan ook, wie zal het zeggen.

[...]
Mijn directe lijn uit Den Haag moest hard lachen om de combinatie "crypto's/blockchain en verbod". We gaan juist gasgeven, China style.

[ Voor 4% gewijzigd door Dean The Vee op 07-02-2018 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenrichard197
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-06-2023

Voor iemand die zo veel geld heeft en een uitstekend bot kan maken, heb je nu toch een denk fout gemaakt.
Hebzucht, prima motivator om geld mee te verdienen. als het stijgt naar 7000 is de standaard gedachte dat deze dan ook wel dat laatste stukje kan stijgen. Moet zeggen dat ik wel verdraaid benieuwd ben naar de programmeer code van jou bot !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
Dean The Vee schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 16:50:
M
[...]

Mijn directe lijn uit Den Haag moest hard lachen om de combinatie "crypto's/blockchain en verbod". We gaan juist gasgeven, China style.
De gemeente Haarlem gaat juist IOTA gebruiken! > https://www.emerce.nl/wir...erstrekken-waardepapieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Proof of concept. Granted er staat bij dat het in 2018 in productie gaat, maar ben benieuwd. Overigens wel weer typisch iets waar ik niet het voordeel van een blockchain (/tangle) zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke broker is betrouwbaar om met margin of leverage te traden in België Nederland. Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:09

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:31:
Welke broker is betrouwbaar om met margin of leverage te traden in België Nederland. Alvast bedankt..
Probeer Kraken.com

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaascrackers
  • Laatst online: 01-09 16:18
Ben al een tijdje aan het meelezen hier en in het soms hilarische slowchat topic.

Sinds oktober vorig jaar een bescheiden bedrag in crypto zitten en de laatste tijd en met name deze week ook (succesvol) wat aan het daytraden op Binance. Ik wil nu wat van mijn winst gaan afromen, maar het blijft me onduidelijk hoe ik dat het beste/voordeligst en zonder teveel registraties doe.

- Ik heb destijds BTC gekocht bij Bitonic en die naar mijn Binance account gestuurd.
- Ik heb een level 1 account op Binance.
- Af te romen bedrag is circa 500 euro.
- Ongeveer 1/4 is BTC, de rest zit in 5 verschillende alts die ik indien nodig allemaal eerst naar BTC of ETH zou kunnen omzetten (op het juiste moment).

Kan ik nu het beste 'rechtstreeks' vanuit Binance naar mijn bankrekening laten overmaken? Of eerst alle alts omzetten naar BTC of ETH en dan via een derde partij? Zo ja, gewoon weer via/aan Binance verkopen om te cashen? Ik hou het aantal partijen waar ik mijn legitimatie moet overleggen het liefst zo beperkt mogelijk zoals zovelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rox92
Kaascrackers schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:27:
Ben al een tijdje aan het meelezen hier en in het soms hilarische slowchat topic.

Sinds oktober vorig jaar een bescheiden bedrag in crypto zitten en de laatste tijd en met name deze week ook (succesvol) wat aan het daytraden op Binance. Ik wil nu wat van mijn winst gaan afromen, maar het blijft me onduidelijk hoe ik dat het beste/voordeligst en zonder teveel registraties doe.

- Ik heb destijds BTC gekocht bij Bitonic en die naar mijn Binance account gestuurd.
- Ongeveer 1/4 is BTC, de rest zit in 5 verschillende alts die ik indien nodig allemaal eerst naar BTC of ETH zou kunnen omzetten (op het juiste moment).

Kan ik nu het beste 'rechtstreeks' vanuit Binance naar mijn bankrekening laten overmaken? Of eerst alle alts omzetten naar BTC of ETH en dan via een derde partij? Zo ja, gewoon weer via/aan Binance verkopen om te cashen? Ik hou het aantal partijen waar ik mijn legitimatie moet overleggen het liefst zo beperkt mogelijk zoals zovelen.
Binance heeft geen fiat paar, dus je zult alles voor btc moeten verkopen en dan de btc laten uitbetalen door bijvoorbeeld bitonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Sissors schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:26:
[...]

