Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:46:
Bedankt voor de reacties :)

Ik heb denk ik al iets gevonden voor mijn coins op Binance
Als alles omlaag kelderd zoals afgelopen week lijkt het slim om een deel in te ruilen voor Tether (USDT)
Deze blijft altijd rond 1 dollar.

Om deze dan op een zo laag mogelijk punt weer om te wisselen voor BTC en daar weer andere coins mee te kopen. Het blijft natuurlijk altijd gokken wanneer het juiste moment er voor is.
In theorie is dit absoluut de beste oplossing, in de praktijk... Je bent altijd te laat.. Je ziet dat het naar beneden gaat, je verkoopt in paniek alles naar USDT en het moment dat je daar mee klaar bent schiet het weer omhoog en moet je hoger weer inkopen.. Dit doe je dan wederom in paniek om de boot naar boven niet te missen en hoppa in daar gaat hij toch weer verder naar beneden. In paniek verkoop je alles weer...

En zo blijft er niets over.. Beter koop je 1 keer in op een punt dat jij denkt wat laag is (tuurlijk gaat hij daarna nog lager.. geen paniek) en zit je de rit uit tot een punt dat jij vind wat hoog genoeg is om uit te cashen.. Daar slaap je een stuk beter van 's nachts ;)

Het punt van laag en hoog mag je zelf uitkiezen ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Tripod62 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:48:
Voor de Daytraders onder ons, wanneer bepaal je een sell en buy? Kijkend naar de candlesticks, is het niet altijd duidelijk of die een stijging vol gaat houden of gaat droppen. Of sell je em op een punt waar je tevreden mee bent en buy je op zo'n zelfde punt?
Ik had het daytraden aan het begin afgezworen om gewoon te Hodlen (want dat leverde meer op). Inmiddels heb ik een paar coins die ik hodl ongeacht de situatie, maar gebruik ik een bepaald percentage van mijn budget om te daytraden.

Ik stel de candlestick chart op verschillende tijden in zodat je kunt zien waar de support en de resistance prijs ligt. Daarna stel ik middels een stop-limit order mijn aankoopprijs in, iets boven dit support level. Hierbij vermijd ik ook ronde getallen, omdat mensen over het algemeen vaker ronde getallen gebruiken (Dus in plaats van kopen op 400 sats, koop ik op 407 bijvoorbeeld). Eenmaal aangeschaft stel ik ook een stop-limit order in voor de verkoop. Stel dat ik wil verkopen rond de 500 sats, dan stel ik een stop in op 494 en een limit op 491 om maar wat te noemen. Tot mijn mijn eigen verbazing werkt het redelijk goed. Een paar dagen terug voor de dip schommelde ENG steeds tussen de 40k en 42k, heb dit trucje toen 4x uit kunnen voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Duidelijk antwoord!

Op dit moment speel ik met VEN met zelf ingestelde limits, maar ik merk dat ik dan iedere keer net te laat ben.
Kan beter is met Stop-Limit aan de gang, kijken of dat makkelijker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:18:
[...]

Ik had het daytraden aan het begin afgezworen om gewoon te Hodlen (want dat leverde meer op). Inmiddels heb ik een paar coins die ik hodl ongeacht de situatie, maar gebruik ik een bepaald percentage van mijn budget om te daytraden.

Ik stel de candlestick chart op verschillende tijden in zodat je kunt zien waar de support en de resistance prijs ligt. Daarna stel ik middels een stop-limit order mijn aankoopprijs in, iets boven dit support level. Hierbij vermijd ik ook ronde getallen, omdat mensen over het algemeen vaker ronde getallen gebruiken (Dus in plaats van kopen op 400 sats, koop ik op 407 bijvoorbeeld). Eenmaal aangeschaft stel ik ook een stop-limit order in voor de verkoop. Stel dat ik wil verkopen rond de 500 sats, dan stel ik een stop in op 494 en een limit op 491 om maar wat te noemen. Tot mijn mijn eigen verbazing werkt het redelijk goed. Een paar dagen terug voor de dip schommelde ENG steeds tussen de 40k en 42k, heb dit trucje toen 4x uit kunnen voeren.
Waarom in godsnaam stop limits? Vooral bij je verkoop, als hij nu naar 493 gaat zal jouw verkoop van 491 nooit getriggerd worden, je kunt gewoon een normale limit van 491 zetten om het daarop te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:24:
[...]

Waarom in godsnaam stop limits? Vooral bij je verkoop, als hij nu naar 493 gaat zal jouw verkoop van 491 nooit getriggerd worden, je kunt gewoon een normale limit van 491 zetten om het daarop te verkopen.
Als ik iets wil verkopen en de prijs schiet naar 493, dan is mijn aanbod van 491 lager en zal dus eerder uitgevoerd worden. Ik vind het zelf fijn om met stop-limits te werken omdat anderen het dan niet te zien krijgen in het order boek, in tegenstelling tot een gewone limit-order en zich dus niet kunnen instellen op mijn prijs door voor 1 sat hoger of lager te gaan zitten. Ik ben het met je eens dat dit misschien vergezocht is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:28:
[...]

Als ik iets wil verkopen en de prijs schiet naar 493, dan is mijn aanbod van 491 lager en zal dus eerder uitgevoerd worden. Ik vind het zelf fijn om met stop-limits te werken omdat anderen het dan niet te zien krijgen in het order boek, in tegenstelling tot een gewone limit-order en zich dus niet kunnen instellen op mijn prijs door voor 1 sat hoger of lager te gaan zitten. Ik ben het met je eens dat dit misschien vergezocht is ;)
Maar dan heb je dus wel de pech dat als je net niet je stop haalt je limit ook niet wordt uitgevoerd. Over het zien in t orderbook maak ik me niet zo druk met mijn lage volumes, als je met tonnen handelt ofzo kan ik t me wel voorstellen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag mij af of deze exchanges ook al met iceberg orders werken, voor de grote jongens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:36:
Ik vraag mij af of deze exchanges ook al met iceberg orders werken, voor de grote jongens
Gaat tegenwoordig allemaal via geautomatiseerde systemen zodat ze niet afhankelijk zijn van de exchange zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
Acidrain schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:53:
[...]

In theorie is dit absoluut de beste oplossing, in de praktijk... Je bent altijd te laat.. Je ziet dat het naar beneden gaat, je verkoopt in paniek alles naar USDT en het moment dat je daar mee klaar bent schiet het weer omhoog en moet je hoger weer inkopen.. Dit doe je dan wederom in paniek om de boot naar boven niet te missen en hoppa in daar gaat hij toch weer verder naar beneden. In paniek verkoop je alles weer...

En zo blijft er niets over.. Beter koop je 1 keer in op een punt dat jij denkt wat laag is (tuurlijk gaat hij daarna nog lager.. geen paniek) en zit je de rit uit tot een punt dat jij vind wat hoog genoeg is om uit te cashen.. Daar slaap je een stuk beter van 's nachts ;)

Het punt van laag en hoog mag je zelf uitkiezen ;)
Daar naast in USDT vrij omstreden, ze zeggen dat ze 2 miljard reserve hebben maar geen enkel bewiijs... Niets wat je er van vezekert dat 1 USDT= 1 USD. Ik zou een crash verwachten als aanbod te groot wordt.
Dan liever een exchange waar je naar USD/EUR kan wisselen?? Wat is dan de meerwaarde van USDT?

Incompl te

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:35
ArnoAG schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:06:
[...]

Daar naast in USDT vrij omstreden, ze zeggen dat ze 2 miljard reserve hebben maar geen enkel bewiijs... Niets wat je er van vezekert dat 1 USDT= 1 USD. Ik zou een crash verwachten als aanbod te groot wordt.
Dan liever een exchange waar je naar USD/EUR kan wisselen?? Wat is dan de meerwaarde van USDT?
Die meerwaarde noem je eigenlijk al in je eigen post. Er zijn exchanges waar je niet naar USD/EUR kan wisselen en daar is de meerwaarde van USDT :)

Bij een exchange die beide heeft zou ik overigens ook altijd voor USD/EUR kiezen hoor :P

[ Voor 7% gewijzigd door MJHH93 op 19-01-2018 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-rody
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-08 22:10
MJHH93 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:09:
[...]

Die meerwaarde noem je eigenlijk al in je eigen post. Er zijn exchanges waar je niet naar USD/EUR kan wisselen en daar is de meerwaarde van USDT :)
Inderdaad en zelf krijg ik mij al meer dan een maand niet geverifieerd bij Exchanges waar ik het kan parkeren in USD/EUR. Met dipjes hold ik het gewoon, want ArnoAG zegt: USDT is vrij omstreden en ik vertrouw het ook niet. Ben altijd bang dat wanneer ik is de keuze maak om het om te zetten naar USDT, wat ik mij persoonlijk zou aanrekenen aangezien ik dan toch een beetje toegeef aan FUD, de pestpleuris uitbreekt bij Tether. Ik hou toch de hoop dat ik bij een Kraken/Bitfenix/GDAX etc er is doorheen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
m-rody schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:14:
[...]

Inderdaad en zelf krijg ik mij al meer dan een maand niet geverifieerd bij Exchanges waar ik het kan parkeren in USD/EUR. Met dipjes hold ik het gewoon, want ArnoAG zegt: USDT is vrij omstreden en ik vertrouw het ook niet. Ben altijd bang dat wanneer ik is de keuze maak om het om te zetten naar USDT, wat ik mij persoonlijk zou aanrekenen aangezien ik dan toch een beetje toegeef aan FUD, de pestpleuris uitbreekt bij Tether. Ik hou toch de hoop dat ik bij een Kraken/Bitfenix/GDAX etc er is doorheen kom.
Ik denk dat er geen problemen zullen zijn wanneer iedereen tijdens dips USDT probeert te kopen, tokens genoeg immers...
Maar wanneer iedereen van zn USDT af wil een er harde Dollars voor wil zien...
1.626.000.000 market cap, dat moet allemaal uitbetaald kunnen worden? Edit: waar kwam al dit geld vandaan? zetten ze alle crypto die ze teogestuurd krijgen om naar USD?

