Onzin - zo ken ik er ook nog een paar. Ik wil de daling van afgelopen dagen ook absoluut geen "bubble" noemen.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:09:
Grafieken zijn een op een op elkaar te leggen
https://imgur.com/a/GNrJH
Ah waarom handelt kraken er nou niet in. Mijn vermoeden is ook een mooie winst pakker.shakespeare schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:33:
[...]
waarom verontrustend ? prijs schiet door het dak dan denk ik..
iig mijn dip en chip manier gaat best ok nu zo de koers alle kanten opvliegt.
Waarom maak je dan niet simpel een accountje aan bij Binance? Zonder verdere verificatie kan je per dag 2 BTC withdrawen, moet voor 99% vd tweakers genoeg zijn denk ikikbenrichard197 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:47:
[...]
Ah waarom handelt kraken er nou niet in. Mijn vermoeden is ook een mooie winst pakker.
iig mijn dip en chip manier gaat best ok nu zo de koers alle kanten opvliegt.
De VEN / BTC koers wordt al dagen stabiel gehouden door flinke buy / sell walls, lijkt er dus op alsof wat groter jongers wat goedkope coins willen inslaan.
Je hebt gelijk, heb er gewoon overheen gelezen betreft de 2btc limiet. en weet nu weer waarom ik er nog niks mee deed. je kan niet met euros beginnen.paul-s83 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:51:
[...]
Waarom maak je dan niet simpel een accountje aan bij Binance? Zonder verdere verificatie kan je per dag 2 BTC withdrawen, moet voor 99% vd tweakers genoeg zijn denk ik![]()
De VEN / BTC koers wordt al dagen stabiel gehouden door flinke buy / sell walls, lijkt er dus op alsof wat groter jongers wat goedkope coins willen inslaan.
[ Voor 6% gewijzigd door ikbenrichard197 op 18-01-2018 09:59 ]
Verwijderd
Dat is al vanaf het begin.paul-s83 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:51:
[...]
Waarom maak je dan niet simpel een accountje aan bij Binance? Zonder verdere verificatie kan je per dag 2 BTC withdrawen, moet voor 99% vd tweakers genoeg zijn denk ik![]()
Ik begin toch ook echt te vermoeden dat ze dat zelf doen om geen hype te creëren waardoor alles straks in elkaar klapt. De dip van deze week zie ik meer als een Bitcoin dip.
ik vraag me echt af of dit zo is.. die sellwalls worden gewoon verkocht.paul-s83 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:51:
[...]
Wanneer is het juiste moment? Ik wacht toch nog even tot de sell walls zijn opgesnoept.shakespeare schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:06:
[...]
ik vraag me echt af of dit zo is.. die sellwalls worden gewoon verkocht.
Official: Chairman of South Korean Fair Trade Commission (Joong Ang, the largest mainstream media network in Korea)“Shutting Down Cryptocurrency Exchanges Is Realistically Impossible. Lack Proper Authority to Do So.”https://t.co/usMEbV62yZ
Verwijderd
Een Sell wall kan ook worden weggehaald he en dan kan het omhoog vliegen.RmNL90 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:09:
[...]
Wanneer is het juiste moment? Ik wacht toch nog even tot de sell walls zijn opgesnoept.
Vriendin van me zit bijna all-in in BCC en zit ook in die telegramgroepen. Daar gaat nu dit rond van de beheerders;ggj87 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:28:
Hoe kan het dat Bitconnect 85% in de plus staat? Het is zelfs weer van $7 naar $30 gestegen. Je zou denken dat mensen daar nu weg blijven maar er wordt nog steeds in gehandeldGevalletje 'buy the dip'?
Het is ronduit belachelijk hoe dom / naief sommigen zijn. Men koopt nu dus die BCC token op om die ICO van BCC mee te financieren.NEW BCC UPDATE
DEZE INFO IS DE JUISTE INFO. DEZE ZAL OOK ONLINE GEPLAATST WORDEN DOOR BITCONNECT.
Zoals jullie al weten is BitConnect gisteren gestopt met hun Lending & Exchange Service.
Ze hebben daardoor al de mensen hun openstaande lendings omgezet in BCC Coins.
Daardoor is er een grote Panic Sell gebeurt & is de BCC Coin enorm in waarde gezakt. (van $363 naar $9, ondertussen staat deze alweer op $20+)
Wat weten we tot zover.
1) BitConnect stop niet. Enkel hun Leding Program & hun Exchange wel.
2) De BitConnect accounts blijven bestaan. Deze kunnen jullie nu gebruiken voor de online wallets. Ook gaan ze verder met hun Cryptocurrency Education.
3) De QT Wallet en de service blijven ze ook behouden.
4) Momenteel raden ze aan om je BCC Coins te sparen. Jullie kunnen deze opsparen op de BitConnect online wallet alsook de desktop QT Wallet.
5) BitConnect gaat nog steeds verder met hun PoS. M.a.w. jullie kunnen nog steeds een maandelijks % krijgen omdat je coins hebt laten staan op de QT Wallet.
6) Onverwachte tegenslagen (Ddos aanvallen) & druk van buitenaf (seize & desist USA toestanden) hebben ervoor gezorgd dat BitConnect een stapje terug moest nemen.
7) BitConnect heeft alles bijgehouden van wie er winst gemaakt heeft met hun Lending & wie niet. Men is nu aan het kijken om iedereen hiervoor te compenseren. Dit is wel een proces die een 2 tot 4 maanden kan duren.
Het is nog steeds de bedoeling van BitConnect om een grote & sterke Community te hebben. Ondanks de recente tegenslagen.
9) BCCX ICO is hun nieuwe prioriteit nu. Deze exchange gaat begin maart online gaan. De winsten ervan gaan ze ook gebruiken om bestaande members te compenseren.
10) Er komt een sperperiode van een paar dagen vanaf 18/01 waarin je je BCC Coins kan gebruiken aan een waarde van $150 om de BCCX ICO mee te funden. Dit gaat een 5 -10 dagen duren. (meer info volgt)
Er is geen ruimte tot negativiteit. Vooral nu niet. Ik laat bewust onbekende nieuwe mensen toe tot deze groep zodat we allemaal de juiste info hebben. Voeg gerust ook nieuwe mensen toe. Iedereen heeft recht op de juiste informatie.
Vanaf dat ik zelf meer info weet hou ik jullie zeker op de hoogte.
Dit bericht zal waarschijnlijk nog een paar keer aangepast worden naargelang de info dat BitConnect communiceert op hun website.
Groeien
Een piramidespel van piramidespellen dusSleepTwitch schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:39:
Het is ronduit belachelijk hoe dom / naief sommigen zijn. Men koopt nu dus die BCC token op om die ICO van BCC mee te financieren.

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 18-01-2018 10:48 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit is overigens niet geheel waar. Op de aandelenmarkt zijn waardes nog enigszins gebaseerd op fundamentele waarde van een bedrijf. Een combinatie van toekomstige cashflows, groeimogelijkheden, kosten van kapitaal, waar vervolgens een waarde uitrolt. Bij crypto is dat wat lastiger en voornamelijk, zoals je zegt, gebaseerd op emotie.Soundman12 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 08:52:
[...]
De waarde van een munt wordt denk ik volledig bepaald door het gevoel wat een grote groep mensen erbij hebben. Dit is puur gebaseerd op emotie op dit moment. Maar dit is vergelijkbaar met de aandelenmarkt, want een grafiek kan wel zeggen dat Google bijvoorbeeld x waarde heeft, maar als iedereen die Google bezit volgende dag besluit dat het nog maar 1 euro waard is zal de waarde toch wel kelderen.