Overigens wel weer typisch iets waar ik niet het voordeel van een blockchain (/tangle) zie.
Ja, dit dus. Het lijkt erop of ze gesigneerde PDFs opnieuw willen uitvinden. Of PGP. Of een van de vele andere methodes waarmee digitaal kan worden aangetoond dat een document is geproduceerd door een specifiek persoon/organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:20

Boy

www.byoscoop.nl

Ik kreeg van mezelf een reminder mbt Tezos. Ik heb de paper wallet en gebruikte de public hash op https://check.tezos.com/

Nu krijg ik de melding "Your contribution hasn't been received yet, it may take up to one hour for your contribution to be reflected here."

Begin dus bang te worden dat m'n tezos gewoon weg is of zo? Ik vind ook geen Wallet of wat dan ook wat de status is. Enig idee waar ik dit soort info kan vinden?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Kaascrackers schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:27:

Vaak is alles omzetten naar LTC goedkoper en sneller, maar dan moet de partij waar je de cryptocurrency omzet naar fiat wel LTC naar fiat ondersteunen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik heb in dit topic en aanverwante topics nog niemand iets over HPB zien zeggen.

HPB = High Performance Blockchain
In a nutshell: Hardware Accelerated Blockchain 1 miljoen TPS

Sinds een paar dagen is HPB op Kucoin te verhandelen.

Voordelen / nadelen (oordeel zelf)
Hoog risico
Vooralsnog ERC-20
Lage market cap (150M)
Whitepaper is vaag en erg 'buzzy' http://www.gxn.io/files/hpb_white_paper_en.pdf
Testnet staat gepland voor Q1 2018
Team: Wan Zogru (zat in CERN team dat in 2013 de Nobelprijs voor Natuurkunde won)
Team: Wang Xiao Ming (heeft onder de naam Blue Lotus verschillende boeken geschreven over blockchain development)

Ik hou deze munt al een tijdje in de gaten maar HPB kon alleen gekocht worden op Bibox exchange. Ik heb het geprobeerd maar zelfs registreren en aanmelden is daar dramatisch, nu met KuCoin is HPB voor mij weer het overwegen waard.

Zijn er meer mensen die op 2 gedachten hinken aangaande deze coin? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaascrackers
  • Laatst online: 01-09 16:18
Jumpman schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 12:18:
[...]

Vaak is alles omzetten naar LTC goedkoper en sneller, maar dan moet de partij waar je de cryptocurrency omzet naar fiat wel LTC naar fiat ondersteunen.
Thanks voor jullie adviezen guys. Aangezien ik bij Bitonic geverifieerd ben, ga ik toch maar voor de wat duurdere route met Bitcoins. Zoals gezegd wil ik niet overal mijn gegevens droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
Kaascrackers schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:10:
[...]

Thanks voor jullie adviezen guys. Aangezien ik bij Bitonic geverifieerd ben, ga ik toch maar voor de wat duurdere route met Bitcoins. Zoals gezegd wil ik niet overal mijn gegevens droppen.
Duurder valt ook nog best mee. Aangezien je op coinbase nu 7025 euro voor 1 bitcoin krijgt en op bitonic 6944. Op 500 euro krijg je dan waarschijnlijk 6 euro minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Kaascrackers schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:10:
[...]

Je kunt ook jezelf aanmelden bij bl3p.eu (met invite code?), dat is ook van Bitonic als ik het goed heb.

Daar kun je net als bij Kraken en Bitstamp de BTC omzetten naar EUR via een exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LievenH
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 15:33

Wat zegt je bot momenteel? Mij lijkt er nog een stevige (laatste) dip in de maak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

LievenH schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:38:
[...]

Mij lijkt er nog een stevige (laatste) dip in de maak....
Bron/onderbouwing ?

