Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zal in de loop van de dag nog wel wat stijgen denk ik maar was een korte pump inderdaad. Je zou zeggen dat er nog wel wat moet komen gezien de verwachtingen.

[ Voor 28% gewijzigd door DAMAGE op 09-01-2018 03:22 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gewwit
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:07
Reden dat de pump niet verder door ging is omdat xvg markt bij bittrex het niet meer aan kon. Heeft er twee keer aardige periode uitgelegen. Zie ook verschil tussen hoogte punt van binance en bittrex

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dChained
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02-09 12:27
Ik zie nu dat Deep Brain Chain (DBC) 0.52$ is. Ik zit er nu zelf in vanaf 0.13$ en heb dus een lekkere groei meegemaakt.

Zojuist zijn ze gelist op Huobi en morgen gaat het traden van start. Op dit moment al te verkrijgen op KuCoin.

Verder zijn ze opgenomen in de lijst 6 Undervalued Cryptocurrencies That Have the Potential to 100X > https://fynestuff.com/low...urrencies-potential-100x/

Ik ben niet verantwoordelijk voor iemand zijn investering. Zelf ben ik fan van dit project :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
dChained schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 08:16:
Ik zie nu dat Deep Brain Chain (DBC) 0.52$ is. Ik zit er nu zelf in vanaf 0.13$ en heb dus een lekkere groei meegemaakt.

Zojuist zijn ze gelist op Huobi en morgen gaat het traden van start. Op dit moment al te verkrijgen op KuCoin.

Verder zijn ze opgenomen in de lijst 6 Undervalued Cryptocurrencies That Have the Potential to 100X > https://fynestuff.com/low...urrencies-potential-100x/

Ik ben niet verantwoordelijk voor iemand zijn investering. Zelf ben ik fan van dit project :)
Hier ook gekocht op 12 cent (euro) KCS op KUCOIN ook trouwens zie ik ook ver gaan gezien hoeveel leden ze bijkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-06 16:48
k995 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 08:23:
[...]

Hier ook gekocht op 12 cent (euro) KCS op KUCOIN ook trouwens zie ik ook ver gaan gezien hoeveel leden ze bijkrijgen.
Hier gekocht op 7,3 cent 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:23:
Ben even een paar dagen "offline" geweest. Tenminste, van GoT met uitzondering van broodnodige conversaties.

Vorige week heb ik, dacht ik, aangegeven om tegen de markt in te gaan traden; ik hou van 2 exchanges bij welke coins het 3x 24 uur slecht doen met als pair BTC en daar stap ik dan op in. Simpele ziel; als het al 3 dagen achter elkaar slecht gaat, hoe slecht kan het dan nog worden, toch?
Hou ons even op de hoogte hoe het gaat, vind dit interessant!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:17
Stevie_ schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:29:
[...]

Omdat je ervanuit gaat dat de btc sowieso altijd stijgt? Ik snap er niks van eigenlijk, mijn portfolio op Binance heeft een btc waarde en een usd waarde. Is de usd waarde de waarde van de BTC die ernaast staat? Of is de usd de waarde van iedere altcoin afzonderlijk? Oftewel, als je je Altcoins aan btc verkoopt en dan voor usd heb je extra winst mits de koers is gestegen van btc?
Je moet BTC inderdaad een beetje loslaten, en je doel moet zijn om met Alts meer BTC te maken. Als BTC dan een mooie koers behaalt, stap ik uit.

Laat ik het zo zeggen: Ik heb er vertrouwen in dat BTC minimaal op 15K blijft en dat ik met alts meer BTC maak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
dChained schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 08:16:

hmm.. zit te twijfelen om in te stappen maar ben uiteraard al wat laat op SNOV/DBC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Crypts schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 03:19:
[...]

Heel eerliijk valt het me behoorlijk tegen. Absoluut geen x2 of x3 zoals voorspeld en wat ik eigenlijk ook wel min of meer verwacht had bij een werkend protocol. Ik zat er niet meer in omdat ik het vertrouwen niet meer had en ondanks de korte stijging dus ook geen spijt van. :)
Project is dan ook volledig overgewaardeerd en met slechte PR-walm erom heen. Er zijn zat andere, veel sympathiekere projecten (ook op privacy-vlak) waar je wel blij van wordt en niet zo heftig reageren op emotie.

NEO is nu een stabiel project geworden. Gisteren 10% max gedaald in de ellende, vandaag 21% gestegen naar USD 120. Met alle ICO's gaat dit een nieuwe core-asset worden naast ETH/BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:23
Ben benieuwd of de actie van BitMEX i.c.m. ADA nog iets gaat doen met de koers heb nog aardig wat ADA staan namelijk.

https://blog.bitmex.com/ADA_competition/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:21
Rookert25 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:57:
[...]

Project is dan ook volledig overgewaardeerd en met slechte PR-walm erom heen. Er zijn zat andere, veel sympathiekere projecten (ook op privacy-vlak) waar je wel blij van wordt en niet zo heftig reageren op emotie.

NEO is nu een stabiel project geworden. Gisteren 10% max gedaald in de ellende, vandaag 21% gestegen naar USD 120. Met alle ICO's gaat dit een nieuwe core-asset worden naast ETH/BTC
Spijt hier hahah. Ooit in FOMO-bui NEO te duur gekocht (€40+), omdat ik toen net instapte en te laat was om NEO onder de €30 te kopen en hij maar niet daalde daarna. Toen een hele tijd in de min gestaan en gebaald. En nu laatst op het punt gestaan bij te kopen, maar daalde naar m'n smaak nog niet te laag (zeg maar doorgedraafd in lage prijs afwachten na eerdere FOMO) dus niets gekocht. En nu baal ik dat ik niet bijgekocht heb. Heheheh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Rookert25 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:57:
[...]