Ripple is denk ik wel een heel apart geval, aangezien die ook een stuk meer gecentraliseerd zijn dan alles wat in de top 100/200 staat. En inderdaad voor veel projecten is het (vooral de ICO's) crowdfunding voor een nieuw product. Daarna is het de vrije markt die de prijs bepaald. Hierbij kiezen heel veel van de projecten ervoor om een deel van de "coins/tokens" in store te houden, om een beloning voor de Devs uit te kunnen keren over x aantal jaar.
Verwijderd
Ik denk dat de pro's het niet veel anders aanpakken dan met aandelen. feit is wel dat er ook kleine kinderen en huismoeders meedoen die iets kopen omdat het een leuke naam heeft of een andere non reden.tanh92 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:09:
[...]
Dit is overigens niet geheel waar. Op de aandelenmarkt zijn waardes nog enigszins gebaseerd op fundamentele waarde van een bedrijf. Een combinatie van toekomstige cashflows, groeimogelijkheden, kosten van kapitaal, waar vervolgens een waarde uitrolt. Bij crypto is dat wat lastiger en voornamelijk, zoals je zegt, gebaseerd op emotie.
No offense naar de minder bedeelden op spelling gebied maar "officiële" berichten voorzien van spelfouten neem ik nooit serieus. Die mensen komen op mij dan direct over als tokkies met als gevolg dat ik zo'n advies nooit zou opvolgen en dus gone with the wind zou zijn.SleepTwitch schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:39:
[...]
Vriendin van me zit bijna all-in in BCC en zit ook in die telegramgroepen. Daar gaat nu dit rond van de beheerders;
[...]
Het is ronduit belachelijk hoe dom / naief sommigen zijn. Men koopt nu dus die BCC token op om die ICO van BCC mee te financieren.
Gisteren een grote gok genomen met de XRP overigens, op €.73 voor 2BTC aangekocht en zojuist de deur uitgedaan op €1.33
Grote gok, maar wat een winst ! Rond 0800 verkocht zeker ...Typhone schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:26:
[...]
No offense naar de minder bedeelden op spelling gebied maar "officiële" berichten voorzien van spelfouten neem ik nooit serieus. Die mensen komen op mij dan direct over als tokkies met als gevolg dat ik zo'n advies nooit zou opvolgen en dus gone with the wind zou zijn.
Gisteren een grote gok genomen met de XRP overigens, op €.73 voor 2BTC aangekocht en zojuist de deur uitgedaan op €1.33
BTC is in de tussentijd ook gestegen, dus wat is uiteindelijk je winst?Typhone schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:26:
[...]
Snel gokje ruim 40%.soulcrusher schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:33:
[...]
BTC is in de tussentijd ook gestegen, dus wat is uiteindelijk je winst?
BTC is niet keer 1.8 gegaan sinds gisteren.
Nette trade

Litecoin
LTC
$40,772,057,573
$743.86
Bron: https://www.livecoinwatch.com/
LTC
$40,772,057,573
$743.86

Bron: https://www.livecoinwatch.com/
[ Voor 31% gewijzigd door RaptorXS op 18-01-2018 13:58 ]
41.22% dacht ik.bosaap22 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:43:
[...]
Snel gokje ruim 40%.
BTC is niet keer 1.8 gegaan sinds gisteren.
Nette trade
Overigens is die 2BTC vergelijking niet juist. Die waren 2 weken terug al omgezet naar euro's en stonden als euro's op Kraken.
[ Voor 21% gewijzigd door Typhone op 18-01-2018 14:01 ]
Verwijderd
Dit heb ik dus ook in Delta, geeft nu aan dat in nauwelijks winst heb op ICX die een dollartje hoger staat dat gisteren. Gekocht met nieuw fiat maar omdat ETH gestegen is geeft ie nu aan dat ik geen winst heb denk ik?Typhone schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:00:
Overigens is die 2BTC vergelijking niet juist. Die waren 2 weken terug al omgezet naar euro's en stonden als euro's op Kraken.
Kan niet anders zeggen dat je echt niet snugger bent als je die ICO nu nog gaat financieren. Gaat nog een mooie soap worden met rechtszaken van mensen die zich over 1 jaar misleid voelen. Hoop dat de rechter ze veeg uit de pan geeft.SleepTwitch schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:39:
[...]
Vriendin van me zit bijna all-in in BCC en zit ook in die telegramgroepen. Daar gaat nu dit rond van de beheerders;
[...]
Je hoort meestal alleen de succesverhalen.:) Nooit hoor je iemand opscheppen met 'ooo, mijn geld is gehalveerd in coin X'. Neem de succesverhalen met een korreltje zout.Typhone schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:00:
[...]
41.22% dacht ik.
Wat me opvalt is dat WABI als één van de enige coins nog op verlies staat en niet uit de dip gekomen is.
Iemand hier een verklaring voor?
Deed het tijdens begin van de dip (voor mijn gevoel) beter dan veel andere coins. Maar voor lange termijn is dit sowieso een goede coin om te houden, dus geen paniek.MaStar schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:09:
Wat me opvalt is dat WABI als één van de enige coins nog op verlies staat en niet uit de dip gekomen is.
ehm, als je vergelijkt met begin januari, staat bijna alles nog in het rood. dus welke dip bedoel je precies?MaStar schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:09:
Als je het vergelijkt met december staat bijna alles in het groenBBBrt schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:13:
[...]
ehm, als je vergelijkt met begin januari, staat bijna alles nog in het rood. dus welke dip bedoel je precies?
Waar ik me de laatste maanden sterk heb gehouden durf ik eerlijk toegeven dat ik een stuk er heb uitgenomen. Mijn inzet is er uit, enkel nog de winst.FearOfTheDarkk schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:01:
[...]
Je hoort meestal alleen de succesverhalen.:) Nooit hoor je iemand opscheppen met 'ooo, mijn geld is gehalveerd in coin X'. Neem de succesverhalen met een korreltje zout.
Nu misschien zuur om te zien dat alles stijgt, maar het levert een hoop minder geld op + dat ik met beide voeten weer op de grond sta (net zoals vele anderen). Dromen zijn weer doorprikt en ik weet weer voor wat ik werk
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Dat ligt er maar aan hoe of waar je het bekijkt, op coinmarketcap staat ie 20% in de plus:MaStar schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:09:
https://coinmarketcap.com/currencies/wabi/
Lees de afgelopen 3 dagen anders eens terug genoeg van dat soort verhalenFearOfTheDarkk schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:01:
[...]
Je hoort meestal alleen de succesverhalen.:) Nooit hoor je iemand opscheppen met 'ooo, mijn geld is gehalveerd in coin X'. Neem de succesverhalen met een korreltje zout.

Lees regelmatig dat iemand iets gekocht heeft en baalt omdat de koers ver omlaag is.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Volgens mij is deze website nog niet eerder voorbijgekomen met statistieken:
https://www.bitgur.com/performance

Hier kan je precies zien wat een munt doet in de afgelopen 15 minuten, 1H, 3H, 1D, 7D, 1M, 3M, 1Y
https://www.bitgur.com/performance

Hier kan je precies zien wat een munt doet in de afgelopen 15 minuten, 1H, 3H, 1D, 7D, 1M, 3M, 1Y
"That's what I do. I drink and I know things."