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwacht ik ook. Zet de grafieken maar eens op 4 of 6 uur, dan zie je dat we waarschijnlijk aan de bovenkant van een piek zitten met een mogelijk naderend dal. Daarnaast zie je regelmatig mensen die over de downtime van Binance zeuren ook zeggen dat ze graag de piek tot 9.000 Dollar hadden meegepakt voordat we weer richting de 6.000 afdalen. Dat zijn geen garanties en is nergens op gebaseerd, maar als veel mensen zo denken, gaan ze ook zo handelen. Bronnen kan je nog niet vinden, die zijn er pas achteraf :)

Ik heb op Binance een BTC buy order net iets boven de 6k Dollar staan, we gaan het wel zien.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
Mijn bot doet het nu best goed, maar ik heb een groot deel van het geld eruitgehaald. Ben uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het probleem van mijn bot was dat 'ie met te grote bedragen handelde, toen ik die kleiner maakte maakte 'ie veel minder verlies dan daarvoor. Maar goed, dat betekent dus ook dat ik niet echt kan vergelijken.

Ook wel jammer want in een stijgende markt is dat geen probleem, dus ik had de laatste dagen eigenlijk goede winsten moeten kunnen pakken. Maar ja, er zit weinig meer in. De lol gaat er een beetje vanaf als je in een dag 40.000 euro ziet verdampen, begon ook voor teveel stress te zorgen.

Ik hoop eigenlijk nog op een (laatste?) dip zodat ik de bitcoins die ik verkocht heb weer voor redelijk dezelfde prijs kan terugkopen - beetje veel verlies op gemaakt nu. Ja ik weet het, ik had gewoon overal vanaf moeten blijven en mijn bot zijn werk laten doen - maar toen 3 dagen geleden de koers keihard zakte naar 4700 euro raakte ik een beetje in paniek. Ik heb overigens de laatste dagen nog wel wat verkocht voor betere prijzen. Zit nu een beetje te wachten om te proberen met de hand te bepalen wanneer ik weer moet kopen. Nu in ieder geval even niet want we zitten op een lokaal maximum. En ja, dat kan verder stijgen... maar waarschijnlijk kan het makkelijker dalen dan stijgen. Maar dat is nergens op gebaseerd (behalve dat kopen op een top - al is het een lokale - meestal niet zo'n goed idee is).

O ja, een keiharde stijging vanaf nu vind ik natuurlijk ook prima - want ik heb nog wel wat in BTC zitten.

[ Voor 14% gewijzigd door Specy op 08-02-2018 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 08:24
Specy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:18:
Mijn bot doet het nu best goed, maar ik heb een groot deel van het geld eruitgehaald. Ben uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het probleem van mijn bot was dat 'ie met te grote bedragen handelde, toen ik die kleiner maakte maakte 'ie veel minder verlies dan daarvoor. Maar goed, dat betekent dus ook dat ik niet echt kan vergelijken.

Ook wel jammer want in een stijgende markt is dat geen probleem, dus ik had de laatste dagen eigenlijk goede winsten moeten kunnen pakken. Maar ja, er zit weinig meer in. De lol gaat er een beetje vanaf als je in een dag 40.000 euro ziet verdampen, begon ook voor teveel stress te zorgen.

Ik hoop eigenlijk nog op een (laatste?) dip zodat ik de bitcoins die ik verkocht heb weer voor redelijk dezelfde prijs kan terugkopen - beetje veel verlies op gemaakt nu. Ja ik weet het, ik had gewoon overal vanaf moeten blijven en mijn bot zijn werk laten doen - maar toen 3 dagen geleden de koers keihard zakte naar 4700 euro raakte ik een beetje in paniek. Ik heb overigens de laatste dagen nog wel wat verkocht voor betere prijzen. Zit nu een beetje te wachten om te proberen met de hand te bepalen wanneer ik weer moet kopen. Nu in ieder geval even niet want we zitten op een lokaal maximum. En ja, dat kan verder stijgen... maar waarschijnlijk kan het makkelijker dalen dan stijgen. Maar dat is nergens op gebaseerd (behalve dat kopen op een top - al is het een lokale - meestal niet zo'n goed idee is).