De enige die heftig reageren zijn de shitcoin roepers volgens mij... word wel blij hoor van XVG.

[ Voor 18% gewijzigd door Machlah op 09-01-2018 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 12:02
Mooi meevaller vanochtend :

Doordat Cryptopia zijn LTC market tijdelijk heeft uitgeschakeld, werd mijn portfolio niet goed geupdate binnen de Delta app.

Nu blijkt dat mijn investering van +- 150 euro in Publica ongeveer 100% is gegroeid afgelopen dagen :D .

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:01
Goed te zien dat mensen die in XVG zijn blijven hangen nu de vruchten kunnen gaan plukken. Ik ben er destijds uit gegaan omdat ik er geen vertrouwen meer in had. Spijt van? Ja, want had meer geld kunnen maken. Nee, je moet namelijk echt doen waar je op dat moment goed bij voelt; en dat was uitstappen. :)

Ben inmiddels ook behoorlijk sceptisch als het gaat om TRX en de koers er van... maar voor nu houd ik ze nog steeds vast, omdat ik vermoed dat het wel eenzelfde koers zal varen als dat XVG aan het doen is... lang stabiel of bergafwaarts, en uiteindelijk omhoog omdat er toch releases worden gedaan.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

Kleine update op mijn vorige post, waarin ik mijn eerste stapjes beschreef. Inmiddels een paar dagen verder, en vanmorgen lukte het me om een account aan te maken bij Binance. Daar kon ik de coins kopen die ik bij Gdax en Cryptopia nog niet op de kop had weten te tikken. Eerst kocht ik trouwens BNB om de transactiekosten te drukken.

Ik blijf bij mijn plan om mijn initiële investering te spreiden over 8 maanden, en het bedrag voor de 1e maand heb ik nu helemaal weten om te zetten in cryptocurrency :) Daarbij streef ik naar de volgende verhouding:
  • Ethereum (ETH) - 20%
  • Bitcoin (BTC) - 15%
  • IOTA (MIOTA) - 15%
  • Litecoin (LTC) - 15%
  • NEO (NEO) - 5%
  • Cardano (ADA) - 5%
  • ICON (ICX) - 5%
  • Lisk (LSK) - 5%
  • Ark (ARK) - 5%
  • NAV Coin (NAV) - 5%
  • Ripple (XRP) - 5%
  • Binance Coin (BNB) - alleen voor transacties
Op dit moment staat al mijn saldo nog bij exchanges, dus de volgende stap is dat ik wallets regel om in ieder geval de grotere investering in op te slaan. 'n Klusje voor in het weekend, nu eerst weer even aan het werk O-) .

Edit: voor portfolio-overzicht had ik eerst Blockfolio geïnstalleerd, maar na wat gepiel toch overgestapt op Delta. Werkt prima, maar drie zaken zijn nog onhandig:

1) Fees invoeren voor deposit/withdrawal. Daarvoor maak ik nu een sell-transactie aan voor 0 coins, met als fee handmatig ingegeven de kosten voor 't verplaatsen.
2) Fees invoeren van Binance, die je betaalt in BNB. Die fees zijn in het trading pair waar je in handelt niet direct op te geven, dus 't kost een extra handeling (transactie als beschreven onder 1) opgeven bij BNB).
3) Überhaupt is het jammer dat fees gewoon meetellen in je rendement, en dat er geen optie is om je rendement los van fees te zien. Zo heb ik nu bijvoorbeeld 'n flink procentueel verlies op mijn BNB-coin, wat helemaal te wijten is aan meerdere 'sells' die niets opleverden en alleen maar BNB kostten...

[ Voor 25% gewijzigd door .Frank op 09-01-2018 11:00 ]

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-09 15:34

CR1992

Thor

Hoe komt het eigenlijk dat alles dit weekend en gisteren wat ineen is gestort.
Is er slecht nieuws verkondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:56
CR1992 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:05:
Datadash had hier een uitleg over:

YouTube: Daily Update (1/8/2018) | Cryptos nosedive due to market misconceptions

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:13
DAMAGE schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 02:50:
Wraith is released en hoppa daar gaat de koers van XVG
Kijk, XVG maakt dan toch gewoon waar wat ze beloofd hebben.
Weliswaar een dag of 9 later dan verwacht maar soms moet je dat gewoon accepteren.
Je kent het spreekwoord: de beste stuurlui staan al wal!
Veel blaten langs de zijlijn maar vervolgens zelf niets presteren.
Petje af voor XVG.
Je kunt ontwikkelaars makkelijk tot de grond afbranden maar als je het zelf beter kunt, ga je gang.
De koers ziet er goed uit nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Weet niet of je aan android toestel heb maar mag ik je dan eens bitsnapp aanbevelen. Heeft nl. api ondersteuning voor binance _/-\o_

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:04
CR1992 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:05:
Google even op coinmarketcap en Koreaanse exchanges..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1992
  • Laatst online: 13-09 15:34

CR1992

Thor

omdat coinbase geen ripple op hun exchange wilt zetten?
dit was toch al een paar dagen eerder bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoBaas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01-2024
op 6 november 8400 verge gekocht voor 0,009 per coin.
We gaan nu mooi weer richting de 2000% winst op deze coin sinds aankoop :9

[ Voor 3% gewijzigd door CryptoBaas op 09-01-2018 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Hier ook Ripple met verlies verkocht, ik kan wel tot in den treure gaan holden, maar ik heb het in STRAT en XVG gestoken gisteren, en dat was een goede keuze.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaargod schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:03:
Ik heb 'm al eens eerder genoemd in het vorige topic, hierbij een kleine update voor de geïnteresseerden!