Ik heb nog 12.000 aan XRP openstaan gekocht op 1.68.FearOfTheDarkk schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:01:
[...]
Dat was gisteren rond 16:00 niet zoveel kan ik je vertellen.
Aan de andere kant ook nog heel wat XLM en ADA met wisselende bedragen.
Een succesverhaal is pas een succesverhaal wanneer je het verkoopt (wat ik gisteren deed).
Je geld is daarom ook pas gehalveerd als je het verkoopt. Ik heb nog nooit een sell gedaan met verlies in de crypto's. Dat mijn munten niet allemaal evenveel waard zijn op dit exacte tijdstip is een ander verhaal.
[ Voor 31% gewijzigd door Typhone op 18-01-2018 16:18 ]
Nou dat is beter dan wat ik heb, namelijk zo veel maar dan op 2.68Typhone schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:15:
[...]
Ik heb nog 12.000 aan XRP openstaan gekocht op 1.68.
Dat was gisteren rond 16:00 niet zoveel kan ik je vertellen.
Aan de andere kant ook nog heel wat XLM en ADA met wisselende bedragen.
Een succesverhaal is pas een succesverhaal wanneer je het verkoopt (wat ik gisteren deed).
Je geld is daarom ook pas gehalveerd als je het verkoopt. Ik heb nog nooit een sell gedaan met verlies in de crypto's. Dat mijn munten niet allemaal evenveel waard zijn op dit exacte tijdstip is een ander verhaal.
Heb ik er ook een aantal van en die dip deed hij niet zoveel en staat nu (al dalende momenteel maargoed) nog wel in de plus.MaStar schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:09:
Er is niet veel gebeurt in de dip dus ook niet veel nodig om van te herstellen;)
och, ben ik wel 20% van kwijt denk ik en heb mn sell order op 0.0039 staat tov ETH.... duurt nog wel even
@ hieronder: 12K euro op ripple?
pffffff dapper. Sowieso die hoeveelheid geld in crypto. Ik hoop dat het je winst is en niet je inzet....
Blijf het knap vinden hoeveel geld mensen erin stoppen met dergelijke risicos.... (en met knap bedoel ik eigenlijk een ander woord)
[ Voor 19% gewijzigd door DRuw op 18-01-2018 17:27 ]
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Verwijderd
Is ook een beetje relatief he. Ik bedoel als je 5 miljoen op de bank heb is 12k Ripple niet zo veel. Als je 30k op de bank heb is het heel veelDRuw schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:23:
[...]
Heb ik er ook een aantal van en die dip deed hij niet zoveel en staat nu (al dalende momenteel maargoed) nog wel in de plus.
Er is niet veel gebeurt in de dip dus ook niet veel nodig om van te herstellen;)
och, ben ik wel 20% van kwijt denk ik en heb mn sell order op 0.0039 staat tov ETH.... duurt nog wel even
@ hieronder: 12K euro op ripple?
pffffff dapper. Sowieso die hoeveelheid geld in crypto. Ik hoop dat het je winst is en niet je inzet....
Blijf het knap vinden hoeveel geld mensen erin stoppen met dergelijke risicos.... (en met knap bedoel ik eigenlijk een ander woord)
Amerika wordt wakker, dag + koers. Maar eens scherp inkopen. Waarschijnlijk dip rond 0000 uur .
Ben maar weer ingestapt voor betzelde bedrag als waarvoor ik ze verkocht (ethereum) had voor de grote dip (910 euro) geen idee of het een slimme keus geweest is maar hij was al een paar keer er weer overheen gegaan en het nieuws dat korea niet gaat/kan bannen is denk ik toch ook wel significant. Jammer natuurlijk dat ik ze niet ingekocht heb op 620 maar op dat moment kon het voor mij ook 2 kanten opgaan.
Handig dat je ook vermeld welke coinRyan1981 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:50:
Ben maar weer ingestapt voor betzelde bedrag als waarvoor ik ze verkocht had voor de grote dip (910 euro) geen idee of het een slimme keus geweest is maar hij was al een paar keer er weer overheen gegaan en het nieuws dat korea niet gaat/kan bannen is denk ik toch ook wel significant. Jammer natuurlijk dat ik ze niet ingekocht heb op 620 maar op dat moment kon het voor mij ook 2 kanten opgaan.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
De echte crypto addict weet toch dat dit ETH moet zijn, weet jij niet alle dagelijkse low and highs uit je hoofd voor de top 100 coins
Aan het bedrag te zien vast ETH
Andere vraag. Bij Binance heb je de launchpad waar periodiek bedrijven zich presenteren en ICO's uitschrijven. Deze kun je op een kickstarterachtige manier supporten in de vorm van BNB in ruil voor tokens.
Hebben jullie hier ervaring mee? Bijvoorbeeld:
https://launchpad.binance.com/details.html?projectId=19
None takenTyphone schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:26:
[...]
No offense naar de minder bedeelden op spelling gebied maar "officiële" berichten voorzien van spelfouten neem ik nooit serieus. Die mensen komen op mij dan direct over als tokkies met als gevolg dat ik zo'n advies nooit zou opvolgen en dus gone with the wind zou zijn.
Idd Ethereum. Mijn hoofdreden om te verkopen was de onzekerheid van het hele Korea/China verhaal, maar nu blijkt dat Korea ze niet verband (alleen misschien gaat reguleren) ben ik toch iets positiever. Dat China ingrijpt, tja daar dacht ik meteen al van dat gaat het kapitalistische westen niets boeien
Anders dan dat Binance gerund wordt vanuit China en gehost in Japan en Korea.Ryan1981 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 19:24:
[...]
Idd Ethereum. Mijn hoofdreden om te verkopen was de onzekerheid van het hele Korea/China verhaal, maar nu blijkt dat Korea ze niet verband (alleen misschien gaat reguleren) ben ik toch iets positiever. Dat China ingrijpt, tja daar dacht ik meteen al van dat gaat het kapitalistische westen niets boeien
Dat wist ik niet, wat verwacht jij dat de invloed van binance is in dit hele gebeuren?markweb4871 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 19:33:
[...]
Anders dan dat Binance gerund wordt vanuit China en gehost in Japan en Korea.
Meh durft het niet aan om het over de nacht te laten staan en stop loss vertrouw ik niet
[ Voor 27% gewijzigd door Ryan1981 op 18-01-2018 20:22 ]
Op dit moment heb ik vooral VEN als mijn daytrade / HODL coin, ik heb hiernaast BNB, BTC en NEO.
Nu zijn BNB en NEO aardig gedaald, blijf ze in de gaten houden maar weet nog niet helemaal in hoeverre die terug komen.
Wat zijn in jullie ogen nog leuke instappers?
Nu zijn BNB en NEO aardig gedaald, blijf ze in de gaten houden maar weet nog niet helemaal in hoeverre die terug komen.
Leuke instapper? Pak WTC lees waltonchain reddit all in one topic maar door dan snap je het allemaal. Nog steeds onder de radar tot mainnet launch dit kwartaal. Ik zit erin sinds 1$ nette winst van 6 ton op dit moment. Zelfde gevoel als dat ik met neo en omisego had begin vorig jaar.
De info die ik op tweakers gaf over nav onder de 1 euro(nu 2.65 euro) en evx rond 1 euro(nu 3.45 euro)werd destijds ook door velen gewaardeerd.
X10 vanaf hier dit jaar zeer zeker mogelijk.