O ja, een keiharde stijging vanaf nu vind ik natuurlijk ook prima - want ik heb nog wel wat in BTC zitten.
Kun je n kopie van je bot weer met grotere bedragen laten handelen maar dan fictief?
Op die manier kun je wél weer vergelijken en heb je misschien een hele goede indacator voor de marktrichting.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:54
Specy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:18:
Hoe moet ik dat zien; een bot die met grotere bedragen (in dezelfde coins) minder winst maakt dan met kleine bedragen in diezelfde coins? Of heb je het over het feit dat je met grotere bedragen een paar coins hebt gekocht die niet goed stegen, en met kleinere bedragen je risico verspreid hebt en daardoor meer winst? Dat kan ik me nog voorstellen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Fictief werkt niet echt, want het hangt helemaal af van hoe anderen op de biedingen reageren.

Waar ik tegenaanliep:
Mijn bot voorspelde dat coin X ging stijgen. Dus ik kocht voor 1.5 BTC aan coin X.
Vervolgens stijgt coin X ook daadwerkelijk en ging ik die 1.5 BTC verkopen.

Het probleem was dat niemand die 1.5 kocht. En dat een uur later mijn voorspelling niet meer geldig was en het er puur vanafhing wat de koers deed.

Dus de oorzaak van de jumps naar beneden was gebrek aan kopers. Tuurlijk, je kunt altijd voor minder verkopen - maar bij munten met weinig handel (en dat was het andere probleem, de handel was redelijk ingestort) betekent dat direct een flink lagere prijs.

Ik werk nu met 0.1 BTC per coin en dat gaat vooralsnog goed. Maar ja, de winst is wel stukken lager dan een paar weken terug.

[ Voor 8% gewijzigd door Specy op 08-02-2018 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 08:24
Tja, toen ik t typte bedacht ik al dat fictief geen reëel beeld geeft.
Em met grote bedragen handelen in weinig volume werkt idd ook niet (helaas ook door ervaring geleerd)

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:54
Specy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:52:
Fictief werkt niet echt, want het hangt helemaal af van hoe anderen op de biedingen reageren.

Waar ik tegenaanliep:
Mijn bot voorspelde dat coin X ging stijgen. Dus ik kocht voor 1.5 BTC aan coin X.
Vervolgens stijgt coin X ook daadwerkelijk en ging ik die 1.5 BTC verkopen.

Het probleem was dat niemand die 1.5 kocht. En dat een uur later mijn voorspelling niet meer geldig was en het er puur vanafhing wat de koers deed.

Dus de oorzaak van de jumps naar beneden was gebrek aan kopers. Tuurlijk, je kunt altijd voor minder verkopen - maar bij munten met weinig handel (en dat was het andere probleem, de handel was redelijk ingestort) betekent dat direct een flink lagere prijs.

Ik werk nu met 0.1 BTC per coin en dat gaat vooralsnog goed. Maar ja, de winst is wel stukken lager dan een paar weken terug.
Ah ik dacht niet dat het om zulke grote bedragen zou gaan :)
Ja, wat jij dus kleine bedragen noemt is waarschijnlijk mijn hele balance :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
Ik ben in november ingestapt met 2 BTC (in december nog een halve erbijgekocht).

Begin januari liep mijn bot echt helemaal geweldig en ik heb een week gehad waarin ik elke dag minimaal 2 BTC winst had.

Toen heb ik ook elke dag het bedrag waar 'ie mee kon werken verhoogd. Dat ging een tijdje goed - en toen ineens niet meer. Sinds half januari maak ik in euro's verlies. Hij stijgt nog wel iets maar kan niet tegen de daling van de BTC meer op. En sommige dagen maakt 'ie ook gewoon echt verlies - 1x zelfs 0.8 BTC op een dag eraf.