Vanaf 15 Januari zal 'Crypto20' verhandelbaar zijn op HitBTC en EtherDelta. Crypto20 is een closed-end index fund, dat de top20 coins trackt en wekelijks rebalancing toepast. De ICO waarde was USD 0.95 / token (eind November / begin December), en de net asset value (NAV) op het moment van dit schrijven is USD 3.56 / token. Ik ben benieuwd wat de launch op exchanges gaat doen met de koers! Voor mij is dit een HODL munt gezien de te verwachten groei van de crypto markt.

Het team achter deze munt is ook goed bezig, ze liggen op schema om nog voor de listing klaar te zijn met een audit door een van de 'big four' accounting kantoren en komen in Februari ook met verdere toekomstplannen. Zo denken ze erover index funds te lanceren voor bijv.: Proof of Stake fund, mid-cap coins, low-cap coins, etc. Mocht je het gevoel hebben met C20 al te laat te zijn, dan kun je dus wellicht eens kijken of een van deze nieuw aan te kondigen index funds iets voor je is.

Zijn er meer Tweakers die al in deze munt hebben geïnvesteerd (ik heb 'm al een paar keer eerder voorbij zien komen in het vorige topic), of die 'm al op het verlanglijstje hebben staan voor als die straks te koop is?

Disclaimer: Gaargod heeft zelf ttv. de ICO fijn geïnvesteerd in Crypto20 en is dus wellicht een beetje biased en sowieso razend enthousiast :+
Heb meegedaan met de NL-variant (CombiCoin): 600% up in 3 maandjes, zonder de stress van pump-n-dump en daytrading.

En verwacht eind 2018 dik in de 2000%...als de bubble niet barst of de piramide instort.

PS: de koers mag niet teveel rare sprongen maken als het straks op de exchange beschikbaar is: ongeacht de vraag naar de coin zelf wordt de prijs door de onderlliggende munten bepaald!!!

Eigenlijk een must voor alle nieuwelingen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Mijn Ripple investering van 80 euro vorige week maar voor 1700 euro verkocht. Toch lekker! Had ik nog niet eerder gehad dat ik eindelijk eens lekker winst had van Holden.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Mijn Ripple investering laat ik voorlopig nog even staan, heb deze tenslotte gekocht voor 0,17 cent per stuk. Verge wacht ik ook nog even af, alhoewel het rendement daar nog te laag ligt. Ik had eigenlijk verwacht dat deze vandaag wel wat zou stijgen, wellicht komt dat nog.

Daarnaast zit ik er over na te denken om te investeren in 1 of enkele andere munten, met een klein bedrag om wat te spreiden. Waar verwachten jullie de komende periode de meeste beweging? Zelf zat ik te denken aan Stellar Lumens (XLM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

huis-r schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:26:
Mijn Ripple investering laat ik voorlopig nog even staan, heb deze tenslotte gekocht voor 0,17 cent per stuk. Verge wacht ik ook nog even af, alhoewel het rendement daar nog te laag ligt. Ik had eigenlijk verwacht dat deze vandaag wel wat zou stijgen, wellicht komt dat nog.

Daarnaast zit ik er over na te denken om te investeren in 1 of enkele andere munten, met een klein bedrag om wat te spreiden. Waar verwachten jullie de komende periode de meeste beweging? Zelf zat ik te denken aan Stellar Lumens (XLM).
XLM is al gigantisch gestegen, ik zou daar persoonlijk geen wonderen van verwachten voorlopig. STRATIS platform komt voor einde van de maand een ICO aankondiging, deze gaat bijna zeker een flink aantal % sprokkelen.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:13

Hier nog een mooi artikel over Verge XVG en TRON.
http://ethereumworldnews.com/can-verge-tron-rise-fud/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:59
Mijn Ripple investering laat ik voorlopig nog even staan, heb deze tenslotte gekocht voor 0,17 cent per stuk. Verge wacht ik ook nog even af, alhoewel het rendement daar nog te laat ligt. Ik had eigenlijk verwacht dat deze vandaag wel wat zo stijgen, wellicht komt dat nog.

grappig, ik zat net te denken om mijn Ripple en Stellar te dumpen, heb op ripple 334% en op XLM 372% helaas was dit het begin van mijn crypto avontuur dus had niet zo heel veel geïnvesteerd.

Zie ze echter de afgelopen week alleen maar dalen met hele kleine correcties, dus zit in dubio om te dumpen of te hodlen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madtraxx schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:29:
[...]

grappig, ik zat net te denken om mijn Ripple en Stellar te dumpen, heb op ripple 334% en op XLM 372% helaas was dit het begin van mijn crypto avontuur dus had niet zo heel veel geïnvesteerd.

Zie ze echter de afgelopen week alleen maar dalen met hele kleine correcties, dus zit in dubio om te dumpen of te hodlen....
Als het kleine bedragen zijn gewoon HODL. Het zal misschien niet 10x over de kop gaan dit jaar, maar verdubbelen wel voor eind van het jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@madtraxx Ripple was ook mijn eerste investering en is dus niet een grote investering geweest. Echter is de daling van gisteren goed te verklaren, zie: https://www.degeldpers.nl...ipple-27-en-cryptomunten/.

Ik durf die voorlopig dus nog wel even te laten staan. Mijn verwachting is dat de Ripple de komende maanden nog wel gestaag zal gaan stijgen. Het artikel over XVG en Tron is erg interessant, ik houd dat soort ontwikkelingen graag bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:59
@huis-r ja als ik vandaag weer naar Bitcoin waarde kijk in mijn portfolio zie ik toch een kleine plus bij XLM. Ripple toch maar laten staan.....