De info die ik op tweakers gaf over nav onder de 1 euro(nu 2.65 euro) en evx rond 1 euro(nu 3.45 euro)werd destijds ook door velen gewaardeerd.
[ Voor 46% gewijzigd door BabyRattle op 18-01-2018 21:12 ]
Ik weet niet of ik het hier (wel) mag vragen , en of iemand de moeite wilt nemen om me te helpen... maar ik trek de stoute schoenen maar even aan:
Gisteren heb ik 53.7 Ripple gekocht bij Bitcoinmeester.nl.
Vooraf had ik al aardig wat uitzoekwerk gedaan en op zich leek deze partij me prima, de betaling ging via iDeal en was in een zucht en steun gedaan. So far so good.
Toen zag ik dus dat ik me vanaf nu eigenaar mag noemen van 53.7 Ripple. Maar vanaf hier wordt het wat lastiger voor me. Zet ik deze nu wel/niet in een wallet? Volgens de veelgestelde vragen op Bitcoinmeester is het niet nodig, maar kan het wel (hetzelfde kreeg ik als reactie op mijn vraag per mail) maar hun Algemene Voorwaarden zeggen dat het wel een goed plan is om e.e.a in een wallet te zetten.
Mijn zoektocht naar een Wallet bracht me bij gatehub en kraken. Bij beide heb ik nu een account.
Maar .... als ik het goed begrijp, kost het overzetten van mijn 53.7 Ripple me sowieso 1 Ripple als transactiekosten bij Bitcoinmeesters en daarnaast kost het activeren van de Ripple wallet ook nog eens 20 Ripple? Dus na het overzetten zou ik er nog slechts 32.7 hebben....
Wat is in dit geval aan te raden? Gewoon laten staan waar ze staan tot ik (financieel) ruimte heb om er meer te kopen, of nu al naar een wallet en het verlies van 21 Ripple voor lief nemen?
Vooraf had ik al aardig wat uitzoekwerk gedaan en op zich leek deze partij me prima, de betaling ging via iDeal en was in een zucht en steun gedaan. So far so good.
Toen zag ik dus dat ik me vanaf nu eigenaar mag noemen van 53.7 Ripple. Maar vanaf hier wordt het wat lastiger voor me. Zet ik deze nu wel/niet in een wallet? Volgens de veelgestelde vragen op Bitcoinmeester is het niet nodig, maar kan het wel (hetzelfde kreeg ik als reactie op mijn vraag per mail) maar hun Algemene Voorwaarden zeggen dat het wel een goed plan is om e.e.a in een wallet te zetten.
Mijn zoektocht naar een Wallet bracht me bij gatehub en kraken. Bij beide heb ik nu een account.
Maar .... als ik het goed begrijp, kost het overzetten van mijn 53.7 Ripple me sowieso 1 Ripple als transactiekosten bij Bitcoinmeesters en daarnaast kost het activeren van de Ripple wallet ook nog eens 20 Ripple? Dus na het overzetten zou ik er nog slechts 32.7 hebben....
Wat is in dit geval aan te raden? Gewoon laten staan waar ze staan tot ik (financieel) ruimte heb om er meer te kopen, of nu al naar een wallet en het verlies van 21 Ripple voor lief nemen?
Hey baby dat is weer even geleden dat ik je hier heb gezien. Zit je nog steeds zo diep in Neo? Of al flink wat winst gepakt, de prijs was toentertijd echt maar een fractie van wat het nu is.BabyRattle schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:02:
Leuke instapper? Pak WTC lees waltonchain reddit all in one topic maar door dan snap je het allemaal. Nog steeds onder de radar tot mainnet launch dit kwartaal. Ik zit erin sinds 1$ nette winst van 6 ton op dit moment. Zelfde gevoel als dat ik met neo en omisego had begin vorig jaar.
mijn personlijke advies zou zijn maak het over naar een exchange (zitten geen kosten aan het hebben van een wallet) je kunt dan ook met je ripple handelen als je dat zou willen (voor BTC of cashen naar je bankrekening) je zegt dat je een account hebt bij kraken, dit is een exchange, je kunt daar dus je ripple naar toesteuren en als Bitcoinmeester 1 ripple rekened voor transactie kosten dan krijg je dus 52.7 ripple in je kraken tegoed.smoken schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:06:
Ik weet niet of ik het hier (wel) mag vragen , en of iemand de moeite wilt nemen om me te helpen... maar ik trek de stoute schoenen maar even aan:
Dus je koopt voor een paar tientjes aan coins, waarop die site waarschijnlijk minder dan een euro winst maakt, leest wat er in hun FAQ staat en gaat ze dan ook nog per mail lastig vallen om diezelfde vraag te stellen die in de FAQ al beantwoord was, en je weet al dat het niks uithaalt omdat je de helft van je inleg kwijt bent als je het ergens anders neerzet. Dus, wat is nu je punt?smoken schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:06:
Voor die paar tientjes is het echt niet de moeite om het in een andere wallet te zetten. Als je het veilig wilt hebben zijn online wallets sowieso niet veilig (dat zal voor die Bitcoinmeester ook wel gelden), wil je het veilig hebben dan moet je een eigen wallet gebruiken. En zorgen dat je alle data goed backupt, anders kom je er wellicht nooit meer bij. Maar echt, voor die paar tientjes, dat gaat nergens over. Laat het lekker staan en ga niet moeilijk doen. Tegen de tijd dat het een paar duizend euro wordt wordt het de moeite om verder te kijken wat er mogelijk is.
Dank je voor je inhoudelijke reactie. Ik ga eens kijken of ik kan uitvogelen hoe dit werkt.speedhaste schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:15:
[...]
mijn personlijke advies zou zijn maak het over naar een exchange (zitten geen kosten aan het hebben van een wallet) je kunt dan ook met je ripple handelen als je dat zou willen (voor BTC of cashen naar je bankrekening) je zegt dat je een account hebt bij kraken, dit is een exchange, je kunt daar dus je ripple naar toesteuren en als Bitcoinmeester 1 ripple rekened voor transactie kosten dan krijg je dus 52.7 ripple in je kraken tegoed.
Ik heb er een account aangemaakt, maar verder weet ik nog niet hoe het werk.
Dank je voor je reactie.... denk ik.Specy schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:17:
[...]
Dus je koopt voor een paar tientjes aan coins, waarop die site waarschijnlijk minder dan een euro winst maakt, leest wat er in hun FAQ staat en gaat ze dan ook nog per mail lastig vallen om diezelfde vraag te stellen die in de FAQ al beantwoord was, en je weet al dat het niks uithaalt omdat je de helft van je inleg kwijt bent als je het ergens anders neerzet. Dus, wat is nu je punt?
Voor die paar tientjes is het echt niet de moeite om het in een andere wallet te zetten. Als je het veilig wilt hebben zijn online wallets sowieso niet veilig (dat zal voor die Bitcoinmeester ook wel gelden), wil je het veilig hebben dan moet je een eigen wallet gebruiken. En zorgen dat je alle data goed backupt, anders kom je er wellicht nooit meer bij. Maar echt, voor die paar tientjes, dat gaat nergens over. Laat het lekker staan en ga niet moeilijk doen. Tegen de tijd dat het een paar duizend euro wordt wordt het de moeite om verder te kijken wat er mogelijk is.