[ Voor 5% gewijzigd door ArnoAG op 19-01-2018 14:25 ]

Incompl te

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Als recente 'instapper' (vorige week vrijdag begonnen) hierbij mijn persoonlijke ervaringen. Excuses voor de lange post, hoop dat het wellicht interessant is voor sommigen alhier (lurkers included) 8) .

Ik wilde eigenlijk instappen op het moment dat de Ripple ongeveer op 23 cent stond en duidelijk begon te stijgen (FOMO). De vuistregel 'steek er niet méér in dan je je kunt veroorloven' stak hier echter een stokje voor - wilde niet aan cryptohandel beginnen met rode cijfers. Eenmaal financieel op orde geraakt, was het alweer te laat voor mij om van de Ripple-explosie te profiteren.

Dat gaf anderzijds wel weer voldoende tijd om wat onderzoek te doen, en om het systeem beter te begrijpen. Bij elke stap snapte ik dat dit hele handelssysteem nog lang niet klaar is voor mainstream-gebruik. Een tech-savvy tweaker zoemt hier uiteraard zó doorheen, maar voor mij (toch niet geheel technisch onbeholpen) was het een hoop gepuzzel vooraleer het allemaal in kannen en kruiken was.

Waar koop je btc in? Waarom moet je jezelf registreren voorafgaande aan aanschaf en waarom moet dat soms met allerlei vage foto's met briefjes met datums en zo? Wat is een wallet en welke is dan de beste? Waarom kan ik niet gewoon al mijn valuta in 1 wallet stoppen? Waar kan ik mijn btc inwisselen voor andere valuta? Welke valuta zijn betrouwbaar? Waarom is registratie bij directe inwisseldiensten stilgelegd? Wat is dan een exchange en welke moet ik kiezen? Waarom moet ik mijzelf dan wéér identificeren bij zulke exchanges? Waar komt mijn geld vandaan en waar gaat het naartoe? Wat betekenen al die nummertjes en lijntjes? Wtf is eigenlijk die hele blockchain?

Dat zijn allemaal vragen die nu (na een weekje) heel erg basic lijken, maar voor iemand die wil gaan beginnen zijn het tijdsintensieve kwesties die vaak ook het gevoel van 'onveiligheid' geven (waar gaan mijn persoonlijke gegevens heen, waarom zijn wallets kwetsbaar, is mijn geld nu enkel een serie van 1'en en 0'en? et cetera). Het is heel makkelijk om er, om het eender bij welke barrière, de brui aan te geven. 'Te veel gedoe en te vaag, ik ga weer terug aan het werk.'

Dus al die wilde verhalen over Jan en Alleman die all-in in btc stappen zijn nog altijd niet de norm... Van Ethereum (en dus ook alle kleinere currencies) wordt eigenlijk nergens nog gesproken buiten het cryptowereldje om. Om die reden denk ik ook dat er nog veel rek zit in de cryptohandel, ongeacht de enorme influx van n00bs als mijzelf die 'gewoon hun inleg willen vertienvoudigen in twee weken tijd' (nu denk ik er al heel wat anders over, wees gerust).

Dan wat ervaringen met het feitelijke handelen:

- Heb eerst enkel met btc gehandeld (500 euro). Heb wat gestoken in de bekendere valuta, om dan te vervallen in daytrading. Resultaat is dat ik een hele kluwen aan 'dust' heb vergaard, kleine deeltjes currency van vorige aankopen die je niet meer verkocht kan krijgen gezien de minimumvereisten qua verkoop. Gelukkig handel ik via Binance en kan BNB daar een hoop van opstofzuigeren.

- Puur toevallig liep ik tegen een Pump & Dump aan terwijl ik in het holst van de nacht wat wegdommelend achter mijn schermpje naar een nietszeggende currency (VIB) zat te staren (ging van 3800 naar 5600 in een minuutje 8)7 ). Dat was erg bizar en spannend en leidde tot het wild rammen op 'buy 100%' en 'sell 100%' tot die pump opeens ophield en ik er netto dus op achteruit was gegaan.

- Eenzelfde ervaring met de listing van INS op Binance, die begon met een hele korte spike naar $40 of zo, en is nu afgegeleden naar 1/10 daarvan. Redelijk op tijd in- en uitgestapt, les geleerd: nieuwe listings zijn geen garantie voor long-term succes.

- De 'dip' van de afgelopen dagen was een beetje deprimerend, heb toen maar wat Ethereum bijgekocht (250 euro) op een laag punt en heb dat tijdens de dip geïnvesteerd in veelbelovende valuta. Uiteindelijk is timing altijd lastig maar golfbewegingen zijn er altijd, dus inkopen tijdens een dip is sowieso handig (zelfs als die dip niet de 'ultieme' blijkt te zijn geweest).

- Inmiddels is de markt weer wat aangetrokken, staat mijn mooi ingedeelde portfolio op +10% (thereabouts) en ben ik minder geneigd om mee te springen in die (blijkbaar) dagelijkse golf van bijvoorbeeld BCD. Nu begint het dus al een beetje 'saai' te worden, en zo kan ik me ondertussen verder inlezen en met andere zaken bezighouden. Binnenkort maar eens een Ledger Nano S aanschaffen met mijn eventuele eerste winsten.

Leuk wereldje, soms een beetje vermoeiend met al die FUD en FOMO-zooi - maar als je eenmaal een leuke portfolio hebt opgebouwd dan snap je eindelijk dat de HODL-strategie wellicht beter voor je hart is, terwijl je bankrekeningsaldo er uiteindelijk niet heel veel lelijker van zal worden.

Nu weer terug in lurk-modus, stiekem hopend op de gouden daytrading-tip in het slowchat-topic :+ .

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:50
the_Omniscient schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:25:
Als recente 'instapper' (vorige week vrijdag begonnen) hierbij mijn persoonlijke ervaringen. Excuses voor de lange post, hoop dat het wellicht interessant is voor sommigen alhier (lurkers included) 8) .

....

Nu weer terug in lurk-modus, stiekem hopend op de gouden daytrading-tip in het slowchat-topic :+ .
Als medelurker en mede instappert mooie post en vertaald mooi mijn gevoel. Dank voor je uiteenzetting!

en weer terug in lurk-modus!

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

- Puur toevallig liep ik tegen een Pump & Dump aan terwijl ik in het holst van de nacht wat wegdommelend achter mijn schermpje naar een nietszeggende currency (VIB) zat te staren (ging van 3800 naar 5600 in een minuutje 8)7 ). Dat was erg bizar en spannend en leidde tot het wild rammen op 'buy 100%' en 'sell 100%' tot die pump opeens ophield en ik er netto dus op achteruit was gegaan.
Nooit aan mee doen en ook nooit instappen als je het live ziet gebeuren, enkel de mensen die het (ver) van te voren gepland hebben gaan er echt op vooruit. Je zult in vrijwel alle gevallen aan het kortste eind trekken.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 21:25
psychoclown schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:37:
[...]

Nooit aan mee doen en ook nooit instappen als je het live ziet gebeuren, enkel de mensen die het (ver) van te voren gepland hebben gaan er echt op vooruit. Je zult in vrijwel alle gevallen aan het kortste eind trekken.
Inderdaad. Zelfde geldt voor de gratis P&D groepen. Hoe hoog de gunfactor ook lijkt te zijn en hoe groot de groep ook is, er zit altijd een gezelschap achter dat nog ruim voor de aankondiging alvast inkoopt en onder het "doelbedrag" weer verkoopt.

ALS je al meedoet, verkoop de boel dan direct al met 10-20% winst, dat is de enige manier om er keurig mee weg te komen, los van het feit dat je dan wel mee hebt gedaan aan bewuste prijsmanipulatie en anderen (inclusief mede GOT'ers) behoorlijk naait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01

Ik wilde eigenlijk instappen op het moment dat de Ripple ongeveer op 23 cent stond en duidelijk begon te stijgen (FOMO). De vuistregel 'steek er niet méér in dan je je kunt veroorloven' stak hier echter een stokje voor - wilde niet aan cryptohandel beginnen met rode cijfers. Eenmaal financieel op orde geraakt, was het alweer te laat voor mij om van de Ripple-explosie te profiteren.

Dat gaf anderzijds wel weer voldoende tijd om wat onderzoek te doen, en om het systeem beter te begrijpen. Bij elke stap snapte ik dat dit hele handelssysteem nog lang niet klaar is voor mainstream-gebruik. Een tech-savvy tweaker zoemt hier uiteraard zó doorheen, maar voor mij (toch niet geheel technisch onbeholpen) was het een hoop gepuzzel vooraleer het allemaal in kannen en kruiken was.

Waar koop je btc in? Waarom moet je jezelf registreren voorafgaande aan aanschaf en waarom moet dat soms met allerlei vage foto's met briefjes met datums en zo? Wat is een wallet en welke is dan de beste? Waarom kan ik niet gewoon al mijn valuta in 1 wallet stoppen? Waar kan ik mijn btc inwisselen voor andere valuta? Welke valuta zijn betrouwbaar? Waarom is registratie bij directe inwisseldiensten stilgelegd? Wat is dan een exchange en welke moet ik kiezen? Waarom moet ik mijzelf dan wéér identificeren bij zulke exchanges? Waar komt mijn geld vandaan en waar gaat het naartoe? Wat betekenen al die nummertjes en lijntjes? Wtf is eigenlijk die hele blockchain?