Nu weer in dubio voor Kucoin:

DBC
DENT
SNM

Welke van de drie? DBC en SNM staan tussen de 0.50 en 0.60

DBC staat nog vrij laag 0.11 en verwacht ik een grotere groei bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
madtraxx schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:48:
@huis-r ja als ik vandaag weer naar Bitcoin waarde kijk in mijn portfolio zie ik toch een kleine plus bij XLM. Ripple toch maar laten staan.....

DBC
DENT
SNM

zit ook te dubben voor DBC.. staat wel ATH nu.. mischien wachten op dip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
shakespeare schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:50:
[...]

zit ook te dubben voor DBC.. staat wel ATH nu.. mischien wachten op dip ?
DBC handel op HUOBI gaat morgen van start, meestal zorgt dat wel voor een pump

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 13:43
Rookert25 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:19:
[...]

Ik denk dat ie zijn refferal link wil doorgeven bij zo’n PM ;)
Of mensen wil helpen met vragen die op een forum niet zo snel beantwoord worden ;)
Zit zelf al meerdere maanden op Kucoin, dus vandaar.

Dat jij nou meteen hier aan denkt, zegt wellicht meer over jou dan over mij :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
MEW is waarschijnlijk gehijacked: https://www.reddit.com/r/...sed_blue_team_announcing/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
SkyField schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:52:
[...]

Of mensen wil helpen met vragen die op een forum niet zo snel beantwoord worden ;)
Zit zelf al meerdere maanden op Kucoin, dus vandaar.

Dat jij nou meteen hier aan denkt, zegt wellicht meer over jou dan over mij :>
Haha, nee maakt mij niet uit, maar je ziet nu zoveel websites met informatie langskomen die stiekem referral links verbergen dat ik daar beetje afkeer van heb. Als je goede info hebt kan je best referral links doen, maar ik vind het flauw als mensen dat niet noemen. Wou jou daar niet onder scharen, goede info kan soms ook beter via PM, doe ik zelf ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:34

DBC
DENT
SNM

ik heb zelf een week geleden 4200 DENT gekocht. voor 1.5 cnt per stuk.
Die verwacht ik nog wel verder te groeien. STaan nu ook nog relatief laag en kan je ook voor weinig geld best veel halen.
Kan je wellicht ook nog in SNM of DBC investeren. heb je wat verschillende opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 12:02
Niet persee gehijacked, van wat ik op BLUE's twitter begrepen heb, is de DNS in sommige regio's compromised. Dus niet de website op zich.

Wat ik wel zorgelijk vind (als het waar is) is dat de private keys in de Cookies worden opgeslagen, wat een probleem kan zijn wanneer de Same Origin policy niet goed ingesteld is.

Hoera voor Ledger Nano S :9 :+

[ Voor 9% gewijzigd door Soundman12 op 09-01-2018 12:00 ]

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 11:37
jasper7878 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:51:
[...]

DBC handel op HUOBI gaat morgen van start, meestal zorgt dat wel voor een pump
Dus in BTC geld op HUOBI zetten en dan traden voor DBC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
Waar komt de drang vandaan om alle vorm kritiek als FUD af te doen? Tron heeft tot nu toe eigenlijk alleen een whitepaper en had op zijn hoogtepunt een marketcap van 18 miljard, wat het naar mijn mening behoorlijk overgewaardeerd maakt. Ik geloof best dat Tron nog een stuk meer waard gaat worden en dat het toegevoegde waarde kan hebben, maar tot nu toe is het puur marketing.

XVG, tja. Ik vind dat er er betere privacycoins zijn die ook al verder zijn in hun ontwikkeling. Wraith is ergens in oktober volgens mij al uitgesteld, vervolgens zou die toch echt nog in 2017 komen. Vervolgens stellen ze het uit tot het allerlaatste moment, wat ik al kansloos vind. Maar, volgens het Verge-team was Wraith echt af en moesten er alleen nog een paar kleine dingetjes gefixed worden. Uiteindelijk: deadline wéér niet gehaald, alleen de versie voor Apple wordt uitgebracht op 1 januari, met behoorlijk wat bugs en dus absoluut niet af zoals eerder wel werd beweerd. Uiteindelijk wordt vandaag dus pas alles gereleased.

Naar mijn idee zijn ze nooit van plan geweest om Wraith nog in 2017 te releasen, want ik kan me geen andere reden bedenken waarom je anders je deadlines continu mist. Toen ontstond de complete hype en voelde ze zich genoodzaakt om het alsnog in 2017 uit te brengen. Geeft naar mijn mening aan wat voor gigantisch onprofessionele partij het is, maar ja, gewoon lekker alles af doen als FUD, wel zo makkelijk, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart

DBC
DENT
SNM

DENT DRGN en KUCOIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Is het serieus de bedoeling dat je je aanmeldt bij Telegram als je tokens wilt kopen?!
Of is een email achterlaten voldoende? Is mij niet geheel duidelijk..
Edit: nvm, tijd voor aanmelding is verstreken

[ Voor 6% gewijzigd door BillMcNeal op 09-01-2018 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:58
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:21:
Mijn Ripple investering van 80 euro vorige week maar voor 1700 euro verkocht. Toch lekker! Had ik nog niet eerder gehad dat ik eindelijk eens lekker winst had van Holden.
Hoe heb je dat gedaan?
Ik heb wel meer dan 80 euro erin zitten en veel langer dan vorige week maar ik heb echt geen 1700 euro winst daarop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitsah
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
CryptoBaas schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:19:
op 6 november 8400 verge gekocht voor 0,009 per coin.
We gaan nu mooi weer richting de 2000% winst op deze coin sinds aankoop :9
Ik ben er ook blij mee, was nog iets vroeger (0,0056). Het was een van mijn eerste coins, dus op goed geluk gekocht. Klein bedrag, maar +2600% is best prettig. Ik HODL em voorlopig ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:00
welke beurs heeft er een groot onderhoud had nog wat verge op litebit staan maar alles staat op onderhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018

DBC
DENT
SNM

Ik zit ook sinds vorige week in de DENT en DBC en gaan alle 2 heerlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
bie100 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:16:
welke beurs heeft er een groot onderhoud had nog wat verge op litebit staan maar alles staat op onderhoud
NVM :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met Tron in mijn maag. Ik sta met Tron -22%. Dat is geen verlies want het is pas verlies als je verkoopt. Maar ik heb ook Vechain. Deze staat dik in de plus en nog veel meer potentie erin. Tron is meer marketing geweest en heeft een website om te janken. Roadmap slaat helemaal nergens op met de huidige aanduidingen.