Ja, ik heb ze "lastig gevallen?" via de mail om antwoord te krijgen op een vraag die ik had. Dit omdat het antwoord in hun veelgestelde vragen haaks staat op de Algemene Voorwaarden, niet heel vreemd toch? Ik krijg dagelijks vragen van collega's en klanten ... ik ervaar dat niet als lastig vallen en het boeit me al helemaal niet of ik nu 1 of 1000 euro winst maak op de betreffende klant. Maar dit is een andere discussie.
Dat ik weinig gekocht heb, dat weet ik ... maar veel mensen zullen klein begonnen zijn, want niet iedereen heeft een vermogen (over) om dit soort dingen te gaan proberen.
En ook al is het nu weinig, ik wil graag weten wat slim is en vooral of ik het goed begrijp.
Wat dat betreft geeft de reactie van speedhaste me wel weer wat stof tot nadenken.
Beste probeer je te registreren op coinbase en binance. Betaal niet onnodig teveel. Via gdax kan je zonder fees bitcoin/litecoin/ether kopen en gratis(heeel interessant) doorsturen naar binance uit mijn ervaring. Uitbetalen vanuit coinbase is maar 0.15 euro hele nette fee i.t.t tot al die dure tussenhandelaren.
Wil je met weinig budget flink geld verdienen dan moet je of onder de radar munten kopen en door dik en dun vasthouden zonder paniek of goed onderzoek doen bij icos.
Voorbeeldje ik deed 12000 euro in de presale van nagaico.com en toen de tokens released waren verkocht ik ze in een pump voor 60000 euro in 1 week tijd.
Zo zijn er meerdere icos die goed geld opleveren req request network is inmiddels al x10 gegaan. Komende ico concierge.io heb ik persoonlijk met de founders kunnen praten in de telegram groep. 11 -15 miljoen marketcap gaat zowiezo x10 a x20. Inschrijven kan nu nog halverwege de maand februari start de presale.
Doe je eigen onderzoek maar zoals ik zeg er zijn nog zat kansen zelfs met een klein budget.
Wat betreft ripple persoonlijk gebruikte ik gatehub. Zelf zou ik er niet in zitten te weinig rek om te verdubbelen. Altijd naar de marketcaps kijken op coinmarketcap.com
Wil je met weinig budget flink geld verdienen dan moet je of onder de radar munten kopen en door dik en dun vasthouden zonder paniek of goed onderzoek doen bij icos.
Voorbeeldje ik deed 12000 euro in de presale van nagaico.com en toen de tokens released waren verkocht ik ze in een pump voor 60000 euro in 1 week tijd.
Zo zijn er meerdere icos die goed geld opleveren req request network is inmiddels al x10 gegaan. Komende ico concierge.io heb ik persoonlijk met de founders kunnen praten in de telegram groep. 11 -15 miljoen marketcap gaat zowiezo x10 a x20. Inschrijven kan nu nog halverwege de maand februari start de presale.
Doe je eigen onderzoek maar zoals ik zeg er zijn nog zat kansen zelfs met een klein budget.
Wat betreft ripple persoonlijk gebruikte ik gatehub. Zelf zou ik er niet in zitten te weinig rek om te verdubbelen. Altijd naar de marketcaps kijken op coinmarketcap.com
smoken schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:06:
Tx! Ik heb nog veel, heel veel te leren als ik dit zo lees...en een lange weg te gaan. Jij hebt het over een inleg van 12.000 ik van 50 ;-)BabyRattle schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:26:
Beste probeer je te registreren op coinbase en binance. Betaal niet onnodig teveel. Via gdax kan je zonder fees bitcoin/litecoin/ether kopen en gratis(heeel interessant) doorsturen naar binance uit mijn ervaring. Uitbetalen vanuit coinbase is maar 0.15 euro hele nette fee i.t.t tot al die dure tussenhandelaren.
[...]
Gatehub zou me dus 20 ripple kosten, dat is zonde.
Ik ga nu eens kijken hoe ik die ripples bij Kraken kan krijgen (want wellicht veiliger dan de huidige locatie) en dan uitzoeken hoe dat allemaal werkt.... baby steps ...
Achain (ACT)? Heeft al een werkend platform en dApps en verricht hard forks waardoor er de mogelijkheid is dat je er steeds weer nieuwe coins/tokens bijkrijgt. Zo is recent ACT geforkt in een 1:1 ratio naar aBTC. Je behoudt gewoon je Achain. Moet je op het moment van de fork je ACT wel in een wallet hebben staan of op een exchange die de fork ondersteunt.Tripod62 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 20:52:
Op dit moment heb ik vooral VEN als mijn daytrade / HODL coin, ik heb hiernaast BNB, BTC en NEO.
Staat momenteel ook vrij laag (0,67 USD) en met een circulating supply van 'slechts' 300 mio zit er mogelijk nog de nodige rek in.
@smoken
Ok als je van plan bent om meer geld erin te stoppen dan is het wel aan te bevelen om een wallet te nemen (ik ga er vanuit dat ze het advies in de algemene voorwaarden gezet hebben om zich in te dekken mochten ze gehacked worden of zo).
Wil je handelen (dan kun je zelfs van zo'n klein bedrag nog best wel snel veel maken als je het goed aanpakt), dan is een exchange handig.
Wil je gewoon vasthouden en er niet meer naar kijken, dan is een eigen wallet op je eigen pc (of nog veiliger: op papier) het veiligst. Op grotere exchanges en online wallets staat vaak voor miljoenen aan coins, dat zijn dus plekken waar hackers proberen in te komen.
Overigens: Mijn reactie kwam doordat op dit moment vrijwel alle sites compleet geflood worden met vragen en nieuwe klanten en de vraag helemaal niet aankunnen. Dit forum staat vol met posts van mensen die duizenden euro's hebben overgemaakt en al weken wachten op een antwoord op hun mail waarom dat geld niet aangekomen is! Dus het is geen goed idee om op dit moment mails over 'onbelangrijke' zaken te gaan sturen, die al duidelijk op de site staan. Ik heb zelf pas gehad dat ik 0.001 Bitcoin te weinig had overgemaakt (op een overmaking van 0.25 Bitcoin toen de koers nog rond de 16000 euro was, de site waarvandaan ik overmaakte hield 0.001 Bitcoin in waardoor er maar 0.249 binnenkwam), waardoor een verkoop niet lukte en mijn Bitcoin "kwijt" was. Tegen de tijd dat mijn mail door de klantenservice werd beantwoord - een week later! - was de koers zover gezakt dat ik uiteindelijk ruim 1000 euro minder uitbetaald heb gekregen. Misschien dat die site die jij had het niet zo druk heeft, maar anders is het echt beter om alleen echt belangrijke dingen te vragen.
Ok als je van plan bent om meer geld erin te stoppen dan is het wel aan te bevelen om een wallet te nemen (ik ga er vanuit dat ze het advies in de algemene voorwaarden gezet hebben om zich in te dekken mochten ze gehacked worden of zo).
Wil je handelen (dan kun je zelfs van zo'n klein bedrag nog best wel snel veel maken als je het goed aanpakt), dan is een exchange handig.
Wil je gewoon vasthouden en er niet meer naar kijken, dan is een eigen wallet op je eigen pc (of nog veiliger: op papier) het veiligst. Op grotere exchanges en online wallets staat vaak voor miljoenen aan coins, dat zijn dus plekken waar hackers proberen in te komen.