Dat zijn allemaal vragen die nu (na een weekje) heel erg basic lijken, maar voor iemand die wil gaan beginnen zijn het tijdsintensieve kwesties die vaak ook het gevoel van 'onveiligheid' geven (waar gaan mijn persoonlijke gegevens heen, waarom zijn wallets kwetsbaar, is mijn geld nu enkel een serie van 1'en en 0'en? et cetera). Het is heel makkelijk om er, om het eender bij welke barrière, de brui aan te geven. 'Te veel gedoe en te vaag, ik ga weer terug aan het werk.'

Dus al die wilde verhalen over Jan en Alleman die all-in in btc stappen zijn nog altijd niet de norm... Van Ethereum (en dus ook alle kleinere currencies) wordt eigenlijk nergens nog gesproken buiten het cryptowereldje om. Om die reden denk ik ook dat er nog veel rek zit in de cryptohandel, ongeacht de enorme influx van n00bs als mijzelf die 'gewoon hun inleg willen vertienvoudigen in twee weken tijd' (nu denk ik er al heel wat anders over, wees gerust).

- Heb eerst enkel met btc gehandeld (500 euro). Heb wat gestoken in de bekendere valuta, om dan te vervallen in daytrading. Resultaat is dat ik een hele kluwen aan 'dust' heb vergaard, kleine deeltjes currency van vorige aankopen die je niet meer verkocht kan krijgen gezien de minimumvereisten qua verkoop. Gelukkig handel ik via Binance en kan BNB daar een hoop van opstofzuigeren.

- Eenzelfde ervaring met de listing van INS op Binance, die begon met een hele korte spike naar $40 of zo, en is nu afgegeleden naar 1/10 daarvan. Redelijk op tijd in- en uitgestapt, les geleerd: nieuwe listings zijn geen garantie voor long-term succes.

- De 'dip' van de afgelopen dagen was een beetje deprimerend, heb toen maar wat Ethereum bijgekocht (250 euro) op een laag punt en heb dat tijdens de dip geïnvesteerd in veelbelovende valuta. Uiteindelijk is timing altijd lastig maar golfbewegingen zijn er altijd, dus inkopen tijdens een dip is sowieso handig (zelfs als die dip niet de 'ultieme' blijkt te zijn geweest).

- Inmiddels is de markt weer wat aangetrokken, staat mijn mooi ingedeelde portfolio op +10% (thereabouts) en ben ik minder geneigd om mee te springen in die (blijkbaar) dagelijkse golf van bijvoorbeeld BCD. Nu begint het dus al een beetje 'saai' te worden, en zo kan ik me ondertussen verder inlezen en met andere zaken bezighouden. Binnenkort maar eens een Ledger Nano S aanschaffen met mijn eventuele eerste winsten.

Leuk wereldje, soms een beetje vermoeiend met al die FUD en FOMO-zooi - maar als je eenmaal een leuke portfolio hebt opgebouwd dan snap je eindelijk dat de HODL-strategie wellicht beter voor je hart is, terwijl je bankrekeningsaldo er uiteindelijk niet heel veel lelijker van zal worden.

Nagenoeg elke extreme stijging word opgevold door een correctie van 50% of méér. Daarom is instappen tijdens een zo'n sterke stijging erg risicovol op tijd uitstappen is moeilijk met gevolg dat die 10-20% die je ineens pakte zo ineens een 30-40% verlies kan worden. Je zult zelf handmatig nooit optijd uit kunnen stappen als hij eenmaal ingezet is.

Ik pak zelf constant een paar procent op de bounce van de correctie op die 50% drop waar iedereen ineens alles weer dump om vervolgens weer een kleinere correctie te maken.

Dat maakt hodl in vergelijking idd een stuk eenvoudiger.

Je zegt dat je je winst op een je wallet wilt zetten. Absoluut een goed idee met grotere bedragen voor lange holds (niet handig voor kortere hodl of kleine bedragen door de hoge withdrawl fees) maar je realiseerd je hopelijk wel dat je dus helemaal geen winst hebt? Je hebt misschien meer crypto dan toen je instapte maar winst heb je pas als je het laat uitbetalen 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk nog actieve exchanges gevestigd in China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Helza schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:42:
[...]

Je zegt dat je je winst op een je wallet wilt zetten. Absoluut een goed idee met grotere bedragen voor lange holds (niet handig voor kortere hodl of kleine bedragen door de hoge withdrawl fees) maar je realiseerd je hopelijk wel dat je dus helemaal geen winst hebt? Je hebt misschien meer crypto dan toen je instapte maar winst heb je pas als je het laat uitbetalen 😀
Klopt, ik reken mezelf geenszins rijk. Weet enkel dat het beter is om zo nu en dan wat currency van de exchange naar een externe wallet te transporteren. Dat is idd nog steeds geen 'echt geld'.

Echter, ik woon/werk in Rusland en de Roebel is hier sinds eind 2014 al geruime tijd aan hevige devaluatie onderhevig geweest. Mijn investeringen van jaren terug zijn momenteel niet zoveel waard. Alsnog berg ik mijn briefjes van 5000 Roebel liever op in een brandkluis ingemetseld in een betonnen vloer dan in een broodtrommeltje achterin de boekenkast :P .

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Voor de Daytraders onder ons, wanneer bepaal je een sell en buy? Kijkend naar de candlesticks, is het niet altijd duidelijk of die een stijging vol gaat houden of gaat droppen. Of sell je em op een punt waar je tevreden mee bent en buy je op zo'n zelfde punt?
Net als andere gewoon een doel voor ogen stellen die haalbaar is. 10 - 20% is ook een marge die ik aanhoud, maar zoals je aangeeft is het van belang om naar het vraag en aanbod te kijken.

Als je ziet dat de prijs omhoog gaat, en de sell order worden heel snel vervult, dan weet je dan er een nog stoom is op een weg naar boven voort te zetten.

Als ik merk dat er weerstand is of een grote Sell Wall is verkoop ik deze voordat de Wall wordt bereikt. Vaak zie je dat heel veel mensen, bij het zien van een hoge sell/buy wall, ervoor springen en dat de prijs dan uiteindelijk weer omhoog of omlaag gaat.

Dit laatste is geen garantie. Ik heb gister een Buy Wall van 760 ETH opgegeten zien worden bij TRX........ De prijs is daarna nog verder gedaald:
Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/87/1f/YVUMfHJ9_o.jpg
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:46:
Zijn er eigenlijk nog actieve exchanges gevestigd in China?
Het nieuws van de afgelopen weken zou doet me vermoeden dat dit het geval niet is. Zo is ook Binance verplaatst naar Hong Kong/Tokyo.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Candles zegt niks als je naar de actuele prijs kijkt.

Voor hogere risico's, kijk naar MA 10 tot 20, voor lagere risico's tot MA 99. Hou eventuele sellwalls in de gaten. En hou je grafiek vs. tijd in de gaten; niets is dommer dan handelen op procent-bewegingen als je candles op 30 minuten stonden.

/Edit: open deur maar loop na een buy niet direct weg van je exchange tenzij je aan het shorten bent.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 19-01-2018 15:03 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het nieuws van de afgelopen weken zou doet me vermoeden dat dit het geval niet is. Zo is ook Binance verplaatst naar Hong Kong/Tokyo.
[/quote]

Ja, dat heb kunnen vinden. Helaas niets kunnen vinden over o.a. bleutrade en huobi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Nog een 7 dagen voordat ECC zijn materiaal gaat releasen ( website + marketing )
https://ecc-public.slack....1D5RV/F8URF1SRW/ecc_3.mov

All aboard the hypetrain :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
MAX3400 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:01:
[...]

Candles zegt niks als je naar de actuele prijs kijkt.

Voor hogere risico's, kijk naar MA 10 tot 20, voor lagere risico's tot MA 99. Hou eventuele sellwalls in de gaten. En hou je grafiek vs. tijd in de gaten; niets is dommer dan handelen op procent-bewegingen als je candles op 30 minuten stonden.

/Edit: open deur maar loop na een buy niet direct weg van je exchange tenzij je aan het shorten bent.
Ik houd een MA in de gaten van 13/34, zal er is een 99 bij zetten, kijken of het dan fijner in te schatten is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Ik wil trouwens nogmaals een munt bij jullie onder de aandacht brengen genaamd DENT:

https://coinmarketcap.com/currencies/dent/

In het kort:

DENT wilt een globaal mobiele data markt oprichten waarin je dus data die je over hebt of niet gebruikt kunt verkopen of als prepaid gebruiker kunt kopen. Iets wat op dit moment nog niet bestaat en waar veel vraag naar is in landen waar veel prepaid wordt gebruikt.