Ik vraag mij af af ik gewoon Tron moet dumpen en daarvoor ook in Vechain moet stappen? Iemand tips of suggesties? Wachten tot morgen met de zogenaamde partnership?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2018 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:09
Welke coin is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:22:
Ik vraag mij af af ik gewoon Tron moet dumpen en daarvoor ook in Vechain moet stappen? Iemand tips of suggesties? Wachten tot morgen met de zogenaamde partnership?
Ik zou zeker even wachten ja. De prijs krijgt vast een (kleine) opleving.
Er staan een aantal partnerships in de planning.

VeCahin is overigens altijd een goede keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpachio
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-04 11:40
BillMcNeal schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:26:
[...]

Vanwaar is Vechain een goede keuze? Is dit ook nog een goed moment om in te stappen? Heb nog wat litecoins staan die omgesmolten willen worden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikebtc
  • Laatst online: 23-01-2023
Ik heb een dilemma waar ik wellicht jullie hulp bij kan gebruiken. Momenteel ben ik een tijdje bezig met cryptocurrencies en tot nu toe een leuk rendement gepakt. Momenteel heb ik alleen nog munten waar ik in geloof (ADA, ICX, SUB, NAV & VEN) en heb ik besloten deze gewoon te HODL'en en niet meer in te stappen in coins met grote fluctuaties op dagelijkse basis zoals TRX en XVG in het recente verleden zonder dat ik me verdiept heb in de coin.

Nu ben ik van plan om wellicht nog een keer bij een buitenkansje (lees dip) een extra investering te doen. Vanwege de grote drukte tijdens zo'n dip lijkt het mij handiger om een X bedrag al op de exchange, in dit geval Binance, te zetten om zo snel te kunnen handelen. De vraag die ik hierbij heb is: Zouden jullie dit bedrag laten staan in USDT? Of wellicht in een redelijk 'stabiele' (voor zover dit mogelijk is) zoals bijvoorbeeld de grotere spelers (BTC, Eth, NEO?) om te zetten? Persoonlijk dacht ik eerst dat het wellicht makkelijker zou zijn om ales in BTC te laten staan en alvast buy-orders te plaatsen, echter ben ik er nog niet helemaal over uit in welke coin de extra investering gedaan zal worden en in welke verhoudingen (mede omdat de waardes in mijn portfolio qua verdeling enorm schommelen door bijvoorbeeld ICX en SUB die in een keer de lucht in schieten).

Ik vroeg me af hoe jullie hiermee om gaan en wat jullie advies zou zijn! Alvast bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BillMcNeal schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:26:
[...]

Ja ik wacht tot morgen. Met een winst verkoop ik hem dan en stop ik het in Vechain. Hier is een teller en je zult zien dat het weer midden in de nacht valt :z
https://kryptocal.com/eve...-with-prestigious-company

Als je wakker wordt zal de prijs zich alweer gecorrigeerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:29:
[...]

Ja ik wacht tot morgen. Met een winst verkoop ik hem dan en stop ik het in Vechain. Hier is een teller en je zult zien dat het weer midden in de nacht valt :z

Klinkt als een goed moment om met de huidige koers nog wat TRX aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
carpachio schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:28:
[...]
Vanwaar is Vechain een goede keuze? Is dit ook nog een goed moment om in te stappen? Heb nog wat litecoins staan die omgesmolten willen worden... :)
Een team met mooie plannen (en mogelijkheden in Azië). Laatst interessant filmpje gezien van een youtuber waarin het hele concept wordt uitgelegd, je vindt 'm vast als je even zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 21:55
Tripod62 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:35:
[...]

Dat denk ik al een aantal dagen, helaas nog geen verbetering. Vaak is een gerucht het gene wat werkt.

Buy the rumour, sell the news. Laten we hopen dat TRX flink stijgt, sta al behoorlijk in de min voor een aantal dagen. Heb ook SUB gehad, wat niet zo veel deed. Begin 2018 verkocht, uiteraard spijt van nu.

Nog meer mensen in SUB (HODL?) Als dit succesvol is voorzie ik wel een snelle adoptie van de techniek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Nu heb ik gister aan het einde van de dip wat geld erin gestopt. Nu ben ik op zoek naar een munt om in te stappen voor ietwat langere termijn. Een helft zit al in VeChain, hier heb ik ook vol vertrouwen in.

De andere coin die ik nu op het oog heb is NEO maar staat wel al hoog . Ben meer op zoek naar een munt die wat lager staat maar natuurlijk veel potentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Tribunus schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:37:
[...]

Dat denk ik al een aantal dagen, helaas nog geen verbetering. Vaak is een gerucht het gene wat werkt.

Buy the rumour, sell the news. Laten we hopen dat TRX flink stijgt, sta al behoorlijk in de min voor een aantal dagen. Heb ook SUB gehad, wat niet zo veel deed. Begin 2018 verkocht, uiteraard spijt van nu.