Overigens: Mijn reactie kwam doordat op dit moment vrijwel alle sites compleet geflood worden met vragen en nieuwe klanten en de vraag helemaal niet aankunnen. Dit forum staat vol met posts van mensen die duizenden euro's hebben overgemaakt en al weken wachten op een antwoord op hun mail waarom dat geld niet aangekomen is! Dus het is geen goed idee om op dit moment mails over 'onbelangrijke' zaken te gaan sturen, die al duidelijk op de site staan. Ik heb zelf pas gehad dat ik 0.001 Bitcoin te weinig had overgemaakt (op een overmaking van 0.25 Bitcoin toen de koers nog rond de 16000 euro was, de site waarvandaan ik overmaakte hield 0.001 Bitcoin in waardoor er maar 0.249 binnenkwam), waardoor een verkoop niet lukte en mijn Bitcoin "kwijt" was. Tegen de tijd dat mijn mail door de klantenservice werd beantwoord - een week later! - was de koers zover gezakt dat ik uiteindelijk ruim 1000 euro minder uitbetaald heb gekregen. Misschien dat die site die jij had het niet zo druk heeft, maar anders is het echt beter om alleen echt belangrijke dingen te vragen.
10000 stuks van toen vastgehouden dus dan weet je dat ik niet meer aan de loterij hoef mee te doen. Gisteren ruim 680000 euro omlaag met portefeuille maar mentaal sterk zijn en genoeg afleiding helpt en vandaag + 7ton verdiend afgelopen 24 uur.. leuk
zorss schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:14:
[...]
Hey baby dat is weer even geleden dat ik je hier heb gezien. Zit je nog steeds zo diep in Neo? Of al flink wat winst gepakt, de prijs was toentertijd echt maar een fractie van wat het nu is.
Zo, even een stukje van m'n crypto omgezet in TRON (TRX). Stond zo laag...afgelopen dagen druk druk, 70% gisteren en 43% vandaag gestegen grrrrr. Zo'n vermoeden dat ie weer naar z'n ATH toe gaat kruipen zodra de rest van de markt ook lekker loopt. Ik had al ingekocht op .15 , rustig gehodl'd en nu dus bijgekocht. Nog andere mensen die vertrouwen hebben in dit muntje?
Okay, dit plaatst je reactie in een totaal ander daglicht. Dank je dat je de moeite genomen hebt om dit nog toe te lichten.Specy schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:41:
@smoken
Zoals ik er nu over denk wil ik me gaan focussen op het "exchange" deel. Misschien is mijn lage instap daar wel veilig genoeg voor. Alleen lijkt Kraken momenteel niet (goed) te werken, ik krijg na het klikken op "deposit" de bijbehorende menustructuur niet en dus kan ik verder niets daar.
Ik heb daar wel (sinds gisteren) een account, maar deze is niet "verified" de "get verified" functie werkt momenteel niet.Dus wellicht dat ik daarom die deposit niet kan doen.
gefeliciteerd met de winst! maar op zich hoef je niet in elk bericht te vertellen met hoeveel geld je aan het spelen bent hoor.BabyRattle schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:43:
10000 stuks van toen vastgehouden dus dan weet je dat ik niet meer aan de loterij hoef mee te doen. Gisteren ruim 680000 euro omlaag met portefeuille maar mentaal sterk zijn en genoeg afleiding helpt en vandaag + 7ton verdiend afgelopen 24 uur.. leuk
[...]
Meerendeel ziet niet waar ze in investeren. Echt research doen is echt noodzakelijk. Dat een coin als tron volgens jou aan de prijs laag staat klopt niet. Weet wel dat er 65,748,192,475 TRX rondgaat en bitcoin heel veel minder. Namelijk 16,810,987 BTC
Marketcap is heel belangrijk om naar te kijken en wat het team achter die munt doet. Naar mij inzien zou ik nooit in zon overgewaardeerde munt instappen. Ieder zn ding natuurlijk ;-) valt weinig meer aan winst te behalen. TRX Word door velen aangehaald als pump & dump materiaal zonder real live use.
Reddit.com/cryptocurrency en googlen op reddit ( afkorting van de munt) dan lees je op de redditfora alles over de munt waarin je o derzoek doet en uiteraard de twitter volgen
Marketcap is heel belangrijk om naar te kijken en wat het team achter die munt doet. Naar mij inzien zou ik nooit in zon overgewaardeerde munt instappen. Ieder zn ding natuurlijk ;-) valt weinig meer aan winst te behalen. TRX Word door velen aangehaald als pump & dump materiaal zonder real live use.
Reddit.com/cryptocurrency en googlen op reddit ( afkorting van de munt) dan lees je op de redditfora alles over de munt waarin je o derzoek doet en uiteraard de twitter volgen
majic schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:44:
Zo, even een stukje van m'n crypto omgezet in TRON (TRX). Stond zo laag...afgelopen dagen druk druk, 70% gisteren en 43% vandaag gestegen grrrrr. Zo'n vermoeden dat ie weer naar z'n ATH toe gaat kruipen zodra de rest van de markt ook lekker loopt. Ik had al ingekocht op .15 , rustig gehodl'd en nu dus bijgekocht. Nog andere mensen die vertrouwen hebben in dit muntje?
Er zijn (veel) andere munten met méér muntjes in omloop (en meer muntjes in de print) die véél hoger staan. Ieder z'n ding, ik heb mij redelijk ingelezen in de munt en het heeft naar mijn idee net zoveel (of zoweinig) potentie als een aantal andere high-quantity munten die veel, veel veel hoger staan. Heel de cryptomarkt is pump en dump, zoals je kon zien met de afgelopen voorjaarscrash. Daadwerkelijke functionaliteit...weinig. Da's de nature of the beast : )BabyRattle schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:55:
Meerendeel ziet niet waar ze in investeren. Echt research doen is echt noodzakelijk. Dat een coin als tron volgens jou aan de prijs laag staat klopt niet. Weet wel dat er 65,748,192,475 TRX rondgaat en bitcoin heel veel minder. Namelijk 16,810,987 BTC
[...]
Nice.. wat vindt jij van ven en de sellwalls die ermee gepaard gaan?BabyRattle schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:55:
[...]
Helaas, blijkbaar ligt de verify functie bij Kraken er al meer dan een maand uit.smoken schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:48:
[...]
Alleen lijkt Kraken momenteel niet (goed) te werken, ik krijg na het klikken op "deposit" de bijbehorende menustructuur niet en dus kan ik verder niets daar.
Ik heb daar wel (sinds gisteren) een account, maar deze is niet "verified" de "get verified" functie werkt momenteel niet.Dus wellicht dat ik daarom die deposit niet kan doen.
Op zoek naar een andere Exchange...al lijken de meeste gesloten te zijn voor nieuwe deelnemers.
Waarom niet? Voor mij plaatst dat zijn posts in een bepaald perspectief en geeft een bepaald gewicht mee aan de aanbevelingen die hij doet. Er zijn er maar weinig tweakers die open en eerlijk durven zeggen met welke bedragen ze spelen, en dus eventueel winnen en verliezen.BBBrt schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:48:
[...]
gefeliciteerd met de winst! maar op zich hoef je niet in elk bericht te vertellen met hoeveel geld je aan het spelen bent hoor.
De meeste posts hier zien we van mensen die met 100 euro zakgeld komen zeuren dat de fees op litebit zo hoog zijn en niks over houden na aankoop en verkoop een klein bedrag beginnen en afvragen waarom er ondanks een stijging geen winst overblijft bij aan-verkoop via Litebit, of dat ze 20 XRP van de 50 kwijt zijn aan gatehub omdat je die moet aanhouden in je wallet...