Nu dus met hele kleine bedragen en hij maakt weer wat winst (alleen nog altijd veel minder dan begin januari).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ik weet niet precies wat ik van je bot moet denken @Specy. Ik neig naar ethisch onverantwoord... Het is in principe geautomatiseerd geld wegplukken bij anderen... als ik het goed begrijp door biedingen te doen waar anderen op reageren zodat jij voordeliger kunt kopen/verkopen?

Knap dat je zo'n bot kunt maken, maar het heeft verder niks met crypto's en traderskills te maken i.m.o.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Specy
Heb ik wel over nagedacht. Maar in totaal heeft mijn bot geen effect op de koers. En als ik ga kopen koop ik dus van iemand anders voor meer dan 'ie gekregen had als ik er niet was. Als ik verkoop kan iemand anders van mij kopen voor minder dan als ik er niet was. Dus in feite profiteren anderen er ook van.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
metallicattim schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:39:
Ik weet niet precies wat ik van je bot moet denken @Specy. Ik neig naar ethisch onverantwoord... Het is in principe geautomatiseerd geld wegplukken bij anderen... als ik het goed begrijp door biedingen te doen waar anderen op reageren zodat jij voordeliger kunt kopen/verkopen?

Knap dat je zo'n bot kunt maken, maar het heeft verder niks met crypto's en traderskills te maken i.m.o.
En dus? Waarom zou het wel oké zijn om geld weg te plukken van andere met je traderskills, en niet met je bot? Het zijn gewoon allebei manieren om geld te verdienen aan andere op de markt, en dat is het doel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
metallicattim schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:39:

Als een bakker beter brood kan bakken voor minder geld en daarmee meer winst maakt, is dat ook ethisch onverantwoord? Een handelaar die winst maakt, gaat ten koste van een handelaar die verlies maakt, het is eenmaal een zero-sum game.

Ik heb ook wel eens €4000 euro winst gemaakt met een trade waar mijn bot €1.30 ingestopt had. Dat is iemand die een fat-finger mistake heeft gemaakt en mijn bot was het snelste om in de orderboeken te zien dat die prijs veel te laag was. Is dat onetisch? Iedereen is uit om winst te maken, de persoon die dat het beste kan - op welke manier dan ook - heeft de meeste winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Ik heb ook wel eens €4000 euro winst gemaakt met een trade waar mijn bot €1.30 ingestopt had. Dat is iemand die een fat-finger mistake heeft gemaakt en mijn bot was het snelste om in de orderboeken te zien dat die prijs veel te laag was. Is dat onetisch? Iedereen is uit om winst te maken, de persoon die dat het beste kan - op welke manier dan ook - heeft de meeste winst.
Huh? Kan dat??? Als je een te laag getal invult bij verkoop dan wordt het toch normaal gesproken uitgevoerd op de hoogste prijs die er staat? (Als er dan niks staat kan dat heel laag worden natuurlijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Iemand brengt Spey op ideeën voor zijn bot xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 16:17
Ligt het aan mij? Sinds vanmorgen kan ik op binance niet meer zien wat mijn wallet inhoud en de waarde. Hij blijft op hetzelfde bedrag staan d ehele dag. Ook de delta app die niet is gekoppeld aan je account laat zien dat er niks veranderd. Ligt binance eruit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tenhagen12500
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-09 21:42
drusloos schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:15:
Ligt het aan mij? Sinds vanmorgen kan ik op binance niet meer zien wat mijn wallet inhoud en de waarde. Hij blijft op hetzelfde bedrag staan d ehele dag. Ook de delta app die niet is gekoppeld aan je account laat zien dat er niks veranderd. Ligt binance eruit?
Yep, traden op binance niet mogelijk tot morgen.
https://www.coindesk.com/...-claims-trading-halt/amp/
Edit: 5 uur vannacht Nederlandse tijd om preciezer te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door tenhagen12500 op 08-02-2018 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Specy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:54:
[...]