Nog meer mensen in SUB (HODL?) Als dit succesvol is voorzie ik wel een snelle adoptie van de techniek!
Hier inderdaad hetzelfde, gelukkig dermate goedkoop ingekocht dat ik niet in de min sta. Gezien die nu ook niet heel hoog staat, is alles wat ie hoger gaat mee genomen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Laatst online: 21:22
Wat zijn jullie verwachtingen van dent? had hem al een tijdje op de korrel maar helaas nooit gekocht. staat nu 30% plus ten opzichte van gisteren maar wil eigenlijk nog kopen. Beetje fomo zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
appelflap1992 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:40:
Wat zijn jullie verwachtingen van dent? had hem al een tijdje op de korrel maar helaas nooit gekocht. staat nu 30% plus ten opzichte van gisteren maar wil eigenlijk nog kopen. Beetje fomo zeg maar
Ik verwacht nog flinke stijging dit jaar voor DENT. Februari Android app.. Het hele concept van mobiele data kunnen versturen en ontvangen vind ik ook geen gek idee. Staat nu nog maar op een paar beurzen. Als dit op Binance, bittrex komt dit jaar dan verwacht ik eind 2018 1 - 2 dollar als de huidige groei van de markt van de afgelopen tijd doorzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tripod62 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:35:
[...]

Heb ik zojuist ook gedaan. Gekocht voor 952 sat. Hoger dan de vorige dip, maar wel ongeveer het laagste wat ik in m'n pauze voorbij zag komen.

Edit: zie hem inmiddels alweer lager dalen, oh well :)

[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 09-01-2018 13:14 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
assn schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:39:
Nu heb ik gister aan het einde van de dip wat geld erin gestopt. Nu ben ik op zoek naar een munt om in te stappen voor ietwat langere termijn. Een helft zit al in VeChain, hier heb ik ook vol vertrouwen in.

De andere coin die ik nu op het oog heb is NEO maar staat wel al hoog . Ben meer op zoek naar een munt die wat lager staat maar natuurlijk veel potentie
OMG of SALT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jyskal
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09-2021
Ik zit met Tron in mijn maag. Ik sta met Tron -22%. Dat is geen verlies want het is pas verlies als je verkoopt. Maar ik heb ook Vechain. Deze staat dik in de plus en nog veel meer potentie erin. Tron is meer marketing geweest en heeft een website om te janken. Roadmap slaat helemaal nergens op met de huidige aanduidingen.

Ik heb ook een wrang gevoel gekregen na vorige week met Tron. Koop ik net in, 1 uur daarna geruchten over een exit sale. Of de geruchten nu waar zijn of niet over de exit sale, het heeft de koers toch geen goed gedaan. Denk zodra hij breakt verkopen en laten voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Jyskal schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:46:
[...]

Ik heb ook een wrang gevoel gekregen na vorige week met Tron. Koop ik net in, 1 uur daarna geruchten over een exit sale. Of de geruchten nu waar zijn of niet over de exit sale, het heeft de koers toch geen goed gedaan. Denk zodra hij breakt verkopen en laten voor wat het is.
De koers is voor alles flink omlaag. De hele markt ligt bijna op z'n gat, behalve wat munten hier en daar.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:41

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

miikebtc schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:28:
Vanwege de grote drukte tijdens zo'n dip lijkt het mij handiger om een X bedrag al op de exchange, in dit geval Binance, te zetten om zo snel te kunnen handelen. De vraag die ik hierbij heb is: Zouden jullie dit bedrag laten staan in USDT? Of wellicht in een redelijk 'stabiele' (voor zover dit mogelijk is) zoals bijvoorbeeld de grotere spelers (BTC, Eth, NEO?) om te zetten?
Indien je met je handel meer BTC wil binnen harken zou ik het in BTC neerzetten, NEO/ETH strategie als dat je doel is. Voor harde cash, dollar of euro is het lastiger. USDT is tether? Daar zou ik wat huiverig voor zijn.

Voor de user die keek naar een nieuwe investering: NEO en ETH hebben beiden een actieve roadmap voor 2018 en er zijn diverse projecten welke op hun netwerk gelanceerd gaan worden dus ik verwacht hier nog wel de nodige stijging dit jaar. Vergeet ook niet dat NEO Gas dividend op kan leveren maar daar heb je met een paar muntjes weinig aan, wellicht VeChain Thor als alternatief mocht deze doorbreken. Mijn 2 satoshi :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
[...]

Als ik naar het orderboek kijk zie ik wel ruimte voor groei.. Heb ook op 985 ingekocht laatst, ik kijk gewoon even of er nog leven in komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Raven__NL schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:11:
[...]

Hoe heb je dat gedaan?
Ik heb wel meer dan 80 euro erin zitten en veel langer dan vorige week maar ik heb echt geen 1700 euro winst daarop
Kopen in maart, en verkopen vorige week?
In maart gekocht voor 0,11 en verkocht voor 2,30 oid.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
sh4d0wman schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:49:
[...]
Indien je met je handel meer BTC wil binnen harken zou ik het in BTC neerzetten, NEO/ETH strategie als dat je doel is. Voor harde cash, dollar of euro is het lastiger. USDT is tether? Daar zou ik wat huiverig voor zijn.
Gewoon ter interesse, waarom huiverig? Op zich haal je door het te converteren naar USDT toch redelijk buitenspel? De koers van USDT is vrij stabiel en hij kan indien er een finke dip is al zijn USDT snel omzetten naar bijv. BTC en er alt's van kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik wacht morgen af. Aan de marketcap te zien zal hij nooit echt hoog worden. Misschien morgen nog x 2 eruit halen maar dan is het wel gebeurd lijkt mij met Tron. Dan wordt het net zo een Verge traject.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Laatst online: 22:36
Op aanraden van een Tweaker heb ik op 1 januari heb ik DBC gekocht. Die is inmiddels verviervoudigd en het lijkt erop dat de groei er nog niet uit is. De coin lijkt tot nu toe nog niet erg bekend. Dus ik HODL voorlopig nog.