Als iemand door flink gokken, en vervolgens hodlen een leuke boterham verdiend, prima, geen problemen mee om dat te lezen.
edit: Excuses aan @smoken , post wat genuanceerd
[ Voor 8% gewijzigd door paul-s83 op 18-01-2018 22:47 ]
Ik heb er ook zeker vertrouwen in. Justin Sun is niet altijd even handig in zijn tweets maar ze hebben wel al deals gesloten met aardige bedrijven, net zoals ripple bijvoorbeeld... De munt waar ook zoveel mensen van alles over te melden hebben ;-)majic schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:44:
Het zijn munten die ook erg geliefd zijn in Azië en daar zit veel geld, ook iets om in ogenschouw te nemen lijkt me.
Niet zo handig? Ik weet niet hoor, maar voor iemand die pronkt met zijn Forbes 30 under 30 award zou je wel iets meer professionaliteit verwachten bij het runnen van je business.onnaj schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:35:
[...]
Ik heb er ook zeker vertrouwen in. Justin Sun is niet altijd even handig in zijn tweets maar ze hebben wel al deals gesloten met aardige bedrijven, net zoals ripple bijvoorbeeld... De munt waar ook zoveel mensen van alles over te melden hebben ;-)
Het zijn munten die ook erg geliefd zijn in Azië en daar zit veel geld, ook iets om in ogenschouw te nemen lijkt me.
Dank je ...paul-s83 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:33:
[...]
De meeste posts hier zien we van mensen die met 100 euro zakgeld komen zeuren dat de fees op litebit zo hoog zijn en niks over houden na aankoop en verkoop, of dat ze 20 XRP van de 50 kwijt zijn aan gatehub omdat je die moet aanhouden in je wallet...
Helaas komt dit ook doordat ze zo'n post zien met grote bedragen en denken 'dit kan ik ook', maken in een opwelling een account ergens aan en dumpen er wat centen op om er later achter te komen dat de helft van die centen moet blijven staan.... Verdiepen en onderzoek doen blijft belangrijk!paul-s83 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:33:
[...]
De meeste posts hier zien we van mensen die met 100 euro zakgeld komen zeuren dat de fees op litebit zo hoog zijn en niks over houden na aankoop en verkoop een klein bedrag beginnen en afvragen waarom er ondanks een stijging geen winst overblijft bij aan-verkoop via Litebit, of dat ze 20 XRP van de 50 kwijt zijn aan gatehub omdat je die moet aanhouden in je wallet...
PSN: Curvaa_
2 weken geleden hier gelezen over CND toen gekocht en sindsdien alleen maar min gedraaid.
vorige week de helft verkocht met verlies, nu gelukkig toch nog een beetje kiet gespeeld met de 130% stijging vannacht.
toch de vroeg gekocht ben ik bang.
vorige week de helft verkocht met verlies, nu gelukkig toch nog een beetje kiet gespeeld met de 130% stijging vannacht.
deze heb ik een tijdje geleden ook in een opwelling gekocht. niet goed ingelezen, meer op de gok. continu rood , maar nu lekker groen. heeft iemand nog een mooi verkooppraatje of gewoon een goed gevoel bij deze munt? anders doe ik hem zo lekker wegtheorganiser schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 07:33:
2 weken geleden hier gelezen over CND toen gekocht en sindsdien alleen maar min gedraaid.
Mooi dit zetje had ik nodig voor wtc. Nu is het nog 12.5% van mijn portfolio maar ik twijfel al een lange tijd over het verschuiven van mijn portfolio naar Wtc, omdat ik er echt gigantisch veel vertrouwen in heb. Ether, neo en bqx/ethos vormen ieder zo’n 20% van mijn portfolio dus ik ga maar is lekker rekenen om uit ieder een plukje te halen.BabyRattle schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:02:
Verwijderd
Bestaat er een veilige opslag waar de volgende coins in kunnen: VEN, Qash, HTML, POE, ICX? Op dit moment in portefeuille staan bij 3 verschillende exchanges.....
En dit klopt niet, eergisteren nog geregistreerd en tot lvl. 2 geverifieerd binnen 20min.smoken schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:22:
[...]
Helaas, blijkbaar ligt de verify functie bij Kraken er al meer dan een maand uit.
Op zoek naar een andere Exchange...al lijken de meeste gesloten te zijn voor nieuwe deelnemers.

Ik heb naar concierge gekeken maar wat is er nou het punt van? Een gedecentraliseerd reisbureau? Waarschijnlijk is mn redenatie de beknopt maar dit vind ik meer een blockchain variant van pets.com. Wat spreekt je hier in aan, of is t alleen de verwachting dat die 20x gaat? Zo ja, Waarom verwacht je datBabyRattle schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:26:
myetherwallet met ledger nano SVerwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:43:
Bestaat er een veilige opslag waar de volgende coins in kunnen: VEN, Qash, HTML, POE, ICX? Op dit moment in portefeuille staan bij 3 verschillende exchanges.....
Alleen jammer dat de Ledgers zo ongeveer niet meer te krijgen zijn tot eind maart.
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik lees sinds een paar weken mee en nu maar een account aangemaakt
Begin januari ben ik begonnen met Cryto's. Helaas aangekocht op de ATH van BTC
Ik heb deze week in de dip weer bijgekocht en sta nu weer bijna quite.
Nu hoor ik veel mensen praten over een volgende dip die er aan gaat komen.
Hoe kan ik daar het beste mee om gaan?
Ik denk erover om een flink deel van mijn eerste coins te verkopen en in de dip voor een veel lager bedrag weer terug te kopen om zo mijn hoeveelheid coins te vergroten.
Maar als ik ze verkoop heb ik BTC of ETH en die gaan net zo snel mee omlaag tijdens een crash.
Of zie ik dat verkeerd?
Ik denk erover om een flink deel van mijn eerste coins te verkopen en in de dip voor een veel lager bedrag weer terug te kopen om zo mijn hoeveelheid coins te vergroten.
Maar als ik ze verkoop heb ik BTC of ETH en die gaan net zo snel mee omlaag tijdens een crash.
Of zie ik dat verkeerd?
10.000 NEO is 5000 dollar per maand aan GAS, dat betaalt de hypotheek/huur wel, al zou ik zelf de helft cashen en cash een huis kopen en met 2500 dollar passief inkomen per maand rondkijken. Mooi man.BabyRattle schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:43:
[...]
Had jij nog VEN meegepakt of niet, weet dat niet meer en kan niet door de 1000000 posts kijken sinds oktober.
Ik hoop echt dat je dit sarcastisch bedoelt? Uit welke glazenbol komt deze "special note"?jorisdeket schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:21:
[...]
Als je zo reageert zal je zelf geen onderzoek hebben gedaan is mij mening dan. Lees je zelf in, geef alleen een voorzetEn heb er ook duidelijk bij gezet: Doe er mee wat je wilt.
****Special note: Superficial coins and meme coins are OUT for 2018.
That's right folks, we'll see real coins take center stage this year.
If you bought coins based on name, logo branding (polygons, wireframes), memes or concepts/whitepapers:
ACTION TO TAKE: SELL IMMEDIATELY****
Nu jij?
Als je enigzins wat onderzoek hebt gedaan naar traden in het algemeen dat weet je dat dit soort berichten natuurlijk nergens op slaan. Als je niet weet wat je koopt investeer dan niet.
Als je succesvol wilt handelen moet je reageren op de markt. Niet anticiperen zoals 99% van de mensen doet.