De total supply is 100.000.000.000 maar:

Uit een ama:

So: in case 1: The User buys the DENT Tokens from DENT Wireless, our company, where we have roughly 89 Billion tokens stored in our wallets. 30 Billion + 60 Billion that are locked up in vaults and released to our company quartely
So released means: Not to the free market as some of you are worrying
Now, so Jose, the customer in Mexico uses his paypal to pay 10 Dollars for the 10.000 DENT tokens (or credits).
With that he can send data to anyone in the carrier network of ours, starting with AT&T, Verizon in the US, and America Movil and Telcel in Mexico
At the moment, when he purchases the data package, the 10.000 DENT get back to DENT Company account, and data is being credited to the users phone number that was the target
2. Okay, so you guys have DENTs that you have today, so you can open the app, it will show a QR Code and the DENT wallet address that the app created for you, and you can just move DENT tokens to the DENT exchange. You will be able to send data to others or top up your own, if you are on a supported carrier.
So you can use the DENTs from day one when the app is released
If we look at trhe situation from the side of the crypto currency owners (the 10B+) Tokens, the tokens that will be sent to DENT Exchange will be away from that inventory, as they have been moved away
There is no way for the mobile user to buy DENT in the mobile app and then sell them to HitBTC, so the Crypto DENTs will be less and less. DENT Company can of course move them back to the crypto market if it has a reason to.
About the release of the VAult tokens:
The 60B vault tokens will be released from the vaults to DENT company, and will be used for many purposes, salaries, bonuses, market liquidity, seeding the carrier market etc. It is not planned to “dump” them anywhere, as they are a real asset for the business

Ze beschikken al over een werkende ios app met goede recensies:

https://itunes.apple.com/...-top-up/id1325019276?mt=8

De Android versie komt in februari uit:

https://twitter.com/dentcoin/status/950994273427746816

De prijs van DENT op de beurs zal de prijs op de apps bepalen, en deze wordt telkens aangepast zoals je hier kunt zien:

https://twitter.com/dentcoin/status/952984484735016960

Nog wat nieuws van de afgelopen dagen:

Mikko (co-founder) geeft hier aan op Telegram een connectivity contract te hebben met Airtel India:

https://www.reddit.com/r/...ntract_w_airtel_india_in/

Airtel India:

https://www.airtel.in/

https://twitter.com/airtelindia

Airtel india opereert in de Aziatische landen en Afrika waar nog enorm veel prepaid wordt gebruikt:

bharti airtel
Bharti Airtel Limited is a leading global telecommunications company with operations in 20 countries across Asia and Africa. Headquartered in New Delhi, India, the company ranks amongst the top 4 mobile service providers globally in terms of subscribers. In India, the company's product offerings include 2G, 3G and 4G wireless services, mobile commerce, fixed line services, high speed DSL broadband, IPTV, DTH, enterprise services including national & international long distance services to carriers. In the rest of the geographies, it offers 2G, 3G wireless services and mobile commerce. Bharti Airtel had over 307 million customers across its operations at the end of November 2014.

highlights:

Bharti Airtel becomes the fourth largest mobile operator in the world!

Nog een Telegram post dat ze groot gaan uitpakken:

https://twitter.com/cryptolovett/status/953229464288223233

In gesprek met top Japanse telecom bedrijven:

https://twitter.com/cryptolovett/status/953062678854975488

Zo kwam ik ook maanden geleden bij Vechain waar toen nog vrijwel niemand over sprak en toen nog op 20-30 cent stond. De Reddit pagina en Twitter hadden maar weinig volgers maar na inlezen was ik er zeer positief over om te investeren. (Ze kwamen professioneel over, een goed plan, bruikbaar, en nog veel groeipotentie. Want ja dat is wat we uiteindelijk willen toch? --> Geld verdienen.
Ik kwam toevallig uit bij DENT een paar weken terug en stond er van te kijken dat het nog zo laag staat aangezien ze dus al een WERKENDE app (product) hebben. Ik vind het echt een mooi en bruikbaar product voor veel mensen. Ze zijn flink aan het uitbreiden, het team komt professioneel over en het belangrijkste, er is nog veel groeipotentie aangezien de prijs nog heel laag staat. Plus dus de overeenkomst die ik had bij Vechain enkele maanden terug, je ziet er vrijwel niemand over praten, de Reddit heeft pas 5k volgers ( https://www.reddit.com/r/dentcoin/ ) , Twitter ongeveer even veel volgers als Vechain toen der tijd had.
Dus DENT is mijn ogen nog erg onder de radar voor veel mensen maar kan zomaar eens omhoog schieten als het bekender wordt.

Verhandelbaar op o.a Kucoin:

https://www.kucoin.com/#/trade/DENT-BTC

Doe natuurlijk altijd je eigen onderzoek en beslis zelf of je investeert of niet maar als ik je interesse heb gewekt hier nog wat linkjes:

Website:

https://www.dentwireless.com/

Roadmap:

https://www.dentwireless.com/roadmap

Artikel met AMA:

https://dentcoin.wordpress.com/author/saraindia/

En het allerbelangrijkste: DENT is geen Dentacoin |:(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Voor de liefhebbers heb ik nog een handige website om informatie omtrent informatie waarbij jezelf filters in kan stellen op wat je wilt zien:

https://cryptopanic.com

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/eRP2Ob/2018_01_19_15_16_40_Bitcoin_Could_Face_Total_Collapse_Says_Nobel_Laureate_Crypto_Panic.jpg
upload images

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
o-TANK-o schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:15:
Ik wil trouwens nogmaals een munt bij jullie onder de aandacht brengen genaamd DENT:

In het kort:

DENT wilt een globaal mobiele data markt oprichten waarin je dus data die je over hebt of niet gebruikt kunt verkopen of als prepaid gebruiker kunt kopen. Iets wat op dit moment nog niet bestaat en waar veel vraag naar is in landen waar veel prepaid wordt gebruikt.
Snap de use case niet.

Betalen ze dan de telecom bedrijven ook?

Bedoel waarom zouden die afspraken maken om data limieten naar elkaar door te te sturen ?

Kost tijd geld moeite, telecom providers rekenen erop dat jij niet al je data maandelijks verbruikt als die nu verkocht gaat worden en meer gebruikt word is dat meer kosten voor hen.

Zonder akkoord van telecom providers kan je niks doen. Nu zegen ze dat ze 1 akkoord hebben maar staat nergens openbaar of aangekondigd .

Ps: Ik werk in een telecom bedrijf en dergelijke implementatie om zoiets mogelijk te maken kost een fortuin.

[ Voor 5% gewijzigd door k995 op 19-01-2018 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
k995 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:28:
[...]

Snap de use case niet.

Betalen ze dan de telecom bedrijven ook?

Bedoel waarom zouden die afspraken maken om data limieten naar elkaar door te te sturen ?

Kost tijd geld moeite, telecom providers rekenen erop dat jij niet al je data maandelijks verbruikt als die nu verkocht gaat worden en meer gebruikt word is dat meer kosten voor hen.

Zonder akkoord van telecom providers kan je niks doen. Nu zegen ze dat ze 1 akkoord hebben maar staat nergens openbaar of aangekondigd .

Ps: Ik werk in een telecom bedrijf en dergelijke implementatie om zoiets mogelijk te maken kost een fortuin.
Hoop dat dit je helpt:

https://www.dentwireless.com/faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
https://www.nu.nl/interne...-met-chinese-tencent.html

Tencent >> TRX >> Wishfull thinking perhaps!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrustNobody
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-03 18:05
TRX begint laatste tijd een lachertje te worden in de cryptowereld, Justin Sun (Oprichter van Tron) is op Twitter alleen maar bezig om een hype te creëren en zo de prijs omhoog te gooien. Daar zijn de meeste mensen nu wel klaar mee. Vandaar dat ik denk dat dit weinig invloed zal hebben op de prijs van TRX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ja, daar gaat het in begin al mis:
Unused data allowances are made to expire every month and that creates billions of dollars of profits for the operators at the expense of the user.
Providers maken geen winst op het feit dat jij je bundel niet op maakt. Die kijken naar het gemiddelde verbruik, de kosten die hierbij horen en bepalen daaruit de prijs van de bundels. Als iedereen opens wel z'n bundel zou opmaken, dan zouden de prijzen vanzelf worden verhoogd.

Daar komt bij dat voor veel gebruikers een ruime (of zelfs onbeperkte) bundel vrijheid en zorgeloosheid geeft. Je hoeft bij het openen van een YouTube fimpje niet af te vragen of je niet door je bundel heen raakt. Je ziet daarom ook steeds meer providers die onbeperkt data aanbieden. DENT is wat mij betreft een stap terug, want met hun model is het juist weer nodig om op je megabytes te letten, want je betaalt voor ieder stukje data dat je over de lijn stuurt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:02
TrustNobody schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:45:
[...]

TRX begint laatste tijd een lachertje te worden in de cryptowereld, Justin Sun (Oprichter van Tron) is op Twitter alleen maar bezig om een hype te creëren en zo de prijs omhoog te gooien. Daar zijn de meeste mensen nu wel klaar mee. Vandaar dat ik denk dat dit weinig invloed zal hebben op de prijs van TRX.
Ach, voor hodlers is het misschien niet interessant genoeg, maar voor daytraders is dat juist mooi werk :)
Alle 'shitcoins' zijn interessant, als je actief kunt handelen en een beetje kunt inspringen (en op tijd uitspringen) bij een P&D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Nee heb ik gelezen ik zie nergens een aankondiging dat TELCO X DENT zal implementeren.

Ik zie ook heel weinig staan hoe ze een TELCO zo ver zullen gaan krijgen. Op hun roadmap staat dat ergen "late 2018" . Wat maken ze dus nu?

Vergeet niet DATA is niks meer dan een getal in de TELCO database momenteel. Als je dat eruit wil krijgen moet je een heel systeem opzetten samen met die TELCO's. Hoe meer TELCO's over hoe meer landen hoe moeilijker dit word.

DENT zou dit voor hen kunnen doen maar daar zie ik niks van beschreven.

Ik zie dus echt niet hoe dit ooit zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39

Het is "the story "van menigeen hier...Als je maar bedenkt SPEEL alleen met geld wat je kan missen!!!!! En laat je niet opnaaien door de Pro's met de grote bedragen... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
TrustNobody schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:45:
[...]

Dus twitter bepaald bij jou wat voor coin het is?! Lekker betrouwbaar.........
Doe eens zelf onderzoek en vorm zelf eens een mening. Misschien kom je dan ook wat leuks tegen en nee niet perce TRX, moet iedereen lekker zelf weten.

En als je de koersen hebt gevold is TRX net als alle anderen alts getankt afgelopen dagen en ook dezelfde stijging meegemaakt. Alleen staan ze telkens bovenaan qua volumes, dus ergens doet hij het wel goed.

Wel weer frappant dat wanneer er ook maar iets van TRX wordt geplaatst er altijd wel iemand is die het een shitcoin vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:33:
[...]

als je met tonnen handelt ofzo kan ik t me wel voorstellen ja.
Ben maar een student hoor dus dat valt reuze mee allemaal ;). Ik denk overigens dat je wel gelijk hebt wat betreft die stoplimits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
k995 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:48:
[...]