Huh? Kan dat??? Als je een te laag getal invult bij verkoop dan wordt het toch normaal gesproken uitgevoerd op de hoogste prijs die er staat? (Als er dan niks staat kan dat heel laag worden natuurlijk).
Bij de meeste exchanges is dat idd zo, maar er zijn er ook bij waarbij de ingevoerde waarde ook de daadwerkelijke verkoopwaarde is, een voorbeeld hiervan is Etherdelta. Zijn zat voorbeelden waarbij mensen de qty verwisselen met de te verkopen waarde in BTC. De eerste die dit oppikt is spekkoper en kan dus of heel goedkoop inkopen, of heel duur boven de echte marktprijs verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Specy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:54:
[...]

Was een vrijwel leeg orderboek van een weinig gebruikt paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LievenH
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 15:33
DaCoTa schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:51:
[...]

Als een bakker beter brood kan bakken voor minder geld en daarmee meer winst maakt, is dat ook ethisch onverantwoord? Een handelaar die winst maakt, gaat ten koste van een handelaar die verlies maakt, het is eenmaal een zero-sum game.

Is er een plek waar je zo'n bot kan kopen? 🤑
Iedereen heeft precies een bot, zie je ook wel duidelijk in de snelle dalingen en stijgingen. Dat zijn puur bots die kettingreactie veroorzaken volgens mij.

Maar neemt niet weg, mooie winsten met die bots precies. Kan je bijna je werk opzeggen en leven van je bot 😎

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
drusloos schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:15:
Voor dit soort zaken is Twitter erg handig. Volg Binance en CZ (CEO Binance) op Twitter: https://twitter.com/binance_2017 en https://twitter.com/cz_binance. Ze hebben gisteren en vannacht/vandaag iedereen zeer netjes op de hoogte gehouden ivm de server problemen. Zelfs nog 30.000 BTC verplaatst om te bewijzen dat ze alle middelen nog hebben en niet zijn gehacked. En nog een leuke fittie met John McAfee die nu wel definitief is afgeschreven.

Binance is een mooi voorbeeld van hoe je moet communiceren met klanten. Kunnen Bitfinex, Bittrex en vele anderen nog wat van leren.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
LievenH schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:28:
[...]
Is er een plek waar je zo'n bot kan kopen? 🤑
Iedereen heeft precies een bot, zie je ook wel duidelijk in de snelle dalingen en stijgingen. Dat zijn puur bots die kettingreactie veroorzaken volgens mij.

Maar neemt niet weg, mooie winsten met die bots precies. Kan je bijna je werk opzeggen en leven van je bot 😎
Nee, je moet er echt je eigen bloed, zweed en tranen in stoppen. En ja, je kan je werk opzeggen als je het goed doet, maar dan is het bouwen en bijhouden van de bot je nieuwe werk. Zeker als je met meerdere exchanges handelt, kost het fenomenaal veel tijd om alles in de lucht te houden. Maar ik klaag niet hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
DaCoTa schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:31:
[...]

Nee, je moet er echt je eigen bloed, zweed en tranen in stoppen. En ja, je kan je werk opzeggen als je het goed doet, maar dan is het bouwen en bijhouden van de bot je nieuwe werk. Zeker als je met meerdere exchanges handelt, kost het fenomenaal veel tijd om alles in de lucht te houden. Maar ik klaag niet hoor :+
Als je 20 jaar geleden jezelf een webdeveloper noemde omdat je handig was in het kopen van kant en klare webshops en met wat tools/klik/sleepwerk een website in elkaar kon prutsen, dan kwam je daar 20 jaar geleden nog wel mee weg. De mensen die dachten, nee ik wil weten wat er in de broncode gebeurd, hoe ik van scratch af aan een site in elkaar kan kloppen, dat zijn de goede developers geworden in deze tijd.