Het is wel plotseling de grootste munt in mijn portfolio. Ik twijfel om er al een deel uit te halen en in wat minder volatiele munten te stoppen, maar de eventuele winsten dalen daarmee ook direct... Lastig.

Edit / Het is al vaker gezegd: Maar het blijft toch ontzettend lastig om objectieve/goede informatie te vinden. Op de Reddit van DBC is het pure propaganda. Als iemand tips heeft, graag!

[ Voor 17% gewijzigd door FreeShooter op 09-01-2018 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[...]

Dat heb ik dan (gelukkig) gemist, maar gisterochtend gekocht voor 1010 sat en nog geen uur later verkocht voor 1100 sat, ~9% winst in 40 minuten. Inmiddels teruggekocht voor 952 sat en er komt vast wel weer een piekje richting de 1100 of meer. Op dit moment heb ik een limit sale geplaatst op 1148, maar we zien wel wat de koers doet.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 13:22

Puur uit interesse, wat was de reden dan om op all-time high tron te kopen met de kennis van de website en roadmap die nergens op slaan? fomo?

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Stokstaart schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:50:
[...]

Als ik naar het orderboek kijk zie ik wel ruimte voor groei.. Heb ook op 985 ingekocht laatst, ik kijk gewoon even of er nog leven in komt..
Ok.. Het orderboek is inmiddels lichtelijk dichtgeslibd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
BillMcNeal schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:09:
[...]

Is het serieus de bedoeling dat je je aanmeldt bij Telegram als je tokens wilt kopen?!
Of is een email achterlaten voldoende? Is mij niet geheel duidelijk..
Edit: nvm, tijd voor aanmelding is verstreken
Beetje veel moeite om je aan te melden bij Telegram idd maar ik maak er al jaren gebruik van dus was kleine moeite ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02:50
Vorige week een paar hele lekkere klappers gemaakt met TRX, ADA en XRP.
Toen het allemaal begon te zakken in een een panic sell alles omgezet naar BTC.
Mijn eigen inleg weer terug gestort naar fiat geld en met de winst een nieuw portfolio opgebouwd waarmee ik van plan ben de komende maanden lekker te hodl-en.

ICX 34 %
SNM 15 %
DBC 11 %
AST 6 %
NEO 5 %
ETH 5 %
FUN 5 %
REQ 4 %
VEN 4 %
ADA 4 %
POE 3 %
BNB 2 %
BCH 2%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:12
Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:29:
[...]

Verkopen en investeren in VeChain. Redenen waarom zijn hier al voldoende benoemd, maar waat het mij om gaat is dat er geen FUD rond deze coin hangt. Daarnaast is de communicatie va professioneel niveau en proberen ze geen hype of buzz te creeeren online.

Dat filmpje eerder dit weekend van Justin Sun, dat is toch te triest voor woorden? Beetje met je eigen smarphone / camera jezelf filmen in een totaal onprofessionele omgeving. Als je dan toch jezelf en je coin wilt hypen, huur dan tenminste een fatsoenlijk team in voor opname en montage van je video op een toffe locatie. Ga gewoon eens je business en echte partnerships op orde krijgen ipv je bezig te houden met die moon schreeuwers op reddit, twitten, 4chan....

ps, zowieso, zelf een announcement doen dat je over een week een announcement doen, dat is toch echt wel een beetje triest als je zo je coinwaarde moet opkrikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke rally aan de gang op NEBL / Binance, kijk of je er nog een hapje kan meepakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Laatst online: 12-09 08:46
Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:04:
[...]

Ik wacht morgen af. Aan de marketcap te zien zal hij nooit echt hoog worden. Misschien morgen nog x 2 eruit halen maar dan is het wel gebeurd lijkt mij met Tron. Dan wordt het net zo een Verge traject.
Mocht het morgen nog niet oplopen, schijnt dat TRX aankomende zondag 14-01 nog een bekendmaking gaat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Laatst online: 03-04 13:09
Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:17:
Leuke rally aan de gang op NEBL / Binance, kijk of je er nog een hapje kan meepakken :)
Ja Nebl ging gisteren ook hard de lucht in en toen stabiliseerde deze weer naar nog een mooi resultaat.

Zeker 1 om in de gaten te houden als je tijd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Laatst online: 03-04 13:09
CHRlS schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:12:
Vorige week een paar hele lekkere klappers gemaakt met TRX, ADA en XRP.
Toen het allemaal begon te zakken in een een panic sell alles omgezet naar BTC.
Mijn eigen inleg weer terug gestort naar fiat geld en met de winst een nieuw portfolio opgebouwd waarmee ik van plan ben de komende maanden lekker te hodl-en.

ICX 34 %
SNM 15 %
DBC 11 %
AST 6 %
NEO 5 %
ETH 5 %
FUN 5 %
REQ 4 %
VEN 4 %
ADA 4 %
POE 3 %
BNB 2 %
BCH 2%
FUN is een die ik vandaag op mijn lijstje heb gezet. stijgt nu al 20% FUN/BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Iemand die mij (wellicht in pb) een guide kan sturen hoe VeChain aan te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diabolica schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:20:
[...]

Ja Nebl ging gisteren ook hard de lucht in en toen stabiliseerde deze weer naar nog een mooi resultaat.