Nee heb ik gelezen ik zie nergens een aankondiging dat TELCO X DENT zal implementeren.

Ik zie ook heel weinig staan hoe ze een TELCO zo ver zullen gaan krijgen. Op hun roadmap staat dat ergen "late 2018" . Wat maken ze dus nu?

Vergeet niet DATA is niks meer dan een getal in de TELCO database momenteel. Als je dat eruit wil krijgen moet je een heel systeem opzetten samen met die TELCO's. Hoe meer TELCO's over hoe meer landen hoe moeilijker dit word.

DENT zou dit voor hen kunnen doen maar daar zie ik niks van beschreven.

Ik zie dus echt niet hoe dit ooit zal werken.
Na wat zoeken kwam ik dit tegen:

https://www.dentwireless....e-pressrelease-30-08-2017

http://media.u2opiamobile.com/blog/u2opiadent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas68
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-11-2024
k995 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:48:
[...]
En telco's staan er ook niet echt om bekend dat dit soort processen vlotjes te implementeren zijn :)

(en ja, daar heb ik ervaring mee, man man man)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Laatst online: 27-08-2021
Ultranote XUN voor mij een nieuwe munt ,leuke enthousiaste groep veel nederlanders
Bij installatie ultranote.org wallet gratis 250 XUN te ontvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 12:53
intouss schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:12:
Ultranote XUN voor mij een nieuwe munt ,leuke enthousiaste groep veel nederlanders
Bij installatie ultranote.org wallet gratis 250 XUN te ontvangen
hoe dan? niet bij het installeren iig

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-1-5-7
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:32
Ik kan er niets over vinden ook...
Ze hadden een actie in november, maar die geldt nu niet meer;
https://ultranote.org/blo...017-ultranote-xun-bounty/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
remcoXP schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:19:
[...]

hoe dan? niet bij het installeren iig
Eerst installeren en dan je adres naar het forum op discord sturen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
o-TANK-o schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:15:

In het kort:

De total supply is 100.000.000.000 maar:

Uit een ama:

So: in case 1: The User buys the DENT Tokens from DENT Wireless, our company, where we have roughly 89 Billion tokens stored in our wallets. 30 Billion + 60 Billion that are locked up in vaults and released to our company quartely
So released means: Not to the free market as some of you are worrying
Now, so Jose, the customer in Mexico uses his paypal to pay 10 Dollars for the 10.000 DENT tokens (or credits).
With that he can send data to anyone in the carrier network of ours, starting with AT&T, Verizon in the US, and America Movil and Telcel in Mexico
At the moment, when he purchases the data package, the 10.000 DENT get back to DENT Company account, and data is being credited to the users phone number that was the target
2. Okay, so you guys have DENTs that you have today, so you can open the app, it will show a QR Code and the DENT wallet address that the app created for you, and you can just move DENT tokens to the DENT exchange. You will be able to send data to others or top up your own, if you are on a supported carrier.
So you can use the DENTs from day one when the app is released
If we look at trhe situation from the side of the crypto currency owners (the 10B+) Tokens, the tokens that will be sent to DENT Exchange will be away from that inventory, as they have been moved away
There is no way for the mobile user to buy DENT in the mobile app and then sell them to HitBTC, so the Crypto DENTs will be less and less. DENT Company can of course move them back to the crypto market if it has a reason to.
About the release of the VAult tokens:
The 60B vault tokens will be released from the vaults to DENT company, and will be used for many purposes, salaries, bonuses, market liquidity, seeding the carrier market etc. It is not planned to “dump” them anywhere, as they are a real asset for the business

Ze beschikken al over een werkende ios app met goede recensies:

https://itunes.apple.com/...-top-up/id1325019276?mt=8

De Android versie komt in februari uit:

https://twitter.com/dentcoin/status/950994273427746816

De prijs van DENT op de beurs zal de prijs op de apps bepalen, en deze wordt telkens aangepast zoals je hier kunt zien:

https://twitter.com/dentcoin/status/952984484735016960

Nog wat nieuws van de afgelopen dagen:

Mikko (co-founder) geeft hier aan op Telegram een connectivity contract te hebben met Airtel India:

https://www.reddit.com/r/...ntract_w_airtel_india_in/

Airtel India:

https://www.airtel.in/

https://twitter.com/airtelindia

Airtel india opereert in de Aziatische landen en Afrika waar nog enorm veel prepaid wordt gebruikt:

bharti airtel
Bharti Airtel Limited is a leading global telecommunications company with operations in 20 countries across Asia and Africa. Headquartered in New Delhi, India, the company ranks amongst the top 4 mobile service providers globally in terms of subscribers. In India, the company's product offerings include 2G, 3G and 4G wireless services, mobile commerce, fixed line services, high speed DSL broadband, IPTV, DTH, enterprise services including national & international long distance services to carriers. In the rest of the geographies, it offers 2G, 3G wireless services and mobile commerce. Bharti Airtel had over 307 million customers across its operations at the end of November 2014.

highlights:

Bharti Airtel becomes the fourth largest mobile operator in the world!

Nog een Telegram post dat ze groot gaan uitpakken:

https://twitter.com/cryptolovett/status/953229464288223233

In gesprek met top Japanse telecom bedrijven:

https://twitter.com/cryptolovett/status/953062678854975488

Zo kwam ik ook maanden geleden bij Vechain waar toen nog vrijwel niemand over sprak en toen nog op 20-30 cent stond. De Reddit pagina en Twitter hadden maar weinig volgers maar na inlezen was ik er zeer positief over om te investeren. (Ze kwamen professioneel over, een goed plan, bruikbaar, en nog veel groeipotentie. Want ja dat is wat we uiteindelijk willen toch? --> Geld verdienen.
Ik kwam toevallig uit bij DENT een paar weken terug en stond er van te kijken dat het nog zo laag staat aangezien ze dus al een WERKENDE app (product) hebben. Ik vind het echt een mooi en bruikbaar product voor veel mensen. Ze zijn flink aan het uitbreiden, het team komt professioneel over en het belangrijkste, er is nog veel groeipotentie aangezien de prijs nog heel laag staat. Plus dus de overeenkomst die ik had bij Vechain enkele maanden terug, je ziet er vrijwel niemand over praten, de Reddit heeft pas 5k volgers ( https://www.reddit.com/r/dentcoin/ ) , Twitter ongeveer even veel volgers als Vechain toen der tijd had.
Dus DENT is mijn ogen nog erg onder de radar voor veel mensen maar kan zomaar eens omhoog schieten als het bekender wordt.

Verhandelbaar op o.a Kucoin:

https://www.kucoin.com/#/trade/DENT-BTC

Doe natuurlijk altijd je eigen onderzoek en beslis zelf of je investeert of niet maar als ik je interesse heb gewekt hier nog wat linkjes:

Website:

https://www.dentwireless.com/

Roadmap:

https://www.dentwireless.com/roadmap

Artikel met AMA:

https://dentcoin.wordpress.com/author/saraindia/

En het allerbelangrijkste: DENT is geen Dentacoin |:(
Alweer de zoveelste shitcoin. Zou daar nu echt toekomst in zitten?

Koop toch gewoon wat data bij. Kost je evenveel geld als een cola uit een automaat. Niemand gaat zoiets echt gebruiken.

Al die coins, al die leuke verhaaltjes, maar er zit zo weinig echte useability aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
Dit is de link voor XUN https://discord.gg/8nScdQk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
S-1-5-7 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:27:
Ik kan er niets over vinden ook...
Ze hadden een actie in november, maar die geldt nu niet meer;
https://ultranote.org/blo...017-ultranote-xun-bounty/
Nieuwe actie voor verdubbeling van geminde XUN is vandaag afgelopen. Dacht deze week opnieuw dezelfde actie,heb zelf ook even moeten zoeken maar het forum op Discord is zeer behulpzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
https://blog.request.netw...request-fund-6a6f87d27d43

Wat vinden we van deze update?
Ik lees op Reddit gelijk hoop negativiteit. Iedereen verwacht binnen notime een raket naar de maan haha.

Zeker niet nadat twee weken geleden dit is aangekondigd.

https://blog.request.netw...-the-road-to-b805be6b58a4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand wat ideeën over IOTA of het nog wat gaat worden en de prijs? Ik twijfel namelijk om mijn IOTA om te ruilen voor Adex, Powr, Ada, Ven heb ik al. Dus om nou nog meer Ven te nemen dan heb ik mijn inleg maar over 3 soorten verspreid, en dat is weer minder verstandig. Ik heb zo mijn twijfels over IOTA. Tot nu toe hebben ze nog weinig. Vrijwel geen aankondigingen in de media en geen roadmap. Beetje het Tron verhaal.
Aan de prijs is dit ook te zien dat IOTA maar weinig ontwikkeling heeft.

Marketcap is al hoog dus de prijs zal niet echt veel meer doen. 2 x misschien dit jaar maar dan houdt het op lijkt mij met IOTA. Adex krijgt nog een beta-release in februari.