Hetzelfde geldt wat mij betreft voor de cryptomarkt. Dit is een jonge markt en een spel wat nog tig jaren gespeeld gaat worden. Als je nu ervoor kiest het traden voor je te laten doen in plaats van echt tijd te investeren in hoe de markt werkt, wat technische indicatoren voor je kunnen betekenen en leert begrijpen welke ICO's echt waarde gaan toevoegen in de markt, pas dan heb je kans om succesvol te worden in de deze markt. Je bent er nu nog heel vroeg bij dus je kunt nu hog heel goed instappen en leren succesvol te worden.

Verneuk dit niet door bots het werk te laten doen. Leer zelf waneer in te stappen en wanneer te verkopen. Zorg dat je je niet blind staart op +10% de ene dag en -10% de andere dag maar kijk naar de lange termijn. En ONTWIKKEL jezelf!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozenhands
Voor de liefhebbers, McAfee is definitief afgeschreven:
http://bitcoinist.com/bin...-blockchain-disprove-fud/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 23:50
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 20:17:
Weet niet of het hier al ergens is voorbij gekomen maar zijn er ook mensen die zich hebben ingeschreven op de ICO van Wepower (groene stroom)? inschrijving loopt tot 1 Februari als ik mij niet vergis.
WePower is vanmorgen live gegaan! Tot op heden is Huobi de enige exhange. Prima Japanse exhange, maar in het Westen minder bekend. Ico prijs was ongeveer 12,5 cent per WPR. Huidige koers schommelt rond de 15 cent. Ik vind in elk geval dat het project kans van slagen heeft. Sowieso heeft groen en gezond de toekomst. Met alles.

https://wepower.network

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
outlandos schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:11:
[...]

WePower is vanmorgen live gegaan! Tot op heden is Huobi de enige exhange. Prima Japanse exhange, maar in het Westen minder bekend. Ico prijs was ongeveer 12,5 cent per WPR. Huidige koers schommelt rond de 15 cent. Ik vind in elk geval dat het project kans van slagen heeft. Sowieso heeft groen en gezond de toekomst. Met alles.

https://wepower.network
Gisteren al ;)

Maar ik heb ze ook gekocht. Hou deze al een poosje in de gaten. Was niet snel genoeg voor de presale helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 23:50
kbloem schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:33:
[...]

Gisteren al ;)

Maar ik heb ze ook gekocht. Hou deze al een poosje in de gaten. Was niet snel genoeg voor de presale helaas.
Gisteren zijn de tokens unlocked. Vanaf vanmorgen 7 uur zijn ze te verhandelen op Huobi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
outlandos schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:57:
[...]

Gisteren zijn de tokens unlocked. Vanaf vanmorgen 7 uur zijn ze te verhandelen op Huobi.
Thanks, ben ik er precies op tijd bij 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozenhands
Tot en met 24 februari 70% reduction fees op Binance..

To show our gratitude for your unwavering support throughout the upgrade process, Binance will provide all users with a 70% discount on trading fees (0.03% per transaction, 0.015% with BNB) until 2018/02/24 00:00 AM (UTC).

[ Voor 56% gewijzigd door Frozenhands op 09-02-2018 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srnvisscher
  • Laatst online: 22-05 00:08
Kwebie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:13:
[...]

Blockfolio heeft systeem problemen. Prijzen zijn niet altijd up to date daardoor.
De ligt er ook aan dat beurzen zelf onderhoud uitvoeren waardoor de koers niet actueel is. Binance lag er afgelopen dag uit en toen werden de koersen via Blockfolio ook niet aangepast omdat er geen handel was via die beurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srnvisscher
Die McAffee is een populist. Jammer van al die tweets. Mensen kijken niet meer inhoudelijk nog de crypoto's maar vliegen er blind in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srnvisscher
tenhagen12500 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:17:
[...]

Yep, traden op binance niet mogelijk tot morgen.
https://www.coindesk.com/...-claims-trading-halt/amp/
Edit: 5 uur vannacht Nederlandse tijd om preciezer te zijn.
Nu werkt hij weer volledig
Pagina: 1 ... 48 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).