Zeker 1 om in de gaten te houden als je tijd hebt.
Ik zag hem wat aan de late kant nu, maar de charts zagen er nog goed uit voor een stijging. Kon nog net even 10% winst meepakken en weer verkopen op 45000sat. Nu pakt hij weer even een dip, de charts staan ineens andersom. Goed zichtbaar wat de bedoeling kwa prijs is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin84
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 06:07
Hebben er hier nog meer mensen DigiByte? Had hem voornamelijk genomen voor wat meer stabiliteit in mijn portfolio, maar hij blijft maar door stijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Awoodentree schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:23:
VeChain is toch gewoon op Binance te koop inmiddels? Dus koop ergens ETH of BTC (ik zou voor die eerste gaan), bijvoorbeeld op Coinbase. Maak een Binance account aan (dat kan maar tot een x aantal personen per dag op het moment.) en dan koop je daar VEN met je ETH.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
Awoodentree schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:23:
Maak een binance account... op youtube kan je de rest wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robin84 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:25:
Hebben er hier nog meer mensen DigiByte? Had hem voornamelijk genomen voor wat meer stabiliteit in mijn portfolio, maar hij blijft maar door stijgen.
Jep. Hebben grote community op reddit. ZOu hem zeker HOLDEN. Team is blijkbaar vrij pro. ALleen marketing niet echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TRON maar eventjes van de hand gedaan. Ze hebben nog geen eens een product alleen maar beloftes. Enige boost dat het nu zou geven is als ze echt een mega grote partner bekend maken. Maar dat betwijfel ik.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Zo te lezen zitten er hier een aantal mensen flink in de maag met hun ATH gekocht TRON's :Y

Hier mijn rendement er al lang uitgehaald en met 50% wat ik overheb gewoon HODL'n (heb ik hier toch wel geleerd om te doen mensen, niet zo snel bang worden toch?)

IOTA heb ik afgelopen zomer ook zien zakken van $1,04 naar $0,37 en heb ik vast gehouden.. NEO heb ik ook zien zakken van $60,- naar ongeveer $18,- (toen niet in bezit maar wel ingestapt op $21,-) en deze is ook flink ingezakt af en toe, moet je NEO nu eens zien, jammer genoeg ben ik uitgestapt op $38,- om all in te gaan op IOTA toen die de weg omhoog had gevonden.. (edit: IOTA staat er overigens ook 'slecht voor' als ik de Reddits, Twitters en andere kanalen mag geloven maar die HODL ik ook gewoon)

Moraal van het verhaal.. Ga niet je eigen fuckups hier proberen goed te praten door bepaalde munten de grond in te boren en probeer het wat zakelijker (en van een afstandje) te bekijken.

[ Voor 7% gewijzigd door D-Ed op 09-01-2018 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_k
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-08 08:41

Ri_k

señor

Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:17:
Net toevallig voor $47.07, ik heb mn lunch ruim terug verdiend. ;)

it's all about the F#cking details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Ri_k schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:29:
[...]

Heb je ze al verkocht dan :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ri_k schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:29:
[...]

Da's wel letterlijk een "hapje" meepakken, ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_k
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-08 08:41

Ri_k

señor

Genoeg voor om m'n frikadel te betalen. de rest laat ik nog even staan. :)

it's all about the F#cking details

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:12
Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:31:
[...]

Da's wel letterlijk een "hapje" meepakken, ja :+
Ehj, ga eens ff lekker ergens anders slowchatten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paul-s83 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:34:
[...]

Ehj, ga eens ff lekker ergens anders slowchatten :+
je hebt gelijk, sorry. Gaat zo makkelijk over van "handel" naar "chat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:41

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

BillMcNeal schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:01:
[...]
Gewoon ter interesse, waarom huiverig? Op zich haal je door het te converteren naar USDT toch redelijk buitenspel? De koers van USDT is vrij stabiel en hij kan indien er een finke dip is al zijn USDT snel omzetten naar bijv. BTC en er alt's van kopen?
Door het schandaal van vorig jaar. Hierdoor was tether even hoogst volatiel. Daarom zou ik het liever in BTC zetten of gewoon op je bankrekening houden maar dan heb je wat vertraging. Ach ja, keuzes keuzes :P

/edit: zag net dat ik in handel ipv slowchat zit. Sorry voor onderstaande: O+
Hoe bewaren jullie je coins? Nu bedragen groter worden wordt dat een groter issue.
- paper / steel fysieke wallets:
con: fysieke beveiliging, moeilijker versturen / saldo bijhouden
pro:onbereikbaar voor malware, niet afhankelijk van wallet software

- wallet op offline device (pc / smartphone)
con: device up-to-date houden
pro: veel coin support, relatief makkelijke transfer.

- hardware wallet:
con: afhankelijk van leverancier/bijhouden firmware updates, nog steeds opslag nodig van recovery sheet (papier)
pro: makkelijk transacties versturen, saldo bijhouden, dividend claimen (GAS)

- exchanges:
con: third party en altijd online,
pro: trading, dividend claimen (GAS)

Ik zit nog te kijken naar multi-sig maar zie dat dit eigenlijk alleen voor BTC bestaat, klopt dat?
(multisig: dat je dus alleen kan overboeken als x van n persoon de transactie ondertekend)

Voordeel: de $5 wrench methode is niet meer effectief voor criminelen om aan je BTC komen, waarschijnlijk gaat men dan stukjes van familieleden opsturen als je niet snel genoeg de wallet bij elkaar weet te puzzelen :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

APPC is ook wel interessant... Schijnt vanavond een coin burn van te komen. 200 miljoen gebruikers, goed business plan, relatief weinig circulerende munten. Gaat wellicht snel naar de $6.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:36:
APPC is ook wel interessant... Schijnt vanavond een coin burn van te komen. 200 miljoen gebruikers, goed business plan, relatief weinig circulerende munten. Gaat wellicht snel naar de $6.
Wat houdt een coin burn in? En wat doet dit met de koers? het ziet er interessant uit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
robin84 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:25:
yep heb er nog wat
Pagina: 1 ... 19 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).