Even voor de duidelijkheid, ik ben absoluut geen expert. Ik handel sinds afgelopen zomer. Mijn percentage succesvolle trades staat op 100%. Ik heb op geen enkele trade verloren. Welke techniek ik daarvoor gebruik heb ik al eens eerder gepost in het vorige topic. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Wachten tot ie komt en dan kopen uiteraard. Dus zodra je winst hebt en een signaal van een dip ziet (klein of groot) gokken: verkoop of bounced ie terug. Dat weet je nooit met zekerheid.Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:36:
Hallo allemaal,
Of zie ik dat verkeerd?
ik heb hem heHODL tijdens alle FUD wat nog best een opgave wasmajic schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:44:

Je leest zoveel over TRX, zowel negatief als positief. Als je even denkt dat hij lekker stijgt en verder gaat, dan dipt 'ie weer.Grono112 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:11:
[...]
ik heb hem heHODL tijdens alle FUD wat nog best een opgave wasMaar hopelijk wordt mijn geduld en toch ook mijn eigenwijsheid beloond. Was er met TRX vroeg bij want had ze vanaf 0.03. Vingers crossed dat ze nog wat verder stijgen
* Zephyer hoopt met je mee

https://www.ledgerwallet.com/cryptocurrenciesVerwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:32:
[...]
Ondersteund de Ledger nano S dan ook HTML en Qash?
Over het algemeen kan je beter Holden. Er bestaat namelijk ook een kans dat jij alles verkoopt op een moment dat jij denkt dat het laagst gaat zijn en dan alles ineens gaat stijgen. Dan ben je de sjaakVerwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:36:
Hallo allemaal,
Of zie ik dat verkeerd?
Mrja voor hetzelfde geld maak je een goede keuze.
Als ze niet in die lijst staan, dan is het antwoord op je vraag "Nee, dat kan de Ledger (nog) niet"Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:44:
[...]
Thanks, maar hier staan o.a. HTML en Qash niet bij. Of zie ik iets over het hoofd??
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Qash is een ERC20 token voor zover ik kan zien met een snelle Google-actie. Die worden niet native door Ledger ondersteund, maar wel via MyEtherWallet.Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:44:
[...]
Thanks, maar hier staan o.a. HTML en Qash niet bij. Of zie ik iets over het hoofd??
HTML is volgens mij een losstaande coin met eigen blockchain, dus als die niet op de lijst staat, dan is er geen ondersteuning voor.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
In weet niet in hoeverre dit inhoudelijk is maar heb net ttc gekocht. Waarom? Omdat naamsbekendheid belangrijk is en er genoeg mensen gek genoeg zijn denk ik...
Je aankoop alleen gebasseerd op de naam?Limbeckx schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:43:
In weet niet in hoeverre dit inhoudelijk is maar heb net ttc gekocht. Waarom? Omdat naamsbekendheid belangrijk is en er genoeg mensen gek genoeg zijn denk ik...
En omdat er genoeg mensen gek genoeg zijn.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Dat en dat. Zie wel dat de coin al 3 jaar dood isT-8one schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:52:
[...]
J
En omdat er genoeg mensen gek genoeg zijn.
Best dom eigenlijk maar ach...
Gooi je geld volgende keer mijn kant op, als je het toch weg gooit.Limbeckx schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:57:
[...]
Dat en dat. Zie wel dat de coin al 3 jaar dood is
Best dom eigenlijk maar ach...
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Ik heb ook nog wel 594.000 PAC coins voor je waar ik niet van af kom, wil je die van mij overnemen voor een zacht prijsje?Limbeckx schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:43:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Hoezo kom je daar niet vanaf dan? Op 1 sat moet dat toch wel lukken?Taro schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:11:
[...]
Ik heb ook nog wel 594.000 PAC coins voor je waar ik niet van af kom, wil je die van mij overnemen voor een zacht prijsje?
Dat ging met die DIM drop ook wel mooi. Lagen voor 200-300 SAT voor het oprapen. Heb toch twee dagen lang op HitBTC steeds het spul voor 200-300 SAT gekocht en voor 300-400 SAT verkocht. Beetje spielerij met 0,5 BTC, is uiteindelijk 2 BTC geworden. Gelukkig wel op tijd mee gestopt, dode boel nu.
Voor 50 euro wil ik ze wel hebbenTaro schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:11:
[...]
Ik heb ook nog wel 594.000 PAC coins voor je waar ik niet van af kom, wil je die van mij overnemen voor een zacht prijsje?
Er staat nog 1250 BTC voor mij in de wachtrij om te verkopen @ 1 sat en 600 BTC achter mij in de rij. Was een experimentje om te kijken of een slechte coin met lage waarde in deze markt toch gewoon domweg wordt gekocht en in waarde kan vermeerderen. Heb ze nog laag via LTC gekocht, dus voor 1 sat BTC alsnog winst. Heeft toen wel even de 2/3 sat aangetikt, maar is daarna weer teruggevallen.Limbeckx schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:12:
[...]
Hoezo kom je daar niet vanaf dan? Op 1 sat moet dat toch wel lukken?
Grote kans dat McAfee hem binnenkort pumped en ik mijn huis had kunnen afbetalen, maar ik koop er nu toch liever wat anders van
Edit: De PAC wallet is nu wel te downloaden zie ik en op 1 februari komt eindelijk hun whitepaper online. Ben erg benieuwd of hij daarna alsnog wordt opgepakt. Toch ff holden maar. Ik kan me iemand herinneren op dit forum die ooit ook wat coins aan een medetweaker heeft verkocht en er daarna erg veel spijt van kreeg toen die alsnog to the moon ging.
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 19-01-2018 12:41 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Bedankt voor de reacties 
Ik heb denk ik al iets gevonden voor mijn coins op Binance
Als alles omlaag kelderd zoals afgelopen week lijkt het slim om een deel in te ruilen voor Tether (USDT)
Deze blijft altijd rond 1 dollar.
Om deze dan op een zo laag mogelijk punt weer om te wisselen voor BTC en daar weer andere coins mee te kopen. Het blijft natuurlijk altijd gokken wanneer het juiste moment er voor is.
Ik heb denk ik al iets gevonden voor mijn coins op Binance
Als alles omlaag kelderd zoals afgelopen week lijkt het slim om een deel in te ruilen voor Tether (USDT)
Deze blijft altijd rond 1 dollar.
Om deze dan op een zo laag mogelijk punt weer om te wisselen voor BTC en daar weer andere coins mee te kopen. Het blijft natuurlijk altijd gokken wanneer het juiste moment er voor is.
Voor de Daytraders onder ons, wanneer bepaal je een sell en buy? Kijkend naar de candlesticks, is het niet altijd duidelijk of die een stijging vol gaat houden of gaat droppen. Of sell je em op een punt waar je tevreden mee bent en buy je op zo'n zelfde punt?
Verwijderd
Op dit moment pak ik een vast percentage. Het is wellicht beter om het van de structuur af te laten hangen, i.c.m. met de volatility van de desbetreffende munt. Ook zou je je winstnemingen in etappes kunnen nemen, maar ik houd het nu even simpelTripod62 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:48:
Voor de Daytraders onder ons, wanneer bepaal je een sell en buy? Kijkend naar de candlesticks, is het niet altijd duidelijk of die een stijging vol gaat houden of gaat droppen. Of sell je em op een punt waar je tevreden mee bent en buy je op zo'n zelfde punt?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om