Iemand een idee?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2018 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 16:26
Ik heb geen additionele info, maar onderschrijf wel wat jij ook ziet. IOTA is in mijn portfolio de "constante", en dat is niet per se positief. Ik heb deze rond 22 december aangekocht op de ATH (blijkt nu), en deze stand is sinds die tijd niet meer benaderd, zelfs niet eens in de buurt. Daarentegen zakt IOTA ook niet zo hard als de anderen recentelijk, maar de stijging blijft ook uit. Momenteel een muntje waar amper in gehandeld lijkt te worden (24H Volume is doorgaans onder de 10K ETH) en iedereen die het heeft houdt deze vast. Soms denk ik dat mijn Binance scherm vastgelopen is, maar dan blijkt dat er gewoon een minuut lang geen orders plaatsvinden op IOTA; niet in het orderbook en niet in de trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 16:52
Ook hier is IOTA een constante, heb het aangehouden sinds dat ik in crypto's ben gestart. Zit er aan te denken de helft van mn IOTA portfolio over te zetten in ITC vanwege de grotere groeipotentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:08:
Ik heb geen additionele info, maar onderschrijf wel wat jij ook ziet. IOTA is in mijn portfolio de "constante", en dat is niet per se positief. Ik heb deze rond 22 december aangekocht op de ATH (blijkt nu), en deze stand is sinds die tijd niet meer benaderd, zelfs niet eens in de buurt. Daarentegen zakt IOTA ook niet zo hard als de anderen recentelijk, maar de stijging blijft ook uit. Momenteel een muntje waar amper in gehandeld lijkt te worden (24H Volume is doorgaans onder de 10K ETH) en iedereen die het heeft houdt deze vast. Soms denk ik dat mijn Binance scherm vastgelopen is, maar dan blijkt dat er gewoon een minuut lang geen orders plaatsvinden op IOTA; niet in het orderbook en niet in de trade.
Inderdaad! Ik heb IOTA vergeleken met andere coins zoals marketcap en supply. Er zit geen flinke groei meer in deze coin want deze is al geweest en maximaal zal die nog 2 x kunnen halen dit jaar. Ik heb hem verkocht nu. Ik wacht op een klein dipje(meestal in de nacht) van Viberate omdat deze veel meer groei in 2018 kan verwachten dan IOTA.
https://walletinvestor.com/forecast/viberate-prediction
Vooral als Q3 2018 deze stap is genomen:
Q3 2018: Ticket Sale Platform Integration. Affiliate deals in place with all the major ticket vendors to provide users with the option of purchasing event tickets directly from the site.

IOTA ben ik helemaal klaar mee. Ze doen veel te weinig met aankondigingen in de media.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2018 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:23:
[...]
IOTA ben ik helemaal klaar mee. Ze doen veel te weinig met aankondigingen in de media.
Ik heb mijn IOTA eind vorig jaar ook al verkocht, andere coins hebben meer toekomst verwacht ik. Ik heb nog een plukje van 0.77 op Binance staan waar ik volgens mij nooit meer vanaf kom :)

Heb zojuist ook REQ verkocht voor extra VEN, die blijft lekker gaan en staat inmiddels op de 2e plaats in mijn portfolio. Edit: Nu al op #1, heeft mijn ETH ingehaald met 24% vandaag vs 4% vandaag.

Als VEN nou ook nog eens tegen USDT te verhandelen was op Binance, dan had je ook nog wat aan een stop loss optie, naar BTC omzetten heeft denk ik weinig toegevoegde waarde, want die daalt dan waarschijnlijk ook hard.

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 20-01-2018 10:00 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:45
Taro schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:51:
[...]

Heb zojuist ook REQ verkocht voor extra VEN, die blijft lekker gaan en staat inmiddels op de 2e plaats in mijn portfolio. Edit: Nu al op #1, heeft mijn ETH ingehaald met 24% vandaag vs 4% vandaag.
Is er een verklaring waarom VEN op dit moment aan de wandel is gegaan?
Enige verband wat ik kan vinden is een stijging van de BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

0xygen schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:07:
[...]

Daar is niet altijd direct een verklaring voor. Andere coins zoals NEO en ETH maken soms ineens ook grote sprongen. Bij ETH komt er hier en daar wel wat nieuws langs, maar ook op andere momenten stijgt die onverklaarbaar.

VEN heeft gewoon een mooi momentum, mensen staan er achter en af en toe zie je dan denk ik gewoon zulke verschijnselen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuclears
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15:14
We krijgen wel dit nieuws uit de VS: Shutdown in de vs begrotingsvoorstel in senaat haalt het niet.

https://nos.nl/artikel/22...enaat-haalt-het-niet.html

Ben benieuwd wat de markt gaat doen als Amerika wakker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Nuclears schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:10:
We krijgen wel dit nieuws uit de VS: Shutdown in de vs begrotingsvoorstel in senaat haalt het niet.

https://nos.nl/artikel/22...enaat-haalt-het-niet.html

Ben benieuwd wat de markt gaat doen als Amerika wakker wordt.
Eergisteren op RTL Z nog een mooi grafiekje gezien van wat dat een aantal jaren geleden deed met de koers: Kleine hick-up en daarna gewoon door gestegen. Ik denk dat we allemaal wel weten dat men uiteindelijk gewoon weer een handtekening zet, andere opties zijn er niet. Extra lenen = extra geld beschikbaar om uit te geven. Heel gevaarlijk, maar zo werkt het hele systeem op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
[...]

Rebrand & wat aankondigingen + geruchten samenwerking met chinese overheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2021
[...]

Er is geen nieuws sinds gisteren wat de rappe stijging van VEN gedurende deze nacht zou kunnen verklaren.

Ik denk dat door de stijging van BTC en ETH er ook weer wat vertrouwen terug komt in de markt
wat was weggebt de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:09:
[...]

Daar is niet altijd direct een verklaring voor. Andere coins zoals NEO en ETH maken soms ineens ook grote sprongen. Bij ETH komt er hier en daar wel wat nieuws langs, maar ook op andere momenten stijgt die onverklaarbaar.

VEN heeft gewoon een mooi momentum, mensen staan er achter en af en toe zie je dan denk ik gewoon zulke verschijnselen.
VEN gaat zo lekker omdat ze de één na de andere samenwerking hebben, ze zijn ook nog bezig met rebranding naar THOR dus zat redenen voor de prijssijging. Dit komt niet plotseling uit de lucht vallen.

Het gerucht gaat dus dat ze weer een nieuwe samenwerking hebben,

http://lifeofcrypto.nl/vechain-smart-clothing/

VEN is dus nog lang niet klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:13
Ik weet niet zo goed wat ik met LSK en STRAT in mijn portfolio aan moet. Zou ze het liefst per direct inwisselen voor VEN , maar op ATH niet verstandig.

Iemand van jullie nog LSK en STRAT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:07:
[...]

VEN gaat zo lekker omdat ze de één na de andere samenwerking hebben, ze zijn ook nog bezig met rebranding naar THOR dus zat redenen voor de prijssijging. Dit komt niet plotseling uit de lucht vallen.

Dat...en dit: https://www.reddit.com/r/...b7/new_cocacolakid_tweet/

Knaap heeft al eerder juiste voorspellingen uitgebracht en dit zou de grootse van allemaal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:07:
[...]

Hier veel meer informatie:
https://wtvox.com/fashion-tech/blockchaining-fashion/

Als dit allemaal waar is dan gaat het de nummer 1 worden.

Nu wel in een dubio. Zit nu te wachten op een dip en deze is nu aan de gang. Meer Ven kopen of Viberate. Pfffff >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren hier gevraagd naar welke hardware wallet te gebruiken voor o.a. VEN. Iemand raadde aan via myetherwallet naar de Ledger nano S. Ivm de lange levertijd op de Ledger vroeg ik me af of dit ook mogelijk is via myetherwallet naar de Trezor black?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-rody
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-08 22:10
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:24:
[...]

Hier veel meer informatie:
https://wtvox.com/fashion-tech/blockchaining-fashion/

Als dit allemaal waar is dan gaat het de nummer 1 worden.

Nu wel in een dubio. Zit nu te wachten op een dip en deze is nu aan de gang. Meer Ven kopen of Viberate. Pfffff >:)
Ik snap je dubio. VEN is nu relatief hoog maar voor de lange termijn valt dat in verhouding wel mee vanwege de potentie. Maar ik heb gelukkig VEN eind december ook niet rond de ATH prijs gekocht en heb meteen toegeslagen toen deze afgelopen week zelfs onder de 4 dollar kwam. Ik duim met je mee dat die nog 1x lager in te kopen valt maar rebranding komt ook steeds dichterbij waarbij de hype met de week misschien ook wel toe zal nemen.

Heb trouwens in het vorige forum nog meegekregen dat jij DGB onder een paar cent had, nog steeds aan het holden of rond de euro kunnen verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-rody schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:47:
[...]

Ik snap je dubio. VEN is nu relatief hoog maar voor de lange termijn valt dat in verhouding wel mee vanwege de potentie. Maar ik heb gelukkig VEN eind december ook niet rond de ATH prijs gekocht en heb meteen toegeslagen toen deze afgelopen week zelfs onder de 4 dollar kwam. Ik duim met je mee dat die nog 1x lager in te kopen valt maar rebranding komt ook steeds dichterbij waarbij de hype met de week misschien ook wel toe zal nemen.

Heb trouwens in het vorige forum nog meegekregen dat jij DGB onder een paar cent had, nog steeds aan het holden of rond de euro kunnen verkopen?
DGB had ik allang gedumpt met winst. Dat zijn voor mij meer van die munten voor korte termijn zoals ook Verge, Sia en Reddcoin. Niet echt coins met potentie maar meer mediahype. Ik heb het dan meer op ADA, POWR, ARDR en VEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:13:
Ik weet niet zo goed wat ik met LSK en STRAT in mijn portfolio aan moet. Zou ze het liefst per direct inwisselen voor VEN , maar op ATH niet verstandig.

Ik zit sinds begin november in Stratis. Is sindsdien gestaag gegroeid en heeft een goed team. Kritiek is er ook: de marketing laat tot nu toe flink te wensen over, wat zeker niet bevoordelijk is voor de prijs. Wel is er gezegd dat ze zich vanaf Q1 dit jaar meer met marketing gaan bezig houden.Elke week plaatst 1 van de devs een blog met updates. Voor het eind van deze maand wordt er een update gegeven van de roadmap en komt er nog een 2de ico op het platform. Ze zijn ook een samenwerking aangegaan met een bedrijf uit silicon valley. Werd helaas op het slechts denkbare moment naar buiten gebracht: afgelopen week tijdens de flinke correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:32

Cliffie

Trompetslet

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:57:
[...]

Ik zit sinds begin november in Stratis. Is sindsdien gestaag gegroeid en heeft een goed team. Kritiek is er ook: de marketing laat tot nu toe flink te wensen over, wat zeker niet bevoordelijk is voor de prijs. Wel is er gezegd dat ze zich vanaf Q1 dit jaar meer met marketing gaan bezig houden.Elke week plaatst 1 van de devs een blog met updates. Voor het eind van deze maand wordt er een update gegeven van de roadmap en komt er nog een 2de ico op het platform. Ze zijn ook een samenwerking aangegaan met een bedrijf uit silicon valley. Werd helaas op het slechts denkbare moment naar buiten gebracht: afgelopen week tijdens de flinke correctie.
Ze zijn gewoon nog niet zo bezig met marketing, ze willen eerst een goed werkend product. Heel veel munten doen dit andersom: hype creeeren, maar ondertussen is er nog niets op de plank. Geduld, geduld, geduld. Als je dat niet hebt, dan moet je inderdaad naar een andere munt :)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:15
Ik ben benieuwd wat het mainnet launch van ICX gaat doet komende woensdag. En dan de 31e nog de conferentie. Daar worden misschien ook nog wel een paar leuke aankondigingen gedaan.

Vind het wel jammer dat ik ze vanaf de mainnet launch voorlopig niet op mijn Ledger kan opslaan middels MEW, omdat het dan geen ERC20 token meer is, maar ze zeggen dat ze er met Ledger aan aan het werken zijn.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim007
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-06-2024
k995 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:18:
[...]

Rebrand & wat aankondigingen + geruchten samenwerking met chinese overheid
Meer dan dat: hun platform wordt omgezet naar een B2B platform (Blockchain as a service), heel veel gevestigde bedrijven en de Chinese overheid hebben ze al in hun achterzak. Lees Reddit hierover. Geruchten gaan dat ze een samenwerkingsverband hebben met de PBOC (de Chinese bank).
Wordt een top10 op CMC notering de komende maanden. Sunny Lu (CEO) wil op de lange termijn de top3 doordringen.
Ze hebben werkende usecases en de relaties, al zullen ze wel moeten bewijzen dat hun platform de schaalgrootte aan kan.

[ Voor 8% gewijzigd door wim007 op 20-01-2018 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
HarmoniousVibe schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:18:
Ik ben benieuwd wat het mainnet launch van ICX gaat doet komende woensdag. En dan de 31e nog de conferentie. Daar worden misschien ook nog wel een paar leuke aankondigingen gedaan.

Vind het wel jammer dat ik ze vanaf de mainnet launch voorlopig niet op mijn Ledger kan opslaan middels MEW, omdat het dan geen ERC20 token meer is, maar ze zeggen dat ze er met Ledger aan aan het werken zijn.
Mijn vraag is juist andersom, krijg ik mijn icx tokens nog wel van mew af na de 24e?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 16:01

Ik zat er aan te denken om LSK te verkopen maar toch niet gedaan ivm de rebranding die er aan zit te komen in Februari. Wordt al een tijdje aan gewerkt dus dat kan nog wel voor opwaartse trend zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cliffie schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:12:
[...]

Ze zijn gewoon nog niet zo bezig met marketing, ze willen eerst een goed werkend product. Heel veel munten doen dit andersom: hype creeeren, maar ondertussen is er nog niets op de plank. Geduld, geduld, geduld. Als je dat niet hebt, dan moet je inderdaad naar een andere munt :)
Is helemaal waar! Ik heb het geduld wel en op de lange termijn denk ik dat Stratis het wel gaat overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boelhout
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-03-2024
TRX nu een handige zet vanwege relatief lage stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ICX gaat goed vandaag, ben benieuwd wat de mainnet release gaat doen aankomende woensdag ? Is dat meestal een dump of een pump ?

[ Voor 78% gewijzigd door shakespeare op 20-01-2018 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Boelhout schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:50:
Valt tegen als je weet waar zn hoogste punt is op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Boelhout schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:50:
Sinds januari zit TRX in een downtrend. Mooi niet dat ik daar wat in steek :9

Begrijp me niet verkeerd. Ik had er graag in de dip in gekocht en nu verdubbeld uitgestapt, maar als ik het zo zie bewegen..mij niet gezien!

[ Voor 22% gewijzigd door Point.Flare op 20-01-2018 15:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:46:
Bedankt voor de reacties :)

Ik heb denk ik al iets gevonden voor mijn coins op Binance
Als alles omlaag kelderd zoals afgelopen week lijkt het slim om een deel in te ruilen voor Tether (USDT)
Deze blijft altijd rond 1 dollar.

Om deze dan op een zo laag mogelijk punt weer om te wisselen voor BTC en daar weer andere coins mee te kopen. Het blijft natuurlijk altijd gokken wanneer het juiste moment er voor is.
USDT is NIET veilig

https://amp.reddit.com/r/...ency_please_avoid_tether/

Wat zowiezo fijn is. Is om in vele telegramgroepen te zitten van de munt waar je in zit. Om het eerste nieuws vlot te krijgen ,maar ook in nederlandse groepen te zitten die meerdere nieuwe munten voorbij laten komen met hun info daarover.

[ Voor 15% gewijzigd door BabyRattle op 20-01-2018 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
BabyRattle schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:08:
[...]

USDT is NIET veilig

https://amp.reddit.com/r/...ency_please_avoid_tether/

Wat zowiezo fijn is. Is om in vele telegramgroepen te zitten van de munt waar je in zit. Om het eerste nieuws vlot te krijgen ,maar ook in nederlandse groepen te zitten die meerdere nieuwe munten voorbij laten komen met hun info daarover.
usdt kan nooit 1 dollar blijven. Daarvoor is de vraag te hoog. Dus moeten ze wel bij printen.
Elk usdt is dus niet gedekt. Ook kan je het niet eens inwisselen voor de dollar.
Dat zegt genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als je denk e.a. begint te begrijpen, komt er weer wat om de hoek... Best leuk die coins en wat leer ik er veel over :) Ik zat te kijken over hoe ik het beste mijn coins kan opslaan waaronder VEN. Ik had al begrepen dat dit kan via myetherwallet op de Ledger nano S. Ik ga er vanuit dat dit ook mogelijk is via myetherwallet op een Trezor black?
Wat gebeurt er nu met de coins opgeslagen op Ledger of Trezor als ze overgaan van VEN naar VET? Ik heb gelezen dat deze verandering automatisch gaat, maar geldt ook als ze op een hardware wallet staan?
Hiernaast lees ik ook dat na de rebranding naar vechain thor (eind februari) de inmiddels VET holders automatisch Thor krijgen. Hiernaast krijgen nodes hier bovenop extra thor maar dat zou voor mij niet gaan gelden :) Echter, de Vet coins moeten dan wel op een officiële vechain wallet staan. Wat bedoelen ze met een officiële vechain wallet? Naar verluid wordt deze gereleased Q2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

En daardoor is of wordt (in)direct ook de waarde van veel coins onnatuurlijk hoog. Als USDT klapt, dan dalen de coins ook, dus die zijn ook niet geheel veilig. Ik hou hier steeds meer rekening mee en heb daarom los van ADA en VEN alles in ETH/BTC/LTC zitten op een Exchange waar ik direct naar Euro kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tenhagen12500
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-09 21:42

Ben juist bezig om nog wat Lsk te accumuleren. Het team begint serieuze proporties aan te nemen, fijne en laagdrempelige communicatie naar hun community, goede vorderingen in github en de focus die ligt op het afleveren van een goed werkend product. Ze lijken erg goed geleerd te hebben van de vorige meeting die door velen als een klein fiasco werd beschouwd.

Edit: ik heb bij Lsk dezelfde gut feeling als die ik bij ethereum had in de early days, nog bij geen ander project gehad helaas.

[ Voor 9% gewijzigd door tenhagen12500 op 20-01-2018 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Taro schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:22:
[...]

En daardoor is of wordt (in)direct ook de waarde van veel coins onnatuurlijk hoog. Als USDT klapt, dan dalen de coins ook, dus die zijn ook niet geheel veilig. Ik hou hier steeds meer rekening mee en heb daarom los van ADA en VEN alles in ETH/BTC/LTC zitten op een Exchange waar ik direct naar Euro kan.
Er werd al gezegd dat met geprint usdt btc coins zijn gekocht en daardoor de prijs is opgedreven. Maar waarom zou bij een implosie van usdt de cryptocurrencies dalen?
Dan zou juist deze stijgen omdat iedereen uit usdt stapt en andere coins koopt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Die link legt niet uit waarom het niet veilig is, alleen wat er gaat gebeuren als blijkt dat het niet gebackt is.

Ik word een beetje moe van die ongenuanceerde FUD hier

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

lighting_ schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:30:
[...]
Er werd al gezegd dat met geprint usdt btc coins zijn gekocht en daardoor de prijs is opgedreven. Maar waarom zou bij een implosie van usdt de cryptocurrencies dalen?
Klopt, maar dat is waarschijnlijk tijdelijk, lees even het stukje dat BabyRattle heeft gepost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Dank voor de link, helaas is de actie met gratis 250 XUN afgelopen, dus nu maar begonnen met het minen van XUN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
lighting_ schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:30:
[...]

Stijgen tov USDT ja, niet stijgen tov dollars. Omgekeerd evenredig daaraan zal USDT ook dalen tov de dollar.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
.oisyn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:32:
[...]

Stijgen tov USDT ja, niet stijgen tov dollars. Omgekeerd evenredig daaraan zal USDT ook dalen tov de dollar.
Op bitfinex heb je wel de dollar/euro koers per cryptocurrency. En op binance usdt.
Als dat zou gebeuren dan lopen de koersen bij de exchanges flink uit elkaar. Dat klopt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
lighting_ schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:21:
[...]

usdt kan nooit 1 dollar blijven. Daarvoor is de vraag te hoog. Dus moeten ze wel bij printen.
Elk usdt is dus niet gedekt. Ook kan je het niet eens inwisselen voor de dollar.
Dat zegt genoeg.
Niet bij Tether, maar je kunt je USDT gewoon inwisselen, bij Kraken (via het USDT/USD paar) of Bitfinex (die doen transparante 1:1 conversions - gewoon USDT storten en dan dollars wiren naar je rekening, minimum hoeveelheid $10k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:13
Malawolar schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:35:
en koop dan massaal VEN, ADA, ETH, XLM, ARK, Nebulas, WABI, IOTA en Monero in. In mijn ogen de gebruikte technologieën van de toekomst.

Zie wat je doet met deze info, ik hou me aan dit plan _/-\o_
Wat denk je van REQ, LISK en STRAT? Ook mooie stabiele munten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
lighting_ schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:36:
[...]

Op bitfinex heb je wel de dollar/euro koers per cryptocurrency. En op binance usdt.
Als dat zou gebeuren dan lopen de koersen bij de exchanges flink uit elkaar. Dat klopt gewoon niet.
Nou en? BTC/USD is een heel ander currency paar dan BTC/USDT.

Als BTC/USD op 10k USD staat, maar een USDT is effectief nog maar $0,50 waard, dan staat BTC/USDT op 20k USDT. Dat is niet 2x zoveel, want 1 USDT is immmers maar $0,50. Als USDT naar beneden gaat, dan gaat elke currency tov USDT gewoon omgekeerd evenredig omhoog. Je moet USD en USDT niet gelijk aan elkaar stellen. In de praktijk is dat nu het geval, maar als ze ongedekt blijken (wat ik onwaarschijnlijk acht), dan valt de link natuurlijk meteen weg en wordt het een vrije currency.

Uiteraard staat dit nog even los van de heftige koersdaling die we gaan zien wegens het verlies van vertrouwen.

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 20-01-2018 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k995
wim007 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:39:
[...]

Meer dan dat: hun platform wordt omgezet naar een B2B platform (Blockchain as a service), heel veel gevestigde bedrijven en de Chinese overheid hebben ze al in hun achterzak. Lees Reddit hierover. Geruchten gaan dat ze een samenwerkingsverband hebben met de PBOC (de Chinese bank).
Wordt een top10 op CMC notering de komende maanden. Sunny Lu (CEO) wil op de lange termijn de top3 doordringen.
Ze hebben werkende usecases en de relaties, al zullen ze wel moeten bewijzen dat hun platform de schaalgrootte aan kan.
Hoop het 50% van mijn pf is VEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
.oisyn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:36:
[...]

Niet bij Tether, maar je kunt je USDT gewoon inwisselen, bij Kraken (via het USDT/USD paar) of Bitfinex (die doen transparante 1:1 conversions - gewoon USDT storten en dan dollars wiren naar je rekening, minimum hoeveelheid $10k)
Dat zeg ik ook.
Dan moeten ze miljarden dollars in kas/reserves hebben. Want als de vraag hoog is dan zouden ze de reserves moeten aanspreken. Anders hou je het nooit 1:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Nee, je zegt dat ze niet gedekt zijn en dat ze niet inwisselbaar zijn. Dat ze niet gedekt zijn heb je volgens mij geen bewijs voor, en dat ze niet inwisselbaar zijn is pertinent onwaar.
Dan moeten ze miljarden dollars in kas/reserves hebben. Want als de vraag hoog is dan zouden ze de reserves moeten aanspreken. Anders hou je het nooit 1:1
Dat is ook het hele idee, dat ze 1:1 gebackt zijn. Jij stelt alleen dat dat niet zo is. Heb je daar bewijs van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
.oisyn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:43:
[...]

Nou en? BTC/USD is een heel ander currency paar dan BTC/USDT.

Als BTC/USD op 10k USD staat, maar een USDT is effectief nog maar $0,50 waard, dan staat BTC/USDT op 20k USDT. Dat is niet 2x zoveel, want 1 USDT is immmers maar $0,50. Als USDT naar beneden gaat, dan gaat elke currency tov USDT gewoon omgekeerd evenredig omhoog. Je moet USD en USDT niet gelijk aan elkaar stellen. In de praktijk is dat nu het geval, maar als ze ongedekt blijken (wat ik onwaarschijnlijk acht), dan valt de link natuurlijk meteen weg en wordt het een vrije currency.

Uiteraard staat dit nog even los van de heftige koersdaling die we gaan zien wegens het verlies van vertrouwen.
Wat reken je moeilijk.
Btc kan je bijv in usd en usdt kopen.
Zakt usdt dan betekent het NIKS voor btc/usd.
Je zal voor de koop van btc met usdt alleen meer voor moeten neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
lighting_ schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:49:
[...]

Wat reken je moeilijk.
Btc kan je bijv in usd en usdt kopen.
Zakt usdt dan betekent het NIKS voor btc/usd.
Dat is exact mijn punt. Maar op een of andere manier vind jij het raar dat Binance dan scheef gaat lopen met een andere exchange die in fiat handelt, zoals Bitfinex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Maar het is toch juist aan Tether om te bewijzen dat hun tokens 1:1 gebackt zijn en niet aan ons om het tegendeel te bewijzen? Het is nogal een claim om te maken dat je die honderden miljoenen daadwerkelijk hebt.

In elk geval, voor beide kanten is er momenteel geen sluitend bewijs, maar als je er een gezonde dosis verstand op loslaat lijkt het mij twijfelachtig dat er daadwerkelijk 1:1 backing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
Bomin schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:52:
Maar het is toch juist aan Tether om te bewijzen dat hun tokens 1:1 gebackt zijn en niet aan ons om het tegendeel te bewijzen? Het is nogal een claim om te maken dat je die honderden miljoenen daadwerkelijk hebt.

In elk geval, voor beide kanten is er momenteel geen sluitend bewijs, maar als je er een gezonde dosis verstand op loslaat lijkt het mij twijfelachtig dat er daadwerkelijk 1:1 backing is.
Vandaar dat er een onafhankelijke audit moet zijn... wat er tot op heden niet is geweest bij bitfinex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Bomin schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:52:
Maar het is toch juist aan Tether om te bewijzen dat hun tokens 1:1 gebackt zijn en niet aan ons om het tegendeel te bewijzen?
Vandaar dat Friedman LLP met een audit bezig is.

Luister, ik zeg niet dat het gegarandeerd is. Maar iedereen beweert dat het niet zo is. Dat weten die mensen helemaal niet, en dat noem ik ongenuanceerde FUD.
Het is nogal een claim om te maken dat je die honderden miljoenen daadwerkelijk hebt.
$1,9 miljard om precies te zijn. Wat niet zo gek is, als je bedenkt dat Bitfinex en Tether van hetzelfde moederbedrijf zijn, iFinex, en dat Bitfinex miljarden dollars aan handelsvolume heeft per dag en dus miljoenen verdient per dag.

Bitfinex' BTC cold wallet alleen al bevat in totaal zo'n $2 miljard aan bitcoins. Het ligt voor de hand dat het aantal dollars op hun bankrekening in dezelfde orde van grootte is. Als men USD stort en vervolgens USDT opneemt, wat mogelijk is bij Bitfinex, dan gaat er dus USD naar Tether en USDT naar Bitfinex. Als je zegt dat de USDT niet gedekt zijn, zeg je eigenlijk dat de dollars op Bitfinex zelf ook niet gedekt zijn.
Waarom is het dan twijfelachtig volgens jou?

[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 20-01-2018 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
BabyRattle schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:54:
[...]

Vandaar dat er een onafhankelijke audit moet zijn... wat er tot op heden niet is geweest bij bitfinex.
Niet geweest nee, voltooid verleden tijd. Wel aan de hand. Volgens zowel Friedmap LLP als Tether.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
shakespeare schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:01:
[...]

Nice.. wat vindt jij van ven en de sellwalls die ermee gepaard gaan?
Altijd de bears en bulls die vechten. Let wel dat er zat washtrades en fake sellwals rondgaan in elke cryptomunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

.oisyn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:54:
[...]

Vandaar dat Friedman LLP met een audit bezig is.

Luister, ik zeg niet dat het gegarandeerd is. Maar iedereen beweert dat het niet zo is. Dat weten die mensen helemaal niet, en dat noem ik ongenuanceerde FUD.
Akkoord, ik heb er niet altijd zo bovenop gezeten, maar naar mijn gevoel is er al geruime tijd bij veel mensen sprake van een soort niet-pluisgevoel bij Tether, en het duurt en duurt maar voordat dat weggenomen wordt. Ik kan me wel voorstellen dat dat weinig vertrouwen wekt.

Verder doe ik niet mee aan de FUD, maar zoiets kan natuurlijk wel reden zijn om mensen te adviseren even goed zelf na te denken over USDT voordat ze het als safe haven zien of bestempelen, want dat is het andere uiterste.
1,9 miljard om precies te zijn. Wat niet zo gek is, als je bedenkt dat Bitfinex en Tether van hetzelfde moederbedrijf zijn, iFinex, en dat Bitfinex miljarden dollars aan handelsvolume heeft per dag en dus miljoenen verdient per dag.

Waarom is het dan twijfelachtig volgens jou?
Die miljoenen die ze aan fees verdienen zijn in crypto lijkt mij, zetten ze dit elke dag om in fiat tbv Tether? Hoe verdient Tether zelf geld? Waarom moet een audit zo lang duren als het concept zo simpel zou zijn als dat 1 USDT door 1 USD gebackt wordt?

Allemaal vragen die ongetwijfeld beantwoord zullen worden, dat kan zowel de positieve als negatieve kant op gaan, maar ik ben zelf geneigd om het met voorzichtigheid te benaderen ook.
Pagina: 1 ... 39 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).